Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    • 1
    • 2
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 50
    • 51
    • 45 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    1012
    65803
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      Αυτό ήθελα να ρωτήσω και εγώ. Από ποίο όχημα πρέπει να μπεις για να σου φανεί θορυβώδες το 308; Σε κοντινό εύρος τιμής ίσως μόνο το DS4; Ειδικά τα diesel των "αντιπάλων" έχουν πολύ πιο τραχύ ήχο κινητήρα και αρκετά χειρότερη ηχομόνωση.

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panormus772 last edited by

        Επίσης, πως σε βόλεψε το τιμόνι κι ο πίνακας οργάνων στο 2008 κι όχι στο 308; Το ίδιο δεν είναι σχεδιαστικά και λειτουργικά;

        Eγώ π.χ. μπήκα σε 208 και 2008 στην έκθεση κι όσο κι αν δοκίμασα βρήκα μόνο μία κάποια θέση συμβιβασμού (ύψος 1.76μ.)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theoapo last edited by

          Οδηγώ ένα 208 και ένα Renegade.

          Στο Renegade έχω βρει ακριβώς την θέση μου ίσως λόγω άπλετου εσωτερικού χώρου και κλασικής διάταξης του πίνακα οργάνων. Όσον αφορά τον θόρυβο, δεν παίζεται, νιώθεις ότι οδηγείς τρακτέρ και θυμίζει τα παλιά ταξί με το ντουκου ντουκου ντουκου της μηχανής. Δεν ξέρω αν τσιγκουνεύτηκαν την ηχομόνωση ή το έκαναν εσκεμένα για να ακούγεται σαν Jeep.

          Στο 208 ο κινητήρας είναι πολύ πιο ήσυχος από το Renegade αλλά ακόμα δεν έχω βολευτεί πλήρως την θέση οδήγησης. Λατρεύω το μικρό τιμόνι και έχω καταφέρει να κάθομαι έτσι ώστε να βλέπω όλο τον πίνακα οργάνων (εκτός των τριών μικρών πλήκτρων που έχει στο κάτω μέρος). Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή αλλά κατά καιρούς και αναλόγως των χιλιομέτρων που κάνω μέσα στη μέρα, μου προκαλεί ενόχληση στο ισχίο.

          Πιστεύω ότι λόγω χώρου το 308 θα με βόλευε καλύτερα (όπως και το renegade) αλλά κι εγώ θα ήθελα να ακούσω περισσότερα σχετικά με τον θόρυβο του κινητήρα. Αλλιώς να την κάνω για C4... 🙂

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 @lap last edited by

            @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

            C4 καλύτερο από το 2008. Το 2008 γενικά καλό οικογενειακό για το μήκος του.
            308 κανείς δεν το οδήγησε, ακούγονται πολλά θετικά αλλά δεν ξέρω αν θα χώρας λόγω ιδιοτροπίας της θέσης οδήγησης.

            Ψέματα! Το έχω οδηγήσει το 308 όπως και το c4 το 2008 όχι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sabas_thess last edited by

              Ωστόσο να πούμε και αυτό. Το 2008 είναι πιο στενό και πιο άβολο στην θέση του οδηγού από το 308. Το ότι μπαίνεις στα ίσια ελέω ύψους δεν μου λέει κάτι όταν ο ίδιος ο διαθέσιμος χώρος είναι σαφώς μικρότερος και πιο άβολος.

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 @lap last edited by

                @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                C4 καλύτερο από το 2008. Το 2008 γενικά καλό οικογενειακό για το μήκος του.
                308 κανείς δεν το οδήγησε, ακούγονται πολλά θετικά αλλά δεν ξέρω αν θα χώρας λόγω ιδιοτροπίας της θέσης οδήγησης.

                επισης στο 308 vs c4 σαφως το 308 εχει πιο γερο πατημα στον δρομο το σιτροεν ειναι λιγο ...ελαφροισκιωτο ....

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andya3 @tkin73 last edited by

                  @tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  C4 καλύτερο από το 2008. Το 2008 γενικά καλό οικογενειακό για το μήκος του.
                  308 κανείς δεν το οδήγησε, ακούγονται πολλά θετικά αλλά δεν ξέρω αν θα χώρας λόγω ιδιοτροπίας της θέσης οδήγησης.

                  επισης στο 308 vs c4 σαφως το 308 εχει πιο γερο πατημα στον δρομο το σιτροεν ειναι λιγο ...ελαφροισκιωτο ....

                  Ελαφροίσκιωτο χα, χα. Φοβερός χαρακτηρισμός. Είχα χρόνια το Xanthia και όταν έμπαινα σε καμιά στροφή στην Εθνική με πάνω από 120 "ψιλοβούλιαζε" το αμάξι στο πλάι και τρόμαζαν οι συνεπιβάτες, χα, χα.
                  Θα τα έχουν βελτιώσει φαντάζομαι τα καινούργια, δεν μπορεί. ε? ε? 🙄

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    theoapo @andya3 last edited by theoapo

                    @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    @tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    C4 καλύτερο από το 2008. Το 2008 γενικά καλό οικογενειακό για το μήκος του.
                    308 κανείς δεν το οδήγησε, ακούγονται πολλά θετικά αλλά δεν ξέρω αν θα χώρας λόγω ιδιοτροπίας της θέσης οδήγησης.

                    επισης στο 308 vs c4 σαφως το 308 εχει πιο γερο πατημα στον δρομο το σιτροεν ειναι λιγο ...ελαφροισκιωτο ....

                    Ελαφροίσκιωτο χα, χα. Φοβερός χαρακτηρισμός. Είχα χρόνια το Xanthia και όταν έμπαινα σε καμιά στροφή στην Εθνική με πάνω από 120 "ψιλοβούλιαζε" το αμάξι στο πλάι και τρόμαζαν οι συνεπιβάτες, χα, χα.
                    Θα τα έχουν βελτιώσει φαντάζομαι τα καινούργια, δεν μπορεί. ε? ε? 🙄

                    Οι μαγικές λέξεις είναι οι "δεν μπορεί"... ε? ε?
                    😄
                    Νομίζω όμως ότι εκεί έχεις άααααααανεση που λέει κι ένας συμφορίτης!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andreas72 last edited by

                      Για το C4 όλα τα reviews μιλάνε για αρκετά έντονες κλίσεις στις στροφές (και έχω δει πάρα πολλά...)
                      Για το 308 δεν έχω άποψη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Κλασικά η citroen έχει κλίσεις στις στροφές αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν στρίβουν με πολλά και ότι βγαίνουν εκτός. Απλά ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες στα γρήγορα κομμάτια.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kkostask last edited by

                          Έχοντας οδηγήσει και τα 2,συμφωνώ ,με τους προλαλήσαντες. Το Σιτροέν σου θυμίζει «κυρία» που θέλει απαλή διαχείριση στο δρόμο ενώ το 308 είναι πιο μπρουτάλ. Και τα 2 στρίβουν καλά,απλά το Σιτροέν έχει μεγαλύτερες κλίσεις. Στον αυτοκινητόδρομο όμως δεν έχει αντίπαλο….ταξιδεύεις ώρες και δεν κουράζεσαι. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι το 308 είναι κακό, το αντίθετο μάλιστα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 last edited by tkin73

                            Εντάξει έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους το 308 σαφώς βεντουζωνει καλύτερα στον δρόμο είναι δεδομένο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Οι Σιτροέν θέλουν οδήγηση Ευγενών...

                              Να στρίβεις ένα κλικ νωρίτερα από τα άλλα αμάξια...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • G
                                Green Power last edited by Green Power

                                Καλησπέρα,

                                Διαβάζω σε πολλά φόρα ότι η Peugeot πλέον είναι premium εταιρεία και ότι το λένε όλοι. Ισχύει κάτι τέτοιο;

                                Μου κάνει εντύπωση γιατί στο οργανόγραμμα της Stellantis έχει τοποθετηθεί στην upper mainstream κατηγορία ενώ premium θεωρούν τη DS μαζί με την Alfa και τη Lancia.

                                Με είχαν βγάλει και τρελό μάλιστα που τους αμφισβήτησα λες και έχω προηγούμενα με την πάντα αγαπητή για μένα ελέω Γαλλίας Peugeot.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Ετσι όπως τα λες είναι . Η Πεζώ είναι απέναντι στην Φόλκς πρακτικά, αλλά κοιτάει και λίγο ψηλότερα.

                                  Από ότι ακούμε θα βάλουν την Αλφα απέναντι στην Μπεμβε και ίσως την Λάντσια και την Ντι Ες απέναντι στην Μέρκ και την Αουντι.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dublin @Green Power last edited by dublin

                                    @green-power said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                    Καλησπέρα,

                                    Διαβάζω σε πολλά φόρα ότι η Peugeot πλέον είναι premium εταιρεία και ότι το λένε όλοι. Ισχύει κάτι τέτοιο;

                                    Μου κάνει εντύπωση γιατί στο οργανόγραμμα της Stellantis έχει τοποθετηθεί στην upper mainstream κατηγορία ενώ premium θεωρούν τη DS μαζί με την Alfa και τη Lancia.

                                    Με είχαν βγάλει και τρελό μάλιστα που τους αμφισβήτησα λες και έχω προηγούμενα με την πάντα αγαπητή για μένα ελέω Γαλλίας Peugeot.

                                    Έτσι ακριβώς είναι, απλά όντως αγγίζει premium στις εκδόσεις Allure και πάνω, σε υλικά/design/τεχνολογία, οπότε θα μπορούσες να βάλεις κάποια αυτοκίνητα απέναντι σε καθαρές premium επιλογές, όπως π.χ και τις κορυφαίες εκδόσεις του Mokka. Η ακριβής τοποθέτηση όμως είναι αυτή, upper mainstream, μαζί με την Opel που προορίζεται να "δελεάσει" τις περισσότερο Γερμανοκρατούμενες αγορές που δεν εμπιστεύονται εύκολα τα Γαλλο-Ιταλικα σήματα.

                                    Ξεκάθαρα premium είναι η DS και ΘΑ είναι η Lancia (δεν έχει τίποτα ακόμη) ενώ η Alfa θέλει δουλειά πολύ, έτσι όπως την είχε καταντήσει η FCA (κάποιες χρονιές η Lancia, ΜΟΝΟ με την Ypsilon, και ΜΟΝΟ Ιταλία, είχε περισσότερες πωλήσεις από όλη την Alfa, σε όλες τις αγορές!). Jeep ειδικού - ακριβού σκοπού και Citroen/Fiat mainstream.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by realzeus

                                      Οι πωλήσεις δεν λένε τίποτα για το πόσο καλό είναι ένα όχημα και το πόσο βαρύ είναι το όνομα του. Οι σημερινές Alfa είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία τους και προφανώς το καλύτερο κομμάτι της Stellantis σε αυτές.

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin @realzeus last edited by dublin

                                        @realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                        Οι πωλήσεις δεν λένε τίποτα για το πόσο καλό είναι ένα όχημα και το πόσο βαρύ είοναι το όνομα του. Οι σημερινές Alfa είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία τους και προφανώς το καλύτερο κομμάτι της Stellantis σε αυτές.

                                        Αν δεν πουλήσουν όμως..θα κλείσουν..10 χρόνια έχουν πάρει αυτές οι premium μάρκες, και μία - δύο θα καταργηθούν μετά την δεκαετία, οπότε, ναι.. μετράνε και οι πωλήσεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Οι μετρήσεις μετράνε στους ισολογισμούς, όχι στον δρόμο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            DS/Chrysler/Alfa/Lancia θα χρηματοδοτηθούν για 10 χρόνια (που έχουν ξεκινήσει). Όποιες δεν επιτύχουν στόχους (πωλήσεις) θα πάψουν να υπάρχουν, άρα δεν θα πατάνε και πουθενά.

                                            realzeus H 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 45 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr