-
@panormus772 said in Ford Fiesta 2017:
Άντε και καλά, οι αναδιπλούμενοι extra εξοπλισμός και δεν γίνεται με το θέμα των ημιαγωγών.
Αλλά ούτε θερμαινόμενοι που είχε και το hyundai10 του 2007;;
Πόσες 10ετίες πίσω δηλαδή;Πάνε μαζί αυτά τα 2 στην Φόρντ από όσο ξέρω.
-
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
@panormus772 said in Ford Fiesta 2017:
Άντε και καλά, οι αναδιπλούμενοι extra εξοπλισμός και δεν γίνεται με το θέμα των ημιαγωγών.
Αλλά ούτε θερμαινόμενοι που είχε και το hyundai10 του 2007;;
Πόσες 10ετίες πίσω δηλαδή;Πάνε μαζί αυτά τα 2 στην Φόρντ από όσο ξέρω.
Στο fiesta που είχα (μοντ.7/2015) ήταν θερμαινόμενοι,αλλά όχι αναδιπλούμενοι.
Στο νέο του 2018 δεν ξέρω αν άλλαξε. -
Μα τι θα γίνει με αυτήν την κατάσταση;
Ακόμα να έρθει στα ίσα της η παραγωφη ημιαγωγών; -
@lap said in Ford Fiesta 2017:
Μα τι θα γίνει με αυτήν την κατάσταση;
Ακόμα να έρθει στα ίσα της η παραγωφη ημιαγωγών;Στα ίσα της? Ο CEO Ford Europe είπε ότι θα εξομαλυνθεί το 2024. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες μιλάνε για 2023 στην καλύτερη περίπτωση. Το 2022 θα είναι χειρότερο από το 2021!!
-
Το 24;;;;
Ότι να ναι!!!!Και τότε τι νεα αυτοκίνητα θα παρουσίασουν; Με τι τεχνολογίες;
Θα λεμε αμαν και να έχει ηλεκτρικους καθρέφτες
-
Αυτά τα hybrid toyota φταίνε. Ηλεκτρονικά από εδώ ηλεκτρονικά από εκεί.
Οθόνες, αυτόματα με ηλεκτρικους κινητήρες..... Μπλιαχ....Σιγά κυριε.... Θέλουμε και εμείς ημιαγωγο να ανοίγει αυτόματα η θυρα του πορτπαγκαζ. Μονοφαγαδες
-
Προηγούμενης γενιάς εξοπλισμός αλλά ευτυχώς οι τιμές νομίζω πως είναι καλουτσικες;
22800 το ST2 , καθόλου κακό δεν μου φαίνεται!
Ότι πρέπει για νέο ανήσυχο μπαμπά με ένα παιδάκι + μια μπαγκαζιερα όταν χρειαστεί. Αρκεί φυσικά η μαμά να μην σκαμπαζει πολλά από αυτοκίνητα φυσικά και να μην έχει φάει την πετριά των SUV. -
Εντύπωση μου κάνει η διαφορά στην τιμή του 125 με το 155, μόλις 170 ευρώ περίπου.
Πάρε κόσμε άλογα.
Επίσης ακόμα δεν έχω καταλάβει τι συμβαίνει με τους ημιαγωγούς. Μόνο στα αυτοκίνητα υπάρχει έλλειψη; μου προκαλεί εντύπωση η διάρκεια της κρίσης. -
Πράγματι καλή η τιμή για το st2 όσο σχεδόν βγήκε σε μένα 5θ (22500)
Για το 1.0 το έφεραν πολύ κοντά πλέον σε σχέση με πρίν που είχαν διάφορα σχεδόν 2000 -
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Εντύπωση μου κάνει η διαφορά στην τιμή του 125 με το 155, μόλις 170 ευρώ περίπου.
Πάρε κόσμε άλογα.
Επίσης ακόμα δεν έχω καταλάβει τι συμβαίνει με τους ημιαγωγούς. Μόνο στα αυτοκίνητα υπάρχει έλλειψη; μου προκαλεί εντύπωση η διάρκεια της κρίσης.Κάπου είχα διαβάσει πως για ένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης χρειάζονται 300 τσιπ για ηλεκτρικό 3000
-
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Εντύπωση μου κάνει η διαφορά στην τιμή του 125 με το 155, μόλις 170 ευρώ περίπου.
Πάρε κόσμε άλογα.
Επίσης ακόμα δεν έχω καταλάβει τι συμβαίνει με τους ημιαγωγούς. Μόνο στα αυτοκίνητα υπάρχει έλλειψη; μου προκαλεί εντύπωση η διάρκεια της κρίσης.Δεν είναι μόνο στα αυτοκίνητα η έλλειψη. Είναι σε όλα.
Υπάρχει όμως μια τεράστια λεπτομέρεια. Όταν έκλεισαν λόγω πανδημίας τα εργοστάσια, με κάποια από αυτά να αλλάζουν γραμμή παραγωγής σε μάσκες/αναπνευστήρες κτλ, οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνανε την ΠΑΤΑΤΑ να ακυρώσουν τα backorders που είχαν για ημιαγωγούς, θεωρώντας πως δεν τα χρειάζονται καθώς δεν παράγουν.
Όλες οι υπόλοιπες βιομηχανίες όμως, δεν τα ακύρωσαν. Με δεδομένο ότι υπάρχουν 2-3 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο που κατασκευάζουν μικροτσίπ, αυτόματα αυτό σήμαινε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπήκαν στο τέλος της λίστας παραγγελιών! Επίσης κατά την διάρκεια της καραντίνας, υπήρξε τεράστια ζήτηση σε ηλεκτρονικές συσκευές. Από υπολογιστές, κάρτες γραφικών, επεξεργαστές μέχρι κινητά τηλεοράσεις παιχνιδομηχανές κτλ κτλ...
Με λίγα λόγια βάλανε οι ίδιοι τα χεράκια τους και βγάλαν τα ματάκια τους και τώρα απλά περιμένουν να παραλάβει όλος ο υπόλοιπος πλανήτης μέχρι να έρθει ξανά η δική τους σειρά... Εν τω μεταξύ αρχίζουν και δε φτάνουν τα τσιπ και για τους άλλους πλέον...
Τυχαίνει και λόγω δουλειάς βλέπω την κρίση στις μεταφορές αυτοκινήτων εκ των έσω και πραγματικά η κατάσταση είναι από άσχημη έως τρομακτική... Υπομονή λοιπόν...
-
Δηλαδη η παραγωγή έχει επανέλθει σε γενικό επίπεδο, αυτο πίστευα και εγώ για αυτό δεν μπορούσα να καταλάβω το τι γίνεται με τα αυτοκίνητα.
Πάντως απορώ τι εξοπλισμό θα έχουν τα νέα αυτοκίνητα.
Για παράδειγμα το επόμενο φιέστα θα πρέπει να έχει στάνταρντ το BLIS
-
@vdx said in Ford Fiesta 2017:
Real life video με το facelift
Youtube Video -
Πήρα ένα μεταχειρισμένο Fiesta του '17 και το πήγα για σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Μου είπαν ότι θέλει μεγάλο σέρβις (το έβγαλε το σύστημα) και ήταν ο 4ος χρόνος.
Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη (350€)? Και έπρεπε να αλλαχτούν όλα αυτά, πχ μπουζί?Το αμάξι έχει 26.000 χλμ.
-
@burnedpriest said in Ford Fiesta 2017:
Πήρα ένα μεταχειρισμένο Fiesta του '17 και το πήγα για σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Μου είπαν ότι θέλει μεγάλο σέρβις (το έβγαλε το σύστημα) και ήταν ο 4ος χρόνος.
Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη (350€)? Και έπρεπε να αλλαχτούν όλα αυτά, πχ μπουζί?Το αμάξι έχει 26.000 χλμ.
Με αλλαγή υγρών φρένων μπουζί κτλ μου φαίνεται λογική η τιμή για αντιπροσωπεία
-
@burnedpriest said in Ford Fiesta 2017:
Πήρα ένα μεταχειρισμένο Fiesta του '17 και το πήγα για σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Μου είπαν ότι θέλει μεγάλο σέρβις (το έβγαλε το σύστημα) και ήταν ο 4ος χρόνος.
Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη (350€)? Και έπρεπε να αλλαχτούν όλα αυτά, πχ μπουζί?Είναι ελάχιστα τσιμπημένη για αντιπροσωπεία (π.χ. η εργατο-ώρα στην Βελμάρ που πήγαινα χρεωνόταν €50) και τα λάδια π.χ. είναι τσιμπημένα (τα χρέωνε λιγότερα η Βελμάρ που πήγαινα το Κούγκα), αλλά σε γενικές γραμμές αναμενόμενη τιμή. Θα την περίμενα περί τα €300. Είναι πολλά τα αναλώσιμα και οι εργασίες και αυξάνουν το κόστος στα "μεγάλα" σέρβις που χρειάζονται μπουζί και υγρά φρένων.
-
260-270 ευρώ για τα ίδια ακριβώς πληρώνουμε Θεσσαλονίκη αντιπροσωπεία/εξουσιοδοτημένο.
-
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
@burnedpriest said in Ford Fiesta 2017:
Πήρα ένα μεταχειρισμένο Fiesta του '17 και το πήγα για σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Μου είπαν ότι θέλει μεγάλο σέρβις (το έβγαλε το σύστημα) και ήταν ο 4ος χρόνος.
Η τιμή δεν είναι τσιμπημένη (350€)? Και έπρεπε να αλλαχτούν όλα αυτά, πχ μπουζί?Είναι ελάχιστα τσιμπημένη για αντιπροσωπεία (π.χ. η εργατο-ώρα στην Βελμάρ που πήγαινα χρεωνόταν €50) και τα λάδια π.χ. είναι τσιμπημένα (τα χρέωνε λιγότερα η Βελμάρ που πήγαινα το Κούγκα), αλλά σε γενικές γραμμές αναμενόμενη τιμή. Θα την περίμενα περί τα €300. Είναι πολλά τα αναλώσιμα και οι εργασίες και αυξάνουν το κόστος στα "μεγάλα" σέρβις που χρειάζονται μπουζί και υγρά φρένων.
Βελμάρ Μαρούσι το έκανα...
Τέλος πάντων, ήθελα έστω το πρώτο να το κάνω εκεί επειδή από εκεί αγοράστηκε και έχουν γίνει όλα τα service, συν το ότι έχει 4 χρόνια εγγύηση ακόμα.
Στα επόμενα θα ρωτήσω και αλλού να έχω μια ιδέα. -
Γιατι να αλλαξουνε τα υγρα φρενων σε 36.00 χλμ?
-
@tipo21 said in Ford Fiesta 2017:
Γιατι να αλλαξουνε τα υγρα φρενων σε 36.00 χλμ?
Γιατί ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 2 χρόνια
Ford Fiesta 2017