-
Γιατί το λες αυτό;
Που το στηριζεις;
Ποιες επιδόσεις;Εσυ εδώ 30 κιλά ροπής και 130 άλογα έχεις 0-100 στα 10"
Όχι turbo, όχι συμπίεση, οχι δυνατό καύσιμο.... και έχεις 0-100 σε 10"Στην Ιταλία έβγαιναν lpg εργοστασιακά των 140 αλογων..
Λόγω χαμηλής τιμής των ντίζελ και euro4 ο κόσμος επέλεγε diesel.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί το λες αυτό;
Που το στηριζεις;
Ποιες επιδόσεις;Εσυ εδώ 30 κιλά ροπής και 130 άλογα έχεις 0-100 στα 10"
Όχι turbo, όχι συμπίεση, οχι δυνατό καύσιμο.... και έχεις 0-100 σε 10"Στην Ιταλία έβγαιναν lpg εργοστασιακά των 140 αλογων..
Λόγω χαμηλής τιμής των ντίζελ και euro4 ο κόσμος επέλεγε diesel.
Λαπ το δικό μου είναι τουρμποντντίζελ μεταβλητού βήματος στην τουρμπίνα κλπ. με ενα απ τα υψηλότερης ενεργειακής πυκνότητας καύσιμο και δεν βλέπω το λόγο να μπει στη κουβέντα. (Ειδικά όταν τα ξέρεις λάθος)
Αυτό που συζητάμε είναι πως τα ελάχιστα μοντέλα και των 2 αερίων τα βγάζει καθε μάρκα σποραδικά σε ρυθμό 1 μοντέλο τη 5ετία χωρίς καμιά ολοκληρωμένη γκάμα, με ελάχιστες ως μηδαμινές δυνατότητες διαμόρφωσης κι απευθύνονται συνήθως στον "φτωχό" που θέλει ίσα ίσα να τσουλαει. π.χ. 1000αρι Duster Υγραέριο.
Είναι δηλαδή λαχείο το να έπεφτε κάποιος στο 6μηνο ή χρόνο που κάποια εταιρεία διέθετε κάποιο εργοστασιακο μοντέλο Υγραέριο (ή φυσικό αέριο) που θα τύχαινε να τον βολέψει.
Μιλάμε για κ@λοφαρδία...Οι μη εργοστασιακές υλοποιήσεις είναι κακό αστείο που μπαίνουν στη σύγκριση. (Όπως και τα mild hybrid)
Ωραία η πρόσφατη κίνηση της Ρενω να διαθέσει περισσότερες επιλογές σε Υγραέριο, αλλά πάλι αφορά σε μικρό συγκεκριμένο κοινό κι ελπίζω να μην εξελιχθεί όπως η προσπάθεια του βαγκ στο cng.
-
Και όμως τα mild hybrod εξοικονομούν έως και 20% μέσα στην πόλη. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα με το μικρό ιαπωνικο με τις καταναλώσεις που σημειώνουν οι ιδιοκτήτες τους και η διαφορά στην μέγιστη κατανάλωση που πιάνεις μέσα σε πόλη. Το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με την διαφορά του mild hybrid.
Σου ξαναλέω οι εταιρίες μια χαρά βγάζουν, όπως έκανε και η άλφα Ρομέο με την mito turbo lpg. Απλά εκείνη την εποχή δεν είχε πέραση εκτός από την Ιταλία
-
Τουλάχιστον η Renault σου δίνει και 39 λίτρα τεπόζιτο βενζίνης για παν ενδεχόμενο...
Ο όμιλος VAG στα τελευταία μοντέλα cng, δίνει μόνο 9 ....
-
http://autoholix.com/2022/08/06/dacia-duster-1-0-tce-100-lpg-dokimi-test-drive/
"Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι ότι ακόμη και όταν χρησιμοποιεί υγραέριο- που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ο κινητήρας δεν είναι «ψυχωμένος» και ειδικά στο πρόγραμμα ECO δείχνει απρόθυμος να κινήσει το αυτοκίνητο παρά το γεγονός ότι το κιβώτιο διαθέτει δυο πολύ κοντές πρώτες σχέσεις."http://autoholix.com/2022/05/07/dacia-sandero-stepway-1-0-tce-100-ps-lpg-dokimi-test-drive/
"Περίεργη είναι η αίσθηση στο πετάλι του συμπλέκτη που στερείται γραμμικότητας καθώς ενώ είναι σχετικά σκληρό στο κάτω μέρος της διαδρομής του, στο σημείο της σύμπλεξης γίνεται κάπως πιο μαλακός δυσκολεύοντας την εκκίνηση. Πάντως η αλήθεια είναι ότι μετά από 2-3 ημέρες είχα συνηθίσει τον συμπλέκτη και δεν με ενοχλούσε πια…
Επιπλέον σε ότι αφορά το κιβώτιο οι δύο πρώτες σχέσεις είναι κοντές ενώ από την 3η και μετά «μακραίνουν» απότομα κάτι που ίσως να ενοχλήσει στον επαρχιακό δρόμο όπου στο πέρασμα από 2α σε 3η με φορτωμένο αυτοκίνητο παρουσιάζεται ένα κενό ισχύος."Στρογγυλεμένα τα λέει η κυρία στο τεστ αλλα το ζουμί είναι αυτά τα δυο σημεία
Για την πόλη δεν κάνουν λόγω ασθματικού μοτερ και απόκρισης του κινητήρα στα όρια του επικίνδυνου
Στο επαρχιακό δίκτυο δεν κάνουν γιατί θα σε κρεμάσουν σε καμία προσπέραση
εεε κάνουν τίποτα καλό τέλος πάντων ;Πηγαίνετε πάρτε ένα υβριδικό Toyota /mazda ή ένα Suzuki με μηχανικό σασμάν και μην πλέκετε με πειράματα και ανολοκλήρωτες προτάσεις ...
και μην ξεχνάτε το Lpg δεν έχει ακόμη σύστημα εισροών εκροών , ψωνίστε με δικιά σας ευθύνη...
-
Ας μην πατήσουν το eco. Απλά το duster είναι μεγάλο για 1000 κ εκ. Το sandero είναι μια χαρά.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και εννοείται, σιγά μην έβαζαν και ντίζελ στη σύγκριση...
το ηλεκτρικο με τι τιμη και που η φορτιση και τι ταχυτητα και clima ?
ταξιδι αθηνα θεσσαλονικη δεν νομιζω να βγαινει πιο φτυνο με 130-140 και κλιμα, απο τα 40 λιτρα με το mokka που δεν ειναι και το πιο οικονομικό.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ας μην πατήσουν το eco. Απλά το duster είναι μεγάλο για 1000 κ εκ. Το sandero είναι μια χαρά.
και τότε θα καιει 12 λιτρα
-
Όχι ρε, ειπαμε με 15 αρες στο sadnero καταναλώνει 7-7,5 λίτρα
Στο stepway με 16 αρες 8-9 και 10αρια στα τεστ.@antoniokon πόσο καις με το clio;
-
Το θέμα είναι να ξέραμε και από που είναι η εικόνα για να δούμε τι υποθέσεις κάνουν.
-
Από τα τεστ γαλλικών site αυτοκινήτων. Βασικά σαν αυτό που μας φιλοξενεί τέτοια περιοδικά -sites
-
Αυτή η εικόνα δεν νομίζω να είναι από γαλλικά sites.
-
Α! Εγώ μιλώ για την κατανάλωση των dacia. Παρανόηση.
-
Ναι, γίνεται μπέρδεμα.
-
Απ το οτο-τριτη, που δεν έχει παρακάτω να πάει πλέον...
Σκεφτείτε ότι κάποτε αυτοί "οριζαν" τις τιμές μεταπώλησης της αγοράς... -
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
http://autoholix.com/2022/08/06/dacia-duster-1-0-tce-100-lpg-dokimi-test-drive/
"Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι ότι ακόμη και όταν χρησιμοποιεί υγραέριο- που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ο κινητήρας δεν είναι «ψυχωμένος» και ειδικά στο πρόγραμμα ECO δείχνει απρόθυμος να κινήσει το αυτοκίνητο παρά το γεγονός ότι το κιβώτιο διαθέτει δυο πολύ κοντές πρώτες σχέσεις."http://autoholix.com/2022/05/07/dacia-sandero-stepway-1-0-tce-100-ps-lpg-dokimi-test-drive/
"Περίεργη είναι η αίσθηση στο πετάλι του συμπλέκτη που στερείται γραμμικότητας καθώς ενώ είναι σχετικά σκληρό στο κάτω μέρος της διαδρομής του, στο σημείο της σύμπλεξης γίνεται κάπως πιο μαλακός δυσκολεύοντας την εκκίνηση. Πάντως η αλήθεια είναι ότι μετά από 2-3 ημέρες είχα συνηθίσει τον συμπλέκτη και δεν με ενοχλούσε πια…
Επιπλέον σε ότι αφορά το κιβώτιο οι δύο πρώτες σχέσεις είναι κοντές ενώ από την 3η και μετά «μακραίνουν» απότομα κάτι που ίσως να ενοχλήσει στον επαρχιακό δρόμο όπου στο πέρασμα από 2α σε 3η με φορτωμένο αυτοκίνητο παρουσιάζεται ένα κενό ισχύος."Στρογγυλεμένα τα λέει η κυρία στο τεστ αλλα το ζουμί είναι αυτά τα δυο σημεία
Για την πόλη δεν κάνουν λόγω ασθματικού μοτερ και απόκρισης του κινητήρα στα όρια του επικίνδυνου
Στο επαρχιακό δίκτυο δεν κάνουν γιατί θα σε κρεμάσουν σε καμία προσπέραση
εεε κάνουν τίποτα καλό τέλος πάντων ;Πηγαίνετε πάρτε ένα υβριδικό Toyota /mazda ή ένα Suzuki με μηχανικό σασμάν και μην πλέκετε με πειράματα και ανολοκλήρωτες προτάσεις ...
και μην ξεχνάτε το Lpg δεν έχει ακόμη σύστημα εισροών εκροών , ψωνίστε με δικιά σας ευθύνη...
Η Φαμπιάτου δεν τα λέει ποτέ στρογγυλεμένα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όχι ρε, ειπαμε με 15 αρες στο sadnero καταναλώνει 7-7,5 λίτρα
Στο stepway με 16 αρες 8-9 και 10αρια στα τεστ.@antoniokon πόσο καις με το clio;
Τα έχω γράψει στο νήμα του Clio..Παραθέτω:
"Πρώτο ταξίδι με το Clio 1.0 lpg...
Διαδρομή Αθήνα-Πρέβεζα και μετακινήσεις 10 ημερών...
Κοντινές για μπάνιο αλλά και πιο μακρινές (Βράχος- Αμμουδιά- Αχέροντας- Παραμυθιά κλπ)...
Στην εθνική ταχύτητες 110-130...γενικά χαλαρή οδήγηση λόγω στρωσίματος...
Εντυπώσεις άριστες...ήσυχο και άνετο ταξίδι...
Το μόνο που δεν με ικανοποίησε απόλυτα ήταν ο κλιματισμός...Το έβαζα περίπου 19-20 βαθμούς και ένοιωθα απλά δροσιά..δεν ξέρω...το περίμενα πιο δυνατό..
Στα της κατανάλωσης...έκανα περίπου 1200 χλμ μόνο με υγραέριο μέχρι να αρχίσει το ταξίδι επιστροφής...έκαψε 84 λίτρα...δηλαδή 7 lt/100 χλμ!
Μου φάνηκε εντυπωσιακό...
Στικάκι μουσικής δούλεψε αμέσως όπως και το android auto για πλοήγηση..."
-
Στην πόλη;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πόλη;
Στην πόλη Sh 300
-
Τρανσφορμερ το clio...
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά