-
Η Ni-MH μπαταρία του 1,8 πάντως είναι γύρω στα 40 κιλά.
-
Μέχρι στιγμής ενα σοβαρό test drive του yaris cross δεν έχουμε δει στην ελλαδα. Κρίμα πάντως που εχει ξεπέσει τόσο πολυ ο ειδικός τύπος.
-
Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.
-
Σιγά το σουπερκαρ ρε φίλε που θέλεις και τεστ. Αντε προπαραγγειλε το κουβαδακι σου και μην απασχολείς το φόρουμ με απλα μεταφορικα μέσα.
-
Καλά ντε! βάλτε μια υποενότητα για τους φτωχούς να μιλάνε και αυτοί για κάποιο αυτοκίνητο.
Για τα ακόμα πιο vfm βαλτε μια υποενότητα για σιχαμερους -
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, η αλήθεια είναι ότι οι συζητήσεις που γίνονται στο forum είναι για κουτιά και καταναλώσεις, θα μπορούσε εύκολα το forum να ονομαστεί σε toyota.forum.gr
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.
Οταν λεω τεστ εννοώ μετρήσεις για χώρους και κατανάλωση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτή τη στιγμη υπάρχουν μονο 5 άρθρα που απλα αναπαραγάγουν τον εξοπλισμό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που τα βρίσκει εύκολα κανεις πλεον
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Σιγά το σουπερκαρ ρε φίλε που θέλεις και τεστ. Αντε προπαραγγειλε το κουβαδακι σου και μην απασχολείς το φόρουμ με απλα μεταφορικα μέσα.
Εσυ να μιλάς καλύτερα εντάξει; Και δε θα μας κΑνεις υποδείξεις τι θα γράφουμε και τι οχι ; Ούτε σου ζητήσαμε το λόγο. Το κατάλαβες η θες να στο κανω πιο λιανά ιδιαίτερως ;
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Σιγά το σουπερκαρ ρε φίλε που θέλεις και τεστ. Αντε προπαραγγειλε το κουβαδακι σου και μην απασχολείς το φόρουμ με απλα μεταφορικα μέσα.
Να το ξέρουμε άλλη φορά να σου παιρνουμε την αδεια. Η συγκεκριμένη ενώτητα λεγεται "Toyota Yaris Cross" και δεν μπαινει κανενας εξαναγκαστικά. Όποιος χαλιέται , το κουβαδάκι του και σε άλλο thread.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Σχεδόν λευκό είναι, έχω στην Κορόλα την διχρωμία. Αλλά είναι πολύ ωραίο και ο βασικός λόγος που πήρα Active+, ήθελα ανοιχτό εσωτερικό και δεν το μετάνοιωσα ούτε μια στιγμή.
Τo εψαξα στο διαδικτυο... Ομολογω οτι φαινεται τελειο. Ισως επειδη δεν εχει τις τομες του Yaris στο ταμπλο... Tο συνεχιζει με αρμονια στις πορτες ο σχεδιαστης αλλα ειναι και μαζι η οθονη και ο κλιματισμος οπως στο C-HR... Eιναι και ανωτερο το Corolla, πρεπει να εχει μια πιο premium αισθητικη. Καλα κανατε. Βεβαια το δινει σαν επιλογη στη διαμορφωση σε δυο, τρια που ειδα... Και σε μπεζ και σε ανοιχτο γκρι...
-
@tgk said in Toyota Yaris Cross:
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Σιγά το σουπερκαρ ρε φίλε που θέλεις και τεστ. Αντε προπαραγγειλε το κουβαδακι σου και μην απασχολείς το φόρουμ με απλα μεταφορικα μέσα.
Εσυ να μιλάς καλύτερα εντάξει; Και δε θα μας κΑνεις υποδείξεις τι θα γράφουμε και τι οχι ; Ούτε σου ζητήσαμε το λόγο. Το κατάλαβες η θες να στο κανω πιο λιανά ιδιαίτερως ;
Το σχόλιο μου ήταν ειρωνικό προς τον από κάτω μου που σου απάντησε σε αυτό το στυλ και όχι προς εσένα.
Παρεμπιπτόντως μόλις μου είπες να τα πούμε ιδιαιτέρως φοβήθηκα, είσαι πολύ Μάγκας. -
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.
Δεν είναι έτσι ρε Δία.
Και ένα κουβαδάκι να θέλει να πάρει κάποιος με 3000 ευρώ από τις οικονομίες του θέλει να δει κάνα τεστ τα υποψήφια κουβαδάκια ώστε να πάρει το καλύτερο δυνατό κουβαδάκι με τα χρήματα του.
Δηλαδή οποιος δεν έχει οικονομική δυνατότητα για μεγάλο αυτοκίνητο δεν πρέπει να βλεπει τεστ?????
Δεν μπορώ να ακολουθήσω τέτοιες λογικές
Κουβαδάκι ξεκουβαδάκι δεν παίζει ρόλο. Και μεις με τα κουβαδάκια ψυχή εχουμε.
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.
Τα οποια "σοβαρα αυτοκινητα" αφορουν ελαχιστους αγοραστες για πωλουν ελαχιστα. Αν τα περιοδικα στηριζοταν σε αυτους για τις πωλησεις τους θα εκλειναν.
Η ειρωνια ειναι πως οποιος θελει να αγορασει μια 911, δεν νομιζω πως ασχολειται με το αν κανει 0-100 σε 4,3 ή 4,5. Πιο πολυ ασχολειται με την ποιοτητα των ραφων στα καθισματα ή αν μπορει να την περασει σαν εταιρικο στα εξοδα.
-
Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.
Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα , υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο σασμάν).
Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.
Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).
Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!
Εγώ θα έλεγα απλά σεβασμό σε όλους τους συνφορουμίτες και μη και τις επιλογές τους για αυτοκίνητο.
Χέσμένες έχω TOYOTA, FORD, VW, STELLANTIS, βάλε μεσα και όποιον θες και τι προωθούν σαν προιοντα για να πουλήσουν. Καλά κάνουν και μπράβο τους. Εδώ είμαστε να συζηταμε, να διαφωνούμε, να αστειευόμαστε και να λέμε προτιμήσεις κτλ οσον αφορά τα αυτοκίνητα αλλά χεστηκα στο τέλος της ημέρας ποιος πουλάει παραπάνω. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι, όχι μόνο η TOYOTA. Αν σε ενδιαφέρει εσένα η τεχνολογία σε υβριδικα ναι η TOYOTA είναι φοβερή. Αλλά υπάρχουν και άλλες τεχνολογίες ........
-
Ξεκινήσαμε μια αντιπαράθεση χωρίς λόγο γιατι μαλλον παρερμηνευτηκε η αρχική τοποθετηση του Δια, ο οποιος προφανώς αναφέρθηκε στα εκτεταμένα τεστ που ειχε αναφέρει νωρίτερα άλλος συνφορουμίτης.
Προφανώς για καθημερινά αμάξια δεν μιλάμε για εκτεταμενα τεστ ταράνδων, αγελάδων και επιδόσεων αλλά για αναλυτικά τεστ χώρων, εργονομίας, infotainment αντε και κανενος φρεναρίσματος. -
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.
Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).
Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!
Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι...
Όπως το είπες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ...
Οικονομία και επιδόσεις για λίγους έχοντες και κατέχοντες δικό τους παρκινγκ , έβγαλε η Tesla
οικονομικά και αρκετά εως πολύ γρήγορα αλλα "βρώμικα " έβγαλε η VW
Μόνο τα υβριδικά της Toyota τα εχουν όλα και για όλους χωρίς τύψεις
και η Ford καλά το πήγε στην αρχή με τα υβριδικά της αλλά κάπου έχασε το τραίνομπορεί να φταίει και η άποψη που είχε το Ντιτρόιτ τότε για τα υβριδικά δεν έκαναν καλή εκτίμηση, επίδειξη τεχνολογικής περιπλοκότητας χωρίς ουσιαστικό όφελος την έλεγαν τότε το μακρινό 2006
https://www.wired.com/2006/02/teardown/
έλυσαν και έκοψαν εκει στην GM το RX 400 h αλλα δεν ... αμα δε εχεις λίγο προβλεπτικότητα ... και μετα χρεωκόπησαν όλοι μαζί και τους έσωσε η κυβέρνηση Ομπάμα ...
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.
Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).
Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!
Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι...
Όπως το είπες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ...
Οικονομία και επιδόσεις για λίγους έχοντες και κατέχοντες δικό τους παρκινγκ , έβγαλε η Tesla
οικονομικά και αρκετά εως πολύ γρήγορα αλλα "βρώμικα " έβγαλε η VW
Μόνο τα υβριδικά της Toyota τα εχουν όλα και για όλους χωρίς τύψεις
και η Ford καλά το πήγε στην αρχή με τα υβριδικά της αλλά κάπου έχασε το τραίνομπορεί να φταίει και η άποψη που είχε το Ντιτρόιτ τότε για τα υβριδικά δεν έκαναν καλή εκτίμηση, επίδειξη τεχνολογικής περιπλοκότητας χωρίς ουσιαστικό όφελος την έλεγαν τότε το μακρινό 2006
https://www.wired.com/2006/02/teardown/
έλυσαν και έκοψαν εκει στην GM το RX 400 h αλλα δεν ... αμα δε εχεις λίγο προβλεπτικότητα ... και μετα χρεωκόπησαν όλοι μαζί και τους έσωσε η κυβέρνηση Ομπάμα ...
Κανένας ΔΕΝ τα έχει όλα και συμφέρει, κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις
Όποιος δεν πουλάει και δεν προβλέπει σωστά στο μέλλον φεύγει........ πόσο θα τον σώζουν κυβερνήσεις?
Εγώ προσωπικά δεν γουσταρω τα υβριδικά. Θέλω από βενζίνη/πετρελαιο να πάω ηλεκτρικό όταν θα είναι και τα θεωρώ έτοιμα (δίκτυο με πρίζες παντού, μικρότερο βάρος, καλύτερες τιμές, μεγαλύτερη αυτονομία)
Δεν θέλω να πάω σε ενδιαμεσες τεχνολογίες που θεωρώ ότι δεν θα υπάρχουν στο μακρινό μέλλον (υβριδικά)
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.
Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).
Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!
Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι...
Όπως το είπες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ...
Οικονομία και επιδόσεις για λίγους έχοντες και κατέχοντες δικό τους παρκινγκ , έβγαλε η Tesla
οικονομικά και αρκετά εως πολύ γρήγορα αλλα "βρώμικα " έβγαλε η VW
Μόνο τα υβριδικά της Toyota τα εχουν όλα και για όλους χωρίς τύψεις
και η Ford καλά το πήγε στην αρχή με τα υβριδικά της αλλά κάπου έχασε το τραίνομπορεί να φταίει και η άποψη που είχε το Ντιτρόιτ τότε για τα υβριδικά δεν έκαναν καλή εκτίμηση, επίδειξη τεχνολογικής περιπλοκότητας χωρίς ουσιαστικό όφελος την έλεγαν τότε το μακρινό 2006
https://www.wired.com/2006/02/teardown/
έλυσαν και έκοψαν εκει στην GM το RX 400 h αλλα δεν ... αμα δε εχεις λίγο προβλεπτικότητα ... και μετα χρεωκόπησαν όλοι μαζί και τους έσωσε η κυβέρνηση Ομπάμα ...
Κανένας ΔΕΝ τα έχει όλα και συμφέρει, κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις
Όποιος δεν πουλάει και δεν προβλέπει σωστά στο μέλλον φεύγει........ πόσο θα τον σώζουν κυβερνήσεις?
ή η STELLANTIS
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.
Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).
Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!
Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι...
Όπως το είπες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ...
Οικονομία και επιδόσεις για λίγους έχοντες και κατέχοντες δικό τους παρκινγκ , έβγαλε η Tesla
οικονομικά και αρκετά εως πολύ γρήγορα αλλα "βρώμικα " έβγαλε η VW
Μόνο τα υβριδικά της Toyota τα εχουν όλα και για όλους χωρίς τύψεις
και η Ford καλά το πήγε στην αρχή με τα υβριδικά της αλλά κάπου έχασε το τραίνομπορεί να φταίει και η άποψη που είχε το Ντιτρόιτ τότε για τα υβριδικά δεν έκαναν καλή εκτίμηση, επίδειξη τεχνολογικής περιπλοκότητας χωρίς ουσιαστικό όφελος την έλεγαν τότε το μακρινό 2006
https://www.wired.com/2006/02/teardown/
έλυσαν και έκοψαν εκει στην GM το RX 400 h αλλα δεν ... αμα δε εχεις λίγο προβλεπτικότητα ... και μετα χρεωκόπησαν όλοι μαζί και τους έσωσε η κυβέρνηση Ομπάμα ...
Κανένας ΔΕΝ τα έχει όλα και συμφέρει, κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις
Όποιος δεν πουλάει και δεν προβλέπει σωστά στο μέλλον φεύγει........ πόσο θα τον σώζουν κυβερνήσεις?
ή η STELLANTIS
Καλά και αυτή να ανοίξει πελατολόγιο για κέρδος πάει αν δεν πουλάει η Alfa και η Lancia θα μας αφήσουν. Μακάρι βέβαια να μην αλλά αν ΝΤΕΝ ΦΕΡΕΙ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΥΛΟ
Toyota Yaris Cross