@m3rlin said in Toyota C-HR 2016:
Καλημέρα σας,
λοιπον παραλάβαμε την παρασκευή και βουρ για εξοχικο.
Δεν θα πώ πολλά, θα έχετε διαβάσει και απο άλλους. Θα μείνω σε 2-3 θετικά και κάποια αρνητικά που ίσως θα μου πέις είναι λεπτομέριες.
-
Πολύ καλό πάτημα ακόμα και με τις 19'' ζάντες. Δεν το περίμενα και μπορω να πω μου έφυγαν οι όποιες σκέψεις να τις δώσω και να βάλω 18''. Βεβαια σε αυτό υπολογίστε ότι τα 3 τελευταία μου αμάξια τα 15 χρόνια ήταν Ibiza,Fiesta & Fiesta. Οπότε δεν έχω στα κριτήρια μου μια βελούδινη C4 αλλά για εμένα είναι σούπερ.
-
Το adaptive σε συνδιασμό με το κεντράρισμα στη λωρίδα ειναι ΦΟΒΕΡΑ! Πολυ ξεκουραστο ταξίδι και μεγάλη ευκολία στο μποτιλιαρισμα. Έχει εξελιγμένο adaptive σε σχέση με τις πρώτες γενιές και πλέον δουλεύει και σε στάση του μπροστινού χωρίς να απεμπλάκεί.
-
Το infotaiment. Τραγωδία! Οκ είναι γρήγορο με καλά γραφικά. Αλλά, ένα τηλέφωνο μπορέις να το κάνεις pair είτε σαν τηλέφωνο (Bluetooth & Μουσική) είτε σαν συσκευή Android Auto. Τι σημαίνει αυτό? Αν το κάνω pair σαν τηλέφωνο δεν θα έχω Android Auto αλλά θα μπορώ να το έχω στην τσέπη. Αν το κάνω pair για Android Auto, μέχρι να το συνδέσω με καλώδιο δεν θα έχω bluetooth για κλήσεις κτλ. Απαράδεκτο.. Αναγκάστικα να παραγγείλω το AA Wireless μπας και στρώσει λίγο η φάση.
Επίσης, το αμάξι τραβάει ελαφρώς στα δεξιά. Ας ελπίσουμε ότι είναι θέμα ευθυγράμισης απλώς.
Αύριο πάμε για φιμέ και μεμβράνες διάφανες στα φώτα. Και είμαι σε σκέψη για τον συναγερμό. Αν δεν ήταν θέμα η εγγύηση θα έβαζα τον Pandora Mini που φαίνεται πολύ τίμιος για τα λεφτά του. Επειδή όμως φοβάμαι μην γίνει καμιά γκέλα και τραβιέμαι παιζει να βάλω και στην αντιπροσωπεία.
Και 2 φώτο απο το καμάρι!!!


Καλοτάξιδο!
Επειδή είχα στο παρελθόν 2 C-HR με 18ρες (εκδοσεις C-LUB και C-HIC) που ηταν πραγματι εξαιρετικά άνετα, οι 19ρες στο GR-S μου θεωρώ ότι δεν επιβαρύνουν σχεδον καθολου την άνεση,ιδίως αν ληφθεί υπόψη ότι το GR-S έχει και σκληρότερη ανάρτηση από τα απλά C-HR,οπότε γνωμη μου να μην ασχοληθείς με μικρότερες ζάντες.
Επισης, με συναγερμό δεν θα ασχολούμουν. Tο Find my Car στο MyT app, που ουσιαστικά λειτουργεί ως tracker, και μια καλή ασφάλεια κλοπής τα θεωρώ υπεραρκετά.
Όσο για το τράβηγμα, μήπως λειτουργησε αμεπαισθητα το Lane Keeping Assist, και σε επανέφερε στιγμιαία στη λωρίδα σου, με αποτέλεσμα να το αισθανθείς σαν τράβηγμα; Προσωπικά, θα το οδηγούσα κάποιες ημέρες και μετά, εφόσον πράγματι υπήρχε θέμα,θα το σκάλιζα.