-
Από τότε που πουλήθηκε το Vitara, ξεκίνησε χαλαρά η αναζήτηση του επόμενου οχήματος...
Η αρχική σκέψη ήταν μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση, από ιδιώτη, με μέσο όρο χιλιομέτρων περίπου 10.000 ανά έτος, κατηγορίας μάλλον σούπερ μίνι (έχω ξαναγράψει ότι το διαθέσιμο πάρκινγκ είναι 4 μέτρα, βία 4,10) για χρήση πόλης και κάποιων εκδρομών...
Οι ζητούμενες τιμές είναι, κατά τη γνώμη μου, 3-4 χιλιάδες πάνω από εκεί που θα έπρεπε να είναι, λόγω της σημερινής κατάστασης με την ανεπάρκεια ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων...
Για παράδειγμα αναφέρω: Suzuki Swift Sport 2-3 ετών πωλούνται 18-19 χιλιάδες (με λογικά χλμ) ενώ συμφορουμίτης το αγόρασε 15.000 (σωστή τιμή για μένα) όμως από φίλο του χωρίς να βγει ποτέ σε αγγελία....
Αυτό το "καπέλο ' το έβλεπα σε όλα τα καλομεταχειρισμένα, ενδεχομένως και δίκαια, με την διαμορφωθείσα κατάσταση της αγοράς...
Έτσι αποφάσισα να εξετάσω και την περίπτωση αγοράς καινούργιου...
Βέβαια και εκεί οι τιμές έχουν ανέβει εδώ και καιρό και συνεχίζουν να ανεβαίνουν. Όμως σκέφτηκα αυτή τη διαφορά των τριών- τεσσάρων χιλιάδων να τη δώσω σε αμάξι "κούτα"...
Σε επόμενο ποστ θα γράψω λίγα για την αναζήτηση μου...
-
το σκεπτικό σου είναι ορθότατο.
Θα έλεγα να κράταγες το Vitara και να περιμένεις σε 1-2 χρόνιαγιατί είναι ΚΑΚΗ χρονια για αγορές γενικότερα, αλλά αφου ήδη το πουλησατε και χρειάζεσαι άλλο, οι σκεψεις σου είναι σωστές
Αφού θα πληρωσεις καπέο έτσι και αλιώς καλύτερα να το κανεις για κούτα παρά για μεταχειρισμένο ακόμα και σε καλή κατάσταση
Το μόνο που πρέπει να λάβεις έξτρα υπόψιν είναι ότι και σε καινούργιο υπάρχουν κάποια που υπερβένουν τον 1 χρόνο αναμονή που είναι λίγο τραγικό και αν βιάζεσαι πρέπει αναγκαστικα να τα αποκλείσεις και αυτά
-
Η αγορά είναι ιδανική αυτή τη στιγμή για να... πουλήσεις αυτοκίνητο.
Και εγώ κοίταζα (λίγο) για μεταχειρισμένο, αλλά άλλαξα γνώμη όταν έβλεπα αυτοκίνητα ~5ετίας με "λογική" χρήση 10-20.000χλμ/χρόνο να πωλούνται από τη μία ακριβότερα από την αρχική τιμή αγοράς τους, από την άλλη λίγο φθηνότερα από αντίστοιχα καινούργια.
-
αντουάν,
καταρχας πουλησες ισως το καλυτερο 1.6 grand vitara της παλιας 'σασατης' γενιας στην ελλαδα.
και ναι πηρες αρκετα για τα 20 χρονια του αλλα παντα θα τα επαιρνες για το συγκεκριμενο οχημα.
δεν ισχυει ομως το ιδιο για ενα σωρο χρεπια που εχουν ανεβασει παραλογα τιμη την εποχη αυτη.
αν μπορεις να ζησεις χωρις αμαξι ή αν μπορεις να ζησεις με καποιο παμπαλαιο των 2000 ευρω για ενα-δυο χρονια, θα ελεγα μπες στην αναμονη.
οκ, άι νοου τη προσπαθεια σου να βρεις αντικαταστατη και σου φαινονται καπως ειδικα καποια γυαλιστερα σε περιτυλιγμα που ειναι και καλα αμαξια, ομως σε βαθος χρονου #mono_vitara -
Αναζήτηση (μέρος 2ο)...
Ελέγχοντας πάντα αγγελίες μεταχειρισμένων, άρχισε η βόλτα στις αντιπροσωπείες...
Αφού έχω τσεκάρει τεχνικά χαρακτηριστικά και έχω χαζέψει βιντεάκια στο ίντερνετ, αρχικά καταλήγω σε 7 μοντέλα...
θα αρχίσω από το τέλος προς την αρχή...
Ford Fiesta 1.0 125 hp...
Συμπαθητικό έξω και μέσα (το προηγούμενο δεν μου άρεσε καθόλου ιδιαίτερα τα φώτα τόσο τα πίσω όσο και τα μπροστινά). Επηρεασμένος από τα θετικά σχόλια για την οδική του συμπεριφορά.
Όπως έχω γράψει στο σχετικό νήμα, εδώ κι ένα μήνα ΔΕΝ υπάρχει τρέχων τιμοκατάλογος ούτε και αναλυτικός εξοπλισμός. Άφησα τηλ επικοινωνίας για ενημέρωση αλλά τίποτα ακόμα...
Με αυτά τα δεδομένα, είναι το πρώτο που απορρίφθηκε...
Citroen C3 1.2 110 hp.
Αντιπροσωπεία πίσω από το Ολυμπιακό Στάδιο...
Και αυτό μου άρεσε εμφανισιακά. Γνωστό μειονέκτημα η ρύθμιση του a/c μέσα από την οθόνη. Έκδοση shine, παράδοση 6 μήνες..Τιμή περίπου 18.500..
Με χάλασαν 2 πράγματα.
Test drive 3-4 λεπτά..Σπύρου Λούη και επιστροφή...Έλεος..Τι να καταλάβει ο υποψήφιος αγοραστής?
Επίσης οι νέες παραλαβές δεν θα έχουν ούτε κάμερα οπισθοπορείας ούτε αισθητήρες παρκαρίσματοςΜε συνοπτικές διαδικασίες έπεσε η δεύτερη απόρριψη...
Hyundai i20 και Seat Ibiza.
Το πρώτο 1.0 100 hp και το δεύτερο 1.0 110 hp.
Τα έβαλα μαζί γιατί έχω παρόμοιες παρατηρήσεις..
Για τα δικά μου γούστα, αδιάφορα τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά...
Προτιμούσα και στα δύο τις προηγούμενες εκδόσεις τους...
Τιμές σε καλό εξοπλισμό 19.800 και 19.200 αντίστοιχα...
Κι εδώ χρόνοι παράδοσης μετά το καλοκαίρι..
Γενική παρατήρηση...κανείς δεν εγγυάται τον εξοπλισμό με τον οποίο θα γίνει η παραγγελία...και λογικό μου ακούγεται μέχρις ενός σημείου...
Θα επανέλθω μόλις μπορέσω με την τελική τριάδα...
-
@gatoz said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
οκ, άι νοου τη προσπαθεια σου να βρεις αντικαταστατη και σου φαινονται καπως ειδικα καποια γυαλιστερα σε περιτυλιγμα που ειναι και καλα αμαξια, ομως σε βαθος χρονου #mono_vitara
Βασικά οποιοδήποτε αυτοκίνητο από B Sgement και πάνω του 2022 είναι κλάσεις ανώτερο από το Βιτάρα 20ετίας σαν όχημα. Το Βιτάρα 20ετίας μόνο σε offroad κερδίζει. Σε όλα τα άλλα είναι ένα μέτριο έως "κακό" αυτοκίνητο με τα σημερινά δεδομένα.
@antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Θα επανέλθω μόλις μπορέσω με την τελική τριάδα...
Εγώ ξέρω...να πώ!?!?! αχαχαχα...
-
το i20 εμένα εξωτερικα μου άρεσε και μάλιστα πολύ. Εσωτερικά καθόλου, συμφωνω.
Πάντως σε αυτό θα κατέληγα μάλλον σε αυτη την κατηγορία ή σε sandero αν ήθελα πιο φτηνό
Δες οπωςδήπωτε το νεο fabia να μας πεις και εντυπώσεις
-
Πάντως έχει πρίους του 2012 και νεώτερα με 10-12 χιλιάρικα, και δεν έχουν σχέση σε ασφάλεια,ποιότητα καμπίνας, χώρους,σαζμάν και κατανάλωση τα αμαξάκια που ψάχνεις με αυτό. Δε ξέρω πόσο δεσμευτικά είναι τα 4,1 του γκαράζ.
-
@fanis75 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Θα επανέλθω μόλις μπορέσω με την τελική τριάδα...
Εγώ ξέρω...να πώ!?!?! αχαχαχα...
E δε μένουν και πολλά κάτω από 4.10 είναι η αλήθεια...
-
@antonakis said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
E δε μένουν και πολλά κάτω από 4.10 είναι η αλήθεια...
Πολλά μένουν...όλα τα A & B segment, και κάποια B Suv! Πρέπει να είναι 15-20 μοντέλα τουλάχιστον!
Aχαχαχα....άντε καλοτάξιδο εύχομαι!!
-
@fanis75 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@antonakis said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
E δε μένουν και πολλά κάτω από 4.10 είναι η αλήθεια...
Πολλά μένουν...όλα τα A & B segment, και κάποια B Suv! Πρέπει να είναι 15-20 μοντέλα τουλάχιστον!
Aχαχαχα....άντε καλοτάξιδο εύχομαι!!
BSUV δύσκολα στα αλλά ναι. μεχρι και το puma που είναι απο τα πιο compact είναι 4,18
Το MOKA που είναι και αυτό πολύ μικρό 4,151αρα έστω και οριακά μεγαλύτερα του 4,10 που λέει ότι είναι το όριο
-
@cirus said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
BSUV δύσκολα στα αλλά ναι.
Για αυτό είπα λίγα, π.χ. Τ κρος στα 4.10, Στόνικ στα 4.14, Crosstar στα 3.99, Αρόνα 4.13. Αλλά ναι είναι οριακά τα B suv.
-
@fanis75 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@cirus said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
BSUV δύσκολα στα αλλά ναι.
Για αυτό είπα λίγα, π.χ. Τ κρος στα 4.10, Στόνικ στα 4.14, Crosstar στα 3.99, Αρόνα 4.13. Αλλά ναι είναι οριακά τα B suv.
Αρα μόνο tcross και crossstar, τα υπολοιπα που λες είναι πάνω απο 4,10
Crossstar κόβεται γιατί είναι εξαιρετικά ακριβό παρόλο που είναι καλό αμάξι
και μενει μόνο το TCROSS από όλη την κατηγορία.
Αρά καλύτερα να αφήσουμε έξω την BSUV κατηγορία.
-
@fanis75 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@cirus said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
BSUV δύσκολα στα αλλά ναι.
Για αυτό είπα λίγα, π.χ. Τ κρος στα 4.10, Στόνικ στα 4.14, Crosstar στα 3.99, Αρόνα 4.13. Αλλά ναι είναι οριακά τα B suv.
Εγώ το πήρα μετρητίς ότι το όριο είναι κάτω από 4.10, άρα έμεναν κάτι 208/Corsa, Micra κλπ. (yaris φαντάζομαι απορρίπτεται λόγω χρόνου παράδοσης)
-
@fanis75 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@cirus said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
BSUV δύσκολα στα αλλά ναι.
Για αυτό είπα λίγα, π.χ. Τ κρος στα 4.10, Στόνικ στα 4.14, Crosstar στα 3.99, Αρόνα 4.13. Αλλά ναι είναι οριακά τα B suv.
Crosstar 4.09
-
νιβι και βγαλε τον μπροστινο προφυλακτηρα
-
@gatoz said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
νιβι και βγαλε τον μπροστινο προφυλακτηρα
και αν δεν χωράει ας βαρέσει και 2-3 ματσουκιές στον μπροστά μέχρι να μπαίνει
πάρε ιδέες από ινδό αν τυχόν κάνεις λαθος επιλογή ώστε στο τέλος να μιάζει με vit:
-
@cirus said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
πάρε ιδέες από ινδό αν τυχόν κάνεις λαθος επιλογή ώστε στο τέλος να μιάζει με vit:
ΚΛΑΙΩ...!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
-
Και γαμώ τις διαφημίσεις ήταν...
-
@criuser said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
ημίσεις ήταν...
Αν δεν ήταν η καλύτερη όλων των εποχών διαφήμιση για αυτοκίνητο, νομίζω κανένας δεν θα αμφισβητήσει ότι ήταν τοπ 3
ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA