-
Ναι...
Αυτό που δεν μπορείς είναι να κινείσαι μονίμως για χιλιάδες χιλιόμετρα σε μποτιλιάρισμα με 0-1-2χλμ/ώρα.Αν όμως αναπτύξεις μια πιο σταθερή πορεία σε ένα ρεύμα κίνησης κάποιου δρομου όπου ο κινητήρας μέσω του ecvt θα βρει το αποδοτικότερο του φάσμα για να φορτίσει την μπαταρία και μετά ξαναφρεναρεις και στο φανάρι όπου μαζεύει και από εκεί ενεργεια, τότε ναι.
Το ισοζύγιο είναι θετικό δια την αποσταση..
Σκέψου πόση ενέργεια πάει χαμένη ως θερμότητα και υψηλό φορτίο εκκίνησης. Απλά δεν το έχουμε αντιληφθεί ακόμα. -
Για να ανακοινώνει το μαγαζί 5 λίτρα, μια ρεαλιστική εκτίμηση είναι για 6-6,5 μέση πραγματική.
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Για να ανακοινώνει το μαγαζί 5 λίτρα, μια ρεαλιστική εκτίμηση είναι για 6-6,5 μέση πραγματική.
Μ.ο ανακοινώνει. Δηλαδή και με ανοιχτο δρόμο επαρχίας και αυτοκινητόδρομο συν την πόλη.
Εμείς μιλάμε μονάχα για την πόλη στη συγκεκριμένη περίπτωση. -
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Για να ανακοινώνει το μαγαζί 5 λίτρα, μια ρεαλιστική εκτίμηση είναι για 6-6,5 μέση πραγματική.
WLTP ειναι.. δεν υπάρχει τέτοια αποκλιση πια!
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ναι...
Αυτό που δεν μπορείς είναι να κινείσαι μονίμως για χιλιάδες χιλιόμετρα σε μποτιλιάρισμα με 0-1-2χλμ/ώρα.Αν όμως αναπτύξεις μια πιο σταθερή πορεία σε ένα ρεύμα κίνησης κάποιου δρομου και ξαναφρεναρεις στο φανάρι όπου μαζεύει και από εκεί ενεργεια, τότε ναι.
Το ισοζύγιο είναι θετικό δια την αποσταση..
Σκέψου πόση ενέργεια πάει χαμένη ως θερμότητα και υψηλό φορτίο εκκίνησης. Απλά δεν το έχουμε αντιληφθεί ακόμα.Εσυ εννοεις να μην σταματησεις ποτε? Γιατι εγω εννοω να παω σπιτι μου και να το ξαναπαρω την άλλη μερα για μεσα στην πολη παλι. Γινεται να κανω καθε μερα διαδρομες μεσα στην πολη και να μην περασω γενικο μεσο ορο τα 3/100???
-
Ναι!!! Εφόσον δεν το βυθίζεις το πόδι στο πάτωμα για βγει ο θερμικός από το αποδικοτερο του φάσμα προκειμένου να δώσει ιπποδύναμη και εφόσον έχεις φανάρια στην διαδρομή σου.
Αν θες να πας με σφήνες και 0-100 στα φανάρια προφανώς όχι
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ναι!!! Εφόσον δεν το βυθίζεις το πόδι στο πάτωμα για βγει ο θερμικός από το αποδικοτερο του φάσμα προκειμένου να δώσει ιπποδύναμη και εφόσον έχεις φανάρια στην διαδρομή σου.
Εστω. Εγω πολυ αμφιβαλλω οτι θα καψει μονο 3
-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ναι!!! Εφόσον δεν το βυθίζεις το πόδι στο πάτωμα για βγει ο θερμικός από το αποδικοτερο του φάσμα προκειμένου να δώσει ιπποδύναμη και εφόσον έχεις φανάρια στην διαδρομή σου.
Εστω. Εγω πολυ αμφιβαλλω οτι θα καψει μονο 3
Έχει βγάλει ο Φάνης κάτι stats με διαδρομή από Μεσογείων να κλαις.
-
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ναι!!! Εφόσον δεν το βυθίζεις το πόδι στο πάτωμα για βγει ο θερμικός από το αποδικοτερο του φάσμα προκειμένου να δώσει ιπποδύναμη και εφόσον έχεις φανάρια στην διαδρομή σου.
Εστω. Εγω πολυ αμφιβαλλω οτι θα καψει μονο 3
Έχει βγάλει ο Φάνης κάτι stats με διαδρομή από Μεσογείων να κλαις.
Η ερωτηση μου ειναι αν μπορει αυτο να γινεται μονιμα και χωρις να βγεις απο την πολη . Οχι για 2-3 διαδρομες μονο
-
Ναι βρε λέμε.... Γίνεται
Αυτό που χαλάει το μέσο όρο στην κατανάλωση τους δεν είναι η πόλη αλλά αντίθετα ο ανοιχτός δρόμος.Το αντίθετο από όλα τα άλλα οχήματα. Όχι ότι και εκτός πόλης δεν τα πανε καλά, όπου χρειάζεται έξτρα φορτίο να το παρέχει η μπαταρία, αλλά γενικώς το στοιχείο τους είναι η πόλης και οι μετακινήσεις γύρω από αυτήν..
Σε αντοιχτο δρόμο αν πεις να κάνεις προσπέραση, ναι θα κάνεις σαν αυτοκίνητο με 200 άλογα. Αν πεις να κάνεις φλατ άουτ όλο το ταξίδι, όχι δεν θα είναι σαν 200 άλογα. -
To ξερω οτι στον ανοιχτο δρομο καινε παραπανω, αλλά γεμιζουν και την μπαταρια παραπανω στον ανοιχτο δρομο. Γι αυτο ρωταω για την πολη και μονο
-
Καλά που είναι και ο @fanis75 συνήθως κοιμάται εδώ μέσα....
Φάνη;;;;;
-
Καλα ο Φανης εχει γινει Φαν μποι της Toyota
Θελω πιο αντικειμενικες αποψεις . Τον Φανη κι εσενα δεν σας πιστευω -
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
Καλα ο Φανης εχει γινει Φαν μποι της Toyota
Θελω πιο αντικειμενικες αποψεις . Τον Φανη κι εσενα δεν σας πιστευωΤις εκοψε τις μπυρες και τα λουκανικα τα σωστά τα βαυαρικά ο Φάνης...
Μόνο σουσι και σακε πια! -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Να σου κάνει κλικ η tonale και σε 3-4 χρόνια αφού έχεις σκάσει τα 40.000 ευρώ θα έχεις επισκεφθεί την αντιπροσωπεία 2-3 φορές για επισκευή. Δύο φίλοι έχουν jeep δηλαδή ιταλία γιατί εκεί φτιάχνεται και πλέον μου λένε ότι ακούγεται σαν αμάξι 15ετίας (dieselara). Πέραν τού στον ένα του έβγαλε τον πρώτο χρόνο μεγάλη ζημιά 3.000 ευρώ και είχε αποχωρήσει από την Ελλάδα ο εισαγωγέας και δεν έβρισκε άκρη για επισκευή. Όποιος ταξιδεψει Ιταλία, Ρώμη, Τοσκάνη, Μιλάνο θα εντυπωσιασθεί με τον μικρό αριθμό ιταλικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους ελάχιστα alfa romeo (μόνο τα περιπολικά τους), fiat πουθενά, και αρκετά jeep compass. Οπότε τα περί ιαπωνίλας μόνο στην Ελλάδα τα ακούς, παγκοσμίως είναι best seller τα αυτοκίνητα τους για κάποιο λόγο...Η αλήθεια είναι ότι οι έλληνες θέλουμε σαλόνι audi q5, κινητήρα toyota hybrid και τιμή dacia το όνειρο κάθε οδηγού
Ένα post γεμάτο ανακρίβειες, μύθους και προκαταλήψεις. Στην Ιταλία η FIAT είναι πρώτη σε πωλήσεις, με σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις από την 2η VW και τριπλάσιες από την Toyota (https://www.statista.com/statistics/417582/italy-leading-car-brand-sales/).
Η βλάβη που έτυχε στους γνωστούς σου μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε μάρκα. Στατιστικά τα ιταλικά είναι στον μέσο όρο και καλύτερα από πολλές γερμανικές μάρκες. -
Επιμένω επειδή ταξιδεύω συχνά στην Ιταλία, οι Ιταλοί οι ίδιοι δεν εκτιμούν τα αυτοκίνητα που παράγουν διότι δεν τα βλέπεις στους δρόμους οπότε δυο τινα συμβαίνουν είτε τα φυλάσσουν σε γκαράζ και δεν κυκλοφορούν είτε προτιμούν αυτοκίνητα που δεν κατασκευάζουν οι ίδιοι, μάλλον το τελευταίο. Στατιστικά πωλήσεων δεν έχω. Το μέγα λάθος της alfa romeo είναι ότι αυτοπλασαρίστηκε ως premium μάρκα με τιμές στο θεό (βλ, tonale κλπ) ενώ κανείς που διαθέτει αυτά τα χρήματα δεν θα αγόραζε ιταλικό εκτός και αν έχει γεννηθεί δεκαετία 70 όπως εγώ οπότε θα το έπαιρνε για αναμνησιακούς λόγους. Μόλις σήμερα έμαθα ότι ο εισαγωγέας των ιταλικών (jeep, alfa romeo κλπ) μας αποχαιρέτησε και αναλαμβάνει άλλος να ξελασπώσει τις πωλήσεις που βρίσκονται στο μηδέν...για κάποιο άγνωστο λόγο
-
Επίσης είναι αστείο να μιλάμε για fiat που το μοναδικό που παράγει είναι το 500αρακι, εάν δεν υπήρχε αυτό δεν θα υπήρχε καν σαν εταιρεία πλέον. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει..
-
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
Άσχετο, αλλά στο νήμα του CX-30 είχε παιχτεί το ίδιο δράμα;
Και παρολο το δραμα, εγω το αγορασα και εν γνωση μου θα πληρωνω 440 καθε χρονο για τα επομενα 5 χρονια και 220 τα μετεπειτα 5 (με βαση τα σημερινα δεδομενα).
Ο λογος? Οτι με με 31χιλ αγορασα ελαφρως μεταχειρισμενο (6 μηνων με 7χιλ. χλμ) στην full εκδοση του (GT Plus Bose) με 186 αλογα αμαξι που την ποιοτητα κατασκευης, οδηγικη συμπεριφορα και αξιοπιστια δεν προσεφερε ΚΑΝΕΝΑ αλλο σε αυτα τα χρηματα. Οταν η "ανταγωνιστικη" Tonale ξεκιναει απο 37.500 με 130 αλογα και 1600 κιλα πως θα σκεφτομουν τον ΦΠ των 440 ευρω?
Εδω να αναφέρω πως και αν και mild hybrid εχει μεση ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταναλωση 7lt/100km με 80%-20% πολη-αυτοκινητοδρομο χωρις καμια ιδιαιτερη προσοχη στην οδηγηση.
Εγω καταλαβαινω τους υποψηφιους αγοραστες της CC που δεν σκεφτονται τον ΦΠ αφου κατα τα λοιπα το αμαξι τους ικανοποιει στα θελω τους, ειδικα στα 31-33χιλ. Αυτο που δεν καταλαβαινω ομως ειναι πως μπορουν και φτανουν στα 39χιλ και μιλανε για VFM.. οταν βλεπω τιμη τιμοκαταλογου 31.872 για το GT Plus χειροκινητο (το καλυτερο της κατηγοριας btw) και 34.903 για το αυτοματο.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Επιμένω επειδή ταξιδεύω συχνά στην Ιταλία, οι Ιταλοί οι ίδιοι δεν εκτιμούν τα αυτοκίνητα που παράγουν διότι δεν τα βλέπεις στους δρόμους οπότε δυο τινα συμβαίνουν είτε τα φυλάσσουν σε γκαράζ και δεν κυκλοφορούν είτε προτιμούν αυτοκίνητα που δεν κατασκευάζουν οι ίδιοι, μάλλον το τελευταίο. Στατιστικά πωλήσεων δεν έχω. Το μέγα λάθος της alfa romeo είναι ότι αυτοπλασαρίστηκε ως premium μάρκα με τιμές στο θεό (βλ, tonale κλπ) ενώ κανείς που διαθέτει αυτά τα χρήματα δεν θα αγόραζε ιταλικό εκτός και αν έχει γεννηθεί δεκαετία 70 όπως εγώ οπότε θα το έπαιρνε για αναμνησιακούς λόγους. Μόλις σήμερα έμαθα ότι ο εισαγωγέας των ιταλικών (jeep, alfa romeo κλπ) μας αποχαιρέτησε και αναλαμβάνει άλλος να ξελασπώσει τις πωλήσεις που βρίσκονται στο μηδέν...για κάποιο άγνωστο λόγο
Στο link στο post μου υπάρχουν τα στατιστικά των πωλήσεων. Να επιμένει κάποιος κατά των επίσημων αριθμών είναι αστείο.
Η Alfa πουλάει σε συγκεκριμένο κοινό, είναι πιο ειδική μάρκα. ΟΚ, η Tonale δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά η Alfa μπορεί να υποστηρίξει ως όνομα μέχρι και supercar.
Επίσης λάθος και για τον εισαγωγέα. Η Stellantis αποκεντρώνει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της στις κατά τόπους αγορές. Έτσι αποσύρθηκε η ίδια από την ελληνική αγορά (ήταν θυγαρική του εργοστασίου) και έδωσε την αντιπροσώπευση σε άλλη κοινοπραξία. Δεν έγινε για λόγους "ξελασπώματος", αλλά στρατηγικής κατεύθυνσης. -
Στα στατιστικά η alfa romeo στις πωλήσεις στην Ιταλία από Ιανουάριο έως Σεπτέμβριο 2022 καταλαμβάνει μερίδιο 0,9%, δες διαδίκτυο, οπότε μάλλον δεν την προτιμούν οι Ιταλοί. Αντιθέτως, η fiat έχει 15% προφανώς λόγω τιμών, διότι παράγεται εκεί, είναι πολύ πιο φθηνά προφανώς και ο μέσος Ιταλός δεν έχει μια. Για να πούμε και του στραβού το δίκιο αμάξια σαν cc κλπ δεν απευθύνονται στον μέσο όρο εκτός και αν κάποιος το πάρει μέσω δανείου, το οποίο δεν συνιστάται γιατί θα το πληρώσει 30% πάνω.
Toyota Corolla Cross