-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θέλουμε ή δε θέλουμε να ξεβρωμίσουμε; Γιατί λοιπόν οι επιδοτήσεις να δίδονται μόνο στα ηλεκτρικά οχήματα; λένε οι Ιταλοί.
https://cartalk.gr/italia-epidotisi-kai-gia-agora-thermikon-montelon/
Αυτές τις μέρες που λειτουργεί το καλοριφέρ στο αυτοκίνητο καταλαβαίνεις τι μόλυνση βγάζουν τα παλαιά και κακό συντηρημένα αυτοκίνητα. Όταν δηλαδή έχεις την ροή του αέρα να έρχεται απ' έξω, πραγματικά πνίγεσαι από την βρώμα, άσχετα αν δεν φαίνεται πάντα η καπνα τους. Ακόμα και στα παλαιά βενζίνης, ιδιαίτερα τα μισά καίνε και λάδια και πραγματικά σου έρχεται εμετός από την μυρωδιά. Καλά τα ταξί και τα φορτηγά....είναι απίστευτα. Τρελή μόλυνση.
Στα νεότερα αυτοκινητα έως και τα hybrdis πραγματικά δεν μυρίζει τίποτα.
Οκ τελείως εμπειρικό τεστ, αλλά δείχνει την κατάσταση.Η ατμοσφαιρική ρύπανση στην Αθήνα είναι παροιμιώδης. Το λεκανοπέδιο, είναι από τα χειρότερα μέρη για να φτιάξεις μία μεγαλούπολη, ανάλογα με τον καιρό (κυρίως αέρα) η ατμοσφαιρική ρύπανση μπορεί να κάτσει και να αυξάνεται για μήνες.. ειδικά μετά από κάτι ατυχήματα σε εργοστάσια ανακύκλωσης (κανονικά 2 τουλάχιστον φορές έπρεπε να είχε εγκαταληφθεί η πόλη), αλλά δυστυχώς και το χειμώνα που λόγω μόνιμης οικονομικής κρίσης καίνε κυριολεκτικά ότι βρουν οι άνθρωποι.
Εγώ έχω συνήθως ενεργοποιημένη την ανακύκλωση του αέρα.
Πριν λίγες μέρες ανέφερα για ένα QQ συναδέλφου με βουλωμένο dpf οι επιλογές του μηχανικού μετά από αποτυχημένο καθαρισμό είναι
-
α) 1500 για αλλαγή dpf
-
β) 1000 Για μεταχειρισμένο απο scrap και ότι βγεί
-
γ) 500 για αυτό που κάνουνε όλοι : κατάργηση dpf και προγραμματισμός εγκεφάλου .
Μαντέψτε ...
-
-
Το εχω γράψει και αλλού
Dpf Yaris diesel 450€ με παράδοση του παλιού ,τιμή αντιπροσωπείαςκαι μία καινούργια πληροφορία απο την αντιπροσωπεία στα Γλυκά Νερά
περνάνε καινούργιο εργοστασιακό πρόγραμμα με καλλίτερη συμπεριφορά στις αναγεννήσεις απλώς δεν εχω επιβεβαιώσει αν είναι δωρεάν -
Αν και κανονικά του χρειάζεται ξεχωριστό θέμα , μια και είναι πρωτοπόρος σε αυτή την λογική, έχουμε πλέον επίσημη παρουσίαση του ΑΜΙ στην Ελλάδα.
Τιμές 6500-6900 με την επιχορήγηση των 3000 ευρώ και αν είσαι μέχρι 29 ετών, από 16 μπορείς να το οδηγείς, έχεις και 1000 ακόμη, οπότε με 5500 έχεις ένα αμαξάκι που σε πηγαίνει σε μικρές αποστάσεις , καίει 1 ευρώ τα 100 χλμ, φορτώνει από απλή πρίζα σε 3 ώρες και έχει αυτονομία 70 χλμ.
Προφανώς η ταχύτητα των 45 χλμ περιορίζει την κίνηση σε περιφερειακούς και σε μεγάλους δρόμους σε ώρες νυχτερινές , αλλά τις υπόλοιπες ώρες για δεύτερο αμάξι , είναι ιδανικό.
Σήμερα πολλοί κρατάμε παλιά αυτοκίνητα , που όμως έχουν ένα κόστος με ασφάλιση , τέλη και σέρβις φτάνουν εύκολα τα 800-1000 ευρώ, είναι βενζίνες που καίνει 10-12 λίτρα μέσα στην πόλη στις μικρές διαδρομές και ακόμα και 5-8000 χλμ να κάνεις τον χρόνο , έχεις ένα έξοδο με βενζίνη στο 1,70 από 850-1500 τον χρόνο.
Δηλαδή με 2-3 χρόνια χρήση , αποσβένεται η αγορά του ΑΜΙ, αν μάλιστα πουληθεί το παλιό στα 2-3000, τότε η απόσβεση γίνεται σε 1 χρόνο.
Επίσης η απλή πρίζα και το απλό καλώδιο, δεν φέρνει άλλα προβλήματα κλοπών , που θα σκεπτόταν κάποιος που θα φόρτιζε σε πιλοτές ή αυλές, αλλά και η μικρή διάρκεια των 3 ωρών για άδεια μπαταρία, ίσως να μην χρειαστεί ποτέ , αφού οι διαδρομές των 5-10-20 χλμ , δεν θα την εξαντλούν.
Γενικά θεωρώ ότι το τάιμινγκ της παρουσίασης είναι ιδανικό με τα καύσιμα στα ύψη .
-
Άντε πάλι....
Ρε σεις δώστε τους ένα game boy να παίζουν, μας έχουν τρελάνει με αυτό το ami.Κάπου ειδα ότι τα βγάζουν τον κόφτη και πιάνει μια 60 άρα χλμ, ή το είδα στον ύπνο μου. Αν το είδα στον ύπνο μου να κανω tuning στο ami είμαι και γαμω!
Οκ δεν έχει φορτιστές αλλά που θα το φορτίζεις αν δεν έχεις γκαράζ; Θα σκοντάφτει ο κόσμος στα καλώδια από τα μπαλκόνια.
Ως σχέδιο είναι ωραίο, εμένα αυτό το ίδιο σχέδιο μπροστά πίσω μου αρέσει. Αν είχε και δύο τιμόνια θα ήταν τέλειο. Αλλά θα ήθελα και αερόσακο και abs και φυσικά πιο δυνατό ηλ μοτέρ και μπαταρία.
-
ειπα στη κορακλα μηπως ηθελε ενα...
- Αστειευεσαι? Να παρεις το παιχνιδακι δωρο τον βαφτισιμιο σου τον 7χρονο, ουτε καν στον αλλο την 12χρονο. Ξεφτιλλα θα γινεις αμα κυκλοφορησει η κορη σου με αυτο....
ΑρΕς
πολλες οι ομοιοτητες της προσπαθειας με του θειου σινγκλερ με το c5 -
Fiat 500 κάμπριο η όπως λέγεται αυτό που ανοίγει η οροφή. Τέλειο για κοπέλες.
Swift, φυσικά,
Και κάποιο από τα αδέλφια i10-picantoΑυτά κάνουν για μια σύγχρονη κοπελίτσα εφόσον υπάρχουν μπιμπικινια
-
Παιδιά, από την στιγμή που το Mi δεν έχει a/c δεν κάνει για Ελλάδα...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τιμές 6500-6900 με την επιχορήγηση των 3000 ευρώ και αν είσαι μέχρι 29 ετών, από 16 μπορείς να το οδηγείς, έχεις και 1000 ακόμη, οπότε με 5500 έχεις ένα αμαξάκι που σε πηγαίνει σε μικρές αποστάσεις , καίει 1 ευρώ τα 100 χλμ, φορτώνει από απλή πρίζα σε 3 ώρες και έχει αυτονομία 70 χλμ.
Γενικά θεωρώ ότι το τάιμινγκ της παρουσίασης είναι ιδανικό με τα καύσιμα στα ύψη .
Είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ...αυτό είναι το πρόβλημα του και είναι και ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ για τους άλλους οδηγούς. Να πηγαίνεις στην Κηφισίας και Δ. Πλακεντίας και Πεντέλης με 45χαω, ακόμα και τα λεωφορεία θα σε πατήσουν. ΔΕΝ κάνει για Ελλάδα, παρά μόνο για τους πλούσιους γόνους των ΒΠ να παίζουν στα περιξ της Εκάλης και του Διονύσου.
-
@insanedriver said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παιδιά, από την στιγμή που το Mi δεν έχει a/c δεν κάνει για Ελλάδα...
Ami λέγεται εκτός αν και το "Α" είναι έξτρα εξοπλισμός.
Δόξα τω θεώ έχει standard τις ρόδες.
Υ.γ Σε πειράζω
Υ.γ.1 οκ Σταματάω τις βλακείες -
Το ami θα ήταν ιδανικό να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του μακαρίτη παππού στο χωριό/νησί για τις μικρές μετακινήσεις σε s/m και για θάλασσα κοντινή αλλά χωρίς a/c και airbags
-
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ami θα ήταν ιδανικό να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του μακαρίτη παππού στο χωριό/νησί για τις μικρές μετακινήσεις σε s/m και για θάλασσα κοντινή αλλά χωρίς a/c και airbags
γιεμ γιατι ο παππους πρεπει να ειναι μακαριτης?
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ami θα ήταν ιδανικό να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του μακαρίτη παππού στο χωριό/νησί για τις μικρές μετακινήσεις σε s/m και για θάλασσα κοντινή αλλά χωρίς a/c και airbags
γιεμ γιατι ο παππους πρεπει να ειναι μακαριτης?
Χαχα για να τονίσουμε και την παλαιότητα του οχήματος. Συνήθως αυτοκίνητα που δεν τα θυμούνται ούτε οι κατασκευαστες τους αλλά την δουλειά την κάνουν έστω και με το ζόρι.
-
Γιατί περιμένετε το Αμί;
-
Ο χρόνος θα δείξει..
-
This post is deleted! -
@insanedriver said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παιδιά, από την στιγμή που το Mi δεν έχει a/c δεν κάνει για Ελλάδα...
Αμα είχε A/C θα έπρεπε να βάλουν και πετάλια...
-
Θα πουλήσει απίστευτα..
"Ένα τετράτροχο gadget και όχι… αυτοκίνητο
Το Αmi θέλει να είναι προσιτό σε όλους και σε όλες τις ηλικίες. Για τους δημιουργούς του δεν είναι ένα αυτοκίνητο, αλλά gadget. Στη Γαλλία, για παράδειγμα, ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να το βρει μέχρι και στα Fnac, ενώ στη γενέτειρά του τρέχουν ήδη πολλά προσιτά και ευέλικτα προγράμματα μακροχρόνιας μίσθωσης από €19,99 / μήνα (πρόγραμμα ami ami: με συμβόλαιο διάρκειας 48 μηνών και προκαταβολή €2.644) και προγράμματα κοινής χρήσης (car sharing). Ήδη στην Ελλάδα το εντοπίσαμε σε εταιρεία ενοικιάσεων με κόστος €190 το μήνα (πλέον ΦΠΑ) και χωρίς προκαταβολή.
Εκτός των άλλων, δεν χρειάζεται δίπλωμα για να οδηγηθεί, στη Γαλλία μπορεί να οδηγείται από ηλικίες δεκατεσσάρων ετών και στην Ελλάδα από δεκαέξι ετών, με άδεια μοτοποδηλάτου. Σύμφωνα με τη Citroen,ο ανταγωνισμός του δεν είναι το παραδοσιακό αυτοκίνητο, αλλά τα σκούτερ, τα ηλεκτρικά πατίνια, η Uber ή τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς."
Όπως σας είχα 500 φορές, και επιβεβαιώνει και η ίδια η Citroen, δεν συναγωνίζεται αυτοκίνητα, αλλά scooter, πατίνια, μέσα μαζικής μεταφοράς, ως εκ τούτου, είναι πολύ ασφαλέστερο από το ηλεκτρικό πατίνι που
πατάει σε μία ρόδα σαν την παλάμη μου και κατεβαίνουν με 45χλμ την Κηφισίας χωρίς κράνος, ο 16αρης πάει φροντιστήρια γύρω γύρω στον Γέρακα/Γλυκά Νερά/Γλυφάδα και παίρνει και έναν φίλο/φίλη μαζί, ο γονιός θα προτιμήσει να πάρει ένα τέτοιο από ένα 50αρι παπί - που δεν πάνε και πολύ παραπάνω - στο παιδί του, πολλοί θα έχουν να πηγαίνουν σούπερ μάρκετ αντί να πάνε με τα πόδια και να κουβαλάνε 6-7 σακούλες, ή κοντινές δραστηριότητες τα παιδιά και με 5.500 για ειδικές κατηγορίες είναι σε τιμή σκάνδαλο, σκεφτείτε μόνο ότι μεσαία scooter (ακόμη και από Sym/Kymco) έφτασαν πλέον στα 6.000 και τα μεσαία YAmaha/Honda πάνω από 6.500 (6.840 το Honda ADV 350), οπότε δεν είναι εξωφρενική τιμή (όπως π.χ κάποια που προσομοιώνουν ηλεκτρικά αυτοκινητάκια και πάνε στο 10.000 και λίγο πάνω, εκεί το σκέφτεσαι δίπλα και 3πλα).Είναι όχημα, δεν είναι αυτοκίνητο, και θα γίνει το plus one (+1) για πάρα πολλές οικογένειες, ανεξαρτήτως πόσα οχήματα έχουν γιατί κάποια τρύπα θα γεμίζει, είτε πλούσιοι είναι και κάνουν αγορά gadget, είτε φτωχοί και κάνουν αγορά ανάγκης, είτε μεσαίοι που κάνουν αγορά συμφέροντος και βολικοτητας.
Τέτοιου τύπου οχήματα θα φέρουν την ηλεκτροκίνηση πρώτα στις μάζες, και όχι Tesla 50.000€..
-
Διαφωνώ Δούβλη!!
Εαν θέλει να συναγωνιστεί τα Σκούτερ, θα πρέπει τουλάχιστον να έχει αντίστοιχες επιδόσεις. Αυτό συναγωνίζεται τα ηλεκτρικά πατίνια. Για να είναι χρηστικό πρέπει να μπορέι να κινηθεί με 70-80 χαω. Με 45 κάνει μόνο για στενά πόλης.
Είναι άκρως επικύνδυνο και εκνευριστικό για τους άλους οδηγούς. Γιατι να είσαι σίγουρος ότι οι γόνοι της Εκάλης θα τα πάρουν και θα κατεβαίνουν την Κηφισίας και φυσικά χωρίς να έχουν ιδέα από ΚΟΚ, οδήγηση κλπ.
Είναι μια μπούρδα και μισή και θα πουλήσει μόνο και μόνο λόγω μόδας και γιατί μπορουν να το οδηγήσουν ανήλικοι. Επίσης ΔΕΝ κάνει προσιτή την ηλεκτροκίνηση στις μάζες, γιατί αυτός που θα το πάρει πρέπει να έχει €6.000 για πατίνι, άρα εξ' ορισμού πλούσιος, θα είναι το 4ο-5ο όχημα της οικογένειας και αντί για πατίνι ή ηλεκτρικό ποδήλατο, έχει τα φράγκα να πάρει το Αμι.
-
@fanis75 επικεντρωνεσαι, και σωστά, σε 2-3 λαθεμένες χρήσεις, για τις άλλες 20-30 χρήσιμες όμως δεν αναφέρεις κάτι.
Όπως και να έχει, αυτά τα πράγματα τα κρίνει η ιστορία, το προϊόν μόλις κυκλοφόρησε και θα δούμε τι θα κάνει στο εγγύς μέλλον.
Πάντως όπως ξέρεις έχουμε ένα Saxo στο ένα "χωριό" και ένα 206 στο άλλο (βασικά επαρχιακές πόλεις και οι 2), και τα 2 οχήματα ζήτημα να παιρνανε τα 50χλμ την ώρα πάνω από 2-3 φορές το χρόνο, ίσως αξίζει ένα τέτοιο, που χωράει και στο πάρκινγκ, και δεν θέλει και έξοδα και ούτε ειδικούς φορτιστές..
Άσε που και οι 2 πόλεις έχουν απίστευτο πρόβλημα στο παρκάρισμα..
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 επικεντρωνεσαι, και σωστά, σε 2-3 λαθεμένες χρήσεις, για τις άλλες 20-30 χρήσιμες όμως δεν αναφέρεις κάτι.
Σωστά, για 2 λόγους (κυρίως):
-
Γιατι δεν βλέπω τις 20-30 χρήσεις που λές, παρά μόνο θεωρητικά. Πρακτικά, ακόμα και σαν 4ο όχημα να το έχω δεν με εξυπηρετει αφού δεν μπορώ να κυκλοφορήσω σχεδόν πουθενά χωρίς να ενοχλώ. Πως θα βγω Μεσογείων με δαύτο να πάω το παιδί σχολείο? Και εαν πέσει κάποιος πάνω μου? Άρα πρακτικά οι χρήσεις του είναι πάρα πολύ περιορισμένες, άσχετα με το μάρκετινγ της Σιτροέν που το πλασάρει σαν ό,τι καλύτερο μετά το ψωμί σε φέτες!
-
Γιατί είμαι 100% σίγουρος ότι στην Ελλάδα θα χρησιμοποιείται μόνο με λάθος τρόπο (όπως και τόσα άλλα πράγματα όπως πατίνια, ποδήλατα κλπ.) γιατί και το νομικό πλαισο λέίπει και η πελιψηφία μας στερείται οδηγικής παιδείας.
Για αυτό λέω, για την Ελλάδα είναι και επικίνδυνο και λάθος. Και θα δεις τελικά ποιοι θα κάνουν χρήση...σίγουρα πάντως δεν θα το πάρει ο μισθωτός των €500 για βολική μετακίνηση.
-
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά