-
Όντως μεγάλη αύξηση σε λίγους μήνες και για το 3008. Η Peugeot στις τιμές χτυπάει upmarket πλέον ξεκάθαρα.
-
@john1987 said in PEUGEOT FORUM:
Εγω δεν κατανοώ πως έφτασε το 3008 να πωλείται σε τιμές Q3. Θα μου πεις από το απλό Q3 έχει καλύτερο εξοπλισμό αλλά και πάλι είναι υπερβολικά ακριβό.
Όλοι την είδαν premium μάλλον..
Γιατί τι καλύτερο έχει το Σέατ με τους 4 κύκλους , από το 3008 ?
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM
Γιατί τι καλύτερο έχει το Σέατ με τους 4 κύκλους , από το 3008 ?
Πολλαπλούς συνδέσμους και ποζεράδικο σήμα στο κλειδί για να μετράς στις χορηγογκόμενες όταν κατεβαίνεις για καφέ μπαραλία με 17€ μετρητά και πιστωτική 50€ πριν το όριο των 2κ στην τσέπη. iPhone, κάρτα 10€ και αναπάντητη φάση.
Πιο ρεαλιστικό μου κάνει πλέον με την νέα τιμολόγηση του 3008 το ερώτημα "γιατί όχι DS7"; Ποιός το γ@μει το Q3 και τα του οίκου του....
-
Μόνο που το 3008 πουλάει σαν τρελό ενώ οι 4 κύκλοι πουλάνε σαν σέατ...
-
@john1987 said in PEUGEOT FORUM:
Εγω δεν κατανοώ πως έφτασε το 3008 να πωλείται σε τιμές Q3. Θα μου πεις από το απλό Q3 έχει καλύτερο εξοπλισμό αλλά και πάλι είναι υπερβολικά ακριβό.
Όλοι την είδαν premium μάλλον..
Καλά βρήκες κι εσύ στο θέμα της Peugeot να γράψεις τέτοια ατάκα? Χα χα. Πέρα από την πλάκα, η Peugeot έχει ανέβει πολύ. Αλλά με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί, πήρε δρόμο χωρίς γυρισμό. Ή θα πετύχει ή θα φουντάρει. Η Audì δεν έγινε premium σε μια μέρα από 2-3 όμορφα μοντέλα. Υπάρχει τεράστια τεχνογνωσία και υποδομή από πίσω, άσχετα με τη σχέση της με τη VW. Δεν πουλάει τυχαία σε τρομερά ανταγωνιστικές αγορές όπως Αμερική, Κίνα κλπ που η Peugeot δεν ξέρει ούτε που βρίσκονται. Δεν θέλω να προκαλέσω τους Πεζάκηδες μ' αυτά που λέω, γενικά συμπαθώ πολύ τους Γάλλους και παρακολουθώ τα αυτοκίνητά τους με ενδιαφέρον. Και με ενδιαφέρον θα παρακολουθώ και την εξέλιξη της Peugeot. Χαίρομαι κατά βάθος με την εξέλιξη των Γάλλων, δεν είναι καλό να έχουν μονοπώλιο οι Γερμανοί.
-
Εγώ πάλι δεν μπορώ να εντοπίσω μια τεχνολογία που έχει η audi και δεν την έχουν τα ταπεινά vw
Η διαφορά των audi με τα vw πέρα από το σήμα ήταν η αλουμινένια ανάρτηση έναντι της χαλύβδινη των vw. Πλέον και σε αυτά τα μέρη είναι ολόιδια.
-
Η διαφορά είναι στα μεγάλα μοντέλα, όχι στα μικρά.
-
Αντίστοιχο του Α8 έχει η vw ;;;;
Το Phaethon βγαίνει ακόμα; -
Έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια το Phaeton. Το πιο μεγάλο μοντέλο είναι το Touareg.
-
Α, δεν το ήξερα.
Δεν είναι στο οπτικό πεδίο μου τέτοια αυτοκίνητα και έτσι γνωρίζω ελάχιστα για αυτά. -
Δεν υπάρχει πια μόνο η PSA. Υπάρχει η STELLANTIS.
Αρα στην Αμερική θα πάνε κάποιες εταιρείες που θα έχουν μικρότερο κόστος στησίματος.
Μιλάμε για την Βόρειο Αμερική , γιατί για την Νότιο , μια χαρά πουλάει εκεί η Σιτροέν εδώ και δεκαετίες.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Εγώ πάλι δεν μπορώ να εντοπίσω μια τεχνολογία που έχει η audi και δεν την έχουν τα ταπεινά vw
Η διαφορά των audi με τα vw πέρα από το σήμα ήταν η αλουμινένια ανάρτηση έναντι της χαλύβδινη των vw. Πλέον και σε αυτά τα μέρη είναι ολόιδια.
Βασικά μέχρι τα Α3/Golf είναι ίδια. Από εκεί και πάνω εκτός του Touareg δεν υπάρχει Audi που να μοιράζεται σασί αναρτήσεις με VW&Skoda.; Όπως εχω ξαναγράψει Τα α4/Α6 έχουν διαμήκη τοποθέτηση κινητήρα ,οπότε όλα είναι διαφορετικά. Ακόμα και τα Arteon /Passat/Superb δεν έχουν καμία σχέση με το σασί των Α4 /Α6 αν και δεν διαφέρουν σε μέγεθος.
-
Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας.
Τι μας νοιάζουν τα σύγχρονα ντεκαβε* στο θέμα ττιτανοτεραστας τρεσικ Πεζω ;*που έγιναν ντεκαβ(λ)ε...
-
Για το Lap μπορεί να είναι χρήσιμη πληροφορία μιας και του αρέσουν γενικά η μηχανολογία και η λεπτομέρεια από ότι εχω προσέξει.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Εγώ πάλι δεν μπορώ να εντοπίσω μια τεχνολογία που έχει η audi και δεν την έχουν τα ταπεινά vw
Η διαφορά των audi με τα vw πέρα από το σήμα ήταν η αλουμινένια ανάρτηση έναντι της χαλύβδινη των vw. Πλέον και σε αυτά τα μέρη είναι ολόιδια.
Βασικά αγαπητέ lap η πραγματική audi ξεκινάει εκεί που τελειώνει η vw. Και εκεί που τελειώνει η audi ξεκινάει η Porsche για όποιον θέλει κάτι πιο sport και πιο γρήγορο. Αυτή είναι η κλιμάκωση στα premium του vag,
Τώρα κάτι απλά α3, q2 ακόμα και q3 που ασχολούμαστε οι κοινοί θνητοί, δεν ξέρω καν γιατί μπαίνει στον κόπο να τα βγάλει η audi, λογικά για τα λεφτά. Ακόμα και τον κινητήρα τον fsi που μετεξελίχθηκε με τα turbo σε tsi και εξελίσεται ακόμα με τα χρόνια, η audi τον έφτιαξε, όχι η vw. Και σταματάω, γιατί είμαστε στο θέμα της Peugeot. -
@kostis20 said in PEUGEOT FORUM:
Για το Lap μπορεί να είναι χρήσιμη πληροφορία μιας και του αρέσουν γενικά η μηχανολογία και η λεπτομέρεια από ότι εχω προσέξει.
-
Δύο ερωτήσεις:
-
πήγα την περασμένη Πέμπτη για το ετήσιο σέρβις του 2ου έτους. Εκτός από τις κλασικές εργασίες είχε και αλλαγή υγρών φρένων, κάτι το οποίο απ' όσο μου είπανε το έχει 2 χρόνια. Αρχικά δεν είναι υπερβολή ανά 2ετη; Περίεργο μου φαίνεται. Επίσης με την δικαιολογία αυτής της αλλαγής υγρών φρένων δικαιολογεί να διαρκέσει το σέρβις 4ωρες;! Γιατί όταν τους ρώτησα γιατί διήρκησε ένα 4ωρο (αγχώθηκα μην έβγαλε κάποιο πρόβλημα πέραν της υπερβολικής αναμονής) εκεί το απέδωσαν. Συγνώμη αλλά η ταπεινή μου άποψη είναι ότι απλά έτσι δικαιολογούν στο κόστος 4 εργατοώρες....
-
Ευτυχώς μετά την αλλαγή το infotainment λειτουργεί μια χαρά. Πάνω σε αυτό να σας πω κάτι που μου έκανε γιατί μάλλον είναι κάποιο glitch. Συνδέω ενσύρματα Android Auto για Navi + μουσική (AIM app, όχι Spotify καθώς δεν έβρισκα τον τρόπο να το τρέξω free) ταυτόχρονα ελλείψει 2ης θύρας usb. Αρχικά έκανε conflict το smartwatch και αναγκαστικά το έκανα disconnect από τις ρυθμίσεις Bluetooth του κινητού καθώς το Navi έπαιζε κανονικά αλλά κλήσεις και μουσική έπαιζαν από το κινητό. Μετά όλα καλά και ενώ τρέχω Navi + μουσική (app όχι ράδιο) δέχομαι κλήση απαντάω μιλάω κανονικά από τα ηχεία του οχήματος και μόλις κλείνω κόβει το AIM (παραμένει το Navi) και παίζει μουσική απ' το κινητό! Επανέρχεται αμέσως μετά από σύνδεση αποσύνδεση του usb. Τι φάση;
-
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
- πήγα την περασμένη Πέμπτη για το ετήσιο σέρβις του 2ου έτους. Εκτός από τις κλασικές εργασίες είχε και αλλαγή υγρών φρένων, κάτι το οποίο απ' όσο μου είπανε το έχει 2 χρόνια. Αρχικά δεν είναι υπερβολή ανά 2ετη; Περίεργο μου φαίνεται.
Έτσι είναι σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα. Τα υγρά φρένων είναι τρομερά υγροσκοπικά και τραβάνε υγρασία με αποτέλεσμα να μειώνεται το σημείο βρασμού τους και ξαφνικά μένεις χωρίς υδραυλική πίεση. Η οδηγία (τόσο των κατασκευαστών όσο και των εταιρειών πετρελαιοειδών) είναι να αλλάζουν στην 2ετία (το έκανα σε BMW, Ford και τώρα Τογιότα). Οπότε σωστά έπραξαν.
Όσο για τον χρόνο: α) χρεώνουν ό,τι προβλέπεται από το εργοστάσιο σε εργατοώρες (συνήθως περισσότερο από όσο χρειάζεται στην πραγματικότητα, έτσι είναι οι εργοστασιακές οδηγίες) β) όντως θέλει αρκετή ώρα, εφόσον γίνει σωστή εξαέρωση. -
Μπράβο Φάνη, δεν το γνώριζα αυτό
-
Μ αρέσει που ρωτάει ο Σαμπας.
Γαλλικό + ηλεκτρονικά.....
PEUGEOT FORUM