-
@harisma23 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αν σε επηρεάζει τόσο πολύ η άποψη μου ...ψαξτο! Μπορεί να είναι και για καλό σου!
Μπααα, λέω να το αφήσω. Με ψυχαγωγούν οι απόψεις σου...
Εντάξει την έχεις .... μεγαλύτερη....την άποψη .... παραδέχομαι...
-
παντως στο βιτ που ειχε 375 μια χαρα ητανε. για 4 ατομα απο τα οποια οι δυο γυναικες. βολευε το σχημα και εβγαινε η εταζερα και επαιρνε απειρα. εχω κουβαλησει και ανθρωπο εκει στο βουνο.
καπως ετσι ειναι και στο φοκους.
γενικα στη κατηγορια του μικροδιαφορες υπαρχουν και τιποτες αλλο.
πρεπει να πας σε πασσατ στεισον ή τουραν για να δεις χωρους για φερετρα.
ειχα ενα τουραν τσι θυμαμαι κοινοχρηστο. με επιανε ενα ριγος οταν εμπαινα μεσα. -
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
@harisma23 said in Νέο Ford Focus MK4:
Μπααα, λέω να το αφήσω. Με ψυχαγωγούν οι απόψεις σου...
Εντάξει την έχεις .... μεγαλύτερη....την άποψη .... παραδέχομαι...
Γα να είμαι ειλικρινής δεν ήταν αυτό που είχα υπόψιν μου όταν έλεγα ότι με ψυχαγωγείς... Αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
-
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αν κατάλαβα καλά κατάφερες να κάνεις τους προβολείς σε φοκους που δεν έχουν αυτόματη εναλλαγή να έχουν; Και το ίδιο λες και για το acc? Και τα δύο δλδ υπάρχει το hardware αλλά όχι το software για την ενεργοποίηση τους;
Ακριβώς.. Υπάρχει το hardware και λείπει είτε η ενεργοποίηση είτε η αγορά κάποιου έξτρα εξοπλισμού (πχ κουμπί για ρύθμιση απόστασης για το acc)..
Λάθος! Δεν υπάρχει το Hardware, προυποθέτει ένα ραντάρ μπροστά στη μέση του προφυλακτήρα πίσω από το ορθογώνιο πλαίσιο (παρατήρησε στο δικό σου, είναι κενό από πίσω) καθώς και μια μονάδα ελέγχου πίσω από το ντουλαπάκι συνοδηγού
-
@persianboy said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αν κατάλαβα καλά κατάφερες να κάνεις τους προβολείς σε φοκους που δεν έχουν αυτόματη εναλλαγή να έχουν; Και το ίδιο λες και για το acc? Και τα δύο δλδ υπάρχει το hardware αλλά όχι το software για την ενεργοποίηση τους;
Ακριβώς.. Υπάρχει το hardware και λείπει είτε η ενεργοποίηση είτε η αγορά κάποιου έξτρα εξοπλισμού (πχ κουμπί για ρύθμιση απόστασης για το acc)..
Λάθος! Δεν υπάρχει το Hardware, προυποθέτει ένα ραντάρ μπροστά στη μέση του προφυλακτήρα πίσω από το ορθογώνιο πλαίσιο (παρατήρησε στο δικό σου, είναι κενό από πίσω) καθώς και μια μονάδα ελέγχου πίσω από το ντουλαπάκι συνοδηγού
Μου ακούγεται λογικότερο. Η Φορντ αφαίρεσε το ντουλαπάκι για τα κέρματα και θα είχε πάνω ραντάρ που τα κοστολογεί ως 1200 και θα τα είχε απλά κλειδωμένα να διερευσει η παραμετροποίηση του λογισμικού και να χάσει χιλιάρικα ανά μονάδα;
-
@persianboy said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αν κατάλαβα καλά κατάφερες να κάνεις τους προβολείς σε φοκους που δεν έχουν αυτόματη εναλλαγή να έχουν; Και το ίδιο λες και για το acc? Και τα δύο δλδ υπάρχει το hardware αλλά όχι το software για την ενεργοποίηση τους;
Ακριβώς.. Υπάρχει το hardware και λείπει είτε η ενεργοποίηση είτε η αγορά κάποιου έξτρα εξοπλισμού (πχ κουμπί για ρύθμιση απόστασης για το acc)..
