Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 187
    • 390
    • 391
    • 185 / 391
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    202
    7820
    388395
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim @.SPIROS. 0 last edited by

      @spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:

      Παντα στο D.
      Σταματας, βαζεις χειροφρενο και μετα το βαζεις στο Ρ.

      Δεν έχει η style αυτόματο χειρόφρενο;

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georpapa @izz last edited by

        @izz said in Toyota Corolla 2019:

        Παρατήρησα ότι στον διαμορφωτή έχουν φύγει τα πλαϊνά hybrid

        τα μοντελα MY22 δε θα φερουν τα διακριτικα hybrid.
        μια πιθανή αιτιολογια ειναι οτι δε θελουν μελλοντικα να υπάρξει μπερδεμα με το σήμα για τα υδρογονοκίνητα ιχήματα

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @ataim last edited by

          @ataim said in Toyota Corolla 2019:

          Δεν έχει η style αυτόματο χειρόφρενο;

          Όλες έχουν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να το ενεργοποιήσεις και χειροκίνητα. Επίσης απενεργοποιείται και από το μενού εαν δεν το θες.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            izz @georpapa last edited by

            @georpapa said in Toyota Corolla 2019:

            @izz said in Toyota Corolla 2019:

            Παρατήρησα ότι στον διαμορφωτή έχουν φύγει τα πλαϊνά hybrid

            τα μοντελα MY22 δε θα φερουν τα διακριτικα hybrid.
            μια πιθανή αιτιολογια ειναι οτι δε θελουν μελλοντικα να υπάρξει μπερδεμα με το σήμα για τα υδρογονοκίνητα ιχήματα

            Εγώ προτιμώ να μην έχει οπότε καλύτερα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              diriras last edited by diriras

              https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-hatchback/build?path=customize/881ef498-b467-4895-8074-cbc4340ccc81/5a70d699-68a5-4379-9198-2e404a66fddd&c=d42296ce-8ade-4c06-b008-16fd4e383aa5&u=5b61ea63-d341-4bdb-90b8-8e230dd5c5f3&e[0]=17269&e[1]=17260&e[2]=17271&financeOption=cash&filterEquipment=

              Το αμαξι αν του βαλεις 2-3 μπλιμπλικια και στην καταλληλη εκδοση γινεται κουκλα!
              Επίσης σε αυτο το βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=VMXQk7iju4k&ab_channel=MécaniqueSportive βλεπουμε οτι η Corolla εχει ηλιοροφη, στη διαμορφωση δεν μου την βγαζει καθολου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                terryp117 @.SPIROS. 0 last edited by

                @spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:

                Παντα στο D.
                Σταματας, βαζεις χειροφρενο και μετα το βαζεις στο Ρ.

                ΣΤΑΜΑΤΑΣ, βάζεις στο P και μπαίνει αυτόματα και μόνο του το χειρόφρενο...!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Μετά από σχεδόν 6 μήνες κατοχής (5 και κάτι ψιλά είναι) και 7.000χλμ. είπαν να γράψω λίγο πιο αναλυτικά τις εντυπώσεις μου. Για όποιον βαριέται να διαβάζει ας πάει στο συμπέρασμα κατευθείαν: Εξαιρετικό και για εμένα ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σε αυτά τα λεφτά (€21.600 πλήρωσα).

                  Τα περισσότερα τα έχω γράψει περί ποιότητα κύλισης, άνεσης και οδικής συμπεριφοράς και δεν έχει αλλάξει κάτι. Μέσα στην πόλη δεν έχει αντίπαλο παρά μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά. Η οδήγηση είναι αγχολυτική έως και απολαυστική! Έχω κάνει και αρκετά ταξίδια (Αμαλιάπολη 2 φορές, Κιάτο, Καλάβρυτα, Χαλκίδα 3 φορές) και μπορώ να πω ότι ταξιδεύεις άνετα μέχρι τα 140-150 χαω, από εκεί και πάνω ο θόρυβος είναι αισθητός ειδικά εάν είναι ανωφέρεια. Εγώ τα ταξίδια πάω πέριξ των 140 χαω οπότε καίω και παραπάνω. Οι προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο γίνονται χωρίς πρόβλημα αφού το αυτοκίνητο έχει αργές ρεπρίζ σε ταχύτητες άνω των 120 χ.α.ω.

                  Πολύ μεγάλη διαφορά κάνει το πρόγραμμα sport, η επιτάχυνση είναι πολύ πιο άμεση και επίσης η μπαταρία φορτίζει πιο γρήγορα και κρατάει φόρτιση. Επίσης είναι και πιο έντονο το φρενάρισμα (ανάκτηση ενέργειας) όταν αφήνει το γκάζι. Φυσικά η κατανάλωση αυξάνεται. Να σημειώσω (για παρακάτω που θα γράφω καταναλώσεις) ότι οδηγώ κατά 85% στο normal και 15% στο sport. Eco δεν βάζω ποτέ. Για παράδειγμα σε στροφοδιαδρομή το έχω πάντα στο sport (όπως όταν πήγα Καλάβρυτα).

                  Όσο πέφτει η θερμοκρασία η ΜΕΚ δουλεύει περισσότερο. Καταρχάς παίρνει μπροστά με το που ξεκινήσεις, όποτε δεν μπορείς να κάνει μικρές αποστάσεις ηλεκτρικά εάν προηγουμένως δεν έχει κάνει κάποια απόσταση ώστε να ζεσταθεί η μηχανή. Οπότε σε μικρές διαδρομές των 1-3 χλμ η κατανάλωση είναι αυξημένη. Από την άλλη π.χ. πήγα Παιανία και μετά έφυγα να παω να ψωνίσω. Έκανα όλη την διαδρομή ηλεκτρικά και επειδή ήταν κατηφορικά γέμισε και η μπαταρία οπότε έκανα και την επιστροφή 100% ηλεκτρικά, συνολικά 2χλμ απόσταση.
                  Γενικά το υβριδικό θέλει λίγο διαφορετικό τρόπο οδήγησης για να εκμεταλλευτείς τα οφέλη του 100%. Για παράδειγμα όταν βλέπεις το φανάρι κόκκινο αφήνεις το γκάζι ώστε να ρολάρει και να γεμίσει η μπαταρία, δεν πατάς γκάζι και μετά πέφτεις στα φρένα. Θέλει λίγο πιο στρωτή οδήγηση και να προβλέπεις ώστε να έχεις την μέγιστη δυνατή ανάκτηση ενέργειας. Από την άλλη είναι εντυπωσιακό όταν συνειδητοποιείς κατά την οδήγηση πόση ενέργεια πάει χαμένη σε έναν κανονικό αυτοκίνητο, είναι απίστευτο!

                  Από κατανάλωση, τα έχω γράψει. Μέσο όρο είμαι στα 4.5λτ/100χλμ στα 7.000χλμ που έχω κάνει με τα ταξίδια που έχω αναφέρει. Έχει πλάκα γιατί τώρα βλέπω κατανάλωση π.χ. 5λτ/100χλμ και λέω «πώπω πολλά έκαψε» όταν παλιότερα έβλεπα 7 στο Panda και έλεγα «ωραίο τα pandaki και οικονομικό» ….αχαχαχα! Όλα σχετικά είναι. Ρεαλιστικά μέσα στην πόλη είμαι από το 3 έως το 5, ανάλογα συνθηκών και διαδρομή με πιο σύνηθες πέριξ του 3 και πιο σπάνια το 5. Σε ταξίδι κάτω από 5 δεν έχω πέσει ποτέ και το μεγαλύτερο που έχω δει είναι 6.2 (για όλο το ταξίδι). Προφανώς πέφτει και παρακάτω άνετα, αλλά στο ταξίδι βαριέμαι να πηγαίνω με 100-120 και στην πόλη δεν μου αρέσει να σέρνομαι.

                  Τι μου αρέσει στο αυτοκίνητο μέχρι σήμερα:

                  • Πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση
                  • Εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης
                  • Πολύ καλός εξοπλισμός για τα χρήματα που ζήταγε
                  • Όμορφο και εργονομικό εσωτερικό, ειδικά η διχρωμία δίνει άλλο αέρα, όσοι το έχουν δει έχουν πει τα καλύτερα, αναβαθμίζει το εσωτερικό αρκετά πιστεύω
                  • Πολύ καλά φώτα Led τόσο τα μεσαία όσο και τα μεγάλα.
                  • Όλα τα σσυστήματα ασφαλείας που έχει, άσχετα εάν δεν τα χρησιμοποιώ. Λάπη για εσένα, το ACC 1-2 φορές το έχω βάλει….ψιλό άχρηστο το βρίσκω…αχαχα!
                  • Άμεση ψύξη/θέρμανση λόγω ηλεκτρικού κομπρεσέρ AC
                  • Εξαιρετικά ξεκούραστο και αγχολυτικό μέσα στην πόλη
                  • Γρήγορο μέσα στην πόλη, το ηλεκτρομοτέρ βοηθάει πάρε πολύ στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
                  • Που στους ηλεκτρικά αναδιπλ. Καθρέπετες έχεις 3 επιλογές ο διακόπτης: χειροκίνητη αναδίπλωση, αυτόματη κατά το κλείδωμα και καθόλου.

                  Τι δεν μου αρέσει:

                  • Που δεν έχει one-pedal driving, πολύ θα το ήθελα. Το βρίσκω εξαιρετικό σε όσα ηλεκτρικά έχω οδηγήσει και θα ήταν πολύ βολικό και στο υβρίδιο. Καταλαβαίνω ότι ίσως ξενίζει ορισμένους,
                  • Τα λάστιχα που φοράει, ειδικά στις εκκινήσεις σπινάρει με το παραμικρό
                  • Που δεν έχει κουμπί στο τηλεχειριστήριο να ξεκλειδώνει μόνο ο χώρος αποσκευών (έλεος ρε Ιάπωνες, το έχει η ΜιΤο που είναι 10 χρόνια παλαιότερη!) και πρέπει να ξεκλειδώνεις όλο το αυτοκίνητο
                  • Που δεν ανάβουν τα εξωτερικά φώτα όταν ξεκλειδώνεις για να βλέπεις το βράδυ (είπαμε Ιαπωνικά κολλήματα…πάλι το έχει η ΜιΤο)
                  • Που έχει μέτριους χώρους για το μήκος της
                  • Που δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος. Δεν τους θεωρώ απαραίτητους αλλά θα ήθελα να έχει από το εργοστάσιο
                  • Που δεν έχει wireless carplay. Βέβαια το έλυσα με €80, αλλά θα ήθελα να το έχει
                  • Που οι ηλεκτρικά αναδιπλωμενοι καθρέπτες δεν δουλεύουν εάν δεν είναι ανοιχτή η ανάφλεξη.

                  Ό,τι ξεχνάω σε επόμενη ανασκόπηση ή ποστ!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  M P 2 Replies Last reply Reply Quote 18
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Εξαιρετικό ποστ!
                    Εύγε από εμένα.

                    Στο σημείο που γράφεις πως θέλει να μάθεις να τα οδηγείς ισχύει και στα πιο ταπεινα και απλά mhev. Γνωρίζω ανθρώπους με το ίδιο αυτοκίνητο πως πιάνουν 5,2 λίτρα/100χλμ ενώ εγώ πιάνω 4,2-4,4 λίτρα/100χλμ διότι κάνω ότι αναφέρεις. Δηλαδή αφήνω να ρολλαρει πριν σταματήσω σε φανάρι. Έτσι γεμίζει η μπαταρία σχεδόν 100%

                    Όπως γράφεις είναι εντυπωσιακό πόση ενέργεια πάει χαμενει σε κατηφόρες και φρεναρίσματα χωρίς κάποιο υβριδικό σύστημα ή έστω mild hybrid.

                    Και πάλι πολύ ωραίο ποστ. Άραγε με acc στα 120χλμ/100 τι καταναλωση έχει το corolla;

                    Υ.γ σου έχει συμβεί και εσένα πως όταν γεμίζει η μπαταρία σε φρεναροαμα να νιώθεις ένα αίσθημα ικανοποίησης ή μόνο σε έμενα συμβαίνει;🤕

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      miro @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                      Που δεν έχει wireless carplay. Βέβαια το έλυσα με €80, αλλά θα ήθελα να το έχει

                      Πολύ ωραία και ουσιώδης ανάλυση, όλα σωστά περί υβριδισμού, τα βλέπω κι εγώ τώρα με το Yaris Cross.
                      Μια απορία, πως έλυσες το θέμα του wireless android auto - carplay.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @lap last edited by

                        @lap said in Toyota Corolla 2019:

                        Εξαιρετικό ποστ!
                        Και πάλι πολύ ωραίο ποστ. Άραγε με acc στα 120χλμ/100 τι καταναλωση έχει το corolla;

                        Υ.γ σου έχει συμβεί και εσένα πως όταν γεμίζει η μπαταρία σε φρεναροαμα να νιώθεις ένα αίσθημα ικανοποίησης ή μόνο σε έμενα συμβαίνει;🤕

                        1. Ευχαριστώ Λαπ!
                        2. Δεν είναι στεθερή η κατανάλωση, έχει σχέση με την διαδρομή. Εαν εννοείς να πάω π.χ. Χαλκίδα με σταθερό το ACC στα 120, δεν το έχω δοκιμάσει. Εικάζω περί το 4.5 αλλά τελείως εμπειρικά.
                        3. Ναι όντως έχω και εγώ αυτή την ανωμαλία να χαίρομαι όταν βλέπω να γεμίζει η μπαταρία...αχαχα!

                        Τελευταία βόλτα, τα νούμερα:

                        2382229b-888d-4830-bef5-2bdd5f98c795-image.png

                        04d1ceaa-eaf6-4465-b6fe-df544759e216-image.png

                        @miro said in Toyota Corolla 2019:

                        Πολύ ωραία και ουσιώδης ανάλυση, όλα σωστά περί υβριδισμού, τα βλέπω κι εγώ τώρα με το Yaris Cross.
                        Μια απορία, πως έλυσες το θέμα του wireless android auto - carplay.

                        Σε ευχαριστώ!

                        Με αυτό το έκανα wireless: https://carlinkitcarplay.com/products/carlinkit-wireless-adapter-for-factory-carplay

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • .SPIROS. 0
                          .SPIROS. 0 last edited by

                          Το οτι δεν αναβουν τα εξωτερικα φωτα το βραδυ ειναι θεμα επιπεδου εξοπλισμου ή ετσι ειναι σε ολα τα κορολα;

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @.SPIROS. 0 last edited by fanis75

                            @spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:

                            Το οτι δεν αναβουν τα εξωτερικα φωτα το βραδυ ειναι θεμα επιπεδου εξοπλισμου ή ετσι ειναι σε ολα τα κορολα;

                            Από ότι έχω διαβάσει και σε ξένα φόρουμ, σε όλα έτσι είναι. Είναι από τις "βλακείες" των Ιαπώνων. Εαν γίνεται με κάποιο τρόπο δεν το έχω βρεί...θα ρωτήσω στο σέρβις το καλοκαίρι.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • .SPIROS. 0
                              .SPIROS. 0 last edited by

                              νομιζω πως εχει coming home λειτουργια, εκτος αν δεν δουλευει στο leaving home χαχα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Εχει follow me home, αλλα αυτο ειναι για οταν φευγεις αππ το αυτοκίνητο. Εγω θελω για οταν το ξεκλειδώνω!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • .SPIROS. 0
                                  .SPIROS. 0 last edited by

                                  μπορει να γινεται με προγραμματισμο, ισως το ξερουν στο σερβις ή να βρεις κατι στο ιντερνετ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    george1977 last edited by

                                    Ουσιώδες post με μεγάλες αλήθειες περιγράφει την πραγματικότητα ότι όσο διαρκεί η μεταβατική περίοδος οι Ιάπωνες είναι στην δική τους κλάση.

                                    Μπράβο Φάνη για το κείμενο και έχω την εντύπωση οτι θα είναι από τις σπάνιες φορές που η διαφορά αρχικής τιμής και τιμής πώλησης μετα από τέσσερα χρόνια θα είναι πολύ μικρή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • P
                                      pashalisg @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                                      Μετά από σχεδόν 6 μήνες κατοχής (5 και κάτι ψιλά είναι) και 7.000χλμ. είπαν να γράψω λίγο πιο αναλυτικά τις εντυπώσεις μου. Για όποιον βαριέται να διαβάζει ας πάει στο συμπέρασμα κατευθείαν: Εξαιρετικό και για εμένα ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σε αυτά τα λεφτά (€21.600 πλήρωσα).

                                      Τα περισσότερα τα έχω γράψει περί ποιότητα κύλισης, άνεσης και οδικής συμπεριφοράς και δεν έχει αλλάξει κάτι. Μέσα στην πόλη δεν έχει αντίπαλο παρά μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά. Η οδήγηση είναι αγχολυτική έως και απολαυστική! Έχω κάνει και αρκετά ταξίδια (Αμαλιάπολη 2 φορές, Κιάτο, Καλάβρυτα, Χαλκίδα 3 φορές) και μπορώ να πω ότι ταξιδεύεις άνετα μέχρι τα 140-150 χαω, από εκεί και πάνω ο θόρυβος είναι αισθητός ειδικά εάν είναι ανωφέρεια. Εγώ τα ταξίδια πάω πέριξ των 140 χαω οπότε καίω και παραπάνω. Οι προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο γίνονται χωρίς πρόβλημα αφού το αυτοκίνητο έχει αργές ρεπρίζ σε ταχύτητες άνω των 120 χ.α.ω.

                                      Πολύ μεγάλη διαφορά κάνει το πρόγραμμα sport, η επιτάχυνση είναι πολύ πιο άμεση και επίσης η μπαταρία φορτίζει πιο γρήγορα και κρατάει φόρτιση. Επίσης είναι και πιο έντονο το φρενάρισμα (ανάκτηση ενέργειας) όταν αφήνει το γκάζι. Φυσικά η κατανάλωση αυξάνεται. Να σημειώσω (για παρακάτω που θα γράφω καταναλώσεις) ότι οδηγώ κατά 85% στο normal και 15% στο sport. Eco δεν βάζω ποτέ. Για παράδειγμα σε στροφοδιαδρομή το έχω πάντα στο sport (όπως όταν πήγα Καλάβρυτα).

                                      Όσο πέφτει η θερμοκρασία η ΜΕΚ δουλεύει περισσότερο. Καταρχάς παίρνει μπροστά με το που ξεκινήσεις, όποτε δεν μπορείς να κάνει μικρές αποστάσεις ηλεκτρικά εάν προηγουμένως δεν έχει κάνει κάποια απόσταση ώστε να ζεσταθεί η μηχανή. Οπότε σε μικρές διαδρομές των 1-3 χλμ η κατανάλωση είναι αυξημένη. Από την άλλη π.χ. πήγα Παιανία και μετά έφυγα να παω να ψωνίσω. Έκανα όλη την διαδρομή ηλεκτρικά και επειδή ήταν κατηφορικά γέμισε και η μπαταρία οπότε έκανα και την επιστροφή 100% ηλεκτρικά, συνολικά 2χλμ απόσταση.
                                      Γενικά το υβριδικό θέλει λίγο διαφορετικό τρόπο οδήγησης για να εκμεταλλευτείς τα οφέλη του 100%. Για παράδειγμα όταν βλέπεις το φανάρι κόκκινο αφήνεις το γκάζι ώστε να ρολάρει και να γεμίσει η μπαταρία, δεν πατάς γκάζι και μετά πέφτεις στα φρένα. Θέλει λίγο πιο στρωτή οδήγηση και να προβλέπεις ώστε να έχεις την μέγιστη δυνατή ανάκτηση ενέργειας. Από την άλλη είναι εντυπωσιακό όταν συνειδητοποιείς κατά την οδήγηση πόση ενέργεια πάει χαμένη σε έναν κανονικό αυτοκίνητο, είναι απίστευτο!

                                      Από κατανάλωση, τα έχω γράψει. Μέσο όρο είμαι στα 4.5λτ/100χλμ στα 7.000χλμ που έχω κάνει με τα ταξίδια που έχω αναφέρει. Έχει πλάκα γιατί τώρα βλέπω κατανάλωση π.χ. 5λτ/100χλμ και λέω «πώπω πολλά έκαψε» όταν παλιότερα έβλεπα 7 στο Panda και έλεγα «ωραίο τα pandaki και οικονομικό» ….αχαχαχα! Όλα σχετικά είναι. Ρεαλιστικά μέσα στην πόλη είμαι από το 3 έως το 5, ανάλογα συνθηκών και διαδρομή με πιο σύνηθες πέριξ του 3 και πιο σπάνια το 5. Σε ταξίδι κάτω από 5 δεν έχω πέσει ποτέ και το μεγαλύτερο που έχω δει είναι 6.2 (για όλο το ταξίδι). Προφανώς πέφτει και παρακάτω άνετα, αλλά στο ταξίδι βαριέμαι να πηγαίνω με 100-120 και στην πόλη δεν μου αρέσει να σέρνομαι.

                                      Τι μου αρέσει στο αυτοκίνητο μέχρι σήμερα:

                                      • Πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση
                                      • Εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης
                                      • Πολύ καλός εξοπλισμός για τα χρήματα που ζήταγε
                                      • Όμορφο και εργονομικό εσωτερικό, ειδικά η διχρωμία δίνει άλλο αέρα, όσοι το έχουν δει έχουν πει τα καλύτερα, αναβαθμίζει το εσωτερικό αρκετά πιστεύω
                                      • Πολύ καλά φώτα Led τόσο τα μεσαία όσο και τα μεγάλα.
                                      • Όλα τα σσυστήματα ασφαλείας που έχει, άσχετα εάν δεν τα χρησιμοποιώ. Λάπη για εσένα, το ACC 1-2 φορές το έχω βάλει….ψιλό άχρηστο το βρίσκω…αχαχα!
                                      • Άμεση ψύξη/θέρμανση λόγω ηλεκτρικού κομπρεσέρ AC
                                      • Εξαιρετικά ξεκούραστο και αγχολυτικό μέσα στην πόλη
                                      • Γρήγορο μέσα στην πόλη, το ηλεκτρομοτέρ βοηθάει πάρε πολύ στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
                                      • Που στους ηλεκτρικά αναδιπλ. Καθρέπετες έχεις 3 επιλογές ο διακόπτης: χειροκίνητη αναδίπλωση, αυτόματη κατά το κλείδωμα και καθόλου.

                                      Τι δεν μου αρέσει:

                                      • Που δεν έχει one-pedal driving, πολύ θα το ήθελα. Το βρίσκω εξαιρετικό σε όσα ηλεκτρικά έχω οδηγήσει και θα ήταν πολύ βολικό και στο υβρίδιο. Καταλαβαίνω ότι ίσως ξενίζει ορισμένους,
                                      • Τα λάστιχα που φοράει, ειδικά στις εκκινήσεις σπινάρει με το παραμικρό
                                      • Που δεν έχει κουμπί στο τηλεχειριστήριο να ξεκλειδώνει μόνο ο χώρος αποσκευών (έλεος ρε Ιάπωνες, το έχει η ΜιΤο που είναι 10 χρόνια παλαιότερη!) και πρέπει να ξεκλειδώνεις όλο το αυτοκίνητο
                                      • Που δεν ανάβουν τα εξωτερικά φώτα όταν ξεκλειδώνεις για να βλέπεις το βράδυ (είπαμε Ιαπωνικά κολλήματα…πάλι το έχει η ΜιΤο)
                                      • Που έχει μέτριους χώρους για το μήκος της
                                      • Που δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος. Δεν τους θεωρώ απαραίτητους αλλά θα ήθελα να έχει από το εργοστάσιο
                                      • Που δεν έχει wireless carplay. Βέβαια το έλυσα με €80, αλλά θα ήθελα να το έχει
                                      • Που οι ηλεκτρικά αναδιπλωμενοι καθρέπτες δεν δουλεύουν εάν δεν είναι ανοιχτή η ανάφλεξη.

                                      Ό,τι ξεχνάω σε επόμενη ανασκόπηση ή ποστ!

                                      ​
                                      Μια ερώτηση Φάνη, που βάζεις το wireless μηχάνημα για το CarPlay; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάπου πέρα απο το wireless charger που έχω στο δικό μου αυτοκίνητο. Συμφωνώ απόλυτα με το review σου αν και έχω κάνει μόλις 400 χλμ 😂 (1.8L Style)

                                      ​

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spiros75 last edited by

                                        Φάνη, το τελευταίο θετικό (για τους καθρέφτες) και το τελευταίο αρνητικό (πάλι για τους καθρέφτες) δεν είναι σε αντιδιαστολή;
                                        Απο την στιγμή που υπάρχει επιλογή για αναδίπλωση κατά την διάρκεια του κλειδώματος, δεν θα είναι κλειστή η ανάφλεξη;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          grandejohn last edited by

                                          παιδια στο GR συνδέομαι wireless μεσω miracast επιλογης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @pashalisg last edited by

                                            @pashalisgergis said in Toyota Corolla 2019:

                                            Μια ερώτηση Φάνη, που βάζεις το wireless μηχάνημα για το CarPlay; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάπου πέρα απο το wireless charger που έχω στο δικό μου αυτοκίνητο. Συμφωνώ απόλυτα με το review σου αν και έχω κάνει μόλις 400 χλμ 😂 (1.8L Style)

                                            Στο USB, δεν έχει σχέση η ασύσρματη φόρτιση. Το μηχάνημα συνδέεται στο USB και μετά η σύνδεση με το iPhone γίνεται ασύρματα.

                                            @spiros75 said in Toyota Corolla 2019:

                                            Φάνη, το τελευταίο θετικό (για τους καθρέφτες) και το τελευταίο αρνητικό (πάλι για τους καθρέφτες) δεν είναι σε αντιδιαστολή;
                                            Απο την στιγμή που υπάρχει επιλογή για αναδίπλωση κατά την διάρκεια του κλειδώματος, δεν θα είναι κλειστή η ανάφλεξη;

                                            Οχι δεν είναι σε αντιδιαστολή. Σε όλα τα αυτοκίνητα (BMW, PSA, Alfa, MB, Ford) που ξέρω μπορείς να κλείσεις του καθρέφτες πατώντας το κουμπί ακόμα και με την ανάφλεξη κλειστή, εεε στην Κορόλα δεν μπορείς!! Εαν αποφασίσεις να τους κλείσεις εσύ (και όχι να κλείσουν αυτόματα κατά το κλείδωμα), πρέπει να ανοίξεις την ανάφλεξη!

                                            @grandejohn said in Toyota Corolla 2019:

                                            παιδια στο GR συνδέομαι wireless μεσω miracast επιλογης

                                            Με το iPhone δεν δουλεύει το miracast.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 185 / 391
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr