-
@cirus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Μα φυσικα και παλι συμφωνω. Ομως ενα οχημα ανω των 4,3 μετρων εγω το χρησιμοποιω για μεγαλες διαδρομες. Οχι για πλατεια Κολιατσου - Συνταγμα. Εκει οντως ενα ιγκνις, γιαρις κλπ ειναι μια χαρα. Ηπια υβριδικα, υβριδικα ή οτι αλλο.
και γω αυτής της γνωμης είμαι
αλλά όμως αν μου έδινε η δουλειά μου plug in υβριδικό leasing θα το έπερνα με ευχαρίστηση όπως φανταζομαι και συ.
να το αγόραζα? οχι με τίποτα.
θα προτιμούσα να αγοράσω 2ο μικρό ηλεκτρικό σκέτο (fiat 500e) και να είχα το δικό μου puma για ταξίδια
αλλά τα γ@μημένα είναι πολύ ακριβα ακόμα και έτσι προς το παρόν συμβιβάστηκα με ενα μεταχειρισμένο diesel μικρούλη ford ka για αυτή την δουλειά. στο μέλλον φαντάζομαι θα αποκτήσω κάτι παρόμοιο. αλλά να είναι συμφέρον. Το να δώσω ενα τεραστιο ποσό που δεν θα γίνει απόσβεση για να λέω ότι έχω ηλεκτρικό δεν το κάνω
Τα μεγάλα phev φυσικά δεν είναι για την πόλη. Το κόστος εξέλιξης και εφαρμογής οδηγεί τις εταιρίες να προσφέρουν την τεχνολογία αυτή σε πολυτελή οχήματα με μεγαλύτερο περιθώριο απόσβεσης. Το γεγονός αυτό δεν αναιρεί το ότι παρά το έξτρα βάρος τους είναι το ίδιο αποδοτικά με τα άλλα hybrids, διότι έχουν διαφορετικά ηλ μοτέρ. Έτσι παρουσιάζουν στην πράξη ίδια κατανάλωση με τα υβριδικά ακόμα και σε ταξίδι.
Τέλος, οι επιδόσεις συναρτήσει των λίτρων κατανάλωσης δεν συγκρίνονται με κανέναν άλλο μη υβριδικό
-
@spi_duster said in [Προσιτό SUV made in Japan;]
Μου έλεγε φίλος με ιγκνις ήπια υβριδικό που χρησιμοποιεί και εκτός Αθήνας για πολλά χλμ, το 7άρι για πλάκα ανά 100/χλμ.
Κατι παιζει εδω. Ειναι πολυ οικονομικο αυτο το 1,2 μοτερ .
-
Π@#€ριες γερόντων, μη δίνεις σημασία
-
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@cirus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Μα φυσικα και παλι συμφωνω. Ομως ενα οχημα ανω των 4,3 μετρων εγω το χρησιμοποιω για μεγαλες διαδρομες. Οχι για πλατεια Κολιατσου - Συνταγμα. Εκει οντως ενα ιγκνις, γιαρις κλπ ειναι μια χαρα. Ηπια υβριδικα, υβριδικα ή οτι αλλο.
και γω αυτής της γνωμης είμαι
αλλά όμως αν μου έδινε η δουλειά μου plug in υβριδικό leasing θα το έπερνα με ευχαρίστηση όπως φανταζομαι και συ.
να το αγόραζα? οχι με τίποτα.
θα προτιμούσα να αγοράσω 2ο μικρό ηλεκτρικό σκέτο (fiat 500e) και να είχα το δικό μου puma για ταξίδια
αλλά τα γ@μημένα είναι πολύ ακριβα ακόμα και έτσι προς το παρόν συμβιβάστηκα με ενα μεταχειρισμένο diesel μικρούλη ford ka για αυτή την δουλειά. στο μέλλον φαντάζομαι θα αποκτήσω κάτι παρόμοιο. αλλά να είναι συμφέρον. Το να δώσω ενα τεραστιο ποσό που δεν θα γίνει απόσβεση για να λέω ότι έχω ηλεκτρικό δεν το κάνω
Τα μεγάλα phev φυσικά δεν είναι για την πόλη. Το κόστος εξέλιξης και εφαρμογής οδηγεί τις εταιρίες να προσφέρουν την τεχνολογία αυτή σε πολυτελή οχήματα με μεγαλύτερο περιθώριο απόσβεσης. Το γεγονός αυτό δεν αναιρεί το ότι παρά το έξτρα βάρος τους είναι το ίδιο αποδοτικά με τα άλλα hybrids, διότι έχουν διαφορετικά ηλ μοτέρ. Έτσι παρουσιάζουν στην πράξη ίδια κατανάλωση με τα υβριδικά ακόμα και σε ταξίδι.
Τέλος, οι επιδόσεις συναρτήσει των λίτρων κατανάλωσης δεν συγκρίνονται με κανέναν άλλο μη υβριδικό
Δεν μου αρέσουν τα πολύπλοκα συστηματα όσο και καλά να είναι.
Ολα τα υβριδικα τα απορίπτω γιατι έχεις τα καλά και τα κακά και από τους 2 κόσμους και πολυπλοκότητα. Και θερμικο κινητήρα και μπαταρίες που πιανουν χώρο και βάρος και πολυπλοκότητα να συνδιαστουν αυτά. Και αν χαλάσει στον κυρ μήτσο που με δυσκολία έβρισκε στα θερμικά λύση
Προτιμώ πιο απλές κατασκευαστικές λύσεις. (θερμικό ή ηλεκτρικό)
Δεν μου αρέσουν τα υβρίδια αν και τα παραδέχομαι σε πολλους τομείς (TOYOTA καταναλωση)
Είμαι παράξενος ανθρωπος τι να κάνουμε, δεν το αρνούμαι ότι είμαι παράξενος
-
@cirus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Μα φυσικα και παλι συμφωνω. Ομως ενα οχημα ανω των 4,3 μετρων εγω το χρησιμοποιω για μεγαλες διαδρομες. Οχι για πλατεια Κολιατσου - Συνταγμα. Εκει οντως ενα ιγκνις, γιαρις κλπ ειναι μια χαρα. Ηπια υβριδικα, υβριδικα ή οτι αλλο.
και γω αυτής της γνωμης είμαι
αλλά όμως αν μου έδινε η δουλειά μου plug in υβριδικό leasing θα το έπερνα με ευχαρίστηση όπως φανταζομαι και συ.
να το αγόραζα? οχι με τίποτα.
θα προτιμούσα να αγοράσω 2ο μικρό ηλεκτρικό σκέτο (fiat 500e) και να είχα το δικό μου puma για ταξίδια
αλλά τα γ@μημένα είναι πολύ ακριβα ακόμα και έτσι προς το παρόν συμβιβάστηκα με ενα μεταχειρισμένο diesel μικρούλη ford ka για αυτή την δουλειά. στο μέλλον φαντάζομαι θα αποκτήσω κάτι παρόμοιο. αλλά να είναι συμφέρον. Το να δώσω ενα τεραστιο ποσό που δεν θα γίνει απόσβεση για να λέω ότι έχω ηλεκτρικό δεν το κάνω
Φιλε μια χαρα τα λες. Δε μπαινω ομως στη λογικη του τι προσφερει η δουλεια μου αλλα ως ιδιοτης πως θα συμβουλευα ενα φιλο ιδιοτη. Παρεμπιπτοντως στη δικη μου δουλεια τα κοστη μετακινησης μου ειναι ολα κερασμενα απο τον εργοδοτη. Ο λογος ειναι πως λογω δουλειας ταξιδευω πολυ. Εχω λοιπον αλλαξει καμποσα οχηματα μονο για αυτο το λογο. Βενζινης, υβριδικο προσφατα και φυσικα ντιζελ.
-
@cirus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Διάβασα το τεστ του ντράιβ για το Σπόρτατζ των 150 αλόγατων..
Μέση κατανάλωση λέει 9,5 λίτρα.
Εχοντας συμβιώσει με ατμοσφαιρικό δίλιτρο του 2009, με κινητήρα που ήταν τεχνολογίας του 1995 και με καταναλώσεις ανάλογες με αυτό του 2022, αλλά μόνο αν είχες πάνω από 60 % πόλη, αλλιώς ήσουν εύκολα στα 8,5 λίτρα και με 143 άλογα και λίγο λιγότερη ροπή, απορώ πως θεωρούμε σύγχρονο ένα βενζινοκίνητο που καίει τόσο πολύ 25 χρόνια μετά και μάλιστα και με ηλεκτροκινητήρα.
Απαράδεκτο το αμάξι για τέτοιες καταναλώσεις.
Αντίθετα το αυτόματο 3 αιρκρος που είχα με τα 110 άλογα και τις 6 ταχύτητες, είχε μέση κατανάλωση κάτω από 8 λίτρα, με λογική οδήγηση κάτω από 7,5 αφού στην πόλη δεν πέρναγε τα 8-8,5 λίτρα σε μποτιλιάρισμα.
Πόσο πιο πολύ να καίει το αντίστοιχο 5 αιρκρος και τα αδέλφια του και δη σε χειροκίνητο για να έχουμε την σύγκριση με το Κια.
Συμφωνοι δεν είναι ότι καλύτερο σε κατανάλωση.
Αλλά είναι λάθος να συγκρίνεις με μικρότερη κατηγορία όπως το 3 aircross.
είναι μεγαλύτερη κατηγορία και αρκετά περισσότερα κιλά και SUV ψηλό τετραγωνισμένο σχήμα (κακή αεροδυναμική) σε σχέση με ενα 2λιτρο hatch του 2009 πους που υποπτεύομαι ότι θα έκαιγε ακόμα παραπάνω. Δυσκολο μου φαίνεται το 9,5
εχει όμως άλλες αρετές πολλές. είναι ένα συγχρονο αμάξι με όλες τις ευκολίες ευρύχωρο και ευχάριστο στην οδήγηση
Το αναφέρω ότι είναι μικρότερο το 3, αλλά πόσο να καίει το 5 ?
Το δίλιτρο δεν ήταν χάτς. Ηταν C5 exclusive, 1550 κιλά με 4,78 μήκος.
Στην πόλη έκαιγε 10 λίτρα, μπορεί και 12 στο μποτιλιάρισμα με μωτ 18-20 χλμ. Στην Εθνική με 130-140 έκαιγε 8,2-8,5 και σε επαρχιακούς, έκαιγε γύρω στα 7,5.Το ΚΙΑ καίει υπερβολικά, ενώ δεν έχει και καμία σοβαρή απόδοση με τα 150 άλογα.
-
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Π@#€ριες γερόντων, μη δίνεις σημασία
Οχι γενικα δε σου δινω. Εσυ τρωγεσαι
-
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Το όφελος των φεβ είναι μόνο για μικρές διαδρομές με φορτισμένη μπαταρία. Σε ταξίδι όταν αυτή αδειάσει, το όχημα καλείται να μεταφέρει το βάρος της + το βάρος του ηλεκτροκινητήρα. Στην καλύτερη το όχημα δηλαδή μεταφέρει περισσότερο άχρηστο βάρος. Τότε είναι που η κατανάλωση αυξάνει και καταλαβαίνεις πως η καθαρή τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου πάει περίπατο. Τα ήπια υβριδικά είναι ψιλο - απάτη όταν πρόκειται για διαδρομές ουσίας.
Μου έλεγε φίλος με ιγκνις ήπια υβριδικό που χρησιμοποιεί και εκτός Αθήνας για πολλά χλμ, το 7άρι για πλάκα ανά 100/χλμ. Εγώ βέβαια με την GLA θα πιάσω αυτό το 7άρι σε ανοικτό δρόμο με τον θερμικό 1300 των 163 ίππων μόνο αν παίζω σταθερά με ταχύτητες άνω των 140... Με ταχύτητες έως και 130 στην ΕΟ είμαι γύρω στο 5,5. Μέσα στην πόλη έχω 7 με μέση 35 - 38 χλμ/ώρα . Ακούω για τα 9,5 λοιπόν και γελώ. Όχι με τους φίλους μου αλλά με το ανόητο προμόσιον μιας τεχνολογίας που για μένα μετρά μέρες.Φίλε spi, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα. Ως κάτοχος mild hybrid, μπορώ άνετα να αντικρουσω τα παραπάνω. Ο φίλος σου εκτός Αθηνών με πολλά χιλιόμετρα που και πως κάνει 7 lt/100; θα ήθελα πολύ να μάθω.
Επίσης κάνω ταξίδι 3ωρο με αναβάσεις σε 3 βουνά και ευθείες και προσπεράσεις σε ανηφορικούς δρόμους και όχι μόνο κατανάλωση αυξημένη δεν είχα αλλά είχα ένα πολύ ξεκούραστο ταξίδι με φορτωμένο αυτοκίνητο και με οικογένεια και γεμάτο πορτ μπαγκαζ. Και στο λέω ξεκάθαρα σαν κάτοχος. Το mild μπορεί να φαντάζει σε κάποιους ως μη ωφέλιμο η μη πραγματικά hybrid, αλλά μπορώ να σας πω ότι υπάρχει, βοηθάει, δουλεύει και δεν το καταλαβαίνεις καν. Μπορεί να μην κάνει σαν σκούπα, αλλά υπάρχει.
-
@cirus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Στο ταξίδι δεν χρειάζεται να φορτίσεις απλά κουβαλάς περισσότερο βάρος και χειρότερη κατανάλωση.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ακόμα και αφόρτιστα, είναι σχεδόν όσο οικονομικά και τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά, ενώ φορτισμένα είναι ακόμα οικονομικότερα. Έχει κάνει σχετική έρευνα και το ΑΠΘ σε συνεργασία με τους 4Τ: https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/hybrid-plug-in-hybrid/
-
@criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Διάβασα το τεστ του ντράιβ για το Σπόρτατζ των 150 αλόγατων..
Μέση κατανάλωση λέει 9,5 λίτρα.
Εχοντας συμβιώσει με ατμοσφαιρικό δίλιτρο του 2009, με κινητήρα που ήταν τεχνολογίας του 1995 και με καταναλώσεις ανάλογες με αυτό του 2022, αλλά μόνο αν είχες πάνω από 60 % πόλη, αλλιώς ήσουν εύκολα στα 8,5 λίτρα και με 143 άλογα και λίγο λιγότερη ροπή, απορώ πως θεωρούμε σύγχρονο ένα βενζινοκίνητο που καίει τόσο πολύ 25 χρόνια μετά και μάλιστα και με ηλεκτροκινητήρα.
Απαράδεκτο το αμάξι για τέτοιες καταναλώσεις.
Αντίθετα το αυτόματο 3 αιρκρος που είχα με τα 110 άλογα και τις 6 ταχύτητες, είχε μέση κατανάλωση κάτω από 8 λίτρα, με λογική οδήγηση κάτω από 7,5 αφού στην πόλη δεν πέρναγε τα 8-8,5 λίτρα σε μποτιλιάρισμα.
Πόσο πιο πολύ να καίει το αντίστοιχο 5 αιρκρος και τα αδέλφια του και δη σε χειροκίνητο για να έχουμε την σύγκριση με το Κια.
Δεν συγκρίνονται τα γαλλικά με τα Κορεάτικα. Τα γαλλικά είναι πολύ μπροστά σε όλα,μα σε όλα!
-
Φεβ ο μπαμπας σας. Πικρα εχετε μεγαλη, δεν πειραζει, να οδηγατε δεξια, αριστερα δεν σας παιρνει.
Α, και με τη φεβ μιτσουμπα και οδηγηση γρηγοροτερη απο οτι εχετε φανταστει και σιγουρα ψηλοτερη 30κμ και βαλε απο τα ψεματα σας, 5.8.
Μονο εο αφορτιστος, αβαδιστος, αατο. 0.1 λιγοτερο απο του 3008 που βλεπετε μονο το αριστερο του το φλασακι στο χιλιομετρο και μετα μπροστα σας και χαλιεστε με τα χρεπια σας. -
Παιδιά μην αναφέρετε το Mitsubishi ως Mitsuba, γιατί οι Mitsuba είναι μπαταρίες...
-
Περι μαιλντ ιγκνις.
Ναι ρε ασχημο ειναι.
Αλλα η λογιστρια μου που μενει αργυρουπολη και καθε μερα περιστερι στη κινηση, δηλωνει σωσμενη με 4 λιτρα αντι για 6.5 του γιαρι ντηζελ που της ειχα πριν. -
Απολαυση να σας διαβαζω. Ειδικα εσενα γατουλη που σου τα χω στειλει με στοιχεια και εικονιτσες.
Τωρα αυτα για τα φλασακια μη μου τα θυμιζεις. Χθες για να μη σκοτωθει ενας φλασακιας εξω απο το Βασιλικο στην ευθεια του λιντλ, σχεδον ακινητοποιησα το οχημα μου. Ναι, με περασε σα σταματημενο γιατι δεν ηθελα να γεμισει το παρμπριζ μου κρεατα και πλαστικολαμαρινες.
7,2 με 8,1 το πολυ οταν αποφασιζω να το ζορισω σε μουντ σπορτ. -
@gatoz said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Περι μαιλντ ιγκνις.
Ναι ρε ασχημο ειναι.
Αλλα η λογιστρια μου που μενει αργυρουπολη και καθε μερα περιστερι στη κινηση, δηλωνει σωσμενη με 4 λιτρα αντι για 6.5 του γιαρι ντηζελ που της ειχα πριν.Η γειτονισα μου 5,5 με 6,5 για δαυτο μου δινει. Οχι κι ασχημα σε καθε περιπτωση. Για δαυτα αναφερθηκα πιο πισω.
-
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Απολαυση να σας διαβαζω. Ειδικα εσενα γατουλη που σου τα χω στειλει με στοιχεια και εικονιτσες.
Τωρα αυτα για τα φλασακια μη μου τα θυμιζεις. Χθες για να μη σκοτωθει ενας φλασακιας εξω απο το Βασιλικο στην ευθεια του λιντλ, σχεδον ακινητοποιησα το οχημα μου. Ναι, με περασε σα σταματημενο γιατι δεν ηθελα να γεμισει το παρμπριζ μου κρεατα και πλαστικολαμαρινες.
7,2 με 8,1 το πολυ οταν αποφασιζω να το ζορισω σε μουντ σπορτ.Αδελφε, προσεχε, γατος στη περιοχη.
Κανε ψιψιψιψι...
Μιλησουμε... -
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@gatoz said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Περι μαιλντ ιγκνις.
Ναι ρε ασχημο ειναι.
Αλλα η λογιστρια μου που μενει αργυρουπολη και καθε μερα περιστερι στη κινηση, δηλωνει σωσμενη με 4 λιτρα αντι για 6.5 του γιαρι ντηζελ που της ειχα πριν.Η γειτονισα μου 5,5 με 6,5 για δαυτο μου δινει. Οχι κι ασχημα σε καθε περιπτωση. Για δαυτα αναφερθηκα πιο πισω.
Τώρα βγαίνει σιγά σιγά η παραμμυθα. Από το για πλάκα 7αρι πέσαμε στα 5,5 αλλά πετάμε και ένα 6,5 αρι έτσι για να μη φανεί η διαφορά.
Ακου σπαϊρους κάποιους που γνωρίζουν το μοτορι αυτό. Το πρώτο νούμερο που είπες είναι η αλήθεια. 5,5 λίτρα είναι η μέση κατανάλωση ενός ιγκνις. 6,5 για να γράψεις θέλεις είτε να κινείσαι με 1η, 2αρα σχέση σε μποτιλιάρισμα για καμία βδομάδα με βάση το 5,5 του μέσου όρου, είτε να κινείσαι με 150 χλμ/ώρα σταθερά για καμια 200 αρια χιλιόμετρα.
Όλα τα άλλα που γράφεις ξέρεις τι είναι, αλλά πουλάς τρελιτσα. Καλή είναι η τρέλα δεν λέω.Αν κινείσαι σε λεωφόρους με χαλαρους ρυθμούς βλέπεις.... για πλάκα κάτω από 5 αρι
-
Κάποτε μαλώναμε για 0-100 και γυρολόγια σε αυτό το φόρουμ. Με πιάνει κατάθλιψη όταν ο καυγάς είναι για την κατανάλωση...
-
@realzeus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Κάποτε μαλώναμε για 0-100 και γυρολόγια σε αυτό το φόρουμ. Με πιάνει κατάθλιψη όταν ο καυγάς είναι για την κατανάλωση...
Αρκει να υπαρχει καυγας . Το θεμα δεν μας νοιαζει
-
@alexandros-k said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@realzeus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Κάποτε μαλώναμε για 0-100 και γυρολόγια σε αυτό το φόρουμ. Με πιάνει κατάθλιψη όταν ο καυγάς είναι για την κατανάλωση...
Αρκει να υπαρχει καυγας . Το θεμα δεν μας νοιαζει
Σατανά!
Προσιτό SUV made in Japan;