Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 306
    • 307
    • 308
    • 309
    • 310
    • 897
    • 898
    • 308 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17959
    408373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 @vagkirk last edited by harisma23

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Η άρση των προνομίων χρήσης δεν αφορά και τους παλιούς;
      Διόδια , τελη κυκλοφορίας δωρεάν στάθμευση , κίνηση στις λεωφορειολωρίδες -δεν κατάλαβα αν τα πάιρνουν όλα αυτα πίσω για να είμαι ειλικρινης- δεν θα κακοφανεί και στους παλιούς που αλλιώς είχαν προγραμματίσει την χρήση ενός ηλέκτρικόυ και για αυτό το λόγο ίσως αποφάσισαν να αναλάβουν και ένα επιπλέον κόστος αγοράς σε σχέση με κάποια βενζινοκίνητη - dieselοκίνητη επιλογή;

      Γι' αυτό έγραψα: "Τα κίνητρα που παίρνουν πίσω (απαλλαγή από ΦΠΑ και φόρο βάρους) αφορούν βασικά την τιμή αγοράς του καινούριου." Η ζημιά στη χρήση (όπου το μόνο που αναφέρει το άρθρο είναι η πληρωμή διοδίων σε ποσοστό 70%) είναι ελάχιστη σε σχέση με τη ζημιά στην αγορά καινούριου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin last edited by

        Αυτό που λέω εδώ και χρόνια, μέχρι να ωριμάσει η ηλεκτροκίνηση τα παλιά μοντέλα θα είναι τελείως devaluated μέσα σε λίγα χρόνια.

        Βάζω εδώ το παράδειγμα της Stellantis και του 208. Ξαφνικά, ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, με άλλο κιβώτιο, 15% περισσότερη δύναμη, 10% περισσότερη αυτονομία, 15% καλύτερη οικονομία από τη νέα - και μεγαλύτερη - μπαταρία και ταχύτερη φόρτιση.

        Είμαι σίγουρος ότι σε 2-3 χρόνια πάλι αυτά θα έχουν βελτιωθεί, σκεφτείτε την πρώτη γενιά 208 που κοστίζει τα ίδια με αυτό. Κανείς δεν θα αγοράζει κάτι τόσο εμφανώς υποδεέστερο σε επιδόσεις, αυτονομία, κ.λ.π.

        156 σε σύγκριση με τα 136 αλογάκια θα δίνει και πολύ καλό 0-100 φαντάζομαι. Ίσως κοντά στα 7-7.5s

        Εδώ το παλιό κάνει 7.6s

        Youtube Video

        New Peugeot e-208: engines and gearboxes
        The new Peugeot e-208 uses the same powertrain as in the recently-revealed new Peugeot e-308. This is a family car powertrain in a small electric car – and it delivers an impressive power output that’s up 15% on today’s model.

        Overall, the new 2023 Peugeot e-208 boasts 156PS, which is bound to result in appreciably faster 0-62mph acceleration than the 8.1 seconds of today’s car. This will make it as fast as a warm hatch – and certainly surprise those who line up alongside it at the traffic lights!

        Being an electric car, the Peugeot e-208 is easy to drive, thanks to its standard automatic gearbox. This is controlled by a toggle on the centre console. There are several different drive modes too, including a sport mode.

        The new Peugeot e-208 also has an improved electric driving range. It’s now capable of covering 248 miles between charges, a 10% improvement in range. The larger 51kWh battery is more efficient too, so overall electrical consumption has been reduced by 15%.

        With an optional 11kW fast charger, the new Peugeot e-208 is able to use 100kW rapid chargers. This will deliver a boost in range from 20% to 80% in just 25 minutes. The MyPeugeot smartphone app allows owners to monitor the state of the charge remotely, for added convenience.

        antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • antonakis
          antonakis @dublin last edited by

          @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Αυτό που λέω εδώ και χρόνια, μέχρι να ωριμάσει η ηλεκτροκίνηση τα παλιά μοντέλα θα είναι τελείως devaluated μέσα σε λίγα χρόνια.

          Και έχεις απόλυτο δίκιο. Φαίνεται π.χ. στα πρώτα Leaf

          Και η Tesla που είναι και παραπάνω χρόνια στο κουρμπέτι, έχει δείξει ότι πολλά upgrade γίνονται και μόνο με software απομακρυσμένα.

          Moments before detonation...

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dublin @antonakis last edited by

            @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Αυτό που λέω εδώ και χρόνια, μέχρι να ωριμάσει η ηλεκτροκίνηση τα παλιά μοντέλα θα είναι τελείως devaluated μέσα σε λίγα χρόνια.

            Και έχεις απόλυτο δίκιο. Φαίνεται π.χ. στα πρώτα Leaf

            Και η Tesla που είναι και παραπάνω χρόνια στο κουρμπέτι, έχει δείξει ότι πολλά upgrade γίνονται και μόνο με software απομακρυσμένα.

            Σε ευχαριστώ! Για να συμπληρώσω και το σκεπτικό, και κατά την γνώμη μου πάντα, για κάνα 1-2 γενιές ακόμη, δεν είναι συμφέρον να επενδύσει κάποιος λεφτά σε ακριβά ηλεκτρικά, είτε είναι αυτοκίνητα είτε μηχανές.

            Αυτή την στιγμή συμφέρει για καθαρά αστική μετακίνηση σε κάτι μικρό και φθηνό. π.χ σε Λονδίνο και Παρίσι κάνουν πάταγο αυτά:

            https://vmotosoco.gr/super-soco-cpx-4800w/

            Είδα και Zero motorcycles παρεπιπτόντως, αλλά η μηχανή Zero κάνει 20.000 και το Soco το παίρνεις και με λιγότερο από 3.000...δηλαδη σε 5 χρόνια που θα πάρεις άλλο μέχρι που το πετάς κι' όλας!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Tα λέτε πολύ σωστά και οι 2!! Όπως έχω πει σήμερα το ηλεκτρικό συμφέρει υπό προϋποθέσεις ή ως leasing (η πιο έξυπνη επιλογή). Εδώ μιλάνε για "επανάσταση" στις μπαταρίες σε 2-3 χρόνια με αυτονομίες πέριξ των 1.000χλμ. Και εγώ το σκέφτομαι πολύ σοβαρά το ηλεκτρικό, αλλά μόνο εαν βρω κάποια καλή προσφορά σε leasing. Σε αγορά δεν συμφέρει πιστεύω.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis last edited by

                Αν πάρουμε ως παράδειγμα τους εσωτερικής καύσης, πήγαμε όπου πήγαμε με ατμοσφαιρικά μοτέρ που αποδίδανε μέγιστη ισχύ κοντά στον κόφτη, περάσαμε σε downsize με μικρά turbo να έχουμε ροπή χαμηλά και αλλάξαμε το κιβώτιο σε 2-3 σχέσεις overdrive, προσθέσαμε υβριδικότητα με ένα ή κάποιο άλλο τρόπο. Δε νομίζω να βλέπει κανείς εύκολα μεγάλο επόμενο βήμα στα εσωτερικής καύσης.
                Εκτός αν κάνει κάτι τρελό καμιά Mazda π.χ., αλλά πριν εδραιωθεί το Euro7 δε θα βγει κάτι άλλο.

                Στα ηλεκτρικά έχεις από τη μία τα μοτέρ τα ίδια (που ως τεχνολογία υπάρχει αρκετό καιρό) δεν ξέρω πόσο εξέλιξη χωράνε, αλλά σίγουρα θα δούμε χαμηλότερες καταναλώσεις για την ίδια ισχύ. Και θα έρθει πολύ finetuning με τη διαχείριση ενέργειας γενικότερα.
                Εκεί που πάσχουν τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή είναι οι μπαταρίες και κυρίως στον λόγω χωρητικότητας προς βάρος. Το θέμα της ταχύτητας φόρτισης θεωρώ ότι θα λυθεί πιο εύκολα.
                Μέχρι το '25-30 νομίζω ότι θα δούμε ωραία πράγματα, αλλά μάλλον όχι στην αμέσως ερχόμενη γενιά.

                Moments before detonation...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Πότε θα δούμε κιβώτια στα ηλεκτρικά; 😬

                  antonakis fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • antonakis
                    antonakis @super-t last edited by

                    @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Πότε θα δούμε κιβώτια στα ηλεκτρικά; 😬

                    Υπάρχουν ήδη. Όχι σε λαικότερα μοντέλα.
                    Λογική μιας σχέσης για πόλη, μια για autobahn. Παραπάνω σχέσεις λίγο χλωμό νομίζω, γιατί έτσι και αλλιώς το εύρος ροπής του ηλεκτροκινητήρα είναι τεράστιο, σε σχέση με τα θερμικά.

                    Moments before detonation...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @super-t last edited by

                      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Πότε θα δούμε κιβώτια στα ηλεκτρικά; 😬

                      Στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται. Το κιβώτιο υπάρχει για να καλύψει τις αδυναμίες (κοινώς περιορισμένο εύρως λειτουργίας) των ΜΕΚ και την μηδνεική ροπή χαμηλά. Τα ηελκτρικά μοτέρ δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα, οπότε γιατί να προστεθεί έξτρα βάρος και πολυπλοκότητα?

                      Έχοντας γράψει τα παραπάνω, ήδη η Porsche Taycan εχει κιβώτιο 2 σχέσεων για το πίσω μοτέρ. Οπότε μπορεί να δούμε και άλλες τέτοιες υλοποιήσεις, ειδικά σε πιο ακριβά ή σπορ αυτοκίνητα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • mesastou
                        mesastou last edited by

                        Πράγματι δεν χρειάζονται, υπάρχει και μια (τουλάχιστον) μοτοσυκλέτα , που την έχουμε μάλιστα και στην Ελλάδα, η CR6 Pro, αλλά δεν βλέπω τον λόγο... να δώσει κανείς 1600 παραπάνω από το απλό μοντέλο...

                        mouths are for eating, noses for breathing.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          https://www.facebook.com/100068190480120/posts/general-electric-charging-station-mercury-arc-rectifier-runabout-type-charging-a/429727292643617/
                          Απίστευτο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            super-t @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Πότε θα δούμε κιβώτια στα ηλεκτρικά; 😬

                            Στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται. Το κιβώτιο υπάρχει για να καλύψει τις αδυναμίες (κοινώς περιορισμένο εύρως λειτουργίας) των ΜΕΚ και την μηδνεική ροπή χαμηλά. Τα ηελκτρικά μοτέρ δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα, οπότε γιατί να προστεθεί έξτρα βάρος και πολυπλοκότητα?

                            Έχοντας γράψει τα παραπάνω, ήδη η Porsche Taycan εχει κιβώτιο 2 σχέσεων για το πίσω μοτέρ. Οπότε μπορεί να δούμε και άλλες τέτοιες υλοποιήσεις, ειδικά σε πιο ακριβά ή σπορ αυτοκίνητα.

                            Γιατί να λειτουργώ τον ηλεκτροκινητήρα στο κίτρινο σημείο, όταν μπορώ να τον λειτουργώ στο μπλε για την ίδια ταχύτητα του αμαξιού;
                            alt text

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @super-t last edited by

                              @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Πότε θα δούμε κιβώτια στα ηλεκτρικά; 😬

                              Στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται. Το κιβώτιο υπάρχει για να καλύψει τις αδυναμίες (κοινώς περιορισμένο εύρως λειτουργίας) των ΜΕΚ και την μηδνεική ροπή χαμηλά. Τα ηελκτρικά μοτέρ δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα, οπότε γιατί να προστεθεί έξτρα βάρος και πολυπλοκότητα?

                              Έχοντας γράψει τα παραπάνω, ήδη η Porsche Taycan εχει κιβώτιο 2 σχέσεων για το πίσω μοτέρ. Οπότε μπορεί να δούμε και άλλες τέτοιες υλοποιήσεις, ειδικά σε πιο ακριβά ή σπορ αυτοκίνητα.

                              Γιατί να λειτουργώ τον ηλεκτροκινητήρα στο κίτρινο σημείο, όταν μπορώ να τον λειτουργώ στο μπλε για την ίδια ταχύτητα του αμαξιού;
                              alt text

                              γιατι παίζει να έχεις αχρωματοψία αφού μπλε δεν υπάρχει παρα πράσινο

                              ΥΓ πρασινο αστειάκι, οχι κρυο γιατι μπλε δεν υπάρχει

                              Cirus the virus

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t @cirus last edited by

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Γιατί να λειτουργώ τον ηλεκτροκινητήρα στο κίτρινο σημείο, όταν μπορώ να τον λειτουργώ στο μπλε για την ίδια ταχύτητα του αμαξιού;

                                γιατι παίζει να έχεις αχρωματοψία αφού μπλε δεν υπάρχει παρα πράσινο

                                ΥΓ πρασινο αστειάκι, οχι κρυο γιατι μπλε δεν υπάρχει

                                γαλάζιο κάνει;
                                alt text

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @super-t last edited by

                                  @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Γιατί να λειτουργώ τον ηλεκτροκινητήρα στο κίτρινο σημείο, όταν μπορώ να τον λειτουργώ στο μπλε για την ίδια ταχύτητα του αμαξιού;

                                  γιατι παίζει να έχεις αχρωματοψία αφού μπλε δεν υπάρχει παρα πράσινο

                                  ΥΓ πρασινο αστειάκι, οχι κρυο γιατι μπλε δεν υπάρχει

                                  γαλάζιο κάνει;

                                  προφανώς ήταν αθώο αστειάκι. ολοι καταλάβαμε τι εννοείς!!!! είμαι σπάμερ ζητώ συγνώμη 😀 απλά δεν μπορεσα να κρατηθώ

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    cef0c311-28ba-4176-a2f9-4d535e449f7e-image.png

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dublin @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      cef0c311-28ba-4176-a2f9-4d535e449f7e-image.png

                                      Αφού θα καταργηθεί η πώλησή τους. Το ξέρουμε εδώ και χρόνια.. κάτσε να φτάσουμε στο 2035, μπορεί να πηγαίνουν με κάρα τότε όσοι μεταλλαγμένοι έχουν επιβιώσει από την καταστροφή της Ευρώπης το 2023.. διάβαζα μία επιστημονική μελέτη που έλεγε ότι σε 45 λεπτά θα έχει καταστραφεί όλη η Ευρώπη σε περίπτωση πτώσης πυρηνικού πυραύλου από Ρωσία..

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @dublin last edited by

                                        @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Αφού θα καταργηθεί η πώλησή τους. Το ξέρουμε εδώ και χρόνια.. κάτσε να φτάσουμε στο 2035, μπορεί να πηγαίνουν με κάρα τότε όσοι μεταλλαγμένοι έχουν επιβιώσει από την καταστροφή της Ευρώπης το 2023.. διάβαζα μία επιστημονική μελέτη που έλεγε ότι σε 45 λεπτά θα έχει καταστραφεί όλη η Ευρώπη σε περίπτωση πτώσης πυρηνικού πυραύλου από Ρωσία..

                                        The 100…εξαιρετική σειρά με αυτό ακριβώς το θέμα!!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Επειδή η λογική λέει ότι το σέρβις ενός ηλεκτρικού είναι πιο φτηνό αφού δεν έχει τόσα μηχανικά μέρη....αλλά άλλο η λογική και άλλο το ό,τι οι κατασκευαστές πρέπει να βγάλουν λεφτά και να ισοφαρίσουν την χασούρα των σέρβις....

                                          4d4662f3-0726-4f8c-92b8-77eb89ac700a-image.png

                                          Είχε πολλές επιλογές η δημοσκόπηση....99% πέσαμε έξω...αχαχα!!

                                          7f2113cb-a9a3-400d-8ff3-ce7c605e808d-image.png

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • polioan
                                            polioan @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Επειδή η λογική λέει ότι το σέρβις ενός ηλεκτρικού είναι πιο φτηνό αφού δεν έχει τόσα μηχανικά μέρη....αλλά άλλο η λογική και άλλο το ό,τι οι κατασκευαστές πρέπει να βγάλουν λεφτά και να ισοφαρίσουν την χασούρα των σέρβις....

                                            4d4662f3-0726-4f8c-92b8-77eb89ac700a-image.png

                                            Είχε πολλές επιλογές η δημοσκόπηση....99% πέσαμε έξω...αχαχα!!

                                            7f2113cb-a9a3-400d-8ff3-ce7c605e808d-image.png

                                            Και εδώ ήταν πάντα η απορία μου. Τα συνεργεία φταίνε για τις τιμές αυτές ή οι αντιπροσωπείες δίνουν επίτηδες τέτοιες τιμές ανταλλακτικών για τα ηλεκτρικά ή και τα αναλώσιμα; Τότε γιατί να πάμε από τώρα στα ηλεκτρικά που είναι το μεταίχμιο της αλλαγής από θερμικό σε ηλεκτρικό;

                                            CUPRA LEON 2025
                                            1.5cc 150Hp MHV

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 308
                                            • 309
                                            • 310
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 308 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr