-
Αν 17.700, που κοστίζει στην Ουγγαρία; Τότε θα πέσει κάτω από 13. Πάντως, στα 16 δε νομίζω να πουλήσει ιδιαίτερα. Ενώ στα 13, θα γίνει χαμός.
Πάντως αν κρίνουμε από τις μέχρι τώρα πρακτικές τής εισαγωγικής εταιρείας, θεωρώ πολύ δύσκολο νέα έχει ΛΤ 17700€. Μάλλον βλέπω κάτι σε 19990 , ή κάτι τέτοιο. Με 17700 λιανική, με την επιδότηση θα πάει στα 14845.
-
Dublin wrote:
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
Έχεις δίκιο, έβαλα απλά τη μέγιστη μείωση που είναι τα 6.000, προσπάθησα και εγώ αυθαίρετα να μειώσω όσο γίνεται την τιμή του!
-
taxidiaris wrote:
Dublin wrote:
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
Έχεις δίκιο, έβαλα απλά τη μέγιστη μείωση που είναι τα 6.000, προσπάθησα και εγώ αυθαίρετα να μειώσω όσο γίνεται την τιμή του!
Τσοβόλα δώστα όλα!
Βέβαια, εδώ που τα λέμε θεωρώ σωστή την πρόταση σου, και η μείωση αυτή πρέπει να γίνεται ανεξάρτητα από την αξία του αυτοκινήτου ! Έτσι θα ωθήσεις και τον αγοραστή μικρομεσαίων αυτοκινήτων στα ηλεκτρικά!
-
-
-
-
Πάρτε Σπρινγκ, είναι ασφαλές. Θα κάνετε και οικονομία.
-
Κανείς δεν είχε πει ότι είναι ασφαλές, άλλωστε βασίζεται σε υπάρχον μοντέλο που απευθύνεται στην ινδική αγορά. Το αποτέλεσμα είναι απαράδεκτο για 2021. Βέβαια, όπως μερικοί αγοράζουν το σημερινό Fiat Panda, έτσι θα αγοράσουν και το Spring.
-
@dstou said in Dacia Spring:
Πάρτε Σπρινγκ, είναι ασφαλές. Θα κάνετε και οικονομία.
Πάντως αν δει κάποιος προσεκτικά το video θα διαπιστώσει ότι δεν είναι τόσο κακό όσο αφήνουν να εννοηθεί τα αστέρια (ένα τον αριθμό) που πήρε. Νομίζω ότι το έχουν ξεφτιλίσει λίγο εκεί στο ncap. Τουλάχιστον προσωπικά δεν θα αποτελούσε λόγο να μην το αγοράσω.
-
@dublin said in Dacia Spring:
Dublin wrote:
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
Έχεις δίκιο, έβαλα απλά τη μέγιστη μείωση που είναι τα 6.000, προσπάθησα και εγώ αυθαίρετα να μειώσω όσο γίνεται την τιμή του!
καιρός νομίζω είναι να ξεθάψουμε το θέμα μιας και έρχεται σιγά σιγά ... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36785706-dacia-spring
Δυστυχώς αρκετά πιο ακριβά από το αναμενόμενο ...
-
@mesastou said in Dacia Spring:
@dublin said in Dacia Spring:
Dublin wrote:
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
Έχεις δίκιο, έβαλα απλά τη μέγιστη μείωση που είναι τα 6.000, προσπάθησα και εγώ αυθαίρετα να μειώσω όσο γίνεται την τιμή του!
καιρός νομίζω είναι να ξεθάψουμε το θέμα μιας και έρχεται σιγά σιγά ... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36785706-dacia-spring
Δυστυχώς αρκετά πιο ακριβά από το αναμενόμενο ...
27.800 πριν το bonus, σημειωτέον ότι πρέπει να πληρωθεί όλο το ποσό, και μετά την αίτηση να πληρωθεί από το κράτος το 6726 και τελική 21.774€.
Με το παλιό bonus θα ήταν γύρω στα 23.000, οπότε σύμφωνα με την εκτίμηση που έχω κάνει, και αν όλα πάνε καλά, και χωρίς πολέμους και τέτοια (που τελικά έγινε, αλλά και αυτό το είδα προβλέψει), τότε συμφέρουσα θα είναι η αγορά μετά το 25, και ενδεχομένως στο επόμενο πρόγραμμα bonus, και περισσότερα μοντέλα θα υπάρχουν και επιλογές, και μεγαλύτερο το bonus, γιατί για αγορές όπως κάναμε μέχρι στιγμής, που σκαγαμε με τις οικονομίες χρόνων δεν το βλέπω.. Γενικά πάντως την αγορά στο - άμεσο - μέλλον σως μόνο leasing ή ενοικίαση βραχυχρόνια, και βέβαια μιλάμε για μικρά πόλης, για ταξίδια diesel μέχρι τελευταίας σταγόνας!
Πάντως επειδή λογικά έχει έξτρα τιμή, μπορεί επίσημα να πάει από 19.990. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ακόμη εδώ. Ή τουλάχιστον για τις μάζες!
-
@dublin said in Dacia Spring:
Πάντως επειδή λογικά έχει έξτρα τιμή, μπορεί επίσημα να πάει από 19.990. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ακόμη εδώ. Ή τουλάχιστον για τις μάζες!
Δηλαδή ένα χιλιάρικο πάνω από το e-Up.
-
@mesastou said in Dacia Spring:
@dublin said in Dacia Spring:
Dublin wrote:
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
Έχεις δίκιο, έβαλα απλά τη μέγιστη μείωση που είναι τα 6.000, προσπάθησα και εγώ αυθαίρετα να μειώσω όσο γίνεται την τιμή του!
καιρός νομίζω είναι να ξεθάψουμε το θέμα μιας και έρχεται σιγά σιγά ... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36785706-dacia-spring
Δυστυχώς αρκετά πιο ακριβά από το αναμενόμενο ...
ΠΟΛΥ ΠΙΟ ακριβό από ότι θα θέλαμε.........
κρίμα......
-
@mesastou said in Dacia Spring:
@dublin said in Dacia Spring:
Dublin wrote:
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
Έχεις δίκιο, έβαλα απλά τη μέγιστη μείωση που είναι τα 6.000, προσπάθησα και εγώ αυθαίρετα να μειώσω όσο γίνεται την τιμή του!
καιρός νομίζω είναι να ξεθάψουμε το θέμα μιας και έρχεται σιγά σιγά ... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36785706-dacia-spring
Δυστυχώς αρκετά πιο ακριβά από το αναμενόμενο ...
Παντως ο τυπος αυτος δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος, κανει πλαγιες εισαγωγες σε Renault και Dacia με υψηλοτερες τιμες απο αυτες που πουλα η Ελληνικη αντιπροσωπεια συνηθως....
-
@georgekn said in Dacia Spring:
@mesastou said in Dacia Spring:
@dublin said in Dacia Spring:
Dublin wrote:
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
Έχεις δίκιο, έβαλα απλά τη μέγιστη μείωση που είναι τα 6.000, προσπάθησα και εγώ αυθαίρετα να μειώσω όσο γίνεται την τιμή του!
καιρός νομίζω είναι να ξεθάψουμε το θέμα μιας και έρχεται σιγά σιγά ... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36785706-dacia-spring
Δυστυχώς αρκετά πιο ακριβά από το αναμενόμενο ...
Παντως ο τυπος αυτος δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος, κανει πλαγιες εισαγωγες σε Renault και Dacia με υψηλοτερες τιμες απο αυτες που πουλα η Ελληνικη αντιπροσωπεια συνηθως....
Aπό την άλλη ίσως να αξίζει η αγορά του σε σχέση τα μικρά των 500 περίπου κιλών που πολύ όμορφα παρουσιάζει εδώ ο SWIFTaxys καθώς είναι σαφώς πιό αυτοκίνητο ( χωράει 4 άτομα, πηγαίνει μέχρι Λαύριο, Μέγαρα).
Από την παράλλη το κάπου 3πλάσιο βάρος του σημαίνει μάλλον και 3πλάσια κατανάλωση, αν φτάσουμε σε σημείο να μας ενδιαφέρει και η κατανάλωση ρεύματος (kWh)
-
https://www.carandmotor.gr/nea/erhetai-me-polles-anabathmiseis-ilektriko-dacia-spring
Σίγουρα πιο όμορφο, και ουσιαστική αναβάθμιση.
Αυτό που λέγαμε.. σχεδόν σαν τα κινητά θα είναι οι πρώτες φάσεις εξέλιξης των ηλεκτρικών. Αυτό ακόμα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα και ήδη θα είναι obsolete από το 24...
Θα έρχεται με μεγαλύτερη μπαταρία και τεράστια αύξηση ισχύος. Ποιός θα κοιτάξει την πρώτη γενιά; Εκτός αν τα δίνουν τσάμπα σαν μεταχειρισμένα.
Την αγορά ηλεκτρικών δεν την βλέπω να κάθεται πριν το 2030-32..
-
Όντως για όποιον έχει θέση πάρκινγκ. Μια χαρά αυτοκίνητο να κάνει τις δουλειές του. Για όποιον έχει ταράτσα με φβ, τζάμπα μετακίνηση μέχρι να λιώσει η μπαταρία
-
"Η ελληνική αντιπροσωπεία της Dacia ανακοίνωσε τις τιμές του αμιγώς ηλεκτρικού μίνι SUV Spring, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα και σε δύο επίπεδα εξοπλισμού. Οι τιμές για την έκδοση 65 Extreme ξεκινούν από τις 21.188 ευρώ, ενώ για το Extreme Plus το κόστος είναι από 22.704 ευρώ (μαζί με την κρατική επιδότηση). Χωρίς το κρατικό όφελος οι τιμές διαμορφώνονται στις 27.950 και 29.950 ευρώ αντίστοιχα."
Πάρτε γρήγορα, γιατί έρχεται και καινούργιο μοντέλο σε 1-2 το πολύ χρόνια.. αυτό είναι και πιο ρετρό με το εσωτερικό Clio 1999.
-
Αυτό δεν είχε κανένα 15αρι πριν κάνα χρόνο στο εξωτερικό?
Το spring και το Zoe δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα χαντακωσαν εδώ
-
Αν το spring είχε ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ μέχρι 14-15K θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρα
Δεν έχει όμως, απλησίαστο είναι
Dacia Spring