-
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γάτε, έχεις οδηγήσει τα ντίζελ και δε σε ικανοποιεί η ροπή τους;
φυσικα σε μεγαλες ταχυτητες οπου πλεον εχουν φορτωσει στροφες, οχι δεν με ικανοποιει. προσφατα και ενα καντρυμαν διλιτρο με 200 την ιδια αισθηση μου αφησε μετα τα 150.
ομως δεν εχει σχεση η ροπη αλλα το πρα-πρα των μαζουτ. -
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γάτε, έχεις οδηγήσει τα ντίζελ και δε σε ικανοποιεί η ροπή τους;
φυσικα σε μεγαλες ταχυτητες οπου πλεον εχουν φορτωσει στροφες, οχι δεν με ικανοποιει. προσφατα και ενα καντρυμαν διλιτρο με 200 την ιδια αισθηση μου αφησε μετα τα 150.
ομως δεν εχει σχεση η ροπη αλλα το πρα-πρα των μαζουτ. -
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23
βάλτο στη σελίδα, Βόλος - Μεσοχώρα Τρικάλων, με διαφορετικά αυτοκίνητα και δες τι σου βγάζει.
Δεν το πείραξα, να βάλω π.χ. 100% φόρτιση και οτι φτάνω με 5%, γιατί αυτό δεν είναι ρεαλιστικό σενάριο, το άφησα στις στάνταρ ρυθμίσεις που έχει η σελίδα.
Μόνο μοντέλα αυτοκινήτων σε λιγότερο τρελές τιμές έβαλα, π.χ. C4 & KONA 2021 μεγάλη μπαταρία, και τα άλλα που έγραψα.Και μου βγάζει μόνο 1 διαθέσιμο σημείο φόρτισης στα Τρίκαλα, για ενδιάμεση στάση. Αν πάθει κάτι; αν περιμένουν 2 πριν απο μένα;
Ρε συ, τι μου λες να το βάλω στην σελίδα με διαφορετικά αυτοκίνητα; Για το Model 3 LR ήταν η ένσταση μου. Αμφιβάλλω αν εσύ το έβαλες, όπως έγραψες στο αρχικό σου ποστ.
Και τι σημαίνει δεν το πείραξες να βάλεις ότι ξεκινάς με 100% φόρτιση; Μα αφού μιλάμε για αυτονομία, πάντα η αφετηρία μέτρησης είναι το 100%.Όχι, αμάξι με 60 χιλιάρικα αγορά δεν το έβαλα, έβαλα το απλό. έγραψα ποια αυτοκίνητα έβαλα. Γι αυτό έγραψα τις λεπτομέρειες, για να μπει να συγκρίνει όποιος θέλει, να δει τις 5+ ώρες για το Αθήνα-Βόλος κλπ.
Και όχι, δεν είναι τεστ περιοδικού, είναι πραγματική ζωή, και δεν ξεκινάνε από 100% οι μπαταρίες, ούτε ταξιδεύεις μέχρι να μείνεις με την οικογένεια ή το αίσθημα ή τον συνέταιρο, στο δρόμο.
Το γιατί αντενδείκνυται η 100% φόρτιση, ας στο εξηγήσουν οι ηλεκτροκίνητοι. Έχουμε πολλά να μάθουμε ακόμη.Νομίζω ότι τώρα ξεκίνησες τις σαχλαμάρες για να δικαιολογήσεις κάτι που σου ξέφυγε.
Πάμε λοιπόν να σου απαντήσω τα θέματα που έθεσες:- Το βασικό Model 3 κοστίζει μόνο 48,5 χιλιάρικα σε σχέση με τα 58 του LR. Δεν φαντάζομαι να θεωρείς ως όριο για το μέσο Έλληνα τα 50 χιλιάρικα; Γιατί εγώ θεωρώ και τα δύο μακράν εκτός του βαλαντίου του μέσου Έλληνα. Στην πράξη βέβαια, έχω δει ότι στην Ελλάδα από τα τρία διαθέσιμα Model 3, πουλάει συντριπτικά περισσότερο το LR.
- Στην πραγματική ζωή βγάζει 400 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο το Model 3 LR.
- Εννοείται ότι ταξίδι με ηλεκτρικό θα ξεκινάς πάντα με τη μπαταρία 100% φορτισμένη!
- Οι μπαταρίες φορτίζουν πλήρως κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην καταπονούνται (πέφτει ο ρυθμός φόρτισης όταν πλησιάζουν στην πλήρη φόρτιση).
