Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 225
    • 226
    • 72 / 226
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4518
    238654
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      6 χρόνια στο Μάζντα 6ταχυτο στο D, κανένα πρόβλημα, αυτή νομίζω είναι και η ενδεδειγμένη χρήση, αυτό συνιστουσαν και ξένοι φίλοι που οδηγούσαν αυτόματο μια ζωή

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        giggs @piliourits last edited by

        @piliourits said in Mazda CX-30:

        6 χρόνια στο Μάζντα 6ταχυτο στο D, κανένα πρόβλημα, αυτή νομίζω είναι και η ενδεδειγμένη χρήση, αυτό συνιστουσαν και ξένοι φίλοι που οδηγούσαν αυτόματο μια ζωή

        Παίδες καλησπέρα!!! Σχετικά με την αλλαγή ελαστικών ( εμπρός-πίσω) γνωρίζει κάποιος εάν είναι φρόνιμο να γίνεται κ στα πόσα χιλιόμετρα?

        H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teo-mak last edited by

          10-15 χιλιάδες, ανάλογα την χρήση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            harisma23 @giggs last edited by

            @giggs said in Mazda CX-30:

            Παίδες καλησπέρα!!! Σχετικά με την αλλαγή ελαστικών ( εμπρός-πίσω) γνωρίζει κάποιος εάν είναι φρόνιμο να γίνεται κ στα πόσα χιλιόμετρα?

            Οι λαστιχάδες λένε κάθε 15-20.000 Km ή κάθε χρόνο.
            Εγώ τα κάνω στα 10.000 γιατί έτσι για τα πρώτα 20.000 Km έχω τελείως φρέσκα λάστιχα. Γενικά τα αλλάζω συχνά γιατί έχω δει ότι έτσι έχω εξαιρετική χιλιομετρική απόδοση. Κατά σύμπτωση, χθες είδα στο site της Goodyear ότι συστήνει αλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km ή 6 μήνες.

            monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • monman2
              monman2 @harisma23 last edited by

              @harisma23 said in Mazda CX-30:

              @giggs said in Mazda CX-30:

              Παίδες καλησπέρα!!! Σχετικά με την αλλαγή ελαστικών ( εμπρός-πίσω) γνωρίζει κάποιος εάν είναι φρόνιμο να γίνεται κ στα πόσα χιλιόμετρα?

              Οι λαστιχάδες λένε κάθε 15-20.000 Km ή κάθε χρόνο.
              Εγώ τα κάνω στα 10.000 γιατί έτσι για τα πρώτα 20.000 Km έχω τελείως φρέσκα λάστιχα. Γενικά τα αλλάζω συχνά γιατί έχω δει ότι έτσι έχω εξαιρετική χιλιομετρική απόδοση. Κατά σύμπτωση, χθες είδα στο site της Goodyear ότι συστήνει αλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km ή 6 μήνες.

              Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
              Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

              Τα δυνατά οπισθοκίνητα σχεδόν πάντα φοράνε άλλη διάσταση εμπρός -πίσω (ασύμμετρα) οπότε εχουν άλλη αντιμετώπιση και (μεγάλα) έξοδα.

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              fanis75 H 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @monman2 last edited by

                @monman2 said in Mazda CX-30:

                @harisma23 said in Mazda CX-30:
                Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                Πάντως και η Φορντ για το Κουγκα στις 5.000χλμ έλεγε για μπρος-πίσω. Στις 15.000 που ρώτησα εγώ μου είπαν ουτε καν, θα είναι επικίνδυνο.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  harisma23 @monman2 last edited by

                  @monman2 said in Mazda CX-30:

                  Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
                  Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                  Εγώ μάλιστα κάνω μια παραλλαγή της Goodyear, με το δικό μου σκεπτικό:
                  α) Πρώτη εναλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km. Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα 20.000 Km απολαμβάνεις φρέσκα λάστιχα.
                  β) Στα 20.000 Km έχεις λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                  γ) Στα 30.000 Km δεύτερη εναλλαγή μπρος πίσω.
                  δ) Στα 40.000 Km έχεις και πάλι λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                  ε) Εν συνεχεία πας βλέποντας και κάνοντας, ανάλογα με τη φθορά. Εκτιμώντας ως πιθανότερο όριο τα 50.000 Km, εγώ συνήθως κάνω και μια εναλλαγή στα 45.000 Km.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harisma23 @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Mazda CX-30:

                    Πάντως και η Φορντ για το Κουγκα στις 5.000χλμ έλεγε για μπρος-πίσω. Στις 15.000 που ρώτησα εγώ μου είπαν ουτε καν, θα είναι επικίνδυνο.

                    Αυτό που σου είπαν, είναι κατά την άποψη μου μ@λ@κία.

                    Οι παλαιότερες πρακτικές (και των κατασκευαστών ελαστικών) υπαγόρευαν ότι τα φρέσκα ελαστικά πρέπει να μπαίνουν πίσω. Πλέον με την καθιέρωση του ESP οι όποιες υπερστροφικές τάσεις ή γενικότερα αποσταθεροποιήσεις του πίσω άξονα ελέγχονται εν τη γενέσει τους. Οπότε κατά την άποψη μου υπάρχουν πολύ μεγαλύτερα οφέλη στο να μπαίνουν μπροστά τα φρέσκα ελαστικά, όπου έχεις και το σύστημα διεύθυνσης και τη μετάδοση ισχύος (για τα προσθιοκίνητα) και το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό φρεναρίσματος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      teo-mak last edited by

                      Μπορεί να έχει "οριακές"τιμές σε καμπερ και σύγκλιση τροχών από το εργοστάσιο και να προτείνεται η συχνή εναλλαγή για ομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        ggab last edited by

                        @harisma23 said in Mazda CX-30:

                        @monman2 said in Mazda CX-30:

                        Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
                        Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                        Εγώ μάλιστα κάνω μια παραλλαγή της Goodyear, με το δικό μου σκεπτικό:
                        α) Πρώτη εναλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km. Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα 20.000 Km απολαμβάνεις φρέσκα λάστιχα.
                        β) Στα 20.000 Km έχεις λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                        γ) Στα 30.000 Km δεύτερη εναλλαγή μπρος πίσω.
                        δ) Στα 40.000 Km έχεις και πάλι λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                        ε) Εν συνεχεία πας βλέποντας και κάνοντας, ανάλογα με τη φθορά. Εκτιμώντας ως πιθανότερο όριο τα 50.000 Km, εγώ συνήθως κάνω και μια εναλλαγή στα 45.000 Km.

                        Δηλαδή αλλάζεις λάστιχα όταν βλέπεις τον αέρα;;;;

                        G H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giggs @ggab last edited by

                          @ggab said in Mazda CX-30:

                          @harisma23 said in Mazda CX-30:

                          @monman2 said in Mazda CX-30:

                          Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
                          Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                          Εγώ μάλιστα κάνω μια παραλλαγή της Goodyear, με το δικό μου σκεπτικό:
                          α) Πρώτη εναλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km. Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα 20.000 Km απολαμβάνεις φρέσκα λάστιχα.
                          β) Στα 20.000 Km έχεις λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                          γ) Στα 30.000 Km δεύτερη εναλλαγή μπρος πίσω.
                          δ) Στα 40.000 Km έχεις και πάλι λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                          ε) Εν συνεχεία πας βλέποντας και κάνοντας, ανάλογα με τη φθορά. Εκτιμώντας ως πιθανότερο όριο τα 50.000 Km, εγώ συνήθως κάνω και μια εναλλαγή στα 45.000 Km.

                          Δηλαδή αλλάζεις λάστιχα όταν βλέπεις τον αέρα;;;;

                          Το βιβλίο της mazda λέει τα μπροστά πίσω ....κ τα πίσω μπροστά χιαστί όμως...παίζει κάποιο ρόλο αυτό? Δημιουργεί κάποιο θέμα στους αισθητήρες της ζάντας? Η απλά τα μπροστά πίσω στην ίδια πλευρά κ τέλος?

                          piliourits G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @giggs last edited by

                            @giggs said in Mazda CX-30:

                            @ggab said in Mazda CX-30:

                            @harisma23 said in Mazda CX-30:

                            @monman2 said in Mazda CX-30:

                            Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
                            Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                            Εγώ μάλιστα κάνω μια παραλλαγή της Goodyear, με το δικό μου σκεπτικό:
                            α) Πρώτη εναλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km. Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα 20.000 Km απολαμβάνεις φρέσκα λάστιχα.
                            β) Στα 20.000 Km έχεις λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                            γ) Στα 30.000 Km δεύτερη εναλλαγή μπρος πίσω.
                            δ) Στα 40.000 Km έχεις και πάλι λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                            ε) Εν συνεχεία πας βλέποντας και κάνοντας, ανάλογα με τη φθορά. Εκτιμώντας ως πιθανότερο όριο τα 50.000 Km, εγώ συνήθως κάνω και μια εναλλαγή στα 45.000 Km.

                            Δηλαδή αλλάζεις λάστιχα όταν βλέπεις τον αέρα;;;;

                            Το βιβλίο της mazda λέει τα μπροστά πίσω ....κ τα πίσω μπροστά χιαστί όμως...παίζει κάποιο ρόλο αυτό? Δημιουργεί κάποιο θέμα στους αισθητήρες της ζάντας? Η απλά τα μπροστά πίσω στην ίδια πλευρά κ τέλος?

                            Τα λάστιχα έχουν κατεύθυνση κίνησης που αν τα βάλεις χιαστί θα αντιστραφεί (το σχετικό ανάγλυφο βελάκι θα δείχνει κι ανάποδα). Δεν είναι δυνατόν να γράφει χιαστί σε σημερινό αυτοκίνητο, πριν 30+ χρόνια, ίσως.

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus @piliourits last edited by

                              @piliourits said in Mazda CX-30:

                              @giggs said in Mazda CX-30:

                              @ggab said in Mazda CX-30:

                              @harisma23 said in Mazda CX-30:

                              @monman2 said in Mazda CX-30:

                              Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
                              Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                              Εγώ μάλιστα κάνω μια παραλλαγή της Goodyear, με το δικό μου σκεπτικό:
                              α) Πρώτη εναλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km. Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα 20.000 Km απολαμβάνεις φρέσκα λάστιχα.
                              β) Στα 20.000 Km έχεις λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                              γ) Στα 30.000 Km δεύτερη εναλλαγή μπρος πίσω.
                              δ) Στα 40.000 Km έχεις και πάλι λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                              ε) Εν συνεχεία πας βλέποντας και κάνοντας, ανάλογα με τη φθορά. Εκτιμώντας ως πιθανότερο όριο τα 50.000 Km, εγώ συνήθως κάνω και μια εναλλαγή στα 45.000 Km.

                              Δηλαδή αλλάζεις λάστιχα όταν βλέπεις τον αέρα;;;;

                              Το βιβλίο της mazda λέει τα μπροστά πίσω ....κ τα πίσω μπροστά χιαστί όμως...παίζει κάποιο ρόλο αυτό? Δημιουργεί κάποιο θέμα στους αισθητήρες της ζάντας? Η απλά τα μπροστά πίσω στην ίδια πλευρά κ τέλος?

                              Τα λάστιχα έχουν κατεύθυνση κίνησης που αν τα βάλεις χιαστί θα αντιστραφεί (το σχετικό ανάγλυφο βελάκι θα δείχνει κι ανάποδα). Δεν είναι δυνατόν να γράφει χιαστί σε σημερινό αυτοκίνητο, πριν 30+ χρόνια, ίσως.

                              Κοίταξα μόλις βιβλιαράκι Mazda Xedos 6 (παρουσιάστηκε το 1991) και λέει μόνο μπρος-πίσω, όχι χιαστί. Βέβαια δεν έχουν όλα τα λάστιχα φορά κατεύθυνσης, οπότε ίσως αναφέρεται μόνο σε αυτά η συγκεκριμένη οδηγία (αν όντως ισχύει και δεν διάβασε κάτι λάθος ο φίλος).

                              H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gtsartsal
                                gtsartsal last edited by

                                Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, νομίζω ότι κι εγώ χιαστί είδα στο βιβλιαράκι για αλλαγές ελαστικών....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 @ggab last edited by

                                  @ggab said in Mazda CX-30:

                                  @harisma23 said in Mazda CX-30:

                                  @monman2 said in Mazda CX-30:

                                  Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
                                  Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                                  Εγώ μάλιστα κάνω μια παραλλαγή της Goodyear, με το δικό μου σκεπτικό:
                                  α) Πρώτη εναλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km. Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα 20.000 Km απολαμβάνεις φρέσκα λάστιχα.
                                  β) Στα 20.000 Km έχεις λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                                  γ) Στα 30.000 Km δεύτερη εναλλαγή μπρος πίσω.
                                  δ) Στα 40.000 Km έχεις και πάλι λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                                  ε) Εν συνεχεία πας βλέποντας και κάνοντας, ανάλογα με τη φθορά. Εκτιμώντας ως πιθανότερο όριο τα 50.000 Km, εγώ συνήθως κάνω και μια εναλλαγή στα 45.000 Km.

                                  Δηλαδή αλλάζεις λάστιχα όταν βλέπεις τον αέρα;;;;

                                  Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς; Το δικό μου ποστ νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο. Δεν μιλάω κάπου για αέρα, νομίζω.

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab @giggs last edited by

                                    @giggs said in Mazda CX-30:

                                    @ggab said in Mazda CX-30:

                                    @harisma23 said in Mazda CX-30:

                                    @monman2 said in Mazda CX-30:

                                    Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
                                    Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                                    Εγώ μάλιστα κάνω μια παραλλαγή της Goodyear, με το δικό μου σκεπτικό:
                                    α) Πρώτη εναλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km. Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα 20.000 Km απολαμβάνεις φρέσκα λάστιχα.
                                    β) Στα 20.000 Km έχεις λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                                    γ) Στα 30.000 Km δεύτερη εναλλαγή μπρος πίσω.
                                    δ) Στα 40.000 Km έχεις και πάλι λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                                    ε) Εν συνεχεία πας βλέποντας και κάνοντας, ανάλογα με τη φθορά. Εκτιμώντας ως πιθανότερο όριο τα 50.000 Km, εγώ συνήθως κάνω και μια εναλλαγή στα 45.000 Km.

                                    Δηλαδή αλλάζεις λάστιχα όταν βλέπεις τον αέρα;;;;

                                    Το βιβλίο της mazda λέει τα μπροστά πίσω ....κ τα πίσω μπροστά χιαστί όμως...παίζει κάποιο ρόλο αυτό? Δημιουργεί κάποιο θέμα στους αισθητήρες της ζάντας? Η απλά τα μπροστά πίσω στην ίδια πλευρά κ τέλος?

                                    Όπως προείπαν,μόνο μπροστά πίσω και όχι χιαστί διότι έτσι θα έχουν ανάποδη κύλιση απο την αρχική τους τοποθέτηση. Στα περισσότερα ελαστικά άλλωστε υπάρχει συγκεκριμένη φορά περιστροφής,με βάση τη χάραξη του πέλματος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisma23 @realzeus last edited by

                                      @realzeus said in Mazda CX-30:

                                      Κοίταξα μόλις βιβλιαράκι Mazda Xedos 6 (παρουσιάστηκε το 1991) και λέει μόνο μπρος-πίσω, όχι χιαστί. Βέβαια δεν έχουν όλα τα λάστιχα φορά κατεύθυνσης, οπότε ίσως αναφέρεται μόνο σε αυτά η συγκεκριμένη οδηγία (αν όντως ισχύει και δεν διάβασε κάτι λάθος ο φίλος).

                                      Προφανώς όταν υπάρχουν λάστιχα με κατευθυντική χάραξη, απαγορεύεται το χιαστί.

                                      Αλλά και στα συμμετρικά λάστιχα, η σύγχρονη πρακτική λέει ότι δεν πρέπει να αλλάζουμε χιαστί, γιατί τα λάστιχα έχουν "στρώσει" κατά τη μια φορά και δε θα συμπεριφερθούν εξίσου καλά αν τους αλλάξουμε φορά. Αυτό χωρίς να το έχω επιβεβαιώσει από κάποια συγκεκριμένη έρευνα ή τεχνική οδηγία, αλλά μόνο από έμπειρους λαστιχάδες.

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab @harisma23 last edited by

                                        @harisma23 said in Mazda CX-30:

                                        @ggab said in Mazda CX-30:

                                        @harisma23 said in Mazda CX-30:

                                        @monman2 said in Mazda CX-30:

                                        Οι λαστιχάδες λενε βλακείες , εμπρός πίσω στα 20000 χλμ ανακαλύπτεις εάν δουλεύει το λαμπάκι απο το esp .
                                        Αυτό που κάνεις και συμφωνεί και η goodyear είναι σωστότερο και πιο ασφαλές για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Θα τολμούσα να πω οτι δυνατά (και λίγο βαριά) εμπροσθοκίνητα και νωρίτερα στα 7500-8000 χλμ.

                                        Εγώ μάλιστα κάνω μια παραλλαγή της Goodyear, με το δικό μου σκεπτικό:
                                        α) Πρώτη εναλλαγή μπρος πίσω στα 10.000 Km. Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα 20.000 Km απολαμβάνεις φρέσκα λάστιχα.
                                        β) Στα 20.000 Km έχεις λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                                        γ) Στα 30.000 Km δεύτερη εναλλαγή μπρος πίσω.
                                        δ) Στα 40.000 Km έχεις και πάλι λάστιχα με την ίδια φθορά στους δύο άξονες, οπότε δεν κάνεις εναλλαγή.
                                        ε) Εν συνεχεία πας βλέποντας και κάνοντας, ανάλογα με τη φθορά. Εκτιμώντας ως πιθανότερο όριο τα 50.000 Km, εγώ συνήθως κάνω και μια εναλλαγή στα 45.000 Km.

                                        Δηλαδή αλλάζεις λάστιχα όταν βλέπεις τον αέρα;;;;

                                        Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς; Το δικό μου ποστ νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο. Δεν μιλάω κάπου για αέρα, νομίζω.

                                        Χαχαχα πλάκα κάνω καθώς με τόσα χλμ μπρος-πίσω δεν έχει νόημα αφού ή ξερά θα είναι ή θα έχει φύγει το πέλμα και θα βλέπεις τον αέρα μέσα απο τα λινάρια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giggs @harisma23 last edited by

                                          @harisma23 said in Mazda CX-30:

                                          @realzeus said in Mazda CX-30:

                                          Κοίταξα μόλις βιβλιαράκι Mazda Xedos 6 (παρουσιάστηκε το 1991) και λέει μόνο μπρος-πίσω, όχι χιαστί. Βέβαια δεν έχουν όλα τα λάστιχα φορά κατεύθυνσης, οπότε ίσως αναφέρεται μόνο σε αυτά η συγκεκριμένη οδηγία (αν όντως ισχύει και δεν διάβασε κάτι λάθος ο φίλος).

                                          Προφανώς όταν υπάρχουν λάστιχα με κατευθυντική χάραξη, απαγορεύεται το χιαστί.

                                          Αλλά και στα συμμετρικά λάστιχα, η σύγχρονη πρακτική λέει ότι δεν πρέπει να αλλάζουμε χιαστί, γιατί τα λάστιχα έχουν "στρώσει" κατά τη μια φορά και δε θα συμπεριφερθούν εξίσου καλά αν τους αλλάξουμε φορά. Αυτό χωρίς να το έχω επιβεβαιώσει από κάποια συγκεκριμένη έρευνα ή τεχνική οδηγία, αλλά μόνο από έμπειρους λαστιχάδες.

                                          Το βιβλίο της mazda cx-30 το δείχνει σίγουρα χιαστί τα πίσω μπρος. Αν τα λάστιχα εχουν v τότε σίγουρα απαγορεύεται χιαστί γιατί έχουν βέλος κατεύθυνσης. Τα toyo νομίζω δεν έχουν βέλος κατεύθυνσης...οπότε εκεί δεν ξέρω τι γίνεται...σε σχέση με το στρώσιμο του λάστιχου σε μια φορά. Ίσως να εννοεί χιαστί αλλά να χρειάζεται ξεζανταρισμα ώστε να μην αλλάξει η φορά...θέλω να κάνω την αλλαγή κ έχω μπερδευτεί λιγάκι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            ss_76 last edited by

                                            Πράγματι σύμφωνα με τον οδηγό χρήσης του αυτοκινήτου, συστήνεται αλλαγή κάθε 10000χλμ

                                            4dcd87a8-109b-414d-a1b4-35b3de14a7eb-image.png

                                            Ως ενδεδειγμένος τρόπος προτείνεται ο παρακάτω:

                                            a6c60807-c0ab-4ef4-a5b4-ff1a4d4a5e38-image.png

                                            Τέλος υπάρχει σημείωση όταν χρησιμοποιούνται λάστιχα με κατεύθυνση ή ασυμετρικά, να γίνει αλλαγή μόνο εμπρός - πίσω

                                            3accc495-30f7-4a5a-8180-706070aafb3f-image.png

                                            Χθες έκανα αλλαγή εμπρός - πίσω στα 14500 χλμ. Ο λαστιχάς αρχικά είπε ότι δεν έχει σημαντική φθορά αλλά επισήμανε ότι η αλλαγή κάθε 10000 χλμ είναι η ιδανική, καθώς έχεις ομοιόμορφη φθορά σε όλα τα λάστιχα και συνεπώς μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 72 / 226
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr