-
Μας έχεις κάνει την καρδιά περιβόλι γάτε... Γ@μησε τα.
Εντωμεταξυ έχω δει θεματακια και με τα βενιζνης και τους καταλύτες τους. Σε κάποια τρυπούσαν με λίγα δεκάδες χιλιόμετρα στο οδομετρο αλλά στο προηγούμενο 208.Σε ανεξάρτητο συνεργείο psa,. Σκάω μυτη και ρωτώ
Τι λένε αυτά; καλά είνα;.....
χρεπια...πάρτο να σε έχω πελάτη αλλά επειδή είσαι φίλος. Μακρυά....
Τι να πάρω για να μην είμαι πελάτης;
Κορεάτικο, ιαπωνικό.....νόμος!
ΧαχαχαχαΟ ντουμπλινς diesel και stellantis να είναι και ας μενει. Ο συνδιασμός αυτός τον εξιταρει, ότι και αν του λες δεν καταλαβαίνει. Απλά έτυχε σε παλαιά diesel της psa χωρίς addblue,με το eolys που καθάριζε το dpf αρκετα καλά.
Ναι, μηδενικές βλάβες τα diesel stellantis. Ότι θες εσύ..
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
..και πυρηνικός πόλεμος μπορεί να γίνει, δεν βλέπω να σκάβουμε καταφύγια..
Μετά από τόσα πετρέλαια, καινούρια και μεταχειρισμένα, και μηδαμινές βλάβες, λέω ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. Κανένα πρόσθετο δεν έβαλα ποτέ επίσης, κανένα άγχος δεν είχα, και επίσης δεν φημίζομαι για την "τύχη" μου, ώστε να είμαι εγώ ο τυχερός..
Αποκλείεται το αντίστοιχο βενζίνης να είχε ίδια τέλη με το diesel. Στην αρχή δεν πληρώναμε καν στα κάτω από 100 co2..η διαφορά με αντίστοιχο 1.4 ήταν συγκεκριμένη και μετρήσιμη (240€, αν θυμάμαι καλά) για τις δικές μου αγορές.
ρε συ δουβλη εισαι και εσυ στη μισθοδοσια της στελλας οπως ο κριου? με μπλοκακι ή ικα?
τι λες?
ειδικα οτι εχει αντπλου εχει ρημαξει κοζμο στις βλαβες.
του γιου μου μενει καθε φορα που παει σχολη, θα χασει ετος με τη μαλακια, τα 3008 εχουν αποκτησει διαιρετη στο 3008 απο τις μερες που μενουν συνεργειο, τα 2008 το αυτο, το 208 μου εχει κατσει 2 μηνες συνεργειο.... χρεπια με μαζουτ. δεν δικαιουνται τα πσα να ομιλουν. τα φιατοβιταρα ειναι αλλη κλαση απο τα γαλλικορημαδια.Ασε μας Γάτε .
Τώρα είδα στο ΦΒ του 3008/5008 ότι 7 άτομα θα κάνουν διαδικασία με το υπουργείο.Πόσοι δηλαδή είστε οι προβληματικοί ?
-
To οτι εχει δυναμη και ειναι οικονομικος δεν τον κανει αυτοματος τον καλυτερο κινητηρα diesel.Εχω αναφερει μεσα εδω οσα χρονια ειχα το αμαξι τι προβληματα ειχε ή καλυτερα μου εβγαλε.Τωρα αν καποιοι δεν τα αναφερουν ειναι δικο τους προβλημα ΕΓΩ ημουν με ολα μου τα αυτοκινητα ξεκαθαρος με το τι προβληματα ειχα,προφανως θεωρουν οτι εχουν το καλυτερο αμαξι του κοσμου και δεν υπαρχουν αλλα...Δεν παω μακρια ο φιλος japanese γραφει " όπου το βρείτε μεταχειρισμένο βαρέστε το" θα αναφερουν αν εχει υγρασιες ή διαρροες?
-
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
..και πυρηνικός πόλεμος μπορεί να γίνει, δεν βλέπω να σκάβουμε καταφύγια..
Μετά από τόσα πετρέλαια, καινούρια και μεταχειρισμένα, και μηδαμινές βλάβες, λέω ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. Κανένα πρόσθετο δεν έβαλα ποτέ επίσης, κανένα άγχος δεν είχα, και επίσης δεν φημίζομαι για την "τύχη" μου, ώστε να είμαι εγώ ο τυχερός..
Αποκλείεται το αντίστοιχο βενζίνης να είχε ίδια τέλη με το diesel. Στην αρχή δεν πληρώναμε καν στα κάτω από 100 co2..η διαφορά με αντίστοιχο 1.4 ήταν συγκεκριμένη και μετρήσιμη (240€, αν θυμάμαι καλά) για τις δικές μου αγορές.
ρε συ δουβλη εισαι και εσυ στη μισθοδοσια της στελλας οπως ο κριου? με μπλοκακι ή ικα?
τι λες?
ειδικα οτι εχει αντπλου εχει ρημαξει κοζμο στις βλαβες.
του γιου μου μενει καθε φορα που παει σχολη, θα χασει ετος με τη μαλακια, τα 3008 εχουν αποκτησει διαιρετη στο 3008 απο τις μερες που μενουν συνεργειο, τα 2008 το αυτο, το 208 μου εχει κατσει 2 μηνες συνεργειο.... χρεπια με μαζουτ. δεν δικαιουνται τα πσα να ομιλουν. τα φιατοβιταρα ειναι αλλη κλαση απο τα γαλλικορημαδια.Ασε μας Γάτε .
Τώρα είδα στο ΦΒ του 3008/5008 ότι 7 άτομα θα κάνουν διαδικασία με το υπουργείο.Πόσοι δηλαδή είστε οι προβληματικοί ?
αγαπητε κριου.
φωναζεις για τα προβληματα των ντι ες τζι αλλα μεχρι καταγγελια στο υπουργειο δεν εφτασαν οπως οι χρηστες γαλλικων. δηλαδη τα φαου βε ΔΕΝ χαλανε συμφωνα με τη συλλογιστικη σου? ε?
και στους ημιυπαιθριους οτι δεν μπηκε καποιος φυλακη, δεν αθωωνει το σιναφι.
αντιθετα για φιατ-σουζ ποτες δεν ακουστηκε τετοιο επιπεδο προβληματων οπως στα χρεπερί της psa -
Εγώ δεν μίλησα καν για PSA! Για diesel μίλησα.
Προκατειλημμένοι είστε βρε!Έχουμε 2 Ford diesel και 2 PSA αυτή τη στιγμή και έχουν περάσει πολλά άλλα από την ευρύτερη οικογένεια.
Έχω βαρεθεί τις γενικότητες κατά των diesel.
Δεν μπορεί εμείς να είμαστε τόσο τυχεροί.. τώρα αν έχουν βγάλει προβλήματα τα Opel Corsa του 2006 που ερχόντουσαν με 600.000 γυρισμένα χιλιόμετρα και τα έδιναν με 5-6.000
Και έγραφαν 120.000..τοτε τι να πω..Κάτσε να βάλω και κάτι που διάβασα τώρα.
"Πιο συγκεκριμένα, την 1η Μαΐου του 2022 η μέση τιμή, όπως αυτή ανακοινώνεται από το Παρατηρητήριο Τιμών ήταν στα 2,086 ευρώ το λίτρο, ενώ χθες 1η Ιουνίου η τιμή ήταν στα 2,298 ευρώ το λίτρο, διαφορά 21 λεπτά ή ποσοστό 10,16%, που αποτελεί ρεκόρ ανόδου σε ένα μόλις μήνα.
Στο ίδιο διάστημα, το diesel κίνησης αυξήθηκε μόλις 2,9 λεπτά ή σε ποσοστό 1,5%. Πιο συγκεκριμένα, την 1η Μαΐου η μέση τιμή ήταν στο 1,855 ευρώ, ενώ χθες ήταν στο 1,884 ευρώ το λίτρο."
..and out..
-
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
τώρα αν έχουν βγάλει προβλήματα τα Opel Corsa του 2006 που ερχόντουσαν με 600.000 γυρισμένα χιλιόμετρα και τα έδιναν με 5-6.000
Εεεε, για ολοκαίνουργιο Κόρσα του 2021 μιλάει ο Γάτος!!!
-
Μόνο που τα Φορντ όλως τυχαίως έχουν psa diesel, χωρίς addblue, που μολύνουν όσο δέκα βενζινοκίνητα
Ποιο out βρε συ; Όλοι μας πληρώνουμε το diesel που βάζετε και μας το τρίβετε στη μούρη ότι είναι φθηνότερο;
Αφού εμείς σας το πληρώνουμε.....ξυπνάτε!
Αν το άφηναν χωρίς επιδοτήσεις θα ήταν ισότιμο. Αλλά εμείς πληρώνουμε έξτρα φόρο στον τόνο για να σας τα δίνουν ως επιδότηση στην αντλία και να βρομιζετε τον τόπο όσοι έχετε euro5.
Τόση παράνοια.Μιλάμε για τα νέα psa όσα έχουν adblue.
-
-
Βιαστηκες, ρώτα ποια ford έχει;
-
Τι έγινε ρε παιδιά με τα 3008/5008 ;;;;
Τα Φευ όπως του γάτου λέτε θα πάνε για ομαδικές αγωγές ή τα πετρέλαια που συζητάτε τόσο καιρό με τα προβληματικά adblue ; -
Ακούστηκε για τα πετρέλαια.
Σε αφήνουν στη μέση του δρόμου λόγω προβλήματος του δοχείου adblue.
Εδώ που τα λέμε ψηλιαζομαι πως το έχουν και άλλοι το πρόβλημα αυτό .
Μακάρι να λυθεί το πρόβλημα, βαρέθηκα με να πληρώνουμε τους dieselατους.
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ακούστηκε για τα πετρέλαια.
Σε αφήνουν στη μέση του δρόμου λόγω προβλήματος του δοχείου adblue.
Εδώ που τα λέμε ψηλιαζομαι πως το έχουν και άλλοι το πρόβλημα αυτό .
Μακάρι να λυθεί το πρόβλημα, βαρέθηκα με να πληρώνουμε τους dieselατους.
Από τη στιγμή που όλοι οι επαγγελματίες έχουν diesel , σε αυτό το κράτος μη περιμένεις να αλλάξει κάτι
-
Τα επαγγελματικά αναγνωρίζουν δαπάνες και αν θέλεις και στην πηγή για ρευστοτητα ας γίνεται επιτόπου αποφορολογηση επί την έκδοση του τιμολογίου.
Για ΑΛΠ ας σταματήσουν να έχουν έκπτωσεις.
Δε ξέρω πόσο συνταγματικό είναι να έχεις επίδοτηση στην αντλία για ένα καύσιμο. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό. Άλλο η διαφορετική φορολγηση στον τόνο και άλλο η επιδότηση στην αντλία.
Αν είναι έτσι να μας το πούνε να πάρουμε όλοι diesel. Ούτε υβριδικά ούτε τίποτα.
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τα επαγγελματικά αναγνωρίζουν δαπάνες και αν θέλεις και στην πηγή για ρευστοτητα ας γίνεται επιτόπου αποφορολογηση επί την έκδοση του τιμολογίου.
Για ΑΛΠ ας σταματήσουν να έχουν έκπτωσεις.
Δε ξέρω πόσο συνταγματικό είναι να έχεις επίδοτηση στην αντλία για ένα καύσιμο. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό. Άλλο η διαφορετική φορολγηση στον τόνο και άλλο η επιδότηση στην αντλία.
Αν είναι έτσι να μας το πούνε να πάρουμε όλοι diesel. Ούτε υβριδικά ούτε τίποτα.
Πολύ σωστά. Ασε και το ότι συζητούν για ΜΗ κατάργηση των diesel και κανονική φορολόγηση για τα plug in. Μήπως όλο αυτό είναι απλά πίεση προς κάποιες νέες αγορές για να κερδίσουν οι εταιρίες;
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
..και πυρηνικός πόλεμος μπορεί να γίνει, δεν βλέπω να σκάβουμε καταφύγια..
Μετά από τόσα πετρέλαια, καινούρια και μεταχειρισμένα, και μηδαμινές βλάβες, λέω ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. Κανένα πρόσθετο δεν έβαλα ποτέ επίσης, κανένα άγχος δεν είχα, και επίσης δεν φημίζομαι για την "τύχη" μου, ώστε να είμαι εγώ ο τυχερός..
Αποκλείεται το αντίστοιχο βενζίνης να είχε ίδια τέλη με το diesel. Στην αρχή δεν πληρώναμε καν στα κάτω από 100 co2..η διαφορά με αντίστοιχο 1.4 ήταν συγκεκριμένη και μετρήσιμη (240€, αν θυμάμαι καλά) για τις δικές μου αγορές.
ρε συ δουβλη εισαι και εσυ στη μισθοδοσια της στελλας οπως ο κριου? με μπλοκακι ή ικα?
τι λες?
ειδικα οτι εχει αντπλου εχει ρημαξει κοζμο στις βλαβες.
του γιου μου μενει καθε φορα που παει σχολη, θα χασει ετος με τη μαλακια, τα 3008 εχουν αποκτησει διαιρετη στο 3008 απο τις μερες που μενουν συνεργειο, τα 2008 το αυτο, το 208 μου εχει κατσει 2 μηνες συνεργειο.... χρεπια με μαζουτ. δεν δικαιουνται τα πσα να ομιλουν. τα φιατοβιταρα ειναι αλλη κλαση απο τα γαλλικορημαδια.Ασε μας Γάτε .
Τώρα είδα στο ΦΒ του 3008/5008 ότι 7 άτομα θα κάνουν διαδικασία με το υπουργείο.Πόσοι δηλαδή είστε οι προβληματικοί ?
αγαπητε κριου.
φωναζεις για τα προβληματα των ντι ες τζι αλλα μεχρι καταγγελια στο υπουργειο δεν εφτασαν οπως οι χρηστες γαλλικων. δηλαδη τα φαου βε ΔΕΝ χαλανε συμφωνα με τη συλλογιστικη σου? ε?
και στους ημιυπαιθριους οτι δεν μπηκε καποιος φυλακη, δεν αθωωνει το σιναφι.
αντιθετα για φιατ-σουζ ποτες δεν ακουστηκε τετοιο επιπεδο προβληματων οπως στα χρεπερί της psaΔεν έφτασαν στο υπουργείο, όπως και τα άλλα γερμανόπληκτα, γιατί τους έτσουζε η μεταπώληση, έτσι πανάκριβα που είχαν αγοράσει τις μεταξωτές κορδέλες...
-
Ρς ταξιδευτή ειλικρινά μπερδεύομαι με τις διακιολογιες σου. Δεν τις καταλαβαίνω με την πρώτη. Πρέπει να χαζεψα.
Έλα τώρα να σου δώσω κάποια ευρω να βάλεις diesel να μας κάνεις μετά επίδειξη.
Αλλά ξέχασα τα επιδόματα είναι για τους τεμπέληδες και εσύ δε είσαι. Πρέπει να ζητήσεις εξαίρεση και να φουλαρεις χωρίς επιδοτήσεις και άλλα τέτοια πράγματα
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ρς ταξιδευτή ειλικρινά μπερδεύομαι με τις διακιολογιες σου. Δεν τις καταλαβαίνω με την πρώτη. Πρέπει να χαζεψα.
Έλα τώρα να σου δώσω κάποια ευρω να βάλεις diesel να μας κάνεις μετά επίδειξη.
Αλλά ξέχασα τα επιδόματα είναι για τους τεμπέληδες και εσύ δε είσαι. Πρέπει να ζητήσεις εξαίρεση και να φουλαρεις χωρίς επιδοτήσεις και άλλα τέτοια πράγματα
Είναι στην γατίσια γλώσσα για αυτό..
Δεν έχεις κάτι εσύ...
-
@lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
To οτι εχει δυναμη και ειναι οικονομικος δεν τον κανει αυτοματος τον καλυτερο κινητηρα diesel.Εχω αναφερει μεσα εδω οσα χρονια ειχα το αμαξι τι προβληματα ειχε ή καλυτερα μου εβγαλε.Τωρα αν καποιοι δεν τα αναφερουν ειναι δικο τους προβλημα ΕΓΩ ημουν με ολα μου τα αυτοκινητα ξεκαθαρος με το τι προβληματα ειχα,προφανως θεωρουν οτι εχουν το καλυτερο αμαξι του κοσμου και δεν υπαρχουν αλλα...Δεν παω μακρια ο φιλος japanese γραφει " όπου το βρείτε μεταχειρισμένο βαρέστε το" θα αναφερουν αν εχει υγρασιες ή διαρροες?
Προσωπικά μετά από 8 χρόνια χρήσης δεν έχω ούτε υγρασίες ούτε διαρροές. Το θέμα με την ντιζα που κόπηκε το στοπ το είχα και εγώ και μια φορά πάγωσαν τα πετρέλαια που δεν έχει να κάνει με το αμάξι αλλά με ταλαιπώρησε αφάνταστα η αντιπροσωπεία και ο εισαγωγέας προσπαθώντας να βγάλουν μια βλάβη που δεν υπήρχε. Αυτά τα έχω γράψει αναλυτικά οποίος έχει υπομονή τα βρίσκει.
Ούτε dpf ούτε άγχος τι καύσιμο θα βάλω ούτε βλάβες ούτε λαμπάκια ούτε διαρροές ούτε καμμένο λάδι τπτ! Μόνο οικονομία στην κατανάλωση , σβελταδα από στάση καλές ρεπριζ από 50 ως 110 μπόλικη ροπή από χαμηλά, εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης! Δεν έχω πληρώσει ποτέ πάνω από 200 ευρώ σε κανένα σέρβις και βάζω καλύτερα λάδια από της αντιπροσωπείας και καλύτερα φίλτρα σταθερά όλα τα χρόνια -
@fanis75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
τώρα αν έχουν βγάλει προβλήματα τα Opel Corsa του 2006 που ερχόντουσαν με 600.000 γυρισμένα χιλιόμετρα και τα έδιναν με 5-6.000
Εεεε, για ολοκαίνουργιο Κόρσα του 2021 μιλάει ο Γάτος!!!
Το έχω παρακολουθήσει το θέμα του γάτου, η προηγούμενη αναφορά μου ήταν, αν θυμάσαι, στα άσπρα Corsa που είχαν κατακλύσει την αγορά μόλις άνοιξαν οι μεγάλες πόλεις για τα diesel. Και εγώ πήγα να την πατήσω, αφού είχα βάλει όριο για μεταχειρισμένο τα 6.000 τότε, τελικά διπλασίασα και πήρα το C3 καινούργιο που το έχω ακόμη και με βλέπω να το κρατάω για πάντα (να φύγει το Saxo και το 206 έχουν σειρά, μάλλον θα γίνουν τίποτα μικρά ηλεκτρικά!).
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση ότι έχει τόσα πολλά θέματα.
Επίσης ξέρετε ότι και εμείς έχουμε adblue, το 2008, μέχρι στιγμής δεν έβγαλε τίποτα. Ούτε το θέμα που είχε υπάρξει στα πρώτα με τις δισκοπλακες, ούτε το ψηφιακό καντράν, και φυσικά ούτε το δοχείο. Αν γίνει κάτι από τα 2 τελευταία, πραγματικά θα ξενερώσω πολύ!
Γενικά, αυτό που ήθελα να πω, και λέω εδώ και πολλά χρόνια, ότι ένα καλοδιατηρημένο diesel, δύσκολα βγάζει κάποιο θέμα. Τα 2 Ford που έχουμε είναι μάλιστα μεταχειρισμένα, με άπειρα χιλιόμετρα, το ένα είναι αγροτικό, ουσιαστικά Mazda με 2.5 diesel, το άλλο το B max που ανεχτηκαμε τα γυρισμένα χιλιόμετρα γιατί ήταν τότε το φθηνότερο στην αγορά και θέλαμε ειδικά μεταχειρισμένο μικρό πολυμορφικό για επαγγελματικούς σκοπούς. Από αυτά περίμενα τα χειρότερα, πραγματικά, το αγροτικό για να πάμε στο κτήμα κάνουμε 60-70 λεπτά χρόνου τελική - τέρμα γκάζι, και το B max για χρόνια μόνο κέντρο Αθήνα!
Χωρια όλα τα άλλα diesel στην κοντινή οικογένεια επαρχία και αλλού..
-
Μακάρι κάποια να βγήκαν καλά, ώστε να αφήνουν ελπίδες και για άλλους να αγοράσουν. Αλλά πραγματικά έχουν τρελαθεί όλα τα forums με το δοχείο adblue.
Και η μ@λακια είναι πως από ότι λένε οι παθόντες σε αφήνουν στη μέση του δρόμου. Κανεις ταξίδι, πας για κατούρημα και σε αφήνουν εκείΛίγο να ψάξει κανείς θα δεί και σε άλλες εταιρίες το ίδιο θέμα, δεν είναι μόνο η psa. Είναι εν γένει πρόβλημα της τεχνολογίας αυτής, η ουρία κρυσταλλώνει και κολλάει όλο το σύστημα. Γίνεται σαν πέτρα. Στα psa έχει γίνει όμως μεγάλος χαμός, ίσως γιατί ειναι αυτοκίνητα που τα οδηγούν στην πόλη και εκεί ψακαζεται μεγάλη ποσότητα λόγω των συνθηκών που παράγουν μεγάλα ποσά nox και έτσι το πρόβλημα εμφανίζεται πιο νωρίς και πιο συχνά.
SUZUKI SX4 SCROSS