-
Για την ιστορία κατάφερα να ενεργοποιήσω την λειτουργία AHB με τους κωδικούς από ένα Excel που κυκλοφορεί. Επίσης είναι σίγουρο ότι είναι εφικτή και η ενεργοποίηση για περισσότερα σήματα κυκλοφορίας αν και δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.
Αυτό που διάβασα είναι ότι ακόμα και χωρίς τον διακόπτη στο τιμόνι είναι εφικτή η ενεργοποίηση του acc. Προφανώς και εφόσον κατάλαβα σωστά μάλλον θα κρατάει μια fix απόσταση και δεν θα είναι adjustable. Σε πρώτη φάση δεν με χαλάει αν είναι μόνο αυτό.
Μπορεί κάποιος που το ενεργοποίησε εκ των υστέρων να επιβεβαιώσει ότι ο έξτρα διακόπτης ρυθμίζει την απόσταση από το προπορευομενο αυτοκίνητο;
-
Αν κατάλαβα καλά κατάφερες να κάνεις τους προβολείς σε φοκους που δεν έχουν αυτόματη εναλλαγή να έχουν; Και το ίδιο λες και για το acc? Και τα δύο δλδ υπάρχει το hardware αλλά όχι το software για την ενεργοποίηση τους;
-
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
Για την ιστορία κατάφερα να ενεργοποιήσω την λειτουργία AHB με τους κωδικούς από ένα Excel που κυκλοφορεί. Επίσης είναι σίγουρο ότι είναι εφικτή και η ενεργοποίηση για περισσότερα σήματα κυκλοφορίας αν και δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.
Αυτό που διάβασα είναι ότι ακόμα και χωρίς τον διακόπτη στο τιμόνι είναι εφικτή η ενεργοποίηση του acc. Προφανώς και εφόσον κατάλαβα σωστά μάλλον θα κρατάει μια fix απόσταση και δεν θα είναι adjustable. Σε πρώτη φάση δεν με χαλάει αν είναι μόνο αυτό.
Μπορεί κάποιος που το ενεργοποίησε εκ των υστέρων να επιβεβαιώσει ότι ο έξτρα διακόπτης ρυθμίζει την απόσταση από το προπορευομενο αυτοκίνητο;
Ναι για την απόσταση είναι το έξτρα κουμπί.
Ραντάρ έχεις τελικά;
-
Για εξηγηθειται ρε παιδιά! AHB ,& acc μπορείς να τα ενεργοποιήσεις μετά μόνος; Ποιες προϋποθέσεις απαιτεί; Ποια ραντάρ;
Οι δύο αυτές επιλογές χρεώνονται πάνω 1000 ! -
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αν κατάλαβα καλά κατάφερες να κάνεις τους προβολείς σε φοκους που δεν έχουν αυτόματη εναλλαγή να έχουν; Και το ίδιο λες και για το acc? Και τα δύο δλδ υπάρχει το hardware αλλά όχι το software για την ενεργοποίηση τους;
Ακριβώς.. Υπάρχει το hardware και λείπει είτε η ενεργοποίηση είτε η αγορά κάποιου έξτρα εξοπλισμού (πχ κουμπί για ρύθμιση απόστασης για το acc)..
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
Για την ιστορία κατάφερα να ενεργοποιήσω την λειτουργία AHB με τους κωδικούς από ένα Excel που κυκλοφορεί. Επίσης είναι σίγουρο ότι είναι εφικτή και η ενεργοποίηση για περισσότερα σήματα κυκλοφορίας αν και δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.
Αυτό που διάβασα είναι ότι ακόμα και χωρίς τον διακόπτη στο τιμόνι είναι εφικτή η ενεργοποίηση του acc. Προφανώς και εφόσον κατάλαβα σωστά μάλλον θα κρατάει μια fix απόσταση και δεν θα είναι adjustable. Σε πρώτη φάση δεν με χαλάει αν είναι μόνο αυτό.
Μπορεί κάποιος που το ενεργοποίησε εκ των υστέρων να επιβεβαιώσει ότι ο έξτρα διακόπτης ρυθμίζει την απόσταση από το προπορευομενο αυτοκίνητο;
Ναι για την απόσταση είναι το έξτρα κουμπί.
Ραντάρ έχεις τελικά;
Ναι έχω!!! Η Ford ήταν γενναιοδωρη μαζί μου!!!
-
Δλδ χωρίς να βάλεις το technology park μπορείς να το ενεργοποιήσεις έστω το acc με μη ρυθμιζόμενη απόσταση; Εντυπωσιακό γλιτώνεις πάνω από χιλιάρικο ανάλογα την έκδοση. Το απαραίτητο ραντάρ που λέτε ανοίκει σε κάποιο πακέτο; Τα κουμπάκια για acc kai ahb υπάρχουν δλδ στο αμάξι και χωρίς να επιλέξεις το πακέτο;
Φίλε αναφέρεις ότι η Φορντ ήταν γενναιόδωρη μαζί σου με το ραντάρ. Σε ποιο ραντάρ αναφέρεσαι και ποια έκδοση πήρες που το είχε χωρίς να το περιμένεις; Απαιτεί αυτό το ραντάρ για να λειτουργήσουν τα παραπάνω; Άρα να υποθέσουμε ότι η ενεργοποίηση αφορά το δικό σου αμάξι που έτυχε και είχε το ραντάρ; -
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Δλδ χωρίς να βάλεις το technology park μπορείς να το ενεργοποιήσεις έστω το acc με μη ρυθμιζόμενη απόσταση; Εντυπωσιακό γλιτώνεις πάνω από χιλιάρικο ανάλογα την έκδοση. Το απαραίτητο ραντάρ που λέτε ανοίκει σε κάποιο πακέτο; Τα κουμπάκια για acc kai ahb υπάρχουν δλδ στο αμάξι και χωρίς να επιλέξεις το πακέτο;
Φίλε αναφέρεις ότι η Φορντ ήταν γενναιόδωρη μαζί σου με το ραντάρ. Σε ποιο ραντάρ αναφέρεσαι και ποια έκδοση πήρες που το είχε χωρίς να το περιμένεις; Απαιτεί αυτό το ραντάρ για να λειτουργήσουν τα παραπάνω; Άρα να υποθέσουμε ότι η ενεργοποίηση αφορά το δικό σου αμάξι που έτυχε και είχε το ραντάρ;Το κακό είναι πως δεν υπάρχει κάτι στάνταρντ. Παίζει ανάλογα τις εκδόσεις και τον εξοπλισμό. Προσωπικά μιλώντας έχω το ραντάρ της απόστασης στο κάτω μέρος της μπροστινής γρίλιας και την κατάλληλη κάμερα που υποστηρίζει τα παραπάνω. Το δικό μου είναι ένα business 1.5 ecoblue του 2019 με φώτα αλογόνου μεσαία και μεγάλη (το διευκρινίζω γιατί έχω βρει ένα Excel που οι κωδικοί που πρέπει να πειράξω στα αντίστοιχα modules ταιριάζουν ακριβώς).
Υπάρχουν αντίστοιχα θέματα στο forum του Forscan. Αν σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά. Καλώδιο έχεις;;
-
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Δλδ χωρίς να βάλεις το technology park μπορείς να το ενεργοποιήσεις έστω το acc με μη ρυθμιζόμενη απόσταση; Εντυπωσιακό γλιτώνεις πάνω από χιλιάρικο ανάλογα την έκδοση. Το απαραίτητο ραντάρ που λέτε ανοίκει σε κάποιο πακέτο; Τα κουμπάκια για acc kai ahb υπάρχουν δλδ στο αμάξι και χωρίς να επιλέξεις το πακέτο;
Φίλε αναφέρεις ότι η Φορντ ήταν γενναιόδωρη μαζί σου με το ραντάρ. Σε ποιο ραντάρ αναφέρεσαι και ποια έκδοση πήρες που το είχε χωρίς να το περιμένεις; Απαιτεί αυτό το ραντάρ για να λειτουργήσουν τα παραπάνω; Άρα να υποθέσουμε ότι η ενεργοποίηση αφορά το δικό σου αμάξι που έτυχε και είχε το ραντάρ;Το κακό είναι πως δεν υπάρχει κάτι στάνταρντ. Παίζει ανάλογα τις εκδόσεις και τον εξοπλισμό. Προσωπικά μιλώντας έχω το ραντάρ της απόστασης στο κάτω μέρος της μπροστινής γρίλιας και την κατάλληλη κάμερα που υποστηρίζει τα παραπάνω. Το δικό μου είναι ένα business 1.5 ecoblue του 2019 με φώτα αλογόνου μεσαία και μεγάλη (το διευκρινίζω γιατί έχω βρει ένα Excel που οι κωδικοί που πρέπει να πειράξω στα αντίστοιχα modules ταιριάζουν ακριβώς).
Υπάρχουν αντίστοιχα θέματα στο forum του Forscan. Αν σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά. Καλώδιο έχεις;;
Καλώδιο έχω! Φοκους δεν έχω ! Ενημερωτικα ρωτάω γιατί έχω κάνει άπειρες διαμορφώσεις και έβαζα πάντα το τεχνολογικό πακέτο που έφτανε μέχρι και 1300 ανά έκδοση!
-
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Δλδ χωρίς να βάλεις το technology park μπορείς να το ενεργοποιήσεις έστω το acc με μη ρυθμιζόμενη απόσταση; Εντυπωσιακό γλιτώνεις πάνω από χιλιάρικο ανάλογα την έκδοση. Το απαραίτητο ραντάρ που λέτε ανοίκει σε κάποιο πακέτο; Τα κουμπάκια για acc kai ahb υπάρχουν δλδ στο αμάξι και χωρίς να επιλέξεις το πακέτο;
Φίλε αναφέρεις ότι η Φορντ ήταν γενναιόδωρη μαζί σου με το ραντάρ. Σε ποιο ραντάρ αναφέρεσαι και ποια έκδοση πήρες που το είχε χωρίς να το περιμένεις; Απαιτεί αυτό το ραντάρ για να λειτουργήσουν τα παραπάνω; Άρα να υποθέσουμε ότι η ενεργοποίηση αφορά το δικό σου αμάξι που έτυχε και είχε το ραντάρ;Το κακό είναι πως δεν υπάρχει κάτι στάνταρντ. Παίζει ανάλογα τις εκδόσεις και τον εξοπλισμό. Προσωπικά μιλώντας έχω το ραντάρ της απόστασης στο κάτω μέρος της μπροστινής γρίλιας και την κατάλληλη κάμερα που υποστηρίζει τα παραπάνω. Το δικό μου είναι ένα business 1.5 ecoblue του 2019 με φώτα αλογόνου μεσαία και μεγάλη (το διευκρινίζω γιατί έχω βρει ένα Excel που οι κωδικοί που πρέπει να πειράξω στα αντίστοιχα modules ταιριάζουν ακριβώς).
Υπάρχουν αντίστοιχα θέματα στο forum του Forscan. Αν σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά. Καλώδιο έχεις;;
Καλώδιο έχω! Φοκους δεν έχω ! Ενημερωτικα ρωτάω γιατί έχω κάνει άπειρες διαμορφώσεις και έβαζα πάντα το τεχνολογικό πακέτο που έφτανε μέχρι και 1300 ανά έκδοση!
Πάντως και εγώ καμία τύχη με το acc... Την επόμενη φορά!!!
-
Παιδιά εγώ δεν θα έπαιζα με το acc. Δεν θα έβαζα ξένα αρχεία με δεν ξέρω γω τι κώδικα γραμμένα και τι αλλο περιεχουν μεσα τους στο αυτοκίνητο.
Μόνο επίσημα πράγματα σε τέτοια θέματα. -
@lap said in Νέο Ford Focus MK4:
Παιδιά εγώ δεν θα έπαιζα με το acc. Δεν θα έβαζα ξένα αρχεία με δεν ξέρω γω τι κώδικα γραμμένα και τι αλλο περιεχουν μεσα τους στο αυτοκίνητο.
Μόνο επίσημα πράγματα σε τέτοια θέματα.Δεν μπαίνει κανένα ξένο αρχείο. Ο κώδικας υπάρχει κανονικά στα συστήματα του αυτοκινήτου. Απλά ενεργοποιείς την λειτουργεία που είναι κλειστή. Εφόσον υπάρχει το hardware δουλεύουν όλα κανονικά. Το θέμα είναι αν λείπει hardware... Εκεί θέλει μεγάλη προσοχή.
@nascar1 εφόσον είδες πίσω από την γρίλια και έχεις το ραντάρ, μίλα με τον a-ctive που το έχει ενεργοποιήσει και νομίζω θα είναι απλό.
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
@lap said in Νέο Ford Focus MK4:
Παιδιά εγώ δεν θα έπαιζα με το acc. Δεν θα έβαζα ξένα αρχεία με δεν ξέρω γω τι κώδικα γραμμένα και τι αλλο περιεχουν μεσα τους στο αυτοκίνητο.
Μόνο επίσημα πράγματα σε τέτοια θέματα.Δεν μπαίνει κανένα ξένο αρχείο. Ο κώδικας υπάρχει κανονικά στα συστήματα του αυτοκινήτου. Απλά ενεργοποιείς την λειτουργεία που είναι κλειστή. Εφόσον υπάρχει το hardware δουλεύουν όλα κανονικά. Το θέμα είναι αν λείπει hardware... Εκεί θέλει μεγάλη προσοχή.
@nascar1 εφόσον είδες πίσω από την γρίλια και έχεις το ραντάρ, μίλα με τον a-ctive που το έχει ενεργοποιήσει και νομίζω θα είναι απλό.
Ναι το έχω απλά το xls που κυκλοφορεί για focus είχε λίγο διαφορετικά πεδία στο acc. Τώρα θα του στείλω chat μήπως έχει κρατήσει τις ρυθμίσεις!!!
-
Ποιος ο λόγος εταιρίες που πάνε να βγάλουν απ' τη μύγα ξύγκι να έχουν τοποθετήσει ραντάρ στα αυτοκίνητά τους χωρίς αυτά να υποστηρίζουν συγκεκριμένες λειτουργίες;;;;
Είστε σίγουροι ότι υπάρχει; χλωμό το κόβω.
Εδώ δε βάζουν διπλό πάτωμα στις απλές εκδόσεις, βάζουν ηλεκτρονικά και ραντάρ; -
@tkin73 said in [Νέο Ford Focus MK4]Από την άλλη όπως έχουμε πει πολλές φορές από την Φορντ Ευρώπης λείπει ένα αμάξι 4.401.851.60 με 500λτ χώρο αποσκευών! Ένα τέτοιων διαστάσεων αμάξι με τα τιμόνια , αναρτήσεις , φρένα και το στήσιμο Φορντ θα εκτόξευε την μάρκα.
Το Κούγκα είναι πολύ μεγάλο και το πούμα πολύ μικρό και το ακτιβ φοκους έχει 350λτ! Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουν εκεί στην Φορντ;
Όχι όπως έχουμε πει, όπως έχεις πει εσύ. Κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια. Δεν κάνουμε όλοι μετακομίσεις κάθε μέρα... Άκου εκεί 500 λίτρα χώρος αποσκευών σε μικρομεσαίο.
-
@realzeus said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in [Νέο Ford Focus MK4]Από την άλλη όπως έχουμε πει πολλές φορές από την Φορντ Ευρώπης λείπει ένα αμάξι 4.401.851.60 με 500λτ χώρο αποσκευών! Ένα τέτοιων διαστάσεων αμάξι με τα τιμόνια , αναρτήσεις , φρένα και το στήσιμο Φορντ θα εκτόξευε την μάρκα.
Το Κούγκα είναι πολύ μεγάλο και το πούμα πολύ μικρό και το ακτιβ φοκους έχει 350λτ! Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουν εκεί στην Φορντ;
Όχι όπως έχουμε πει, όπως έχεις πει εσύ. Κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια. Δεν κάνουμε όλοι μετακομίσεις κάθε μέρα... Άκου εκεί 500 λίτρα χώρος αποσκευών σε μικρομεσαίο.
Δεν μιλάω για ένα φοκους με 500λτ λέω ότι η Φόρντ δεν έχει το δικό της κασκαι, καροκ, κοκ. 500λτ δεν είναι κάτι τραγικό και φοβερό.
-
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Δεν μιλάω για ένα φοκους με 500λτ λέω ότι η Φόρντ δεν έχει το δικό της κασκαι, καροκ, κοκ. 500λτ δεν είναι κάτι τραγικό και φοβερό.
Έχει το Κούγκα....στην ίδια κατηγορία είναι με τα παραπάνω.
-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Δεν μιλάω για ένα φοκους με 500λτ λέω ότι η Φόρντ δεν έχει το δικό της κασκαι, καροκ, κοκ. 500λτ δεν είναι κάτι τραγικό και φοβερό.
Έχει το Κούγκα....στην ίδια κατηγορία είναι με τα παραπάνω.
Είναι το Κούγκα 4.40μ μήκος; Είπαμε το Κούγκα πολύ μεγάλο το πούμα πολύ μικρό!
-
Υπάρχει κάποιος νόμος που να λέει ότι πρέπει να έχουν όλες οι εταιρείες αυτοκίνητα >4,40m και <500l χώρο αποσκευών; Ο καθένας με τον πόνο του...
-
Ναι τα καλά ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ αυτοκίνητα πρέπει να καινε πολύ και να έχουν μικρό πορτμπαγκάζ...
βασικά και γω κατά του γάμου είμαι, και η οικογένεια υπερεκτιμημένος θεσμός όπως φαίνεται...
Ford Focus MK4