Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 51
    • 52
    • 17 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1021
    71976
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      Kostas78 0 @islander last edited by

      @islander said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      Για τιμές υπάρχει κάτι ή περιμένουν τιμοκατάλογο;

      Οι τιμές έχουν βγει, μπορείς να μπεις στην ιστοσελίδα της peugeot και να κάνεις διαμόρφωση του αυτοκινήτου ώστε να τις δεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • yem
        yem last edited by yem

        Εξαιρετικό , θα πάω να το δω από κοντά , @Kostas78-0 ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες αλλά μια παρατήρηση με 1,77 -82κ δεν δικαιούστε να μιλάτε για άνετη θέση οδήγησης και χώρο για τους πίσω , άσε να το κρίνουμε εμείς αυτό που κοντεύουμε σε double score .

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        S K 2 Replies Last reply Reply Quote 2
        • S
          sabas_thess @yem last edited by

          @yem said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

          Εξαιρετικό , θα πάω να το δω από κοντά , @Kostas78-0 ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες αλλά μια παρατήρηση με 1,77 -82κ δεν δικαιούστε να μιλάτε για άνετη θέση οδήγησης και χώρο για τους πίσω , άσε να το κρίνουμε εμείς αυτό που κονεύουμε σε double score .

          +1

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            Kostas78 0 @yem last edited by

            @yem said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

            Εξαιρετικό , θα πάω να το δω από κοντά , @Kostas78-0 ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες αλλά μια παρατήρηση με 1,77 -82κ δεν δικαιούστε να μιλάτε για άνετη θέση οδήγησης και χώρο για τους πίσω , άσε να το κρίνουμε εμείς αυτό που κονεύουμε σε double score .

            Ο καθένας κρίνει με τα δικά του δεδομένα και με βάση τις δικές του ανάγκες. Αν κοντεύεις σε double score πήγαινε για το leon.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 last edited by tkin73

              Από αυτά που έχω δει πάντως σε βίντεο και από την ενημέρωση του φίλου 1.77 82 που έκατσε πίσω από τον εαυτό του ναι μεν καλά αλλά χωρίς πολυ χώρο βλέπω ότι παρά το καλό μεταξόνιο 2.67μ οι χώροι πίσω για γόνατα και κεφάλι είναι από τους χειρότερους της κατηγορίας , εννοείται καμιά σχέση με Λεόν , φοκους.
              Έχει και το γύρισμα που κάνει η οροφή στο πλάι της πίσω πόρτας που πραγματικά οποιοσδήποτε πάνω από 1.80-1.82 πρέπει να σκύψει έντονα για να βγει χωρίς να χτυπήσει το κεφάλι του.
              Μάλλον η ογκώδης κονσόλα και ίσως τα παχιά καθίσματα και εδώ τρώνε χώρο από τους πίσω.
              Σημαντικό ότι κατάφεραν να είναι πάνω από τα 380 λτ του ανταγωνισμού.
              Τώρα τα οδηγικα μόνο μετά από τέστ.
              Πάντως από εργονομία στην κονσόλα δεν πρέπει να υπάρχει παράπονο καθώς έχει και κουμπιά συντομεύσεων που τα διαμορφώνεις και τα πλήκτρα αεροπορικού τύπου οπότε όλα καλά ενώ νομίζω έχει και περιστροφικό διακόπτη για απευθείας ρύθμιση κλιματισμού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                Kostas78 0 last edited by

                Ο χώρος πίσω είναι αισθητά μικρότερος από του leon.

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 @Kostas78 0 last edited by tkin73

                  @kostas78-0 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  Ο χώρος πίσω είναι αισθητά μικρότερος από του leon.

                  Το οποίο δεν δικαιολογείται όμως γιατί έχουν παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις. Σε φάρδος το 1.85μ φαίνεται στην καμπίνα; Γιατί έχει τις μεγαλύτερες εξωτερικες διαστάσεις της κατηγορίας σε φάρδος.

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    Kostas78 0 @tkin73 last edited by

                    @tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    @kostas78-0 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    Ο χώρος πίσω είναι αισθητά μικρότερος από του leon.

                    Το οποίο δεν δικαιολογείται όμως γιατί έχουν παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις. Σε φάρδος το 1.85μ φαίνεται στην καμπίνα; Γιατί έχει τις μεγαλύτερες εξωτερικες διαστάσεις της κατηγορίας σε φάρδος.

                    Ναι φαίνεται, σε σχέση με την σειρά 1 (f20) που έχω τώρα μου φάνηκε μεγαλύτερο σε φάρδος πίσω, δεν γνωρίζω όμως πόσο άνετα κάθονται 3 ενήλικες.
                    Επειδή όμως είδα πρόσφατα leon και xceed, ο πίσω χώρος σε σχέση με το xceed είναι καλύτερος ως προς το φάρδος και τα γόνατα των επιβατών, αλλά σε σχέση με το leon είναι αισθητά μικρότερος για τα γόνατα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ρε μανία με τους χώρους. οι μεταφορείς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • storm
                        storm last edited by

                        Τώρα θα έγραφα και εγώ κάτι, αλλά θα πέσουν να με φάνε όπως πάντα, οπότε ναι, αυτά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          sabas_thess last edited by sabas_thess

                          Κάποιοι είμαστε μεγάλα παιδιά, τι να κάνουμε; Σιγά να μην μπαίνουμε στο βασικό μας όχημα σαν να μπαίνουμε σε φόρμουλα ξεκουμπώνοντας το τιμόνι!

                          Οκ προφανώς αστειεύομαι αλλά τα Peugeot έχουν την τάση να σε κάνουν να νιώθεις ότι "κουμπώνεις" χωρίς "αέρα" γύρω σου μπροστά ενώ πίσω πρέπει να πας σε 5008 ξερωγω για να κάτσει άνετα ψηλός πίσω από ψηλό/μεγαλόσωμο οδηγό!

                          Άλλοι λένε "μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος" βέβαια ενώ άλλοι απλά κουραζόμαστε και μας ενοχλεί. Αν ήθελα να κουμπώνω σε θέση οδηγού θα έπαιρνα Civic X ή Mazda 3 να έχει και ουσία. Το Peugeot θα έπρεπε κατ'εμε να προσφέρει καλύτερα αυτό που πρεσβεύει το DNA του.

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Όταν μιλάμε για συμβατικά καθημερινά αυτοκίνητα που δεν είναι σπορ διθέσια ή παρόμοιου τύπου εξειδικευμένα οχήματα όλα εξετάζονται.
                            Το πώς εκμεταλευεται το χώρο ο κατασκευαστής είναι κομμάτι σχεδιασμού , δείχνει γνώση , ευφυΐα .Όπως ένα αμάξι συγκεκριμένης ιπποδύναμης πρέπει να επιτυγχάνει ελάχιστα νούμερα επιδόσεων και όταν δεν τα πιάνει σχολιάζουμε τις τυχόν αιτίες , έτσι και ένα αμάξι συγκεκριμένων διαστάσεων πρέπει να έχει αντίστοιχους χώρους.
                            Αν ένα αμάξι είναι 4.50μ αλλά μέσα έχει ίδιους χώρους και αποσκευές για 4.30 και αν είναι 1.85 αλλά έχει φάρδος καθαρό ίδιο με ένα που είναι 1.80 υπάρχει θέμα πώς να το κάνουμε! Άμα ζοριζεσαι να παρκάρεις ή να περάσεις από στενούς δρόμους τουλάχιστον να αποζημιώνει τους επιβαίνοντες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              criuser last edited by

                              Προφανώς μεταφορείς είναι τα αμάξια...

                              Και κάποιοι έχουν και υποχρεώσεις ....

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • realzeus
                                realzeus last edited by realzeus

                                Τα αυτοκίνητα φτιάχνονται αναλόγως των προδιαγραφών που θέτουν οι κατασκευαστές τους. Άλλοι δεν ενδιαφέρονται τόσο για χώρους, αλλά χρησιμοποιούν τις διαστάσεις για ζύγισμα, ζώνες απορρόφησης ενέργειας κλπ. Βλέπε Mazda π.χ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Βασικά είχα διαβάσει μια συνέντευξη ενός στελέχους της Μάζντα και έλεγε πως σχεδίασαν το νέο Μάζντα 3 με το σκεπτικό να μοιάζει με καλό ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της premium κατηγορίας. Για αυτό και επέλεξαν μακρύ καπό. Τους έκανε εντύπωση τους Ιάπωνες δηλαδή το ποσο μακρύ καπό είχε, και ότι ήταν υπερβολικό.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Μακρύ καπό είχε μόνο ο Άσσος, όσο ήταν πισωκίνητος, για να χωράει ο 6κύλινδρος και γιατί ο κινητήρας τοποθετείται στον διαμήκη άξονα στα πισωκούνητα οπότε θες πιο πολύ χώρο. Και ναι ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά (και πανέμορφα) γνωρίσματα των BMW...το μακρύ καπό. Ειδικά στην Ζ4 ήταν εξαιρετική υλοποίηση, αφού το αυτοκίνητο πρέπει να έχει τεράστιο καπό για να είναι όμορφο.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      giocitroen91 last edited by giocitroen91

                                      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DL-TaOA8xstA&ved=2ahUKEwjdgIvjyrn1AhXUQvEDHXZ9BEYQo7QBegQIBRAF&usg=AOvVaw2N5znsIOndKGqZfHldRKtX
                                      Πολύ ωραίο αυτό το χρώμα στο 308 στο video της παρουσίασης του Σαρημπαλίδη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by dstou

                                        Βλέπω πολύ ωραίες τιμές, σε σημείο να μην γνωρίζω τι να πρωτοδιαλέξω :
                                        π.χ. αυτόματο από 26 χήνες, υβρίδιο για να κάνω οικονομία από 40 και έως 50.
                                        Μούρλια, που υπογράφω για να παραλάβω έγκαιρα? Ετοιμοπαράδοτα έχει για να μην περιμένω? Να πληρώσω και κάτι παραπάνω βρε αδερφέ αν χρειάζεται.

                                        1.2 PureTech 110 S&S Active Plus 20.990
                                        1.2 PureTech 130 S&S Active Plus 23.300
                                        1.5 BlueHDi 130 S&S Active Plus 24.300
                                        1.2 PureTech 130 S&S Auto Active Plus 25.800
                                        1.5 BlueHDi 130 S&S Auto Active Plus 26.700
                                        Hybrid 180hp Active Plus 39.500
                                        1.2 PureTech 130 S&S Allure 26.500
                                        1.5 BlueHDi 130 S&S Allure 27.500
                                        1.2 PureTech 130 S&S Auto Allure 29.000
                                        1.5 BlueHDi 130 S&S Auto Allure 30.000
                                        Hybrid 180hp Allure 41.500
                                        1.2 PureTech 130 S&S Allure Plus 27.500
                                        1.5 BlueHDi 130 S&S Allure Plus 28.500
                                        1.2 PureTech 130 S&S Auto Allure Plus 30.000
                                        1.5 BlueHDi 130 S&S Auto Allure Plus 31.000
                                        Hybrid 180hp Allure Plus 42.500
                                        1.2 PureTech 130 S&S Auto GT 32.500
                                        1.5 BlueHDi 130 S&S Auto GT 33.500
                                        Hybrid 180hp GT 44.800
                                        Hybrid 225hp GT 47.300
                                        1.2 PureTech 130 S&S Auto GT Plus 36.500
                                        1.5 BlueHDi 130 S&S Auto GT Plus 37.500
                                        Hybrid 180hp GT Plus 47.100
                                        Hybrid 225hp GT Plus 49.600

                                        Στα σοβαρά τώρα: ρε σεις πεζαίοι, είσαστε με τα καλά σας?

                                        https://www.autoblog.gr/2022/01/17/oi-times-tou-neou-peugeot-308/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Active plus 1,5 diesel .
                                          Μια χαρά σύγχρονο, δυνατό, οικονομικό , όμορφο και καλά εξοπλισμένο. Μετά ξεφεύγει.
                                          Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα με 21500 έχεις ωραίο οικογενειακό με 1,2 thp. Μη ξεχνάμε πως είναι c segment και όχι b seg και b suv

                                          Η βασική έκδοση είναι αυτή. Μια χαρά αυτοκίνητο, αν δεν κάνω λάθος έχει όλα τα σύγχρονα adas και acc!

                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text

                                          Πλαστικό τάσι.
                                          alt text

                                          https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-peugeot-308-active-pack-le-test-de-la-308-premier-prix-10724404.html

                                          Ωχ! Έχει μια ποτηροθήκη;;;;
                                          Χαχαχαχαχα είναι απίστευτοι...

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • V
                                            vdx @lap last edited by

                                            @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                            Active plus 1,5 diesel .
                                            Μια χαρά σύγχρονο, δυνατό, οικονομικό , όμορφο και καλά εξοπλισμένο. Μετά ξεφεύγει.
                                            Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα με 21500 έχεις ωραίο οικογενειακό με 1,2 thp. Μη ξεχνάμε πως είναι c segment και όχι b seg και b suv

                                            Η βασική έκδοση είναι αυτή. Μια χαρά αυτοκίνητο, αν δεν κάνω λάθος έχει όλα τα σύγχρονα adas και acc!

                                            alt text
                                            alt text
                                            alt text
                                            alt text

                                            Πλαστικό τάσι.
                                            alt text

                                            https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-peugeot-308-active-pack-le-test-de-la-308-premier-prix-10724404.html

                                            Ωχ! Έχει μια ποτηροθήκη;;;;
                                            Χαχαχαχαχα είναι απίστευτοι...

                                            Πλέον είναι σίγουρο ότι η μια ποτηροθηκη αποτελεί συνειδητή επιλογή!

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 17 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr