Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cupra Formentor
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Cupra Formentor
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 76
    • 77
    • 21 / 77
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    1533
    112512
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lapin last edited by

      Πρώτες εντυπώσεις του VZ5. Με google translate μεταφράζεται άψογα στα αγγλικά:

      https://www.km77.com/coches/cupra/formentor/2021/estandar/informacion/cupra-formentor-vz5-2022-

      Το DSG σε αυτή την έκδοση, όταν είναι σε manual mode, δεν αλλάζει σχέσεις όπως κάνουν όλα τα DSG του ομίλου όταν ανέβουν πολύ οι στροφές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • k-m
        k-m last edited by

        βλέπω και configurator πλέον. εκτος αν δεν το ειχα προσεξει.

        https://www.cupraofficial.gr/configurator

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pantelis-kapsalakis last edited by

          Οχι, μαλλον τωρα ενεργοποιηθηκε, δεν υπηρχε μεχρι προσφατα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lapin last edited by

            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-cupra-formentor-15-tsi-act-dsg7

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sabas_thess @lapin last edited by

              @lapin said in Cupra Formentor:

              https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-cupra-formentor-15-tsi-act-dsg7

              Ολόκληρο άρθρο για να πείσουν κόσμο να πάρει DSG και δεν έχει καμία αναφορά στο πιο βασικό, ήτοι ότι είναι υγρού τύπου! Τι να πείς...

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • J
                jamesd last edited by jamesd

                Άκυρο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  naut1263 last edited by

                  1.5αρι 150 άλογα η 2.0αρι 310; Αξίζει τη διαφορά στα άλογα και τετρακίνηση μια διαφορα 10-15κ (αν βαλεις τα εξτρα του vz είναι πιο κοντά στα 10) και τα εξτρα 2-3 λίτρα που θα καίει το vz?

                  S P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    netgeo last edited by netgeo

                    Το ενδιάμεσο πως σου φαίνεται σαν επιλογή; Το 245 χωρίς τετρα, είναι πιο φθηνό, λιγότερο CO2, θα καιεί κ λιγότερο απο το θηριακι. Το ψήνω και εγώ αυτό, γιαυτό ρωτάω 😊

                    N L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      naut1263 @netgeo last edited by

                      @netgeo said in Cupra Formentor:

                      Το ενδιάμεσο πως σου φαίνεται σαν επιλογή; Το 245 χωρίς τετρα, είναι πιο φθηνό, λιγότερο CO2, θα καιεί κ λιγότερο απο το θηριακι. Το ψήνω και εγώ αυτό, γιαυτό ρωτάω 😊

                      Ειλικρινά αυτό μου φαίνεται το χειρότερο απ'όλα χωρις παρεξήγηση. Αν το κάνανε τετρακίνητο θα ήταν τούμπανο αλλα στο δικίνητο τι να τα κάνεις τα έξτρα άλογα? Έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε autobahn να πω ότι κοιτάμε το αμάξι για το top end performance οπότε τι νόημα έχει το 245 αντί του 204 phev? Γενικώς πολύ εκνευριστικό που ένα τόσο ωραίο αυτοκίνητο το δίνουν μόνο σε 2 τετρακίνητες επιλογές και η μία ειναι το 2λιτρο 190 άλογα που θα πληρώνεις φόρο πολυτελείας και δεν θα χεις και κάνα θηρίο. Το 310 τουλάχιστον τα αξίζει γιατί είναι θεριό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        netgeo last edited by

                        Ναι οκ μαζί σου, αλλά μην βάζεις το PHEV στη σύγκριση πάμε σε άλλα μονοπάτια εκεί.

                        Αλλά γιατί θες τετρα για τα 245? Από άγνοια ρωτάω. Είναι τόσα πολλά για 1650 κιλά?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 @naut1263 last edited by

                          @naut1263 said in Cupra Formentor:

                          1.5αρι 150 άλογα η 2.0αρι 310; Αξίζει τη διαφορά στα άλογα και τετρακίνηση μια διαφορα 10-15κ (αν βαλεις τα εξτρα του vz είναι πιο κοντά στα 10) και τα εξτρα 2-3 λίτρα που θα καίει το vz?

                          Για το VZ 4drive θα υπολογίζεις μέση 12λτ/100. Εγώ με το ίδιο μοτέρ σε Leon που είναι 2κίνητο και 200 κιλά λιγότερα, έχω γενική μέση 10.85λτ/100.

                          Επίσης το 4drive για να αξίζει θέλει τουλάχιστον ένα επιπλέον 3χίλιαρο για έξτρα κι αυτό πολύ συγκρατημένα. Εμένα το spec μου θα ήταν +6Κ σε σχέση με την αρχική τιμή. Πχ είναι αμαρτία να μη βάλεις τα Brembo.

                          P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lapin @netgeo last edited by lapin

                            @netgeo said in Cupra Formentor:

                            Το ενδιάμεσο πως σου φαίνεται σαν επιλογή; Το 245 χωρίς τετρα, είναι πιο φθηνό, λιγότερο CO2, θα καιεί κ λιγότερο απο το θηριακι. Το ψήνω και εγώ αυτό, γιαυτό ρωτάω 😊

                            Εμένα μου φαίνεται καλούτσικη επιλογή και το 245. Tα τετρακίνητα σου κόβουν καμιά 10αριά+ εκατοστά από το ύψος του πορτμπαγκάζ και σου ανεβάζουν και κατανάλωση. Η τετρακίνηση είναι ωραία, αναμφίβολα, αλλά έχει και μειονεκτήματα.
                            Είναι φοβερό το 310 αλλά όποιος το πάρει σίγουρα θα έχει πάντα στο μυαλό του γιατί δεν πήρε το 390. Τι 50 τι 60 τι 70. Λεφτά υπάρχουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής...

                            Προσωπικά θα πήγαινα στο 1,5 DSG Pack χωρίς πολλά έξτρα.

                            P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pantelis-kapsalakis @naut1263 last edited by

                              @naut1263 said in Cupra Formentor:

                              1.5αρι 150 άλογα η 2.0αρι 310; Αξίζει τη διαφορά στα άλογα και τετρακίνηση μια διαφορα 10-15κ (αν βαλεις τα εξτρα του vz είναι πιο κοντά στα 10) και τα εξτρα 2-3 λίτρα που θα καίει το vz?

                              Aν μπορεις τα εξτρα 15+ χιλ (τοσα βασικα ειναι γιατι στο 1.5 δεν χρειαζεται να βαλεις πχ τετρακινηση, η ηλεκτρονικη αναρτηση η δεν χρειαζεσαι την 12αρα οθονη η το beats η τα 3-4 πιο πολλα ηλεκτρονικα βοηθηματα) τοτε να πας για το vz, ειναι αλλη κατηγορια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pantelis-kapsalakis @stefan147 last edited by

                                @stefan147 said in Cupra Formentor:

                                @naut1263 said in Cupra Formentor:

                                1.5αρι 150 άλογα η 2.0αρι 310; Αξίζει τη διαφορά στα άλογα και τετρακίνηση μια διαφορα 10-15κ (αν βαλεις τα εξτρα του vz είναι πιο κοντά στα 10) και τα εξτρα 2-3 λίτρα που θα καίει το vz?

                                Για το VZ 4drive θα υπολογίζεις μέση 12λτ/100. Εγώ με το ίδιο μοτέρ σε Leon που είναι 2κίνητο και 200 κιλά λιγότερα, έχω γενική μέση 10.85λτ/100.

                                Επίσης το 4drive για να αξίζει θέλει τουλάχιστον ένα επιπλέον 3χίλιαρο για έξτρα κι αυτό πολύ συγκρατημένα. Εμένα το spec μου θα ήταν +6Κ σε σχέση με την αρχική τιμή. Πχ είναι αμαρτία να μη βάλεις τα Brembo.

                                Η καταναλωση ειναι συναρτηση του ποσο πιεζεις τον κινητηρα, αν εισαι λογικος και τον πιεζεις περιστασιακα τα 9-10 ειναι πραγματικα, αν πιεζεις τα 12, αν κινεισαι σε αυτοκινητοδρομους με λογικες ταχυτητες παλι τα 9 -10, αν εισαι στη πολη τα 12+, ολα ειναι αναλογα του ως και που οδηγεις, αν θελεις κοντρες στα φαναρια πας στα 15. Παντως ΟΛΑ τα αυτοκινητα της κατηγοριας και ιπποδυναμης ετσι ειναι, μην νομιζεις οτι αν εχεις ενα των 130-150 ιππων και το πιεζεις δεν θα καψεις ανετα 10 και 11 και στα λογικα πλαισια 8-9, τα σημερινα αυτοκινητα κουβαλανε και βαρος, ανεξαρτητα κινητηρα, και το βαρος επιβαρυνει, αναλογικα παντα μην παρεξηγηθω, την καταναλωση περισσοτερο απο οτι ενα ιδιο με μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Παντως οταν κοιτας ενα αυτοκινητο 310 ιππων και περιμενεις να καιει οσο και ενα 150αρι, μαλλον λαθος κοιτας για να μην πω οτι οποιος θελει τετοια αυτοκινητα δεν πρεπει να τον απασχολει και να κοιταζει την καταναλωση. Οποιος μπορει να διαθεσει 50 χιλ δεν θα τσιγκουνευτει τα 2 λιτρα παραπανω στη καταναλωση, αν τα τσιγκουνευεται παλι λαθος αυτοκινητο κοιταζει. Θα το πω λιγο σωβινιστικα, δεν μπορει να θελεις να κυκλοφορεις μια σουπεργκομενα και να μην εισαι σε θεση να της παρεχεις ολα τα 'καλουδια' που χρειαζεται, και το αυτοκινητο για τους αντρες ειναι καπως ετσι, η τουλαχιστον για τους αντρες που ενδιαφερονται για ξεχωριστα αυτοκινητα!

                                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pantelis-kapsalakis @lapin last edited by

                                  @lapin said in Cupra Formentor:

                                  @netgeo said in Cupra Formentor:

                                  Το ενδιάμεσο πως σου φαίνεται σαν επιλογή; Το 245 χωρίς τετρα, είναι πιο φθηνό, λιγότερο CO2, θα καιεί κ λιγότερο απο το θηριακι. Το ψήνω και εγώ αυτό, γιαυτό ρωτάω 😊

                                  Εμένα μου φαίνεται καλούτσικη επιλογή και το 245. Tα τετρακίνητα σου κόβουν καμιά 10αριά+ εκατοστά από το ύψος του πορτμπαγκάζ και σου ανεβάζουν και κατανάλωση. Η τετρακίνηση είναι ωραία, αναμφίβολα, αλλά έχει και μειονεκτήματα.
                                  Είναι φοβερό το 310 αλλά όποιος το πάρει σίγουρα θα έχει πάντα στο μυαλό του γιατί δεν πήρε το 390. Τι 50 τι 60 τι 70. Λεφτά υπάρχουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής...

                                  Προσωπικά θα πήγαινα στο 1,5 DSG Pack χωρίς πολλά έξτρα.

                                  Το 245 εχει αρκετα μικροτερο πορτμπαγκαζ απο το 4κινητο λογω της μπαταριας κατω απο το χωρο αποσκευων, τον μεγαλυτερο χωρο τον εχει το 150 στα 450 λιτρα σε σχεση με τα 420 του τετρακινητου και τα κατω απο 400 για το 245 (δεν θυμαμαι ποσο ακριβως αλλα σιγυρα κατω απο 400). Το 310 4κινητο ομως εχει στανταρ και ρεζερβα αναγκης. Αν δεν νοιαζεται καποιος για 4κινηση η για επιδοσεις συμφωνω οτι το 1.5 dsg pack ειναι ιδανικη επιλογη, το εχω οδηγησει.

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    naut1263 @pantelis-kapsalakis last edited by

                                    @pantelis-kapsalakis said in Cupra Formentor:

                                    @stefan147 said in Cupra Formentor:

                                    @naut1263 said in Cupra Formentor:

                                    1.5αρι 150 άλογα η 2.0αρι 310; Αξίζει τη διαφορά στα άλογα και τετρακίνηση μια διαφορα 10-15κ (αν βαλεις τα εξτρα του vz είναι πιο κοντά στα 10) και τα εξτρα 2-3 λίτρα που θα καίει το vz?

                                    Για το VZ 4drive θα υπολογίζεις μέση 12λτ/100. Εγώ με το ίδιο μοτέρ σε Leon που είναι 2κίνητο και 200 κιλά λιγότερα, έχω γενική μέση 10.85λτ/100.

                                    Επίσης το 4drive για να αξίζει θέλει τουλάχιστον ένα επιπλέον 3χίλιαρο για έξτρα κι αυτό πολύ συγκρατημένα. Εμένα το spec μου θα ήταν +6Κ σε σχέση με την αρχική τιμή. Πχ είναι αμαρτία να μη βάλεις τα Brembo.

                                    Η καταναλωση ειναι συναρτηση του ποσο πιεζεις τον κινητηρα, αν εισαι λογικος και τον πιεζεις περιστασιακα τα 9-10 ειναι πραγματικα, αν πιεζεις τα 12, αν κινεισαι σε αυτοκινητοδρομους με λογικες ταχυτητες παλι τα 9 -10, αν εισαι στη πολη τα 12+, ολα ειναι αναλογα του ως και που οδηγεις, αν θελεις κοντρες στα φαναρια πας στα 15. Παντως ΟΛΑ τα αυτοκινητα της κατηγοριας και ιπποδυναμης ετσι ειναι, μην νομιζεις οτι αν εχεις ενα των 130-150 ιππων και το πιεζεις δεν θα καψεις ανετα 10 και 11 και στα λογικα πλαισια 8-9, τα σημερινα αυτοκινητα κουβαλανε και βαρος, ανεξαρτητα κινητηρα, και το βαρος επιβαρυνει, αναλογικα παντα μην παρεξηγηθω, την καταναλωση περισσοτερο απο οτι ενα ιδιο με μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Παντως οταν κοιτας ενα αυτοκινητο 310 ιππων και περιμενεις να καιει οσο και ενα 150αρι, μαλλον λαθος κοιτας για να μην πω οτι οποιος θελει τετοια αυτοκινητα δεν πρεπει να τον απασχολει και να κοιταζει την καταναλωση. Οποιος μπορει να διαθεσει 50 χιλ δεν θα τσιγκουνευτει τα 2 λιτρα παραπανω στη καταναλωση, αν τα τσιγκουνευεται παλι λαθος αυτοκινητο κοιταζει. Θα το πω λιγο σωβινιστικα, δεν μπορει να θελεις να κυκλοφορεις μια σουπεργκομενα και να μην εισαι σε θεση να της παρεχεις ολα τα 'καλουδια' που χρειαζεται, και το αυτοκινητο για τους αντρες ειναι καπως ετσι, η τουλαχιστον για τους αντρες που ενδιαφερονται για ξεχωριστα αυτοκινητα!

                                    Αυτό ακριβώς. Με το ίδιο οδηγικό στύλ το 310 να καψει 2-3 λίτρα παραπάνω απο το 150? Αν έχεις να κολλήσεις τα 15κ δεν κολλάς στα 2-3 λίτρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lapin @pantelis-kapsalakis last edited by

                                      @pantelis-kapsalakis said in Cupra Formentor:

                                      @lapin said in Cupra Formentor:

                                      @netgeo said in Cupra Formentor:

                                      Το ενδιάμεσο πως σου φαίνεται σαν επιλογή; Το 245 χωρίς τετρα, είναι πιο φθηνό, λιγότερο CO2, θα καιεί κ λιγότερο απο το θηριακι. Το ψήνω και εγώ αυτό, γιαυτό ρωτάω 😊

                                      Εμένα μου φαίνεται καλούτσικη επιλογή και το 245. Tα τετρακίνητα σου κόβουν καμιά 10αριά+ εκατοστά από το ύψος του πορτμπαγκάζ και σου ανεβάζουν και κατανάλωση. Η τετρακίνηση είναι ωραία, αναμφίβολα, αλλά έχει και μειονεκτήματα.
                                      Είναι φοβερό το 310 αλλά όποιος το πάρει σίγουρα θα έχει πάντα στο μυαλό του γιατί δεν πήρε το 390. Τι 50 τι 60 τι 70. Λεφτά υπάρχουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής...

                                      Προσωπικά θα πήγαινα στο 1,5 DSG Pack χωρίς πολλά έξτρα.

                                      Το 245 εχει αρκετα μικροτερο πορτμπαγκαζ απο το 4κινητο λογω της μπαταριας κατω απο το χωρο αποσκευων, τον μεγαλυτερο χωρο τον εχει το 150 στα 450 λιτρα σε σχεση με τα 420 του τετρακινητου και τα κατω απο 400 για το 245 (δεν θυμαμαι ποσο ακριβως αλλα σιγυρα κατω απο 400). Το 310 4κινητο ομως εχει στανταρ και ρεζερβα αναγκης. Αν δεν νοιαζεται καποιος για 4κινηση η για επιδοσεις συμφωνω οτι το 1.5 dsg pack ειναι ιδανικη επιλογη, το εχω οδηγησει.

                                      Αναφέρομαι στο 2.0tsi 245, το οποίο έχει 450 λίτρα πορτμπαγκάζ και όχι στο PHEV.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • k-m
                                        k-m last edited by

                                        To android auto παιζει wireless ?

                                        Κατι τετοιο διαβαζω σε ενα αγγλικο site αλλα δεν ξερω αν ισχυει όντως.

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @k-m last edited by cirus

                                          @k-m said in Cupra Formentor:

                                          To android auto παιζει wireless ?

                                          Κατι τετοιο διαβαζω σε ενα αγγλικο site αλλα δεν ξερω αν ισχυει όντως.

                                          και βεβαια παίζει wireless ακόμα και σε αυτοκίνητα οπως στο δικό μου (FORD) που παίζει μόνο με καλώδιο αγοράζεις ενα AAwireless και παίζει ασύρματα με το που μπαίνεις στο αυτοκίνητο.

                                          https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/

                                          είναι πολυ μικρό. εμενα έχει usb θύρα και κάτω από το υποβραχιονιο οπότε το έχω βαλει εκεί και τέλος

                                          δεν ξέρω βεβαια αν στο Formentor το έχει ασύρματο από μαμα

                                          Cirus the virus

                                          polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • polioan
                                            polioan @cirus last edited by

                                            @cirus said in Cupra Formentor:

                                            @k-m said in Cupra Formentor:

                                            To android auto παιζει wireless ?

                                            Κατι τετοιο διαβαζω σε ενα αγγλικο site αλλα δεν ξερω αν ισχυει όντως.

                                            και βεβαια παίζει wireless ακόμα και σε αυτοκίνητα οπως στο δικό μου (FORD) που παίζει μόνο με καλώδιο αγοράζεις ενα AAwireless και παίζει ασύρματα με το που μπαίνεις στο αυτοκίνητο.

                                            https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/

                                            είναι πολυ μικρό. εμενα έχει usb θύρα και κάτω από το υποβραχιονιο οπότε το έχω βαλει εκεί και τέλος

                                            δεν ξέρω βεβαια αν στο Formentor το έχει ασύρματο από μαμα

                                            Στα LEON ακόμα δεν έχουν ενεργοποιήσει το ασύρματο FULL LINK. Δεν ξέρω για το FORMENTOR...
                                            Πάντως όταν παραλάβω και εγώ το LEON Και δεν έχει, το aawireless το έχω τσιμπήσει...

                                            CUPRA LEON 2025
                                            1.5cc 150Hp MHV

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 21 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr