-
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@gtsartsal said in Νέο αυτοκίνητο:
Με βάση τα μοντέλα που έχει αναφέρει ο φίλος και τη χρήση που θα υπάρχει με 80 χλμ ημερησίως chr .
εσυ βολευτηκες με το ματσουντα ε?
κριμα ειναι για τον αλλονα το τρολευ...Χαχα
Για πολλά χλμ σε συνθήκες πόλης και από τα μοντέλα που είπε (chr, qashqai,t roc , kamiq) το chr θα διάλεγα...
Αν βέβαια ψάξει κι άλλα
τότε # _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ # -
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
#mono_vitara
θα δουλευει παντα, αξιοπιστα και οικονομικα.
θα γουσταρεις και βολτες οπου και να θες να πας.
ειναι μαζεμενο σε διαστασεις αλλα καλο σε χωρους.
και με τετρακινηση που θα εισαι ασφαλης σε οτι συνθηκες και να βρισκεις.ερ.1) το 1.4S που λες γιατί είναι καλύτερο από το υπάρχον 1.4;
ερ.2) γιατί κάποιος να προτιμήσει το 1.4 αντί του 1.6 ddis; -
@xenos said in Νέο αυτοκίνητο:
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
#mono_vitara
θα δουλευει παντα, αξιοπιστα και οικονομικα.
θα γουσταρεις και βολτες οπου και να θες να πας.
ειναι μαζεμενο σε διαστασεις αλλα καλο σε χωρους.
και με τετρακινηση που θα εισαι ασφαλης σε οτι συνθηκες και να βρισκεις.ερ.1) το 1.4S που λες γιατί είναι καλύτερο από το υπάρχον 1.4;
ερ.2) γιατί κάποιος να προτιμήσει το 1.4 αντί του 1.6 ddis;εχει 140 αλογα και ειναι πολυ πιο γρηγορο χωρις να εχει ουσιαστικη διαφορα στη καταναλωση. δεν μπλεκεις και με μπαταριες. ειναι και πιο φουλ εξοπλισμενο ακομη και σε σχεση με τα glx. εχει αλλο στησιμο απο αναρτησεις.
το ddis ειναι με φιατ κινητηρα. οκ, ψιλοσκυλι αλλα σουζουκι δεν ειναι.
επιπλεον η ποιοτητα λειτουργιας, η ησυχια, η γραμμικοτητα του boosterjet και η δυναμη ειναι εκπληκτικες σε σημειο που νοιωθεις οτι ειναι αλλο αμαξι. σκεψου 0-100 σε 8 ή 8 και λιγο vs 10.5 και τελικη 30km παραπανω. και 100 τουλαχιστον κιλα λιγοτερα.
ειναι ερωτευσιμο εργαλειο για καθε χρηση και αθανατο.
αμα παμε στα αυτοματα, εκει κλαινε μανουλες, διπλοσυμπλεκτο στο πετρελαιο και aisin στο S. και οταν πουλιοταν, ηταν φυσικα με διαφορα το ακριβοτερο. το μονο εναλλακτικο που βρισκω ειναι τα 140f/l glx με οροφη. αλλα ειναι σπανια πουλια καθως βγηκαν για πολυ λιγο και ειναι και πιο μαλακα απο το S στα στριψιματα, για αυτο αλλωστε υπαρχουν και με οροφη ενω το S δεν εβγαινε με ανοιγομενη. -
Μάλιστα. Το S ποια περίοδο έβγαινε;
-
@xenos said in Νέο αυτοκίνητο:
Μάλιστα. Το S ποια περίοδο έβγαινε;
29/11/2015 (...το 1ο δικο μου) μεχρι τελος 2018.
Το καταλαβαινεις απο τα μπροστινα φαναρια που εχουν ενα κοκκινο δακτυλιδι.
οκ, εχει και αλλη ταπετσαρια, δερματα κλπ. αλλα το δακτυλιδι ειναι χαρακτηριστικο.
προσοχη στα εισαγωγης γιατι στο εξωτερικο S εβγαινε και δικουνα.https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/suzuki/suzuki-vitara-s-2018-review/
τα φιμε, τα αλουμινια στα πενταλ, οι καθρεπτες οι χρωμε κτλ ειναι ολα μαμα
-
Θοδωρή το γερμανικό στην αγγελία είναι S?
Δεν πρέπει οι κεντρικοί αεραγωγοί και το ρολόι να έχουν κόκκινο περίγραμμα?
-
@antoniokon said in Νέο αυτοκίνητο:
Θοδωρή το γερμανικό στην αγγελία είναι S?
Δεν πρέπει οι κεντρικοί αεραγωγοί και το ρολόι να έχουν κόκκινο περίγραμμα?
S ειναι...
τα δαχτυλιδια στους αεραγωγους αλλαζουν πολυ ευκολα και μαλλον εβαλε αλλα.
αλλα τιμονι και τα καθισματα ειναι S με τη κοκκινη ραφη
και βασικα ειναι τα δαχτυλιδια στα φωτα.
ξερω, ειναι τη σαλατα και το τηγανοψωμο.
ορεκτικο
αχαχαχαχ -
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
σκεψου 0-100 σε 8 ή 8 και λιγο
Εεε....χμμ....από δικό σου λινκ, μόνος σου προδίδεσαι....αχαχαχα!!!
It only has 138bhp, and a 0-62mph time of 10.2sec doesn’t look very special
-
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-vitara-14-s-boosterjet-allgrip
0-100 km/h 8,4”
0-160 km/h 21,6”
0-400 m 15,9” @ 139,9 km/h
0-1.000 m 29,3” @ 174,5 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 6,8”
50-80 km/h (3η) 3,5”
80-110 km/h (3η) 4,9”
80-110 km/h (4η) 6,6”
110-140 km/h (4η) 7,0”
110-140 km/h (5η) 8,6”
110-140 km/h (6η) 10,5”
Φρένα 100-0 km/h 38,7 m
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 9,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2 127 g/km
Διαστάσεις 4.175 x 1.775 x 1.610 mm
Χώρος αποσκευών 375 lt
Βάρος 1.200 kgΑπορώ με αυτούς που δοκιμάζουν τα suzuki χωρίς κανένα μηχάνημα μέτρησης επιδόσεων και γράφουν κιόλας και έχουν και άποψη.
Δεν το λέω για σένα Φάνη μου, για τους δοκιμαστες. Είναι γνωστό πως τα ιαπωνικά ιδιαίτερα η Σουζούκι έχουν ένα παράξενο τρόπο μέτρησης του 0-100
Σε 10,5" για τα 0-100 έχει το απλό ατμοσφαιρικο swift. -
@fanis75 said in Νέο αυτοκίνητο:
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
σκεψου 0-100 σε 8 ή 8 και λιγο
Εεε....χμμ....από δικό σου λινκ, μόνος σου προδίδεσαι....αχαχαχα!!!
It only has 138bhp, and a 0-62mph time of 10.2sec doesn’t look very special
ετσι για να δεις οτι #mono_vitara
-
Δεν πιστεύουμε φτιαχτά βίντεα! Μόνο την αλήθεια του carmagazine που μας έβαλες για να πας πείσεις για το υπερ-ατού...αχαχα!!
-
Με τρίτη σχέση σπαει το φράγμα των 5" για τα 80-110. Υπερβολικά καλά θα έλεγα.
-
@fanis75 said in Νέο αυτοκίνητο:
Δεν πιστεύουμε φτιαχτά βίντεα! Μόνο την αλήθεια του carmagazine που μας έβαλες για να πας πείσεις για το υπερ-ατού...αχαχα!!
εσυ ειδικα μην το παρεις
δεν σε θελουμε να εχεις βιταρα
ειναι αντρικο το σπορ -
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
εσυ ειδικα μην το παρεις
δεν σε θελουμε να εχεις βιταρα
ειναι αντρικο το σπορΕεε ναι ειδικά τα 10" 0-100 ειναι πολύ αντρικά!! Καρδούλα όμως γιατί και εγώ σε αγαπω!!
-
Μα δεν είναι 10" λέμε.
-
@lap said in Νέο αυτοκίνητο:
Μα δεν είναι 10" λέμε.
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/suzuki/suzuki-vitara-s-2018-review/
(λινκ του γάτου όχι δικό μου.....χαχαχα!!) -
Αυτό λέμε τοαη ώρα, μπούρδες λέει ο δοκιμαστής, δεν το δοκίμασε με ειδικό μηχάνημα απλά αντέγραψε το νούμερο από κάποιο έγγραφο που βρήκε.
Στα suzuki ανακοινώνουν επιτηδευμενα αργό 0-100 για ασφαλιστικούς λόγους. Η επίδοση επηρεάζει το ύψος των ασφαλίστρων σε κάποιες αγορές.8,5 " έχει. Όσοι το έχουν δοκιμάσει με μηχανήματα παγκοσμίως το ίδιο αποτέλεσμα βγάζουν.
10,5" έχει το ατμοσφαιρικο μικρό πόλης.
-
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@antoniokon said in Νέο αυτοκίνητο:
Θοδωρή το γερμανικό στην αγγελία είναι S?
Δεν πρέπει οι κεντρικοί αεραγωγοί και το ρολόι να έχουν κόκκινο περίγραμμα?
S ειναι...
τα δαχτυλιδια στους αεραγωγους αλλαζουν πολυ ευκολα και μαλλον εβαλε αλλα.
αλλα τιμονι και τα καθισματα ειναι S με τη κοκκινη ραφη
και βασικα ειναι τα δαχτυλιδια στα φωτα.
ξερω, ειναι τη σαλατα και το τηγανοψωμο.
ορεκτικο
αχαχαχαχΣτο συγκεκριμένο έχει βάλει και μάπα ζάντα. Σου είπα πάντως ότι θα προτιμούσα το FL 140άρι λόγω νεότητας, αισθητικών λεπτομερειών και ηλιοροφής.. Στο στήσιμο δε ξέρω αν έχουν άλλη διαφορά εκτός των ελατηρίων του S που έτσι και αλλιώς θα αλλαχτούν άμεσα με eibach pro lift και στις δύο περιπτώσεις.
-
@antkoutr said in Νέο αυτοκίνητο:
Για να είμαι ειλικρινής, κυρίως πρεστίζ ναι
Κάποτε θα διαφωνούσα σε αυτό που λες αλλά πλέον έχεις απόλυτο δίκιο, τηρουμένων φυσικά των αναλογιών στο ζήτημα αυτό ένα SUVακι γεμίζει πάντα περισσότερο το μάτι.
Οι περισσότεροι άνθρωποι και ειδικά οι γυναίκες αναγνωρίζουν ως premium και ακριβά αυτοκίνητα τις γνωστές σε όλους 3-4 μάρκες , και όλα τα υπόλοιπα βραζουν στο ίδιο καζάνι.
Οπότε δίπλα σε ένα καινούργιο Focus , Leon , i30 , αυτοκίνητα που μοιάζουν με αυτά που συνήθως θα είχε ο πατέρας τους και ο παππούς τους ακόμη , ένα Vitara ή QQ ή ένα Renegade έχουν πολύ μεγαλυτερο εκτόπισμα , θα δείχνουν πιο ακριβά και πιο ενδιαφέροντα.
Κάντε ένα τεστ και ρωτήστε κάποιον άσχετο/άσχετη τι τιμή εκτιμά πως έχουν, αν δείτε στο δρόμο ένα διαστημικό καλά εξοπλισμένο CHR ή ένα 2008 επίσης καλά εξοπλισμένο.
Θα πάθετε πλάκα. -
Μου αρεσει που κρατα το βαρος χαμηλα. Σε σχεση με το νταστερ ειναι 120 κιλα ελαφρυτερο. Μαλλον απο τα ανθρακονηματα και τα κεραμικα φρενα... ή μηπως ειναι ενα b suv με πρακτικαλιτι σουϊφτ?
Νέο αυτοκίνητο