Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 228
    • 229
    • 230
    • 231
    • 232
    • 245
    • 246
    • 230 / 246
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    4901
    78949
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagkirk last edited by

      25.000€ , 400χλμ αυτονομία , 156 άλογα.
      Μακάρι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k @dublin last edited by alexandros-k

        @dublin said in FORD FORUM:

        Δηλαδή το 208 θα είναι φοβερή επιλογή άμεσα, ειδικά αν κρατήσει την τιμή του στα 25.000 που είναι τώρα (26 το Corsa, για κάποιο λόγο).

        35.600€ ειναι η τιμη τιμοκαταλογου. Μειον 8 που ειναι η κρατικη επιδοτηση = 27,600€ η φθηνοτερη εκδοση 208 Active

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dublin @alexandros-k last edited by

          @alexandros-k said in FORD FORUM:

          @dublin said in FORD FORUM:

          Δηλαδή το 208 θα είναι φοβερή επιλογή άμεσα, ειδικά αν κρατήσει την τιμή του στα 25.000 που είναι τώρα (26 το Corsa, για κάποιο λόγο).

          35.600€ ειναι η τιμη τιμοκαταλογου. Μειον 8 που ειναι η κρατικη επιδοτηση = 27,600€ η φθηνοτερη εκδοση 208 Active

          https://www.gocar.gr/news/feed/38682,Ta_5_f8hnotera_hlektrika_sthn_Ellada_me_.html

          26.000 λέει εδώ, και αν δώσεις και κάνα Saxo κερδίζεις και κάνα χιλιάρικο έξτρα..

          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k @dublin last edited by

            Προφανως ο τιμοκαταλογος της Peugeot δεν λεει ανακριβειες

            https://www.peugeot.gr/content/dam/peugeot/greece/pricelists/generic-pricelist/october/Timokatalogos_Anwtaths_Lianikhs_Timhs_PEUGEOT_October_2022.pdf

            P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              panormus772 @alexandros-k last edited by

              @alexandros-k said in FORD FORUM:

              Προφανως ο τιμοκαταλογος της Peugeot δεν λεει ανακριβειες

              https://www.peugeot.gr/content/dam/peugeot/greece/pricelists/generic-pricelist/october/Timokatalogos_Anwtaths_Lianikhs_Timhs_PEUGEOT_October_2022.pdf

              +1

              Το άρθρο του dublin είναι Σεπτεμβρίου με παλιές,μη ισχύουσες πια τιμές,χωρίς αύξηση.
              Ο τιμοκατάλογος είναι επικαιροποιημένος 17-10-22 που περιλαμβάνει τις νέες αυξήσεις και τις σωστές τιμές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dublin last edited by dublin

                Ναι, δεν πηγαίνω κάθε μέρα στον Γκάλο να ρωτάω τιμές, πάντως το καλοκαίρι το είχαν ένα στρογγυλό 25αρι κάποια περίοδο, ίσως επειδή περιμένουν το 156αλογα που εμείς δεν γνωρίζαμε ότι θα έρθει..

                Το 1000+ για απόσυρση ισχύει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @andya3 last edited by

                  @andya3 said in FORD FORUM:

                  @dublin said in FORD FORUM:

                  @andya3 said in FORD FORUM:

                  @dublin said in FORD FORUM:

                  @andya3 said in FORD FORUM:

                  Διάβαζα χθες σε Ελληνικό Βαγγελο-forum παραγγελίες κάποιων μελών. Golf gti και T-Roc R με 50-60k. Δεν είδα να ιδρώνει τ' αυτί τους για τα ηλεκτρικά...
                  Στα π@π@ρια τους τι θα το κάνουν το πανάκριβο θερμικό όταν καταργηθεί. Το θάβουν στον κήπο της βίλας με επίσημη τελετή για να το θυμούνται και προχωράνε στο τελευταίο μοντέλο id.

                  Οι υπόλοιποι άνθρωποι που δεν τους παίρνει για τέτοια και να θέλουν να κρατήσουν το θερμικό θα έχουν άλλα προβλήματα. Θα κλείνουν σιγά-σιγά ακόμα και τα βενζινάδικα όταν θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά. Σιγά μην κρατήσουν αξία τα θερμικά. Του πεταματού θα είναι.

                  Μία χώρα με μέσο όρο ηλικίας επιβατικών οχημάτων 16.6, λεωφορείων 19 και φορτηγών 21.4, πόσα χρόνια λες να θέλουν για να γίνει συντριπτική πλειοψηφία τα ηλεκτρικά;

                  Passenger cars are now on average 11.8 years old in the European Union, vans 11.9 years, trucks 14.1 years and buses 12.8 years.

                  Ακόμη και στο Λουξεμβούργο (που έχει σε όλα τα νεώτερα) 7 χρόνια τα κρατάνε σχεδόν.

                  Εάν βλέπεις τη χώρα αυτόνομη και αποκλεισμένη από την υπόλοιπη Ευρώπη, μπορεί αυτό που λες να ισχύσει. Οι εξελίξεις όμως δεν εξαρτώνται από τις δικές μας διαθέσεις ή δυνατότητες.
                  Τα βενζινάδικα θα μειώνονται και η τιμή της βενζίνης θα ανεβαίνει. Τα ανταλλακτικά των θερμικών θα γίνονται όλο και πιο σπάνια και πιο ακριβά. Οι φόροι στα θερμικά θ' ανέβουν. Θα καταστεί ασύμφορο και από κάποια στιγμή ίσως και αδύνατο να διατηρείς θερμικό.

                  Φυσικά μάντης δεν είμαι. Αλλά κάπως έτσι μου φαίνεται λογικό να κινηθεί η κατάσταση.

                  Ναι, καλά, εννοείται, απλά το 2033 είναι σε 10 χρόνια και 1 μήνα! Όλα θα είναι δύσκολο να αγοραστούν, πάμε σε άλλες μορφές μετακινήσεων και λιγότερο κτητικές.

                  Πάντως στην Ευρωπαϊκή Ένωση 12 χρόνια είναι ο Μ.Ο, απέχει αυτό από την γενική εικόνα ότι όλοι παίρνουν leasing 3-4 χρόνια και αλλάζουν για πλάκα..και δεν έχουμε ακόμη την πλήρη εικόνα.

                  Πριν έναν μόνο χρόνο κανείς δεν θα στοιχημάτιζε ούτε μισό € ότι η Γερμανία θα επανέφερε τον άνθρακα σαν ενεργειακή λύση

                  Π.χ.ermany is relying on highly polluting coal for almost a third of its electricity, as the impact of government policies and the war in Ukraine leads producers in Europe’s largest economy to use less gas and nuclear energy

                  Έχουμε να δούμε αρκετά κεφάλαια στο θέμα ηλεκτρικών. Σε πρώτη φάση εγώ πιστεύω σε μικρά πόλης. Όντως εκεί υπάρχει τεράστιο συμφέρον, και μάλιστα και για να αυξηθούν οι θέσεις στάθμευσης ταυτόχρονα, αλλά υπάρχουν πολλές και μεγάλες κατηγορίες ανθρώπων που δεν μπορούν/θέλουν να αλλάξουν σύντομα..

                  Συμφωνώ με την έννοια ότι οι ημερομηνίες '30, '32, ΄35 είναι προβλέψεις που μπορεί να μην ισχύσουν και να μετατεθούν γι' αργότερα. Δεν αλλάζει όμως η πορεία προς τα ηλεκτρικά. Παίζεται μπάλα τώρα με τα συμφέρονται των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

                  Έτσι όπως έχω αντιληφθεί την κατάσταση, οι Γερμανοί που έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στα ψηλά πορτοφόλια πιέζουν να επιταχυνθούν οι εξελίξεις. Κυνηγάνε και την Tesla που μπήκε στα χωράφια τους και δεν θέλουν να σπαταλούν άλλα κεφάλαια και ανθρώπινο δυναμικό που δεν τους περισσεύει για ν΄ασχολούνται με θερμικά. Θέλουν να ξεμπερδέυουν μια ώρα αρχύτερα.
                  Οι Γάλλοι είναι πιο διαστακτικοί, γιατί απευθύνονται σε πιο χαμηλά πορτοφόλια και ανησυχούν για την επίδραση που θα έχει το υψηλό κόστος των ηλεκτρικών στο κοινό τους και την κερδοφορία τους. Μπορεί να πάθουν ζημιά και το ξέρουν, γι΄ αυτό γκρινιάζει συνέχεια ο Tavares. Θα παίξει άμυνα όσο μπορεί μέχρι να είναι έτοιμη η stellantis.

                  Οι Ιάπωνες στον κόσμο τους, επενδύουν στα super υβριδικά και οι Κινέζοι παραμονεύουν ν' αρπάξουν ευκαιρίες.
                  Γενικά έχει πολύ μπαλίτσα το θέμα, τύφλα να 'χει το champions league...😊

                  Γενικά ταυτίζονται οι απόψεις μας

                  δεν έχει σημασία αν αναβληθεί για λίγο ή όχι η ημερομηνία το θέμα είναι ότι έχει παρθει η απόφαση

                  Το θέμα είναι οι Γαλλοι, οι φρίτζιδες και ολοι γενικά αν θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν ΟΧΙ την tesla αλλά τους επερχόμενους κινέζους

                  Νομίζω όλοι οι παραδοσιακοι κατασκευαστές αυτούς τρέμουν!!!! Και λογικο είναι.

                  Cirus the virus

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    andya3 @cirus last edited by

                    @cirus said in FORD FORUM:

                    @andya3 said in FORD FORUM:

                    @dublin said in FORD FORUM:

                    @andya3 said in FORD FORUM:

                    @dublin said in FORD FORUM:

                    @andya3 said in FORD FORUM:

                    Διάβαζα χθες σε Ελληνικό Βαγγελο-forum παραγγελίες κάποιων μελών. Golf gti και T-Roc R με 50-60k. Δεν είδα να ιδρώνει τ' αυτί τους για τα ηλεκτρικά...
                    Στα π@π@ρια τους τι θα το κάνουν το πανάκριβο θερμικό όταν καταργηθεί. Το θάβουν στον κήπο της βίλας με επίσημη τελετή για να το θυμούνται και προχωράνε στο τελευταίο μοντέλο id.

                    Οι υπόλοιποι άνθρωποι που δεν τους παίρνει για τέτοια και να θέλουν να κρατήσουν το θερμικό θα έχουν άλλα προβλήματα. Θα κλείνουν σιγά-σιγά ακόμα και τα βενζινάδικα όταν θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά. Σιγά μην κρατήσουν αξία τα θερμικά. Του πεταματού θα είναι.

                    Μία χώρα με μέσο όρο ηλικίας επιβατικών οχημάτων 16.6, λεωφορείων 19 και φορτηγών 21.4, πόσα χρόνια λες να θέλουν για να γίνει συντριπτική πλειοψηφία τα ηλεκτρικά;

                    Passenger cars are now on average 11.8 years old in the European Union, vans 11.9 years, trucks 14.1 years and buses 12.8 years.

                    Ακόμη και στο Λουξεμβούργο (που έχει σε όλα τα νεώτερα) 7 χρόνια τα κρατάνε σχεδόν.

                    Εάν βλέπεις τη χώρα αυτόνομη και αποκλεισμένη από την υπόλοιπη Ευρώπη, μπορεί αυτό που λες να ισχύσει. Οι εξελίξεις όμως δεν εξαρτώνται από τις δικές μας διαθέσεις ή δυνατότητες.
                    Τα βενζινάδικα θα μειώνονται και η τιμή της βενζίνης θα ανεβαίνει. Τα ανταλλακτικά των θερμικών θα γίνονται όλο και πιο σπάνια και πιο ακριβά. Οι φόροι στα θερμικά θ' ανέβουν. Θα καταστεί ασύμφορο και από κάποια στιγμή ίσως και αδύνατο να διατηρείς θερμικό.

                    Φυσικά μάντης δεν είμαι. Αλλά κάπως έτσι μου φαίνεται λογικό να κινηθεί η κατάσταση.

                    Ναι, καλά, εννοείται, απλά το 2033 είναι σε 10 χρόνια και 1 μήνα! Όλα θα είναι δύσκολο να αγοραστούν, πάμε σε άλλες μορφές μετακινήσεων και λιγότερο κτητικές.

                    Πάντως στην Ευρωπαϊκή Ένωση 12 χρόνια είναι ο Μ.Ο, απέχει αυτό από την γενική εικόνα ότι όλοι παίρνουν leasing 3-4 χρόνια και αλλάζουν για πλάκα..και δεν έχουμε ακόμη την πλήρη εικόνα.

                    Πριν έναν μόνο χρόνο κανείς δεν θα στοιχημάτιζε ούτε μισό € ότι η Γερμανία θα επανέφερε τον άνθρακα σαν ενεργειακή λύση

                    Π.χ.ermany is relying on highly polluting coal for almost a third of its electricity, as the impact of government policies and the war in Ukraine leads producers in Europe’s largest economy to use less gas and nuclear energy

                    Έχουμε να δούμε αρκετά κεφάλαια στο θέμα ηλεκτρικών. Σε πρώτη φάση εγώ πιστεύω σε μικρά πόλης. Όντως εκεί υπάρχει τεράστιο συμφέρον, και μάλιστα και για να αυξηθούν οι θέσεις στάθμευσης ταυτόχρονα, αλλά υπάρχουν πολλές και μεγάλες κατηγορίες ανθρώπων που δεν μπορούν/θέλουν να αλλάξουν σύντομα..

                    Συμφωνώ με την έννοια ότι οι ημερομηνίες '30, '32, ΄35 είναι προβλέψεις που μπορεί να μην ισχύσουν και να μετατεθούν γι' αργότερα. Δεν αλλάζει όμως η πορεία προς τα ηλεκτρικά. Παίζεται μπάλα τώρα με τα συμφέρονται των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

                    Έτσι όπως έχω αντιληφθεί την κατάσταση, οι Γερμανοί που έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στα ψηλά πορτοφόλια πιέζουν να επιταχυνθούν οι εξελίξεις. Κυνηγάνε και την Tesla που μπήκε στα χωράφια τους και δεν θέλουν να σπαταλούν άλλα κεφάλαια και ανθρώπινο δυναμικό που δεν τους περισσεύει για ν΄ασχολούνται με θερμικά. Θέλουν να ξεμπερδέυουν μια ώρα αρχύτερα.
                    Οι Γάλλοι είναι πιο διαστακτικοί, γιατί απευθύνονται σε πιο χαμηλά πορτοφόλια και ανησυχούν για την επίδραση που θα έχει το υψηλό κόστος των ηλεκτρικών στο κοινό τους και την κερδοφορία τους. Μπορεί να πάθουν ζημιά και το ξέρουν, γι΄ αυτό γκρινιάζει συνέχεια ο Tavares. Θα παίξει άμυνα όσο μπορεί μέχρι να είναι έτοιμη η stellantis.

                    Οι Ιάπωνες στον κόσμο τους, επενδύουν στα super υβριδικά και οι Κινέζοι παραμονεύουν ν' αρπάξουν ευκαιρίες.
                    Γενικά έχει πολύ μπαλίτσα το θέμα, τύφλα να 'χει το champions league...😊

                    Γενικά ταυτίζονται οι απόψεις μας

                    δεν έχει σημασία αν αναβληθεί για λίγο ή όχι η ημερομηνία το θέμα είναι ότι έχει παρθει η απόφαση

                    Το θέμα είναι οι Γαλλοι, οι φρίτζιδες και ολοι γενικά αν θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν ΟΧΙ την tesla αλλά τους επερχόμενους κινέζους

                    Νομίζω όλοι οι παραδοσιακοι κατασκευαστές αυτούς τρέμουν!!!! Και λογικο είναι.

                    Κι όμως. Αν διαβάσεις Γερμανικά δημοσιεύματα, θα δεις ότι οι Γερμανοί το παίζουν πολύ cool με τους Κινέζους. Τα επιχειρήματα τους δεν είναι αυτά που φανταζόμαστε, ότι δηλ. θα είναι φτηνά μεν αλλά χαμηλής ποιότητας τα Κινέζικα αυτοκίνητα.

                    Κάνουν κάποιες οικονομικές αναλύσεις και υποστηρίζουν ότι τα φτηνά Κινέζικα αυτοκίνητα στηρίζονται στις ενισχύσεις που λαμβάνουν από το Κινεζικό κράτος. Και ότι και καλά αυτό δεν μπορούν να το κάνουν στην Ευρώπη, οπότε δεν θα είναι ανταγωνιστικά τα Κινέζικα.

                    Δεν ξέρω πόσο ισχύουν αυτά που λένε, δεν έχω γνώσεις για να το κρίνω. Πάντως τα ίδια έλεγαν παλιότερα και για τους Κορεάτες, βλέπω όμως ότι Hyundai/Kia πάνε σφαίρα. Θα δείξει...

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus @andya3 last edited by

                      @andya3 said in FORD FORUM:

                      @cirus said in FORD FORUM:

                      @andya3 said in FORD FORUM:

                      @dublin said in FORD FORUM:

                      @andya3 said in FORD FORUM:

                      @dublin said in FORD FORUM:

                      @andya3 said in FORD FORUM:

                      Διάβαζα χθες σε Ελληνικό Βαγγελο-forum παραγγελίες κάποιων μελών. Golf gti και T-Roc R με 50-60k. Δεν είδα να ιδρώνει τ' αυτί τους για τα ηλεκτρικά...
                      Στα π@π@ρια τους τι θα το κάνουν το πανάκριβο θερμικό όταν καταργηθεί. Το θάβουν στον κήπο της βίλας με επίσημη τελετή για να το θυμούνται και προχωράνε στο τελευταίο μοντέλο id.

                      Οι υπόλοιποι άνθρωποι που δεν τους παίρνει για τέτοια και να θέλουν να κρατήσουν το θερμικό θα έχουν άλλα προβλήματα. Θα κλείνουν σιγά-σιγά ακόμα και τα βενζινάδικα όταν θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά. Σιγά μην κρατήσουν αξία τα θερμικά. Του πεταματού θα είναι.

                      Μία χώρα με μέσο όρο ηλικίας επιβατικών οχημάτων 16.6, λεωφορείων 19 και φορτηγών 21.4, πόσα χρόνια λες να θέλουν για να γίνει συντριπτική πλειοψηφία τα ηλεκτρικά;

                      Passenger cars are now on average 11.8 years old in the European Union, vans 11.9 years, trucks 14.1 years and buses 12.8 years.

                      Ακόμη και στο Λουξεμβούργο (που έχει σε όλα τα νεώτερα) 7 χρόνια τα κρατάνε σχεδόν.

                      Εάν βλέπεις τη χώρα αυτόνομη και αποκλεισμένη από την υπόλοιπη Ευρώπη, μπορεί αυτό που λες να ισχύσει. Οι εξελίξεις όμως δεν εξαρτώνται από τις δικές μας διαθέσεις ή δυνατότητες.
                      Τα βενζινάδικα θα μειώνονται και η τιμή της βενζίνης θα ανεβαίνει. Τα ανταλλακτικά των θερμικών θα γίνονται όλο και πιο σπάνια και πιο ακριβά. Οι φόροι στα θερμικά θ' ανέβουν. Θα καταστεί ασύμφορο και από κάποια στιγμή ίσως και αδύνατο να διατηρείς θερμικό.

                      Φυσικά μάντης δεν είμαι. Αλλά κάπως έτσι μου φαίνεται λογικό να κινηθεί η κατάσταση.

                      Ναι, καλά, εννοείται, απλά το 2033 είναι σε 10 χρόνια και 1 μήνα! Όλα θα είναι δύσκολο να αγοραστούν, πάμε σε άλλες μορφές μετακινήσεων και λιγότερο κτητικές.

                      Πάντως στην Ευρωπαϊκή Ένωση 12 χρόνια είναι ο Μ.Ο, απέχει αυτό από την γενική εικόνα ότι όλοι παίρνουν leasing 3-4 χρόνια και αλλάζουν για πλάκα..και δεν έχουμε ακόμη την πλήρη εικόνα.

                      Πριν έναν μόνο χρόνο κανείς δεν θα στοιχημάτιζε ούτε μισό € ότι η Γερμανία θα επανέφερε τον άνθρακα σαν ενεργειακή λύση

                      Π.χ.ermany is relying on highly polluting coal for almost a third of its electricity, as the impact of government policies and the war in Ukraine leads producers in Europe’s largest economy to use less gas and nuclear energy

                      Έχουμε να δούμε αρκετά κεφάλαια στο θέμα ηλεκτρικών. Σε πρώτη φάση εγώ πιστεύω σε μικρά πόλης. Όντως εκεί υπάρχει τεράστιο συμφέρον, και μάλιστα και για να αυξηθούν οι θέσεις στάθμευσης ταυτόχρονα, αλλά υπάρχουν πολλές και μεγάλες κατηγορίες ανθρώπων που δεν μπορούν/θέλουν να αλλάξουν σύντομα..

                      Συμφωνώ με την έννοια ότι οι ημερομηνίες '30, '32, ΄35 είναι προβλέψεις που μπορεί να μην ισχύσουν και να μετατεθούν γι' αργότερα. Δεν αλλάζει όμως η πορεία προς τα ηλεκτρικά. Παίζεται μπάλα τώρα με τα συμφέρονται των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

                      Έτσι όπως έχω αντιληφθεί την κατάσταση, οι Γερμανοί που έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στα ψηλά πορτοφόλια πιέζουν να επιταχυνθούν οι εξελίξεις. Κυνηγάνε και την Tesla που μπήκε στα χωράφια τους και δεν θέλουν να σπαταλούν άλλα κεφάλαια και ανθρώπινο δυναμικό που δεν τους περισσεύει για ν΄ασχολούνται με θερμικά. Θέλουν να ξεμπερδέυουν μια ώρα αρχύτερα.
                      Οι Γάλλοι είναι πιο διαστακτικοί, γιατί απευθύνονται σε πιο χαμηλά πορτοφόλια και ανησυχούν για την επίδραση που θα έχει το υψηλό κόστος των ηλεκτρικών στο κοινό τους και την κερδοφορία τους. Μπορεί να πάθουν ζημιά και το ξέρουν, γι΄ αυτό γκρινιάζει συνέχεια ο Tavares. Θα παίξει άμυνα όσο μπορεί μέχρι να είναι έτοιμη η stellantis.

                      Οι Ιάπωνες στον κόσμο τους, επενδύουν στα super υβριδικά και οι Κινέζοι παραμονεύουν ν' αρπάξουν ευκαιρίες.
                      Γενικά έχει πολύ μπαλίτσα το θέμα, τύφλα να 'χει το champions league...😊

                      Γενικά ταυτίζονται οι απόψεις μας

                      δεν έχει σημασία αν αναβληθεί για λίγο ή όχι η ημερομηνία το θέμα είναι ότι έχει παρθει η απόφαση

                      Το θέμα είναι οι Γαλλοι, οι φρίτζιδες και ολοι γενικά αν θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν ΟΧΙ την tesla αλλά τους επερχόμενους κινέζους

                      Νομίζω όλοι οι παραδοσιακοι κατασκευαστές αυτούς τρέμουν!!!! Και λογικο είναι.

                      Κι όμως. Αν διαβάσεις Γερμανικά δημοσιεύματα, θα δεις ότι οι Γερμανοί το παίζουν πολύ cool με τους Κινέζους. Τα επιχειρήματα τους δεν είναι αυτά που φανταζόμαστε, ότι δηλ. θα είναι φτηνά μεν αλλά χαμηλής ποιότητας τα Κινέζικα αυτοκίνητα.

                      Κάνουν κάποιες οικονομικές αναλύσεις και υποστηρίζουν ότι τα φτηνά Κινέζικα αυτοκίνητα στηρίζονται στις ενισχύσεις που λαμβάνουν από το Κινεζικό κράτος. Και ότι και καλά αυτό δεν μπορούν να το κάνουν στην Ευρώπη, οπότε δεν θα είναι ανταγωνιστικά τα Κινέζικα.

                      Δεν ξέρω πόσο ισχύουν αυτά που λένε, δεν έχω γνώσεις για να το κρίνω. Πάντως τα ίδια έλεγαν παλιότερα και για τους Κορεάτες, βλέπω όμως ότι Hyundai/Kia πάνε σφαίρα. Θα δείξει...

                      καλά άλλο τι λένε προς τα έξω και άλλο τι πιστεύουν. Και γω στην θέση τους αυτό θα υποστήριζα

                      Δεν τους έχω όμως για χαζους τους φρίτζιδες.

                      προφανώς στην ευρώπη θα ανεβει το κόστος τους (κινεζων) για να ενισχυθει η ασφάλεια. Αλλά μπορούν να παίζουν πιο φτηνα από τους παραδοσιακους παίκτες.

                      Μπορούν ακόμα και να πουλήσουν μπαινωντας μέσα ή στο κόστος για να ξεσκίσουν τον ανταγωνισμό. Εχουν το περιθώριο καθώς η μεγάλη αγορα της κίνας θα τους φέρνει έσοδα έται και αλλιώς. Ανάλογα πόσο επιθετικά θέλουν να μπουν στην αγορά!!!

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by realzeus

                        Οι Κινέζοι έχουν το πλεονέκτημα ότι επειδή είναι κρατικές εταιρείες ή έχουν κρατικές επιχορηγήσεις, έχουν από πίσω τους το κινεζικό Κράτος να πληρώνει. Το πρόβλημα τους είναι ότι οι Ευρωπαίοι μπορούν να θέσουν δασμούς ή να βγάλουν περίεργα πρότυπα για να προωθήσουν την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Πάντως προς το παρόν δεν παίζουν δυνατά μπάλα στην Ευρώπη οι Κινέζοι. Οι Κορεάτες είναι δυνατοί στα ηλεκτρικά σήμερα.

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @realzeus last edited by

                          @realzeus said in FORD FORUM:

                          Οι Κινέζοι έχουν το πλεονέκτημα ότι επειδή είναι κρατικές εταιρείες ή έχουν κρατικές επιχορηγήσεις, έχουν από πίσω τους το κινεζικό Κράτος να πληρώνει. Το πρόβλημα τους είναι ότι οι Ευρωπαίοι μπορούν να θέσουν δασμούς ή να βγάλουν περίεργα πρότυπα για να προωθήσουν την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Πάντως προς το παρόν δεν παίζουν δυνατά μπάλα στην Ευρώπη οι Κινέζοι. Οι Κορεάτες είναι δυνατοί στα ηλεκτρικά σήμερα.

                          δεν παίζουν καθόλου. Αλλά έρχονται για απόβαση

                          Αν οι ευρωπαίοι το παρακάνουν με τους δασμούς και τους κόψουν θα αντιμετωπίσουν και το ανάποδο........

                          Η κίνα είναι τεραστια ανερχόμενη αγορά και οι Ευρωπαίοι πουλάνε πάρα πολύ καλά εκεί.....

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus last edited by realzeus

                            Στην Κίνα έτσι κι αλλιώς πρέπει να κάνεις σύμπραξη με ντόπια εταιρεία για να ανοίξεις εργοστάσιο και να πουλήσεις. Έτσι κερδίζουν τεχνογνωσία οι Κινέζοι. Είναι τα "καλά" του "κομμουνιστικού καπιταλισμού" που εφαρμόζουν. Οπότε δασμοί υπάρχουν ήδη, από την στιγμή που ουσιαστικά οι Ευρωπαίοι υποχρεώνονται να κατασκευάσουν εκεί εργοστάσια με συνεταίρο έναν Κινέζο. Εξαιρούνται φυσικά πολύ ακριβά αυτοκίνητα που φτιάχονται μόνο στις δικές τους χώρες παραγωγής και είναι προϊόντα πολυτελείας. Μια Ferrari ή μια Rolls Royce δεν έχουν τέτοια προβλήματα...

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • antonakis
                              antonakis last edited by

                              Η λογική του stline design συνεχίζεται στο focus βλέπω... (χωρίς τη μεγάλη οθόνη, με κάμερα οπισθοπορείας).
                              https://www.fordmarketplace.gr/inventory?code=6
                              be6f7798-534d-45da-be1e-e62250a7c19a-image.png

                              Moments before detonation...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • babisstinson
                                babisstinson last edited by

                                Χωρίς την μεγάλη οθόνη τι έχει όμως; Την παλιά με το SYNC3?

                                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • antonakis
                                  antonakis last edited by

                                  2.5 χωρίς navi... 👎

                                  Moments before detonation...

                                  babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Πω ειναι πανέμορφο....

                                    Μου αρέσει τρελά αυτό το focus. Αλλά έγινε πανάκριβο και αυτό.

                                    Τόσα χρόνια περίεργα και άσχημα αυτοκίνητα έβγαζε. Τώρα που αλλάζουμε σε ηλεκτρικά είπαν να βγάλουν υπερβολικά όμορφα αυτοκίνητα.

                                    Κακό timing

                                    Youtube Video

                                    Δείτε τι λέει για το κιβώτιο.... Στο 13:20

                                    Αχ πείτε μου ότι δεν θα σταματήσει η παραγωγη του τα επόμενα έτη.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • cirus
                                      cirus @realzeus last edited by

                                      @realzeus said in FORD FORUM:

                                      Στην Κίνα έτσι κι αλλιώς πρέπει να κάνεις σύμπραξη με ντόπια εταιρεία για να ανοίξεις εργοστάσιο και να πουλήσεις. Έτσι κερδίζουν τεχνογνωσία οι Κινέζοι. Είναι τα "καλά" του "κομμουνιστικού καπιταλισμού" που εφαρμόζουν. Οπότε δασμοί υπάρχουν ήδη, από την στιγμή που ουσιαστικά οι Ευρωπαίοι υποχρεώνονται να κατασκευάσουν εκεί εργοστάσαι με συνεταίρο έναν Κινέζο. Εξαιρούνται φυσικά πολύ ακριβά αυτοκίνητα που φτιάχονται μόνο στις δικές τους χώρες παραγωγής και είναι προϊόντα πολυτελείας. Μια Ferrari ή μια Rolls Royce δεν έχουν τέτοια προβλήματα...

                                      Σωστά, τα ίδια θα τους πουν και οι ευρωπαίοι, εργοστάσια στην ευρώπη

                                      και θα το δεκτούν

                                      αλλά αν πανε να τους βάλουν περισσότερους περιορισμούς θα φάνε τα μούτρα τους γιατι θα το κάνουν και εκείνοι με την σειρά τους

                                      Cirus the virus

                                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus @cirus last edited by realzeus

                                        @cirus said in FORD FORUM:

                                        αλλά αν πανε να τους βάλουν περισσότερους περιορισμούς θα φάνε τα μούτρα τους γιατι θα το κάνουν και εκείνοι με την σειρά τους

                                        Οικονομικά δεν γνωρίζω τι συμφέρει. Από πολιτικής απόψεως όμως μπορείς άνετα να επιβάλεις κάτι τέτοιο και να υπάρχουν εκεί τα δικά τους αυτοκίνητα και εδώ τα Ευρωπαϊκά μόνο. Προστατευτισμός λέγεται. Βέβαια για τον μέσο Ευρωπαίο καταναλωτή θα είναι καλύτερο να έχει ένα φτηνό Κινέζικο, παρά ένα πολύ ακριβότερο Ιταλικό/Γερμανικό/Γαλλικό, αλλά είναι και άλλα θέματα στην μέση, όπως η ανεργία κλπ, που αν αφήσεις τους Κινέζους να αλλωνίζουν, θα μείνει όλη η Ευρώπη άνεργη...

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Πάντως αν κρίνω από τις μηχανές που έχουμε περισσότερα δείγματα, μόλις πάνε να φτάσουν την κορυφή της κατηγορίας τους, τότε οι τιμές αυξάνουν τόσο πολύ, που το σκέφτεσαι 2πλα και 3πλα..
                                          Ας πούμε οι CFmoto που έχει βγάλει κάποια με κινητήρες KTM, με πολύ χαμηλότερες τιμές, δεν φτάνει ούτε καν το oroginal σε ποιότητα κατασκευής και αξιόπιστας, και μιλάμε το Κινέζικο στα 10.000 σχεδόν..

                                          Στα μεσαία, έκανε μία αναβάθμιση σε αμορτισέρ η Honda και τους έκλεισε το σπίτι..ναι, πιο ακριβό, αλλά όχι τόσο ώστε να μην πάρεις το καλύτερο της κατηγορίας..

                                          Όπως και να έχει θα πρέπει να τα δούμε στις πραγματικές τους διαστάσεις. Τσάμπα δεν πουλάει κανείς πάντως... μέχρι να έρθουν Ευρώπη δεν μπορούμε να φανταστούμε τελικές τιμές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @realzeus last edited by cirus

                                            @realzeus said in FORD FORUM:

                                            @cirus said in FORD FORUM:

                                            αλλά αν πανε να τους βάλουν περισσότερους περιορισμούς θα φάνε τα μούτρα τους γιατι θα το κάνουν και εκείνοι με την σειρά τους

                                            Οικονομικά δεν γνωρίζω τι συμφέρει. Από πολιτικής απόψεως όμως μπορείς άνετα να επιβάλεις κάτι τέτοιο και να υπάρχουν εκεί τα δικά τους αυτοκίνητα και εδώ τα Ευρωπαϊκά μόνο. Προστατευτισμός λέγεται. Βέβαια για τον μέσο Ευρωπαίο καταναλωτή θα είναι καλύτερο να έχει ένα φτηνό Κινέζικο, παρά ένα πολύ ακριβότερο Ιταλικό/Γερμανικό/Γαλλικό, αλλά είναι και άλλα θέματα στην μέση, όπως η ανεργία κλπ, που αν αφήσεις τους Κινέζους να αλλωνίζουν, θα μείνει όλη η Ευρώπη άνεργη...

                                            Από πολίτικής αποψης αν επιβάλεις μέτρα σε αυτά που εισάγεις απο Κινα αντιστοιχα...

                                            και η Κίνα μπορεί να επιβάλει μέτρα σε σενα που εξάγεις αμάξια στην Κινα...... (ξέρεις πως πουλάει εκεί VW, Merc κτλ??)

                                            Οπότε δεν μπορείς να είσαι πολύ αυστηρός γιατι η Κινα είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ανερχόμενη αγορά για να την χάσεις

                                            ΔΕΝ είναι απλό όπως το παρουσιάζεις, ζούμε σε μια παγκόσμια οικονομία

                                            Cirus the virus

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 230 / 246
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr