Το αμαξάκι θα πουλήσει πολύ , για πολλούς λόγους.
Αρχικά βγαίνει σε καλή τιμή , αφού όλοι μπορούν να έχουν κάποιον κάτω των 29 για να το βάλουν στο όνομα του, καθώς πλέον δεν υπάρχει τεκμήριο αγοράς για αυτό.
Δεν υπάρχει τεκμήριο χρήσης, το οποίο για οποιοδήποτε αμάξι είναι τουλάχιστον 2000 ευρώ.
Δεν έχει τέλη. Η ασφάλεια επειδή μίλησα με κάποιους είναι 60-150 τον χρόνο ανάλογα με τις καλύψεις. Αστείο σέρβις, αν υπάρχει και κυρίως η φόρτιση παντού με απλή πρίζα.
Ακόμα θα πηγαίνει στις λεωφορειολωρίδες , όπως τα μηχανάκια και η σύγκριση είναι με 50άρι παπί ως προς την ταχύτητα και με αμάξι μικρό ως προς τους χώρους.
Δεν έχει αερόσακους . Τα αμάξια 15-20-25 χρόνων που έχουν για δεύτερο τρίτα πολλοί , έχουν ? Και αν έχουν δουλεύουν ?
Προσωπικά αν η χρήση ήταν πολύ στην πόλη, που δεν είναι για μένα , θα έδινα το C4 του 2005 , για 2-3-4000 ανάλογα με την εποχή και θα έπαιρνα ένα τέτοιο με 2-3000 ακόμα , που τον πρώτο χρόνο θα είχα 265 τέλη και 200 διαφορά ασφαλίστρων όφελος και 3000 χλμ Χ 10 λ/100 και ένα σέρβις σύνολο χαλαρά 1000-1200 ευρώ. Δηλαδή μετά τα 2 χρόνια θα ήμουν με 1200 στην τσέπη κάθε χρόνο, χωρίς να υπολογίζω βλάβες στο παλιό αμάξι.
Με 70 χλμ αυτονομία σημαίνει ότι θα το βάζεις 1-2 ώρες στην πρίζα κάθε 2-3 μέρες και θα δίνεις 2 ευρώ την φορά.
Για οικογένειες με μικρά παιδιά , από 0-18 είναι ιδανικό για τα ψώνια και τις μεταφορές σε φροντιστήρια , σχολεία κλπ. Δεν θα κάνει πάνω από 10-20 χλμ την ημέρα.
Επίσης στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο , το κέντρο της πόλης είναι απρόσιτο για τα θερμικά αμάξια, άρα μπαίνουν και άλλες λογικές για την κατοχή του.
Μην ξεχνάτε ότι εκεί τα ακριβά σπίτια είναι τα παλιά στο κέντρο, γιατί τα προάστια έχουν θέματα ασφαλείας. Αρα μια χαρά σε βολεύει ένα τέτοιο αμαξάκι όταν μένεις εκεί και έχεις αραγμένο ή νοικιάζεις το κανονικό για το ΣΚ και διακοπές.
Το ΑΜΙ είναι το μέλλον.
Η διαφορά του από τα άλλα ίδιας λογικής, είναι ότι είναι φτηνό και ότι είναι ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ και ΕΠΩΝΥΜΟ.
Το βγάζει και η Οπελ με άλλο όνομα , μπορεί να το βγάλει η Φίατ ή η Λάντσια στην Ιταλία.
Και βέβαια είναι η φτηνή λύση για την ηλεκτροκίνηση, που μέσα στην πόλη είναι βολική.