-
@storm said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Και όσο ποιο παλιά είναι αυτά τα προϊόντα τόσο ποιο πολύ αστεία μου φαίνεται η έκφραση αυτή.
Θεωρώ ότι η σοβαρή πρόταση (ειδικά στα αυτοκίνητα) θα έρθει μετά από έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνεργείο. Ποιο πριν τι σοβαρή πρόταση μπορεί να κάνει κάποιος;
Αυτή είναι η άποψή μου. Τι να κάνουμε τώρα; Να την αλλάξω επειδή πιθανά χρησιμοποιείτε αυτή την έκφραση στις αγγελίες σας; Δεν νομίζω.
Aυτο που γραφεις επαναλαμβανω δεν εχει λογικη.
Γιατι αν καποιος πουλαει κατι παλαιοτερο ειναι αστειο να ζητα σοβαροτητα? Αν δηλαδη καποιος εχει ενα καλοδιατηρημενο αμαξι 20ετιας σε αψογη κατασταση και καποιος θελει να του το παζαρεψει σαν κανα αντιστοιχο ρημαδι με 400.000 χλμ δεν ειναι λογικο να το γραφει ετσι ωστε οι χαβαλεδες αυτοι να μη μπουν καν στον κοπο?Εγω δεν εχω βαλει ποτε αγγελια για τιποτα αλλα αν το εκανα τοτε ναι, θα απαιτουσα σοβαροτητα κι οχι αστεια παζαρια και αντιπροτασεις αλλιως σιγουρα δεν θα ημουν και πολυ ευγενικος. Αυτονοητο φυσικα ειναι οτι σε καθε αγγελια πρεπει καποιος να ειναι σοβαρος αλλα επειδη ειμαστε και λαος τσιρκο, δεν ειναι παραλογο και να το γραφει καποιος.
-
ok. Έγραψε όποιος ήθελε την άποψή του, ας μπει τώρα μία τελεία.
-
Έλεος με τα 20ετιας που θέλουν να τα βάζουν και στο καρ.
Ανακύκλωση ή μιλητα σε κανα γνωστό ή συγγενη. -
Μόνο πενταετίας και με τις ζελατίνες!
-
@ggab said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Μόνο πενταετίας και με τις ζελατίνες!
#mono_kainourgio
-
@iceman7 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Έλεος με τα 20ετιας που θέλουν να τα βάζουν και στο καρ.
Μια Porsche, ή μια Μ3, ή ένα RX-7 ή ένα Sti ή ένα Evo 20ετίας δεν με χαλάει...
-
Λοιπόν βάλτε ακουστικά και ακούστε τον θόρυβο μέχρι τα 120 χλμ/ωρα και στα δυο. @dimsabas
Ο θόρυβος στο βίντεο πλησιάζει παρα πολύ την πραγματικότητα
-
Λάπη μου, την έχω ζήσει την πραγματικότητα. Δε χρειάζεται να δω βιντεάκια. Αφήνω μια μικρή πιθανότητα να έφταιγε το συγκεκριμένο δημοσιογραφικό αυτοκίνητο, αφού πήρα δύο φορές το ίδιο. Αλλά αυτό είναι δικό τους πρόβλημα, όχι δικό μου.
-
Είναι πιο ήσυχο το opel αλλά όχι και τόσο πολύ μέχρι τα 120 χλμ. Ελάχιστη διαφορα. Εσυ οδηγείς πανάκριβα αυτοκίνητα και ίσως μπερδεύεσαι
Εκεί στο 4:35" του βίντεο ο ήχος είναι ποκυ κοντά με αυτό που ακούει ο οδηγός.
Εσυ μάλλον καθαρίζεις πολύ καλά τα αυτια σου
-
Έχω οδηγήσει και Micra Sport και Mazda 2 και Jazz και γενικώς όλες τις κατηγορίες. Γενικώς τα Suzuki αφήνουν μια πολύ ντενεκεδίστικη αίσθηση. Μη με μαλώσεις, το έγραψε κι ο Αλέξανδρος και δεν του την έπεσες χαχαχα!
-
@dimsabas said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Έχω οδηγήσει και Micra Sport και Mazda 2 και Jazz και γενικώς όλες τις κατηγορίες. Γενικώς τα Suzuki αφήνουν μια πολύ ντενεκεδίστικη αίσθηση. Μη με μαλώσεις, το έγραψε κι ο Αλέξανδρος και δεν του την έπεσες χαχαχα!
Το χειροτερεύεις....
Θα το πληρώσεις... χαχα -
Ναι αφήνουν αλλά όχι και τόσο χάλια. Πάντως upper mainstream δεν τα λες....χαχα
Τσιμπα το για το site Λένε για ίδιο μηχανικό σύνολο με σήμερα αλλά με 90 αλογα, με ίδιο βάρος αλλά 4 μ. μηκος από τα 3,84μ σήμερα και με μεγαλύτερο μεταξόνιο.
-
@gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@dimsabas said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Έχω οδηγήσει και Micra Sport και Mazda 2 και Jazz και γενικώς όλες τις κατηγορίες. Γενικώς τα Suzuki αφήνουν μια πολύ ντενεκεδίστικη αίσθηση. Μη με μαλώσεις, το έγραψε κι ο Αλέξανδρος και δεν του την έπεσες χαχαχα!
Το χειροτερεύεις....
Θα το πληρώσεις... χαχαΤο έχει θάψει το κουκλακι
-
Ο Λάπης με αγαπάει και ξέρει ότι δε στρογγυλεύω τίποτα. Κι η αλήθεια είναι ότι η ποιότητα κατασκευής του (όχι μόνο των υλικών) ήταν... πώς να το πω ευγενικά... ινδική!
-
-
Συγγνώμη, ποστάρω σε τι συμπέρασμα είχα καταλήξει:
"Σε μια εποχή παράκρουσης των τιμών, μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με λίγα χρήματα και υπό συνθήκες, χάρη στην ευρυχωρία της καμπίνας, μπορεί να αποτελέσει ακόμα και το μοναδικό όχημα μιας οικογένειας.""Αν ψάχνεις λοιπόν ένα εργαλείο, η συμβουλή μου είναι να το εξετάσεις πολύ σοβαρά. Καλύτερα όμως να αγνοήσεις τις ακριβότερες εκδόσεις και να μείνεις στη βασική. Το Swift έχει πολύ περισσότερο νόημα στα 16 παρά αντί για τα 19 παρά, εκεί θα κοιτάξεις άλλα μοντέλα, νεότερα και ποιοτικότερα. Έτσι κι αλλιώς, από τη βασική έκδοση έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό (LED φώτα, Adaptive Cruise Control, συστήματα υποβοήθησης οδηγού) και πιο ψηλοπρόφιλα ελαστικά (65 αντί για 55 και 15άρες αντί για 16άρες), που θα γλυκάνουν λίγο την ξερή ανάρτηση. Μαζί με το Mazda 2 αποτελούν δύο πραγματικά προσιτά μοντέλα, αμφότερα φέρουν το τιμημένο ταμπελάκι made in Japan, με το Swift να καίει ένα κλικ λιγότερο, να έχει πλουσιότερο εξοπλισμό κι ανώτερους χώρους, αλλά και πιο οδηγοκεντρικό προφίλ. Το Mazda από την άλλη, σκοράρει πάρα πολύ ψηλά στην ποιότητα κατασκευής κι έχει ένα πιο ευχάριστο αυτόματο κιβώτιο."
Δε μου φαίνεται και τόσο θάψιμο.
-
Μια χαρά τα λες, σωστά και αντικειμενικά. Πως είχα την αίσθηση ότι το έθαβες
;
Ποιος το θάβει και με μπέρδεψε;
-
Είναι δυνατόν να βγάζετε συμπεράσματα απο βίντεο στον σωλήνα;;;;αν είναι δυνατόν. Αυτά τα κάνει μόνο ο sabas......... Μέχρι και πως μυρίζουν καταλαβαίνει!
Το ξαναγράφω: σε ταξίδι με βιταρα 1.0 ούτε ο θόρυβος ενοχλούσε,ούτε η ανάρτηση κοπάναγε,ούτε έπλεε. Αξιοπρεπέστατο. Τώρα αν ήταν λίγο πιο θορυβώδες απο τα δικά μου αυτοκίνητα που έχω ως μέτρο σύγκρισης,πιθανόν και να μην είναι,αλλά και να είναι,δεν είναι εύκολα αντιληπτό! -
Χρειάστηκε να κάνω ένα επείγων μεταμεσονύχτιο μέχρι τα ξημερώματα ταξίδι. Όχημα , λόγω του ότι την τράτα την χρειάζονταν η σύζυγος , ένα 20ετίας saxo vts , ούτε βίδα αλλαγμένη, πλήρως και σχολαστικώς συντηρημένο , πάντα με τα ΚΤΕΟ του και όλες τις υποχρεώσεις του καλυμμένες , οδηγός εγώ ( δεν είμαι και κανένα παιδί πλέον) , ντυμένος, σένιος για επαγγελματικό ραντεβού τα σημειώνω γιατί έχουν σημασία για τη συνέχεια.
Γνωρίζω ότι ανέκαθεν "τραβούσα" τους αστυνομικούς ελέγχους. Κλασσικά με σταμάτησε κλιμάκιο , μάλλον τα γνωστά των ελέγχων , όλα καλά πρόβλημα ουδέν ,ευγενέστατοι. Έτοιμος να φύγω , έταιρος συνάδελφος τους αποφάσισε να κάνει όχι απλά έλεγχο , ούτε τα σύνορα για Αφγανιστάν να περνούσα. Έσκυψε από κάτω , σήκωνε πατάκια, έριξε τα καθίσματα , άνοιξε τη τσάντα του λάπτοπ, και δώσε έγγραφα ( έδωσα) και περίμενε για διασταύρωση ( περίμενα) , και που είναι το τρίγωνο ( είχα! ) , ο πυροσβεστήρας ( είχα) μέχρι και κουτί πρώτων βοηθειών ( περιέργως είχα!). Μετά περάσαμε σε ελέγχους ΚΤΕΟ, άναψε φώτα, φλας, πάτα φρένο, πάτα κόρνα! , μέχρι και τις ζώνες τραβούσε! Μετά από πάνω από εικοσάλεπτο και , με άφησε να φύγω.
Να διευκρινίσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον έλεγχο , κανένα πρόβλημα με τον κόσμο που έκανε τη δουλειά του, κανένα! Ήταν και ευγενικοί , όλα καλά, πιάσαμε και κουβεντούλα! Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι να φτάσω Αθήνα το μάτι μου πήγαινε συνέχεια στα αυτοκίνητα που σε αντίστοιχο έλεγχο με αυτό που πέρασα , θα έπρεπε να πάνε για κατάσχεση, όχι απλά πρόστιμο. Η ειρωνία είναι ότι μας προσπέρασε ( εμένα και το μπλόκο) με του που ξεκίνησα να φύγω, sportage , ακριβώς το προηγούμενο , το οποίο δεν πέτυχε η "μόντα" σε λεντ και με τύφλωσε, τα φώτα του δε, χαροπάλευαν ποιο από τα δύο θα φέξει ( μία το ένα έδινε στο φούλ και το άλλο κοιμόνταν και τανάπαλιν), και το καλύτερο τα πίσω φώτα τελείως νεκρά!, όλα!, μόνο τα αντανακλαστικά διακρίνονταν Εννοείται δεν έτρεξε κάστανο.....
Πάλι η ίδια διαπίστωση ,για τα φώτα, το πρόβλημα είναι τραγικό, έχει μεταφερθεί και στα επαγγελματικά πλέον, σχεδόν όποια νταλίκα δεν είναι διεθνών , κοινώς τα ερείπια άνω της εικοσαετίας , έχουν σχεδόν όλες αυτά τα λεντ , ξενον , δε ξέρω τι, και χάνεις το φώς σου, όταν βρεθούν απέναντι! Το ωραίο είναι ότι τα βάζουν και περιμετρικά στη γνωστή διακόσμηση επιπέδου Πακιστάν! Επίσης ρε άχρηστοι ( εδώ κυρίως οι επιβατικοί), και στον αυτοκινητόδρομο , αλλάξτε τη σκάλα από τους προβολείς, όταν διασταυρώνεστε με άλλον ή όταν σας προσπερνά, στραβώνει! Θα μου πείς εδώ παρατηρώ ότι βαριούνται να την αλλάξουν στον επαρχιακό , σιγά μην ασχοληθούν στον αυτοκινητόδρομο!
-
Σε ποιο σημειο σου εκαναν τετοιο εξονυχιστικο ελεγχο ?
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!