-
Αν αποφασίσεις να πάρεις ηλεκτρικό, μάλλον το ioniq μοιάζει ταιριαστό. Δεν κατάλαβα αν χωράει βέβαια τα τρία μωρά πίσω.
Το ερώτημα αν πρέπει να πάρεις ηλεκτρικό, είναι άλλο. Δύσκολο.
Μόνο εσύ μπορείς να υποψιαστείς αν θα βόλευε. Κανείς άλλος δεν ξέρει που και πως κινείσαι. Διάβασα είσαι στην Κρήτη. Με χωριά άραγε, έχεις πηγεν´έλα? Πάντως έξω από το νησί δεν θα πρότεινα να είναι αυτό η επιλογή ταξιδιού σου.
Μακροπρόθεσμα, καθαρά προσωπική γνώμη, θα απαξιωθούν δυσανάλογα των κοινών δοξασιών. Επαναλαμβάνω, προσωπική εκτίμηση.
Στα οδηγικά χαρίσματα, αποκλείεται να είναι civic, αλλά είμαι σίγουρος ότι αφού γράφεις ότι έχεις τις υποδομές, θα βρεις παραπάνω από ένα τρόπους να ευχαριστηθείς αυτά που θα σου δίνει. Αρκεί να αγαπάς να οδηγείς.
Η δε σύζυγος, αφού έρχεται από αρχαίο astra, αφού ήδη το συμπάθησε που το είδε, θα το λατρέψει!
ΥΓ. Τώρα θα γράψω κακία! Μην το πάρεις άσπρο... Θα παραείναι λευκή συσκευή... -
To Mazda CX-5 εχει χωρους πισω ?
-
Ψηφίζω Ioniq με τα δύο χέρια. Αυτή την εβδομάδα οδηγώ μια ηλεκτρική EQA κι επιβεβαιώνω μέσα μου αυτό που νιώθω κάθε φορά που έχω ηλεκτρικό όχημα: ότι είναι μακράν καλύτερο από κάθε άλλη υλοποίηση με οδηγικά κριτήρια καθημερινότητας. Τα χαρακτηριστικά τους αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής σου. Απουσία κραδασμών και θορύβων, όλα γίνονται άκοπα κι αβίαστα, τρομερή ροπή από το μηδέν. Προφανώς κι αν πας ένα μακρινό ταξίδι είναι βραχνάς, αλλά για την περίπτωσή σου είναι ταμάμ. Και το Ioniq λέγεται ότι είναι πολύ άξιο, για αυτό κι ήταν Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Δεν το έχω οδηγήσει για να βάλω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά δεν μπορεί όλοι να λένε μπούρδες.
Αν σε νοιάζει η απαξίωση, σκέψου ότι τα υπόλοιπα θα απαξιωθούν τρισχειρότερα. Όπως απαντάω σε όποιον μου λέει ότι είναι πολύ νωρίς για τα ηλεκτρικά, του λέω ναι, για τα ηλεκτρικά είναι νωρίς, αλλά για τα υπόλοιπα είναι πολύ αργά. Το παραπάνω σχόλιο εφόσον μιλάμε για αγορά. Αν ήσουν για leasing κι είχες τις ανησυχίες σου, θα σου έλεγα τσίμπα ένα PHEV για τέσσερα χρόνια και το επόμενό σου θα είναι EV. Αλλά δεν είσαι.
Από μεριάς μου, καλοτάξιδο και με την ευχή μου. Μια θέση στη στήλη Δοκιμές Μακράς Διαρκείας σε περιμένει.
-
@dimsabas said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Ψηφίζω Ioniq με τα δύο χέρια. Αυτή την εβδομάδα οδηγώ μια ηλεκτρική EQA κι επιβεβαιώνω μέσα μου αυτό που νιώθω κάθε φορά που έχω ηλεκτρικό όχημα: ότι είναι μακράν καλύτερο από κάθε άλλη υλοποίηση με οδηγικά κριτήρια καθημερινότητας. Τα χαρακτηριστικά τους αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής σου. Απουσία κραδασμών και θορύβων, όλα γίνονται άκοπα κι αβίαστα, τρομερή ροπή από το μηδέν. Προφανώς κι αν πας ένα μακρινό ταξίδι είναι βραχνάς, αλλά για την περίπτωσή σου είναι ταμάμ. Και το Ioniq λέγεται ότι είναι πολύ άξιο, για αυτό κι ήταν Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Δεν το έχω οδηγήσει για να βάλω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά δεν μπορεί όλοι να λένε μπούρδες.
Αν σε νοιάζει η απαξίωση, σκέψου ότι τα υπόλοιπα θα απαξιωθούν τρισχειρότερα. Όπως απαντάω σε όποιον μου λέει ότι είναι πολύ νωρίς για τα ηλεκτρικά, του λέω ναι, για τα ηλεκτρικά είναι νωρίς, αλλά για τα υπόλοιπα είναι πολύ αργά. Το παραπάνω σχόλιο εφόσον μιλάμε για αγορά. Αν ήσουν για leasing κι είχες τις ανησυχίες σου, θα σου έλεγα τσίμπα ένα PHEV για τέσσερα χρόνια και το επόμενό σου θα είναι EV. Αλλά δεν είσαι.
Από μεριάς μου, καλοτάξιδο και με την ευχή μου. Μια θέση στη στήλη Δοκιμές Μακράς Διαρκείας σε περιμένει.
Είσαι απεχθής..
-
@dimsabas said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Μια θέση στη στήλη Δοκιμές Μακράς Διαρκείας σε περιμένει.
Έτσι γεννιούνται οι θρύλοι.
-
Πάρε μπαταρία να πετάξεις τα λεφτά σου.
Με leasing και αν σου περισσεύουν τα λεφτά να τα πετάξεις και να έχεις τα παιδακια πάνω από τέτοιο ηλεκτρομαγνητικό ναρκοπέδιο.
Μου αρέσει που κάποτε έκαναν κριτική για τη μπαταρία των Τογιότα ενώ τώρα μούγκα στη στρούγκα.Απουσία κραδασμών και θορύβων γράφει ο άλλος. Λες και τα ηλεκτρικα πετάνε και δεν έρχονται σε επαφή με με τους δρόμους. Λες και δεν έχουν θόρυβο κύλισης, λες και δεν έχουν ρόδες και αμορτισέρ κλπ. Ότι να ναι. Τέτοια προπαγάνδα πια
Αλλά αν το έχεις γυρίσει στην επαγγελματική δημοσιογραφία πρέπει να πας με τα νερά της αγοράς αλλιώς ούτε πάντα δεν θα δοκιμάζεις.
-
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Πάρε μπαταρία να πετάξεις τα λεφτά σου.
Με leasing και αν σου περισσεύουν τα λεφτά να τα πετάξεις και να έχεις τα παιδακια πάνω από τέτοιο ηλεκτρομαγνητικό ναρκοπέδιο.
Μου αρέσει που κάποτε έκαναν κριτική για τη μπαταρία των Τογιότα ενώ τώρα μούγκα στη στρούγκα.Απουσία κραδασμών και θορύβων γράφει ο άλλος. Λες και τα ηλεκτρικα πετάνε και δεν έρχονται σε επαφή με με τους δρόμους. Λες και δεν έχουν θόρυβο κύλισης, λες και δεν έχουν ρόδες και αμορτισέρ κλπ. Ότι ναι. Τέτοια προπαγάνδα πια
Αλλά αν το έχεις γυρίσει στην επαγγελματική δημοσιογραφία πρέπει να πας με τα νερά της αγοράς αλλιώς ούτε πάντα δεν θα δοκιμάζεις.
μιλας για καποιον συγκεκριμενα άις?
-
Δεν είναι τυχαίο το γύρισμα του ειδικού τύπου, των vlogs κλπ στην αποθέωση των τοστιερών.
Αυτά πάνε να πουλήσουν, αυτά τους δίνουν, γι αυτό θα γράψουν έναν τουλάχιστον καλό λόγο γιατί αν γράψουν μόνο αρνητικά δύσκολα θα ξαναπάρουν αμάξι για τεστ.Δυστυχώς έτσι λειτουργεί ανέκαθεν το σύστημα ποσο μαλλον τώρα που προσπαθεί να μας επιβάλλει κάτι που δεν έχουμε ανάγκη οπως τις τοστιέρες.
Γι αυτό και διαμορφώνω πάντα προσωπική άποψη και δεν διαβάζω και ακούω κανένα. -
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Δεν είναι τυχαίο το γύρισμα του ειδικού τύπου, των vlogs κλπ στην αποθέωση των τοστιερών.
Αυτά πάνε να πουλήσουν, αυτά τους δίνουν, γι αυτό θα γράψουν έναν τουλάχιστον καλό λόγο γιατί αν γράψουν μόνο αρνητικά δύσκολα θα ξαναπάρουν αμάξι για τεστ.Δυστυχώς έτσι λειτουργεί ανέκαθεν το σύστημα ποσο μαλλον τώρα που προσπαθεί να μας επιβάλλει κάτι που δεν έχουμε ανάγκη οπως τις τοστιέρες.
Γι αυτό και διαμορφώνω πάντα προσωπική άποψη και δεν διαβάζω και ακούω κανένα.Δεν θα σου επιβάλλει . Αλλάζει η βιομηχανία τελείως , παρά τις αντιστάσεις κυρίως των Γιαπωνέζων που καταλαβαίνουν τι σημαίνουν οι αλλαγές για το οικοσύστημα τους.
Όμως η ποιότητα των ηλεκτρικών στην κύλιση δεν συγκρίνεται. Έχω μια εβδόμαδα με την GLA200 την θερμική με αυτόματο και έχω βλαστημήσει. Τέτοιο πισωγύρισμα ούτε την δεκαετία του 90 που ήμουν τιμωρία και αντί για το γκολφ έπαιρνα το Γιουγκο.
Η ηλεκτροκίνηση έχει έρθει για να μείνει. Λόγω της μετάβασης θα χαθούν λεφτά είναι σίγουρο και καλό είναι να είμαστε φειδωλοί στις κινήσεις μας. Αλλά ο σχεδιασμός πρέπει να είναι με αυτό στο μυαλό. Έχουν τελειώσει τα θερμικά, μια βόλτα στις Ευρωπαικές χώρες θα σε πείσει , οι ίδιες οι χώρες του κόλπου αλλάζουν τον προσανατολισμό. Η Μοτορ Οιλ επενδύει σε ΑΠΕ πλεον και ετοιμάζεται για υδρογόνο. Νομίζεις οτι θα ρωτήσουν την γνώμη μας για αυτό; Κολοσσος σαν την toyota και αλλάζει σχεδιασμούς δεκαετιών για να επιταχύνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
-
Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω αυτό με την κύλιση και τους θορύβους.
Είναι λες και ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα.
Λες και δεν πατάνε σε δρόμους.Και να πω ότι δεν έχω οδηγήσει. Ούτε με την πολυτελή iX δεν το κατάλαβα αυτό που λέτε.
Δεν ξέρω τι πλύση εγκεφάλου σας κάνουν. Αλλά με τόσα ηλεκτρομαγνητικά πεδία απο κάτω σας και αυτό πιθανό μπορεί να είναι lollll
-
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω αυτό με την κύλιση και τους θορύβους.
Είναι λες και ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα.
Λες και δεν πατάνε σε δρόμους.Και να πω ότι δεν έχω οδηγήσει. Ούτε με την πολυτελή iX δεν το κατάλαβα αυτό που λέτε.
Δεν ξέρω τι πλύση εγκεφάλου σας κάνουν. Αλλά με τόσα ηλεκτρομαγνητικά πεδία απο κάτω σας καξ αυτό πιθανό μπορεί να είναι lollll
Ένα παράδειγμα να καταλάβεις , ο θερμικός , ειδικά οι μοντέρνοι που είναι λιγα κυβικά και τουρμπο , στις χαμηλές στροφές δεν έχει ροπή για να κινήσει το αυτοκίνητο ομαλά.Η GLA στο σταμάτα ξεκίνα είναι σαν το γιουγκο της δεκαετίας του 90 (που είχε και τσοκ).
Πλύση εγκεφάλου έχει όποιος διαμορφώνει άποψη χωρίς να έχει δικά του βιώματα.
-
Η πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή.
Το μέλλον δυστοπικό θα συμπλήρωνα. Τουλάχιστον στην αγαπημένη αυτοκίνηση. -
@george1977 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω αυτό με την κύλιση και τους θορύβους.
Είναι λες και ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα.
Λες και δεν πατάνε σε δρόμους.Και να πω ότι δεν έχω οδηγήσει. Ούτε με την πολυτελή iX δεν το κατάλαβα αυτό που λέτε.
Δεν ξέρω τι πλύση εγκεφάλου σας κάνουν. Αλλά με τόσα ηλεκτρομαγνητικά πεδία απο κάτω σας καξ αυτό πιθανό μπορεί να είναι lollll
Ένα παράδειγμα να καταλάβεις , ο θερμικός , ειδικά οι μοντέρνοι που είναι λιγα κυβικά και τουρμπο , στις χαμηλές στροφές δεν έχει ροπή για να κινήσει το αυτοκίνητο ομαλά.Η GLA στο σταμάτα ξεκίνα είναι σαν το γιουγκο της δεκαετίας του 90 (που είχε και τσοκ).
Πλύση εγκεφάλου έχει όποιος διαμορφώνει άποψη χωρίς να έχει δικά του βιώματα.
Έχω οδηγήσει και αυτά που λες στο βαθμό που λες δεν τα είδα. Μια χαρά ξεκινάει ένα κανονικο αμάξι με ένα καλό αυτόματο κιβώτιο απο φανάρι σε φανάρι στην κίνηση. Δεν χρειάζεται το συγκρουόμενο του λούνα παρκ για να ξεκινας απο φανάρια.
Εκτός αν το αυτόματο κιβώτιο ειναι μοναδικότητα της τοστοερας
-
@manast said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Η πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή.
Το μέλλον δυστοπικό θα συμπλήρωνα. Τουλάχιστον στην αγαπημένη αυτοκίνηση.δυστοπικο σε σχεση με οτι η γενια μας εχει μεταβολισει. ειδικα στην αυτοκινηση.
λιγο καθαροτερη ματια και μπορει να ειναι και λαμπρο το μελλον. στην αυτοκινηση. -
@gatoz said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@manast said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Η πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή.
Το μέλλον δυστοπικό θα συμπλήρωνα. Τουλάχιστον στην αγαπημένη αυτοκίνηση.δυστοπικο σε σχεση με οτι η γενια μας εχει μεταβολισει. ειδικα στην αυτοκινηση.
λιγο καθαροτερη ματια και μπορει να ειναι και λαμπρο το μελλον. στην αυτοκινηση.Αισιόδοξο! Δεν είναι αδύνατο. Αλλά, θα το προλάβουμε?
-
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@george1977 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω αυτό με την κύλιση και τους θορύβους.
Είναι λες και ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα.
Λες και δεν πατάνε σε δρόμους.Και να πω ότι δεν έχω οδηγήσει. Ούτε με την πολυτελή iX δεν το κατάλαβα αυτό που λέτε.
Δεν ξέρω τι πλύση εγκεφάλου σας κάνουν. Αλλά με τόσα ηλεκτρομαγνητικά πεδία απο κάτω σας καξ αυτό πιθανό μπορεί να είναι lollll
Ένα παράδειγμα να καταλάβεις , ο θερμικός , ειδικά οι μοντέρνοι που είναι λιγα κυβικά και τουρμπο , στις χαμηλές στροφές δεν έχει ροπή για να κινήσει το αυτοκίνητο ομαλά.Η GLA στο σταμάτα ξεκίνα είναι σαν το γιουγκο της δεκαετίας του 90 (που είχε και τσοκ).
Πλύση εγκεφάλου έχει όποιος διαμορφώνει άποψη χωρίς να έχει δικά του βιώματα.
Έχω οδηγήσει και αυτά που λες στο βαθμό που λες δεν τα είδα. Μια χαρά ξεκινάει ένα κανονικο αμάξι με ένα καλό αυτόματο κιβώτιο απο φανάρι σε φανάρι στην κίνηση. Δεν χρειάζεται το συγκρουόμενο του λούνα παρκ για να ξεκινας απο φανάρια.
Εκτός αν το αυτόματο κιβώτιο ειναι μοναδικότητα της τοστοερας
H μοναδικότητα είναι η άμεση ροπή. Έαν δεν το καταλαβαίνεις και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στην πόλη, δεν χρειάζεται να το συζητάμε άλλο.
-
@george1977 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@george1977 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω αυτό με την κύλιση και τους θορύβους.
Είναι λες και ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα.
Λες και δεν πατάνε σε δρόμους.Και να πω ότι δεν έχω οδηγήσει. Ούτε με την πολυτελή iX δεν το κατάλαβα αυτό που λέτε.
Δεν ξέρω τι πλύση εγκεφάλου σας κάνουν. Αλλά με τόσα ηλεκτρομαγνητικά πεδία απο κάτω σας καξ αυτό πιθανό μπορεί να είναι lollll
Ένα παράδειγμα να καταλάβεις , ο θερμικός , ειδικά οι μοντέρνοι που είναι λιγα κυβικά και τουρμπο , στις χαμηλές στροφές δεν έχει ροπή για να κινήσει το αυτοκίνητο ομαλά.Η GLA στο σταμάτα ξεκίνα είναι σαν το γιουγκο της δεκαετίας του 90 (που είχε και τσοκ).
Πλύση εγκεφάλου έχει όποιος διαμορφώνει άποψη χωρίς να έχει δικά του βιώματα.
Έχω οδηγήσει και αυτά που λες στο βαθμό που λες δεν τα είδα. Μια χαρά ξεκινάει ένα κανονικο αμάξι με ένα καλό αυτόματο κιβώτιο απο φανάρι σε φανάρι στην κίνηση. Δεν χρειάζεται το συγκρουόμενο του λούνα παρκ για να ξεκινας απο φανάρια.
Εκτός αν το αυτόματο κιβώτιο ειναι μοναδικότητα της τοστοερας
H μοναδικότητα είναι η άμεση ροπή. Έαν δεν το καταλαβαίνεις και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στην πόλη, δεν χρειάζεται να το συζητάμε άλλο.
Εγώ τη ροπή τη θέλω στον επαρχιακό για να προσπεράσω. Για να συρθω στην ακίνητη Κηφισιας από το ένα φανάρι στο άλλο δεν μου κάνει κάτι. Ακουμπάω το γκάζι και τσουλάει.
Μην σου πω ότι η υπερβολική ευαισθησία στην εκκίνηση είναι και επικίνδυνη γιατί δεν θες πολύ να πέσεις στον μπροστινό σου.
Να δεχθώ το ομαλότερη εκκίνηση ειδικά αν στο θερμικό χρησιμοποιείς start stop που προσωπικά το κονταρα να είναι πάντα οφ αλλά και πάλι με ένα αυτόματο ξεκινας ομαλά ενώ γι αυτό το feature δεν αξίζει να πληρώσεις κάτι ανώριμο. -
@george1977 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@george1977 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω αυτό με την κύλιση και τους θορύβους.
Είναι λες και ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα.
Λες και δεν πατάνε σε δρόμους.Και να πω ότι δεν έχω οδηγήσει. Ούτε με την πολυτελή iX δεν το κατάλαβα αυτό που λέτε.
Δεν ξέρω τι πλύση εγκεφάλου σας κάνουν. Αλλά με τόσα ηλεκτρομαγνητικά πεδία απο κάτω σας καξ αυτό πιθανό μπορεί να είναι lollll
Ένα παράδειγμα να καταλάβεις , ο θερμικός , ειδικά οι μοντέρνοι που είναι λιγα κυβικά και τουρμπο , στις χαμηλές στροφές δεν έχει ροπή για να κινήσει το αυτοκίνητο ομαλά.Η GLA στο σταμάτα ξεκίνα είναι σαν το γιουγκο της δεκαετίας του 90 (που είχε και τσοκ).
Πλύση εγκεφάλου έχει όποιος διαμορφώνει άποψη χωρίς να έχει δικά του βιώματα.
Έχω οδηγήσει και αυτά που λες στο βαθμό που λες δεν τα είδα. Μια χαρά ξεκινάει ένα κανονικο αμάξι με ένα καλό αυτόματο κιβώτιο απο φανάρι σε φανάρι στην κίνηση. Δεν χρειάζεται το συγκρουόμενο του λούνα παρκ για να ξεκινας απο φανάρια.
Εκτός αν το αυτόματο κιβώτιο ειναι μοναδικότητα της τοστοερας
H μοναδικότητα είναι η άμεση ροπή. Έαν δεν το καταλαβαίνεις και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στην πόλη, δεν χρειάζεται να το συζητάμε άλλο.
Γιατί το συζητάς; Αφού αυτό είναι το νήμα των "ΔΕΝ ΘΕΛΩ να καταλάβω" και όχι των "ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να καταλάβω"...
-
Να πω και εγώ την πρόταση μου.
Dacia jogger 7seater.
Φτηνό, οικονομικό και χωράει όλη την οικογένεια με τα μπαγαζια τους.
Το κρατάς για μια 5ετια και μετά βλέπεις αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ωριμάσουν σαν υλοποίηση.
Εγώ στην θέση σου δεν θα έδινα 40ρια για αυτοκίνητο που θα θέλει πέταμα λόγω μπαταρίας.
Εδώ ένα κινητό αλλάζουμε στην τριετία και μας τσούζει που θα σκάσουμε το 300ρι. -
@iceman7 said in Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!:
Μια χαρά ξεκινάει ένα κανονικο αμάξι με ένα καλό αυτόματο κιβώτιο απο φανάρι σε φανάρι στην κίνηση.
Αλλα πλέον με τις διπλοσύμπλεκτες αηδίες (που βάζει δυστυχώς και η Μερκ πλέον) αυτό είναι αδύνατον. Το Μινι πουνοίκιασα ήταν τραγικό σε αυτό, λές και ξεκίαγε μαθητής της σχολής οδηγών. Ειδικά σε ανηφόρες από τα πάρκινγκ, βοήθα Παναγιά ήταν, τέτοιςο λόξυγγας.
Αμάξι για την πολυαγαπημένη μου σύζυγο!