-
@tgd said in Να πουληθεί;:
Για τα λάστιχα, να τα παραφουσκώσεις. Για τα καύσιμα, δεν ξέρω, άλλοι λένε άδειο, άλλοι λένε γεμάτο...
Καλή ιδέα για τα λάστιχα. Για τα υγρά φρένων κυρίως (και δε ξέρω για τίποτε άλλα υγρα... λάδια;)
@lap said in Να πουληθεί;:
Όλοι τα βρίζετε τα σουτζουκια και ειτε τα κλαιτε όταν τα χάσετε μέσα από πολυτελη γαλλικά, είτε δεν τα πουλάτε..
Χαχαχαχαχαχα! Τέτοιο συλλεκτικό; Πως να το δώσω; Μηπως να το στειλω πακετο σε κανα σπεζιαλαϊζντ κέντρο διαχείρισης κλασσικών και σπανιων οχημάτων που τα βαζουν σε φουσκες και τα χαϊδευουν με αγαπη μη σκονιστούν.
Περίμενε να γυρίσουμε να στο πουλήσω για κανα 25.000 ... θα έχει και νέα μπαταρία! Ποιός θα το πιάνει!
υγ. Εγω πάντως γαλλικό δεν έχω... Γιαπωνέζικα παλι με περιμένουν στο εξωτερικό... χεχεχε -
@lap said in Να πουληθεί;:
Όλοι τα βρίζετε τα σουτζουκια και ειτε τα κλαιτε όταν τα χάσετε μέσα από πολυτελη γαλλικά, είτε δεν τα πουλάτε..
Σουζουκαμανοίς.
Ποιος βρίζει τα σουζούκια;
εγώ πάντως, για σένα τον ψήνω στη μεταπώληση, τούρμπο αυτόματο, όπως θα έπαιρνες την Κούλα...
Μήπως να στο φέρει να του το προσέχεις, και να του το επιστρέφεις στις διακοπές;
-
Χαχα, ναι όντως όπως θα την αγοραζα.
ΑχχΒρε λες; και που να το βάλω δεν θα μπορώ να το παρκαρω.
Εμένα τώρα με έχει ψησει ο Φάνης. Κοιτώ τα υβριδικά.
Εγώ παλι έχω κατά νου έναν που θα το εκτιμήσει δεόντως το swiftaki αλλα μας τα χάλασε ο Αλεχάντρο που δεν το πουλα -
Λογικά το βιβλίο σέρβις θα λέει λάδια κάθε χρόνο και υγρά φρένων κάθε δυο χρόνια. Οπότε τα πας για σέρβις κάθε χρόνο μόλις έρθεις στην Ελλάδα.
-
Περι μπαταρίας να ρωτήσω (μιας και το αυτοκίνητο θα κρατηθεί αλλά ακινητοποιηθεί.. χεχεχ)
Βρέθηκε παρκινγκ σοβαρό σχετικά κοντά στο σπίτι. Ομως πολύ κυριλε (οικονομικό ομως 80ε/μήνα σε σχέση με 100 που βρηκα πιο κέντρο) οπότε δεν υπάρχει η δυνατότητα να με βοηθησουν να την "ενεργοποιησουμε" πάλι .
@tgd said in Να πουληθεί;:
Ή ένα CTEK μονίμως επάνω στη μπαταρία, αν υπάρχει η δυνατότητα.
Πέρασα απο κατάστημα να εξετάσω το ενδεχόμενο για CTEK που πρότεινε ο tgd, αλλά θα πρέπει και το CTEK να ειναι μόνιμα σε πρίζα (ανοησία μου, δε το σκέφτηκα). Αρα αυτό στην ουσια βολεύει μόνο αν (οπως μου ειπαν) βγαλω τη μπαταρία και την εχω σπίτι με το CTEK επάνω της...
Να βγαλω τη μπαταρια, μου το πρότεινε και εκπρόσωπος του παρκινγκ.
Εχω ομως 2 θέματα :α) Με φοβίζει η διαδικασία να πρέπει να βγαλω τη μπαταρία μόνος μου. Ειτε να κανω πρακτική πριν (τι εργαλεία, τι διαδικασίες θέλει για να βγει - αλλά και να τη ξαναβαλω μετα...).
β) Αν βγει η μπαταρία (αλλά ακόμα και αν την αφήσω χωρις φορτιστή), τι γίνεται με το συναγερμό ή όταν θα γυρισω και θα θέλω να μπω στο αυτοκινητο; Λογικά τα ηλεκτρικά του θα ειναι καπουτ άρα δε θα μπορώ να μπω;
Να αγοράσω κουκουλα και να το αφήσω ξεκλείδωτο (εχει κάμερες το παρκινγκ ειναι 24ωρο με φύλακα και ελεγχομενη είσοδο/εξοδο);Αν το αφήσω όπως ειναι, ίσως το καλύτερο θα ειναι να βρω μπαταριά και να του πω που ειναι το αυτοκίνητο και να φέρει μια μπαταρία, να τη φορέσει και να φύγω (αλλά και παλι θα μπορω να μπω να ανοιξω το καπό αν δεν έχει τελειωμένη μπαταρία);
Ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε πρόταση, ιδέα.
-
Να μην βγάλεις τη μπαταρία. Είναι πολλοί οι λόγοι. Αυτό ξέρω κι είναι καλή ευκαιρία να μάθω κι άλλα αν γνωρίζει κάποιος διαφορετικά.
Καλύτερα να συνδεθεί για ώρες ανά κάποιες εβδομάδες ο φορτιστής πάνω στη μπαταρία ως συντήρηση, παρά μόνιμα.Δεν υπάρχει κάποιος να ασχοληθεί με το να κινεί για λίγο το αμάξι (αν δεν το δηλώσεις ακινητοποιημένο), έστω να το βάζει μπρος που και που και ει δυνατόν να το μετακινεί λίγο μέσα στο πάρκινγκ, έστω μερικά μέτρα;
Υπάρχει λόγος να μετακινείται το αμάξι, τα ρουλεμάν κι άλλα κινούμενα μέρη που φέρουν μεγάλα φορτία και τα φρένα δεν πρέπει να είναι ακίνητα για μήνες, όπως και τα ελαστικά. Αν θες δηλαδή το αμάξι να είναι σε ετοιμότητα όταν θα πας να το πάρεις να κυκλοφορήσεις.
ακόμη και με κατάθεση πινακίδων, νομίζω πως επιτρέπεται για κανα δυο φορές να κινηθεί χωρίς να γίνει άρση ακινησίας, δες το.
-
χίλια (νταβραντισμένα) κυβικά είναι ουτε ιδιαίτερα μεγάλο τεκμήριο εχει ουτε ακριβά ΤΚ οπότε γιατί να καταθέσεις πινακίδες;
για πολλούς και διάφορους λόγους ουτε την ασφάλεια να κόψεις ρώτα τον ασφαλιστή σου για κάποιο οικονομικό πρόγραμμα με max 2-3000 χλμ τον χρόνο που εχουν βγάλει κάποιες ασφαλιστικές
o CTEK εχει πρόγραμμα συντήρησης της μπαταρίας που μπορεί να τον εχεις επάνω συνέχεια ,εννοείται χωρίς να την αφαιρέσεις απλά να προσέξεις στην σύνδεση , τον θετικό του φορτιστή επάνω στον αντίστοιχο πόλο , τον αρνητικό σε ενα καθαρό μεταλλικό σημείο στο σασί όσο πιο μακρυα απο την μπαταρία
προχθές στο lidl που πήγα είχε τρίποδα για να στηρίξεις το αυτοκίνητο αν δεν θέλεις να τετραγωνίσουν τα ελαστικά αλλιώς βάλτους 45 psi και δεν εχουν πρόβλημα
-
Πάντως alejandro, αναλαμβάνω να το κινώ 2-3 φορές το μήνα...
Μέχρι όπου θέλεις και για όση ώρα πεις εσύ
-
@piliourits said in Να πουληθεί;:
Καλύτερα να συνδεθεί για ώρες ανά κάποιες εβδομάδες ο φορτιστής πάνω στη μπαταρία ως συντήρηση, παρά μόνιμα.
Αυτό κάνω κι εγώ, γιατί δεν έχω εξωτερική μπρίζα. Στις 2 βδομάδες γεμίζει εντελώς σε μια μέρα. Στις 3 βδομάδες, ε, όχι και τόσο...
-
Ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις-προτάσεις.
Οχι, δε θέλω να βαλω κόσμο να ασχολείται με δικά μου θέματα, οποτε το αυτοκίνητο, δοκιμαστικά 1η φορά, θα μείνει ακινητο τελείως.
Οποτε, θα γεμίσω λάστιχα φουλ όπως λέει και ο monman2. Δε κάνω κατάθεση πινακίδων, δεν ειναι μεγάλο το ποσό όπως και έκανα και πληρωμή ασφάλισης μιας και ειναι μεικτή (αν γινει κάτι στο γκαραζ).
Για τη μπαταρια μάλλον προσανατολίζομαι να την αφησω όπως ειναι και οταν έρθουμε να φέρω άνθρωπο με νεα να την αλλάξει στο γκαραζ.
Το μόνο αν ξέρει κάποιος να μου πει, αν αδειάσει η μπαταρία, θα μπορω να μπω στο αυτοκινητο όταν γυρίσω; Γιατι ο συναγερμός/ιμπομπιλαιζερ/κλειδαριες φαντάζομαι δε θα λειτουργούν. -
Στη πόρτα του οδηγού έχει σχισμή για μηχανική κλειδαριά, το κλειδί είναι ενσωματωμένο μέσα στο τηλεχειριστήριο σου, μπορείς να το βγάλεις και να ανοίξεις τη πόρτα του οδηγού για να ανοίξεις μετά και το καπώ.
Το πορτμπαγκαζ σε μερικά αυτοκίνητα ανοίγει μόνο ηλεκτρικά, καλύτερα να αφήσεις καλώδια για εκκίνηση μέσα στη καμπίνα, π.χ. κάτω απ' το κάθισμα του οδηγού. Μετά οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο μπορεί να σου δώσει ρεύμα να βάλεις μπρος και να πας στο συνεργείο.
Είπες είναι το αυτόματο με το Aisin κιβώτιο;
όταν στο Μάζντα μου γύρισα από διακοπές και το βρήκα με πεθαμένη μπαταρία, έβαλα μπρος με καλώδια, αλλά μετά το κιβώτιο πήγαινε μέχρι 2η-3σχέση και "κλωτσούσε" στο δρόμο, μπαίνει σε κάποιο "safe mode" και εννοείται δεν δούλευαν ούτε ηλεκτρικά παράθυρα ούτε πορτμπαγκαζ, ίσα ίσα που έφτασε λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα στο κατάστημα που μου άλλαξαν τη μπαταρία με καινούρια.Πιστεύω πως οι άνθρωποι στο παρκινγκ θα σου δίνουν ενημέρωση για το αμάξι, και αν όχι σαν επίσημη "υπηρεσία", μπορείς να κάνεις μια προσωπική συνεννόηση με ένα υπάλληλο εκεί για κάποιο μπαξίσι, να αναλάβει μια φορά στις 2-3 βδομάδες να το μετακινεί μερικά μέτρα μέσα στο πάρκινγκ, να το αφήνει να δουλεύει μερικά λεπτά να κυκλοφορούν τα υγρά/λάδια και δεν θα χει πρόβλημα. Αν γίνουν τα παραπάνω και η μπαταρία δεν έχει φάει τα ψωμιά της και της κουμπώσουν πάνω έστω φορητό συντηρητή μια φορά στο δίμηνο, όταν γυρίσεις απλά θα το βάλεις μπρος και θα φύγεις, μόνο ένα πλύσιμο θα χρειαστεί.
Κι η μόνη έννοια θα είναι μια φορά στους 12-15 μήνες να αλλάξεις τα λάδια. -
Εγώ θα φόρτιζα στο φουλ την μπαταρία, μετά θα την αποσύνδεα και θα έκλεινα το αυτοκίνητο. Αυτά εφόσον υπάρχει τρόπος πρόσβασης με κλειδί.
Επίσης θα είχα και ένα εκκινητή μπαταρίας οπότε μόλις επέστρεφα θα μπορούσα να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο.
Έχω αγοράσει έναν εκκινητή ο οποίος δεν έχει αδειάσει καθόλου εδώ και 8 μήνες που τον έχω στη θήκη του.
Φυσικά η μπαταρία του αυτοκινήτου θα χρειαστεί αλλαγή.
-
Λοιπον, σήμερα έμεινα απο μπαταρία, τώρα πριν λίγο γυρισα σπίτι. Δε το πίστευα, λεω τα ηλεκτρικά θα τα επαιξαν μιας και συναγερμος δουλεψε, ολα τα φωτα στο καντραν αναψαν αλλα το φρενο κοκκαλο (πρεπει να το πατησω για να ξεκινησει) και απο εκει και πέρα τίποτα. Ηρθε η οδικη, μου εδωσε ρευμα και αμέσως πήρε μπρος. Αυριο παω για αλλαγή όπως και να έχει γιατι μου λεει δε σε βγαζει με τη καμία μεχρι να φυγεις. Οποτε θα το παρατήσω με ολοφρεσκια μπαταρία. Ομορφα.
@piliourits said in Να πουληθεί;:
Στη πόρτα του οδηγού έχει σχισμή για μηχανική κλειδαριά, το κλειδί είναι ενσωματωμένο μέσα στο τηλεχειριστήριο σου, μπορείς να το βγάλεις και να ανοίξεις τη πόρτα του οδηγού για να ανοίξεις μετά και το καπώ.
Μπράβο βρε συ!!!! Το είχα ξεχάσει! Η τεχνολογια με αποβλακώνει. Οπότε μπαινω με το κλειδι και ανοιγω το καπό. Ολα οκ.
@piliourits said in Να πουληθεί;:
Είπες είναι το αυτόματο με το Aisin κιβώτιο;
όταν στο Μάζντα μου γύρισα από διακοπές ................... ίσα ίσα που έφτασε λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα στο κατάστημα που μου άλλαξαν τη μπαταρία με καινούρια.Ωωωω..Κοιτα και μεχρι το πρωι τελικά έλεγα να παω στο παρκινγκ οταν γυρισω με καινουργια και να τελειώνω αλλά τωρα που θα βαλω αυριο καινουργια...
Βασικα θα παω να τη βαλω απο εκεί που πηρα το αυτοκίνητο οπότε θα ρωτήσω γενικά τι να το κανω που θα το παρατησω 6-7 μηνες. Ισως να ξαναδω το CTEK. Θα τους πω να να μου δειξουν πως μπανει/βγαινει η μπαταρια και ίσως να τη παρω μαζι μου, να την παω σπίτι και να παρω και ενα CTEK, να τη φορτισω οταν γυρισουμε και να παω να τη βαλω.@storm said in Να πουληθεί;:
Εγώ θα φόρτιζα στο φουλ την μπαταρία, μετά θα την αποσύνδεα και θα έκλεινα το αυτοκίνητο. Αυτά εφόσον υπάρχει τρόπος πρόσβασης με κλειδί.
Ενδιαφέρουσα ιδέα storm! Με ενα τέτοιο (αλλά μεγάλο) ήρθε και η οδική. Εσυ ποιον έχεις; Πόσο τον πηρες; Ειναι μεγάλος σε μέγεθος.
Ευχαριστώ και πάλι όλους!
-
Τσίμπησέ τον:
https://www.e-shop.gr/4smarts-jumpstarter-power-bank-ignition-13800-mah-black-red-p-TLS.140942Είναι σε προσφορά 67euro.
Εγώ τον είχα αγοράσει 88euro. Βάζει μπροστά μέχρι και τανκς!
Τον βάζω στην πρίζα περίπου κάθε τρεις μήνες για να δω αν έχει χάσει καθόλου η μπαταρία. Δεν καταλαβαίνει τίποτα. Χάνει με πάρα πολύ αργό ρυθμό. -
Να τονίσω ότι καμία επιχείρηση πάρκινγκ δεν παρέχει προστασία από βανδαλισμούς και κλοπή.
Και ένα αυτοκίνητο που κάθεται για μεγάλο χρονικό διάστημα γίνεται εύκολος στόχος για κάθε βλαμμένο ή ελαφροχερη. -
@storm said in Να πουληθεί;:
Τσίμπησέ τον:
https://www.e-shop.gr/4smarts-jumpstarter-power-bank-ignition-13800-mah-black-red-p-TLS.140942Ευχαριστώ storm! Αυτή τη λύση μου πρότειναν σήμερα και από την αντιπροσωπεία που πηγα για τη μπαταρία.
@teo-mak said in Να πουληθεί;:
Να τονίσω ότι καμία επιχείρηση πάρκινγκ δεν παρέχει προστασία από βανδαλισμούς και κλοπή.
Το ξέρω teo-mak, από τη στιγμή όμως που δεν υπάρχει ιδιοκτητο παρκινγκ, καλύτερα από το να το αφήσω στο δρόμο. Το παρκινγκ που κατέληξα ειναι ειχε 24ωρη φυλαξη, μπαρες και κάμερες. Δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Γι'αυτο πλήρωσα και τη μεικτή ασφάλεια και για όσο θα ειναι ακίνητο, για κάθε ενδεχόμενο.
-
Εγώ θα ήθελα να έχω ένα πράγμα λιγότερο στο κεφάλι μου αν σκοπευα να μετοικισω.
Θα το πουλούσα τώρα που η αγορά του αυτοκινήτου είναι υπέρ των μεταχειρισμένων(από άποψη τιμής) και όταν αποφάσιζα να γυρίσω θα κοιτούσα για το ίδιο σε μεταχειρισμένο ή και καινούργιο. -
@teo-mak said in Να πουληθεί;:
Εγώ θα ήθελα να έχω ένα πράγμα λιγότερο στο κεφάλι μου αν σκοπευα να μετοικισω.
Θα το πουλούσα τώρα που η αγορά του αυτοκινήτου είναι υπέρ των μεταχειρισμένων(από άποψη τιμής) και όταν αποφάσιζα να γυρίσω θα κοιτούσα για το ίδιο σε μεταχειρισμένο ή και καινούργιο.εαν το πουλήσει βάζει οτι τιμή θέλει , ΔΕΝ υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σαν του alejandro πχ στο car που μόλις κοίταξα , υπάρχει ενας που ζητάει χιλιάρι τούρμπο αυτόματο και δίνει 11000€...
-
@teo-mak said in Να πουληθεί;:
Εγώ θα ήθελα να έχω ένα πράγμα λιγότερο στο κεφάλι μου αν σκοπευα να μετοικισω.
Θα το πουλούσα τώρα που η αγορά του αυτοκινήτου είναι υπέρ των μεταχειρισμένων(από άποψη τιμής) και όταν αποφάσιζα να γυρίσω θα κοιτούσα για το ίδιο σε μεταχειρισμένο ή και καινούργιο.Και να θέλουμε φευγουμε σε 2 βδομαδες, δε προλαβαίνουμε τωρα μέσα σε όλα τα τρεχάματα. Αλλωστε είπαμε τελικά να το κρατήσουμε δοκιμαστικά για αυτή τη περίοδο που θα λείπουμε και στο τέλος του 2022, αρχες 2023 θα ξέρουμε αν θα φύγουμε μια και καλή οπότε και θα πουληθεί τότε.
@monman2 said in Να πουληθεί;:
εαν το πουλήσει βάζει οτι τιμή θέλει , ΔΕΝ υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σαν του alejandro πχ στο car που μόλις κοίταξα , υπάρχει ενας που ζητάει χιλιάρι τούρμπο αυτόματο και δίνει 11000€...
Ποτέ δεν έχω δει άλλο. Πρέπει να έχουν πουληθει ελάχιστα των ελαχίστων. Απλά όσο περνάει ο καιρός τόσο νομιζω τα υβριδικά θα ειναι η 1η επιλογή για μεταχειρισμένο πολης και τα καθαρα βενζίνης θα απαξιωνονται. Θα δούμε.
-
@alejandro
εχεις τα δυο όρια τιμών
το κάτω το εχει βάλει απο μόνος του αυτός που ζητάει το μοναδικό ...το δικό σου! 11.000€
το πάνω είναι ενα καινούργιο GL+ CVT 16.510 €αλήθεια πόσα χλμ εχεις ; για να δούμε που θα βρεθείτε (μπορεί και βρεθούμε )...
Να πουληθεί;