-
Αν κάποιος ταξιδέψει στο εθνικό δίκτυο της χώρας καθημερινή θα το βρεί κυρίως άδειο. Οι περισσότεροι συνταξιδιώτες του θα είναι leasing επαγγελματιών ( πωλητών, αντιπροσώπων κ.λπ.) .
Κίνηση (σχετικά) θα βρεί κυρίως στις διαδρομές γειτονικών πόλεων (π.χ. Ιωάννινα-Άρτα, Τρίκαλα-Λάρισα, Αγρίνιο-Πάτρα, Αθήνα -Κόρινθος κ.λπ.) , τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης από τη δουλειά.
Τι θέλω να πω με αυτό , ότι υπάρχουν (υπάρχουμε) , αρκετοί για τους οποίους το πετρέλαιο είναι πλέον εργαλείο για την επαγγελματική τους δραστηριότητα (ακόμα και Δ.Υ.).
Στην αρχή οι άνθρωποι έκαναν τη δουλειά του με 20ετίας οχήματα μετατρέποντάς τα σε αέριο (αρκετοί ακόμα...), μετά ήρθαν οι εισαγωγές πετρελαίου euro4 ( όσα δεν ήταν τελείως σάπια) και αρκετοί πάλεψαν να αγοράσουν και να ξεπληρώνουν νεότερα πετρέλαια.
Τι θα γίνουν όλοι αυτοί οι κάτοικοι της επαρχίας , για τους οποίους 100χλμ να πας και 100 να γυρίσεις δεν θεωρείται ταξίδι αλλά καθημερινή διαδρομή; Ένας από τα Ιωάννινα ή ένας από τα Τρίκαλα, Καρδίτσα, Κοζάνη, Άρτα ( και δε ξέρω από που αλλού) για να πάει για το καλοκαιρινό του μπάνιο το ΣΚ στη θάλασσα θέλει 200 χλμ πηγαινέλα.
Κοινώς να γράψω πάλι το στερεότυπο , Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα......
Φαντάζομαι ότι το καθημερινό commuting είναι ακόμα μεγαλύτερο σε χώρες του εξωτερικού (Γερμανία,Γαλλία). Εκεί τι γίνεται;
Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να καλύψει τέτοιες απαιτήσεις και να πάρει τα ηνία από το πετρέλαιο; Τα υβριδικά σίγουρα δεν ικανοποιούν ακόμα , και το δίκτυο φόρτισης δεν μπορεί να υποστηρίξει σήμερα τέτοια χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πρέπει να γίνουν θαύματα στην υλοποίηση της εγκατάστασης φορτιστών....
Οι μισοί Έλληνες ζούμε σε πόλεις και χωριά στις οποίες το Ami θα το ¨τραμουκίζουν¨ 14χρονα με στρογγυλοφάναρα παπιά και τρύπιες εξατμίσεις.....Ο επαρχιώτης "γλυκάθηκε" στο 4,5 lt/km που βλέπει από το λιωμένο corsa εισαγωγής (που να έχει και κανένα αξιοπρεπές πιο σύγχρονο πετρέλαιο), για αυτό και ακόμα και τα πετρέλαια euro4 , κρατάνε τιμές. Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα όνειρο απατηλό εδώ γύρω ακόμα, και το 30 δεν είναι και τόσο μακριά .... -
Μια χαρά τα λες. Στην παρούσα φάση τα ηλεκτροκίνητα θα ήταν λουκούμι για αυτοκίνητα πόλης. Να καθαρίσει και η ατμόσφαιρα από τη μεγάλη συγκέντρωση αυτοκίνητων, να εισαχθεί και η νέα τεχνολογία σιγά-σιγά.
Ξεκινάνε ανάποδα όμως. Δίνουν βάση στα μεγάλα και πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που δεν εξυπηρετούν σε ταξίδια και μετακίνηση σε μακρινές αποστάσεις. Ακόμα κι αν πυκνώσουν οι φορτιστές στο οδικό δίκτυο.
Το επιχείρημα ότι αυτό γίνεται λόγω τεχνολογικών/κοστολογικών περιορισμών, δεν αναιρεί το γεγονός ότι το τρέχων επιχειρηματικό μοντέλο λανσαρίσματος των ηλεκτρικών περισσότερο προβληματίζει και αποθαρρύνει τον κόσμο, παρά βοηθάει στην εδραίωσή τους.
Θα πιέσουν αφόρητα βέβαια και με όλους τους δυνατούς τρόπους, γιατί οι αυτοκινητοβιομαχανίες έχουν ρίξει τρελά λεφτά και οι πολιτικοί τα στηρίζουν, αλλά πρέπει να πειστεί και ο κόσμος ότι καλύπτονται οι ανάγκες του. -
Ami για μέσα, diesel για έξω. Και πολλά δίκυκλα.. ήθελα να βάλω 5€ προχθές στο μηχανάκι, και άκουσε λάθος ο βενζινας και μου έβαλε 2, και του λέω "5 σου είπα", απαντάει "εντάξει, και με 2€, 200χλμ θα τα κάνεις"! Φυσικά, δεν θα κάνω 200, αλλά 150χλμ σίγουρα! Δεν έβαλα άλλο. Κράτησα το 3€ για την άλλη εβδομάδα..
-
Ναι.....αλλά σε μηχανάκι.
Σε ποδήλατο βγαίνει 3-4 σουβλάκια. Πόσο έχουν πάει και αυτά;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι.....αλλά σε μηχανάκι.
Σε ποδήλατο βγαίνει 3-4 σουβλάκια. Πόσο έχουν πάει και αυτά;
Οριακά για ένα πιτόγυρο lap. Εξαρτάται και την περιοχή και την ποιότητα και το μέγεθος.
-
Καμία 15 χλμ το πολύ δηλαδή με 3 ευρώ. Πανάκριβα
Επίσης να ρωτήσω λίγο...ποιο σαραβάλο μηχανάκι που ντουμάνιαζει την πόλη κάνει με ένα λίτρο 200χλμ;;;;
Ένα καλό σύγχρονο σκούτερ με σωστούς καταλύτες καταναλώνει 3 λίτρα. Όσο ένα yaris hybrid -
Σωστά. Με 2λιτρα κάνει 150-170χλμ. 4€, όχι 2.
Όσο παλιότερο είναι ένα όχημα τόσο περισσότερο καίει, όχι το αντίθετο.. όλα τα scooter και παπιά μέχρι 150κυβικα έχουν 2-2.5λιτρα ανά 100 κατανάλωση, και δύναμη για δικαβαλο αν χρειαστεί φυσικά.
Το Honda SH125 και 150 euro5 έχουν επίσημη κατανάλωση 2λιτρα με ρεζερβουάρ 5.6λιτρα, σε πραγματικές συνθήκες βγάζει άνετα 250χλμ.
Καταπληκτικό σε σχέση τιμής/κατανάλωσης/πρακτικότητας είναι το Visio.
https://www.bikeit.gr/scooter-papia-honda/item/28257-test-honda-vision-110-2021?m=1&dt=1648729297559
Εγώ αυτή τη στιγμή έχω "ξεμείνει" με 100αρι παπί Honda, αλλά σύντομα θα πάω σε κάτι μεγαλύτερο σαν συμπληρωματικό, απλά είμαι μεταξύ αναγκών, λογικής, και συναισθήματος, και η αγορά δικύκλου έχει πάρα πολύ συναίσθημα μέσα. Το παπί όμως δεν θα το αποσύρω, είναι πραγματικά απελευθερωτικό στο κέντρο, αδιανόητα βολικό και οικονομικό, καθώς και για γρήγορες δουλειές γύρω γύρω.
-
2 ευρώ έχει 0.9 λίτρα βενζίνης... Μοτοποδήλατο έχεις;
Μας δουλεύεις;; -
Άρα, σχεδόν 5 ευρώ θέλει για τα 100 χλμ όχι 1 ευρώ. Πενταπλάσιο κόστος. Και αυτά με την τυποποιημένη κατανάλωση. Βάλε σε αυτήν 0.5 λίτρα παραπανω για να είσαι μέσα πάμε για τα 6 ευρώ /100χλμ.
Κατά τα άλλα πολύ ωραίο παπάκι, Χόντα είναι άλλωστε. Βέβαια με αυτά τα χρήματα παίρνεις πιο μεγάλα και με abs και ίσως traction control -
Τώρα θα ήθελα να γράψω και εγώ κάτι περί κατανάλωσης και δικύκλου, αλλά γάμα το.
Θα αρχίσει πάλι η γνωστή ιστορία. -
Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω. Αρχικά κάνετε όλοι σας θαυμάσια δουλειά μοιράζοντας γνώση και εμπειρία. Για έναν τύπο σαν και εμένα, που δεν το έχει ιδιαίτερα με τα αυτοκίνητα, πρέπει να σας "ανάψω λαμπάδα". Πολλά μπράβο!
Είμαι κάτοχος Nissan Micra 16v μοντέλο 97. ,είναι αρκετά παλιο. Πλεον μου μπαινουν κάποιες σκέψεις σταδιακά να προχωρήσω στην αγορά ένος καινούριου. Θεώρησα πως πριν προχωρήσω στο μοντέλο, είναι ορθό να ρωτήσω και να μάθω πληροφορίες για το καύσιμο.
Προορίζεται κυρίως για ταξίδια και λιγότερο για την πόλη. Αρχικά "κόλλησα" με τα υβριδικά, αλλά διαβάζοντας ορισμένες σελίδες διαπίστωσα πως το diesel είναι ακόμα καλύτερο.
Δεδομένου πως έχουν βγεί πλέον πολλές μορφές κίνησης, ποια είναι αυτή που μπορεί να συνδυάσει αποδοτικά σε km και καύση, και να καλύψεις τις ανάγκες, αρχικά για ταξίδι και δευτερευόντως για κίνηση στην πόλη;
Σας ευχαριστώ.
-
@mike07 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω. Αρχικά κάνετε όλοι σας θαυμάσια δουλειά μοιράζοντας γνώση και εμπειρία. Για έναν τύπο σαν και εμένα, που δεν το έχει ιδιαίτερα με τα αυτοκίνητα, πρέπει να σας "ανάψω λαμπάδα". Πολλά μπράβο!
Είμαι κάτοχος Nissan Micra 16v μοντέλο 97. ,είναι αρκετά παλιο. Πλεον μου μπαινουν κάποιες σκέψεις σταδιακά να προχωρήσω στην αγορά ένος καινούριου. Θεώρησα πως πριν προχωρήσω στο μοντέλο, είναι ορθό να ρωτήσω και να μάθω πληροφορίες για το καύσιμο.
Προορίζεται κυρίως για ταξίδια και λιγότερο για την πόλη. Αρχικά "κόλλησα" με τα υβριδικά, αλλά διαβάζοντας ορισμένες σελίδες διαπίστωσα πως το diesel είναι ακόμα καλύτερο.
Δεδομένου πως έχουν βγεί πλέον πολλές μορφές κίνησης, ποια είναι αυτή που μπορεί να συνδυάσει αποδοτικά σε km και καύση, και να καλύψεις τις ανάγκες, αρχικά για ταξίδι και δευτερευόντως για κίνηση στην πόλη;
Σας ευχαριστώ.
Λόγω της κρίσης τώρα θα σου πω lpg από την εταιρεία όμως όχι after, αν ηρεμήσουν τα πράγματα που κάποια στιγμή θέλω να πιστεύω θα ηρεμήσουν το diesel είναι μονόδρομος, τα υβριδικά είναι πολύ ωραία αλλά για το λογο που το θες δεν θα μπορούσες ποτέ να δεις στο 100 % τι σημαίνει υβριδικο και την οικονομία του, τα λέω αυτά γιατί και γω είχα κλείσει στην αρχή υβριδικο αλλά τελευταία στιγμή γύρισα στο diesel. Προσωπική άποψη πάντα
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τώρα θα ήθελα να γράψω και εγώ κάτι περί κατανάλωσης και δικύκλου, αλλά γάμα το.
Θα αρχίσει πάλι η γνωστή ιστορία.Ποια γνωστή ιστορία! Μην αυτολογοκρινεσαι!
Άσχημο, αλλά μάλλον το απόλυτο εργαλείο για Αθήνα.
-
Ωραίο είναι ρε συ.
Μια χαρά μηχάνημα, αν και προσωπικά σε αυτά τα κυβικά θα ήθελα και traction control. Ιδιαίτερα στα αυτόματα με cvt και 300 κ εκ και πάνω.
Αλλά οκ είναι τετράχρονο, υδρόψυκτο και έχει και abs.
Αυτά της sym να ξέρεις 4,5 λίτρα στα σίγουρα η κατανάλωση.
Στα honda καλύτερη η κατανάλωση και καλύτερο το cvt αλλά 1/3 της τιμής ακριβότερα.Αυτό μάλλον τα έχει όλα.
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Honda-PCX125-2021-Ayth-einai-h-timh-toy_132111.asp
-
Honda sh 300 μοντέλο 2018.
Έχω κάνει 18.000 χλμ...
Μέσος όρος κατανάλωσης 3,3 lt/100 χλμ...
Να συμπληρώσω ότι από το 2007 μέχρι το 2018 είχα το πρώτο SH 300 που κυκλοφόρησε...
Με εκείνο είχα κάνει 70.000 χλμ με μέσο όρο 4,5 lt/100 χλμ...
Το γράφω για σύγκριση και για το μέγεθος της εξέλιξης...
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τώρα θα ήθελα να γράψω και εγώ κάτι περί κατανάλωσης και δικύκλου, αλλά γάμα το.
Θα αρχίσει πάλι η γνωστή ιστορία.Ποια γνωστή ιστορία! Μην αυτολογοκρινεσαι!
Άσχημο, αλλά μάλλον το απόλυτο εργαλείο για Αθήνα.
Προφανώς δεν αφορούσε εσένα το σχόλιο μου.
Έχω χάσει κάθε διάθεση να γράφω απόψεις εδώ μέσα.
Είναι εντελώς μάταιο και άσκοπο.Για το Joyride γράφω ανελλιπώς στο Scooterclub (ως Storm) όπου εκεί υπάρχει άλλο κλίμα διαλόγου και ποιότητας χώρου συζητήσεων.
Αυτά από μένα.
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τώρα θα ήθελα να γράψω και εγώ κάτι περί κατανάλωσης και δικύκλου, αλλά γάμα το.
Θα αρχίσει πάλι η γνωστή ιστορία.Ποια γνωστή ιστορία! Μην αυτολογοκρινεσαι!
Άσχημο, αλλά μάλλον το απόλυτο εργαλείο για Αθήνα.
Προφανώς δεν αφορούσε εσένα το σχόλιο μου.
Έχω χάσει κάθε διάθεση να γράφω απόψεις εδώ μέσα.
Είναι εντελώς μάταιο και άσκοπο.Για το Joyride γράφω ανελλιπώς στο Scooterclub (ως Storm) όπου εκεί υπάρχει άλλο κλίμα διαλόγου και ποιότητας χώρου συζητήσεων.
Αυτά από μένα.
Το ξέρω ότι το έχεις, αυτό το καινούργιο που ποσταρα θα είναι παρόμοιο, αλλά με 300αρι κίνητρα, και επιλογή για μπροστινό λάστιχο 16 ή 15. Θα είναι το απόλυτο "σκυλί".. οκ, σε καταλαβαίνω, αλλά μην τα παίρνεις όλα πολύ σοβαρά, στην τελική άγνωστοι είμαστε μεταξύ μας, κανείς δεν ξέρει απόλυτα τον άλλο και τις ανάγκες του, μην σε επηρεάζει τόσο.
-
@antoniokon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Honda sh 300 μοντέλο 2018.
Έχω κάνει 18.000 χλμ...
Μέσος όρος κατανάλωσης 3,3 lt/100 χλμ...
Τα Χόντα είναι τα πιο οικονομικά, στα sym ανεβαίνεις λιγο πιο πάνω σε κατανάλωση.
Γενικά οποίος έχει οικονομική άνεση πάει για Χόντα
-
Υπάρχουν ενδιάμεσα κι ωραιότατα Kymco αντίστοιχα των Honda και τίμιες αγορές, τα Sym είναι λίγο πιο "κινεζια" αλλά όλα εξαρτώνται απ την τιμή και το σκοπό χρήσης.
-
Βάζω καύσιμο σε εταιρικό αβιν Τετάρτη ή Παρασκευή που έχει διπλούς πόντους.
Είχα βάλει την προπερασμένη Τετάρτη . Είχα περάσει το πρωί και είχα δει το καύσιμο στο 1,82. Λέω να πάω να βάλω 20 ευρώ και όταν πήγα είχε 1,74 οπότε έβαλα 40.
Προχτές έβλεπα πάνω από 2 ευρώ και επειδή πλησίαζε να ανάψει λαμπάκι και είχα και διαδρομές, λέω ας βάλω 20 ευρώ. Εφτασα στο πρατήριο και βλέπω 1,70. Εννοείτε ότι με 65 ευρώ φουλάρισα.
Τελικά την τιμή των καυσίμων θα την παίζουμε και στο στοίχημα...
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά