-
Inside info: ο Πετρόπουλος, που φέρνει Jaguar-Isuzu και τα επαγγελματικά ηλεκτρικά κινέζικα BYD, προσπαθεί να πάρει την αντιπροσωπεία της MG στην Ελλάδα. Πρόκειται για πολύ καλό νέο, γιατί προσφέρει value for money προϊόντα και θα βοηθήσει στην εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης στις μάζες.
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναφέρει κάπου ο φίλος τι αλλάξανε όμως?
Το λεει, το ανέβασα στο θέμα για χιουνται. Τίποτα δεν έκανε!
Αυτά τα πράγματα δεν γίνεται να κόστισαν τόσα χρήματα. Κάπου μπάζει το αφήγημα!
Έχω ακούσει για εξωφρενικές χρεώσεις αλλά εδώ δεν βγαίνουν τα κουκιά.......Ως ιδιοκτήτης Kona εδώ και ένα μήνα με μόνο 1200 χιλιόμετρα, δεν μπορώ να απαντήσω για το κόστος συντήρησης. Συμφώνω όμως με τον συμφουρίτη, οτι τα κουκιά δεν βγαίνουν, έχει δώσει απόδειξή? ή απλά το ανέφερε? μου φαίνεται για κλασική περίπτωση βλάβης εναντίων της ηλεκτροκίνησης. Πάντως, όταν το παρέλαβα εγώ ρώτησα και μου είπαν πρώτο service στα 15k χιλιόμετρα ή στον ένα χρόνο και κόστος περίπου 120 ευρω αν θυμάμαι καλά (το έχω πάρει από την FMS και επειδή το έχω με Leasing δεν επιβαρύνομαι τα κόστη συντήρησης, ωστόσο επειδή θα το έχω για 4 χρόνια καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ανεβάσω και αποδείξεις απευθείας για αποφυγή παρεξηγήσεων).
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναφέρει κάπου ο φίλος τι αλλάξανε όμως?
Το λεει, το ανέβασα στο θέμα για χιουνται. Τίποτα δεν έκανε!
Αυτά τα πράγματα δεν γίνεται να κόστισαν τόσα χρήματα. Κάπου μπάζει το αφήγημα!
Έχω ακούσει για εξωφρενικές χρεώσεις αλλά εδώ δεν βγαίνουν τα κουκιά.......Ως ιδιοκτήτης Kona εδώ και ένα μήνα με μόνο 1200 χιλιόμετρα, δεν μπορώ να απαντήσω για το κόστος συντήρησης. Συμφώνω όμως με τον συμφουρίτη, οτι τα κουκιά δεν βγαίνουν, έχει δώσει απόδειξή? ή απλά το ανέφερε? μου φαίνεται για κλασική περίπτωση βλάβης εναντίων της ηλεκτροκίνησης. Πάντως, όταν το παρέλαβα εγώ ρώτησα και μου είπαν πρώτο service στα 15k χιλιόμετρα ή στον ένα χρόνο και κόστος περίπου 120 ευρω αν θυμάμαι καλά (το έχω πάρει από την FMS και επειδή το έχω με Leasing δεν επιβαρύνομαι τα κόστη συντήρησης, ωστόσο επειδή θα το έχω για 4 χρόνια καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ανεβάσω και αποδείξεις απευθείας για αποφυγή παρεξηγήσεων).
Καλοτάξιδο!
Ποιά έκδοση πήρες και με ποιό κινητήρα;;; -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναφέρει κάπου ο φίλος τι αλλάξανε όμως?
Το λεει, το ανέβασα στο θέμα για χιουνται. Τίποτα δεν έκανε!
Αυτά τα πράγματα δεν γίνεται να κόστισαν τόσα χρήματα. Κάπου μπάζει το αφήγημα!
Έχω ακούσει για εξωφρενικές χρεώσεις αλλά εδώ δεν βγαίνουν τα κουκιά.......Ως ιδιοκτήτης Kona εδώ και ένα μήνα με μόνο 1200 χιλιόμετρα, δεν μπορώ να απαντήσω για το κόστος συντήρησης. Συμφώνω όμως με τον συμφουρίτη, οτι τα κουκιά δεν βγαίνουν, έχει δώσει απόδειξή? ή απλά το ανέφερε? μου φαίνεται για κλασική περίπτωση βλάβης εναντίων της ηλεκτροκίνησης. Πάντως, όταν το παρέλαβα εγώ ρώτησα και μου είπαν πρώτο service στα 15k χιλιόμετρα ή στον ένα χρόνο και κόστος περίπου 120 ευρω αν θυμάμαι καλά (το έχω πάρει από την FMS και επειδή το έχω με Leasing δεν επιβαρύνομαι τα κόστη συντήρησης, ωστόσο επειδή θα το έχω για 4 χρόνια καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ανεβάσω και αποδείξεις απευθείας για αποφυγή παρεξηγήσεων).
Καλοτάξιδο!
Ποιά έκδοση πήρες και με ποιό κινητήρα;;;Ευχαριστώ, την μεγάλη μπαταρία 64Kwh με 203 άλογα, δυστυχώς όμως στην premium εκδοση. O εξοπλισμός είναι πολύ βασικός, ήθελα καλύτερη έκδοση (με μικρή διαφορά στο κόστος) αλλά δεν είχαν ετοιμοπαράδοτο και θα έπρεπε να περιμένω 8 μήνες, οπότε συμβιβαστικά
-
Τί αυτονομία σου βγάζει σε ταξίδι με ταχύτητες 120-130;;;
Αν έχεις ταξιδέψει και θέλεις απαντάς. -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τί αυτονομία σου βγάζει σε ταξίδι με ταχύτητες 120-130;;;
Αν έχεις ταξιδέψει και θέλεις απαντάς.Ταξίδι δυστυχώς δεν έχω κάνει ακόμα, μόνο εντός πόλης, η πιο μακρυνή βόλτα είναι μέχρι πόρτο ράφτι - νέα μάκρη, έτσι και αλλιώς για την πόλη το πήρα και όχι για ταξίδια. Θα πάω όμως τον Ιανουάριο στο Άγιο όρος (εφόσον δεν χιονίζει) και θα σας ενημερώσω.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τί αυτονομία σου βγάζει σε ταξίδι με ταχύτητες 120-130;;;
Αν έχεις ταξιδέψει και θέλεις απαντάς.Ταξίδι δυστυχώς δεν έχω κάνει ακόμα, μόνο εντός πόλης, η πιο μακρυνή βόλτα είναι μέχρι πόρτο ράφτι - νέα μάκρη, έτσι και αλλιώς για την πόλη το πήρα και όχι για ταξίδια. Θα πάω όμως τον Ιανουάριο στο Άγιο όρος (εφόσον δεν χιονίζει) και θα σας ενημερώσω.
Αυτό θα είναι πραγματικό τεστ αυτονομίας και απόδοσης σε κρύες συνθήκες!
-
Αν το αφήσεις σε πάρκινγκ και σου επιτρέψουν να κουμπώσεις μπαλαντέζα, είναι σχετικά βατό εγχείρημα. Αλλιώς θα σε ζορίσει.
-
Ξαναλλάζει ρότα (για πολλοστή φορά) η Toyota με τα ηλεκτρικά. Πώς να τους πάρεις στα σοβαρά αυτούς τους τύπους;
-
Τι λένε αυτήν την εβδομάδα;
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ξαναλλάζει ρότα (για πολλοστή φορά) η Toyota με τα ηλεκτρικά. Πώς να τους πάρεις στα σοβαρά αυτούς τους τύπους;
Πες το μή μας κρατάς σε αγωνία....
-
Δε λένε επίσημα κάτι. Το Ρόιτερς έβαλε ένα άρθρο ότι έχει συσταθεί μια εσωτερική επιτροπή, η οποία θα κάνει εισηγήσεις τροποποίησης των πλάνων μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Το οποίο πλάνο της προβλέπει 30 ηλεκτρικά μέχρι το 2030, οπότε το 1/3 των αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικά, βασισμένα κυρίως στην e-tnga πλατφόρμα. Αλλά λέει (Το ρόιτερς) ότι ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών ιχ είναι πλέον τέτοιος, που πιθανόν το 2030 να χρειάζεται το 50%, ίσως και παραπάνω των ιχ της να είναι ηλεκτρικά, άρα το πλάνο χρήζει επικαιροποίησης, και ίσως νέες πλατφόρμες αποκλειστικής χρήσης σε ηλεκτρικά ιχ. Και λόγω του ότι μια νέα πλατφόρμα παίρνει 4-5 χρόνια ώσπου να δώσει αμάξια, ίσως να πρέπει να ληφθούν αποφάσεις σύντομα για να έχουν κάτι επιπλέον από το 2027-28 και μετά.
Μέχρι τότε τα γνωστά: συμβατικά βενζινοκίνητα , full hybrid, κάτι ψιλά από ηλεκτρικά, και περιμένει και στη γωνία για το υδρογόνο μπας και 'σταυρώσει' και κανένα μιράι. -
Κοντεύει τα 2 χρόνια η αναμονή για να κατασκευαστούν οι τωρινές παραγγελίες των υβριδικών, λέτε να τις ακυρώσουν και να αρχίσουν να φτιάχνουν ηλεκτρικά;
-
-
Ω ρε να έχεις παραγγείλει δίλιτρο υβριδικό και όταν το παραλάβεις να πουλάνε ηλεκτρικά οι τογιοταίοι...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ω ρε να έχεις παραγγείλει δίλιτρο υβριδικό και όταν το παραλάβεις να πουλάνε ηλεκτρικά οι τογιοταίοι...
Ααα ότι κάνουν δηλαδή τώρα οι Στελανταίοι....αχαχα!!
Βέβαια έχουν και τα Παϊσιος edition....θα έχεις 3008 αλλά θα είναι σαν να μην έχεις....αχαχαχα....3 μήνες συνεργείο....έχει όμως εγγύηση 5 χρόνια!!
-
Οι Στελλανταίοι τα χώνουν για την ηλεκτροκίνηση ότι θα είναι ακριβά για την μεσαία τάξη τα αμάξια, αλλά είπαν ότι εφ΄ όσον υπάρχουν πρώτες ύλες θα τα πουλάνε φτηνά. Κρατάνε όμως και τα ντίζελ όσο μπορούν.
Τώρα που το γιούρο 7 θα μοιάζει πολύ με το γιούρο 6, πάλι μπροστάρηδες θα είναι...
Ειδικές περιπτώσεις Βλάσφημων ατόμων, δεν μας αφορούν και απλά έχουν την Δίκαιη Τιμωρία τους...
Οπως λέει και το Ευαγγέλιο...
«Και ημείς μεν δικαίως· άξια γαρ ων επράξαμεν απολαμβάνομεν». -
Καλά το ντήζελ πεθαμένη υπόθεση είναι, μόνο η Στελαίοι το στηρίζουν ακόμα για δικούς τους λόγους. Ευτυχώς έχουν ηλεκτρικά και phev (οταν δουλεύουν...αχαχα!!!).
-
Οι Στελλανταίοι παίζουν σε πολλαπλά ταμπλό και έτσι θα ελέγξουν όλη την αγορά...
Οσο εγώ μιλάω, εσείς αγοράζετε...
Μετοχές...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσο εγώ μιλάω, εσείς αγοράζετε...
Μετοχές...
Πλάκα πλάκα θα το κοιτάξω...!!
Είναι και πελάτες μας τώρα, οπότε στηρίζω 100%...!!!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης