-
Facelift με επιτυχημένες οι εξωτερικές αισθητικές παρεμβάσεις. Το εσωτερικό φαίνεται επίσης να αναβαθμίστηκε επί τω ποιοτικότερω. Θεωρώ βέβαιη και την αναβάθμιση του εξοπλισμού ασφαλείας κ.λπ.
Σε ότι αφορά την εμπορική του πορεία τα πάντα θα εξαρτηθούν από την τιμή πρόσκτησης και δευτερευόντως από τους χρόνους παράδοσης. -
Φάνη, ετοιμάσου για ματσάκι..
"Παράλληλα, για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων, οι Ιάπωνες εφοδιάζουν το μοντέλο τους με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ενώ μέσα στο 2022, θα λανσάρουν και μια αμιγώς υβριδική έκδοσή του (το υβριδικό σύστημα είναι εντελώς καινούργιο, κατασκευασμένο εξολοκλήρου από τη Suzuki με απόδοση 116 ίππων στα 1,5 λίτρα). "
https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-neo-suzuki-sx4-s-cross
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φάνη, ετοιμάσου για ματσάκι..
"Παράλληλα, για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων, οι Ιάπωνες εφοδιάζουν το μοντέλο τους με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ενώ μέσα στο 2022, θα λανσάρουν και μια αμιγώς υβριδική έκδοσή του (το υβριδικό σύστημα είναι εντελώς καινούργιο, κατασκευασμένο εξολοκλήρου από τη Suzuki με απόδοση 116 ίππων στα 1,5 λίτρα). "
https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-neo-suzuki-sx4-s-cross
Κανένα ματσάκι! Εϊναι γνωστό εδώ και μήνες ότι Vitara & S Cross θα εξοπλιστούν με τα υβριδικά συστήματα της Τογιότα (μάλλον τον 1.8 και ίσως και τον 1.5). Προφανώς και ΔΕΝ θα είναι της Σουζούκι, γνωστό είναι αυτό από το καλοκαίρι!
-
@fanis75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φάνη, ετοιμάσου για ματσάκι..
"Παράλληλα, για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων, οι Ιάπωνες εφοδιάζουν το μοντέλο τους με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ενώ μέσα στο 2022, θα λανσάρουν και μια αμιγώς υβριδική έκδοσή του (το υβριδικό σύστημα είναι εντελώς καινούργιο, κατασκευασμένο εξολοκλήρου από τη Suzuki με απόδοση 116 ίππων στα 1,5 λίτρα). "
https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-neo-suzuki-sx4-s-cross
Κανένα ματσάκι! Εϊναι γνωστό εδώ και μήνες ότι Vitara & S Cross θα εξοπλιστούν με τα υβριδικά συστήματα της Τογιότα (μάλλον τον 1.8 και ίσως και τον 1.5). Προφανώς και ΔΕΝ θα είναι της Σουζούκι, γνωστό είναι αυτό από το καλοκαίρι!
Και ομως υπάρχουν άρθρα σε ιαπωνικά περιοδικά που γράφουν πως ίσως δεν θα είναι έτσι.
Λένε πως άνθρωποι της Σουζούκι βλέπουν πιο θετικο για το κόστος του αυτοκινήτου να συνεχίσουν το ήδη υπάρχον σύστημα full hybrid που έχουν εξελίξει παρά να βάλουν της toyota
Εδώ δοκιμη του.
Έχει πιο φθηνά μέρη και πιο λίγα από το σύστημα της toyota.https://bestcarweb.jp/news/95078?prd=1
Ο λόγος είναι ότι βάζουν ένα 5 ταχύτητο ρομποτικό όπου το κενό της ροπής κατά την αλλαγή το καλύπτει ο ηλεκτροκινητήρας. Έτσι δεν υπάρχει κενό στην κίνηση, ούτε λοξιγκας και δίνει μια πιο σπορτιζουσα αίσθηση οδήγησης από τα ecvt.
Εδώ δοκιμη του.
https://www.webcg.net/articles/-/37160.
Ένα full hybrid swift ζυγίζει 960 κιλά!!!! Μέση κατανάλωση 3,3 λίτρα/100 χλμ σύμφωνα με το δικό τους πρότυπο μετρησης.
Το καλύτερο είναι πως το 5 ταχυτο ρομποτικό λόγω του ηλεκτροκινητήρα στην πράξη θυμίζει έντονα κλασικό αυτόματο με μεταροπεα ροπής.
-
Αν πρόκειται για νέο μοντέλο είναι αποτυχία Αν είναι facelift τότε τρώγεται.Μιλαω πάντα για εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση.... Κακή Απομίμηση της Toyota....
-
Σημαντικά βελτιωμένο αισθητικά.
Οι οθόνες να είναι εκεί για να επικουρούν τον οδηγό, όχι το αυτοκίνητο η πλατφόρμα που μεταφέρει τις οθόνες.
Κανονικό χειρόφρενο και κανονικό κιβώτιο (στην παρουσίαση). Αν δεν αλλάξουν...φύλο στους κινητήρες, μένει η τιμή να δούμε. -
Δεν αλλαχθηκε ούτε χιλιοστό εξωτερικών διαστάσεων παντού.
-
Όντως, καλό αυτό!
Να συμπληρώσω πως στο υβριδικό σύστημα της Σουζούκι εχεις τη δυνατότητα για χειροκίνητες αλλαγές με padles κάτι που σε κανένα full hybrid δεν υπάρχει σήμερα.
Μάλλον να το πω καλύτερα, σε αυτό το εύρος τιμής
Υπάρχει στο δίλιτρο full hynrid corolla.Ενδιαφέρον θέμα. Άντε να δούμε ....
-
Πρώτη φορά βλέπω τόσο έντονο facelift... βασικά, εξωτερικά το λες και εντελώς καινούργιο, δεν έχει καμμιά σχέση με το (αδιάφορο/συντηρητικό) προηγούμενο. Συνεπώς ειναι κάτι περισσότερο από facelift από αισθητικής άποψης. Εμένα μου αρεσε πολύ και περνάει ξεκάθαρα το μήνυμα του Cross/SUV.. μπράβο τους.
Μηχανολογικά δεν άλλαξε τίποτα, και καλώς.
Εσωτερικά, επίσης σοβαρές βελτιώσεις σε αισθητική και τεχνολογία. Επιφύλαξη μόνο για το νέο infotainment, να δούμε τι πουλιά πιάνει και τι δυνατότητες έχει.
Προσωπικά αναγουλιάζω να βλέπω να προεξέχουν λεβιέδες στο χώρο των επιβατών εν έτει 2022, πχ χειρόφρενο.. αλλά οκ.. γούστα είναι αυτά.
Θα συνεχίσει εύκολα να είναι η πιο τίμια επιλογή στην κατηγορία του.
-
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-2022-suzuki-sx4-s-cross-revealed-priced-£24999
Σημαντική λεπτομέρεια η απομίμηση δέρματος στο ταμπλό. Γενικά δείχνει πιο up-market.
Το κουμπάκι "view" είναι άραγε για την cgi κάμερα; Αν ναι πολύ βολικό για την πόλη.
-
αν τετρα τοτε ποτεΣ ηλεχτρικο χειροφρενο.
με εχει εκνευρισει πολλες φορες. -
@lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν πρόκειται για νέο μοντέλο είναι αποτυχία Αν είναι facelift τότε τρώγεται.Μιλαω πάντα για εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση.... Κακή Απομίμηση της Toyota....
Σήμερα πήγα το SPLASH για σέρβις στην αντιπροσωπεία στην Δυτ. Θεσσαλονίκη. Καθώς είχα το μοντέλο του 2014 ρώτησα, από περιέργεια τι είναι το νέο μοντέλο. Όπως μου είπαν είναι μια εκτεταμένη ανανέωση, αλλά θα παρουσιαστεί σαν νέο μοντέλο. Έρχεται στις εκθέσεις στα μέσα Δεκμβρίου και ανανεώνετε αντίστοιχα και το VITARA. Τιμές δεν είχαν, αλλά θα βγει λίγο ακριβότερο από το σημερινό, όπως είπαν.
-
Εντελώς τυχαία ο υβριδικός της Toyota είναι 1,5 και 116 άλογα...
-
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν πρόκειται για νέο μοντέλο είναι αποτυχία Αν είναι facelift τότε τρώγεται.Μιλαω πάντα για εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση.... Κακή Απομίμηση της Toyota....
Σήμερα πήγα το SPLASH για σέρβις στην αντιπροσωπεία στην Δυτ. Θεσσαλονίκη. Καθώς είχα το μοντέλο του 2014 ρώτησα, από περιέργεια τι είναι το νέο μοντέλο. Όπως μου είπαν είναι μια εκτεταμένη ανανέωση, αλλά θα παρουσιαστεί σαν νέο μοντέλο. Έρχεται στις εκθέσεις στα μέσα Δεκμβρίου και ανανεώνετε αντίστοιχα και το VITARA. Τιμές δεν είχαν, αλλά θα βγει λίγο ακριβότερο από το σημερινό, όπως είπαν.
Σου είπανε Δεκέμβριο για βιταρα ; -
-
@tgk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν πρόκειται για νέο μοντέλο είναι αποτυχία Αν είναι facelift τότε τρώγεται.Μιλαω πάντα για εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση.... Κακή Απομίμηση της Toyota....
Σήμερα πήγα το SPLASH για σέρβις στην αντιπροσωπεία στην Δυτ. Θεσσαλονίκη. Καθώς είχα το μοντέλο του 2014 ρώτησα, από περιέργεια τι είναι το νέο μοντέλο. Όπως μου είπαν είναι μια εκτεταμένη ανανέωση, αλλά θα παρουσιαστεί σαν νέο μοντέλο. Έρχεται στις εκθέσεις στα μέσα Δεκμβρίου και ανανεώνετε αντίστοιχα και το VITARA. Τιμές δεν είχαν, αλλά θα βγει λίγο ακριβότερο από το σημερινό, όπως είπαν.
Σου είπανε Δεκέμβριο για βιταρα ;Το VITARA μέσα του 22 με την λογική της ανανέωσης του SX4
-
Πολύ ομορφότερο απο το απερχόμενο αλλά με αρχική τιμή 21000 και με βάση το εξοπλισμο της GL δεν το λες και οικονομικό...
2022 Suzuki S-Cross: Με αυτή την τιμή θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
αν τετρα τοτε ποτεΣ ηλεχτρικο χειροφρενο.
με εχει εκνευρισει πολλες φορες.Επειδή δε γνωρίζω, αν μπορείς να δώσεις κάποιο παράδειγμα χρήσης που το ηλεκτρικό+τέτρα προκαλεί εκνευρισμό.
-
-
@miro said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πολύ ομορφότερο απο το απερχόμενο αλλά με αρχική τιμή 21000 και με βάση το εξοπλισμο της GL δεν το λες και οικονομικό...
2022 Suzuki S-Cross: Με αυτή την τιμή θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά
Καθόλου οικονομικό γιατι μη ξεχνάμε αφορά τη mild έκδοση. Άρα το strong hyvrid πολυ πιο πανω. Και μη ξεχνάμε και το Vitara το οποίο θα ανεβεί ακόμα πιο πανω
SUZUKI SX4 SCROSS