Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 233
    • 234
    • 108 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4676
    253980
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Αυτό το "μουφα υβριδικό" με κάνει να πνίγομαι κάθε φορά που το διαβάζω.

      Λέγεται mild hybrid,όχι muff hybrid.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @lap last edited by

        @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

        Λέγεται mild hybrid,όχι muff hybrid.

        Ναι αλλά στην ουσία είναι μούφα! Σε κάποια αυτοκίνητα προσφέρει κατι λίγα, σε άλλα τίποτα απολύτως.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Muff drivers έχουν για αυτό

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • npapanik
            npapanik @fanis75 last edited by npapanik

            @fanis75 said in Νεο Hyundai Tucson :

            @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

            Λέγεται mild hybrid,όχι muff hybrid.

            Ναι αλλά στην ουσία είναι μούφα! Σε κάποια αυτοκίνητα προσφέρει κατι λίγα, σε άλλα τίποτα απολύτως.

            Συγκεκριμένα για το Tucson αυτή:

            MHEV vs non-MHEV.jpg

            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexandra.xron @tkin73 last edited by alexandra.xron

              @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

              @alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :

              Καλησπέρα στην παρέα. Αφού διάβασα και πήρα πολλές πολύτιμες πληροφορίες από αυτό το φόρουμ, παράγγειλα το Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium αυτόματο στα 29.260 ευρώ τελική, χωρίς καθόλου έξτρα.

              Η παραγγελία έγινε 3 Μαρτίου 2022 στην αντιπροσωπεία Γρυσμπολάκη στη Γλυφάδα. Αρχικά μας είπαν χρόνο παράδοσης 6 μήνες, που φυσικά δεν τηρήθηκε. Μετά από συνεχείς αναβολές, σήμερα μάθαμε ότι τελικά το αυτοκίνητο (μάλλον-χωρίς καμία σιγουριά) θα έρθει τέλος Ιανουαρίου, άρα συνολικός χρόνος αναμονής πάνω από 10 μήνες.

              Υπάρχει κάποιος που να έχει παραγγείλει/παραλάβει αυτόματο πρόσφατα για να μου δώσει μια ιδέα για το πόσος πραγματικά θα είναι ο χρόνος αναμονής και αν έχει νόημα να κοιτάξουμε άλλες επιλογές (πχ honda hrv, αν και προτιμάμε το tucson λόγω χώρων);

              Φίλη αν μπορείς να σιγουρεψεις κάπως το τέλος Ιανουαρίου δεν έχει νόημα να πας αλλού. Αν σε καλύπτει το αμάξι πόση διαφορά θα κάνει ένα απολύτως ετοιμοπαραδοτο αμάξι που ας πούμε ίσως το πάρεις πριν τα Χριστούγεννα; Δλδ θα πάρεις 1 μήνα νωρίτερα ένα αμάξι που θα κάνεις κάποιες παραχωρήσεις; Εκτός αν πιστεύεις ότι το τέλος Ιανουαρίου μετά γίνει τέλος Μαρτίου εκεί έχει νόημα να κοιτάξεις κάτι χωρίς τέτοιες αναμονες

              Ναι, δεν έχει νόημα, απλά είναι εκνευριστική η τόσο μεγάλη αναμονή. Πήρα τηλέφωνο τη honda, δεν υπάρχει hrv ούτε για δείγμα. 😅
              Δεν μπορώ να το σιγουρέψω κάπως, αλλά σίγουρα θα πάρουμε ένα τηλ τον κ. Κάραλη Απόστολο όπως πρότεινε ο @Interpan. Σ'ευχαριστώ για την απάντηση!

              @antoniokon σωστά, είμαι η Αλεξάνδρα! Χάρηκα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alexandra.xron @Interpan last edited by

                @interpan said in Νεο Hyundai Tucson :

                @alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :

                Καλησπέρα στην παρέα. Αφού διάβασα και πήρα πολλές πολύτιμες πληροφορίες από αυτό το φόρουμ, παράγγειλα το Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium αυτόματο στα 29.260 ευρώ τελική, χωρίς καθόλου έξτρα.

                Η παραγγελία έγινε 3 Μαρτίου 2022 στην αντιπροσωπεία Γρυσμπολάκη στη Γλυφάδα. Αρχικά μας είπαν χρόνο παράδοσης 6 μήνες, που φυσικά δεν τηρήθηκε. Μετά από συνεχείς αναβολές, σήμερα μάθαμε ότι τελικά το αυτοκίνητο (μάλλον-χωρίς καμία σιγουριά) θα έρθει τέλος Ιανουαρίου, άρα συνολικός χρόνος αναμονής πάνω από 10 μήνες.

                Υπάρχει κάποιος που να έχει παραγγείλει/παραλάβει αυτόματο πρόσφατα για να μου δώσει μια ιδέα για το πόσος πραγματικά θα είναι ο χρόνος αναμονής και αν έχει νόημα να κοιτάξουμε άλλες επιλογές (πχ honda hrv, αν και προτιμάμε το tucson λόγω χώρων);

                Στο δικό μου αυτόματο πήγε στους 9,5 μήνες η παράδοση από την αρχική εκτίμηση των 4-6 μηνών.
                Επειδή έχεις ήδη φάει πολύμηνη αναμονή, επειδή και σε άλλο να πας δύσκολα θα βρεις ετοιμοπαράδοτο, επειδή ήδη έχεις φάει την πίκρα και την καταστροφή της εμπειρίας αγοράς νέου αυτοκινήτου και επειδή όλα αυτά τα ξέρουν οι αντιπροσωπείες θα σου πρότεινα να περιμένεις και να πάρεις αυτό που θες.
                Βρες το τηλέφωνο της hyundai.gr που είναι η εισαγωγική και ζήτα τον κ. Κάραλη Απόστολο, είναι ο υπεύθυνος πωλήσεων της εισαγωγικής, και σωστότερη πληροφορία θα πάρεις για το πότε θα παραχθεί το αυτοκίνητο και θα σου έρθει αλλά έχει και μια μαγική ικανότητα να σε καλμάρει και να σε ημερώνει.
                Στο τέλος θα αποζημιωθείς από το αυτοκίνητο, αυτό είναι το σίγουρο.

                Σ'ευχαριστώ πολύ. Θα τον πάρω άμεσα τηλέφωνο! Εφόσον πήρες και εσύ αυτόματο σε ~10 μήνες, ίσως να δούμε φως κ εμείς σύντομα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexandra.xron @Kapa 0 last edited by alexandra.xron

                  @kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :

                  Τι να περιμένεις 1 μήνα τι 2. Το θέμα είναι να πάρεις ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει.

                  Κι έτσι όπως έχει γίνει η αγορά, καλύτερα να επιμείνεις στην αρχική σου προτίμηση.

                  Και επειδή έχεις ακριβώς το ίδιο μοντέλο με αυτό που πήρα κι εγώ, στο τέλος θα είσαι ευχαριστημένη με την επιλογή σου.

                  Μακάρι, έχω αρχίσει να βλέπω Tucson στο δρόμο και να σκέφτομαι ότι το δικό μας δεν θα φτάσει ποτέ. 😄 Ανυπομονώ! Πόσο καιρό έχεις παραλάβει εσύ; Είναι όπως το περίμενες;

                  georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    groover1972 @lap last edited by

                    @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

                    Muff drivers έχουν για αυτό

                    Lap, γιατί προσπαθείς πάλι; Το έχεις εξηγήσει τόσες φορές, το πώς λειτουργεί το mild hybrid. Υπάρχουν υπέρ και κατά.... Μην το παίρνεις προσωπικά. Chill.

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • georgemit
                      georgemit @alexandra.xron last edited by

                      @alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :

                      Τι να περιμένεις 1 μήνα τι 2. Το θέμα είναι να πάρεις ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει.

                      Κι έτσι όπως έχει γίνει η αγορά, καλύτερα να επιμείνεις στην αρχική σου προτίμηση.

                      Και επειδή έχεις ακριβώς το ίδιο μοντέλο με αυτό που πήρα κι εγώ, στο τέλος θα είσαι ευχαριστημένη με την επιλογή σου.

                      Μακάρι, έχω αρχίσει να βλέπω Tucson στο δρόμο και να σκέφτομαι ότι το δικό μας δεν θα φτάσει ποτέ. 😄 Ανυπομονώ! Πόσο καιρό έχεις παραλάβει εσύ; Είναι όπως το περίμενες;

                      Γνώριμο συναίσθημα κι εγω ετσι αισθανομουν, δε το πιστεύεις ουσιαστικά οτι εχεις αγοράσει αυτοκίνητο μέχρι που μια μερα χτυπάει το τηλ καθ σου λένε ελα παρτο.

                      i30 1.5 160 N line!

                      alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • alex-mix
                        alex-mix @georgemit last edited by

                        @georgemit said in Νεο Hyundai Tucson :

                        @alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :

                        @kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :

                        Τι να περιμένεις 1 μήνα τι 2. Το θέμα είναι να πάρεις ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει.

                        Κι έτσι όπως έχει γίνει η αγορά, καλύτερα να επιμείνεις στην αρχική σου προτίμηση.

                        Και επειδή έχεις ακριβώς το ίδιο μοντέλο με αυτό που πήρα κι εγώ, στο τέλος θα είσαι ευχαριστημένη με την επιλογή σου.

                        Μακάρι, έχω αρχίσει να βλέπω Tucson στο δρόμο και να σκέφτομαι ότι το δικό μας δεν θα φτάσει ποτέ. 😄 Ανυπομονώ! Πόσο καιρό έχεις παραλάβει εσύ; Είναι όπως το περίμενες;

                        Γνώριμο συναίσθημα κι εγω ετσι αισθανομουν, δε το πιστεύεις ουσιαστικά οτι εχεις αγοράσει αυτοκίνητο μέχρι που μια μερα χτυπάει το τηλ καθ σου λένε ελα παρτο.

                        Εγω και που με πηραν παλι δεν το πιστευα.Μεχρι που το πηρα να φυγω😁😁😁

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • T
                          tkin73 @groover1972 last edited by

                          @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                          @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

                          Muff drivers έχουν για αυτό

                          Lap, γιατί προσπαθείς πάλι; Το έχεις εξηγήσει τόσες φορές, το πώς λειτουργεί το mild hybrid. Υπάρχουν υπέρ και κατά.... Μην το παίρνεις προσωπικά. Chill.

                          Ποια είναι τα υπέρ; Οι 3 μονάδες λιγότερα καυσαέρια που γράφουν στα χαρτιά οι εταιρείες για να γλιτώσουν κάνα πρόστιμο;
                          Όλα τα υπόλοιπα είναι κατά....

                          I L G 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • alex-mix
                            alex-mix last edited by

                            Και γω που εχω θα προτιμουσα να μην εχω και στην θεση της μπαταριας να ειχα ρεζερβα

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • I
                              Interpan @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

                              @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                              @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

                              Muff drivers έχουν για αυτό

                              Lap, γιατί προσπαθείς πάλι; Το έχεις εξηγήσει τόσες φορές, το πώς λειτουργεί το mild hybrid. Υπάρχουν υπέρ και κατά.... Μην το παίρνεις προσωπικά. Chill.

                              Ποια είναι τα υπέρ; Οι 3 μονάδες λιγότερα καυσαέρια που γράφουν στα χαρτιά οι εταιρείες για να γλιτώσουν κάνα πρόστιμο;
                              Όλα τα υπόλοιπα είναι κατά....

                              Πρόχειρα υπέρ διαπιστωμένα από την χρήση α) start και stop που δεν καταλαβαίνεις καν ότι υπάρχει, το διαπιστώνεις μόνο από τα όργανα και το πεντάλ του φρένου που σκληραίνει όταν παίρνει μπροστά ο βασικός κινητήρας β) λειτουργία sailing, δηλαδή σβηστός κινητήρας και κίνηση του αυτοκινήτου (πάλι μόνο από τα όργανα το καταλαβαίνεις) και γ) πιο ομαλή εκκίνηση από στάση, πιο ομαλή επιτάχυνση.
                              Αυτά έχω παρατηρήσει και συνδέσει με το mild hybrid. Σίγουρα θα ειπωθούν και άλλα και σίγουρα υπάρχουν και άλλα που δεν θα τα παρατηρήσουμε ποτέ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap @tkin73 last edited by lap

                                @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

                                Muff drivers έχουν για αυτό

                                Lap, γιατί προσπαθείς πάλι; Το έχεις εξηγήσει τόσες φορές, το πώς λειτουργεί το mild hybrid. Υπάρχουν υπέρ και κατά.... Μην το παίρνεις προσωπικά. Chill.

                                Ποια είναι τα υπέρ; Οι 3 μονάδες λιγότερα καυσαέρια που γράφουν στα χαρτιά οι εταιρείες για να γλιτώσουν κάνα πρόστιμο;
                                Όλα τα υπόλοιπα είναι κατά....

                                Ρε παιδιά, σας λέμε όσοι τα οδηγούμε ότι έχουμε ίδια κατανάλωση με diesel, χωρις τον φόβο των θεμάτων των diesel και εντυπωσιακή ροπή από το ρελαντί. Στριβεις σε στενά πόλης με 3η σχέση. Δεν ρεταρει το μοτέρ. Αυτό καθημερινά αλλάζει όλη την αίσθηση οδήγησης. Δεν έχεις το άγχος να παραχθούν καυσαέρια σε υψηλότερες Σαλ να γυρίσει η τουρμπίνα και να πάρει τα πόδια του το αυτοκίνητο

                                Οκ στην hyundai δεν φαίνεται τόσο αποδοτικό, αλλά στις πραγματικές δοκιμές ιδιοκτητών στα suzuki στα sites καταναλωσεων είναι εμφανεστατη η διαφορά σε υψηλή κατανάλωση

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  groover1972 @tkin73 last edited by

                                  @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  Muff drivers έχουν για αυτό

                                  Lap, γιατί προσπαθείς πάλι; Το έχεις εξηγήσει τόσες φορές, το πώς λειτουργεί το mild hybrid. Υπάρχουν υπέρ και κατά.... Μην το παίρνεις προσωπικά. Chill.

                                  Ποια είναι τα υπέρ; Οι 3 μονάδες λιγότερα καυσαέρια που γράφουν στα χαρτιά οι εταιρείες για να γλιτώσουν κάνα πρόστιμο;
                                  Όλα τα υπόλοιπα είναι κατά....

                                  Αγαπητέ μου, λογικά δεν έχεις οδηγήσει μάλλον για να το έχεις νιώσει, οπότε θα σου εξηγήσω (ο Lap τα έχει πει και εκείνος όπως και άλλοι).

                                  Ο ηλεκτροκινητήρας, επεμβαίνει τόσο, όσο. Όταν χρειαστείς επιπλέον ροπή (είτε είναι προσπέραση, είτε είναι απότομη ανηφόρα), σου δίνει απίστευτη δύναμη. Και επιπλέον αναλαμβάνει και όλα τα ηλεκτρικά. Οπότε ναι κάνει δουλειά, δεν είναι full hybrid, αλλά και πάλι έχει πολλά υπέρ. Επίσης αν χαλάσει η μπαταρία του συνεχίζει και λειτουργεί με τον θερμικό αντίθετα με τα full hybrids, που δεν έχουν δυνατότητα κίνησης.

                                  Οκ;

                                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    groover1972 @alex-mix last edited by

                                    @alex-mix said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    Και γω που εχω θα προτιμουσα να μην εχω και στην θεση της μπαταριας να ειχα ρεζερβα

                                    Βγαλτη και βάλε ρεζέρβα... Τι να πω..
                                    🤣😆😅😅🤣😆

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      alt text

                                      Εδώ η διαφορά με και χωρίς το mild hybrid.

                                      Στα χαμηλά το φορτίο του κινητήρα είναι υψηλό για να νικήσει την αδράνεια του οχήματος, οπότε εκεί είναι το μεγάλο όφελος σχετικά με τη κατανάλωση. Πιο ψηλα δεν υπάρχει όφελος. Είναι ξεκάθαρα για κίνηση πόλης.

                                      Ένα έξτρα όφελος είναι η ευκολία οδήγησης με μεγάλη ροπή σε πολύ χαμηλές στροφές. Δεν αλλάζεις συχνά σχέση στο κιβώτιο, ουτε τα turbo μπορούν να δώσουν τέτοια αίσθηση.

                                      Εδώ ο άλλος στο τεστ του suzuki έβαλε 5η σχέση στο κιβώτιο με 1000 Σαλ και δεν είχε ούτε κραδασμούς ούτε τίποτα από το μοτέρ. Αυτό καθημερινά είναι ένα τεράστιο συν.
                                      Μέχρι τα 50 χλμ/ώρα νομίζεις οδηγείς δίλιτρο 6 κύλινδρο μοτέρ σε αυτοκίνητο πόλης. Μετά τα50 χλμ/ωρα οκ προσγειώνεσαι στην πραγματικότητα

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        tkin73 @groover1972 last edited by tkin73

                                        @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        Muff drivers έχουν για αυτό

                                        Lap, γιατί προσπαθείς πάλι; Το έχεις εξηγήσει τόσες φορές, το πώς λειτουργεί το mild hybrid. Υπάρχουν υπέρ και κατά.... Μην το παίρνεις προσωπικά. Chill.

                                        Ποια είναι τα υπέρ; Οι 3 μονάδες λιγότερα καυσαέρια που γράφουν στα χαρτιά οι εταιρείες για να γλιτώσουν κάνα πρόστιμο;
                                        Όλα τα υπόλοιπα είναι κατά....

                                        Αγαπητέ μου, λογικά δεν έχεις οδηγήσει μάλλον για να το έχεις νιώσει, οπότε θα σου εξηγήσω (ο Lap τα έχει πει και εκείνος όπως και άλλοι).

                                        Ο ηλεκτροκινητήρας, επεμβαίνει τόσο, όσο. Όταν χρειαστείς επιπλέον ροπή (είτε είναι προσπέραση, είτε είναι απότομη ανηφόρα), σου δίνει απίστευτη δύναμη. Και επιπλέον αναλαμβάνει και όλα τα ηλεκτρικά. Οπότε ναι κάνει δουλειά, δεν είναι full hybrid, αλλά και πάλι έχει πολλά υπέρ. Επίσης αν χαλάσει η μπαταρία του συνεχίζει και λειτουργεί με τον θερμικό αντίθετα με τα full hybrids, που δεν έχουν δυνατότητα κίνησης.

                                        Οκ;

                                        Εμεινα σε αυτό με την απίστευτη δύναμη που σου δίνει! Σοβαρά τώρα; Δλδ οδηγήσες το ίδιο αμάξι χωρίς την μπαταριουλα και με την μπαταρία είδες νέα απίστευτη δύναμη? ....και μιλάμε και τα mild hybrid της χιουνται τώρα που είναι τα πιο μουφα από όλα! Εδώ ο άλλος έβαλε καταναλώσεις με και χωρίς την μπαταρία της χιουνται και χωρίς είναι χαμηλότερες!
                                        Τα έχουμε πει αυτά τα συστήματα είναι μάρκετινγκ για να γράφουν στα αμάξια υβριδικό και για να λένε μερικοί κάτοχοι δεν πήρα το ντίζελ πήρα το υβριδικό!
                                        Οι εταιρείες κερδίζουν από τους λίγους ρύπους ο κάτοχος χανει χώρο αποσκευών βάζει μόνιμο βάρος , και ένα κύκλωμα ακόμα που μπορεί να βγάλει βλάβη.
                                        Και κερδίζει ότι δεν ακούει τον κινητήρα στο φανάρι όταν ξεκινά και πάει σαν ηλεκτρικό για λίγα μέτρα! Ουαου....
                                        Και τα διαγράμματα που βάζει ο γύρος πιο κάτω στα πλαίσια του μάρκετινγκ και του εντυπωσιασμού είναι....

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          groover1972 @tkin73 last edited by groover1972

                                          @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                          @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                          @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                          @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                          @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

                                          Muff drivers έχουν για αυτό

                                          Lap, γιατί προσπαθείς πάλι; Το έχεις εξηγήσει τόσες φορές, το πώς λειτουργεί το mild hybrid. Υπάρχουν υπέρ και κατά.... Μην το παίρνεις προσωπικά. Chill.

                                          Ποια είναι τα υπέρ; Οι 3 μονάδες λιγότερα καυσαέρια που γράφουν στα χαρτιά οι εταιρείες για να γλιτώσουν κάνα πρόστιμο;
                                          Όλα τα υπόλοιπα είναι κατά....

                                          Αγαπητέ μου, λογικά δεν έχεις οδηγήσει μάλλον για να το έχεις νιώσει, οπότε θα σου εξηγήσω (ο Lap τα έχει πει και εκείνος όπως και άλλοι).

                                          Ο ηλεκτροκινητήρας, επεμβαίνει τόσο, όσο. Όταν χρειαστείς επιπλέον ροπή (είτε είναι προσπέραση, είτε είναι απότομη ανηφόρα), σου δίνει απίστευτη δύναμη. Και επιπλέον αναλαμβάνει και όλα τα ηλεκτρικά. Οπότε ναι κάνει δουλειά, δεν είναι full hybrid, αλλά και πάλι έχει πολλά υπέρ. Επίσης αν χαλάσει η μπαταρία του συνεχίζει και λειτουργεί με τον θερμικό αντίθετα με τα full hybrids, που δεν έχουν δυνατότητα κίνησης.

                                          Οκ;

                                          Εμεινα σε αυτό με την απίστευτη δύναμη που σου δίνει! Σοβαρά τώρα; Δλδ οδηγήσες το ίδιο αμάξι χωρίς την μπαταριουλα και με την μπαταρία είδες νέα απίστευτη δύναμη? ....και μιλάμε και τα mild hybrid της χιουνται τώρα που είναι τα πιο μουφα από όλα! Εδώ ο άλλος έβαλε καταναλώσεις με και χωρίς την μπαταρία της χιουνται και χωρίς είναι χαμηλότερες!
                                          Τα έχουμε πει αυτά τα συστήματα είναι μάρκετινγκ για να γράφουν στα αμάξια υβριδικό και για να λένε μερικοί κάτοχοι δεν πήρα το ντίζελ πήρα το υβριδικό!
                                          Οι εταιρείες κερδίζουν από τους λίγους ρύπους ο κάτοχος χανει χώρο αποσκευών βάζει μόνιμο βάρος , και ένα κύκλωμα ακόμα που μπορεί να βγάλει βλάβη.
                                          Και κερδίζει ότι δεν ακούει τον κινητήρα στο φανάρι όταν ξεκινά και πάει σαν ηλεκτρικό για λίγα μέτρα! Ουαου....
                                          Και τα διαγράμματα που βάζει ο γύρος πιο κάτω στα πλαίσια του μάρκετινγκ και του εντυπωσιασμού είναι....

                                          Να σου πω την αλήθεια, μιλάω για το Suzuki Scross και σε αυτό δεν κόβει από τον χώρο αποσκευών. Και όχι δεν χρειάζεται να οδηγήσω το ίδιο αυτοκίνητο για να δω αν όντως δίνει δύναμη. Απλώς έχω οδηγήσει τόσα χρόνια τόσα διαφορετικά αυτοκίνητα και μπορώ να καταλάβω ότι οι μηχανικοί έχουν παίξει με διαφορετικές συνιστώσες. Βάρος, μοτέρ θερμικού με τούρμπο και έναν ηλεκτροκινητήρα που εργάζεται πολύ έξυπνα.

                                          Τώρα, αν εσύ δεν θέλεις να το καταλάβεις, πιστέψεις, νιώσεις, κανείς δεν μπορεί να στο δώσει πιο άμεσα. Θα πρέπει να το οδηγήσεις ίσως. Αλλά επειδή στο λέμε τόσα άτομα και τουλάχιστον εγώ δεν υποστηρίζω κάτι τέτοιο επειδή και μόνο το αγόρασα, θα πρέπει τουλάχιστον να καταλάβεις εμάς που το οδηγούμε καθημερινά.

                                          Αυτά.

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tkin73 @groover1972 last edited by tkin73

                                            @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @lap said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            Muff drivers έχουν για αυτό

                                            Lap, γιατί προσπαθείς πάλι; Το έχεις εξηγήσει τόσες φορές, το πώς λειτουργεί το mild hybrid. Υπάρχουν υπέρ και κατά.... Μην το παίρνεις προσωπικά. Chill.

                                            Ποια είναι τα υπέρ; Οι 3 μονάδες λιγότερα καυσαέρια που γράφουν στα χαρτιά οι εταιρείες για να γλιτώσουν κάνα πρόστιμο;
                                            Όλα τα υπόλοιπα είναι κατά....

                                            Αγαπητέ μου, λογικά δεν έχεις οδηγήσει μάλλον για να το έχεις νιώσει, οπότε θα σου εξηγήσω (ο Lap τα έχει πει και εκείνος όπως και άλλοι).

                                            Ο ηλεκτροκινητήρας, επεμβαίνει τόσο, όσο. Όταν χρειαστείς επιπλέον ροπή (είτε είναι προσπέραση, είτε είναι απότομη ανηφόρα), σου δίνει απίστευτη δύναμη. Και επιπλέον αναλαμβάνει και όλα τα ηλεκτρικά. Οπότε ναι κάνει δουλειά, δεν είναι full hybrid, αλλά και πάλι έχει πολλά υπέρ. Επίσης αν χαλάσει η μπαταρία του συνεχίζει και λειτουργεί με τον θερμικό αντίθετα με τα full hybrids, που δεν έχουν δυνατότητα κίνησης.

                                            Οκ;

                                            Εμεινα σε αυτό με την απίστευτη δύναμη που σου δίνει! Σοβαρά τώρα; Δλδ οδηγήσες το ίδιο αμάξι χωρίς την μπαταριουλα και με την μπαταρία είδες νέα απίστευτη δύναμη? ....και μιλάμε και τα mild hybrid της χιουνται τώρα που είναι τα πιο μουφα από όλα! Εδώ ο άλλος έβαλε καταναλώσεις με και χωρίς την μπαταρία της χιουνται και χωρίς είναι χαμηλότερες!
                                            Τα έχουμε πει αυτά τα συστήματα είναι μάρκετινγκ για να γράφουν στα αμάξια υβριδικό και για να λένε μερικοί κάτοχοι δεν πήρα το ντίζελ πήρα το υβριδικό!
                                            Οι εταιρείες κερδίζουν από τους λίγους ρύπους ο κάτοχος χανει χώρο αποσκευών βάζει μόνιμο βάρος , και ένα κύκλωμα ακόμα που μπορεί να βγάλει βλάβη.
                                            Και κερδίζει ότι δεν ακούει τον κινητήρα στο φανάρι όταν ξεκινά και πάει σαν ηλεκτρικό για λίγα μέτρα! Ουαου....
                                            Και τα διαγράμματα που βάζει ο γύρος πιο κάτω στα πλαίσια του μάρκετινγκ και του εντυπωσιασμού είναι....

                                            Να σου πω την αλήθεια, μιλάω για. Το Suzuki Scross και σε αυτό δεν κόβει από τον χώρο αποσκευών. Και όχι δεν χρειάζεται να οδηγήσω το ίδιο αυτοκίνητο για να δω αν όντως δίνει δύναμη. Απλώς έχω οδηγήσει τόσα χρόνια τόσα διαφορετικά αυτοκίνητα και μπορώ να καταλάβω ότι οι μηχανικοί έχουν παίξει με διαφορετικές συνιστώσες. Βάρος, μοτέρ θερμικού με τούρμπο και έναν ηλεκτροκινητήρα που εργάζεται πολύ έξυπνα.

                                            Τώρα, αν εσύ δεν θέλεις να το καταλάβεις, πιστέψεις, νιώσεις, κανείς δεν μπορεί να στο δώσει πιο άμεσα. Θα πρέπει να το οδηγήσεις ίσως. Αλλά επειδή στο λέμε τόσα άτομα και τουλάχιστον εγώ δεν υποστηρίζω κάτι τέτοιο επειδή και μόνο το αγόρασα, θα πρέπει τουλάχιστον να καταλάβεις εμάς που το οδηγούμε καθημερινά.

                                            Αυτά.

                                            Αυτό το αμάξι έχω σε ντίζελ. Δεν νομίζω το mild hybrid να έχει καλύτερες ρεπριζ από το πετρέλαιο, να μην μιλήσω για ροπή γιατί εκεί κλέβεις εκκλησία με τα πετρέλαια όπως και στην κατανάλωση. Φυσικά το mild και λόγω της έξτρα μπαταρίας και λόγω της βενζίνης έχει πιο πολιτισμένη λειτουργία αλλά μέχρι εκεί. Και με το ντίζελ μια χαρά στρίβεις με 3η χωρίς να κρεμα ο κινητήρας.
                                            Δλδ για εμένα είναι μια περιττή εξέλιξη τα μικρουβριδικα που έχει αναπτυχθει επαρκώς στο φόρουμ για πιο λόγο έγιναν.
                                            Και πρακτικά αν μου έδινες ένα νέο scross mild hybrid και το πετρέλαιο 100% θα ξαναδιαλεγα αυτό που έχω. Έχω οδηγήσει το βιταρα σε mild δεν μου άρεσε καθόλου. Ψοφιο και όλη την ώρα αλλαγές ταχυτήτων.

                                            G gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 108 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr