-
https://www.newsauto.gr/offers/to-elliniko-kratos-mas-lei-ochi-sto-neo-aftokinito/
Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο σάιτ πάλι με απολογητική διαφήμιση πολύ ενοχλητικό. Ναι πάντως όντως και εγώ κλαίω για την τιμή του, πολύ θα ήθελα να είναι σε πιο λογικά πλαίσια.
-
Δεν νομίζω πάντως να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα η τιμή όσο τα 2.000cc .
-
@yem said in Honda Civic:
Δεν νομίζω πάντως να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα η τιμή όσο τα 2.000cc .
Ο συνδυασμός είναι το πρόβλημα.
-
@jntaras said in Honda Civic:
https://www.newsauto.gr/offers/to-elliniko-kratos-mas-lei-ochi-sto-neo-aftokinito/
Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο σάιτ πάλι με απολογητική διαφήμιση πολύ ενοχλητικό. Ναι πάντως όντως και εγώ κλαίω για την τιμή του, πολύ θα ήθελα να είναι σε πιο λογικά πλαίσια.
@jntaras said in Honda Civic:
https://www.newsauto.gr/offers/to-elliniko-kratos-mas-lei-ochi-sto-neo-aftokinito/
Δεν έχει όμως άδικο..Οι φόροι για τέτοια αμάξια είναι υπερβολικά μεγάλοι, που θα έπρεπε να είναι μειωμένοι λόγο υβριδικού, τυράκι για νέους αγοραστές..Οχι μόνο για τα ηλεκτρικά..Από την άλλη είναι κ ο εισαγωγέας περίεργος κ έδεσε το γλυκό. Πως του ξέφυγε το προηγούμενο δε ξέρω..
-
@stavtsim said in Honda Civic:
@jntaras said in Honda Civic:
https://www.newsauto.gr/offers/to-elliniko-kratos-mas-lei-ochi-sto-neo-aftokinito/
Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο σάιτ πάλι με απολογητική διαφήμιση πολύ ενοχλητικό. Ναι πάντως όντως και εγώ κλαίω για την τιμή του, πολύ θα ήθελα να είναι σε πιο λογικά πλαίσια.
@jntaras said in Honda Civic:
https://www.newsauto.gr/offers/to-elliniko-kratos-mas-lei-ochi-sto-neo-aftokinito/
Δεν έχει όμως άδικο..Οι φόροι για τέτοια αμάξια είναι υπερβολικά μεγάλοι, που θα έπρεπε να είναι μειωμένοι λόγο υβριδικού, τυράκι για νέους αγοραστές..Οχι μόνο για τα ηλεκτρικά..Από την άλλη είναι κ ο εισαγωγέας περίεργος κ έδεσε το γλυκό. Πως του ξέφυγε το προηγούμενο δε ξέρω..
Όντως. Το προηγούμενο -αν θυμάμαι καλά- ήταν σε ανταγωνιστική τιμή για τα παγκόσμια δεδομένα.
-
Κριμα για αλλη μια φορα κριμα για το συγκεκριμενο μοντελο. Αμαξαρα.
Εγω αυτο που βλεπω ειναι πως αν η Ελλαδα εχει τωρα τον πιο γερασμενο στολο στην ευρωπη στο μελλον θα ειναι ακομα χειροτερα, ασε που απο καινουργια θα κυκλοφορουν εως κατηγορια b και οχι b suv, Κανονικα επρεπε κατα την γνωμη μου να υπαρχει επιδοτηση για ολα τα αυτοκινητα με 0χλμ και χαμηλους ρυπους, ναι την μεγαλυτερη τα ηλεκτρικα αλλα να εδιναν και στα υπολοιπα, συν μεγαλη πληγη τα επιτοκια τραπεζων. -
-
Αυτή η σχεδίαση που δεν έιναι ακριβώς hatchback αλλά κάτι ανάμεσα σε sedan και hatchback , -α...liftback δεν τα λένε; - είναι κατα την άποψη μου η πιό όμορφη-πρακτική εκδοχή ενός αμαξώματος
Χάνει ελάχιστα σε αρμονία απο τα sedan με μεγαλύτερη όμως πρακτικότητα λόγω 5ης πόρτας και δείχνει σίγουρα πιο λιμουζίνα απο τα hatch με το απότομο τελείωμα πίσω.
Βλέπω καμιά φορά στον δρόμο προηγούμενα mazda 6 τέτοια και δείχνουν πολύ πιο μοντέρνα απο τις αντίστοιχες "κούρσες" 6 , το ίδιο και τα insignia , τα Audi Α5 , ακόμη και πιο παλιά δεκαετίας 90 primera και corolla liftback.
Τα περισσότερα με αυτή την σχεδίαση είναι όμως D κατηγορίας , στην c μόνο το civic υπάρχει.
Για φανταστείτε ένα 1series, Α3 ,golf , focus ή 308 κλπ με τέτοια σχεδίαση και ωραία φωτιστικά σώματα πίσω;
Θά έπρεπε οι αυτοκινητοβιομηχανίες με ... νόμο να φύγουν απο τα ενεργοβόρα μή αεροδυναμικά κουτιά SUV και να πάνε σε τέτοια αμαξώματα για να δελεάσουν με την επιπλέον πρακτικότητα και φυσικά εμφάνιση τους καταναλωτές.
Άντε στην χειρότερη με λίγο διαφορετικά σπόιλερ , πλαστικά , προφυλακτήρες και επιπλέον 3-4 εκατοστά ύψος να έχουν και crossover εκδόσεις.
SUV να επιτρέπονται να κυκλοφορούν μόνο τα Vitara , Jimny και όλα τα LandRover και Jeep λόγω παράδοσης και συγκεκριμένου target group, άντε και το GWagon της Mercedes , και μετά μόνο pick up για επαγγελματική χρήση.
Όλα τα άλλα υποχρεωτικά χαμηλα με συγκεκριμένα όρια αεροδυναμικού συντελεστή ακόμη και τα crossover. -
Είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο ειδικά για Ιαπωνικό. Είχα δει ένα στο τέλος του καλοκαιριού με πινακίδες ΔΟΚ. Σε λευκό χρώμα, πραγματικά εντυπωσιακό έκανε αίσθηση, σε μαύρο χάνει.
Μου φάνηκε όμως πολύ μακρύ και βρίσκω στο internet ότι έχει μήκος 4,55. Είναι πολύ μεγάλο για C-hatch, έχει διαστάσεις sedan και δεν ξέρω αν προσφέρει και ανάλογους χώρους επιβατών και αποσκευών.
Για κυκλοφορία επίσης σε πόλη και παρκάρισμα, σκούρα τα πράγματα με τέτοιο μήκος. Και με 40k τιμή αγοράς, ακόμα πιο σκούρα.
Μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που δεν μου πάει στο μυαλό ποιο μπορεί να είναι. Λάτρεις της Honda, κάτι άλλο? Αναρωτιέμαι. -
@andya3 said in Honda Civic:
Είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο ειδικά για Ιαπωνικό. Είχα δει ένα στο τέλος του καλοκαιριού με πινακίδες ΔΟΚ. Σε λευκό χρώμα, πραγματικά εντυπωσιακό έκανε αίσθηση, σε μαύρο χάνει.
Μου φάνηκε όμως πολύ μακρύ και βρίσκω στο internet ότι έχει μήκος 4,55. Είναι πολύ μεγάλο για C-hatch, έχει διαστάσεις sedan και δεν ξέρω αν προσφέρει και ανάλογους χώρους επιβατών και αποσκευών.
Για κυκλοφορία επίσης σε πόλη και παρκάρισμα, σκούρα τα πράγματα με τέτοιο μήκος. Και με 40k τιμή αγοράς, ακόμα πιο σκούρα.
Μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που δεν μου πάει στο μυαλό ποιο μπορεί να είναι. Λάτρεις της Honda, κάτι άλλο? Αναρωτιέμαι.Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές, όσοι σκέφτονται αγορά c class, bmw 3 ή α4
και δεν τους φτάνουν τα λεφτά ίσως καταλήξουν στο civic.
και οι δύο ξεκινάνε πλέον από 46 +
-
@gtsartsal said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
Είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο ειδικά για Ιαπωνικό. Είχα δει ένα στο τέλος του καλοκαιριού με πινακίδες ΔΟΚ. Σε λευκό χρώμα, πραγματικά εντυπωσιακό έκανε αίσθηση, σε μαύρο χάνει.
Μου φάνηκε όμως πολύ μακρύ και βρίσκω στο internet ότι έχει μήκος 4,55. Είναι πολύ μεγάλο για C-hatch, έχει διαστάσεις sedan και δεν ξέρω αν προσφέρει και ανάλογους χώρους επιβατών και αποσκευών.
Για κυκλοφορία επίσης σε πόλη και παρκάρισμα, σκούρα τα πράγματα με τέτοιο μήκος. Και με 40k τιμή αγοράς, ακόμα πιο σκούρα.
Μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που δεν μου πάει στο μυαλό ποιο μπορεί να είναι. Λάτρεις της Honda, κάτι άλλο? Αναρωτιέμαι.Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές, όσοι σκέφτονται αγορά c class, bmw 3 ή α4
και δεν τους φτάνουν τα λεφτά ίσως καταλήξουν στο civic.
και οι δύο ξεκινάνε πλέον από 46 +
Ξέρω κι εγώ, οκ είναι μια προσέγγιση, σεβαστή από οικονομικής απόψεως. Πρακτικά δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι αυτοί που επιθυμούν τέτοια ακριβά Γερμανικά να το γυρίσουν σε Honda.
Ακόμα και τα πλεονεκτήματα χαμηλής κατανάλωσης σε σχέση με την ισχύ του που διαφημίζονται, δεν νομίζω ότι συγκινούν ιδιαίτερα έναν άνθρωπο που σκοπεύει να σκάσει 40k για αυτοκίνητο. Υπάρχουν και τα νέα ηλεκτρικά γι' αυτό.Τέλος πάντων στην Ελλάδα κάνει μπαμ ότι θα πάει άπατο. Ακόμα και για την Ευρωπαική αγορά αναρωτιέμαι σε ποιο αγοραστικό κοινό απευθύνεται. Γενικά τραβάνε τα SW στην Ευρώπη, αλλά πάλι ούτε σ΄αυτά τα χωράφια μπαίνει το civic. Για sedan λογικά χώρους δεν έχει και δεν είναι αρκετά λιμουζινέ στην εμφάνιση, είναι σπορτίφ.
Αυτοκίνητο μυστήριο! -
@vagkirk said in Honda Civic:
Αυτή η σχεδίαση που δεν έιναι ακριβώς hatchback αλλά κάτι ανάμεσα σε sedan και hatchback , -α...liftback δεν τα λένε; - είναι κατα την άποψη μου η πιό όμορφη-πρακτική εκδοχή ενός αμαξώματος
Χάνει ελάχιστα σε αρμονία απο τα sedan με μεγαλύτερη όμως πρακτικότητα λόγω 5ης πόρτας και δείχνει σίγουρα πιο λιμουζίνα απο τα hatch με το απότομο τελείωμα πίσω.
Βλέπω καμιά φορά στον δρόμο προηγούμενα mazda 6 τέτοια και δείχνουν πολύ πιο μοντέρνα απο τις αντίστοιχες "κούρσες" 6 , το ίδιο και τα insignia , τα Audi Α5 , ακόμη και πιο παλιά δεκαετίας 90 primera και corolla liftback.
Τα περισσότερα με αυτή την σχεδίαση είναι όμως D κατηγορίας , στην c μόνο το civic υπάρχει.
Για φανταστείτε ένα 1series, Α3 ,golf , focus ή 308 κλπ με τέτοια σχεδίαση και ωραία φωτιστικά σώματα πίσω;
Θά έπρεπε οι αυτοκινητοβιομηχανίες με ... νόμο να φύγουν απο τα ενεργοβόρα μή αεροδυναμικά κουτιά SUV και να πάνε σε τέτοια αμαξώματα για να δελεάσουν με την επιπλέον πρακτικότητα και φυσικά εμφάνιση τους καταναλωτές.
Άντε στην χειρότερη με λίγο διαφορετικά σπόιλερ , πλαστικά , προφυλακτήρες και επιπλέον 3-4 εκατοστά ύψος να έχουν και crossover εκδόσεις.
SUV να επιτρέπονται να κυκλοφορούν μόνο τα Vitara , Jimny και όλα τα LandRover και Jeep λόγω παράδοσης και συγκεκριμένου target group, άντε και το GWagon της Mercedes , και μετά μόνο pick up για επαγγελματική χρήση.
Όλα τα άλλα υποχρεωτικά χαμηλα με συγκεκριμένα όρια αεροδυναμικού συντελεστή ακόμη και τα crossover. -
@criuser said in Honda Civic:
@vagkirk said in Honda Civic:
Αυτή η σχεδίαση που δεν έιναι ακριβώς hatchback αλλά κάτι ανάμεσα σε sedan και hatchback , -α...liftback δεν τα λένε; - είναι κατα την άποψη μου η πιό όμορφη-πρακτική εκδοχή ενός αμαξώματος
Χάνει ελάχιστα σε αρμονία απο τα sedan με μεγαλύτερη όμως πρακτικότητα λόγω 5ης πόρτας και δείχνει σίγουρα πιο λιμουζίνα απο τα hatch με το απότομο τελείωμα πίσω.
Βλέπω καμιά φορά στον δρόμο προηγούμενα mazda 6 τέτοια και δείχνουν πολύ πιο μοντέρνα απο τις αντίστοιχες "κούρσες" 6 , το ίδιο και τα insignia , τα Audi Α5 , ακόμη και πιο παλιά δεκαετίας 90 primera και corolla liftback.
Τα περισσότερα με αυτή την σχεδίαση είναι όμως D κατηγορίας , στην c μόνο το civic υπάρχει.
Για φανταστείτε ένα 1series, Α3 ,golf , focus ή 308 κλπ με τέτοια σχεδίαση και ωραία φωτιστικά σώματα πίσω;
Θά έπρεπε οι αυτοκινητοβιομηχανίες με ... νόμο να φύγουν απο τα ενεργοβόρα μή αεροδυναμικά κουτιά SUV και να πάνε σε τέτοια αμαξώματα για να δελεάσουν με την επιπλέον πρακτικότητα και φυσικά εμφάνιση τους καταναλωτές.
Άντε στην χειρότερη με λίγο διαφορετικά σπόιλερ , πλαστικά , προφυλακτήρες και επιπλέον 3-4 εκατοστά ύψος να έχουν και crossover εκδόσεις.
SUV να επιτρέπονται να κυκλοφορούν μόνο τα Vitara , Jimny και όλα τα LandRover και Jeep λόγω παράδοσης και συγκεκριμένου target group, άντε και το GWagon της Mercedes , και μετά μόνο pick up για επαγγελματική χρήση.
Όλα τα άλλα υποχρεωτικά χαμηλα με συγκεκριμένα όρια αεροδυναμικού συντελεστή ακόμη και τα crossover.Ακριβώς αυτό είχα στο μυαλό μου , τέλειο.
Και για χαμηλό το υπέροχο 508.
Άσε και το 208 στην γκάμα να υπάρχει για μικρό , βγάλε και το 308 σαν ένα πιο μικρό χαμηλό 4008 και τέλος.
Απαγορέυονται δια νομου 2008,3008,5008 -
This post is deleted! -
Το άσπρο είναι το νέο C4-X. Υπάρχει και η C5-X επίσης 5πορτη...
-
@strom said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
@gtsartsal said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
Είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο ειδικά για Ιαπωνικό. Είχα δει ένα στο τέλος του καλοκαιριού με πινακίδες ΔΟΚ. Σε λευκό χρώμα, πραγματικά εντυπωσιακό έκανε αίσθηση, σε μαύρο χάνει.
Μου φάνηκε όμως πολύ μακρύ και βρίσκω στο internet ότι έχει μήκος 4,55. Είναι πολύ μεγάλο για C-hatch, έχει διαστάσεις sedan και δεν ξέρω αν προσφέρει και ανάλογους χώρους επιβατών και αποσκευών.
Για κυκλοφορία επίσης σε πόλη και παρκάρισμα, σκούρα τα πράγματα με τέτοιο μήκος. Και με 40k τιμή αγοράς, ακόμα πιο σκούρα.
Μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που δεν μου πάει στο μυαλό ποιο μπορεί να είναι. Λάτρεις της Honda, κάτι άλλο? Αναρωτιέμαι.Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές, όσοι σκέφτονται αγορά c class, bmw 3 ή α4
και δεν τους φτάνουν τα λεφτά ίσως καταλήξουν στο civic.
και οι δύο ξεκινάνε πλέον από 46 +
Ξέρω κι εγώ, οκ είναι μια προσέγγιση, σεβαστή από οικονομικής απόψεως. Πρακτικά δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι αυτοί που επιθυμούν τέτοια ακριβά Γερμανικά να το γυρίσουν σε Honda.
Ακόμα και τα πλεονεκτήματα χαμηλής κατανάλωσης σε σχέση με την ισχύ του που διαφημίζονται, δεν νομίζω ότι συγκινούν ιδιαίτερα έναν άνθρωπο που σκοπεύει να σκάσει 40k για αυτοκίνητο. Υπάρχουν και τα νέα ηλεκτρικά γι' αυτό.Τέλος πάντων στην Ελλάδα κάνει μπαμ ότι θα πάει άπατο. Ακόμα και για την Ευρωπαική αγορά αναρωτιέμαι σε ποιο αγοραστικό κοινό απευθύνεται. Γενικά τραβάνε τα SW στην Ευρώπη, αλλά πάλι ούτε σ΄αυτά τα χωράφια μπαίνει το civic. Για sedan λογικά χώρους δεν έχει και δεν είναι αρκετά λιμουζινέ στην εμφάνιση, είναι σπορτίφ.
Αυτοκίνητο μυστήριο!Θα το προτιμήσουν αυτοί που δεν συγκινούνται από suv τύπου 3008, tonale, tiguan, θέλουν ένα άνετο οικογενειακό αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε χώρους από αυτοκίνητα τύπου golf, focus, series 1, με μηχανολογία, τεχνολογία, ασφάλεια, με την εγγύηση της Honda. Προφανώς όσοι αγοράζουν με βάση το σήμα, δε θα συγκινηθούν από civic. Θα έβαζα δίπλα στο civic στα 39000 το cupra formentor αλλά με το 2.0 tdi dsg, το οποίο όμως έχει μόνο ΚΕΚ
Οκ λοιπόν. Θα πάρει το civic αυτός που δε φτάνει για ακριβό Γερμανικό, που δε θέλει SUV, που δε θέλει κλασσικό hatchback, που δεν τον νοιάζει το σήμα, που δεν θέλει ηλεκτρικό, που δεν τον νοιάζουν τα 40k και δεν ξέρω κι εγώ πόσα άλλα "δεν"...
Μάλλον αποκλείσαμε όλους τους συνήθεις αγοραστές αυτοκινήτων. Αν έχει μείνει κανένας, να μας πεί τ΄όνομά του για να ξέρουμε ποιός αγόρασε civic... Δε θα λέμε civic, δεν χρειάζεται, θα λέμε το αυτοκίνητο του τάδε, θα καταλαβαίνουν όλοι...
-
This post is deleted! -
@strom said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
@strom said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
@gtsartsal said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
Είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο ειδικά για Ιαπωνικό. Είχα δει ένα στο τέλος του καλοκαιριού με πινακίδες ΔΟΚ. Σε λευκό χρώμα, πραγματικά εντυπωσιακό έκανε αίσθηση, σε μαύρο χάνει.
Μου φάνηκε όμως πολύ μακρύ και βρίσκω στο internet ότι έχει μήκος 4,55. Είναι πολύ μεγάλο για C-hatch, έχει διαστάσεις sedan και δεν ξέρω αν προσφέρει και ανάλογους χώρους επιβατών και αποσκευών.
Για κυκλοφορία επίσης σε πόλη και παρκάρισμα, σκούρα τα πράγματα με τέτοιο μήκος. Και με 40k τιμή αγοράς, ακόμα πιο σκούρα.
Μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που δεν μου πάει στο μυαλό ποιο μπορεί να είναι. Λάτρεις της Honda, κάτι άλλο? Αναρωτιέμαι.Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές, όσοι σκέφτονται αγορά c class, bmw 3 ή α4
και δεν τους φτάνουν τα λεφτά ίσως καταλήξουν στο civic.
και οι δύο ξεκινάνε πλέον από 46 +
Ξέρω κι εγώ, οκ είναι μια προσέγγιση, σεβαστή από οικονομικής απόψεως. Πρακτικά δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι αυτοί που επιθυμούν τέτοια ακριβά Γερμανικά να το γυρίσουν σε Honda.
Ακόμα και τα πλεονεκτήματα χαμηλής κατανάλωσης σε σχέση με την ισχύ του που διαφημίζονται, δεν νομίζω ότι συγκινούν ιδιαίτερα έναν άνθρωπο που σκοπεύει να σκάσει 40k για αυτοκίνητο. Υπάρχουν και τα νέα ηλεκτρικά γι' αυτό.Τέλος πάντων στην Ελλάδα κάνει μπαμ ότι θα πάει άπατο. Ακόμα και για την Ευρωπαική αγορά αναρωτιέμαι σε ποιο αγοραστικό κοινό απευθύνεται. Γενικά τραβάνε τα SW στην Ευρώπη, αλλά πάλι ούτε σ΄αυτά τα χωράφια μπαίνει το civic. Για sedan λογικά χώρους δεν έχει και δεν είναι αρκετά λιμουζινέ στην εμφάνιση, είναι σπορτίφ.
Αυτοκίνητο μυστήριο!Θα το προτιμήσουν αυτοί που δεν συγκινούνται από suv τύπου 3008, tonale, tiguan, θέλουν ένα άνετο οικογενειακό αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε χώρους από αυτοκίνητα τύπου golf, focus, series 1, με μηχανολογία, τεχνολογία, ασφάλεια, με την εγγύηση της Honda. Προφανώς όσοι αγοράζουν με βάση το σήμα, δε θα συγκινηθούν από civic. Θα έβαζα δίπλα στο civic στα 39000 το cupra formentor αλλά με το 2.0 tdi dsg, το οποίο όμως έχει μόνο ΚΕΚ
Οκ λοιπόν. Θα πάρει το civic αυτός που δε φτάνει για ακριβό Γερμανικό, που δε θέλει SUV, που δε θέλει κλασσικό hatchback, που δεν τον νοιάζει το σήμα, που δεν θέλει ηλεκτρικό, που δεν τον νοιάζουν τα 40k και δεν ξέρω κι εγώ πόσα άλλα "δεν"...
Μάλλον αποκλείσαμε όλους τους συνήθεις αγοραστές αυτοκινήτων. Αν έχει μείνει κανένας, να μας πεί τ΄όνομά του για να ξέρουμε ποιός αγόρασε civic... Δε θα λέμε civic, δεν χρειάζεται, θα λέμε το αυτοκίνητο του τάδε, θα καταλαβαίνουν όλοι...
Να στο θέσω αλλιώς φίλε μου, μήπως και καταλάβεις. ΕΣΥ, αν ήθλες να διαθέσεις ένα πόσο στα 37000-39000 ευρώ ποιο αμάξι θα αγόραζες?
Τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό σ' αυτά λεφτά ως υποψήφια για αγορά είναι το id4 και το Q3 45tfsi-e το plug-in.
-
This post is deleted! -
@andya3 said in Honda Civic:
@strom said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
@strom said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
@gtsartsal said in Honda Civic:
@andya3 said in Honda Civic:
Είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο ειδικά για Ιαπωνικό. Είχα δει ένα στο τέλος του καλοκαιριού με πινακίδες ΔΟΚ. Σε λευκό χρώμα, πραγματικά εντυπωσιακό έκανε αίσθηση, σε μαύρο χάνει.
Μου φάνηκε όμως πολύ μακρύ και βρίσκω στο internet ότι έχει μήκος 4,55. Είναι πολύ μεγάλο για C-hatch, έχει διαστάσεις sedan και δεν ξέρω αν προσφέρει και ανάλογους χώρους επιβατών και αποσκευών.
Για κυκλοφορία επίσης σε πόλη και παρκάρισμα, σκούρα τα πράγματα με τέτοιο μήκος. Και με 40k τιμή αγοράς, ακόμα πιο σκούρα.
Μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που δεν μου πάει στο μυαλό ποιο μπορεί να είναι. Λάτρεις της Honda, κάτι άλλο? Αναρωτιέμαι.Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές, όσοι σκέφτονται αγορά c class, bmw 3 ή α4
και δεν τους φτάνουν τα λεφτά ίσως καταλήξουν στο civic.
και οι δύο ξεκινάνε πλέον από 46 +
Ξέρω κι εγώ, οκ είναι μια προσέγγιση, σεβαστή από οικονομικής απόψεως. Πρακτικά δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι αυτοί που επιθυμούν τέτοια ακριβά Γερμανικά να το γυρίσουν σε Honda.
Ακόμα και τα πλεονεκτήματα χαμηλής κατανάλωσης σε σχέση με την ισχύ του που διαφημίζονται, δεν νομίζω ότι συγκινούν ιδιαίτερα έναν άνθρωπο που σκοπεύει να σκάσει 40k για αυτοκίνητο. Υπάρχουν και τα νέα ηλεκτρικά γι' αυτό.Τέλος πάντων στην Ελλάδα κάνει μπαμ ότι θα πάει άπατο. Ακόμα και για την Ευρωπαική αγορά αναρωτιέμαι σε ποιο αγοραστικό κοινό απευθύνεται. Γενικά τραβάνε τα SW στην Ευρώπη, αλλά πάλι ούτε σ΄αυτά τα χωράφια μπαίνει το civic. Για sedan λογικά χώρους δεν έχει και δεν είναι αρκετά λιμουζινέ στην εμφάνιση, είναι σπορτίφ.
Αυτοκίνητο μυστήριο!Θα το προτιμήσουν αυτοί που δεν συγκινούνται από suv τύπου 3008, tonale, tiguan, θέλουν ένα άνετο οικογενειακό αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε χώρους από αυτοκίνητα τύπου golf, focus, series 1, με μηχανολογία, τεχνολογία, ασφάλεια, με την εγγύηση της Honda. Προφανώς όσοι αγοράζουν με βάση το σήμα, δε θα συγκινηθούν από civic. Θα έβαζα δίπλα στο civic στα 39000 το cupra formentor αλλά με το 2.0 tdi dsg, το οποίο όμως έχει μόνο ΚΕΚ
Οκ λοιπόν. Θα πάρει το civic αυτός που δε φτάνει για ακριβό Γερμανικό, που δε θέλει SUV, που δε θέλει κλασσικό hatchback, που δεν τον νοιάζει το σήμα, που δεν θέλει ηλεκτρικό, που δεν τον νοιάζουν τα 40k και δεν ξέρω κι εγώ πόσα άλλα "δεν"...
Μάλλον αποκλείσαμε όλους τους συνήθεις αγοραστές αυτοκινήτων. Αν έχει μείνει κανένας, να μας πεί τ΄όνομά του για να ξέρουμε ποιός αγόρασε civic... Δε θα λέμε civic, δεν χρειάζεται, θα λέμε το αυτοκίνητο του τάδε, θα καταλαβαίνουν όλοι...
Να στο θέσω αλλιώς φίλε μου, μήπως και καταλάβεις. ΕΣΥ, αν ήθλες να διαθέσεις ένα πόσο στα 37000-39000 ευρώ ποιο αμάξι θα αγόραζες?
Τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό σ' αυτά λεφτά ως υποψήφια για αγορά είναι το id4 και το Q3 45tfsi-e το plug-in.
Το q3 πρώτη έκδοση έχει 48.000
και το id4 48 έχει...
Honda Civic