-
Και αυτό το topic του Ριζοσπάστη είναι?
-
Να, αυτοί με τις ιδεολογικές αγκυλώσεις που λέγαμε...
-
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και αυτό το topic του Ριζοσπάστη είναι?
Ναι. Το έχει πάρει leasing 4ετία με option ανανέωσης.....
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και αυτό το topic του Ριζοσπάστη είναι?
Ναι. Το έχει πάρει leasing 4ετία με option ανανέωσης.....
Θα έλεγα εργολαβία αορίστου χρόνου
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καθώς κάποιοι με ιδεολογικές αγκυλώσεις ακόμη δεν θέλουν να παραδεχτούν τον πρωτόγνωρο (σχεδιασμένο) μαυραγοριτισμό σε πανευρωπαϊκό επίπεδο:
https://www.iefimerida.gr/kosmos/economist-yperkerdi-etaireion-energeias-shedio-ee?amp
Εχουν βαλει τα παντα σε χρηματιστηριο, τα τροφιμα, τα μεταλλα, τωρα την ενεργεια.
BTW στοκαρετε καφε καλου-κακου:
https://www.newmoney.gr/roh/bloomberg/vrazilia-pros-chamilo-olon-ton-epochon-ta-apothemata-kafe-fovi-gia-nea-afxisi-stis-times/ -
Και εννοείται, σιγά μην έβαζαν και ντίζελ στη σύγκριση...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και εννοείται, σιγά μην έβαζαν και ντίζελ στη σύγκριση...
Παντως είναι γνωστό ότι το diesel είναι λίγο χαμηλότερα από το κοστος καυσίμου του υβριδικού.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και εννοείται, σιγά μην έβαζαν και ντίζελ στη σύγκριση...
Το είδα και εγώ! Εν το μεταξύ, ακόμη βλέπουμε διψήφιες πωλήσεις diesel! Μετά από την ακύρωση και καταστροφολογια, και ελάχιστα μοντέλα που κυκλοφορούν πλέον, εξακολουθεί να πουλά τόσο πολύ, και οι περισσότεροι διαμορφωτές απόψεων το αγνοούν επιδεικτικά..
-
Το καλύτερο όλων το lpg.
Ούτε φίλτρα, ούτε addblue και φθηνότερο όλων.
Και δεν κανεις μαγκιά με επιδοματα.
Diesel μόνο για ανοιχτό δρόμο
-
Συμφωνω, δυστυχως ομως οι επιλογες σε lpg ειναι λίγες και με περιορισμενες ιπποδυναμεις.
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συμφωνω, δυστυχως ομως οι επιλογες σε lpg ειναι λίγες και με περιορισμενες ιπποδυναμεις.
Δεν είναι απλά λίγες.
Δεν έχουν βγάλει κανένα ποτέ αυτόματο.
Βγάζουν κάνα δυο μοντέλα "ρουμάνικα" τη δεκαετία... υπολείπονται σε επιδόσεις, είναι αμφίβολη η μακροβιότητα... ας έβγαιναν "κανονικά" αυτοκίνητα με Υγραέριο & φυσικό αέριο, σε κάποιο εύρος γκάμας τουλάχιστον όπως τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ, και δεν θα κοιτούσαμε τίποτα άλλο.
Τώρα είναι μόνο λύση ανάγκης για όποιον πέσει στην περίπτωση.Ενώ η μετατροπή σε αέριο, που τη βάζουν στη σύγκριση, είναι τόσο σίγουρη λύση όσο οι μετατροπές σε τούρμπο την εποχή του 90
-
Γιατί το λες αυτό;
Που το στηριζεις;
Ποιες επιδόσεις;Εσυ εδώ 30 κιλά ροπής και 130 άλογα έχεις 0-100 στα 10"
Όχι turbo, όχι συμπίεση, οχι δυνατό καύσιμο.... και έχεις 0-100 σε 10"Στην Ιταλία έβγαιναν lpg εργοστασιακά των 140 αλογων..
Λόγω χαμηλής τιμής των ντίζελ και euro4 ο κόσμος επέλεγε diesel.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί το λες αυτό;
Που το στηριζεις;
Ποιες επιδόσεις;Εσυ εδώ 30 κιλά ροπής και 130 άλογα έχεις 0-100 στα 10"
Όχι turbo, όχι συμπίεση, οχι δυνατό καύσιμο.... και έχεις 0-100 σε 10"Στην Ιταλία έβγαιναν lpg εργοστασιακά των 140 αλογων..
Λόγω χαμηλής τιμής των ντίζελ και euro4 ο κόσμος επέλεγε diesel.
Λαπ το δικό μου είναι τουρμποντντίζελ μεταβλητού βήματος στην τουρμπίνα κλπ. με ενα απ τα υψηλότερης ενεργειακής πυκνότητας καύσιμο και δεν βλέπω το λόγο να μπει στη κουβέντα. (Ειδικά όταν τα ξέρεις λάθος)
Αυτό που συζητάμε είναι πως τα ελάχιστα μοντέλα και των 2 αερίων τα βγάζει καθε μάρκα σποραδικά σε ρυθμό 1 μοντέλο τη 5ετία χωρίς καμιά ολοκληρωμένη γκάμα, με ελάχιστες ως μηδαμινές δυνατότητες διαμόρφωσης κι απευθύνονται συνήθως στον "φτωχό" που θέλει ίσα ίσα να τσουλαει. π.χ. 1000αρι Duster Υγραέριο.
Είναι δηλαδή λαχείο το να έπεφτε κάποιος στο 6μηνο ή χρόνο που κάποια εταιρεία διέθετε κάποιο εργοστασιακο μοντέλο Υγραέριο (ή φυσικό αέριο) που θα τύχαινε να τον βολέψει.
Μιλάμε για κ@λοφαρδία...Οι μη εργοστασιακές υλοποιήσεις είναι κακό αστείο που μπαίνουν στη σύγκριση. (Όπως και τα mild hybrid)
Ωραία η πρόσφατη κίνηση της Ρενω να διαθέσει περισσότερες επιλογές σε Υγραέριο, αλλά πάλι αφορά σε μικρό συγκεκριμένο κοινό κι ελπίζω να μην εξελιχθεί όπως η προσπάθεια του βαγκ στο cng.
-
Και όμως τα mild hybrod εξοικονομούν έως και 20% μέσα στην πόλη. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα με το μικρό ιαπωνικο με τις καταναλώσεις που σημειώνουν οι ιδιοκτήτες τους και η διαφορά στην μέγιστη κατανάλωση που πιάνεις μέσα σε πόλη. Το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με την διαφορά του mild hybrid.
Σου ξαναλέω οι εταιρίες μια χαρά βγάζουν, όπως έκανε και η άλφα Ρομέο με την mito turbo lpg. Απλά εκείνη την εποχή δεν είχε πέραση εκτός από την Ιταλία
-
Τουλάχιστον η Renault σου δίνει και 39 λίτρα τεπόζιτο βενζίνης για παν ενδεχόμενο...
Ο όμιλος VAG στα τελευταία μοντέλα cng, δίνει μόνο 9 ....
-
http://autoholix.com/2022/08/06/dacia-duster-1-0-tce-100-lpg-dokimi-test-drive/
"Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι ότι ακόμη και όταν χρησιμοποιεί υγραέριο- που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ο κινητήρας δεν είναι «ψυχωμένος» και ειδικά στο πρόγραμμα ECO δείχνει απρόθυμος να κινήσει το αυτοκίνητο παρά το γεγονός ότι το κιβώτιο διαθέτει δυο πολύ κοντές πρώτες σχέσεις."http://autoholix.com/2022/05/07/dacia-sandero-stepway-1-0-tce-100-ps-lpg-dokimi-test-drive/
"Περίεργη είναι η αίσθηση στο πετάλι του συμπλέκτη που στερείται γραμμικότητας καθώς ενώ είναι σχετικά σκληρό στο κάτω μέρος της διαδρομής του, στο σημείο της σύμπλεξης γίνεται κάπως πιο μαλακός δυσκολεύοντας την εκκίνηση. Πάντως η αλήθεια είναι ότι μετά από 2-3 ημέρες είχα συνηθίσει τον συμπλέκτη και δεν με ενοχλούσε πια…
Επιπλέον σε ότι αφορά το κιβώτιο οι δύο πρώτες σχέσεις είναι κοντές ενώ από την 3η και μετά «μακραίνουν» απότομα κάτι που ίσως να ενοχλήσει στον επαρχιακό δρόμο όπου στο πέρασμα από 2α σε 3η με φορτωμένο αυτοκίνητο παρουσιάζεται ένα κενό ισχύος."Στρογγυλεμένα τα λέει η κυρία στο τεστ αλλα το ζουμί είναι αυτά τα δυο σημεία
Για την πόλη δεν κάνουν λόγω ασθματικού μοτερ και απόκρισης του κινητήρα στα όρια του επικίνδυνου
Στο επαρχιακό δίκτυο δεν κάνουν γιατί θα σε κρεμάσουν σε καμία προσπέραση
εεε κάνουν τίποτα καλό τέλος πάντων ;Πηγαίνετε πάρτε ένα υβριδικό Toyota /mazda ή ένα Suzuki με μηχανικό σασμάν και μην πλέκετε με πειράματα και ανολοκλήρωτες προτάσεις ...
και μην ξεχνάτε το Lpg δεν έχει ακόμη σύστημα εισροών εκροών , ψωνίστε με δικιά σας ευθύνη...
-
Ας μην πατήσουν το eco. Απλά το duster είναι μεγάλο για 1000 κ εκ. Το sandero είναι μια χαρά.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και εννοείται, σιγά μην έβαζαν και ντίζελ στη σύγκριση...
το ηλεκτρικο με τι τιμη και που η φορτιση και τι ταχυτητα και clima ?
ταξιδι αθηνα θεσσαλονικη δεν νομιζω να βγαινει πιο φτυνο με 130-140 και κλιμα, απο τα 40 λιτρα με το mokka που δεν ειναι και το πιο οικονομικό.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ας μην πατήσουν το eco. Απλά το duster είναι μεγάλο για 1000 κ εκ. Το sandero είναι μια χαρά.
και τότε θα καιει 12 λιτρα
-
Όχι ρε, ειπαμε με 15 αρες στο sadnero καταναλώνει 7-7,5 λίτρα
Στο stepway με 16 αρες 8-9 και 10αρια στα τεστ.@antoniokon πόσο καις με το clio;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά