Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 90
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 492
    • 493
    • 92 / 493
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    271
    9850
    747260
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t last edited by

      Η Ni-MH μπαταρία του 1,8 πάντως είναι γύρω στα 40 κιλά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tgk last edited by

        Μέχρι στιγμής ενα σοβαρό test drive του yaris cross δεν έχουμε δει στην ελλαδα. Κρίμα πάντως που εχει ξεπέσει τόσο πολυ ο ειδικός τύπος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.

          S T cirus .SPIROS. 0 4 Replies Last reply Reply Quote 0
          • georgemit
            georgemit last edited by

            Σιγά το σουπερκαρ ρε φίλε που θέλεις και τεστ. Αντε προπαραγγειλε το κουβαδακι σου και μην απασχολείς το φόρουμ με απλα μεταφορικα μέσα.

            i30 1.5 160 N line!

            T B 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Καλά ντε! βάλτε μια υποενότητα για τους φτωχούς να μιλάνε και αυτοί για κάποιο αυτοκίνητο.
              Για τα ακόμα πιο vfm βαλτε μια υποενότητα για σιχαμερους

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                strom @realzeus last edited by

                @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

                Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.

                Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, η αλήθεια είναι ότι οι συζητήσεις που γίνονται στο forum είναι για κουτιά και καταναλώσεις, θα μπορούσε εύκολα το forum να ονομαστεί σε toyota.forum.gr

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tgk @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

                  Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.

                  Οταν λεω τεστ εννοώ μετρήσεις για χώρους και κατανάλωση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτή τη στιγμη υπάρχουν μονο 5 άρθρα που απλα αναπαραγάγουν τον εξοπλισμό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που τα βρίσκει εύκολα κανεις πλεον

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tgk @georgemit last edited by

                    @georgemit said in Toyota Yaris Cross:

                    Σιγά το σουπερκαρ ρε φίλε που θέλεις και τεστ. Αντε προπαραγγειλε το κουβαδακι σου και μην απασχολείς το φόρουμ με απλα μεταφορικα μέσα.

                    Εσυ να μιλάς καλύτερα εντάξει; Και δε θα μας κΑνεις υποδείξεις τι θα γράφουμε και τι οχι ; Ούτε σου ζητήσαμε το λόγο. Το κατάλαβες η θες να στο κανω πιο λιανά ιδιαίτερως ;

                    georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • B
                      brokesmack @georgemit last edited by

                      @georgemit said in Toyota Yaris Cross:

                      Σιγά το σουπερκαρ ρε φίλε που θέλεις και τεστ. Αντε προπαραγγειλε το κουβαδακι σου και μην απασχολείς το φόρουμ με απλα μεταφορικα μέσα.

                      Να το ξέρουμε άλλη φορά να σου παιρνουμε την αδεια. Η συγκεκριμένη ενώτητα λεγεται "Toyota Yaris Cross" και δεν μπαινει κανενας εξαναγκαστικά. Όποιος χαλιέται , το κουβαδάκι του και σε άλλο thread.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • City Pop
                        City Pop @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

                        Σχεδόν λευκό είναι, έχω στην Κορόλα την διχρωμία. Αλλά είναι πολύ ωραίο και ο βασικός λόγος που πήρα Active+, ήθελα ανοιχτό εσωτερικό και δεν το μετάνοιωσα ούτε μια στιγμή.

                        Τo εψαξα στο διαδικτυο... Ομολογω οτι φαινεται τελειο. Ισως επειδη δεν εχει τις τομες του Yaris στο ταμπλο... Tο συνεχιζει με αρμονια στις πορτες ο σχεδιαστης αλλα ειναι και μαζι η οθονη και ο κλιματισμος οπως στο C-HR... Eιναι και ανωτερο το Corolla, πρεπει να εχει μια πιο premium αισθητικη. Καλα κανατε. Βεβαια το δινει σαν επιλογη στη διαμορφωση σε δυο, τρια που ειδα... Και σε μπεζ και σε ανοιχτο γκρι...

                        TOYOTA YARiS CROSS, δε γινεται αλλιως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • georgemit
                          georgemit @tgk last edited by

                          @tgk said in Toyota Yaris Cross:

                          @georgemit said in Toyota Yaris Cross:

                          Σιγά το σουπερκαρ ρε φίλε που θέλεις και τεστ. Αντε προπαραγγειλε το κουβαδακι σου και μην απασχολείς το φόρουμ με απλα μεταφορικα μέσα.

                          Εσυ να μιλάς καλύτερα εντάξει; Και δε θα μας κΑνεις υποδείξεις τι θα γράφουμε και τι οχι ; Ούτε σου ζητήσαμε το λόγο. Το κατάλαβες η θες να στο κανω πιο λιανά ιδιαίτερως ;

                          Το σχόλιο μου ήταν ειρωνικό προς τον από κάτω μου που σου απάντησε σε αυτό το στυλ και όχι προς εσένα.
                          Παρεμπιπτόντως μόλις μου είπες να τα πούμε ιδιαιτέρως φοβήθηκα, είσαι πολύ Μάγκας.

                          i30 1.5 160 N line!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • cirus
                            cirus @realzeus last edited by cirus

                            @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

                            Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.

                            Δεν είναι έτσι ρε Δία.

                            Και ένα κουβαδάκι να θέλει να πάρει κάποιος με 3000 ευρώ από τις οικονομίες του θέλει να δει κάνα τεστ τα υποψήφια κουβαδάκια ώστε να πάρει το καλύτερο δυνατό κουβαδάκι με τα χρήματα του.

                            Δηλαδή οποιος δεν έχει οικονομική δυνατότητα για μεγάλο αυτοκίνητο δεν πρέπει να βλεπει τεστ?????

                            Δεν μπορώ να ακολουθήσω τέτοιες λογικές

                            Κουβαδάκι ξεκουβαδάκι δεν παίζει ρόλο. Και μεις με τα κουβαδάκια ψυχή εχουμε.

                            Cirus the virus

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • .SPIROS. 0
                              .SPIROS. 0 @realzeus last edited by .SPIROS. 0

                              @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

                              Σαν τι τεστ θες να δεις; Ένα κουτάκι είναι για να σε πηγαίνει από εδώ ως εκεί. Τεστ (μετρήσεις κλπ) κάνουν στα σοβαρά αυτοκίνητα.

                              Τα οποια "σοβαρα αυτοκινητα" αφορουν ελαχιστους αγοραστες για πωλουν ελαχιστα. Αν τα περιοδικα στηριζοταν σε αυτους για τις πωλησεις τους θα εκλειναν.

                              Η ειρωνια ειναι πως οποιος θελει να αγορασει μια 911, δεν νομιζω πως ασχολειται με το αν κανει 0-100 σε 4,3 ή 4,5. Πιο πολυ ασχολειται με την ποιοτητα των ραφων στα καθισματα ή αν μπορει να την περασει σαν εταιρικο στα εξοδα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • monman2
                                monman2 last edited by monman2

                                Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.

                                Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα , υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο σασμάν).

                                Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • cirus
                                  cirus @monman2 last edited by cirus

                                  @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                  Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.

                                  Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).

                                  Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!

                                  Εγώ θα έλεγα απλά σεβασμό σε όλους τους συνφορουμίτες και μη και τις επιλογές τους για αυτοκίνητο.

                                  Χέσμένες έχω TOYOTA, FORD, VW, STELLANTIS, βάλε μεσα και όποιον θες και τι προωθούν σαν προιοντα για να πουλήσουν. Καλά κάνουν και μπράβο τους. Εδώ είμαστε να συζηταμε, να διαφωνούμε, να αστειευόμαστε και να λέμε προτιμήσεις κτλ οσον αφορά τα αυτοκίνητα αλλά χεστηκα στο τέλος της ημέρας ποιος πουλάει παραπάνω. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου.

                                  Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι, όχι μόνο η TOYOTA. Αν σε ενδιαφέρει εσένα η τεχνολογία σε υβριδικα ναι η TOYOTA είναι φοβερή. Αλλά υπάρχουν και άλλες τεχνολογίες ........

                                  Cirus the virus

                                  monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Ξεκινήσαμε μια αντιπαράθεση χωρίς λόγο γιατι μαλλον παρερμηνευτηκε η αρχική τοποθετηση του Δια, ο οποιος προφανώς αναφέρθηκε στα εκτεταμένα τεστ που ειχε αναφέρει νωρίτερα άλλος συνφορουμίτης.
                                    Προφανώς για καθημερινά αμάξια δεν μιλάμε για εκτεταμενα τεστ ταράνδων, αγελάδων και επιδόσεων αλλά για αναλυτικά τεστ χώρων, εργονομίας, infotainment αντε και κανενος φρεναρίσματος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • monman2
                                      monman2 @cirus last edited by monman2

                                      @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                      Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.

                                      Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).

                                      Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!

                                      Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι...

                                      Όπως το είπες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ...

                                      Οικονομία και επιδόσεις για λίγους έχοντες και κατέχοντες δικό τους παρκινγκ , έβγαλε η Tesla

                                      οικονομικά και αρκετά εως πολύ γρήγορα αλλα "βρώμικα " έβγαλε η VW

                                      Μόνο τα υβριδικά της Toyota τα εχουν όλα και για όλους χωρίς τύψεις
                                      και η Ford καλά το πήγε στην αρχή με τα υβριδικά της αλλά κάπου έχασε το τραίνο

                                      μπορεί να φταίει και η άποψη που είχε το Ντιτρόιτ τότε για τα υβριδικά δεν έκαναν καλή εκτίμηση, επίδειξη τεχνολογικής περιπλοκότητας χωρίς ουσιαστικό όφελος την έλεγαν τότε το μακρινό 2006

                                      https://www.wired.com/2006/02/teardown/

                                      έλυσαν και έκοψαν εκει στην GM το RX 400 h αλλα δεν ... αμα δε εχεις λίγο προβλεπτικότητα ... και μετα χρεωκόπησαν όλοι μαζί και τους έσωσε η κυβέρνηση Ομπάμα ...

                                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @monman2 last edited by cirus

                                        @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                        @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                        @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                        Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.

                                        Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).

                                        Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!

                                        Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι...

                                        Όπως το είπες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ...

                                        Οικονομία και επιδόσεις για λίγους έχοντες και κατέχοντες δικό τους παρκινγκ , έβγαλε η Tesla

                                        οικονομικά και αρκετά εως πολύ γρήγορα αλλα "βρώμικα " έβγαλε η VW

                                        Μόνο τα υβριδικά της Toyota τα εχουν όλα και για όλους χωρίς τύψεις
                                        και η Ford καλά το πήγε στην αρχή με τα υβριδικά της αλλά κάπου έχασε το τραίνο

                                        μπορεί να φταίει και η άποψη που είχε το Ντιτρόιτ τότε για τα υβριδικά δεν έκαναν καλή εκτίμηση, επίδειξη τεχνολογικής περιπλοκότητας χωρίς ουσιαστικό όφελος την έλεγαν τότε το μακρινό 2006

                                        https://www.wired.com/2006/02/teardown/

                                        έλυσαν και έκοψαν εκει στην GM το RX 400 h αλλα δεν ... αμα δε εχεις λίγο προβλεπτικότητα ... και μετα χρεωκόπησαν όλοι μαζί και τους έσωσε η κυβέρνηση Ομπάμα ...

                                        Κανένας ΔΕΝ τα έχει όλα και συμφέρει, κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις

                                        Όποιος δεν πουλάει και δεν προβλέπει σωστά στο μέλλον φεύγει........ πόσο θα τον σώζουν κυβερνήσεις?

                                        Εγώ προσωπικά δεν γουσταρω τα υβριδικά. Θέλω από βενζίνη/πετρελαιο να πάω ηλεκτρικό όταν θα είναι και τα θεωρώ έτοιμα (δίκτυο με πρίζες παντού, μικρότερο βάρος, καλύτερες τιμές, μεγαλύτερη αυτονομία)

                                        Δεν θέλω να πάω σε ενδιαμεσες τεχνολογίες που θεωρώ ότι δεν θα υπάρχουν στο μακρινό μέλλον (υβριδικά)

                                        Cirus the virus

                                        monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 @cirus last edited by

                                          @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                          @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                          @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                          @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                          Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.

                                          Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).

                                          Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!

                                          Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι...

                                          Όπως το είπες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ...

                                          Οικονομία και επιδόσεις για λίγους έχοντες και κατέχοντες δικό τους παρκινγκ , έβγαλε η Tesla

                                          οικονομικά και αρκετά εως πολύ γρήγορα αλλα "βρώμικα " έβγαλε η VW

                                          Μόνο τα υβριδικά της Toyota τα εχουν όλα και για όλους χωρίς τύψεις
                                          και η Ford καλά το πήγε στην αρχή με τα υβριδικά της αλλά κάπου έχασε το τραίνο

                                          μπορεί να φταίει και η άποψη που είχε το Ντιτρόιτ τότε για τα υβριδικά δεν έκαναν καλή εκτίμηση, επίδειξη τεχνολογικής περιπλοκότητας χωρίς ουσιαστικό όφελος την έλεγαν τότε το μακρινό 2006

                                          https://www.wired.com/2006/02/teardown/

                                          έλυσαν και έκοψαν εκει στην GM το RX 400 h αλλα δεν ... αμα δε εχεις λίγο προβλεπτικότητα ... και μετα χρεωκόπησαν όλοι μαζί και τους έσωσε η κυβέρνηση Ομπάμα ...

                                          Κανένας ΔΕΝ τα έχει όλα και συμφέρει, κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις

                                          Όποιος δεν πουλάει και δεν προβλέπει σωστά στο μέλλον φεύγει........ πόσο θα τον σώζουν κυβερνήσεις?

                                          ή η STELLANTIS😇

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus @monman2 last edited by

                                            @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                            @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                            @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                            @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                            @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                                            Τα μικρά "κουβαδάκια' είναι πολύ δύσκολο να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εναρμονισμένα με τους κανόνες ασφαλείας και τους νόμους για τους ρύπους και ταυτόχρονα να παραχθούν οικονομικά.

                                            Σεβασμό λοιπόν στους λίγους κατασκευαστές που απόμειναν να φτιάχνουν "κουβαδάκια" και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στην Toyota που δίνει αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση με όλα σχεδόν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ,κορυφαία παθητική ασφάλεια , πολύ ασφαλή εως παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ,υβριδική τεχνολογία δοκιμασμένη ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για την καλλίτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με άνεση στην οδήγηση (αυτόματο).

                                            Όποιος τώρα θέλει να προσπερνάει δυο δυο τις νταλίκες στον Δομοκό και να ταξιδεύει με 150+ στον αυτοκινητόδρομο υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστές και καλλίτερες προτάσεις απο άλλους κατασκευαστές αλλα ας μη βιαστεί ...αν εχει χρόνο και κάνα 40 αρι χιλιάρικα ... κάπου στο βάθος -η σοφή Toyota με τον χαμηλό μεσο όρο ρύπων που σαν εταιρία την παίρνει να φτιάχνει οτι θέλει Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ- αχνοφαίνεται η Corolla GR!

                                            Εντυπωσιακές τεχνολογίες βγάζουν όλοι...

                                            Όπως το είπες ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ...

                                            Οικονομία και επιδόσεις για λίγους έχοντες και κατέχοντες δικό τους παρκινγκ , έβγαλε η Tesla

                                            οικονομικά και αρκετά εως πολύ γρήγορα αλλα "βρώμικα " έβγαλε η VW

                                            Μόνο τα υβριδικά της Toyota τα εχουν όλα και για όλους χωρίς τύψεις
                                            και η Ford καλά το πήγε στην αρχή με τα υβριδικά της αλλά κάπου έχασε το τραίνο

                                            μπορεί να φταίει και η άποψη που είχε το Ντιτρόιτ τότε για τα υβριδικά δεν έκαναν καλή εκτίμηση, επίδειξη τεχνολογικής περιπλοκότητας χωρίς ουσιαστικό όφελος την έλεγαν τότε το μακρινό 2006

                                            https://www.wired.com/2006/02/teardown/

                                            έλυσαν και έκοψαν εκει στην GM το RX 400 h αλλα δεν ... αμα δε εχεις λίγο προβλεπτικότητα ... και μετα χρεωκόπησαν όλοι μαζί και τους έσωσε η κυβέρνηση Ομπάμα ...

                                            Κανένας ΔΕΝ τα έχει όλα και συμφέρει, κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις

                                            Όποιος δεν πουλάει και δεν προβλέπει σωστά στο μέλλον φεύγει........ πόσο θα τον σώζουν κυβερνήσεις?

                                            ή η STELLANTIS😇

                                            Καλά και αυτή να ανοίξει πελατολόγιο για κέρδος πάει αν δεν πουλάει η Alfa και η Lancia θα μας αφήσουν. Μακάρι βέβαια να μην αλλά αν ΝΤΕΝ ΦΕΡΕΙ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΥΛΟ

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 492
                                            • 493
                                            • 92 / 493
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr