-
Ωραίοι γκρινιάζουμε για τις τιμές, αλλά συγκρίνουμε τογιότες και κορεάτικα στα 45000 ....
Αντε να μας τα πάνε και στα 50000...
Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες μάρκες, διότι πλέον θα είναι δύσκολη η αγορά νέου αυτοκινήτου...
Βασικά όλοι δουλεύουν για τα ηλεκτρικά...
-
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
Το Sportage το οδήγησα είναι πολύ σκληρό αυτοκίνητο, στις λακκούβες κοπαναγε πολύ, είναι σβέλτο, έχει χώρους είναι ποιοτικό μέσα δε λέω.
Αλλά είναι ασουλουποτο, είναι εξίσου χαμηλό, είναι πιο βαρύ, έχει άλλη τεχνολογία το HEV της, άλλο κιβώτιο... Στην τελική αν ξεπερνούσα τα 40κ, και δεν ήμουν εγώ, θα προτιμούσα την νέα Χ1.
Ότι και να λέμε μετά από κάποια τιμή όλοι έχουμε τα όρια μας.
Για εσάς το τουοτα είναι πχ μέχρι 33κ δεν υπάρχει vs εκεί.
Το κκ στη διλιτρη έκδοση είναι κλοπή στη βασική άντε να κανεις την υπέρβαση για τη style sky view για την ηλιοροφή που προσωπικά είναι απωθημένο. Δηλαδη μέχρι 34 χιλιάρικα.
Κάτι τετρακίνητα είναι εκτός λογικής. Υπάρχουν καταλληλότερα και πιο φθηνά τετρακίνητα. Άλλωστε εδω δεν χρειάζεται να πας σε τετρακίνητο για καλύτερη ανάρτηση.
Την κανονική τιμή και τοποθέτηση του θα τη δούμε όταν βγει με τον 1,8. Αν και δυστυχώς πιστεύω ότι ο 2.8 θα πάρει τη θέση του δίλιτρου και ο δίλιτρος θα πάει παραπάνω λόγω της παγκόσμιας ακριβείας και τον βιασμό που τρώμε από τον καγγεμπιτη.Αν πήγαινα στα 40-42 θα έπαιρνα τη νέα χ1 και εγώ στη mild hybrid έκδοση.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Ωραίοι γκρινιάζουμε για τις τιμές, αλλά συγκρίνουμε τογιότες και κορεάτικα στα 45000 ....
Αντε να μας τα πάνε και στα 50000...
Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες μάρκες, διότι πλέον θα είναι δύσκολη η αγορά νέου αυτοκινήτου...
Βασικά όλοι δουλεύουν για τα ηλεκτρικά...
Ποια ηλεκτρικα ; Και τα ίδια λεφτά με τα θερμικά να φτάσουν, απλά δεν είναι αυτοκίνητα. Βασικά και φθηνότερα να πέσουν πάλι κουτσουρεμένα θα είναι όσο δεν αλλάζει η τεχνολογια μπαταριών. Τα περί οικονομίας τα βράζω. Με τιμή κιλοβατώρας στα 0,80 καίνε περισσότερο από τα θερμικά.
Δυστυχώς όλοι είμαστε θύματα του εκβιασμού του καγγεμπιτη που πάνω που επανηλθε ο κόσμος στα καλά του αποφάσισε να μας σκίσει όλους. -
Είμαστε θύματα της ηλιθιότητας των αρλεκίνων που κυβερνάνε την γερμανία και την ΕΕ και κάνουν ότι της πούνε οι επιστολικοί αρλεκίνοι...
Αμα είσαι ηλίθιος αρλεκίνος, νομίζεις ότι μία τεράστια αυτοκρατορία θα είναι σαν την ελλαδίτσα που της κούναγε το προτεσταντικό του δάχτυλο ο δόκτωρας νο...
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε θύματα της ηλιθιότητας των αρλεκίνων που κυβερνάνε την γερμανία και την ΕΕ και κάνουν ότι της πούνε οι επιστολικοί αρλεκίνοι...
Αμα είσαι ηλίθιος αρλεκίνος, νομίζεις ότι μία τεράστια αυτοκρατορία θα είναι σαν την ελλαδίτσα που της κούναγε το προτεσταντικό του δάχτυλο ο δόκτωρας νο...
Μην το γυρίσουμε στο πολιτικό αλλά και η χώρα μας και η Ευρώπη δεν μπορεί να έχει σχέση με το δικτάτορα και μια χώρα επι αιώνες ανελεύθερη.
Το κακό έγινε που επι τόσα χρονια καθόμασταν και κάναμε δουλειές με δαύτους και έχουμε εξάρτηση.
Ανήκουμε ξεκάθαρα στη Δύση. Δεν υπάρχει αντίλογος σε αυτό. -
Η Ελλαδίτσα μπορεί να ανήκει κάπου, αφού το μέγεθος της δεν της επιτρέπει αυτόνομη πορεία.
Η ΕΕ γιατί να ανήκει κάπου, αφού ΕΙΝΑΙ η Δύση.
Τα κράτη έχουν τις σχέσεις που εξυπηρετούν ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
Οχι τα συμφέροντα των άλλων, έστω και συμμάχων τους...
Σήμερα λέει στο ΣΑ, Κίνα και Ινδία στάθηκαν στο πλευρό της Ρωσίας και απέρριψαν το ψήφισμα των ΗΠΑ.
Δεν το τραβάμε να το κάνουμε πολιτική, αλλά καλό είναι να βλέπουμε εντελώς ψυχρά την πραγματικότητα.
-
Είμαστε η Δύση και ανήκουμε σε αυτήν.
Αμερική και Ευρώπη μόνο μαζί.
Μόνο που με τους πράκτορες του κομμουνισμού (Μερκελ) και τα λαμόγια (Σρέντερ) η Ευρώπη δέθηκε ενεργειακά στο άρμα του φασίστα τραμπούκου.
Τώρα την πληρώνουμε. Αν δεν είμασταν η Δύση και ο Αμερικανός θα μας άφηνε να πεθάνουμε. Άρκετα προβλήματα έχουν και αυτοί.
Κίνα άλλος φασισμός και ανελευθερία και Ινδία οκ δεν έχω σχόλια. Τρίτος κόσμος.
Έρχονται δύσκολες μερες.
Μας έκανε δυστυχώς κακό η πολύ ελευθερία και ενώ ο κόσμος αλλάζει οικονομικά εμείς ως Δύση ασχολούμασταν με τα δικαιώματα των μειονοτήτων.
Μόνο που ξεχνάμε ότι ούτε οι μειονότητες ούτε οι πλειοψηφίες μπορούν να ζουν χωρίς θέρμανση, αγαθά και τρόφιμα.
Ας ξαναφτιάξουμε τη γεωργια στην Ευρώπη, να αρχίσουμε να παράγουμε κάτι.
Να βγάλουμε τη νεολαία από το Ίντερνετ και τις καφετέριες και τις ανόητες θεωρητικές σπουδές. Να στρώσουν κολο στη δουλειά. -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα
Υπάρχει και φθηνιάρικη γερμανικίλα πάντως, όπως και ακριβή γιαπωνεζίλα (π.χ. Lexus, Mazda κλπ).
Γενικά όμως νομίζω ότι έκανες την καλύτερη επιλογή. 200 άλογα και τετρακίνηση νικάνε κάθε χαζοχαρούμενο γαλλικό μπιμπλίδι. Βέβαια υπάρχει και εκείνο το Hyundai που λέει ο thin73...
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
φασιστική
Δεν νομίζω ότι ξέρεις τι είναι ο Φασισμός.
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε η Δύση και ανήκουμε σε αυτήν.
Μπα, γιατί ακριβώς;
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Να βγάλουμε τη νεολαία από το Ίντερνετ και τις καφετέριες και τις ανόητες θεωρητικές σπουδές. Να στρώσουν κολο στη δουλειά.
Δικηγόρος δεν είσαι; Θεωρητικές σπουδές δεν έχεις κάνει; Όταν λες να στρώσουν κώλο οι νέοι; Έχεις μαζέψει ας πούμε εσύ ελιές;
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Είμαστε η Δύση και ανήκουμε σε αυτήν.
Αμερική και Ευρώπη μόνο μαζί.
Μόνο που με τους πράκτορες του κομμουνισμού (Μερκελ) και τα λαμόγια (Σρέντερ) η Ευρώπη δέθηκε ενεργειακά στο άρμα του φασίστα τραμπούκου.
Τώρα την πληρώνουμε. Αν δεν είμασταν η Δύση και ο Αμερικανός θα μας άφηνε να πεθάνουμε. Άρκετα προβλήματα έχουν και αυτοί.
Κίνα άλλος φασισμός και ανελευθερία και Ινδία οκ δεν έχω σχόλια. Τρίτος κόσμος.
Έρχονται δύσκολες μερες.
Μας έκανε δυστυχώς κακό η πολύ ελευθερία και ενώ ο κόσμος αλλάζει οικονομικά εμείς ως Δύση ασχολούμασταν με τα δικαιώματα των μειονοτήτων.
Μόνο που ξεχνάμε ότι ούτε οι μειονότητες ούτε οι πλειοψηφίες μπορούν να ζουν χωρίς θέρμανση, αγαθά και τρόφιμα.
Ας ξαναφτιάξουμε τη γεωργια στην Ευρώπη, να αρχίσουμε να παράγουμε κάτι.
Να βγάλουμε τη νεολαία από το Ίντερνετ και τις καφετέριες και τις ανόητες θεωρητικές σπουδές. Να στρώσουν κολο στη δουλειά.Αμερική και Ευρώπη μαζί, μόνο εγώ τα βλέπω ανάποδα; Ο μοναδικός ωφελημένος μέχρι σήμερα από τον πόλεμο είναι η Αμερική η οποία είναι πλέον της λογικής δώσε και άλλο πόνο μέχρι να διαλυθούν, βάζοντας χέρι όπου μπορεί. Δολιοφθορά στον nord stream, ποιος να το έκανε άραγε; Ο Πούτιν απλά είναι το εργαλείο.
-
Μod ξεφύγαμε...
ΟΦ ΤΟΠΙΚ...
Αφού υπάρχει νήμα πολιτικής...
-
Στα πλαισια της ερευνας για τη νεα αγορα επεσα πανω σε μερικα ενδιαφεροντα στοιχεια για τον κινητηρα του CC.
Στη 2κινητη εκδοση λοιπον βγαζει 170κατι αλογα και εχει συμπιεση 13:1.
Στην 4κινητη βγαζει 150κατι και εχει διαφορετικη συμπιεση 14:1.
Και στις δυο περιπτωσεις ειναι οχταμπεκο(?) και αρα δουλευει με αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Λυση που χρησιμοποιουσε μεχρι προσφατα και το vag και την αντικατεστησε με το opf. Δεν εχω δει εν τω μεταξυ εαν το CC και τα διαφορα υβριδικα τουοτα εχουν και opf ή δεν τα χρειαζονται.
Οσο για τη διαφοροποιηση στις ιπποδυναμεις στα 2wd vs 4wd, υποθετω οτι λογω του επιπλεον 3ου μοτερ (42hp) πισω του 4wd, η τουοτα εκανε detune(?) ωστε να μην κανει overlap σε δυναμη το 2κινητο. Θα ειχε ενδιαφερον να δουμε στο δρομο εαν καποια απο τις δυο εκδοσεις διαφοροποιειται σε επιδοσεις, τουλαχιστον δε βαθμο που να μην οφειλεται στο εξτρα βαρος του 4κινητου.
-
Στέφαν πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Ουσίας.
Τα πλαστικα του λογικά είναι στον μέσον όρο με τάση προς τα επάνω...το θεωρώ αρκετό. Μετά από ένα μήνα ούτε που θα τα παρατηρείς. Θα νιώθεις όμως την οδήγηση και τα άλογα.
-
Η fwd έκδοση έχει τον κανονικό δίλιτρο, ή 4wd έχει τον υβριδικό. Για αυτό οι διαφορές στα νούμερα. Και οι δύο πρέπει να έχουν φίλτρο σωματιδίων.
-
Και στα δυο παντως δινει ιδιο κωδικο κινητηρα Μ20Α-FXS και απλα διαφοροποιει τα χαρακτηριστικα τους ανα τυπο κινησης.
Δεν ξερω εαν προκειται για διαφορετικους κινητηρες αλλα εχοντας τον ιδιο κωδικο το θεωρω απιθανο.
-
Γνωρίζουμε το μέγεθος της ροπής που δίνει επίσημα η toyota, για το δικίνητο και για το τετρακίνητο?
-
Δηλωνει ξεχωριστα για τη μεκ και το ηλεκτρομοτερ. Θα ειχε ενδιαφερον να δουμε συνδυαστικα τι γινεται. Δεν ελπιζω βεβαια σε κανα τρομερο νουμερο. Σαν κανα 1200αρι τουρμπο θα ειναι σε απολυτα νουμερα.
-
To προηγούμενο 2.0 με τα 180 δήλωνε 286 οπότε λογικά στα 197 θα 300 αριζει. Του σιβικ με τα 184 έχει 315.
Του τουσον/σπορτατζ με 230 έχει 350Nm.
Εδώ σύγκριση το υφιστάμενου 2.0 σε corolla touring (για να είναι πιο κοντά σε βάρος) με το νέο σιβικ παντού το σιβικ μπροστά φυσικά με τον νέο 2.0 η Τογιότα θα κλείσει την ψαλίδα.
https://zeperfs.com/en/duel7926-10289.htm -
Πληροφορία για μερακλήδες και απαιτητικούς (άρα μάλλον ενδιαφέρει λίγους) αλλά το αναφέρω.
Σε άλλες αγορές της ευρώπης το CC έχει στάνταρ στη Lounge ένα JBL ηχοσύστημα και 360 κάμερες. Το 99.99% των πωλητών που θα ρωτήσετε θα σας απαντήσουν ότι αυτά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά αυτό συμβαίνει 1) επειδή βαριούνται και 2) επειδή έχουν οδηγία από την Toyota Hellas να μη δίνουν options.
H αλήθεια όμως είναι ότι εάν κάποιος πωλητής θέλει, μπορεί να βάλει την εισαγωγική να ανοίξει τους κωδικούς αυτους και να γίνει κανονικά παραγγελία αυτοκινήτου με αυτό τον εξοπλισμό.
Ο μόνος λόγος που δεν το κάνω είναι γιατί θα πάμε σε παραγγελία με ανοιχτή ημερομηνία παράδοσης και δε θα ισχύει το 5 Γενάρη αλλά να ξέρετε ότι γίνεται.
-
Γενικα σε όλα τα Τογιότα το ίδιο κάνουν. Τελικά γίνονται παραγγελίες αλλά πρέπει να επιμείνεις.
Στο Yaris που ρωτησα, 200 φορές πίεσα για να μάθω τελικά ότι οντως δέχεται και jbl και ηλιοροφή στην style αν θυμάμαι καλά.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Πληροφορία για μερακλήδες και απαιτητικούς (άρα μάλλον ενδιαφέρει λίγους) αλλά το αναφέρω.
Σε άλλες αγορές της ευρώπης το CC έχει στάνταρ στη Lounge ένα JBL ηχοσύστημα και 360 κάμερες. Το 99.99% των πωλητών που θα ρωτήσετε θα σας απαντήσουν ότι αυτά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά αυτό συμβαίνει 1) επειδή βαριούνται και 2) επειδή έχουν οδηγία από την Toyota Hellas να μη δίνουν options.
H αλήθεια όμως είναι ότι εάν κάποιος πωλητής θέλει, μπορεί να βάλει την εισαγωγική να ανοίξει τους κωδικούς αυτους και να γίνει κανονικά παραγγελία αυτοκινήτου με αυτό τον εξοπλισμό.
Ο μόνος λόγος που δεν το κάνω είναι γιατί θα πάμε σε παραγγελία με ανοιχτή ημερομηνία παράδοσης και δε θα ισχύει το 5 Γενάρη αλλά να ξέρετε ότι γίνεται.
Τα ίδια και τα ίδια με την ΤΗ.. βαζει θερμαινόμενα καθίσματα να μην κρυώνει ο κόλος και τις 360 καμερες που ειναι must σε καθε συγχρονο αμάξι παραγγελία με χίλια παρακάλια!
Εμαθες κόστος;
Το 5/1 για ποια έκδοση σου είπαν;
Toyota Corolla Cross