-
Είπε ο 2 μέρες οδηγών και 5 μέρες συντηρών και επισκευάζων το βιτάρα...
-
@criuser said in Suzuki Vitara 2015:
Είπε ο 2 μέρες οδηγών και 5 μέρες συντηρών και επισκευάζων το βιτάρα...
η ιστορια σε κρινει.... οπως και το καθε μαστορι που βλεπει γαλλικο και ξερει οτι θα εχει πελατες.
σε λιγο θα βγειτε και σε πολ, μπορει να δωσουν και φοροελαφρυνσεις, καταλαβαινει και το κρατος τον πολιτη -
Ώπα, d’accord.
Eίμαι φανατικός τη στιγμή που αναφέρθηκα και σε άλλα μοτέρ από άλλους κατασκευαστές;Μάγκες, το Dacia είναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο.Για να χαρούμε κάπως.
Από μένα, je m'en fous.
-
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@criuser said in Suzuki Vitara 2015:
Είπε ο 2 μέρες οδηγών και 5 μέρες συντηρών και επισκευάζων το βιτάρα...
οπως και το καθε μαστορι που βλεπει γαλλικο και ξερει οτι θα εχει πελατες.
καλά γενικά όλα τα μη ιαπωνέζικα και κορεάτικα το έχουν το θεματάκι τους αυτό για να είμαστε ειλικρινής αλλα λιγότερο άλλα περισσότερο ανάλογα και πόσο "τυχερος" θα είσαι
όχι ότι δεν μπορεί να συμβει και σε ιάπωνα αλλά είναι πιο σπάνιο οσο να πεις
-
Βλέπεις πολλά συνεργεία με εξειδίκευση σε ιαπωνικά;
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Βλέπεις πολλά συνεργεία με εξειδίκευση σε ιαπωνικά;
ακριβώς το ίδιο λέμε
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Βλέπεις πολλά συνεργεία με εξειδίκευση σε ιαπωνικά;
Ποια Ιαπωνικά lap? Εκτός από τα Toyota που έτσι κι αλλιώς με το πολύπλοκο υβριδικό σύστημα μόνο στην αντιπροσωπεία θα πας, πόσα και ποια είναι τα άλλα Ιαπωνικά που θα φτιάξουν και εξειδικευμένα συνεργεία για πάρτυ τους?
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Ποια Ιαπωνικά lap? Εκτός από τα Toyota που έτσι κι αλλιώς με το πολύπλοκο υβριδικό σύστημα μόνο στην αντιπροσωπεία θα πας, πόσα και ποια είναι τα άλλα Ιαπωνικά που θα φτιάξουν και εξειδικευμένα συνεργεία για πάρτυ τους?
Τα HONDA τι είναι? εγγλέζικα σαν τα ROVER?
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Ποια Ιαπωνικά lap? Εκτός από τα Toyota που έτσι κι αλλιώς με το πολύπλοκο υβριδικό σύστημα μόνο στην αντιπροσωπεία θα πας, πόσα και ποια είναι τα άλλα Ιαπωνικά που θα φτιάξουν και εξειδικευμένα συνεργεία για πάρτυ τους?
- Χοντα
- Νισσάν
- Μάζντα
- Σουζούκι
- Μιτσουμπίσι
- Νταιχάτσου
- Σουμπαρού
ΥΓ: Δεν είναι τυχαίο που τα VAG και οι BMW έχουν τόσα πολλά εξειδικευμένα.
-
Ανοίξατε τον κατάλογο και λέτε τις Ιαπωνικές μάρκες?
Να το θέσω αλλιώς το ερώτημα, να γίνει ποιό κατανοητό. Αν κια μάλλον καταλαβαίνετε...Πλην Toyota, από τις άλλες μάρκες, πόσα Ιαπωνικά πωλούνται, που αξίζει κάποιος να επενδύσει για να κάνει ένα εξειδικευμένο συνεργείο και να ανταγωνιστεί την αντιπροσωπεία, μειώνοντας τα κόστη κατά 30-40%, όπως κάνουν π.χ. τα εξειδικευμένα vag?
Τα Nissan είναι Renault, μη μου γράφετε τα Nissan... -
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Πλην Toyota, από τις άλλες μάρκες, πόσα Ιαπωνικά πωλούνται, που αξίζει κάποιος να επενδύσει για να κάνει ένα εξειδικευμένο συνεργείο και να ανταγωνιστεί την αντιπροσωπεία, μειώνοντας τα κόστη κατά 30-40%, όπως κάνουν π.χ. τα εξειδικευμένα vag?
Νισσάν πάρα πολλά. Και μπορεί να έχει Νισσάν και Ρενώ μαζί, ίδια αμάξια είναι. Σουζούκι επίσης πάρα πολλά. Στα υπόλοιπα ελάχιστα, αλλά μπορεί κάποιος να έχει 2-3 μάρκες μαζί (π.χ. Daihatsu, Subaru, Toyota, εχουν πολλά κοινά εξαρτήματα, μοτέρ ακόμα και ίδια αμάξια με άλλο όνομα).
-
Να στο θέσω καλύτερα πλην τα ιαπωνικά ποσά περνάν τα 10 έτη πριν τα πουλήσουν;
Οέο;
Άντε καλά ας βάλουμε 15 έτη.
Σωρευτικά είναι πολλά τα πάλαι ιαπωνικά, άρα υπάρχει αγορα
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Πλην Toyota, από τις άλλες μάρκες, πόσα Ιαπωνικά πωλούνται, που αξίζει κάποιος να επενδύσει για να κάνει ένα εξειδικευμένο συνεργείο και να ανταγωνιστεί την αντιπροσωπεία, μειώνοντας τα κόστη κατά 30-40%, όπως κάνουν π.χ. τα εξειδικευμένα vag?
Δεν είπα τυχαία την HONDA και όχι SUBARU κτλ
Δεν έχει πουλήσει πολλά CIVIC ? αστειεύεσαι ε?
Τα σουτζούκια επίσης έχουν πουλήσει πολύ
Τα MAZDA επίσης.
ΥΓ Τα NISSAN τα έβγαλα να μην λες αν και δεν θα έπρεπε
-
Απλά τα νισσαν εδώ και καιρό, κάνουν σέρβις σε Ρενω μαγαζί αν θέλουν, οπότε δεν χρειάζεται ξεχωριστό εξειδικευμένο.
Ένα άλλο δίκιο που έχει ο Άντυ είναι στο 30-40% γιατί μόνο οι βαγγιτες έχουν τόσο πανάκριβα σέρβις που μπορεί ο ανεξάρτητος να δουλέψει 40% κάτω και πάλι να βγάζει ικανοποιητικό κέρδος, χώρια που η πελατεία είναι εξασφαλισμενη για χοντρές δουλειές.
Δεν μπορεί ένα μαγαζί να ζήσει απ τα ψιλολογια, όπως στα γιαπωνέζικα. Θέλει να ανεβοκατεβαινουν κινητήρες, σασμάν, να ανοίγονται καπάκια... αλλιώς συμφέρει τον επαγγελματία το βαγκ.https://traction.gr/erevna-posa-aftokinita-kykloforoun-stin-ellada/
-
@piliourits said in Suzuki Vitara 2015:
αλλιώς συμφέρει τον επαγγελματία το βαγκ.
Αυτό ακριβώς λέμε! Βγάζουν χοντρές και ακριβές ζημιές και συμφέρει το εξειδικευμένο σε VAG, ΒΜW κλπ. Σε γιαπωνέζικα λίγο συμφέρει. Ένα άλλο θέμα είναι ότι τα ΟΕΜ ανταλλακτικά για τα γιαπωνέζικα (ειδικά τα πιο παλιά) είναι ελάχιστα έως και ανύπαρκτα, οπότε δεν μπορούν να ρίξουν πολύ το κόστος.
-
@piliourits said in Suzuki Vitara 2015:
αλλιώς συμφέρει τον επαγγελματία το βαγκ.
Από όλες τις απόψεις έχεις δίκιο!
και ακριβα θα ψωνίσεις ανταλακτικά και service και συχνα ζημιές θα βγάζει και μικρή εγγύηση έχει (μην μπούμε και μέσα...) και αν βγάλει κάτι στην εγγυηση τύπου καίει λάδια έχουμε φροντίσει να μην τον καλύπτουμε ούτε σε αυτό βάζοντας μέσα στο manual ότι είναι φυσικό να καίει λάδια!
triple win για τον επαγγελματία με συντριπτικό KO εναντι του πελάτη
-
Καλά για το κόστος οι έχονες υβριδικά Toyota να κάνετε το σταυρό σας να αποδειχθεί αληθινή η περιβόητη αξιοπιστία της Toyota. Αλλιώς θα κλάψουνε μανούλες, ειδικά μετά τη 10ετία.
Η αντιπροσωπεία της Toyota παίρνει κεφάλια και λογικά τα ανταλλακτικά θα είναι επίσης πανάκριβα.
Σε vag 15ετίας φτιάχνεις νέο μοτέρ με λίγο πάνω από 1k.
Τα Nissan καλύπτονται πλήρως από τα συνεργεία Renault.
Αυτό με τα Honda ανέκδοτο είναι? Πως δεν έχει κλείσει ο Σαρακάτης ακόμα αξιοπερίεργο.
Τα υπόλοιπα Ιαπωνικά δεν γεμίζουν ταξί ούτε με τον ταξιτζή.
Κατα τ' άλλα η αξιοπιστία Japan φταίει που δεν υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία. Ότι πείτε... -
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Καλά για το κόστος οι έχονες υβριδικά Toyota να κάνετε το σταυρό σας να αποδειχθεί αληθινή η περιβόητη αξιοπιστία της Toyota. Αλλιώς θα κλάψουνε μανούλες, ειδικά μετά τη 10ετία.
- Έχει αποδειχθεί, 25 χρόνια υπάρχουν τα υβριδικά.
- Γιατί να κλάψουν μανούλες?
- Ποιός κρατάει 10 χρόνια ένα αμάξι? Το πρόβλημα είναι στα 2-3-4 χρόνια που πολλά αμάξια βγάζουν πολλές και ακριβές ζημιές.
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Καλά για το κόστος οι έχονες υβριδικά Toyota να κάνετε το σταυρό σας να αποδειχθεί αληθινή η περιβόητη αξιοπιστία της Toyota. Αλλιώς θα κλάψουνε μανούλες, ειδικά μετά τη 10ετία.
Η αντιπροσωπεία της Toyota παίρνει κεφάλια και λογικά τα ανταλλακτικά θα είναι επίσης πανάκριβα.
Σε vag 15ετίας φτιάχνεις νέο μοτέρ με λίγο πάνω από 1k.
Τα Nissan καλύπτονται πλήρως από τα συνεργεία Renault.
Αυτό με τα Honda ανέκδοτο είναι? Πως δεν έχει κλείσει ο Σαρακάτης ακόμα αξιοπερίεργο.
Τα υπόλοιπα Ιαπωνικά δεν γεμίζουν ταξί ούτε με τον ταξιτζή.
Κατα τ' άλλα η αξιοπιστία Japan φταίει που δεν υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία. Ότι πείτε...Οι έχοντες παπουδιέρες TOYOTA το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ που χρειαζεται να κάνουν είναι να ανησυχούν για αξιοπιστία και μη βγάλει ζημιές. εχουν 10 χρόνια εγγυηση οι μπαταρίες αγνωστος χρόνος για VAG και τον έβαλες έ?
που και ζημιές να έβγαζε (που δεν βγάζει) έχουν κάνει απόσβεση το αυτοκίνητο πολύ πιο πριν οποιοδήπωτε VAG λόγω της ελάχιστης κατανάλωσης
Αν θες να την πεις σε ενα TOYOtakia χτύπα τον στη σχεδίαση , στην οδηγική συμπεριφορά σε αδιαφορο και χάλια εσωτερικό και τέτοια
Διαλεξες τον πιο ακυρο λόγο να πας να συγκριθεις με τους Toyotaκηδες που χάνεις ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ
Ναι ανέκδοτο μωρέ είναι αυτό με τα Civic και την HONDA δεν έχουν πουλήσει καθόλου. Ο σαρακάκης κλαίει
Σε VAG 15ετίας κάνεις τον σταυρό σου και αναβεις λαμπάδα που άντεξε τόσο χωρίς ζημιές. (αν τα καταφέρεις δηλαδή)
αλλιώς αλλάζεις κινητήρα, είναι φτηνός γιατι είναι στα φυσιολογικά έξοδα του αυτοκινήτου μαζί με τα τακάκια
-
Ποιος φτιάχνει μοτέρ με 1000€ και δη VW;
Άρχισαν τα ανέκδοτα;
Suzuki Vitara 2015