Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 492
    • 493
    • 140 / 493
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    271
    9850
    747172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab last edited by

      Θα ξεχάσω και αυτά που ήξερα. Οι προδιαγραφές του κινητήρα δεν έχουν καμία σχέση με το ιξωδες. Το ιξωδες έχει άμεση σχέση με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Γι'αυτό τα εγχειρίδια των κατασκευαστών έχουν τα ιξωδη και δίπλα τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος που καλύπτουν!

      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        super-t @ggab last edited by

        @ggab said in Toyota Yaris Cross:

        Με αυτή τη λογική και 20/50 να βάλεις,τέτοιες θερμοκρασίες θα βλέπεις αφού υπάρχει το ψυγείο!
        Γι'αυτό υπάρχουν τα ιξωδη και πάνε ανάλογα με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Το 0/8 τί εύρος θερμοκρασιών καλύπτει;;;;

        alt text

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @ggab last edited by realzeus

          @ggab said in Toyota Yaris Cross:

          Θα ξεχάσω και αυτά που ήξερα. Οι προδιαγραφές του κινητήρα δεν έχουν καμία σχέση με το ιξωδες. Το ιξωδες έχει άμεση σχέση με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Γι'αυτό τα εγχειρίδια των κατασκευαστών έχουν τα ιξωδη και δίπλα τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος που καλύπτουν!

          Σε πιο εγχειρίδιο αυτοκινήτου έχεις δει διαφορετικό ιξώδες ανάλογα με τις θερμοκρασίες;

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @ggab last edited by

            @ggab said in Toyota Yaris Cross:

            Με αυτή τη λογική και 20/50 να βάλεις,τέτοιες θερμοκρασίες θα βλέπεις αφού υπάρχει το ψυγείο!
            Γι'αυτό υπάρχουν τα ιξωδη και πάνε ανάλογα με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Το 0/8 τί εύρος θερμοκρασιών καλύπτει;;;;

            Καμία σχέση! Αυτό που γράφεις δεν έχει σχέση με την μηχανική και την λίπανση. Ο κατασκευαστής προτείνει ένα ιξώδες με βάση τις προδιαγραφές του κινητήρα. Και λέω ότι αυτό ισχύει για όλες τις χώρες γιατί η εξωτερική θερμοκρασία δεν επηρεάζει την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα. Το μόνο που μετράει είναι το ιξώδες "W" (άρα το 20 που λές είναι ΑΚΥΡΟ) για να ξέρουμε πόσο λεπτό είναι το λάδι κατά την εκκίνηση. Όταν πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας αυτή είναι σταθερή είτε έξω έχει -10 είτε +40.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab @realzeus last edited by

              @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

              @ggab said in Toyota Yaris Cross:

              Θα ξεχάσω και αυτά που ήξερα. Οι προδιαγραφές του κινητήρα δεν έχουν καμία σχέση με το ιξωδες. Το ιξωδες έχει άμεση σχέση με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Γι'αυτό τα εγχειρίδια των κατασκευαστών έχουν τα ιξωδη και δίπλα τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος που καλύπτουν!

              Σε πιο εγχειρίδιο αυτοκινήτου έχεις δει διαφορετικό ιξώδες ανάλογα με τις θερμοκρασίες;

              Σε όλα μου τα αυτοκίνητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andya3 last edited by

                Οι αριθμοί που συνοδεύουν το περίφημο "W" συνδέονται με τις θερμοκρασίες του περιβάλλοντος που λειτουργεί ο κινητήρας, όχι με τις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα. Όσο πιο πολύ αυξάνεται το νούμερο μετά το W, τόσο αυξάνεται το ιξώδες του λαδιού και γίνεται πιο παχύρευστο.
                Στη vw π.χ. δίνουν άλλες προδιαγραφές λαδιού για τις ψυχρές και άλλες για τις θερμές χώρες, για τον ίδιο κινητήρα.

                Υπάρχει κάποιος λόγος που η Toyota προτείνει ένα υπερβολικά λεπτό λάδι όπως είναι το 0W8. Πιθανότατα οι πολύ συχνοί κύκλοι ενεργοποίησης-απενεργοποίησης του θερμικού μοτέρ και τα συνεχή θερμικά σοκ που προκαλούν, καθώς συνδέονται με συνεχείς κύκλους κρύο μοτέρ-ζεστό μοτέρ.
                Αυτή η συνεχή μεταβολή της θερμοκρασίας προκαλεί μεγάλη και πρόωρη φθορά και αντιμετωπίζεται καλύτερα με λεπτά λάδια που λιπαίνουν πιο γρήγορα και πιο εκτεταμένα τα μέταλλα του μοτέρ. Τα λεπτά λάδια αντιμετωπίζουν καλύτερα τις συνεχείς συστολές-διαστολές που κάνουν τη μεγάλη ζημιά.

                Το σοφότερο θα είναι κάποιος να ακολουθήσει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Η Toyota που έφτιαξε το μοτέρ ξέρει καλύτερα από τον κάθε μάστορα. Και αν νιώθει ανασφάλεια ας αλλάζει το λάδι συχνότερα.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Ξεκάθαρα.

                  alt text

                  fanis75 ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @super-t last edited by

                    @super-t said in Toyota Yaris Cross:

                    Ξεκάθαρα.

                    alt text

                    Για τις χαμηλές θερμοκρασίες, λογικό είναι! Αλλά στις υψηλές είτε 20 είτε 30 κάνει για ακριβώς τις ίδιες θερμοκρασίες. Στη εκκίνηση είναι το θέμα (όπως είπα ο δείκτης W), οταν φτάσει θερμοκρασία λειτουργίας δεν έχει σημασία η εξωτερική θερμοκρασία.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ataim
                      ataim last edited by

                      Άρα; Τα πολύ λεπτά λάδια πχ 8/16 είναι απαραίτητα μόνο στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ενώ για τις συνήθεις θερμοκρασίες της χώρας μας και τα 20 είναι οκ?

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        super-t @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

                        @super-t said in Toyota Yaris Cross:

                        Ξεκάθαρα.

                        alt text

                        Για τις χαμηλές θερμοκρασίες, λογικό είναι! Αλλά στις υψηλές είτε 20 είτε 30 κάνει για ακριβώς τις ίδιες θερμοκρασίες. Στη εκκίνηση είναι το θέμα (όπως είπα ο δείκτης W), οταν φτάσει θερμοκρασία λειτουργίας δεν έχει σημασία η εξωτερική θερμοκρασία.

                        Για τα διαφορετικά νούμερα στην Ευρώπη και καλά το έβαλα.
                        Θα ήθελα να δω που δίνει η VW άλλα νούμερα ανάλογα με την χώρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @ataim last edited by

                          @ataim said in Toyota Yaris Cross:

                          Άρα; Τα πολύ λεπτά λάδια πχ 8/16 είναι απαραίτητα μόνο στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ενώ για τις συνήθεις θερμοκρασίες της χώρας μας και τα 20 είναι οκ?

                          Όχι, δεν είπα αυτό. Είπα ότι η τιμή του ιξώδους έχει 2 νούμερα: το 1ο (W = winter) μας δείχνει την ρευστότητα του λαδιού στο κρύο (άρα όσο πιο κρυο τόσο πιο χαμηλό θέλουμε), το οποίο πλέον 99% των κατασκευαστών συστήνουν 0W, άρα δεν έχει διαφορά (το 0W-20 με το 0W-8 έχουν ίδια ρευστότητα στο κρύο).
                          Η διαφορά είναι στο 2ο νούμερο, που μας δείχνει την ρευστότητα όταν το λάδι ζεσταθεί (συνήθως 120 η 130oC) και δεν έχει σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία, αφού ούτως ή άλλως η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από οποιαδήποτε εξωτερική θερμοκρασία. Οπότε ένα 0w-8 σε σχέση με ένα 0w-16 θα έχει ίδια ρευστότητα στο κρύο αλλά στην θερμοκρασία λειτουργίας θα είναι πιο ρευστό. Ξαναλέω, η 2η τιμή δεν έχει σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία. Για αυτό οι περισσότεροι κατασκευαστές (η BMW εδώ και 20+ χρόνια) συστήνουν ένα ιξώδες για όλες τις χώρες. Κάποτε που το 5w-30 ηταν η νόρμα, σύστηναν στο πολύ κρύο το 0w-30, πλέον όλα 0w είναι.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ataim
                            ataim @super-t last edited by

                            @super-t said in Toyota Yaris Cross:

                            Ξεκάθαρα.

                            alt text

                            Τώρα βγάλαμε άκρη, για αυτό το 5αρι επάνω δεν κάνει για πολύ κρύο, όλα τα 0 κάνουν όμως.

                            Άρα τα 8αρια θα δώσουν λίγο καλύτερη κατανάλωση, καθώς ο κινητήρας θα ζεσταθεί πιο γρήγορα κ ίσως έχει μικρότερες αντιστάσεις στην λειτουργία του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • .SPIROS. 0
                              .SPIROS. 0 last edited by

                              το προβλημα ειναι πως τα 0/8 & 0/16 ειναι πανακριβα & δυσευρετα στην αγορα οποτε οι αντιπροσωπίες βαζουν 0/20 που ειναι καπως φθηνοτερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • City Pop
                                City Pop last edited by City Pop

                                Κυριοι κ κυριες (αν και νομιζω οτι ειναι μονο μια) εχω χασει τη ροη εδω... Εκανα κατι διαγραφες στα cookies και δε μπορω να συνδεθω (περα του συστηματος που γραφω τωρα) και μεχρι να ερθει η σειρα να επικοινωνησω με admin μονο θα σας διαβαζω...

                                Λοιπον παρελαβα... Χθες... Εκανα ηδη πανω απο 300 χλμ... Σε τρια μεγαλα αστικα κεντρα και εθνικη... Συν/λικη καταναλωση 4,7. Νοt bad...

                                ΟBD δεν ηταν θετικη επισημα η ΤΟΥΟΤΑ να κανω καμια παρεμβαση πριν το τελος της εγγυησης...

                                Η περιβοητη διχρωμια, δεν ειναι κατι ασχημο... Δινει μαλιστα κ ενα πολυ ωραια τονο... Ακομα και στις δικες μου ληψεις στη φωτογραφικη του τηλεφωνου φαινεται χαλια, ενω στη πραγματικοτητα δεν ειναι.

                                Ευχομαι καλο Σαββατοκυριακο και σας μεταφερω συντομα περισσοτερες εντυπωσεις.

                                ...Και ενα τραγουδι για το δρομο, ''City Drive''
                                https://www.youtube.com/watch?v=O87mRspQ7zw
                                το οποιο ακουγα χθες στο Yaris Cross ACTIVE PLUS απο το TOYOTA USB που σας ειχα ποσταρει την Πρωτοχρονια...

                                PEACE

                                TOYOTA YARiS CROSS, δε γινεται αλλιως...

                                G T 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                • monman2
                                  monman2 last edited by

                                  Να ξεχάσετε αυτά που ξέρετε γιατί τα υβριδικά εχουν τα τελευταία χρόνια αντλίες λαδιού ηλεκτρονικά ελεγχόμενες που στέλνουν το λάδι με τον όγκο και την πίεση που πρέπει οταν ακριβώς την χρειάζεται ο κινητήρας

                                  https://www.jstor.org/stable/26390393
                                  Reducing friction under cold conditions is becoming more important in hybrid vehicle (HV) and plug-in hybrid vehicle (PHV) systems due to the lower oil temperatures of these systems, which results in higher friction loss.

                                  Απο το 2012 η αμερικανική εταιρεία μηχανολόγων

                                  https://www.asme.org/topics-resources/content/better-fuel-efficiency-through-a-better-oil-pump
                                  Fixed-displacement oil pumps currently circulate oil in most automobiles. Designers typically oversize the pumps to handle the harshest engine operating conditions. Most of the time, they consume more power and deliver significantly higher oil pressure than needed. They contain pressure-relief valves as a crude, cost-effective, and reliable way to avoid excessively high oil pressures. But these designs are inefficient, losing significant amounts of energy at high oil flows typical in internal-combustion engines.

                                  όλα γίνονται για την οικονομία καυσίμου και με αυτές τις τιμές καυσίμων είναι Νο1 προτεραιότητα και φυσικά και τις εκπομπές ρύπων.

                                  https://www.asme.org/topics-resources/content/better-fuel-efficiency-through-a-better-oil-pump

                                  Εμείς όμως αγοράζουμε ΤΟΥΟΤΑ και δεν πρέπει να μας ανησυχεί η αξιοπιστία ,όλα τα μοτερ όλων των εταιρειών φτάνουν για πλάκα τα 300-400 Κ χλμ και τα υβριδικά άνετα τα 500-600 Κ ΜΙΛΙΑ (υπάρχουν πολλά δείγματα απο τα Uber taxi στις ΗΠΑ) γιατί τα ηλεκτρικά μοτερ μειώνουν το φορτίο στον κινητήρα .

                                  Αλλα ακόμα και αν δεχθούμε (που είναι μάλλον λάθος )οτι το 0W-8 /0W-16/0W-20 θα μειώσουν την ζωή του κινητήρα κατά πχ100.000 χλμ δεν πειράζει, στα 400.000 χλμ πιο πολύ θα μας νοιάζει η υγεία της μπαταρία παρα του κινητήρα. Μοτερ θα βρίσκουμε στα μεταχειρισμένα με κανα χιλιάρικο (τοποθετημένο) και η μπαταρία θα εχει τα διπλά ... οι κλέφτες το ξέρουν ήδη!😊

                                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Αντλίες μεταβλητής ροής/πίεσης, έστω 2 σταδίων, υπάρχουν καμιά 7ετία τώρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab @City Pop last edited by

                                      @city-pop said in Toyota Yaris Cross:

                                      Κυριοι κ κυριες (αν και νομιζω οτι ειναι μονο μια) εχω χασει τη ροη εδω... Εκανα κατι διαγραφες στα cookies και δε μπορω να συνδεθω (περα του συστηματος που γραφω τωρα) και μεχρι να ερθει η σειρα να επικοινωνησω με admin μονο θα σας διαβαζω...

                                      Λοιπον παρελαβα... Χθες... Εκανα ηδη πανω απο 300 χλμ... Σε τρια μεγαλα αστικα κεντρα και εθνικη... Συν/λικη καταναλωση 4,7. Νοt bad...

                                      ΟBD δεν ηταν θετικη επισημα η ΤΟΥΟΤΑ να κανω καμια παρεμβαση πριν το τελος της εγγυησης...

                                      Η περιβοητη διχρωμια, δεν ειναι κατι ασχημο... Δινει μαλιστα κ ενα πολυ ωραια τονο... Ακομα και στις δικες μου ληψεις στη φωτογραφικη του τηλεφωνου φαινεται χαλια, ενω στη πραγματικοτητα δεν ειναι.

                                      Ευχομαι καλο Σαββατοκυριακο και σας μεταφερω συντομα περισσοτερες εντυπωσεις.

                                      ...Και ενα τραγουδι για το δρομο, ''City Drive''
                                      https://www.youtube.com/watch?v=O87mRspQ7zw
                                      το οποιο ακουγα χθες στο Yaris Cross ACTIVE PLUS απο το TOYOTA USB που σας ειχα ποσταρει την Πρωτοχρονια...

                                      PEACE

                                      Σου εύχομαι καλά,πολλά και απροβλημάτιστα χλμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Αντλίες μεταβλητής παροχής υπάρχουν χρόνια, από τότε που ανακαλύφθηκαν οι ρυθμιστές στροφών. Και τα κλιματιστικά στα σπίτια με inverter στην ίδια τεχνολογία στηρίζονται, δεν είναι τίποτα φοβερό και τρομερό αυτός ο περιβόητος "ηλεκτρονικός έλεγχος".
                                        Επίσης δεν έχουν σχέση με τις προδιαγραφές του λαδιού του κινητήρα. Δουλεύουν σε χαμηλότερες στροφές όταν χρειάζεται μειωμένη παροχή λαδιού το μοτέρ, και καταναλώνουν λιγότερη ισχύ, είναι για οικονομία καυσίμου ή ρεύματος στα ηλεκτρικά/υβριδικά.

                                        Φυσικά είναι πιο ακριβές και έχουν και ένα πλακετάκι που τις ελέγχει, οπότε έχεις και μια πιθανή πηγή βλάβης ακόμα, σε αντίθεση με τις "παραδοσιακές" που έπαιρναν από ιμάντα ή αλυσίδα και δεν πάθαιναν τίποτα. Έχει τύχει σε κανέναν σας να αλλάξει ποτέ αντλία λαδιού στο αυτοκίνητό του?

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • .SPIROS. 0
                                          .SPIROS. 0 last edited by

                                          Οι αντλίες λαδιού στα υβριδικά, θεωρητικά, είναι πιο αξιόπιστες γιατί δουλεύουν πολύ λιγότερο άρα έχουν λιγότερη καταπόνηση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Είναι τελείως θεωρητικό αυτό που λες, έως αυθαίρετο. Το αντίθετο πιστεύω, ότι οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντλίες, ακριβώς λόγω του ηλεκτρονικού μέρους είναι πιο εύκολο να χαλάσουν. Δεν έχω συναντήσει ποτέ συμβατικό αυτοκίνητο που να έχει χρειαστεί ν' αλλάξει αντλία λαδιού. Γι' αυτό ρωτάω, έχει τύχει ποτέ σε κανέναν σας να αλλάξει αντλία λαδιού στο αυτοκίνητό του?

                                            Εξίσου θεωρητικό και αυθαίρετο είναι ότι τα θερμικά μοτέρ στα υβριδικά χρησιμοποιούνται λιγότερο, άρα φθείρονται λιγότερο και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Τα μοτέρ σ' αυτά τα αυτοκίνητα αναβοσβήνουν συνεχώς, αυτός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός για τη μακροζωία του κινητήρα. Παρόμοια κριτική υπάρχει και για το start-stop, αλλά εδώ το μοτέρ δεν προλαβαίνει να κρυώσει όσο περιμένεις στο φανάρι, απλώς σταματάει να κυκλοφορεί το λάδι που κι αυτό κακό είναι.
                                            Γι' αυτό τα μοτέρ στα αυτοκίνητα που κινούνται κυρίως Εθνική είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση και ζουν περισσότερο απ' αυτά που κινούνται κυρίως στην πόλη.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 492
                                            • 493
                                            • 140 / 493
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr