-
To Mokka δεν έχει χώρους. Ενώ το ID.3 έχει χώρους Passat για τους επιβάτες.
-
Χώρους να νιώθει άνετα ο επιβάτης, απ όσα έχω μπει, είχαν τα Fabia και θα συμπλήρωνα κι εγώ εφόσον ζητείται αξιοπιστία και οικονομία, το Swift, που δεν παίρνει αποσκευές όπως το Φάμπια αλλά μάλλον είναι ένα υποδειγματικό αυτοκίνητο πόλης.
Παλαιωμένο πια αλλά κλασικό, είναι και το Fiat Panda, που υπάρχει και φυσικό αέριο.Μετά όλα τα μικρομεσαία μπαίνουν στη λίστα και έχουν αναφερθεί, όπως τα Renault με γκάζι.
-
@dimsabas said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
To Mokka δεν έχει χώρους. Ενώ το ID.3 έχει χώρους Passat για τους επιβάτες.
Ναι ρε Σαμπα, αλλά το ID.3 εχει 40, με επιδοτηση να παει 30 . Ασε που δεν ειναι πολης.
Το leaf επισης που ειπε ενας φιλος πιο πανω ειναι μεσα στα ορια της τιμης, αλλά κι αυτο λιγο μεγαλο -
Θα πάρει το μικρό, το Pure. Βγαίνει κάτω από 30, αλλά με επιφύλαξη, γιατί δε γνωρίζουμε πόση θα είναι η επιδότηση σε αυτό το χρηματικό εύρος. Και μιλάμε για αμάξι με τα όλα του, να χαίρεσαι να το οδηγείς.
Το Leaf είναι πολύ μέτριο μπροστά του.https://cartalk.gr/nissan-leaf-62-volkswagen-id-3-pro-performance-58/
-
Μπα, και εγώ για fabia θα έλεγα. Μάλιστα να του βάλει το έξτρα πακέτο με τους αεροσακους στα πίσω καθίσματα για μέγιστη προστασία των παιδιών, θα είναι και στριμωχτα με τρία πίσω οπότε τους χρειάζεται.
Θα το αγόραζα σε dsg και την διαφορά από τα 25.000 θα τα έβαζα στην άκρη για αλλαγή του κάποια στιγμή.
Ειδάλλως και το χειροκίνητο μια χαρά είναι, αν είναι σαν του πόλο. Πολύ μαλακό και εύκολο.
-
@dimsabas said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Θα πάρει το μικρό, το Pure. Βγαίνει κάτω από 30, αλλά με επιφύλαξη, γιατί δε γνωρίζουμε πόση θα είναι η επιδότηση σε αυτό το χρηματικό εύρος. Και μιλάμε για αμάξι με τα όλα του, να χαίρεσαι να το οδηγείς.
Το Leaf είναι πολύ μέτριο μπροστά του.https://cartalk.gr/nissan-leaf-62-volkswagen-id-3-pro-performance-58/
Δεν την ηξερα την εκδοση με τα 35,000€ . Θα του το πω , αλλά πιστευω θα του φανει μεγαλο σε μεγεθος.
Ασε που το φοβαμαι σε θεματα αξιοπιστιας και μετα θα τα ακουω εγω που του το προτεινα -
Η αλήθεια είναι ότι έχουν ακουστεί κάποια παραπονάκια για την αξιοπιστία. Τα δύο δημοσιογραφικά που έπεσαν στα χέρια μου ήταν απροβλημάτιστα.
-
@tgd said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Το πρόβλημα με τα μικρά-μικρά είναι ότι είναι τετραθέσια, όχι πενταθέσια. Δεν έχουμε μεσαία ζώνη πίσω. Ακόμα χειρότερα, δεν πρόκειται να χωρέσουν με τίποτα τρία παιδικά καθισματάκια (αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί σχεδόν σε κανένα αυτοκίνητο). Οπότε Up/Mii/Citigo και Aygo/108/C1 δεν παίζουν. Νομίζω ότι και το i10 ανήκει στην ίδια κατηγορία, αν και το βρίσκω το καλύτερο από την ομάδα.
Το ηλεκτρικό e-Up είναι το μόνο που παίζει σε τόσο μικρό μέγεθος σε ηλεκτρικά, αλλά κι αυτό είναι τετραθέσιο.Οπότε αναγκαστηκά πάει στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία. Από τους γνωστούς που έχουν τέτοια, αυτά που μου αρέσαν περισσότερο είναι το Υβριδικό Yaris και το 208 (που βγαίνει και σε ηλεκτρικό).
Θα του πρότεινα το suzuki scross hybrid. Χώροι, δεν έχει τέλη, πολύ οικονομία καυσίμου, γρηγορο, άνετο και πάνω από όλα αξιόπιστο. Μακριά από Ford. Επίσης γυρω στην τιμή και λιγοτερα από αυτά που σκέφτεται να δώσει. Και αν τα έχει και μετρητά θα του δώσουν ενα κάρο δώρα. Πες του να πάει να το δει σε μια έκθεση οποίο αυτοκίνητο να καταλήξει, να κάνει τεστ με όλη την οικογένεια μαζί και να κάνει τεστ απόγευμα - βράδυ. Αυτά.
-
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Μπα, και εγώ για fabia θα έλεγα. Μάλιστα να του βάλει το έξτρα πακέτο με τους αεροσακους στα πίσω καθίσματα για μέγιστη προστασία των παιδιών, θα είναι και στριμωχτα με τρία πίσω οπότε τους χρειάζεται.
Θα το αγόραζα σε dsg και την διαφορά από τα 25.000 θα τα έβαζα στην άκρη για αλλαγή του κάποια στιγμή.
Ειδάλλως και το χειροκίνητο μια χαρά είναι, αν είναι σαν του πόλο. Πολύ μαλακό και εύκολο.
Καλά ρε Λαπ, εγώ προμοτάρω το swift κι εσύ αντί να βοηθήσεις, πας με τον αντίπαλο!??
-
Πάντως τώρα που το σκέφτομαι η καλύτερη λύση σε χώρους και αξιοπιστία (αφού έχει τα χρήματα) είναι το Honda Jazz. Μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης!!
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Θα το αγόραζα σε dsg και την διαφορά από τα 25.000 θα τα έβαζα στην άκρη για αλλαγή του κάποια στιγμή.
Ποιά διαφορά!?!! αχαχαχα...πάνω από 25.000 θα πάει αυτό!!
-
@fanis75 said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Πάντως τώρα που το σκέφτομαι η καλύτερη λύση σε χώρους και αξιοπιστία (αφού έχει τα χρήματα) είναι το Honda Jazz. Μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης!!
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Θα το αγόραζα σε dsg και την διαφορά από τα 25.000 θα τα έβαζα στην άκρη για αλλαγή του κάποια στιγμή.
Ποιά διαφορά!?!! αχαχαχα...πάνω από 25.000 θα πάει αυτό!!
Σωστα!!!!!!!! Πω το ξεχάσαμε τελείως..ΜΟΝΟ jazz. Έκλεισε. Τα έχει ΟΛΑ.
@πιλιου χαχαχα
Ε, εντάξει είπε τρία παιδιά ειδάλλως μέχρι δύο όλοι ξέρουμε ποια είναι η σωστή απάντηση στα 16.000-17500 ευρώ και τα υπόλοιπα μινι ανακαίνιση σπιτιου -
Χώρους έχει και το i20, αν και δεν είναι και το πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Σε αυτή την κατηγορία και στα όσα αναφέρεσαι νομίζω παίζουν μόνο Clio lpg, yaris hybrid (αν και δεν έχει καλούς χώρους) , swift και jazz.
Πιστεύω το jazz και μετά το Clio είναι τα ιδανικά.
Σε ηλεκτρικό θα μπορούσες να δεις και το cupra born! -
Ο φίλος μου φαίνεται λίγο μπερδεμένος ως προς τα θέλω του. Οικονομικό και 25 χιλιάρικα για αυτοκίνητο κάνει κάπως.
Μου θυμίζει ένα γνωστό μου, που κάθε χρόνο το Πάσχα φεύγει από Βόλο για τα Τρίκαλα για να ψωνίσει αρνί λόγω του ότι ο χασάπης εκεί πουλάει περίπου 1€ το κιλό πιο κάτω.....
Αν το αυτοκίνητο θα εκτελεί χρέη δεύτερου τότε οποιοδήποτε μικρό του κάνει, αφού το μεγαλύτερο παιδί θα κάθεται μπροστά και τα μικρότερα πίσω.
Κοιτάει για stepway lpg ή και μίας βασικής έκδοσης i20 1.0 στα 14χιλιαρικα και τα ρέστα άλλο ένα.....
Δεν αναφέρω το Panda παρότι το έχω γιατί με την τιμή που πωλείται σήμερα θεωρώ ότι δεν είναι vfm. -
Καλα, δεν θελει να δωσει 25 σωνει και καλα , αλλά αν βρει κατι πολυ καλο τα δινει ειπε.
Το i20 1000αρι βλεπω εχει απο 16,300
το 1,2 αρχιζει απο 15 -
@alexandros-k said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Καλα, δεν θελει να δωσει 25 σωνει και καλα , αλλά αν βρει κατι πολυ καλο τα δινει ειπε.
Το i20 1000αρι βλεπω εχει απο 16,300
το 1,2 αρχιζει απο 15Ναι , έχεις δίκιο το 1.2 κοστίζει 14500 κλειδί χέρι.
-
Fabia και dacia stepway θα προτεινω σαν συνδυασμο χωρων vfm οικονομια καλη αξιοπιστια διχως πολυ ντιζαιν αλλα ως κατασκευες ουσιας.
-
Vfm ο νέος θεός της αυτοκίνησης.
-
Το i20 είναι όντως ευρύχωρο αλλά δεν το λες οικονομικό μέσα στην πόλη εκτός αν έχω εγώ βαρύ ποδι. Το Clio έχει το υγραέριο αλλά δεν το λες ευρύχωρο.
Πάντως η νέα Fabia φαίνεται υποσχόμενη. -
@cynic9 said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Το i20 είναι όντως ευρύχωρο αλλά δεν το λες οικονομικό μέσα στην πόλη εκτός αν έχω εγώ βαρύ ποδι. Το Clio έχει το υγραέριο αλλά δεν το λες ευρύχωρο.
Πάντως η νέα Fabia φαίνεται υποσχόμενη.Ποιο μοτερ εχεις και ποσο σου καιει?
-
@lap said in Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια):
Vfm ο νέος θεός της αυτοκίνησης.
Και για αυτό Lap, πρότεινα και εγώ το S Cross. Αλλα δεν ξέρω από που προέκυψε το i20 και η Fabia. Ο άνθρωπος ζητάει χώρους, μικρή κατανάλωση και ΔΕΝ έχει πρόβλημα να δώσει μέχρι 25000. Τα μικρά από που ήρθαν στη ζήτηση;
Αυτοκινητο πολης (με χωρους, αξιοπιστια και οικονομια)