Θα σου σύστηνα να διαβάσεις λίγο, να οδηγήσεις και κανά ηλεκτρικό και μετά να διαμορφώσεις άποψη...
-
Κρούζερ, να οδηγήσεις το ID.3. Δεν ξέρω ποια είναι η καθημερινότητά σου κι αν μπορεί να σε καλύψει, αλλά θα ευχαριστηθείς οδήγηση. Κάνε μια δοκιμή και στο 500e, είναι πολύ καλό αμαξάκι και γουστόζικο.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κρούζερ, να οδηγήσεις το ID.3.
Κρούζερ και VW!??! O Κρούζερ θα ανεβάσει πίεση και το VW θα βγάλει ΟΛΑ τα προβλήματα ΟΛΩΝ των VAG μαζεμένα σε μια βόλτα!
-
Να πως θα γίνεται η ανακύκλωση ηλεχτρικών σε λίγα χρόνια...αχαχα!!
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23
βάλτο στη σελίδα, Βόλος - Μεσοχώρα Τρικάλων, με διαφορετικά αυτοκίνητα και δες τι σου βγάζει.
Δεν το πείραξα, να βάλω π.χ. 100% φόρτιση και οτι φτάνω με 5%, γιατί αυτό δεν είναι ρεαλιστικό σενάριο, το άφησα στις στάνταρ ρυθμίσεις που έχει η σελίδα.
Μόνο μοντέλα αυτοκινήτων σε λιγότερο τρελές τιμές έβαλα, π.χ. C4 & KONA 2021 μεγάλη μπαταρία, και τα άλλα που έγραψα.Και μου βγάζει μόνο 1 διαθέσιμο σημείο φόρτισης στα Τρίκαλα, για ενδιάμεση στάση. Αν πάθει κάτι; αν περιμένουν 2 πριν απο μένα;
Ρε συ, τι μου λες να το βάλω στην σελίδα με διαφορετικά αυτοκίνητα; Για το Model 3 LR ήταν η ένσταση μου. Αμφιβάλλω αν εσύ το έβαλες, όπως έγραψες στο αρχικό σου ποστ.
Και τι σημαίνει δεν το πείραξες να βάλεις ότι ξεκινάς με 100% φόρτιση; Μα αφού μιλάμε για αυτονομία, πάντα η αφετηρία μέτρησης είναι το 100%.Όχι, αμάξι με 60 χιλιάρικα αγορά δεν το έβαλα, έβαλα το απλό. έγραψα ποια αυτοκίνητα έβαλα. Γι αυτό έγραψα τις λεπτομέρειες, για να μπει να συγκρίνει όποιος θέλει, να δει τις 5+ ώρες για το Αθήνα-Βόλος κλπ.
Και όχι, δεν είναι τεστ περιοδικού, είναι πραγματική ζωή, και δεν ξεκινάνε από 100% οι μπαταρίες, ούτε ταξιδεύεις μέχρι να μείνεις με την οικογένεια ή το αίσθημα ή τον συνέταιρο, στο δρόμο.
Το γιατί αντενδείκνυται η 100% φόρτιση, ας στο εξηγήσουν οι ηλεκτροκίνητοι. Έχουμε πολλά να μάθουμε ακόμη.Νομίζω ότι τώρα ξεκίνησες τις σαχλαμάρες για να δικαιολογήσεις κάτι που σου ξέφυγε.
Πάμε λοιπόν να σου απαντήσω τα θέματα που έθεσες:- Το βασικό Model 3 κοστίζει μόνο 48,5 χιλιάρικα σε σχέση με τα 58 του LR. Δεν φαντάζομαι να θεωρείς ως όριο για το μέσο Έλληνα τα 50 χιλιάρικα; Γιατί εγώ θεωρώ και τα δύο μακράν εκτός του βαλαντίου του μέσου Έλληνα. Στην πράξη βέβαια, έχω δει ότι στην Ελλάδα από τα τρία διαθέσιμα Model 3, πουλάει συντριπτικά περισσότερο το LR.
- Στην πραγματική ζωή βγάζει 400 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο το Model 3 LR.
- Εννοείται ότι ταξίδι με ηλεκτρικό θα ξεκινάς πάντα με τη μπαταρία 100% φορτισμένη!
- Οι μπαταρίες φορτίζουν πλήρως κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην καταπονούνται (πέφτει ο ρυθμός φόρτισης όταν πλησιάζουν στην πλήρη φόρτιση).
Θα σου σύστηνα να διαβάσεις λίγο, να οδηγήσεις και κανά ηλεκτρικό και μετά να διαμορφώσεις άποψη...
Σαχλαμάρες εγώ, μαλακίες εσύ, περνάει η ώρα.
Γράφω για το τί πλάνο δίνει το πλανερ.
Τι είναι δω, Δημοτικό, να γίνεται διαγωνισμός εξυπνάδας;
Το επιχείρημα σου είναι πως κατά τη γνώμη σου υπάρχει μάλλον ένα (1) ηλεκτρικό που δεν κοστίζει ουτε 50 χιλιάδες και μπορεί να βγάλει 400χλμ μέχρι να μείνει στο δρόμο, άρα νικάνε τα ηλεκτρικά;
Όποτε εγώ και το planning software λέμε σαχλαμάρες...Ε πάρε ένα να πηγαίνεις έτσι. Με Γεια.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κρούζερ, να οδηγήσεις το ID.3. Δεν ξέρω ποια είναι η καθημερινότητά σου κι αν μπορεί να σε καλύψει, αλλά θα ευχαριστηθείς οδήγηση. Κάνε μια δοκιμή και στο 500e, είναι πολύ καλό αμαξάκι και γουστόζικο.
Σε βάγκ δεν μπαίνω και στο 500 δεν χωράω...
Θα ήθελα όμως να οδηγήσω το Χόντα Ε ή όπως το λένε.
Μου αρέσει .
-
Στα βαγκ δεν γνωρίζεις πως λειτουργεί το χερούλι της πόρτα τους;
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κρούζερ, να οδηγήσεις το ID.3. Δεν ξέρω ποια είναι η καθημερινότητά σου κι αν μπορεί να σε καλύψει, αλλά θα ευχαριστηθείς οδήγηση. Κάνε μια δοκιμή και στο 500e, είναι πολύ καλό αμαξάκι και γουστόζικο.
Σε βάγκ δεν μπαίνω και στο 500 δεν χωράω...
Θα ήθελα όμως να οδηγήσω το Χόντα Ε ή όπως το λένε.
Μου αρέσει .
Δε σου είπα να το αγοράσεις. Ούτε να το οδηγήσεις δεν καταδέχεσαι; Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και θα σου αρέσει. Το Honda e δεν το έχω βάλει (ακόμα) στο χέρι, αλλά δε νομίζω ότι οδηγικά μπορεί να προσφέρει το κάτι παραπάνω.
-
Οδηγικά και ηλεκτρικά δεν πάνε μαζί...
Εμένα όμως ο σχεδιασμός είναι βασικό κριτήριο.
Το Χόντα έχει άποψη...
Το Ι3 κλπ , έχουν αισθητική μπος ή μίλε...
Ψυγεία , όπως λένε και οι τρενάδες τις ηλεκτράμαξες..
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οδηγικά και ηλεκτρικά δεν πάνε μαζί...
Φυσικά και πάνε...αρκεί να οδηγήσεις σοβαρό ηλεκτρικό!!
-
Λέγε κι άλλα, λέγε κι άλλα criu, είσαι αστός εσύ δεν πειράζει...
Να δούμε πότε θα καταλάβουν οποίοι πρέπει να καταλάβουν (γενικά το λέω, δεν είναι μακριά το αχρειαστο μπιφ χαρισμα-πηλιου) ότι ακόμα και το "ταξικό" έχει να κάνει με το συνδυασμό της τιμής τους και της ανιωθιλας κυβερνησης-ειδικου τυπου που "επιβάλλουν και βιάζονται".
Όντως κάποιος μπορεί να βολεύεται από κίνητρα αγοράς/υποδομές εκεί που μένει και δουλεύει. Άλλος πάλι όχι. Τα υπέρ και κατά ειναι γνωστά αλλά ας θυμηθούμε κατι:
Κάποτε μια φτερούγα είχε καινούργια ένα 50αρικο. Yπήρχε ένα suck-soραλο στο σχεδόν 1/4 της τιμής. Το ζητούμενο, fun to drive, "γκάζια", ζμπορ αίσθηση κτλ.
Ας γίνει μια αντιστοιχη συγκρισουλα μεταξύ του βασικού Τesla και του Citigo (όταν υπήρχε), για να μην πω το zhidou με τα αντίστοιχα ζητούμενα της ηλεκτροκινησης. Το ίδιο δεν είναι;;; -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σαχλαμάρες εγώ, μαλακίες εσύ, περνάει η ώρα.
Γράφω για το τί πλάνο δίνει το πλανερ.
Τι είναι δω, Δημοτικό, να γίνεται διαγωνισμός εξυπνάδας;
Το επιχείρημα σου είναι πως κατά τη γνώμη σου υπάρχει μάλλον ένα (1) ηλεκτρικό που δεν κοστίζει ουτε 50 χιλιάδες και μπορεί να βγάλει 400χλμ μέχρι να μείνει στο δρόμο, άρα νικάνε τα ηλεκτρικά;
Όποτε εγώ και το planning software λέμε σαχλαμάρες...Ε πάρε ένα να πηγαίνεις έτσι. Με Γεια.
Μια και το γυρίσαμε στις φιλοφρονήσεις...
Μαλακίες εγώ, χοντρομαλακίες εσύ, όντως περνάει η ώρα!
Όσο για την αντιπαράθεση μας, σου υπενθυμίζω ότι η ένσταση μου αφορούσε μόνο το Tesla Model 3 και τα νούμερα αυτονομίας που ανέφερες. Σου ανέφερα συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά εσύ ανίκητος! Καλά πας. συνέχισε έτσι...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οδηγικά και ηλεκτρικά δεν πάνε μαζί...
Μια χαρά πάνε μαζί! Όταν θα οδηγήσεις για πρώτη φορά Tesla (και διάφορα άλλα), θα το καταλάβεις κι εσύ.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σαχλαμάρες εγώ, μαλακίες εσύ, περνάει η ώρα.
Γράφω για το τί πλάνο δίνει το πλανερ.
Τι είναι δω, Δημοτικό, να γίνεται διαγωνισμός εξυπνάδας;
Το επιχείρημα σου είναι πως κατά τη γνώμη σου υπάρχει μάλλον ένα (1) ηλεκτρικό που δεν κοστίζει ουτε 50 χιλιάδες και μπορεί να βγάλει 400χλμ μέχρι να μείνει στο δρόμο, άρα νικάνε τα ηλεκτρικά;
Όποτε εγώ και το planning software λέμε σαχλαμάρες...Ε πάρε ένα να πηγαίνεις έτσι. Με Γεια.
Μια και το γυρίσαμε στις φιλοφρονήσεις...
Μαλακίες εγώ, χοντρομαλακίες εσύ, όντως περνάει η ώρα!
Όσο για την αντιπαράθεση μας, σου υπενθυμίζω ότι η ένσταση μου αφορούσε μόνο το Tesla Model 3 και τα νούμερα αυτονομίας που ανέφερες. Σου ανέφερα συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά εσύ ανίκητος! Καλά πας. συνέχισε έτσι...
Να είσαι έτοιμος να εισπράξεις τις φιλοφρονήσεις και ύφος με το οποίο απευθύνεσαι στον συνομιλητή σου.
Το επίπεδο διαλόγου θα είναι εκεί που το θέτει ο συνομιλητής, από "σαλονιού" μέχρι "λιμανίσιο", αν και καλύτερη συνεννόηση παρέχει το πρώτο.
Επίσης, μια και προβαίνεις σε συστάσεις, σου συστήνω και γω να κάνεις reset σε κάθε συζήτηση και να μη μεταφέρεις αντιπαλότητα που νιώθεις για κάποιο πολιτικό ή άλλο θέμα, σε τεχνικές συζητήσεις.
Δεν είναι ωραίο, προκειμένου να είσαι εσύ ο "ανίκητος" σε ένα άσχετο καθαρά τεχνικό θέμα, να υπερβαίνεις τη νοοτροπία του Μηχανικού, που αν έχω καταλάβει σωστά είσαι. Σαν μηχανικός, δεν νομίζω να σύστηνες σε κάποιον, αν το ονομαστικό ωφέλιμο φορτίου του ΙΧ του είναι 480 κιλά, να το φορτώνει κάθε φορά 480 ή 460. Παρομοίως, νομίζω είναι κοινός τόπος στα σημερινά ηλεκτρικά πως δεν φορτίζονται σε καθημερινή βάση στο 100% της μπαταρίας, το έχουμε συζητήσει εκτεταμένα το πως και το γιατί.Και τέλος πάντων, το θέμα προς συζήτηση ήταν πως, ΟΠΩΣ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, πως για τέτοια ταξίδια όπως του παραδείγματος που έθεσα, πάντα θα χρειάζεται και περιορισμός σε χαμηλή μέγιστη ταχύτητα ταξιδίου και στάση για φόρτιση, στους ελάχιστους σε αριθμό υπάρχοντες φορτιστές.
Εσύ όλα αυτά τα αφήνεις στην άκρη, και γράφεις σαν να πρόκειται για άσκηση του να επιτευχθεί η μέγιστη ακτίνα ενός (1) συγκεκριμένου πανάκριβου μοντέλου. Ποιος λοιπόν προσπαθεί να αναδειχθεί σε "ανίκητο" στη κουβέντα αυτή;Ο μόνος λόγος που μπορώ να υποθέσω γι αυτό το φέρσιμο και τους χαρακτηρισμούς που γράφεις, είναι η όποια πολιτική κόντρα, φέρσιμο κατά τη γνώμη μου παιδιάστικο που δεν αρμόζει σε ώριμους κυρίους.
Οι οποίοι θα πρέπει να ξέρουν, θα σηκωθούμε να καθίσουν αυτοί αν μπουν σε γεμάτο αστικό λεωφορείο, αλλά δεν πρόκειται να ανεχόμαστε να φέρονται σαν εκνευρισμένοι μεσήλικες που τους θίξαμε το κόμμα στο καφενείο, χωρίς απάντηση.Αυτά και με το καλό να έρθουν οι άγιες μέρες της αγάπης της γέννησης του Θεανθρώπου, και φέτο.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σαχλαμάρες εγώ, μαλακίες εσύ, περνάει η ώρα.
Γράφω για το τί πλάνο δίνει το πλανερ.
Τι είναι δω, Δημοτικό, να γίνεται διαγωνισμός εξυπνάδας;
Το επιχείρημα σου είναι πως κατά τη γνώμη σου υπάρχει μάλλον ένα (1) ηλεκτρικό που δεν κοστίζει ουτε 50 χιλιάδες και μπορεί να βγάλει 400χλμ μέχρι να μείνει στο δρόμο, άρα νικάνε τα ηλεκτρικά;
Όποτε εγώ και το planning software λέμε σαχλαμάρες...Ε πάρε ένα να πηγαίνεις έτσι. Με Γεια.
Μια και το γυρίσαμε στις φιλοφρονήσεις...
Μαλακίες εγώ, χοντρομαλακίες εσύ, όντως περνάει η ώρα!
Όσο για την αντιπαράθεση μας, σου υπενθυμίζω ότι η ένσταση μου αφορούσε μόνο το Tesla Model 3 και τα νούμερα αυτονομίας που ανέφερες. Σου ανέφερα συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά εσύ ανίκητος! Καλά πας. συνέχισε έτσι...
Να είσαι έτοιμος να εισπράξεις τις φιλοφρονήσεις και ύφος με το οποίο απευθύνεσαι στον συνομιλητή σου.
Το επίπεδο διαλόγου θα είναι εκεί που το θέτει ο συνομιλητής, από "σαλονιού" μέχρι "λιμανίσιο", αν και καλύτερη συνεννόηση παρέχει το πρώτο.
Επίσης, μια και προβαίνεις σε συστάσεις, σου συστήνω και γω να κάνεις reset σε κάθε συζήτηση και να μη μεταφέρεις αντιπαλότητα που νιώθεις για κάποιο πολιτικό ή άλλο θέμα, σε τεχνικές συζητήσεις.
Δεν είναι ωραίο, προκειμένου να είσαι εσύ ο "ανίκητος" σε ένα άσχετο καθαρά τεχνικό θέμα, να υπερβαίνεις τη νοοτροπία του Μηχανικού, που αν έχω καταλάβει σωστά είσαι. Σαν μηχανικός, δεν νομίζω να σύστηνες σε κάποιον, αν το ονομαστικό ωφέλιμο φορτίου του ΙΧ του είναι 480 κιλά, να το φορτώνει κάθε φορά 480 ή 460. Παρομοίως, νομίζω είναι κοινός τόπος στα σημερινά ηλεκτρικά πως δεν φορτίζονται σε καθημερινή βάση στο 100% της μπαταρίας, το έχουμε συζητήσει εκτεταμένα το πως και το γιατί.Και τέλος πάντων, το θέμα προς συζήτηση ήταν πως, ΟΠΩΣ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, πως για τέτοια ταξίδια όπως του παραδείγματος που έθεσα, πάντα θα χρειάζεται και περιορισμός σε χαμηλή μέγιστη ταχύτητα ταξιδίου και στάση για φόρτιση, στους ελάχιστους σε αριθμό υπάρχοντες φορτιστές.
Εσύ όλα αυτά τα αφήνεις στην άκρη, και γράφεις σαν να πρόκειται για άσκηση του να επιτευχθεί η μέγιστη ακτίνα ενός (1) συγκεκριμένου πανάκριβου μοντέλου. Ποιος λοιπόν προσπαθεί να αναδειχθεί σε "ανίκητο" στη κουβέντα αυτή;Ο μόνος λόγος που μπορώ να υποθέσω γι αυτό το φέρσιμο και τους χαρακτηρισμούς που γράφεις, είναι η όποια πολιτική κόντρα, φέρσιμο κατά τη γνώμη μου παιδιάστικο που δεν αρμόζει σε ώριμους κυρίους.
Οι οποίοι θα πρέπει να ξέρουν, θα σηκωθούμε να καθίσουν αυτοί αν μπουν σε γεμάτο αστικό λεωφορείο, αλλά δεν πρόκειται να ανεχόμαστε να φέρονται σαν εκνευρισμένοι μεσήλικες που τους θίξαμε το κόμμα στο καφενείο, χωρίς απάντηση.Αυτά και με το καλό να έρθουν οι άγιες μέρες της αγάπης της γέννησης του Θεανθρώπου, και φέτο.
Κατ' αρχάς σε διαβεβαιώ ότι η οποιαδήποτε κόντρα μπορεί να προκύψει με σένα (όπως η συγκεκριμένη) δεν βασίζεται στις πολιτικές μας απόψεις. Ούτε αφήνω να δηλητηριάζει την κουβέντα οποιαδήποτε υποβόσκουσα πολιτική αντιπαλότητα. Γενικώς δεν κρίνω τους ανθρώπους αποκλειστικά βάσει των πολιτικών πεποιθήσεων τους. Είναι σημαντικές αλλά δεν είναι το Α και το Ω στην προσωπική μου αξιολόγηση. Εξάλλου έχω εξηγήσει ότι ούτε ενταγμένος σε κάποιο κόμμα έχω υπάρξει ποτέ ούτε κρατικοδίαιτος, ώστε να προσδοκώ προσωπικά οφέλη. Και βεβαίως όταν μιλάμε για αυτοκίνητα οι πολιτικές πεποιθήσεις οποιουδήποτε δεν παίζουν κανένα ρόλο.
Αφού το ξεκαθαρίσαμε αυτό, ας προχωρήσουμε.
Το επίπεδο του διαλόγου, εσύ το κατέβασες. Εγώ σου είπα ότι έγραψες σαχλαμάρες (δεν είναι υβριστικό, αλλά κριτική), αιτιολογώντας την άποψη μου. Εσύ το χόντρυνες μιλώντας για μαλακίες (που είναι υβριστικό) και βεβαίως σου απάντησα στο νέο επίπεδο που κατέβασες τη συζήτηση. Τέλος πάντων, ας προχωρήσουμε και από εδώ, αφήνοντας πίσω την άσχημη στιγμή σου.
Όσον αφορά το θέμα μας, επιμένεις στο επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας κακώς, αφού εδώ μιλάμε για την αυτονομία στο ταξίδι. Μπορείς λοιπόν όλες τις μέρες του χρόνου που κάνεις μικρές διαδρομές, να φορτίζεις ως το 80% την μπαταρία. Όμως τις 5-10 μέρες από τις 365, που θα θελήσεις να ταξιδέψεις, θα το φορτίσεις στο 100%. Οτιδήποτε άλλο δεν είναι λογικό, όπως δεν είναι λογικό να συζητάμε για αυτονομίες με μπαταρία μερικώς φορτισμένη. Δεν χρειάζεται καν να είσαι μηχανικός για να το καταλάβεις αυτό. Απλή λογική χρειάζεται,την οποία ίσως δεν έχει καν το site στο οποίο αναφέρεσαι (μια παραπομπή παρακαλώ, γιατί δεν το βρήκα).
-
Τι θα μου προσφέρει να οδηγήσω ένα Τέσλα ?
Ποιο μεγάλη κ....α θα ήταν να ξεκολλήσω από τον ντόκο και να βγάλω από το λιμάνι του όποιο μπλου σταρ...
Τέλος πάντων κάποια στιγμή θα κάνω ένα td σε ένα ηλεκτρικό...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης