-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
> Τι να σου πω, έτσι μου φάνηκε πως φρεναρε απότομα και ξάφνιασε τον οδηγό του.Γενικά στο acc απο αυτό που γνωρίζω από το δικό μου δεν φρενάρει αν το μπροστινό αυτοκίνητο είναι στο ανώτερο όριο που του έθεσες εσύ, απλά αφήνει το γκάζι, αν ομως ξαφνικά μπει ένα αυτοκίνητο ενδιάμεσα από το ανώτατο όριο που του έθεσες, θα φρενάρει για να έρθει στην σωστή απόσταση που του έχεις θέσει.
Lap, υπάρχει και η άλλη εξήγηση. Με το acc τον είχε πάρει για 5 λεπτακια και τον ξύπνησες, ξαφνιαστηκε και πάτησε φρένο..
-
Πιθανόν! Χαχαχα.
Ίσως κοιμόταν και δεν κατάλαβε ότι από τον αστικό ιστό βγήκε σε επαρχιακό και για αυτό δεν άλλαξε ταχύτητα ταξιδιού.
-
Επειδή παίζω πολύ και γω με το acc μου έχει τύχει σε μερικές κλίσεις να φρενάρει πιάνοντας το διπλανό αυτοκίνητο. Και αυτο που ανέφερε ο Lap να πλακώνεται το αυτοκίνητο στα φρένα εάν μπει κάποιος απότομα μπροστά μου.
Μιλώντας για το sedan αλλα το ίδιο θα είναι και στα άλλα.
-
Εσύ ήσουν ρε;
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Εσύ ήσουν ρε;
Προφανώς όχι , γιάτι πάω με 120-130 σταθερά δεν είμαι από τους" οικολογικούς " ..
-
Χαχαχα
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
izz περαστικά!
Ρε Λαπ, όταν φορτίζει η μπαταρία απ τον θερμικό δεν κάνει οικονομία, ξοδεύει ενέργεια.
Δεν αφήνει την μπαταρία να αδειάσει ποτέ, γιατί ο ηλεκτροκινητήρας κινεί πάντα τους τροχούς, είτε με είτε χωρίς τη συνδρομή απ το power splitter. Η μετατροπή σε ηλεκτρισμό όμως και ξανά σε έργο, έχει απώλειες, δεν κερδίζει αν δεν εκμεταλλευτει την κινητική ενέργεια.
Τα ψευτουβριδικα αποθηκεύουν μόνο κλάσμα αυτής της κινητικης ενέργειας και το αποδίδουν μόνο επικουρικά για λίγα δευτερόλεπτα, σε αντίθεση με το ΤΟΥΟΤΑ.Φυσικά, αλλά ξεχνάς κάποια βασικά πραγματα συγκριτικά με τα βενιζνης και diesel που έχουμε οι υπόλοιποι. Το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το psd της toyota συνεχώς γυρίζει τον κινητήρα στο αποδοτικότερο φάσμα λειτουργίας του, εκτός από τις ακραίες συνθήκες επιταγχυνσης. Η απόδοση αυτή είναι καλύτερη από τα περισσότερα οχήματα που για λίγα δευτερόλεπτα πιάνουν το αποδοτικότερο φάσμα τους, (το οποίο είναι ούτως ή άλλως χαμηλότερο) καθώς αλλάζουν σχέσεις και επιταγχυνουν. Έτσι όντως έχοντας απώλειες από 15-20% κατά την μετατροπή της θερμικής σε ηλεκτρική ενέργεια, καθώς φορτίζει τις μπαταρίες, βρίσκεται σε κοντινά ποσοστά με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Τώρα ,όταν απαιτηθεί φορτίο ξαναχρησιμοποιει τον ηλεκτρισμό παραμένοντας στο αποδοτικότερο φάσμα ο θερμικός και στο συνολικό αποτέλεσμα μιας και οι δρόμοι δεν είναι επίπεδοι πιάνει αυτά τα νούμερα που ζαλίζουν. Δηλαδή και με τις απώλειες κατά την μετατροπή ( και φυσικά με την μετατροπή της κινητικής ενέργειας) και πάλι είναι πιο αποδοτικό. Δηλαδή ακόμα και σε ταξίδια με διάφορες υψοματικες διαφορές του δρόμου είτε διάφορες επιταγχυνσεις, το αποτέλεσμα είναι πολύ κοντινό και με τα diesel, παρά τις απώλειες, διότι η ηλεκτρονική μονάδα του αυτοκινήτου αξιολογεί πολλές φορές το δευτερόλεπτο και επιλέγει ποια συνθήκη είναι προτιμότερη. Δηλαδή, είτε να φορτίσει (έστω με απώλειες) είτε να χρησιμοποιήσει επικουρικά (αντί της επιλογής του υψηλότερου φορτίου στον θερμικό) την αποθηκευμένη από πριν ηλεκτρική ενέργεια, είτε να κινηθεί τελείως ηλεκτρικά με σβηστό τον θερμικό κινητήρα.
Αυτό που θα έπρεπε να σε απασχολεί δεν είναι το πόσο αποδοτικό είναι το toyota αλλά πόσες απώλειες έχεις εσύ με το δικό σου που σε φτάνει ένα toyota με διαφορετικό καύσιμο και απώλειες στην μετατροπή. Εδώ τα απλά και ταπεινά ψευτουβριδικα, όπως τα λες, πλησιάζουν το diesel .
Εκεί φαίνεται η υψηλή τεχνολογία.Γράφεις υπερβολικά πολλά Λαπ, χωρίς να απαντάς. Όταν η βενζινη φορτίζει τη μπαταρία, έστω με πολύ καλή απόδοση ξοδευεται ενέργεια, σε σύγκριση με την κατηφόρα και το φρενάρισμα που είναι "τζάμπα ενέργεια".
Ο θερμικός αλλάζει κύκλους λειτουργίας και δουλεύει μόνο όσο χρειάζεται, ώστε να εξοικονομεί ενέργεια και να πλησιάζει το βαθμό απόδοσης ντιζελοκινητηρα, θυσιάζοντας επιδόσεις, δηλαδή αποδίδοντας λιγότερο έργο στον ίδιο χρόνο.Αν φορτώσουμε τα πράγματα σε ένα ντηζελ κι ένα υβριδικο ιδιου βάρους και κάνουμε μια συνεχη ανάβαση με την ίδια ταχύτητα (αν μπορεί να την πιάσει το ατμοσφαιρικο φουλ υβριδικο, μάλλον όχι) όσο καλά και να δουλέψει το υβριδικο, που θα κερδίσει κι ενέργεια στα φρεναρισματα στροφών κλπ. θα κάψει παραπάνω βενζινη. Αλλά θα κερδίσει πολλή ενέργεια κατεβαινοντας, για να την αποδόσει αργότερα και εκεί είναι η μεγάλη εξοικονόμηση. Στο φεβ με τις μεγαλύτερες μπαταρίες (όπως και το ηλεκτρικό) ακόμη περισσότερο. Η εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας είναι το επίτευγμα.
-
Τόσα καταλαβαίνεις, τόσα λες.
Στο παράδειγμα σου μιλάς για μοναδικές στιγμές επιπέδου εργαστηρίου και εγώ μιλώ για τον πραγματικό κοσμο που απαιτείται συνεχώς αλλαγή φορτίου και κίνηση στον χάρτη απόδοσης σε έναν θερμικό κινητήρα χωρίς psd αλλά με παραδοσιακό κιβώτιο.
Ξαναλέω σε απλά ελληνικά και όχι ιαπωνικά της τογιοτα.
Με δυο τρόπους φορτίζει, είτε με την κινητική ενέργεια είτε όταν οι συνθήκες επιτρέπουν να κάνει χρήση την μέγιστη απόδοση του θερμικού, κάτι που συμβαίνει συχνά ΛΟΓΩ ΤΟΥ PSD
-
Η μη λειτουργία του κινητήρα σε συνθήκες χαμηλής απόδοσης είναι ο σκοπός.
-
Εγώ πάντως όταν το πάρω θα το πάω τάπα να δω το μέγιστο που μπορεί να κάψει έτσι απο περιέργεια
-
Σε ταχύτητες που υπολογίζει ο κατασκευαστής ως ταχύτητες ταξιδιού δηλαδή μέχρι 130χλμ/ώρα και έχει αντίστοιχα ρυθμισμένο το σύστημα το corolla γράφει ίδια λίτρα με diesel.
Τα έλεγε χθες ο Φάνης. Τι να λέμε μετά;
Τώρα σε βουνά και αναβάσεις θα κάψει. Μη παίρνουμε όμως την εξαίρεση ως τον κανόνα.
-
-
@ss_76 said in Toyota Corolla 2019:
Nαι, το πόσταρα εχθές, το αξιοπερίεργο του άρθρου πάντως είναι πως οι τιμές παρουσιάζονται ίδιες με τις τρέχουσες που έχει στον διαμορφωτή για το τρέχον ΜΥ... λέτε;
-
@jntaras said in Toyota Corolla 2019:
Εγώ πάντως όταν το πάρω θα το πάω τάπα να δω το μέγιστο που μπορεί να κάψει έτσι απο περιέργεια
εδω δει 17 μεση καταναλωση σε αναβαση στο Πηλιο, παει και πιο πανω .
-
@jntaras said in Toyota Corolla 2019:
@ss_76 said in Toyota Corolla 2019:
Nαι, το πόσταρα εχθές, το αξιοπερίεργο του άρθρου πάντως είναι πως οι τιμές παρουσιάζονται ίδιες με τις τρέχουσες που έχει στον διαμορφωτή για το τρέχον ΜΥ... λέτε;
Στο Toyota.Co.uk έχει το παλιό...
-
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@jntaras said in Toyota Corolla 2019:
@ss_76 said in Toyota Corolla 2019:
Nαι, το πόσταρα εχθές, το αξιοπερίεργο του άρθρου πάντως είναι πως οι τιμές παρουσιάζονται ίδιες με τις τρέχουσες που έχει στον διαμορφωτή για το τρέχον ΜΥ... λέτε;
Στο Toyota.Co.uk έχει το παλιό...
Υπάρχει περίπτωση να έχει λάθος στο άρθρο και να πήρανε την τιμή από το site πιστεύοντας ότι είναι η νέα;
-
@ipapagi21 said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@jntaras said in Toyota Corolla 2019:
@ss_76 said in Toyota Corolla 2019:
Nαι, το πόσταρα εχθές, το αξιοπερίεργο του άρθρου πάντως είναι πως οι τιμές παρουσιάζονται ίδιες με τις τρέχουσες που έχει στον διαμορφωτή για το τρέχον ΜΥ... λέτε;
Στο Toyota.Co.uk έχει το παλιό...
Υπάρχει περίπτωση να έχει λάθος στο άρθρο και να πήρανε την τιμή από το site πιστεύοντας ότι είναι η νέα;
Άνετα...
-
@lexota said in Toyota Corolla 2019:
@ipapagi21 said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@jntaras said in Toyota Corolla 2019:
@ss_76 said in Toyota Corolla 2019:
Nαι, το πόσταρα εχθές, το αξιοπερίεργο του άρθρου πάντως είναι πως οι τιμές παρουσιάζονται ίδιες με τις τρέχουσες που έχει στον διαμορφωτή για το τρέχον ΜΥ... λέτε;
Στο Toyota.Co.uk έχει το παλιό...
Υπάρχει περίπτωση να έχει λάθος στο άρθρο και να πήρανε την τιμή από το site πιστεύοντας ότι είναι η νέα;
Άνετα...
Υποψιάζοναι ότι η τιμή ειναι η νέα... σε καποια site βρίσκω 2000£ περίπου λιγότερα για το MY22. Οπότε έχει μια αύξηση.
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Τόσα καταλαβαίνεις, τόσα λες.
Στο παράδειγμα σου μιλάς για μοναδικές στιγμές επιπέδου εργαστηρίου και εγώ μιλώ για τον πραγματικό κοσμο που απαιτείται συνεχώς αλλαγή φορτίου και κίνηση στον χάρτη απόδοσης σε έναν θερμικό κινητήρα χωρίς psd αλλά με παραδοσιακό κιβώτιο.
Ξαναλέω σε απλά ελληνικά και όχι ιαπωνικά της τογιοτα.
Με δυο τρόπους φορτίζει, είτε με την κινητική ενέργεια είτε όταν οι συνθήκες επιτρέπουν να κάνει χρήση την μέγιστη απόδοση του θερμικού, κάτι που συμβαίνει συχνά ΛΟΓΩ ΤΟΥ PSD
Στον πραγματικό κόσμο είναι όλο κατηφόρα.
-
Το κυριότερο πλεονέκτημα ειναι η ανάκτηση ενέργειας. Ειναι απίστευτο ποση ενέργεια παει χαμένη στο φρενάρισμα! Αυτο απο μονο του ειναι τρομερο επιτευγμα. Εγω θα ηθελα μονο λιγο μεγαλύτερη μπαταρία.
Toyota Corolla 2019