-
Εαν ειναι μεγαλη η κατηφορα μπαινει σε Β mode μονο του για μεγαλυτερη πέδηση. Επισης εαν ειναι γεματη η μπαταρια γυρναει ο κινητηρας για να μην την υπερφορτισει. Ειναι τοσο πολυπλοκο το συστημα και «εξυπνο» που ειναο δυσκολο να εντοπισεις την αιτία.
-
Συγνώμη κιόλας αλλά έχεις κατανάλωση κάθε πρωί προς την δουλειά σου 2.5 λίτρα και ψάχνεις να βρεις αν κάτι δεν δουλεύει καλά;
Δλδ τι θέλεις να γεμίσει μόνο του το ρεζερβουάρ; -
@gtsartsal said in 2020 Toyota Yaris:
Συγνώμη κιόλας αλλά έχεις κατανάλωση κάθε πρωί προς την δουλειά σου 2.5 λίτρα και ψάχνεις να βρεις αν κάτι δεν δουλεύει καλά;
Δλδ τι θέλεις να γεμίσει μόνο του το ρεζερβουάρ;Χαχα, προβλήματα toyotaκηδων...
-
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
Εαν ειναι μεγαλη η κατηφορα μπαινει σε Β mode μονο του για μεγαλυτερη πέδηση. Επισης εαν ειναι γεματη η μπαταρια γυρναει ο κινητηρας για να μην την υπερφορτισει. Ειναι τοσο πολυπλοκο το συστημα και «εξυπνο» που ειναο δυσκολο να εντοπισεις την αιτία.
Τι εννοεις Φανη, δεν καταλαβα. Αν ειναι γεματη η μπαταρια , αναβει ο κινητηρας? Για ποιο λογο ?
-
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
Εαν ειναι μεγαλη η κατηφορα μπαινει σε Β mode μονο του για μεγαλυτερη πέδηση. Επισης εαν ειναι γεματη η μπαταρια γυρναει ο κινητηρας για να μην την υπερφορτισει. Ειναι τοσο πολυπλοκο το συστημα και «εξυπνο» που ειναο δυσκολο να εντοπισεις την αιτία.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή.
Το Β mode δεν μπαίνει μόνο του, μόνο χειροκίνητα, -
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
@gtsartsal said in 2020 Toyota Yaris:
Συγνώμη κιόλας αλλά έχεις κατανάλωση κάθε πρωί προς την δουλειά σου 2.5 λίτρα και ψάχνεις να βρεις αν κάτι δεν δουλεύει καλά;
Δλδ τι θέλεις να γεμίσει μόνο του το ρεζερβουάρ;Χαχα, προβλήματα toyotaκηδων...
Από 1.5 που είχα πριν είναι 60 % παραπανο κατανάλωση, τεράστια διαφορά
-
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
@gtsartsal said in 2020 Toyota Yaris:
Συγνώμη κιόλας αλλά έχεις κατανάλωση κάθε πρωί προς την δουλειά σου 2.5 λίτρα και ψάχνεις να βρεις αν κάτι δεν δουλεύει καλά;
Δλδ τι θέλεις να γεμίσει μόνο του το ρεζερβουάρ;Χαχα, προβλήματα toyotaκηδων...
Από 1.5 που είχα πριν είναι 60 % παράπονο κατανάλωση, τεράστια διαφορά
Χιουμοριστικά το είπα (και εγώ το yaris έχω παραγγείλει και το περιμένω)!
Αλλα με αυτά που είπες, αν δεν μου καιει και εμένα 1.5 - 2.5 θα τους το γυρίσω πίσω πακέτο! -
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
Το Β mode δεν μπαίνει μόνο του, μόνο χειροκίνητα,
Μπαίνει, αλλά φυσικά δεν το βλέπεις κάπου...το καταλαβαίνεις μόνος.
-
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
@gtsartsal said in 2020 Toyota Yaris:
Συγνώμη κιόλας αλλά έχεις κατανάλωση κάθε πρωί προς την δουλειά σου 2.5 λίτρα και ψάχνεις να βρεις αν κάτι δεν δουλεύει καλά;
Δλδ τι θέλεις να γεμίσει μόνο του το ρεζερβουάρ;Χαχα, προβλήματα toyotaκηδων...
Από 1.5 που είχα πριν είναι 60 % παραπανο κατανάλωση, τεράστια διαφορά
Θα ήταν ενδιαφέρον, το τι θα σου πουν στο επόμενο service.
-
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
Έχω αγοράσει το Yaris υβριδικό πριν ενάμιση χρόνο περίπου.
Τώρα αρχίζει και κάνει δυσλειτουργίες κατά τη γνώμη μου.
Κάθε μέρα κάνω Την ίδια διαδρομή πηγαίνοντας στη δουλειά Την ίδια ώρα, Με την ίδια θερμοκρασία εξωτερικά και εσωτερικά ρυθμισμένη Και πάντα μόνος μου μέσα στο αμάξι. Τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα τον έχω ρυθμισμένο στο ECO και το κλιματιστικό Επίσης στο ECO.
Όταν πηγαίνω για δουλειά ο δρόμος είναι κατηφορικός Όταν ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο Πήγαινα με τον κινητήρα σβηστό (Με την ένδειξη μέσα στο ταμπλό Και όχι από την οθόνη γιατί Είναι διαφορετική) Σχεδόν όλη τη διαδρομή και η κατανάλωση ήταν 1,5 λίτρα.Τώρα με τις ίδιες συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινήτου και τις ίδιες συνθήκες οδήγησης Ο κινητήρας δεν σβήνει σχεδόν καθόλου ( Πάντα με την ένδειξη μέσα από το ταμπλό) Η μπαταρία είναι φορτισμένη σχεδόν 100% Κατεβαίνω την κατηφόρα Χωρίς να πατάω Γκάζι αντιθέτως πατάω μόνο το φρένο Και η κατανάλωση έχει ανέβει στα 2,5 λίτρα. Αναλογικά είναι 60% περισσότερη κατανάλωση στη βενζίνα
Έχει παρατηρήσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημαΕστι για ενημέρωση, όποιον ενδιαφέρει
Μάλλον το πιο πιθανόν από ότι έχω βρει.
Είναι αυτόματη μετάφραση από ιταλικά -
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
Έχω αγοράσει το Yaris υβριδικό πριν ενάμιση χρόνο περίπου.
Τώρα αρχίζει και κάνει δυσλειτουργίες κατά τη γνώμη μου.
Κάθε μέρα κάνω Την ίδια διαδρομή πηγαίνοντας στη δουλειά Την ίδια ώρα, Με την ίδια θερμοκρασία εξωτερικά και εσωτερικά ρυθμισμένη Και πάντα μόνος μου μέσα στο αμάξι. Τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα τον έχω ρυθμισμένο στο ECO και το κλιματιστικό Επίσης στο ECO.
Όταν πηγαίνω για δουλειά ο δρόμος είναι κατηφορικός Όταν ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο Πήγαινα με τον κινητήρα σβηστό (Με την ένδειξη μέσα στο ταμπλό Και όχι από την οθόνη γιατί Είναι διαφορετική) Σχεδόν όλη τη διαδρομή και η κατανάλωση ήταν 1,5 λίτρα.Τώρα με τις ίδιες συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινήτου και τις ίδιες συνθήκες οδήγησης Ο κινητήρας δεν σβήνει σχεδόν καθόλου ( Πάντα με την ένδειξη μέσα από το ταμπλό) Η μπαταρία είναι φορτισμένη σχεδόν 100% Κατεβαίνω την κατηφόρα Χωρίς να πατάω Γκάζι αντιθέτως πατάω μόνο το φρένο Και η κατανάλωση έχει ανέβει στα 2,5 λίτρα. Αναλογικά είναι 60% περισσότερη κατανάλωση στη βενζίνα
Έχει παρατηρήσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημαΕστι για ενημέρωση, όποιον ενδιαφέρει
Μάλλον το πιο πιθανόν από ότι έχω βρει.
Είναι αυτόματη μετάφραση από ιταλικάΜάλιστα..
-
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
Έχω αγοράσει το Yaris υβριδικό πριν ενάμιση χρόνο περίπου.
Τώρα αρχίζει και κάνει δυσλειτουργίες κατά τη γνώμη μου.
Κάθε μέρα κάνω Την ίδια διαδρομή πηγαίνοντας στη δουλειά Την ίδια ώρα, Με την ίδια θερμοκρασία εξωτερικά και εσωτερικά ρυθμισμένη Και πάντα μόνος μου μέσα στο αμάξι. Τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα τον έχω ρυθμισμένο στο ECO και το κλιματιστικό Επίσης στο ECO.
Όταν πηγαίνω για δουλειά ο δρόμος είναι κατηφορικός Όταν ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο Πήγαινα με τον κινητήρα σβηστό (Με την ένδειξη μέσα στο ταμπλό Και όχι από την οθόνη γιατί Είναι διαφορετική) Σχεδόν όλη τη διαδρομή και η κατανάλωση ήταν 1,5 λίτρα.Τώρα με τις ίδιες συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινήτου και τις ίδιες συνθήκες οδήγησης Ο κινητήρας δεν σβήνει σχεδόν καθόλου ( Πάντα με την ένδειξη μέσα από το ταμπλό) Η μπαταρία είναι φορτισμένη σχεδόν 100% Κατεβαίνω την κατηφόρα Χωρίς να πατάω Γκάζι αντιθέτως πατάω μόνο το φρένο Και η κατανάλωση έχει ανέβει στα 2,5 λίτρα. Αναλογικά είναι 60% περισσότερη κατανάλωση στη βενζίνα
Έχει παρατηρήσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημαΚρίνοντας από το δικό μου υβριδικό (corolla) δεν μου φαίνεται φυσιολογική η αύξηση. Το έχω τρεισήμισι χρόνια και δεν έχω διάφορα στην κατανάλωση. Στην θέση σου θα πήγαινα στην αντιπροσωπεία και θα περίμενα απάντηση και αποκατάσταση. Όταν έχεις νέα, σε παρακαλώ, γράψε στο φόρουμ.
-
Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω το θέμα που είναι πολύ σοβαρό,
Την εξωτερική θερμοκρασία αν δεν την μετράς με την αντίστοιχη του Απριλίου Μαϊου, δεν είναι ίδια.
Και είναι λογικό να κάνει περισσότερο να πιάσει την θερμοκρασία λειτουργίας με πιο κρύο έξω.
Κάτι που μου έρχεται σαν πρόβλημα είναι κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτης -
@nickthetrib said in 2020 Toyota Yaris:
Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω το θέμα που είναι πολύ σοβαρό,
Την εξωτερική θερμοκρασία αν δεν την μετράς με την αντίστοιχη του Απριλίου Μαϊου, δεν είναι ίδια.
Και είναι λογικό να κάνει περισσότερο να πιάσει την θερμοκρασία λειτουργίας με πιο κρύο έξω.
Κάτι που μου έρχεται σαν πρόβλημα είναι κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτηςευχαριστώ πολύ αυτό που λες είναι σωστό το έχω παρατηρήσει και εγώ.
Αλλά εγώ γράφω:
Κάθε μέρα κάνω Την ίδια διαδρομή πηγαίνοντας στη δουλειά Την ίδια ώρα, Με την ίδια θερμοκρασία εξωτερικά και εσωτερικά ρυθμισμένη Και πάντα μόνος μου μέσα στο αμάξι. Τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα τον έχω ρυθμισμένο στο ECO και το κλιματιστικό Επίσης στο ECO.@nickthetrib said in 2020 Toyota Yaris:
Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω το θέμα που είναι πολύ σοβαρό,
Την εξωτερική θερμοκρασία αν δεν την μετράς με την αντίστοιχη του Απριλίου Μαϊου, δεν είναι ίδια.
Και είναι λογικό να κάνει περισσότερο να πιάσει την θερμοκρασία λειτουργίας με πιο κρύο έξω.
Κάτι που μου έρχεται σαν πρόβλημα είναι κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτηςευχαριστώ πολύ για την απάντηση αυτό που λες είναι σωστό το έχω παρατηρήσει και εγώ όμως εγώ γράφω:
Κάθε μέρα κάνω Την ίδια διαδρομή πηγαίνοντας στη δουλειά Την ίδια ώρα, Με την ίδια θερμοκρασία εξωτερικά και εσωτερικά ρυθμισμένη Και πάντα μόνος μου μέσα στο αμάξι. Τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα τον έχω ρυθμισμένο στο ECO και το κλιματιστικό Επίσης στο ECO.
-
Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Σε κατηφορική διαδρομή, με μπαταρία σχεδόν γεμάτη και με το πόδι στο φρένο, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο να μην κινηθεί ηλεκτρικά αλλά με τον βενζινοκινητήρα, ώστε να προστατέψει την μπαταρία από υπερφόρτωση (η μέγιστη επιτρεπτή φόρτιση της μπαταρίας είναι στο 85%), μπαίνοντας αυτόματα σε B mode, όπως είπε και ο Φάνης παραπάνω.
Συχνά το υβριδικό σύστημά, παρότι είναι φορτισμένη η μπαταρία, δεν μπαίνει σε full ηλεκτρική λειτουργία, (EV mode), αλλά προτιμά να αφήσει τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία ώστε να εκτελέσει διάφορους ελέγχους (π.χ. Idle check).
Όλα τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει κάνοντας τακτική χρήση της εφαρμογής Hybrid assistant.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχεις αμφιβολίες για την ορθή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις Hybrid Health Check σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota κι εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα να καλυφθείς από εγγύηση. -
Γνωριζει κανεις τι μεσο ορο χρονο παραδοσης εχει το yaris το hybrid?
-
@chris__7 said in 2020 Toyota Yaris:
Γνωριζει κανεις τι μεσο ορο χρονο παραδοσης εχει το yaris το hybrid?
8-12 μήνες, ανάλογα την έκδοση και το χρώμα, γιατί μπορεί να βρείς κάποιο από τις παραγγελίες των εμπόρων. Από τότε που βγήκε το Κρος, η ζήτηση για το "απλό" μειώθηκε, οπότεο ο χρόνος παράδοσης μειώθηκε και αυτός.
-
@chris__7 said in 2020 Toyota Yaris:
Γνωριζει κανεις τι μεσο ορο χρονο παραδοσης εχει το yaris το hybrid?
Δες και το δίδυμο Mazda 2 Hybrid, που έχει παράδοση τον Φεβρουάριο.
-
Λοιπόν παρέλαβα... Yaris hybrid style λευκό περλα. Πρώτες εντυπώσεις (μετά το πρώτο σοκ, ερχόμενος από αυτοκίνητα με 10+ ετη στην πλάτη τους ή μάλλον στις ρόδες τους):
Εντυπώσεις (πρώτα οι θετικές)- Το αμάξι είναι πανέμορφο, όσο πανέμορφα ήταν και τα 22 και κάτι χιλ που κόστισε. Τέλειο μήκος για μέσα στην πόλη, δεν ήθελα κάτι μεγαλύτερο στη παρούσα φάση και ακόμα και αν έσπρωχνα τον εαυτό μου για την cross εκδοχή του, δεν το μετανιώνω.
- Οδήγηση απόλαυση (ζήτω συγγνώμη από το 207rc μου για αυτήν την ύβρη) αλλά σε αστικό περιβάλλον το αμάξι δεν παίζεται. Αγχολυτικό, πρώτη εμπειρία με αυτόματο (οι καναδεζες δεν μετράνε ) και ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτιου αναλαμβάνει και τα κάνει όλα πιο εύκολα και άκοπα.
- Κατανάλωση: όπως ακριβώς μου τα έλεγαν οι φίλοι εδώ μέσα. Απλά κερδίζεις λεφτά σε real time. Σε διαδρομή για την εργασία μου, Βύρωνας Νεα Σμύρνη (ελαφρώς κατηφορικό κομμάτι) βλέπεις με άνεση 1.5 στην επιστροφή 5.5, δηλ. μέσος όρος γύρω στο 3.5. Επειδή ακόμα μαθαίνω το αυτοκίνητο, πιστεύω χαλαρά ότι αν προσέχεις χτυπάς καθαρά 3αρια, αν δεν προσέχεις ζήτημα να φτάσει 4.5.
- Χώροι, μας καλύπτουν. 4μελης οικογένεια με δυο παιδιά γυρω στα 10, παράδοξο αλλά μας καλύπτουν. 1,83 ο υποφαινόμενος, δεν ένιωσα άβολα ούτε όταν κάθομαι πίσω από την θέση μου. Ίσως είμαστε βολικοί, ισως σε μια πενταετία δεν μας καλύπτει, δεν ξέρω. Δεν ειναι σίγουρα i20, ούτε sportage αλλά με όριο τα 4 μέτρα είναι αξιοπρεπέστατο. Πιο στενάχωρα θυμάμαι είχα νιώσει στο 208.
Ευχαριστώ και πάλι όλους σας για τις πολύτιμες συμβουλές σας
(έχει και αρνητικά, τα υπόλοιπα σε νεα ανάρτηση, να σας έχω σε αγωνία ) -
Να το χαρείτε με πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα!
Επειδή ζούσα στις περιοχές που ανέφερες, και με σβηστό να το πήγαινες από Βύρωνα, έφτανες τουλάχιστον Νέα Σμύρνη από πλατεία Υμηττού, άντε να έριχνες και ένα σπρώξιμο ακόμη στο Νέο Κόσμο για να ξανατσουλησει!
Σίγουρα η οικονομία είναι από τα πλεονεκτήματά του, βεβαίως βεβαίως..
Χρήση καθαρά για πόλη; Κάνα ταξιδακι θα πάτε;
2020 Toyota Yaris