Λάθος! Δεν υπάρχει το Hardware, προυποθέτει ένα ραντάρ μπροστά στη μέση του προφυλακτήρα πίσω από το ορθογώνιο πλαίσιο (παρατήρησε στο δικό σου, είναι κενό από πίσω) καθώς και μια μονάδα ελέγχου πίσω από το ντουλαπάκι συνοδηγού
Ποια ειναι αυτη η μοναδα πισω απο το ντουλαπι; Πως το γνωριζεις;
-
@a-ctive said in Νέο Ford Focus MK4:
@persianboy said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αν κατάλαβα καλά κατάφερες να κάνεις τους προβολείς σε φοκους που δεν έχουν αυτόματη εναλλαγή να έχουν; Και το ίδιο λες και για το acc? Και τα δύο δλδ υπάρχει το hardware αλλά όχι το software για την ενεργοποίηση τους;
Ακριβώς.. Υπάρχει το hardware και λείπει είτε η ενεργοποίηση είτε η αγορά κάποιου έξτρα εξοπλισμού (πχ κουμπί για ρύθμιση απόστασης για το acc)..
Λάθος! Δεν υπάρχει το Hardware, προυποθέτει ένα ραντάρ μπροστά στη μέση του προφυλακτήρα πίσω από το ορθογώνιο πλαίσιο (παρατήρησε στο δικό σου, είναι κενό από πίσω) καθώς και μια μονάδα ελέγχου πίσω από το ντουλαπάκι συνοδηγού
Ποια ειναι αυτη η μοναδα πισω απο το ντουλαπι; Πως το γνωριζεις;
Για τη διαδικασία, χρειάζεται να φτιάξετε λογαριασμό και να δείτε αυτό το νήμα, τα εξηγεί ολα το παιδί που το έκανε
https://www.clubford.gr/forum/showthread.php?t=29289&p=854161&viewfull=1#post854161
-
@persianboy said in Νέο Ford Focus MK4:
@a-ctive said in Νέο Ford Focus MK4:
@persianboy said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αν κατάλαβα καλά κατάφερες να κάνεις τους προβολείς σε φοκους που δεν έχουν αυτόματη εναλλαγή να έχουν; Και το ίδιο λες και για το acc? Και τα δύο δλδ υπάρχει το hardware αλλά όχι το software για την ενεργοποίηση τους;
Ακριβώς.. Υπάρχει το hardware και λείπει είτε η ενεργοποίηση είτε η αγορά κάποιου έξτρα εξοπλισμού (πχ κουμπί για ρύθμιση απόστασης για το acc)..
Λάθος! Δεν υπάρχει το Hardware, προυποθέτει ένα ραντάρ μπροστά στη μέση του προφυλακτήρα πίσω από το ορθογώνιο πλαίσιο (παρατήρησε στο δικό σου, είναι κενό από πίσω) καθώς και μια μονάδα ελέγχου πίσω από το ντουλαπάκι συνοδηγού
Ποια ειναι αυτη η μοναδα πισω απο το ντουλαπι; Πως το γνωριζεις;
Για τη διαδικασία, χρειάζεται να φτιάξετε λογαριασμό και να δείτε αυτό το νήμα, τα εξηγεί ολα το παιδί που το έκανε
https://www.clubford.gr/forum/showthread.php?t=29289&p=854161&viewfull=1#post854161
Χαχαχα, εγω ειμαι αυτος, αλλα δεν γνωριζω για αυτο που λες στο ντουλαπακι για αυτο ρωταω.
-
Στο θέμα των χωρών αποσκευών που συζητήθηκε πιο πριν θεωρώ πως 40-50 λίτρα διαφορά δεν είναι λόγος απόρριψης ενός αυτοκινήτου ειδικά αν μιλάμε για hatchback που με την αφαίρεση της εταζιερας αμέσως κερδίζεις πολύ χώρο για μετακινήσεις με πολλές αποσκευές.
Σας το λέω εγώ που με 2 δίδυμα αγόρια είχα απελπιστει σχεδόν γιατί με διπλό καρότσι δεν έμενε σχεδόν καθόλου χώρος σε κανένα αυτοκίνητο είτε hatch είτε SUV (υπερυψωμένο hatchback με το πολύ +100 με 150 λίτρα επιπλέον) . Μάλιστα αγόρασα 2 δίπλα καρότσια με διάταξη το ένα καθίσματακι δίπλα στο άλλο και το 2ο το ένα πίσω από το άλλο ( καλά και 2 μόνα αγοράσαμε να υπάρχουν για ...να τα κουνάμε ξεχωριστά για να κοιμούνται) και σε όλες τις περιπτώσεις δεν κέρδισα τίποτα σημαντικό σε χώρο.
Μάλιστα το κορυφαίο είναι πως τώρα που έφτασαν 27 μηνών δεν θέλουν καν να το βλέπουν το καρότσι!
Αν και δεν πήγαμε κάπου διακοπές 2 χρόνια τώρα , το καλοκαίρι αυτό χωρίς καρότσι σε μονοήμερες για μπάνιο με τα πάντα πίσω στο πορτμπαγκάζ και κάποια στα πόδια πίσω από τα καθίσματα μια χαρά βολεύτηκαν όλα μαζί με φουσκωμένα σωσίβια - στρώματα κλπ. Για κάτι παραπάνω χρειάζεται μπαγκαζιερα και εκεί δεν σε σώζουν τα + 50 λίτρα.
Για να καταλάβετε πάντως το πιο πρακτικό αυτοκίνητο από όλα όσα χρησιμοποιήσαμε με καρότσι ήταν ένα W203 που χωνοταν όλο το καρότσι ξαπλωμένο και περίσσευε και λίγος χώρος επάνω του , μπροστά και πλάγια στους θόλους!
Και σε επίπεδο πρακτικότητας βάλε βγάλε τα παιδιά μπορείτε να το πιστέψετε πως πλέον με βολεύουν περισσότερα τα ...τριπορτα αυτοκίνητα;;;;
Ε λοιπόν οι μικροί σατανάδες ανεβαίνουν μόνοι τους τα μαρσπιε , πατάνε όρθιοι στον τεράστιο χώρο που δημιουργούν τα ριγμένα μπροστινά καθίσματα , και σκαρφαλώνουν μόνοι τους στα καθισματακια. Με τα μπροστινά καθισματα ριγμένα μπαίνω και εγώ ολόκληρος μέσα στηριζόμενος - καθισμένος στην πλάτη του ενός και με μικρές εκτάσεις των χεριών τους φοράω τις ζώνες! Πιο εύκολα από το να σκύβω από πάνω σε ένα τετραπορτο χαμηλό ή ψηλό , χωρίς να ψηλαφιζω - ψάχνω στα τυφλά το κούμπωμα της ζώνης και φυσικά χωρίς να κάνω βόλτες από την μια πλευρά στην άλλη του αυτοκινήτου για να τα βάλω ένα - ένα κρατώντας το ένα αγκαλιά αν είμαι μόνος ή αφήνοντας το λίγο κάτω με ότι κινδύνους συνεπάγεται αυτό!
Άρα προσωπικά εγώ χωρίς πλάκα θα αρχίσω να ψάχνω για ένα μτχ ευρύχωρο coupe c και πάνω κατηγορίας με πορτμπαγκάζ στα 400 λίτρα και αν ανοίγει σαν sportback θα άγγιζε το τέλειο. Και με μια μπαγκαζιερα για πιο δύσκολες καταστάσεις νομίζω θα ήμουν απόλυτα καλυμμένος!
Αλήθεια υπάρχουν τέτοια μοντέλα στην αγορά; Το μυαλό μου έτσι στα γρήγορα πάει σε coupe τριαρες και C mercedes . -
@persianboy said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αν κατάλαβα καλά κατάφερες να κάνεις τους προβολείς σε φοκους που δεν έχουν αυτόματη εναλλαγή να έχουν; Και το ίδιο λες και για το acc? Και τα δύο δλδ υπάρχει το hardware αλλά όχι το software για την ενεργοποίηση τους;
Ακριβώς.. Υπάρχει το hardware και λείπει είτε η ενεργοποίηση είτε η αγορά κάποιου έξτρα εξοπλισμού (πχ κουμπί για ρύθμιση απόστασης για το acc)..
Λάθος! Δεν υπάρχει το Hardware, προυποθέτει ένα ραντάρ μπροστά στη μέση του προφυλακτήρα πίσω από το ορθογώνιο πλαίσιο (παρατήρησε στο δικό σου, είναι κενό από πίσω) καθώς και μια μονάδα ελέγχου πίσω από το ντουλαπάκι συνοδηγού
Το hardware πίσω από τον προφυλακτήρα υπάρχει. Η μονάδα ελέγχου δεν γνωρίζω. Προσπαθώ με την βοήθεια του a-ctive (ευχαριστώ και δημόσια) να ενεργοποιήσω και το acc. Μέχρι τώρα δεν τα έχω καταφέρει. Μόνο την αυτόματη ενεργοποίηση των μεγάλων φώτων που δουλεύει υποδειγματικα. Επιβεβαίωσα και με έναν από το Forscan forum ότι υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός να πάρει αρκετά έξτρα αναβαθμίσεις αλλά θελει 130 ευρώ και προσπαθώ να τα γλιτώσω. Προφανώς όλα βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής και η Ford ενεργοποιεί λειτουργίες κατά το δοκούν.
-
Γνωρίζω και έναν κάτοχο puma που ενεργοποίησε τα πίσω δισκόφρενα. Υπήρχαν αλλά τόσο καιρό φρέναρε με ταμπούρα.
-
@georgemit said in Νέο Ford Focus MK4:
Γνωρίζω και έναν κάτοχο puma που ενεργοποίησε τα πίσω δισκόφρενα. Υπήρχαν αλλά τόσο καιρό φρέναρε με ταμπούρα.
Η ειρωνεία σου είναι προς εμένα; Αμφισβητείς κάτι από όσα λέω;
-
@georgemit said in Νέο Ford Focus MK4:
Γνωρίζω και έναν κάτοχο puma που ενεργοποίησε τα πίσω δισκόφρενα. Υπήρχαν αλλά τόσο καιρό φρέναρε με ταμπούρα.
Καλο θα ηταν οταν κατι δεν το γνωριζεις να αποφευγεις τις εξυπναδες
-
Χιούμορ έκανα, απλά μου φαίνεται περίεργο όταν κατασκευαστές που βάζουν στις απλές εκδόσεις μονοκόμματο πίσω κάθισμα αντί για διαιρούμενο, αφήνουν πάνω στα αυτοκίνητα ραντάρ 4ψηφιας αξίας.
Αν το ραντάρ υπάρχει και υποστηρίζει άλλες λειτουργίες του αυτοκινητου τότε πιθανόν να ενεργοποιειται και το acc.
Με το καλό η ενεργοποίηση λοιπόν. -
@georgemit said in Νέο Ford Focus MK4:
Χιούμορ έκανα, απλά μου φαίνεται περίεργο όταν κατασκευαστές που βάζουν στις απλές εκδόσεις μονοκόμματο πίσω κάθισμα αντί για διαιρούμενο, αφήνουν πάνω στα αυτοκίνητα ραντάρ 4ψηφιας αξίας.
Αν το ραντάρ υπάρχει και υποστηρίζει άλλες λειτουργίες του αυτοκινητου τότε πιθανόν να ενεργοποιειται και το acc.
Με το καλό η ενεργοποίηση λοιπόν.Κι όμως φίλε μου, αυτό που σου φαίνεται περίεργο έχει αρχίσει και γίνεται πραγματικότητα. Η audi π.χ. σε κάποια ακριβότερα μοντέλα δίνει το αυτοκίνητο με προεγκατεστημένο όλο το hardware ραντάρ, κάμερες, android auto, navigation κλπ και μετά όποια λειτουργία θες να χρησιμοποιήσεις την πληρώνεις και στην ενεργοποιούν με το software. Πρόσφατα έχουν αρχίσει και το παρέχουν και στο Α3. Από κοντά έρχονται κι οι άλλοι μη νομίζεις, για να το κάνουν τους συμφέρει και βγάζουν λεφτά. Γιατί να αφήσουν τους ανεξάρτητους έξω που έχουν βγάλει ένα σωρό aftermarket εξαρτήματα για τέτοιες λειτουργίες να τους παίρνουν μερίδιο από την πίτα?
-
Καλησπέρα σε όλους. Υπάρχει κανένας από Πάτρα που να έχει OBDLink EX (original ή πιστό αντίγραφο ίσως κάνει) για να μπορέσω να κάνω κάτι τροποποιήσεις στο Focus μου?
Ευχαριστώ !!!
-
-
@jobous said in Νέο Ford Focus MK4:
Καλημέρα. Πόσο καιρό κάνει το σύστημα να ενημερωθεί για την επισκευή της ανάκλησης ??
Το πήγα Πέμπτη (έκαναν 1,5 ώρα) και ακόμα μου βγάζει το μήνυμα της ανάκλησης και στο ιστορικό δεν υπάρχει κάτι.Καλημέρα, και εγώ το πήγα την Παρασκευή, έκαναν περίπου 1,5 ώρα, αλλά στο ETIS δεν το βλέπω ενημερωμένο. Μάλλον θα τους πάρω τηλέφωνο κάποια στιγμή.
-
Πλάκα έχουν!
Το 2018 κούτα πόσο είχε το 1.5 ντίζελ στην πιο αρχημη έκδοση την business?
20800 ( χωρίς τυχόν προωθητικό!).
Και έρχονται 3 χρόνια μετά να ζητήσουν 19.500 !
Και το παρουσιάζουν και ως ευκαιρία!
Πάλι καλά που δεν το πουλάνε 20500 σαν καινούργιο!!!
https://www.autogreeknews.gr/metaheirismena/aggelies-metaxeirismenon-aftokiniton/ford-focus-1-5-diesel-me-8-250-chlm-to-pires-kai-efyges -
Δυστυχως οι τιμες ακολουθουν την αγορα.
Αν τωρα για το ιδιο μοντελο θελεις 24000 και παραδοση ενα χρονο μια χαρα θα το δωσουν 19500.
Απλα τυχεροι οσοι πηραν μεχρι περυσι αυτοκινητο και ατυχοι οσοι κοιτουν τωρα.
Ford Focus MK4