-
@iceman7 said in Ford Puma 2019:
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Όλη η φαμίλια t-cross, taigo, t-roc παίζει από 22-27k και καλύπτει όλα τα γούστα σε μέγεθος, εξοπλισμό, κινητήρα, κιβώτιο, σχεδιασμό κλπ. Τα έχει δέσει τα B-SUV η vw. Κι αν θες κάτι φθηνότερο πας σε Kamiq ή Arona.
Εμπορικά γενικά τα vag καλύπτουν τα πάντα. Ρίχνουν σεντόνι και σκεπάζουν όλη την αγορά. Η επιτυχία δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο μοντέλο, όπως π.χ. το yaris-cross ή το Puma ή το Captur. Έχουν τη δυνατότητα, τα φράγκα και την τεχνογνωσία και σ' αυτό τον τομέα. Δεν τους πιάνεις πουθενά.Καλά τα λες αλλά η παντελής έλλειψη καποιας υβριδικοτητας και η αντίληψη του κόσμου για την αξιοπιστία του group σε οδηγούν να μην τα προτιμήσεις τελικά.
Εγώ ήμουν στο τσακ να πάρω το κρος για τη γυναίκα αλλά δεν το βρήκα όπως θέλαμε ενώ φυσικά θα το έπαιρνα μόνο μέσω leasing.
Δεν ξέρω με τις παραπάνω ελλείψεις τι εμπορευσιμότητα θα είχε μετά από 5-6 χρονια που θα το κραταγαμε ενώ γενικά όπου δεν έχω άκρη/γνώση του δικτύου δεν πάω.
Το πάν στην ελληνική αγορά είναι να ξέρεις συνεργείο που να του έχεις εμπιστοσύνη.
Αυτό στην Ελλάδα επιτυγχάνεται είτε μένοντας στην ίδια μάρκα αν έχεις κάνει γνωριμιες είτε εμπιστευόμενος κάποια κλαμπ στο fb που συνηθως κονομανε κάποια λαμόγια που σε στέλνουν συστημένο σε συγκεκριμένα συνεργεία.
Άσχετη μάρκα δοκιμάζεις μέσω leasing.Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο στην έλειψη υβριδικότητας. Φαίνεται ότι για κάποιο λόγο οι Γερμανοί προσπερνούν την υβριδική τεχνολογία. Και μιλάω για όλες τις Γερμανικές εταιρείες, όχι μόνο για τα vag. Ακόμα και τους mild hybrid κινητήρες που έχουν φτιάξει, αν διαβάσεις Γερμανικά δημοσιεύματα τους υποτιμούν λίγο, δεν το λένε ανοιχτά, αλλά αφήνουν κάτι υπονούμενα του τύπου πάρε καλύτερα ένα θερμικό.
Μπορεί να είναι και θέμα κόστους, να μη θέλουν να εκτεθούν σαν τη Renault-Nissan που βγάζει τώρα το υβριδικό Juke 32k. Ήμαρτον δηλαδή, ποιος θα το πάρει? Ή σαν πολιτική επειδή κάνουν τεράστιες επενδύσεις σε σχέση με τους άλλους στα ηλεκτρικά, να θέλουν να σε πάνε απευθείας εκεί.Για το θέμα της αξιοπιστίας, δεν έχουν τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο από τα άλλα Ευρωπαικά. Να μην πω ότι σε σχέση με τα Γαλλικά έχουν σαφή υπεροχή.
Για τα συνεργεία δε, εκεί δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα. Τα πρώτα 4 χρόνια της εγγύησης, το αυτοκίνητο θα είναι σε εξουσιοδοτημένο. Μετά υπάρχουν άφθονα εξειδικευμένα συνεργεία που είναι από αξιοπρεπή και πάνω. Και από τιμές εργασίας και ανταλλακτικών, φυσιολογικά όλα, τίποτα υπερβολικό. -
Κάθε φορά που διαβάζω τον άνδυα λέω να δοκιμάσω το vag. Προσωπικά ποτέ δεν είχα vag. Τα ξέρω από φιλους και συγγενείς.
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@iceman7 said in Ford Puma 2019:
υσιμότητα θα είχε μετά από 5-6 χρονια που θα το κραταγαμε ενώ γενικά όπου δεν έχω άκρη/γνώση του δικτύου δεν πάω.
Το πάν στην ελληνική αγορά είναι να ξέρεις συνεργείο που να του έχεις εμπιστοσύνη.
Αυτό στην Ελλάδα επιτυγχάνεται είτε μένοντας στην ίδια μάρκα αν έχεις κάνει γνωριμιες είτε εμπιστευόμενος κάποια κλαμπ στο fb που συνηθως κονομανε κάποια λαμόγια που σε στέλνουν συστημένο σε συγκεκριμένα συνεργεία.
Άσχετη μάρκα δοκιμάζεις μέσω leasing.ετσι είναι.
προσθέτω απλά ότι στην επαρχία είναι διαφορετικά τα πράγματα.
πολλοί ψωνίζουν βαση του ποια μάρκα έχει καλή αντιπροσωπεία κοντα.
και γω το ίδιο θα έκανα δυστηχώς. Δεν είναι όπως Αθηνα και Θεσαλονίκη που υπάρχουν πολλοί αντιπρόσωποι και μπορείς να το πας εκεί που εμπιστεύεσαι
Πχ Αρτα που μονο vw εχει
-
@andya3 said in Ford Puma 2019:
@iceman7 said in Ford Puma 2019:
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Όλη η φαμίλια t-cross, taigo, t-roc παίζει από 22-27k και καλύπτει όλα τα γούστα σε μέγεθος, εξοπλισμό, κινητήρα, κιβώτιο, σχεδιασμό κλπ. Τα έχει δέσει τα B-SUV η vw. Κι αν θες κάτι φθηνότερο πας σε Kamiq ή Arona.
Εμπορικά γενικά τα vag καλύπτουν τα πάντα. Ρίχνουν σεντόνι και σκεπάζουν όλη την αγορά. Η επιτυχία δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο μοντέλο, όπως π.χ. το yaris-cross ή το Puma ή το Captur. Έχουν τη δυνατότητα, τα φράγκα και την τεχνογνωσία και σ' αυτό τον τομέα. Δεν τους πιάνεις πουθενά.Καλά τα λες αλλά η παντελής έλλειψη καποιας υβριδικοτητας και η αντίληψη του κόσμου για την αξιοπιστία του group σε οδηγούν να μην τα προτιμήσεις τελικά.
Εγώ ήμουν στο τσακ να πάρω το κρος για τη γυναίκα αλλά δεν το βρήκα όπως θέλαμε ενώ φυσικά θα το έπαιρνα μόνο μέσω leasing.
Δεν ξέρω με τις παραπάνω ελλείψεις τι εμπορευσιμότητα θα είχε μετά από 5-6 χρονια που θα το κραταγαμε ενώ γενικά όπου δεν έχω άκρη/γνώση του δικτύου δεν πάω.
Το πάν στην ελληνική αγορά είναι να ξέρεις συνεργείο που να του έχεις εμπιστοσύνη.
Αυτό στην Ελλάδα επιτυγχάνεται είτε μένοντας στην ίδια μάρκα αν έχεις κάνει γνωριμιες είτε εμπιστευόμενος κάποια κλαμπ στο fb που συνηθως κονομανε κάποια λαμόγια που σε στέλνουν συστημένο σε συγκεκριμένα συνεργεία.
Άσχετη μάρκα δοκιμάζεις μέσω leasing.Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο στην έλειψη υβριδικότητας. Φαίνεται ότι για κάποιο λόγο οι Γερμανοί προσπερνούν την υβριδική τεχνολογία. Και μιλάω για όλες τις Γερμανικές εταιρείες, όχι μόνο για τα vag. Ακόμα και τους mild hybrid κινητήρες που έχουν φτιάξει, αν διαβάσεις Γερμανικά δημοσιεύματα τους υποτιμούν λίγο, δεν το λένε ανοιχτά, αλλά αφήνουν κάτι υπονούμενα του τύπου πάρε καλύτερα ένα θερμικό.
Μπορεί να είναι και θέμα κόστους, να μη θέλουν να εκτεθούν σαν τη Renault-Nissan που βγάζει τώρα το υβριδικό Juke 32k. Ήμαρτον δηλαδή, ποιος θα το πάρει? Ή σαν πολιτική επειδή κάνουν τεράστιες επενδύσεις σε σχέση με τους άλλους στα ηλεκτρικά, να θέλουν να σε πάνε απευθείας εκεί.Για το θέμα της αξιοπιστίας, δεν έχουν τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο από τα άλλα Ευρωπαικά. Να μην πω ότι σε σχέση με τα Γαλλικά έχουν σαφή υπεροχή.
Για τα συνεργεία δε, εκεί δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα. Τα πρώτα 4 χρόνια της εγγύησης, το αυτοκίνητο θα είναι σε εξουσιοδοτημένο. Μετά υπάρχουν άφθονα εξειδικευμένα συνεργεία που είναι από αξιοπρεπή και πάνω. Και από τιμές εργασίας και ανταλλακτικών, φυσιολογικά όλα, τίποτα υπερβολικό.Υβριδικοτητα έστω και mild ήθελα για το placebo και το δακτύλιο γιατί κακά τα ψέματα στην Αθήνα θα χρειαστεί να κατέβεις κέντρο.
Η BMW εχει βγάλει κάποια στα μικρα και όσο το δοκίμασα μου άρεσαν. Προσωπικά αν βάλει το συνδυασμό αυτό στον Ασσο θα το κοιτάξω πιο προσεκτικά.
Για την αξιοπιστία δεν θα διαφωνήσουμε. Αλλά είναι να μην σου βγει το όνομα. Άλλωστε τα θέματα βγήκαν σε πρωτοποριακές για την εποχή τους τεχνολογίες και εγώ ως τρίτος που δεν τα λούστηκα το καταλαβαίνω.
Και σαν αμάξια είναι ποιοτικά. Ότι έχω δοκιμάσει μου άρεσε πλην τιμονιού που κακόμαθα από την bmw.
Το δε σύστημα με τα καλά εξειδικευμένα το ξέρω απο τη bmw, αλλα λύσεις για σοβαρά θέματα δεν μπορείς να βρεις εκτός εταιρειας.
Στην Τογιότα αντίθετα που έχει μεγάλη εγγυηση πας εξουσιοδοτημένο και μετά την εγγύηση. Κανεις σχέση ζωής με ένα καλό συνεργείο. Εγώ έχω τα παιδιά στο Μουστάκα στην Αχαρνων εδώ και 22 χρονια και δεν σου κρύβω ότι μέχρι και η γυναίκα το έλαβε υποψη της αυτό.
Μου είπε ότι με Τογιότα έχω τα παιδιά εκεί, πάω οποτεδήποτε και λύνω ότι πρόβλημα ή αβαρια. Με μια άλλη μάρκα φτου και από την αρχή. -
Παιδιά δεν είναι placebo. Ακόμα και στον μέσον όρο που έβαλαν για το μικρό ιαπωνικό έχει 20% μικρότερη κατανάλωση σε κίνηση πόλης
-
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Όλη η φαμίλια t-cross, taigo, t-roc παίζει από 22-27k και καλύπτει όλα τα γούστα σε μέγεθος, εξοπλισμό, κινητήρα, κιβώτιο, σχεδιασμό κλπ. Τα έχει δέσει τα B-SUV η vw. Κι αν θες κάτι φθηνότερο πας σε Kamiq ή Arona.
Εμπορικά γενικά τα vag καλύπτουν τα πάντα. Ρίχνουν σεντόνι και σκεπάζουν όλη την αγορά. Η επιτυχία δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο μοντέλο, όπως π.χ. το yaris-cross ή το Puma ή το Captur. Έχουν τη δυνατότητα, τα φράγκα και την τεχνογνωσία και σ' αυτό τον τομέα. Δεν τους πιάνεις πουθενά.Μωρέ σεντόνι ρίχνουν όντως και σκεπάζει τα πάντα, όχι δεν εννοώ την ταπετσαρία που σου ρχεται στο κεφάλι, για τη γκάμα λέω, αλλά γιατί έχει γεμίσει γαλλικά η αγορά και καινούριο βαγκ βλέπεις από ποτέ έως σπάνια; (και ενώ τα γράφω αυτά, αράζει ο μπάρμπας με το καινούριο τροκ, πίσω απ το δικό μου στη πλατεία στα Στουρναρέικα!)
Όπου βρεθώ με περικυκλωνουν 208 και C3 και 2008, καινούριο πόλο δεν έχω πετύχει ακόμα, ούτε καν φάμπια!
Πουμα πέτυχα πάλι στη γέφυρα στην Πύλη, σαν τα CHR έχουν γίνει σε πλήθος. -
Εγώ είδα το νέο polo. Από πίσω ίδιο με το golf.
-
Εμενα παντως σημερα μου εκανε εντυπωση που στο δρομο για θαλασσα πετυχα 3xceed με ξενες πινακιδες 2λευκα ενα κιτρινο. Καλα chr ανα 5 λεπτα εβλεπα και ενα. Ααα ειδα και ενα κομβοι με 6 ή 7 οκταβια καινουργιες
-
Το κόμβοι πρέπει να ήταν κάποιος σύλλογος αρσενικών που κάνουν τουρ.
-
@iceman7 said in Ford Puma 2019:
@andya3 said in Ford Puma 2019:
@iceman7 said in Ford Puma 2019:
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Όλη η φαμίλια t-cross, taigo, t-roc παίζει από 22-27k και καλύπτει όλα τα γούστα σε μέγεθος, εξοπλισμό, κινητήρα, κιβώτιο, σχεδιασμό κλπ. Τα έχει δέσει τα B-SUV η vw. Κι αν θες κάτι φθηνότερο πας σε Kamiq ή Arona.
Εμπορικά γενικά τα vag καλύπτουν τα πάντα. Ρίχνουν σεντόνι και σκεπάζουν όλη την αγορά. Η επιτυχία δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο μοντέλο, όπως π.χ. το yaris-cross ή το Puma ή το Captur. Έχουν τη δυνατότητα, τα φράγκα και την τεχνογνωσία και σ' αυτό τον τομέα. Δεν τους πιάνεις πουθενά.Καλά τα λες αλλά η παντελής έλλειψη καποιας υβριδικοτητας και η αντίληψη του κόσμου για την αξιοπιστία του group σε οδηγούν να μην τα προτιμήσεις τελικά.
Εγώ ήμουν στο τσακ να πάρω το κρος για τη γυναίκα αλλά δεν το βρήκα όπως θέλαμε ενώ φυσικά θα το έπαιρνα μόνο μέσω leasing.
Δεν ξέρω με τις παραπάνω ελλείψεις τι εμπορευσιμότητα θα είχε μετά από 5-6 χρονια που θα το κραταγαμε ενώ γενικά όπου δεν έχω άκρη/γνώση του δικτύου δεν πάω.
Το πάν στην ελληνική αγορά είναι να ξέρεις συνεργείο που να του έχεις εμπιστοσύνη.
Αυτό στην Ελλάδα επιτυγχάνεται είτε μένοντας στην ίδια μάρκα αν έχεις κάνει γνωριμιες είτε εμπιστευόμενος κάποια κλαμπ στο fb που συνηθως κονομανε κάποια λαμόγια που σε στέλνουν συστημένο σε συγκεκριμένα συνεργεία.
Άσχετη μάρκα δοκιμάζεις μέσω leasing.Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο στην έλειψη υβριδικότητας. Φαίνεται ότι για κάποιο λόγο οι Γερμανοί προσπερνούν την υβριδική τεχνολογία. Και μιλάω για όλες τις Γερμανικές εταιρείες, όχι μόνο για τα vag. Ακόμα και τους mild hybrid κινητήρες που έχουν φτιάξει, αν διαβάσεις Γερμανικά δημοσιεύματα τους υποτιμούν λίγο, δεν το λένε ανοιχτά, αλλά αφήνουν κάτι υπονούμενα του τύπου πάρε καλύτερα ένα θερμικό.
Μπορεί να είναι και θέμα κόστους, να μη θέλουν να εκτεθούν σαν τη Renault-Nissan που βγάζει τώρα το υβριδικό Juke 32k. Ήμαρτον δηλαδή, ποιος θα το πάρει? Ή σαν πολιτική επειδή κάνουν τεράστιες επενδύσεις σε σχέση με τους άλλους στα ηλεκτρικά, να θέλουν να σε πάνε απευθείας εκεί.Για το θέμα της αξιοπιστίας, δεν έχουν τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο από τα άλλα Ευρωπαικά. Να μην πω ότι σε σχέση με τα Γαλλικά έχουν σαφή υπεροχή.
Για τα συνεργεία δε, εκεί δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα. Τα πρώτα 4 χρόνια της εγγύησης, το αυτοκίνητο θα είναι σε εξουσιοδοτημένο. Μετά υπάρχουν άφθονα εξειδικευμένα συνεργεία που είναι από αξιοπρεπή και πάνω. Και από τιμές εργασίας και ανταλλακτικών, φυσιολογικά όλα, τίποτα υπερβολικό.Υβριδικοτητα έστω και mild ήθελα για το placebo και το δακτύλιο γιατί κακά τα ψέματα στην Αθήνα θα χρειαστεί να κατέβεις κέντρο.
Η BMW εχει βγάλει κάποια στα μικρα και όσο το δοκίμασα μου άρεσαν. Προσωπικά αν βάλει το συνδυασμό αυτό στον Ασσο θα το κοιτάξω πιο προσεκτικά.
Για την αξιοπιστία δεν θα διαφωνήσουμε. Αλλά είναι να μην σου βγει το όνομα. Άλλωστε τα θέματα βγήκαν σε πρωτοποριακές για την εποχή τους τεχνολογίες και εγώ ως τρίτος που δεν τα λούστηκα το καταλαβαίνω.
Και σαν αμάξια είναι ποιοτικά. Ότι έχω δοκιμάσει μου άρεσε πλην τιμονιού που κακόμαθα από την bmw.
Το δε σύστημα με τα καλά εξειδικευμένα το ξέρω απο τη bmw, αλλα λύσεις για σοβαρά θέματα δεν μπορείς να βρεις εκτός εταιρειας.
Στην Τογιότα αντίθετα που έχει μεγάλη εγγυηση πας εξουσιοδοτημένο και μετά την εγγύηση. Κανεις σχέση ζωής με ένα καλό συνεργείο. Εγώ έχω τα παιδιά στο Μουστάκα στην Αχαρνων εδώ και 22 χρονια και δεν σου κρύβω ότι μέχρι και η γυναίκα το έλαβε υποψη της αυτό.
Μου είπε ότι με Τογιότα έχω τα παιδιά εκεί, πάω οποτεδήποτε και λύνω ότι πρόβλημα ή αβαρια. Με μια άλλη μάρκα φτου και από την αρχή.Η Toyota έχει το κορυφαίο after sales. Πωλητής σε αντιπροσωπεία vw, που πηγαίνω να δω τα νέα μοντέλα και τον έχω γνωρίσει, δούλευε πριν στην Toyota και το παραδέχτηκε σε κουβέντα που είχαμε.
Άρα σ' αυτό που λες, για το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρει η Toyota στους κατόχους, λογικά ισχύει γενικά, δεν είναι δική σου ιδιαιτερότητα.
Η αντιπροσωπεία της vw στην Ελλάδα πάντα είχε θέματα με την υποστήριξη. Κοιτάνε μόνο τις πωλήσεις. Αυτός πιθανόν είναι και ένας λόγος που υπάρχουν τόσα εξειδικευμένα συνεργεία vag.
Νομίζω κιόλας ότι η Toyota στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τη μητρική εταιρεία, ενώ η vw από ιδιώτη με την κλασσική Ελληνική επιχειρηματική νοοτροπία. Η μέρα με τη νύχτα δηλαδή... -
@andya3 said in Ford Puma 2019:
@iceman7 said in Ford Puma 2019:
@andya3 said in Ford Puma 2019:
@iceman7 said in Ford Puma 2019:
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Όλη η φαμίλια t-cross, taigo, t-roc παίζει από 22-27k και καλύπτει όλα τα γούστα σε μέγεθος, εξοπλισμό, κινητήρα, κιβώτιο, σχεδιασμό κλπ. Τα έχει δέσει τα B-SUV η vw. Κι αν θες κάτι φθηνότερο πας σε Kamiq ή Arona.
Εμπορικά γενικά τα vag καλύπτουν τα πάντα. Ρίχνουν σεντόνι και σκεπάζουν όλη την αγορά. Η επιτυχία δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο μοντέλο, όπως π.χ. το yaris-cross ή το Puma ή το Captur. Έχουν τη δυνατότητα, τα φράγκα και την τεχνογνωσία και σ' αυτό τον τομέα. Δεν τους πιάνεις πουθενά.Καλά τα λες αλλά η παντελής έλλειψη καποιας υβριδικοτητας και η αντίληψη του κόσμου για την αξιοπιστία του group σε οδηγούν να μην τα προτιμήσεις τελικά.
Εγώ ήμουν στο τσακ να πάρω το κρος για τη γυναίκα αλλά δεν το βρήκα όπως θέλαμε ενώ φυσικά θα το έπαιρνα μόνο μέσω leasing.
Δεν ξέρω με τις παραπάνω ελλείψεις τι εμπορευσιμότητα θα είχε μετά από 5-6 χρονια που θα το κραταγαμε ενώ γενικά όπου δεν έχω άκρη/γνώση του δικτύου δεν πάω.
Το πάν στην ελληνική αγορά είναι να ξέρεις συνεργείο που να του έχεις εμπιστοσύνη.
Αυτό στην Ελλάδα επιτυγχάνεται είτε μένοντας στην ίδια μάρκα αν έχεις κάνει γνωριμιες είτε εμπιστευόμενος κάποια κλαμπ στο fb που συνηθως κονομανε κάποια λαμόγια που σε στέλνουν συστημένο σε συγκεκριμένα συνεργεία.
Άσχετη μάρκα δοκιμάζεις μέσω leasing.Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο στην έλειψη υβριδικότητας. Φαίνεται ότι για κάποιο λόγο οι Γερμανοί προσπερνούν την υβριδική τεχνολογία. Και μιλάω για όλες τις Γερμανικές εταιρείες, όχι μόνο για τα vag. Ακόμα και τους mild hybrid κινητήρες που έχουν φτιάξει, αν διαβάσεις Γερμανικά δημοσιεύματα τους υποτιμούν λίγο, δεν το λένε ανοιχτά, αλλά αφήνουν κάτι υπονούμενα του τύπου πάρε καλύτερα ένα θερμικό.
Μπορεί να είναι και θέμα κόστους, να μη θέλουν να εκτεθούν σαν τη Renault-Nissan που βγάζει τώρα το υβριδικό Juke 32k. Ήμαρτον δηλαδή, ποιος θα το πάρει? Ή σαν πολιτική επειδή κάνουν τεράστιες επενδύσεις σε σχέση με τους άλλους στα ηλεκτρικά, να θέλουν να σε πάνε απευθείας εκεί.Για το θέμα της αξιοπιστίας, δεν έχουν τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο από τα άλλα Ευρωπαικά. Να μην πω ότι σε σχέση με τα Γαλλικά έχουν σαφή υπεροχή.
Για τα συνεργεία δε, εκεί δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα. Τα πρώτα 4 χρόνια της εγγύησης, το αυτοκίνητο θα είναι σε εξουσιοδοτημένο. Μετά υπάρχουν άφθονα εξειδικευμένα συνεργεία που είναι από αξιοπρεπή και πάνω. Και από τιμές εργασίας και ανταλλακτικών, φυσιολογικά όλα, τίποτα υπερβολικό.Υβριδικοτητα έστω και mild ήθελα για το placebo και το δακτύλιο γιατί κακά τα ψέματα στην Αθήνα θα χρειαστεί να κατέβεις κέντρο.
Η BMW εχει βγάλει κάποια στα μικρα και όσο το δοκίμασα μου άρεσαν. Προσωπικά αν βάλει το συνδυασμό αυτό στον Ασσο θα το κοιτάξω πιο προσεκτικά.
Για την αξιοπιστία δεν θα διαφωνήσουμε. Αλλά είναι να μην σου βγει το όνομα. Άλλωστε τα θέματα βγήκαν σε πρωτοποριακές για την εποχή τους τεχνολογίες και εγώ ως τρίτος που δεν τα λούστηκα το καταλαβαίνω.
Και σαν αμάξια είναι ποιοτικά. Ότι έχω δοκιμάσει μου άρεσε πλην τιμονιού που κακόμαθα από την bmw.
Το δε σύστημα με τα καλά εξειδικευμένα το ξέρω απο τη bmw, αλλα λύσεις για σοβαρά θέματα δεν μπορείς να βρεις εκτός εταιρειας.
Στην Τογιότα αντίθετα που έχει μεγάλη εγγυηση πας εξουσιοδοτημένο και μετά την εγγύηση. Κανεις σχέση ζωής με ένα καλό συνεργείο. Εγώ έχω τα παιδιά στο Μουστάκα στην Αχαρνων εδώ και 22 χρονια και δεν σου κρύβω ότι μέχρι και η γυναίκα το έλαβε υποψη της αυτό.
Μου είπε ότι με Τογιότα έχω τα παιδιά εκεί, πάω οποτεδήποτε και λύνω ότι πρόβλημα ή αβαρια. Με μια άλλη μάρκα φτου και από την αρχή.Η Toyota έχει το κορυφαίο after sales. Πωλητής σε αντιπροσωπεία vw, που πηγαίνω να δω τα νέα μοντέλα και τον έχω γνωρίσει, δούλευε πριν στην Toyota και το παραδέχτηκε σε κουβέντα που είχαμε.
Άρα σ' αυτό που λες, για το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρει η Toyota στους κατόχους, λογικά ισχύει γενικά, δεν είναι δική σου ιδιαιτερότητα.
Η αντιπροσωπεία της vw στην Ελλάδα πάντα είχε θέματα με την υποστήριξη. Κοιτάνε μόνο τις πωλήσεις. Αυτός πιθανόν είναι και ένας λόγος που υπάρχουν τόσα εξειδικευμένα συνεργεία vag.
Νομίζω κιόλας ότι η Toyota στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τη μητρική εταιρεία, ενώ η vw από ιδιώτη με την κλασσική Ελληνική επιχειρηματική νοοτροπία. Η μέρα με τη νύχτα δηλαδή...Στην Καρεντα στο Μαρουσι πρέπει να λες για τον πωλητή. Ο μόνος που πραγματικά είχε ασχοληθεί όταν πιο παλιά κοίταζα μετά το επάρατο κασκαι το τιγκουαν
Τελικά ούτε τότε είχα την τύχη να πάρω ένα vw γιατί πέτυχα καλύτερη προσφορά στη Χ1.Αρχίζω πάντως να το έχω απωθημένο να πάρω ένα vw κάποια στιγμή.
-
Να το κοιτάξεις αυτό…..
-
@anergos13 said in Ford Puma 2019:
@gv2000 said in Ford Puma 2019:
το θέμα εμφάνισης είναι καθαρά υποκειμενικό. κατά γενική ομολογία το t-roc ειναι λιγο συντηρικό σε σημείο (για εμένα) που δεν θα το αγόραζα. όμως εχω μπει σε t-roc φίλου και πραγματικά δεν περίμενα τόσους τριγμούς στα πλαστικά των εμπρός θυρών... όπου ακούμπαγα έτριζε...και το είχε αγοράσει καινούργιο..... αυτο θυμαμαι μου έκανε εντύπωση...όταν είχα μπει συνοδηγός δεν είχε ούτε 15k χλμ
Τα χερουλια στις μπροστινες πορτες ειχαν οντως προβλημα κατι που στο FL το βελτιωσαν....
Οπως προβλημα ειχαν σε ενα βαθμο και τα χερουλια στο puma (με την πολυ ζεστη).Γενικοτερα σχεδον στα περισσοτερα αυτοκινητα διαβαζω αρκετα προβληματα με τριξιματα και κακες κατασκευες στις πορτες....
Παρακατω συζητηση για θεματα σε πορτες στα νεο DS4 και QQ...
Αυτά διαβάζω και ευχαριστώ το μυαλό μου που πήρα το ασχημο, που δεν καίει τίποτα και τα έχει όλα αλλά είναι άσχημο είπαμε s cross...
-
Μάλιστα. Τριξίματα, προβλήματα συναρμογής και κακές κατασκευές. Σε αυτοκίνητα του 2022.
Τι να πω για το aud-άκι μου που είναι 15 χρονών και τα πλαστικά του και οι ταπετσαρίες είναι σαν την 1η μέρα.Και μεγάλωσε κι ο γιός μου μέσα και χοροπηδάγανε με τους φίλους του ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια, Και μην αρχίσετε τα πρίμιο και το χρυσοπλήρωσα. 3k παραπάνω απ' το Golf το 'χα πάρει.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο και καμιά εταιρεία δεν βγάζει τη φήμη της τυχαία. Ότι πληρώνεις παίρνεις.
-
Και του πατερα μου το Τoyota ειναι 24 ετων και δεν επαθε τιποτα. Και ηταν πιο φθηνο απο Αudi και VW. Και περισσοτερα αλογα. Και παραπανω εγγύηση
-
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Μάλιστα. Τριξίματα, προβλήματα συναρμογής και κακές κατασκευές. Σε αυτοκίνητα του 2022.
Τι να πω για το aud-άκι μου που είναι 15 χρονών και τα πλαστικά του και οι ταπετσαρίες είναι σαν την 1η μέρα.Και μεγάλωσε κι ο γιός μου μέσα και χοροπηδάγανε με τους φίλους του ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια, Και μην αρχίσετε τα πρίμιο και το χρυσοπλήρωσα. 3k παραπάνω απ' το Golf το 'χα πάρει.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο και καμιά εταιρεία δεν βγάζει τη φήμη της τυχαία. Ότι πληρώνεις παίρνεις.
Πάνε δες το Audi a1. Δεν υπάρχει πιο τριζάτο εσωτερικό. Καλύτερο της fabia.
-
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Μάλιστα. Τριξίματα, προβλήματα συναρμογής και κακές κατασκευές. Σε αυτοκίνητα του 2022.
Τι να πω για το aud-άκι μου που είναι 15 χρονών και τα πλαστικά του και οι ταπετσαρίες είναι σαν την 1η μέρα.Και μεγάλωσε κι ο γιός μου μέσα και χοροπηδάγανε με τους φίλους του ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια, Και μην αρχίσετε τα πρίμιο και το χρυσοπλήρωσα. 3k παραπάνω απ' το Golf το 'χα πάρει.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο και καμιά εταιρεία δεν βγάζει τη φήμη της τυχαία. Ότι πληρώνεις παίρνεις.
Και μάλλον τυγχάνει να χεις γκαράζ, να το περνάς διάφορα προϊόντα κλπ. ή κάνω λάθος;
Βασικά κάποτε ήταν αλλιώς, αγοράζανε νεαροί κάτι Audi 80 3ο ή 4ο χέρι, κι έκαναν τη δουλειά τους μια χαρά... -
Είπε η ταπετσαρία;;; Σε Audi;;;;
Χαχαχα -
@piliourits said in Ford Puma 2019:
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Μάλιστα. Τριξίματα, προβλήματα συναρμογής και κακές κατασκευές. Σε αυτοκίνητα του 2022.
Τι να πω για το aud-άκι μου που είναι 15 χρονών και τα πλαστικά του και οι ταπετσαρίες είναι σαν την 1η μέρα.Και μεγάλωσε κι ο γιός μου μέσα και χοροπηδάγανε με τους φίλους του ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια, Και μην αρχίσετε τα πρίμιο και το χρυσοπλήρωσα. 3k παραπάνω απ' το Golf το 'χα πάρει.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο και καμιά εταιρεία δεν βγάζει τη φήμη της τυχαία. Ότι πληρώνεις παίρνεις.
Και μάλλον τυγχάνει να χεις γκαράζ, να το περνάς διάφορα προϊόντα κλπ. ή κάνω λάθος;
Βασικά κάποτε ήταν αλλιώς, αγοράζανε νεαροί κάτι Audi 80 3ο ή 4ο χέρι, κι έκαναν τη δουλειά τους μια χαρά...Δεν έχω γκαράζ, έχω πυλωτή. Το πάω σε πλυντήριο μια φορά το μήνα για πλύσιμο μέσα-έξω. Και μια φορά το 6μηνο περιποίηση λάστιχα σε πόρτες, παράθυρα πορτ-μπαγκάζ κλπ με σπρέυ σιλικόνης. That's all...
Το μόνο σημάδι που έχει είναι στο μπουτόν των alarm, που είχαν κολλήσει τα πιτσιρίκια μία τσίχλα και μέχρι να το πάρω πρέφα και να τη βγάλω έλιωσε από τη ζέστη και έχει αφήσει κάτι άσπρα σημάδια...
-
Όλα τα νέα αμάξια μικρών κατηγοριών είναι γεμάτα κακής ποιότητας πλαστικά ή πλαστικά από ανακύκλωση και με προβλήματα στη συναρμογή.
Οδηγείς και ακούς διαφορα.
Που αν δείτε και τα νεωτέρα Τογιότα.
Όταν έκανα τεστ το νέο γιαρις μου εκενε εντύπωση πως κουδουναγε σε συνηθη άσφαλτο.
Και στα vw που διαβάζω για το tcross για τριγμούς διαβάζω.
Περικοπές παντού.
Ford Puma 2019