-
Άντε πάλι....
Ρε σεις δώστε τους ένα game boy να παίζουν, μας έχουν τρελάνει με αυτό το ami.Κάπου ειδα ότι τα βγάζουν τον κόφτη και πιάνει μια 60 άρα χλμ, ή το είδα στον ύπνο μου. Αν το είδα στον ύπνο μου να κανω tuning στο ami είμαι και γαμω!
Οκ δεν έχει φορτιστές αλλά που θα το φορτίζεις αν δεν έχεις γκαράζ; Θα σκοντάφτει ο κόσμος στα καλώδια από τα μπαλκόνια.
Ως σχέδιο είναι ωραίο, εμένα αυτό το ίδιο σχέδιο μπροστά πίσω μου αρέσει. Αν είχε και δύο τιμόνια θα ήταν τέλειο. Αλλά θα ήθελα και αερόσακο και abs και φυσικά πιο δυνατό ηλ μοτέρ και μπαταρία.
-
ειπα στη κορακλα μηπως ηθελε ενα...
- Αστειευεσαι? Να παρεις το παιχνιδακι δωρο τον βαφτισιμιο σου τον 7χρονο, ουτε καν στον αλλο την 12χρονο. Ξεφτιλλα θα γινεις αμα κυκλοφορησει η κορη σου με αυτο....
ΑρΕς
πολλες οι ομοιοτητες της προσπαθειας με του θειου σινγκλερ με το c5 -
Fiat 500 κάμπριο η όπως λέγεται αυτό που ανοίγει η οροφή. Τέλειο για κοπέλες.
Swift, φυσικά,
Και κάποιο από τα αδέλφια i10-picantoΑυτά κάνουν για μια σύγχρονη κοπελίτσα εφόσον υπάρχουν μπιμπικινια
-
Παιδιά, από την στιγμή που το Mi δεν έχει a/c δεν κάνει για Ελλάδα...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τιμές 6500-6900 με την επιχορήγηση των 3000 ευρώ και αν είσαι μέχρι 29 ετών, από 16 μπορείς να το οδηγείς, έχεις και 1000 ακόμη, οπότε με 5500 έχεις ένα αμαξάκι που σε πηγαίνει σε μικρές αποστάσεις , καίει 1 ευρώ τα 100 χλμ, φορτώνει από απλή πρίζα σε 3 ώρες και έχει αυτονομία 70 χλμ.
Γενικά θεωρώ ότι το τάιμινγκ της παρουσίασης είναι ιδανικό με τα καύσιμα στα ύψη .
Είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ...αυτό είναι το πρόβλημα του και είναι και ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ για τους άλλους οδηγούς. Να πηγαίνεις στην Κηφισίας και Δ. Πλακεντίας και Πεντέλης με 45χαω, ακόμα και τα λεωφορεία θα σε πατήσουν. ΔΕΝ κάνει για Ελλάδα, παρά μόνο για τους πλούσιους γόνους των ΒΠ να παίζουν στα περιξ της Εκάλης και του Διονύσου.
-
@insanedriver said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παιδιά, από την στιγμή που το Mi δεν έχει a/c δεν κάνει για Ελλάδα...
Ami λέγεται εκτός αν και το "Α" είναι έξτρα εξοπλισμός.
Δόξα τω θεώ έχει standard τις ρόδες.
Υ.γ Σε πειράζω
Υ.γ.1 οκ Σταματάω τις βλακείες -
Το ami θα ήταν ιδανικό να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του μακαρίτη παππού στο χωριό/νησί για τις μικρές μετακινήσεις σε s/m και για θάλασσα κοντινή αλλά χωρίς a/c και airbags
-
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ami θα ήταν ιδανικό να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του μακαρίτη παππού στο χωριό/νησί για τις μικρές μετακινήσεις σε s/m και για θάλασσα κοντινή αλλά χωρίς a/c και airbags
γιεμ γιατι ο παππους πρεπει να ειναι μακαριτης?
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ami θα ήταν ιδανικό να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του μακαρίτη παππού στο χωριό/νησί για τις μικρές μετακινήσεις σε s/m και για θάλασσα κοντινή αλλά χωρίς a/c και airbags
γιεμ γιατι ο παππους πρεπει να ειναι μακαριτης?
Χαχα για να τονίσουμε και την παλαιότητα του οχήματος. Συνήθως αυτοκίνητα που δεν τα θυμούνται ούτε οι κατασκευαστες τους αλλά την δουλειά την κάνουν έστω και με το ζόρι.
-
Γιατί περιμένετε το Αμί;
-
Ο χρόνος θα δείξει..
-
This post is deleted! -
@insanedriver said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παιδιά, από την στιγμή που το Mi δεν έχει a/c δεν κάνει για Ελλάδα...
Αμα είχε A/C θα έπρεπε να βάλουν και πετάλια...
-
Θα πουλήσει απίστευτα..
"Ένα τετράτροχο gadget και όχι… αυτοκίνητο
Το Αmi θέλει να είναι προσιτό σε όλους και σε όλες τις ηλικίες. Για τους δημιουργούς του δεν είναι ένα αυτοκίνητο, αλλά gadget. Στη Γαλλία, για παράδειγμα, ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να το βρει μέχρι και στα Fnac, ενώ στη γενέτειρά του τρέχουν ήδη πολλά προσιτά και ευέλικτα προγράμματα μακροχρόνιας μίσθωσης από €19,99 / μήνα (πρόγραμμα ami ami: με συμβόλαιο διάρκειας 48 μηνών και προκαταβολή €2.644) και προγράμματα κοινής χρήσης (car sharing). Ήδη στην Ελλάδα το εντοπίσαμε σε εταιρεία ενοικιάσεων με κόστος €190 το μήνα (πλέον ΦΠΑ) και χωρίς προκαταβολή.
Εκτός των άλλων, δεν χρειάζεται δίπλωμα για να οδηγηθεί, στη Γαλλία μπορεί να οδηγείται από ηλικίες δεκατεσσάρων ετών και στην Ελλάδα από δεκαέξι ετών, με άδεια μοτοποδηλάτου. Σύμφωνα με τη Citroen,ο ανταγωνισμός του δεν είναι το παραδοσιακό αυτοκίνητο, αλλά τα σκούτερ, τα ηλεκτρικά πατίνια, η Uber ή τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς."
Όπως σας είχα 500 φορές, και επιβεβαιώνει και η ίδια η Citroen, δεν συναγωνίζεται αυτοκίνητα, αλλά scooter, πατίνια, μέσα μαζικής μεταφοράς, ως εκ τούτου, είναι πολύ ασφαλέστερο από το ηλεκτρικό πατίνι που
πατάει σε μία ρόδα σαν την παλάμη μου και κατεβαίνουν με 45χλμ την Κηφισίας χωρίς κράνος, ο 16αρης πάει φροντιστήρια γύρω γύρω στον Γέρακα/Γλυκά Νερά/Γλυφάδα και παίρνει και έναν φίλο/φίλη μαζί, ο γονιός θα προτιμήσει να πάρει ένα τέτοιο από ένα 50αρι παπί - που δεν πάνε και πολύ παραπάνω - στο παιδί του, πολλοί θα έχουν να πηγαίνουν σούπερ μάρκετ αντί να πάνε με τα πόδια και να κουβαλάνε 6-7 σακούλες, ή κοντινές δραστηριότητες τα παιδιά και με 5.500 για ειδικές κατηγορίες είναι σε τιμή σκάνδαλο, σκεφτείτε μόνο ότι μεσαία scooter (ακόμη και από Sym/Kymco) έφτασαν πλέον στα 6.000 και τα μεσαία YAmaha/Honda πάνω από 6.500 (6.840 το Honda ADV 350), οπότε δεν είναι εξωφρενική τιμή (όπως π.χ κάποια που προσομοιώνουν ηλεκτρικά αυτοκινητάκια και πάνε στο 10.000 και λίγο πάνω, εκεί το σκέφτεσαι δίπλα και 3πλα).Είναι όχημα, δεν είναι αυτοκίνητο, και θα γίνει το plus one (+1) για πάρα πολλές οικογένειες, ανεξαρτήτως πόσα οχήματα έχουν γιατί κάποια τρύπα θα γεμίζει, είτε πλούσιοι είναι και κάνουν αγορά gadget, είτε φτωχοί και κάνουν αγορά ανάγκης, είτε μεσαίοι που κάνουν αγορά συμφέροντος και βολικοτητας.
Τέτοιου τύπου οχήματα θα φέρουν την ηλεκτροκίνηση πρώτα στις μάζες, και όχι Tesla 50.000€..
-
Διαφωνώ Δούβλη!!
Εαν θέλει να συναγωνιστεί τα Σκούτερ, θα πρέπει τουλάχιστον να έχει αντίστοιχες επιδόσεις. Αυτό συναγωνίζεται τα ηλεκτρικά πατίνια. Για να είναι χρηστικό πρέπει να μπορέι να κινηθεί με 70-80 χαω. Με 45 κάνει μόνο για στενά πόλης.
Είναι άκρως επικύνδυνο και εκνευριστικό για τους άλους οδηγούς. Γιατι να είσαι σίγουρος ότι οι γόνοι της Εκάλης θα τα πάρουν και θα κατεβαίνουν την Κηφισίας και φυσικά χωρίς να έχουν ιδέα από ΚΟΚ, οδήγηση κλπ.
Είναι μια μπούρδα και μισή και θα πουλήσει μόνο και μόνο λόγω μόδας και γιατί μπορουν να το οδηγήσουν ανήλικοι. Επίσης ΔΕΝ κάνει προσιτή την ηλεκτροκίνηση στις μάζες, γιατί αυτός που θα το πάρει πρέπει να έχει €6.000 για πατίνι, άρα εξ' ορισμού πλούσιος, θα είναι το 4ο-5ο όχημα της οικογένειας και αντί για πατίνι ή ηλεκτρικό ποδήλατο, έχει τα φράγκα να πάρει το Αμι.
-
@fanis75 επικεντρωνεσαι, και σωστά, σε 2-3 λαθεμένες χρήσεις, για τις άλλες 20-30 χρήσιμες όμως δεν αναφέρεις κάτι.
Όπως και να έχει, αυτά τα πράγματα τα κρίνει η ιστορία, το προϊόν μόλις κυκλοφόρησε και θα δούμε τι θα κάνει στο εγγύς μέλλον.
Πάντως όπως ξέρεις έχουμε ένα Saxo στο ένα "χωριό" και ένα 206 στο άλλο (βασικά επαρχιακές πόλεις και οι 2), και τα 2 οχήματα ζήτημα να παιρνανε τα 50χλμ την ώρα πάνω από 2-3 φορές το χρόνο, ίσως αξίζει ένα τέτοιο, που χωράει και στο πάρκινγκ, και δεν θέλει και έξοδα και ούτε ειδικούς φορτιστές..
Άσε που και οι 2 πόλεις έχουν απίστευτο πρόβλημα στο παρκάρισμα..
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 επικεντρωνεσαι, και σωστά, σε 2-3 λαθεμένες χρήσεις, για τις άλλες 20-30 χρήσιμες όμως δεν αναφέρεις κάτι.
Σωστά, για 2 λόγους (κυρίως):
-
Γιατι δεν βλέπω τις 20-30 χρήσεις που λές, παρά μόνο θεωρητικά. Πρακτικά, ακόμα και σαν 4ο όχημα να το έχω δεν με εξυπηρετει αφού δεν μπορώ να κυκλοφορήσω σχεδόν πουθενά χωρίς να ενοχλώ. Πως θα βγω Μεσογείων με δαύτο να πάω το παιδί σχολείο? Και εαν πέσει κάποιος πάνω μου? Άρα πρακτικά οι χρήσεις του είναι πάρα πολύ περιορισμένες, άσχετα με το μάρκετινγ της Σιτροέν που το πλασάρει σαν ό,τι καλύτερο μετά το ψωμί σε φέτες!
-
Γιατί είμαι 100% σίγουρος ότι στην Ελλάδα θα χρησιμοποιείται μόνο με λάθος τρόπο (όπως και τόσα άλλα πράγματα όπως πατίνια, ποδήλατα κλπ.) γιατί και το νομικό πλαισο λέίπει και η πελιψηφία μας στερείται οδηγικής παιδείας.
Για αυτό λέω, για την Ελλάδα είναι και επικίνδυνο και λάθος. Και θα δεις τελικά ποιοι θα κάνουν χρήση...σίγουρα πάντως δεν θα το πάρει ο μισθωτός των €500 για βολική μετακίνηση.
-
-
Θεωρητικά εντάξει είναι μια νέα ιδέα που πρέπει να την δούμε και με διαφορετικό μάτι, αλλά ποιος θα δώσει 6-8000 ευρώ για να οδηγεί το παιδί του ένα αυτοκίνητο χωρίς καμία παθητική ασφάλεια. Σε ηλικία 16 ετών δεν θα έχει υπομονή και θα πρέπει να οδηγήσει οπωαδηποτε ένα ηλεκτρικό που σέρνεται στους δρόμους ενώ σε 24 μηνες από αυτήν την ηλικία μπορεί να οδηγεί ένα πραγματικό αυτοκίνητο με πραγματική ασφάλεια;
Δηλαδή είναι ωραία ιδέα ένα τέτοιο όχημα και όχι ένα 1000 ρακί 35 ετών ως μεταχειρισμένο; Ίδια ασφάλεια προσφέρουν.
Μόνο σε νησιά και στα στενά τους ταιριάζει πιστεύω καθώς και σε τελείως ειδικές περιπτώσεις.
Πολλές φορές πολλοί κρίνουν τις νέες ιδέες ως έξυπνες κτλ αλλά μόλις τεθεί το ζήτημα της αγοράς τους, κάνουν πίσω.
-
Το αμαξάκι θα πουλήσει πολύ , για πολλούς λόγους.
Αρχικά βγαίνει σε καλή τιμή , αφού όλοι μπορούν να έχουν κάποιον κάτω των 29 για να το βάλουν στο όνομα του, καθώς πλέον δεν υπάρχει τεκμήριο αγοράς για αυτό.
Δεν υπάρχει τεκμήριο χρήσης, το οποίο για οποιοδήποτε αμάξι είναι τουλάχιστον 2000 ευρώ.
Δεν έχει τέλη. Η ασφάλεια επειδή μίλησα με κάποιους είναι 60-150 τον χρόνο ανάλογα με τις καλύψεις. Αστείο σέρβις, αν υπάρχει και κυρίως η φόρτιση παντού με απλή πρίζα.Ακόμα θα πηγαίνει στις λεωφορειολωρίδες , όπως τα μηχανάκια και η σύγκριση είναι με 50άρι παπί ως προς την ταχύτητα και με αμάξι μικρό ως προς τους χώρους.
Δεν έχει αερόσακους . Τα αμάξια 15-20-25 χρόνων που έχουν για δεύτερο τρίτα πολλοί , έχουν ? Και αν έχουν δουλεύουν ?
Προσωπικά αν η χρήση ήταν πολύ στην πόλη, που δεν είναι για μένα , θα έδινα το C4 του 2005 , για 2-3-4000 ανάλογα με την εποχή και θα έπαιρνα ένα τέτοιο με 2-3000 ακόμα , που τον πρώτο χρόνο θα είχα 265 τέλη και 200 διαφορά ασφαλίστρων όφελος και 3000 χλμ Χ 10 λ/100 και ένα σέρβις σύνολο χαλαρά 1000-1200 ευρώ. Δηλαδή μετά τα 2 χρόνια θα ήμουν με 1200 στην τσέπη κάθε χρόνο, χωρίς να υπολογίζω βλάβες στο παλιό αμάξι.
Με 70 χλμ αυτονομία σημαίνει ότι θα το βάζεις 1-2 ώρες στην πρίζα κάθε 2-3 μέρες και θα δίνεις 2 ευρώ την φορά.
Για οικογένειες με μικρά παιδιά , από 0-18 είναι ιδανικό για τα ψώνια και τις μεταφορές σε φροντιστήρια , σχολεία κλπ. Δεν θα κάνει πάνω από 10-20 χλμ την ημέρα.
Επίσης στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο , το κέντρο της πόλης είναι απρόσιτο για τα θερμικά αμάξια, άρα μπαίνουν και άλλες λογικές για την κατοχή του.
Μην ξεχνάτε ότι εκεί τα ακριβά σπίτια είναι τα παλιά στο κέντρο, γιατί τα προάστια έχουν θέματα ασφαλείας. Αρα μια χαρά σε βολεύει ένα τέτοιο αμαξάκι όταν μένεις εκεί και έχεις αραγμένο ή νοικιάζεις το κανονικό για το ΣΚ και διακοπές.
Το ΑΜΙ είναι το μέλλον.
Η διαφορά του από τα άλλα ίδιας λογικής, είναι ότι είναι φτηνό και ότι είναι ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ και ΕΠΩΝΥΜΟ.
Το βγάζει και η Οπελ με άλλο όνομα , μπορεί να το βγάλει η Φίατ ή η Λάντσια στην Ιταλία.
Και βέβαια είναι η φτηνή λύση για την ηλεκτροκίνηση, που μέσα στην πόλη είναι βολική.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
- Το αμαξάκι θα πουλήσει πολύ , για πολλούς λόγους.
- Αρχικά βγαίνει σε καλή τιμή
- η σύγκριση είναι με 50άρι παπί ως προς την ταχύτητα και με αμάξι μικρό ως προς τους χώρους.
- Προσωπικά θα έπαιρνα ένα τέτοιο
- Για οικογένειες με μικρά παιδιά , από 0-18 είναι ιδανικό για τα ψώνια και τις μεταφορές σε φροντιστήρια , σχολεία κλπ. Δεν θα κάνει πάνω από 10-20 χλμ την ημέρα.
- Επίσης στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο , το κέντρο της πόλης είναι απρόσιτο για τα θερμικά αμάξια, άρα μπαίνουν και άλλες λογικές για την κατοχή του.
- Το ΑΜΙ είναι το μέλλον.
-
Αδιάφο εαν θα πουλήσει (για εμάς, για τους μετόχους έχει σημασία!!). Και ναι θα πουλήσει για τους λόγους που είπα και σε αυτούς που είπα, γόνους Εκάλης και περίχωρα για να δείξουν ότι είναι εντός μόδας (όπω παίρνουν τα Αηφον) και οικολόγοι!
-
Σιγά την καλή τιμή, ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ είναι για αυτό που είναι δλδ ένα πατίνι με κουβούκλιο.
-
Ακόμα και το 50αρι παπί του 1990 πιο γρήγορο είναι!! Τα 45χαω είναι ΑΣΤΕΙΑ...με το ποδήλατο παω πιο γρήγορα!
-
Δεν χωράς για να πάρεις ένα...αχαχα! Εδώ κράζεις τα κανονικά αμάξια για τοςυ χώρους.
-
ΔΕΝ κάνει για οικογένεια, γιατι α) ΔΕΝ έχει ασφάλεια και β) είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ να πας τα παιδια οπουδήποτε....με 40χαω κάποιος σίγουρα θα πέσει πάνω σου. Δεν είναι θέμα αυτονομίας, αλλά θέμα ταχύτητας κίνησης. Δοκίμασε μια μέρα να πάς με μέχρι 40χαω στις καθημερινές σου δουλειές....το προσπάθησα για 5' και έγινα επικίνδυνος για ΟΛΟΥΣ.
-
Για Ελλάδα μίλησα, μπορεί στο Λουξεμβούργο να είναι ΟΚ...αλλά εδώ μένουμε εμεις!
-
Εαν το ΑΜΙ είναι το μέλλον, τότε ας πατήσει ο Κιμ το κουμπί...χάρη θα μας κάνει!!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά