-
Το θέμα είναι να ξέραμε και από που είναι η εικόνα για να δούμε τι υποθέσεις κάνουν.
-
Από τα τεστ γαλλικών site αυτοκινήτων. Βασικά σαν αυτό που μας φιλοξενεί τέτοια περιοδικά -sites
-
Αυτή η εικόνα δεν νομίζω να είναι από γαλλικά sites.
-
Α! Εγώ μιλώ για την κατανάλωση των dacia. Παρανόηση.
-
Ναι, γίνεται μπέρδεμα.
-
Απ το οτο-τριτη, που δεν έχει παρακάτω να πάει πλέον...
Σκεφτείτε ότι κάποτε αυτοί "οριζαν" τις τιμές μεταπώλησης της αγοράς... -
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
http://autoholix.com/2022/08/06/dacia-duster-1-0-tce-100-lpg-dokimi-test-drive/
"Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι ότι ακόμη και όταν χρησιμοποιεί υγραέριο- που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ο κινητήρας δεν είναι «ψυχωμένος» και ειδικά στο πρόγραμμα ECO δείχνει απρόθυμος να κινήσει το αυτοκίνητο παρά το γεγονός ότι το κιβώτιο διαθέτει δυο πολύ κοντές πρώτες σχέσεις."http://autoholix.com/2022/05/07/dacia-sandero-stepway-1-0-tce-100-ps-lpg-dokimi-test-drive/
"Περίεργη είναι η αίσθηση στο πετάλι του συμπλέκτη που στερείται γραμμικότητας καθώς ενώ είναι σχετικά σκληρό στο κάτω μέρος της διαδρομής του, στο σημείο της σύμπλεξης γίνεται κάπως πιο μαλακός δυσκολεύοντας την εκκίνηση. Πάντως η αλήθεια είναι ότι μετά από 2-3 ημέρες είχα συνηθίσει τον συμπλέκτη και δεν με ενοχλούσε πια…
Επιπλέον σε ότι αφορά το κιβώτιο οι δύο πρώτες σχέσεις είναι κοντές ενώ από την 3η και μετά «μακραίνουν» απότομα κάτι που ίσως να ενοχλήσει στον επαρχιακό δρόμο όπου στο πέρασμα από 2α σε 3η με φορτωμένο αυτοκίνητο παρουσιάζεται ένα κενό ισχύος."Στρογγυλεμένα τα λέει η κυρία στο τεστ αλλα το ζουμί είναι αυτά τα δυο σημεία
Για την πόλη δεν κάνουν λόγω ασθματικού μοτερ και απόκρισης του κινητήρα στα όρια του επικίνδυνου
Στο επαρχιακό δίκτυο δεν κάνουν γιατί θα σε κρεμάσουν σε καμία προσπέραση
εεε κάνουν τίποτα καλό τέλος πάντων ;Πηγαίνετε πάρτε ένα υβριδικό Toyota /mazda ή ένα Suzuki με μηχανικό σασμάν και μην πλέκετε με πειράματα και ανολοκλήρωτες προτάσεις ...
και μην ξεχνάτε το Lpg δεν έχει ακόμη σύστημα εισροών εκροών , ψωνίστε με δικιά σας ευθύνη...
Η Φαμπιάτου δεν τα λέει ποτέ στρογγυλεμένα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όχι ρε, ειπαμε με 15 αρες στο sadnero καταναλώνει 7-7,5 λίτρα
Στο stepway με 16 αρες 8-9 και 10αρια στα τεστ.@antoniokon πόσο καις με το clio;
Τα έχω γράψει στο νήμα του Clio..Παραθέτω:
"Πρώτο ταξίδι με το Clio 1.0 lpg...
Διαδρομή Αθήνα-Πρέβεζα και μετακινήσεις 10 ημερών...
Κοντινές για μπάνιο αλλά και πιο μακρινές (Βράχος- Αμμουδιά- Αχέροντας- Παραμυθιά κλπ)...
Στην εθνική ταχύτητες 110-130...γενικά χαλαρή οδήγηση λόγω στρωσίματος...
Εντυπώσεις άριστες...ήσυχο και άνετο ταξίδι...
Το μόνο που δεν με ικανοποίησε απόλυτα ήταν ο κλιματισμός...Το έβαζα περίπου 19-20 βαθμούς και ένοιωθα απλά δροσιά..δεν ξέρω...το περίμενα πιο δυνατό..
Στα της κατανάλωσης...έκανα περίπου 1200 χλμ μόνο με υγραέριο μέχρι να αρχίσει το ταξίδι επιστροφής...έκαψε 84 λίτρα...δηλαδή 7 lt/100 χλμ!
Μου φάνηκε εντυπωσιακό...
Στικάκι μουσικής δούλεψε αμέσως όπως και το android auto για πλοήγηση..."
-
Στην πόλη;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πόλη;
Στην πόλη Sh 300
-
Τρανσφορμερ το clio...
-
@antoniokon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πόλη;
Στην πόλη Sh 300
Έτσι...!!
Θα πήγαινες στο 350 ή είσαι ευχαριστημένος;
Τάπα κάτω από τη σέλα το 2022 όμως; Ντροπή!
-
Θα πήγαινα πολύ εύκολα στο 350...
Κριτικές έχω διαβάσει καλές, μου αρέσει εμφανισιακά και το θεωρώ μια αναβάθμιση...
Συμφωνεί και το συνεργείο που το πηγαίνω...
Αλλά το δικό μου το 300άρι είναι σε άριστη κατάσταση, με 22000 χλμ, 4 ετών και λυπάμαι να το δώσω...και σε τι τιμή...
Οψόμεθα @dublin ...
-
-
Σημαντικό αυτό, έχουμε αναφερθεί ξανά. Να συμπληρώσω ότι όταν φορτίζουμε από την πρίζα, χρεωνόμαστε και γι' αυτό το 5-10-20-30% των απωλειών. Ένα απλό παράδειγμα. Έστω γεμίζουμε τη μπαταρία με 50kwh . Aπό το δίκτυο έχεις τραβήξει π.χ. 60kwh . Τα 10 είναι οι απώλειες, θα χρεωθείς όμως για τα 60. Έστω ότι με αυτή τη φόρτιση κάνεις πχ 250 χλμ. Η συνολική κατανάλωσή σου δεν είναι 50kwh/250 χλμ. = 0.2 kwh/ χλμ, αλλά 60/250 = 0,24 kwh/ χλμ.
-
Ρε παιδιά αν θέλω να βρώ το κόστος ανα kwh όταν πριζώνω ένα ηλεκτρικό στο σπίτι μου αν αφαιρέσω απο έναν εκκαθαριστικό λογαριασμό τα Δημοτικά τέλη και διαιρέσω με τις Kwh της περιόδου δεν θα έχω ένα αντιπροσωπευτικό σχετικά αποτέλεσμα;
Κάπου στο 0,25-0,30/kwh δεν θα έρθει σήμερα (δηλαδή για Σεπτέμβριο) το κόστος;
Για 60kwh ρεύματος να γεμίσει μπαταρία 50kwh που εξασφαλίζουν 250χλμ όπως λέει o dstou θα κοστίσουν περίπου 15-18 ευρώ.
Για τα ίδια χλμ εντός πόλης ένα πετρέλαιο με κατα μ.ο 15-18 λίτρα κατανάλωσης με 1,8€ θέλω περίπου 27-32€
Ενα υβριδικό toyota (όχι plug in) με μ.ο 4λ/100 εντός πόλης θα κάψει 19-22 ευρώ ανάλογα την τιμή βενζίνης για 250 χλμ να πούμε;
Ένα κορυφαίο plug in (όχι περίπτερο suv φυσικά) ας πούμε το GTE με 13kwh μπαταρία που θέλει 15kwh να γεμίσει με τα οποία κάνει 50χλμ ηλεκτρικά , στα 250 χλμ εντός πόλης αν κάψει και 3 λίτρα βενζίνης θα έχει χοντρικά 22ευρώ κόστος.Όσο και να πάσχει ο παραπάνω υπολογισμός κυρίως στην αυτονομία χλμ ενός ηλεκτρικού ή phev και ως προς την τιμή της kwh , η τεράστια διαφορά στην τιμή αγοράς ενος ηλεκτρικου ή ενός GTE σε σχέση με ένα κορυφαίο hybrid Toyota ανοίγει ακόμη περισσότερο την διαφορά υπέρ του Toyota.
Άρα εντός αστικών μετακινήσεων με γνώμονα την οικονομία δεν υπάρχει άλλη επιλογή απο hybrid Τοyota.
Αφήστε φυσικά έξω τις επιταχύνσεις ενός ηλεκτρικού και την κορύφαία ποιότητα κύλισης και δυναμικής συμπεριφοράς ενός GTE , για τον μέσο αγοραστή θεωρώ πως ειδικά τα hybrid της toyota είναι μονόδρομος.Κάνω λάθος;
-
ναι.
η εθελ ειναι φθηνοτερη.
το ξεχνας αυτο. -
Να διευκρινίσουμε κιόλας οτι ΣΗΜΕΡΑ η κιλοβατώρα κανει 80 λεπτά και επιδοτείται για να εχουμε να ζουμε και το χειμώνα για να ζεσταθούμε και κατεβαινει από όλους μας στα 17 λεπτά.
Οχι για να κανουμε βόλτες με τα πανάκριβα, εταιρικά ηλεκτρικά αμαξάκια με τα οποια πουλάει μουρη το στελεχος και κερδίζει σε έξοδα και επιδοτήσεις η εταιρία! -
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για 60kwh ρεύματος να γεμίσει μπαταρία 50kwh που εξασφαλίζουν 250χλμ όπως λέει o dstou θα κοστίσουν περίπου 15-18 ευρώ.
Για τα ίδια χλμ εντός πόλης ένα πετρέλαιο με κατα μ.ο 15-18 λίτρα κατανάλωσης με 1,8€ θέλω περίπου 27-32€
Ενα υβριδικό toyota (όχι plug in) με μ.ο 4λ/100 εντός πόλης θα κάψει 19-22 ευρώ ανάλογα την τιμή βενζίνης για 250 χλμ να πούμε;
Ένα κορυφαίο plug in (όχι περίπτερο suv φυσικά) ας πούμε το GTE με 13kwh μπαταρία που θέλει 15kwh να γεμίσει με τα οποία κάνει 50χλμ ηλεκτρικά , στα 250 χλμ εντός πόλης αν κάψει και 3 λίτρα βενζίνης θα έχει χοντρικά 22ευρώ κόστος.Να προσθέσω αμάξι με εργοστασιακό υγραέριο (Clio πχ)...
Όταν στο ταξίδι μου καίει 7 λίτρα / 100 χλμ, στην πόλη θα κάψει βαριά 9..
Άρα για 250 χλμ με κόστος 0,75 (προχθές), θα στοιχίσει το πολύ 17 €....
-
Τα ηλεκτρικά είναι για μονοκατοικία με φωτοβολταϊκά. Με ένα 10kwh έχεις 16000 kwh το έτος. Τα 10kwh κοστίζουν ως αγορά και εγκατάσταση 10-12.000 ευρώ.
Πόσα kwh καταναλώνει ένα ηλεκτρικό σε 15.000 χλμ;
Εάν ένα ηλεκτρικό καταναλώνει 15kwh/100χλμ τότε έχουμε χοντρικά 2300 kwh το έτος.
Τζάμπα και με μηδέν Co2 και όλους τους άλλους ρύπους.
Αγοράζεις το αυτοκίνητο και δεν πληρώνεις τίποτα άλλο παρά μόνο το ετήσιο σέρβις που δεν αλλάζεις ούτε λάδια ούτε τακάκια ούτε τίποτα.
Κάποτε θα αλλάξεις λαδακι σε κάποιο διαφορικό.
Οι μπαταρίες στα νέα που έρχονται λόγω νέων τεχνολογιών χάνουν το 10% της αυτονομίας στους 1000++ κύκλους δηλαδή στα 400.000 χλμ. Οπότε του πίνεις το ρευμα
Εάν μάλιστα το πάρεις και ως leasing με 1,3 αναγνώριση εξόδων. Τότε αποσβένεις και ένα ποσοστό από το κόστος φωτοβολταϊκών. Το υπόλοιπο το αποσβένεις από την θέρμανση και ψύξη του σπιτιού. Και είσαι αυτό που λέμε, και γαμω!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά