Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 260
    • 261
    • 262
    • 263
    • 264
    • 270
    • 271
    • 262 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71820
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimgeo last edited by

      Καλησπέρα,

      Είμαι μεταξύ της αγοράς του νέου Panda με φυσικό αεριο και του υβριδικού. Κάνω περίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο εντός πόλης τα περισσότερα και εχω πρατήριο αεριου σχετικά κοντά, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το επιπλέον κόστος του μοντέλου με το φυσικό αεριο. Θα εκτιμούσα αν κάποιος με σχετική εμπερία με συμβουλευε. Ευχαριστώ.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Φυσικά και συμφέρει το ΦΑ από άποψη οικονομίας (απόσβεση θα κάνεις σε 2 χρόνια με αυτά τα ετήσια χιλιόμετρα) και επίσης είναι αρκετά πιο ψυχωμένος ο κινητήρας του. Το μόνο που μπορεί να σε ενοχλήσεις είναι ο τραχύς ήχος και οι κραδασμοί του δικύλινδρου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          teo-mak @dimgeo last edited by

          @dimgeo said in FIAT FORUM:

          Καλησπέρα,

          Είμαι μεταξύ της αγοράς του νέου Panda με φυσικό αεριο και του υβριδικού. Κάνω περίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο εντός πόλης τα περισσότερα και εχω πρατήριο αεριου σχετικά κοντά, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το επιπλέον κόστος του μοντέλου με το φυσικό αεριο. Θα εκτιμούσα αν κάποιος με σχετική εμπερία με συμβουλευε. Ευχαριστώ.

          Εννοείται πας για Φ.Α.
          Έχει κλείσει κοντά 3 χρόνια στην κατοχή μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής.
          Το μόνο που μπορεί να σε προβληματίσει είναι το φάσμα απόδοσης του κινητήρα, αλλά είναι μέχρι να το συνηθίσεις. Το αναφέρω γιατί έχω και ένα τούρμπο δίλιτρο αυτοκίνητο με 200 αλογα οπότε καταλαβαίνεις.
          Η καλή του πλευρά είναι μεταξύ 2.5 με 3.5 Χιλ στροφές όπου κινείται αρκετά σβέλτα.
          Από κατανάλωση,να υπολογίζεις γύρω στα 220 χλμ με χρήση Φ.Α. και κόστος γύρω στα 8.5 € στην βενζίνη δεν το έχω υπολογίσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Αυτός ο κινητήρας είναι από τους αγαπημένους μου. Σαν μηχανή ακούγεται

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            T H M 3 Replies Last reply Reply Quote 1
            • T
              teo-mak @lap last edited by

              @lap said in FIAT FORUM:

              Αυτός ο κινητήρας είναι από τους αγαπημένους μου. Σαν μηχανή ακούγεται

              Που βαράει βαλβίδες......

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimgeo @teo-mak last edited by dimgeo

                @teo-mak said in FIAT FORUM:

                @lap said in FIAT FORUM:

                Αυτός ο κινητήρας είναι από τους αγαπημένους μου. Σαν μηχανή ακούγεται

                Που βαράει βαλβίδες......

                Ωχ.. Θα με αγχώσει αυτό, αλλά θα σκέφτομαι τα λεφτά για καύσιμα που θα γλιτώνω απο το καθημερινό Άλιμος - Ασπρόπυργος με επιστροφή και θα είναι πιο υποφερτό 😜

                Δεύτερη σκέψη: Μήπως να πάρω το Ibiza με αέριο; Έχει πολύ μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης γαμωτο, μόνο 9 λίτρα.. Δεν ξέρω.

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  teo-mak @dimgeo last edited by

                  @dimgeo said in FIAT FORUM:

                  @teo-mak said in FIAT FORUM:

                  @lap said in FIAT FORUM:

                  Αυτός ο κινητήρας είναι από τους αγαπημένους μου. Σαν μηχανή ακούγεται

                  Που βαράει βαλβίδες......

                  Ωχ.. Θα με αγχώσει αυτό, αλλά θα σκέφτομαι τα λεφτά για καύσιμα που θα γλιτώνω απο το καθημερινό Άλιμος - Ασπρόπυργος με επιστροφή και θα είναι πιο υποφερτό 😜

                  Δεύτερη σκέψη: Μήπως να πάρω το Ibiza με αέριο; Έχει πολύ μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης γαμωτο, μόνο 9 λίτρα.. Δεν ξέρω.

                  Δεν υπάρχει κάτι για να αγχωθεις.
                  Παρομοιωσα τον τρόπο λειτουργίας του μοτέρ,δεν σημαίνει ότι χτυπά βαλβίδες.
                  Να σημειωθεί ότι στην λειτουργία με αέριο είναι αρκετά πιο ήσυχος απ'ότι λειτουργώντας με βενζίνη.
                  Επίσης έχει το μεγάλο ατού του ΠΛΗΡΕΣ ντεπόζιτου βενζίνης σε σχέση με όποιο άλλο μοντέλο Φυσικού αερίου κυκλοφορεί εκεί έξω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    harisma23 @lap last edited by

                    @lap said in FIAT FORUM:

                    Αυτός ο κινητήρας είναι από τους αγαπημένους μου. Σαν μηχανή ακούγεται

                    Σαν ξεγάνωτος ντενεκές γεμάτος με στραγάλια, ακούγεται...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manast @lap last edited by

                      @lap said in FIAT FORUM:

                      Αυτός ο κινητήρας είναι από τους αγαπημένους μου. Σαν μηχανή ακούγεται

                      Και εμένα μου φαίνεται πολύ γουστόζικος!

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap @manast last edited by

                        @manast said in FIAT FORUM:

                        @lap said in FIAT FORUM:

                        Αυτός ο κινητήρας είναι από τους αγαπημένους μου. Σαν μηχανή ακούγεται

                        Και εμένα μου φαίνεται πολύ γουστόζικος!

                        Ανωμαλιαρη

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          argosxolos last edited by argosxolos

                          Οδηγησα προχθες το tipo cross στην βενζινοκινητή έκδοση με τον χιλιάρη κινητηρα.να πω την αλήθεια ενδιαφέρον αυτοκινητο με όλα τα σύγχρονα μπλιμπλικια που εστριβε όμορφα για τον όγκο του δεν είχε ιδιαιτερες κλίσεις παταγε καλά στον δρόμο και έχει φοβερό ατου την τιμή του. Ειδικά στο ντίζελ που έχει τον δυνατότερο κινητήρα (1600 με 130 άλογα) τα έχει όλα με 22500 κλειδι.κι όταν λέμε όλα όλα εκτός από αυτοματο κιβώτιο( δεν ρώτησα αν έχει έκδοση με αυτοματο γενικά)
                          Άλλες προτασεις της αγοράς ίδιο ακριβώς εξοπλισμό τον χρεώνουν 5 και 6 χιλιάρικα πανω οπότε θεωρώ πως μιλάμε για το πιο vfm αυτοκίνητο της κατηγορίας
                          Παίζει κι άλλος πετρελαιοκινητηρας με 95 ίππους και 1300 κυβικα
                          Απο χώρους στο εσωτερικό ειναι ελάχιστα μικρότερο του 2008 σε μηκος με μάλλον καλυτερο χώρο αποσκευών ενώ παιζει και ρεζέρβα. Μια τετραμελής οικογενεια όπως η δικιά μου πχ χωράει χαλαρά. Επίσης θεωρώ ότι στην θέση οδήγησης έχει πιο πολυ απλα από τα περισσότερα b suv εκτός του c3 aircross. Η εργονομια αν και απλή,βοηθητική για μενα
                          Τέλος αρνητικά είδα κυρίως τα πλαστικα του, π.χ η βάση του κιβωτιου κουνιοτανε όπως και του doblo της δουλειάς, δλδ πανευκολα ενώ και τα χερουλια από τις πορτες μου φάνηκαν ψευτικα. Αρνητικό είδα την μόνο μια επιλογή σε βενζινοκινητήρα ( χιλιαρης με 100 άλογα) και το 5αρι σασμάν αν και δεν μου φάνηκε άσχημο στην οδήγηση
                          Συμπέρασμα vfm αυτοκίνητο και σε εξοπλισμο και σε οδήγηση,με την υποσημείωση πως ο καλός κινητήρας ειναι στο ντίζελ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Συμπαθητικό φαίνεται κι απ έξω, αλλά τα 22μισι χιλιάρικα ως "τιμή ευκαιρίας", δείχνει πως έχουν ξεφύγει οι τιμές στα αυτοκίνητα.
                            Κελεπούρι θα το έλεγα αν ήταν κάτω ή οριακά στο 20αρικο.

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimgeo @piliourits last edited by dimgeo

                              @argosxolos said in FIAT FORUM:

                              Οδηγησα προχθες το tipo cross στην βενζινοκινητή έκδοση με τον χιλιάρη κινητηρα.να πω την αλήθεια ενδιαφέρον αυτοκινητο με όλα τα σύγχρονα μπλιμπλικια που εστριβε όμορφα για τον όγκο του δεν είχε ιδιαιτερες κλίσεις παταγε καλά στον δρόμο και έχει φοβερό ατου την τιμή του. Ειδικά στο ντίζελ που έχει τον δυνατότερο κινητήρα (1600 με 130 άλογα) τα έχει όλα με 22500 κλειδι.κι όταν λέμε όλα όλα εκτός από αυτοματο κιβώτιο( δεν ρώτησα αν έχει έκδοση με αυτοματο γενικά)
                              Άλλες προτασεις της αγοράς ίδιο ακριβώς εξοπλισμό τον χρεώνουν 5 και 6 χιλιάρικα πανω οπότε θεωρώ πως μιλάμε για το πιο vfm αυτοκίνητο της κατηγορίας
                              Παίζει κι άλλος πετρελαιοκινητηρας με 95 ίππους και 1300 κυβικα
                              Απο χώρους στο εσωτερικό ειναι ελάχιστα μικρότερο του 2008 σε μηκος με μάλλον καλυτερο χώρο αποσκευών ενώ παιζει και ρεζέρβα. Μια τετραμελής οικογενεια όπως η δικιά μου πχ χωράει χαλαρά. Επίσης θεωρώ ότι στην θέση οδήγησης έχει πιο πολυ απλα από τα περισσότερα b suv εκτός του c3 aircross. Η εργονομια αν και απλή,βοηθητική για μενα
                              Τέλος αρνητικά είδα κυρίως τα πλαστικα του, π.χ η βάση του κιβωτιου κουνιοτανε όπως και του doblo της δουλειάς, δλδ πανευκολα ενώ και τα χερουλια από τις πορτες μου φάνηκαν ψευτικα. Αρνητικό είδα την μόνο μια επιλογή σε βενζινοκινητήρα ( χιλιαρης με 100 άλογα) και το 5αρι σασμάν αν και δεν μου φάνηκε άσχημο στην οδήγηση
                              Συμπέρασμα vfm αυτοκίνητο και σε εξοπλισμο και σε οδήγηση,με την υποσημείωση πως ο καλός κινητήρας ειναι στο ντίζελ

                              Δηλαδη το πετρέλαιο και αυτόματο πάνω απο 25 χιλιάρικα για FIAT...Δεν πάμε καλά. Νομίζω ότι έχουν συνεννοηθεί ολοι να αυξήσουν τις τιμές στα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για να προμοταρουν την ηλεκτροκίνηση και μας ταΐζουν παραμύθια για δήθεν ελλείψεις λόγω κορονοιου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                Δεν βγάζει πλέον αυτόματο πετρέλαιο η Fiat τον 1.6 ΜΤJ 130hp

                                piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits @panormus772 last edited by

                                  @panormus772 said in FIAT FORUM:

                                  Δεν βγάζει πλέον αυτόματο πετρέλαιο η Fiat τον 1.6 ΜΤJ 130hp

                                  Ε κι αυτό το είπαμε, αν υπάρχουν αυτόματα ντίζελ, τι το θες το ηλεκτρικό...

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    slowmotion last edited by

                                    Εγω δεν μπορω να μπω στο μυαλό της Fiat.
                                    Βγαζει ποσο καιρο το panda με φυσικο αεριο.
                                    Το tipo βγαινει σαν βενζινη- diesel ποσα χρονια
                                    τωρα.
                                    Τοσο δυσκολο ειναι να το βγαλουν με cng η εστω με lpg?
                                    Τι δεν καταλαβαινω ρε παιδια??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • babisstinson
                                      babisstinson last edited by babisstinson

                                      Εδώ δεν το βγάζουν με τον 1.4Τ του 500αριου να έχει και γκάζι να πουλήσει περισσότερο. 100hp για οικογενειακό με πράγματα και 5αρι κιβώτιο. Εν έχει 2022 σε λίγο. Ε μααα..

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Ποιο 500αρι βγαίνει με 1,4T ;

                                        babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • babisstinson
                                          babisstinson @super-t last edited by babisstinson

                                          @super-t said in FIAT FORUM:

                                          Ποιο 500αρι βγαίνει με 1,4T ;

                                          Λάθος, 1.3Τ εννοούσα:

                                          Η οικογένεια 500X σχεδιάστηκε για να προσφέρει ξέγνοιαστη οδήγηση, εξαιρετικές επιδόσεις και μεγαλύτερη απόδοση σε όλες τις αποδράσεις που σχεδιάζετε, χάρη στους βενζινοκινητήρες Firefly 1.0l T3 120hp MT και 1.3l T4 150hp DCT

                                          Αλλά έστω, ας είχε το 1.0l 120hp

                                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsek last edited by

                                            Το γράφω εδώ γιατί δε ξέρω που αλλού να το γράψω.
                                            Έκατσα και έκανα μια ανασκόπηση στα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου ως ιδιοκτησία και κατέληξα στο ότι η Φιατ μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις σαν σύνολο.
                                            Ξεκίνησα με ένα Cinquencento '98, μετά ένα Xsara VTS 1.6 2001, συνέχεια με Clio III του 2011 και τέλος με ένα Zoe που είμαι. Βγάζοντας το τελευταίο έξω γιατί το έχω μόνο ένα 2-μηνο, από όλα τα άλλα που τα είχα μια 5-ετία στα χέρια μου, το μοναδικό που δεν γκρίνιαξε και δεν ζητησε τίποτα ήταν το Φιατάκι. Πέρα από έναν θερμοστάτη που είχε κάψει και άνοιγα καλοριφέρ Αυγουστο μήνα να πέσει η θερμοκρασία 🙄 δεν είχε ζητήσει τίποτα! Και μιλάμε έκανα ως φοιτητής πάνω από 3000 χλμ το μήνα μιας και είχα αμόρε 400 χλμ μακρυά και έπρεπε κάπως να δειχτώ!

                                            Είναι η ιδέα μου ή όντως τα παλιά αυτοκίνητα με τα λιγότερα μπιχλιμπίδια ήταν μεγαλύτερης αντοχής? Πραγματικά νιώθω λίγο μπάρμπας καφενείου τωρα που το λέω αλλά ¨σαν τα παλιά τα αμάξια δεν έχει¨!

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 263
                                            • 264
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 262 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr