-
Κατάθεση εμπειρίας για υποψήφιους αγοραστές Kuga 1.5 Ecoblue MY 21...
Οδήγηση-Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Χώροι: Κορυφαίο
Εσωτερικό: Όμορφο, εργονομικό, πρακτικό, όχι εντυπωσιακό
Εξωτερικό: Μόνο σε έκδοση st-line και πάνω αξίζει
Διαστάσεις: Ίσως το βασικό αρνητικό (Μήκος στα 4,62 m)
Ποιότητα: Πολύ καλή, μπορούσε και καλύτερη σε κάποια σημεία
Κατανάλωση: Μικτή (5,5), Εντός (6-7,5), Εκτός (4,8-5,8 ανάλογα την ταχύτητα cruising, σταθερή ταχύτητα σε εθνική οδό). Μπορείς να δεις και καταναλώσεις κοντά στο 3.8-4.3 σε χαμηλές ταχύτητες σε υπεραστικό περιβάλλον. Μιλάμε για μέσους όρους καταναλώσεων, όχι στιγμιαίες. Αυτονομία περίπου 900 km.
Κιβώτιο manual: Πολύ καλό
Κινητήρας: Γενικά ήσυχος, επαρκής, ροπάτος (1800-2800 στροφές), ελαστικός, ικανός για νορμάλ προσπεράσεις σε ΕΟ, όχι όμως για σβέλτη-σπορ οδήγηση. Δεν θα πας να προσπεράσεις 2-3 αμάξια, νταλίκες κτλ σε ανηφόρες επαρχιακών δρόμων. Του λείπει δύναμη ψηλά (κρεμάει), όπως όλα τα diesel. Είναι και σχετικά βαρύ αμάξι. Δεν έχει και τη σταθερή ροπή της βενζίνης (σε μεγαλύτερο εύρος στροφών).
Δεν είναι και Puma ST ή Focus με τα 150/182 ps.
Ξέρεις γιατί το παίρνεις... Να πηγαίνεις άνετος και να καις παντού 4,0-6,0 λτ, όπως και όπου και να πας.
Νομίζω ότι το μοτέρ που θα του ταίριαζε περισσότερο είναι το 2.0 150 ps mild hybrid, αλλά απορρίπτεται λόγω φόρων.
Γενικά, vfm επιλογή.
Παρόμοιες (καλές) επιλογές σε diesel: Τucson και 3008 (ανάλογα το διαθέσιμο budget, τον εξοπλισμό, το μοτέρ, την έκδοση).
Ελπίζω να βοήθησα λίγο...
-
@psk said in FORD KUGA 2020:
Κατάθεση εμπειρίας για υποψήφιους αγοραστές Kuga 1.5 Ecoblue MY 21...
Οδήγηση-Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Χώροι: Κορυφαίο
Εσωτερικό: Όμορφο, εργονομικό, πρακτικό, όχι εντυπωσιακό
Εξωτερικό: Μόνο σε έκδοση st-line και πάνω αξίζει
Διαστάσεις: Ίσως το βασικό αρνητικό (Μήκος στα 4,62 m)
Ποιότητα: Πολύ καλή, μπορούσε και καλύτερη σε κάποια σημεία
Κατανάλωση: Μικτή (5,5), Εντός (6-7,5), Εκτός (4,8-5,8 ανάλογα την ταχύτητα cruising, σταθερή ταχύτητα σε εθνική οδό). Μπορείς να δεις και καταναλώσεις κοντά στο 3.8-4.3 σε χαμηλές ταχύτητες σε υπεραστικό περιβάλλον. Μιλάμε για μέσους όρους καταναλώσεων, όχι στιγμιαίες. Αυτονομία περίπου 900 km.
Κιβώτιο manual: Πολύ καλό
Κινητήρας: Γενικά ήσυχος, επαρκής, ροπάτος (1800-2800 στροφές), ελαστικός, ικανός για νορμάλ προσπεράσεις σε ΕΟ, όχι όμως για σβέλτη-σπορ οδήγηση. Δεν θα πας να προσπεράσεις 2-3 αμάξια, νταλίκες κτλ σε ανηφόρες επαρχιακών δρόμων. Του λείπει δύναμη ψηλά (κρεμάει), όπως όλα τα diesel. Είναι και σχετικά βαρύ αμάξι. Δεν έχει και τη σταθερή ροπή της βενζίνης (σε μεγαλύτερο εύρος στροφών).
Δεν είναι και Puma ST ή Focus με τα 150/182 ps.
Ξέρεις γιατί το παίρνεις... Να πηγαίνεις άνετος και να καις παντού 4,0-6,0 λτ, όπως και όπου και να πας.
Νομίζω ότι το μοτέρ που θα του ταίριαζε περισσότερο είναι το 2.0 150 ps mild hybrid, αλλά απορρίπτεται λόγω φόρων.
Γενικά, vfm επιλογή.
Παρόμοιες (καλές) επιλογές σε diesel: Τucson και 3008 (ανάλογα το διαθέσιμο budget, τον εξοπλισμό, το μοτέρ, την έκδοση).
Ελπίζω να βοήθησα λίγο... -
@psk said in FORD KUGA 2020:
Κατάθεση εμπειρίας για υποψήφιους αγοραστές Kuga 1.5 Ecoblue MY 21...
Οδήγηση-Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Χώροι: Κορυφαίο
Εσωτερικό: Όμορφο, εργονομικό, πρακτικό, όχι εντυπωσιακό
Εξωτερικό: Μόνο σε έκδοση st-line και πάνω αξίζει
Διαστάσεις: Ίσως το βασικό αρνητικό (Μήκος στα 4,62 m)
Ποιότητα: Πολύ καλή, μπορούσε και καλύτερη σε κάποια σημεία
Κατανάλωση: Μικτή (5,5), Εντός (6-7,5), Εκτός (4,8-5,8 ανάλογα την ταχύτητα cruising, σταθερή ταχύτητα σε εθνική οδό). Μπορείς να δεις και καταναλώσεις κοντά στο 3.8-4.3 σε χαμηλές ταχύτητες σε υπεραστικό περιβάλλον. Μιλάμε για μέσους όρους καταναλώσεων, όχι στιγμιαίες. Αυτονομία περίπου 900 km.
Κιβώτιο manual: Πολύ καλό
Κινητήρας: Γενικά ήσυχος, επαρκής, ροπάτος (1800-2800 στροφές), ελαστικός, ικανός για νορμάλ προσπεράσεις σε ΕΟ, όχι όμως για σβέλτη-σπορ οδήγηση. Δεν θα πας να προσπεράσεις 2-3 αμάξια, νταλίκες κτλ σε ανηφόρες επαρχιακών δρόμων. Του λείπει δύναμη ψηλά (κρεμάει), όπως όλα τα diesel. Είναι και σχετικά βαρύ αμάξι. Δεν έχει και τη σταθερή ροπή της βενζίνης (σε μεγαλύτερο εύρος στροφών).
Δεν είναι και Puma ST ή Focus με τα 150/182 ps.
Ξέρεις γιατί το παίρνεις... Να πηγαίνεις άνετος και να καις παντού 4,0-6,0 λτ, όπως και όπου και να πας.
Νομίζω ότι το μοτέρ που θα του ταίριαζε περισσότερο είναι το 2.0 150 ps mild hybrid, αλλά απορρίπτεται λόγω φόρων.
Γενικά, vfm επιλογή.
Παρόμοιες (καλές) επιλογές σε diesel: Τucson και 3008 (ανάλογα το διαθέσιμο budget, τον εξοπλισμό, το μοτέρ, την έκδοση).
Ελπίζω να βοήθησα λίγο...
Σε ευθεία επαρχιακού δρόμου με ταχύτητες 90-100χλμ μπορεί να κάνει άνετα διπλή προσπέραση; Σου δίνει ασφάλεια ότι έχει δύναμη για γρήγορες προσπεράσεις;
-
Αφού θέλετε δύναμη για προσπεράσματα, γιατί αγοράζετε βαριά μη-αεροδυναμικά SUV με ασθενικούς κινητήρες και δεν αγοράζετε το αντίστοιχο σεντάν;
-
@regresso said in FORD KUGA 2020:
@psk said in FORD KUGA 2020:
Κατάθεση εμπειρίας για υποψήφιους αγοραστές Kuga 1.5 Ecoblue MY 21...
Οδήγηση-Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Χώροι: Κορυφαίο
Εσωτερικό: Όμορφο, εργονομικό, πρακτικό, όχι εντυπωσιακό
Εξωτερικό: Μόνο σε έκδοση st-line και πάνω αξίζει
Διαστάσεις: Ίσως το βασικό αρνητικό (Μήκος στα 4,62 m)
Ποιότητα: Πολύ καλή, μπορούσε και καλύτερη σε κάποια σημεία
Κατανάλωση: Μικτή (5,5), Εντός (6-7,5), Εκτός (4,8-5,8 ανάλογα την ταχύτητα cruising, σταθερή ταχύτητα σε εθνική οδό). Μπορείς να δεις και καταναλώσεις κοντά στο 3.8-4.3 σε χαμηλές ταχύτητες σε υπεραστικό περιβάλλον. Μιλάμε για μέσους όρους καταναλώσεων, όχι στιγμιαίες. Αυτονομία περίπου 900 km.
Κιβώτιο manual: Πολύ καλό
Κινητήρας: Γενικά ήσυχος, επαρκής, ροπάτος (1800-2800 στροφές), ελαστικός, ικανός για νορμάλ προσπεράσεις σε ΕΟ, όχι όμως για σβέλτη-σπορ οδήγηση. Δεν θα πας να προσπεράσεις 2-3 αμάξια, νταλίκες κτλ σε ανηφόρες επαρχιακών δρόμων. Του λείπει δύναμη ψηλά (κρεμάει), όπως όλα τα diesel. Είναι και σχετικά βαρύ αμάξι. Δεν έχει και τη σταθερή ροπή της βενζίνης (σε μεγαλύτερο εύρος στροφών).
Δεν είναι και Puma ST ή Focus με τα 150/182 ps.
Ξέρεις γιατί το παίρνεις... Να πηγαίνεις άνετος και να καις παντού 4,0-6,0 λτ, όπως και όπου και να πας.
Νομίζω ότι το μοτέρ που θα του ταίριαζε περισσότερο είναι το 2.0 150 ps mild hybrid, αλλά απορρίπτεται λόγω φόρων.
Γενικά, vfm επιλογή.
Παρόμοιες (καλές) επιλογές σε diesel: Τucson και 3008 (ανάλογα το διαθέσιμο budget, τον εξοπλισμό, το μοτέρ, την έκδοση).
Ελπίζω να βοήθησα λίγο...
Σε ευθεία επαρχιακού δρόμου με ταχύτητες 90-100χλμ μπορεί να κάνει άνετα διπλή προσπέραση; Σου δίνει ασφάλεια ότι έχει δύναμη για γρήγορες προσπεράσεις;
Άνετα...Επιταχύνει καλά σε αυτές τις ταχύτητες...Βοηθάει η υψηλή ροπή...Γενικά στα 80-140 είναι δυνατό.
Σου παρέχει ασφάλεια αν βρεις τις στροφές που έχει τη δύναμη...Δε χρειάζεται στροφάρισμα ψηλά,απλά να είσαι στο ωφέλιμο εύρος (2000-3000 περίπου) με την ανάλογη σχέση...
Δεν είναι GTI ούτε ST!! -
@mivec_power said in FORD KUGA 2020:
Αφού θέλετε δύναμη για προσπεράσματα, γιατί αγοράζετε βαριά μη-αεροδυναμικά SUV με ασθενικούς κινητήρες και δεν αγοράζετε το αντίστοιχο σεντάν;
Για χώρους και άνεση (SUV) και οικονομίαΟ ecoblue δεν είναι ασθενικός
@mivec_power said in FORD KUGA 2020:
Αφού θέλετε δύναμη για προσπεράσματα, γιατί αγοράζετε βαριά μη-αεροδυναμικά SUV με ασθενικούς κινητήρες και δεν αγοράζετε το αντίστοιχο σεντάν;
Για χώρους-άνεση (SUV) και οικονομία (Diesel).
O Ecoblue μόνο ασθενικός δεν είναι...
Συνδυάζει τα πάντα...
Απλά δεν προτείνεται για σπορ οδήγηση (που δεν χρειάζεται σε SUV). -
@mivec_power said in FORD KUGA 2020:
Αφού θέλετε δύναμη για προσπεράσματα, γιατί αγοράζετε βαριά μη-αεροδυναμικά SUV με ασθενικούς κινητήρες και δεν αγοράζετε το αντίστοιχο σεντάν
Άτοπο αυτό που λες. Το να μπορείς να προσπεράσεις άνετα χωρίς να ζορίζεται ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι κυνηγάς επιδόσεις.
ΥΓ Ωστόσο υπάρχουν κινητήρες όπου μπορούν να συνυπάρξουν οι όροι SUV και σπορ οδήγηση , χαρακτηριστικό παράδειγμα το Kuga Ecoboost.
-
@regresso said in FORD KUGA 2020:
Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να παραγγείλει από την αντιπροσωπεία τα πεντάλ αλουμίνιου που έχουν αφαιρεθεί από τον εργοστασιακό εξοπλισμό στα μοντέλα 2021. Αφορούν και τα τρία πεντάλ (γκάζι-φρένο-συμπλέκτη) και κοστίζουν περίπου 50,00 ευρώ. Την Τρίτη περιμένω απάντηση και για το εάν υπάρχουν τα εσωτερικά μαρσπιε με το λογότυπο ST LINE. Έχω βρει αριθμό πλαισίου σε παλαιότερο μοντέλο(ST LINE 2020) που τα είχε, οπότε ευελπιστώ ότι θα μου τα βρουν και αυτά. Έαν κάποιος θέλει του στέλνω αριθμό πλαισίου με μήνυμα ώστε να το δώσει στην αντιπροσωπεία.
Καλησπέρα,
Ρώτησα την αντιπροσωπεία και για τα τρία πεντάλ, αλλά μου έδωσαν κωδικό μόνο για πεντάλ φρένου-συμπλέκτη (παραγγελία από εξωτερικό).
Τους είπα να ψάξουν σε MY 20 αλλά και πάλι δεν βρήκαν κωδικό προϊόντος για το πεντάλ γκαζιού.
Μπορείς να μου δώσεις τους κωδικούς και για τα τρία πεντάλ αλουμινίου (γκάζι-φρένο-συμπλέκτης) για να τα παραγγείλω;Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Πρώτο το Κούγκα σε πωλήσεις στα μεσαία crossover το πρώτο 6μηνο του 2021! Πρώτο στην Ευρώπη εκ των τελευταίων στην Ελλάδα!
200% αύξηση σε σχέση με πέρυσι!!! -
@tkin73 said in FORD KUGA 2020:
Πρώτο το Κούγκα σε πωλήσεις στα μεσαία crossover το πρώτο 6μηνο του 2021! Πρώτο στην Ευρώπη εκ των τελευταίων στην Ελλάδα!
200% αύξηση σε σχέση με πέρυσι!!!Η αγορά της Ελλάδας είναι στρεβλη. Έχει καταδικάσει αυτοκίνητα που έξω πουλάνε σαν ζεστό ψωμί. Βλέπε focus...
-
Ακριβώς...για αυτό δεν μπορούμε να κρίνουμε με τον μικρόκοσμό μας, δεν ασχολούνται οι εταιρείες με αγορές του μεγέθους της Ελλάδας, ειδικά στα πιο μεγάλα μοντέλα.
-
@nascar1 said in FORD KUGA 2020:
@tkin73 said in FORD KUGA 2020:
Πρώτο το Κούγκα σε πωλήσεις στα μεσαία crossover το πρώτο 6μηνο του 2021! Πρώτο στην Ευρώπη εκ των τελευταίων στην Ελλάδα!
200% αύξηση σε σχέση με πέρυσι!!!Η αγορά της Ελλάδας είναι στρεβλη. Έχει καταδικάσει αυτοκίνητα που έξω πουλάνε σαν ζεστό ψωμί. Βλέπε focus...
Από το ίδιο site που δίνεις εντωμεταξυ το focus είναι 8ο σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
-
Το σάιτ έχει σπάσει τα μεσαία SUV σε δύο κατηγορίες και τα αποτελέσματα είναι περίεργα για τα δικά μας δεδομένα.
Μου φαίνεται ηλίθια μαρκετίστικη υπαλληλίσκου διαβάθμιση και όχι της αγοράς.
Δηλαδή βάζει το Κούγκα με το 5008 και 7θέσιο Τιγκουάν , αλλά και το 5θέσιο DS7.
Το Τιγκουάν , το 3008 , το βάζει σε άλλη κατηγορία κόμπακτ μεσαίων σούβ.Επειδή όμως μιλάμε για πωλήσεις αυτό που κάνει την διαφορά είναι τα φράγκα.
Το Κούγκα είναι 5θέσιο μεν αλλά μεγαλύτερο από το 3008 σε μήκος , στα ίδια και σε λιγότερα λεφτά από αυτό όμως.
Το συγκρίνει με το 5008 που είναι ειδική έκδοση μόνο για τις 7 θέσεις , αφού αισθητικά χάνει σε σχέση με το 3008.
Πω πω κάτι τέτοιοι διαχωρισμοί με ξεπερνάνε .
-
@super-t said in FORD KUGA 2020:
@nascar1 said in FORD KUGA 2020:
@tkin73 said in FORD KUGA 2020:
Πρώτο το Κούγκα σε πωλήσεις στα μεσαία crossover το πρώτο 6μηνο του 2021! Πρώτο στην Ευρώπη εκ των τελευταίων στην Ελλάδα!
200% αύξηση σε σχέση με πέρυσι!!!Η αγορά της Ελλάδας είναι στρεβλη. Έχει καταδικάσει αυτοκίνητα που έξω πουλάνε σαν ζεστό ψωμί. Βλέπε focus...
Από το ίδιο site που δίνεις εντωμεταξυ το focus είναι 8ο σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
οντως. 8ο το φοκους που εδω το προσκυνάμε (αλλα λιγοι το αγοραζουν) , η σειρα ειναι γκολφ (+6%) ,οκταβια ( που εδω κοροιδεύουμε ως ταξιτζιδικη! +20% αυξηση ), κορολα (+24%) , αλφα κλας (+9%), α3 (+71%) , σειρα 1 (+32%), λεον (+17%) και μετα φοκους ( με 39% μειώση)...περυσι αντιστοιχα ηταν 2ο.
Ολα τα χατς πανω κάτω κρατάνε το κομμάτι της πιτας τους εκτος από το φοκους που εχει καταποντιστει στο οποιο ρόλο ισως εχει παιξει η νεα c4 με 30000 κομματια που δεν υπηρχε το 2020 στον πινακα καθως το φοκους εχει χασει 33000 κομματια (δεν λεω οτι αυτοι που θα επαιρναν φοκους πηγαν 100% στην σιτροεν προφανως πηγαν και αλλου αλλα ειναι μια ακομα εναλλακτικη ).
Γενικα στην λιστα των Compact segment στην πρώτη 10αδα όλα εχουν αξιοσημειωτες αυξησεις περα απο το φοκους που εχει χασει το 40% των περσινων του πωλήσεων. -
Πλησιάζει το F/L του Focus, ίσως είναι ένας λόγος (δλδ. τόσο το F/L όσο και ο λόγος που γίνεται, δλδ. ότι έχει μείνει πίσω στα μπλιμπλίκια) που εξηγεί την μείωση πωλήσεων.
-
@fanis75 said in FORD KUGA 2020:
Πλησιάζει το F/L του Focus, ίσως είναι ένας λόγος (δλδ. τόσο το F/L όσο και ο λόγος που γίνεται, δλδ. ότι έχει μείνει πίσω στα μπλιμπλίκια) που εξηγεί την μείωση πωλήσεων.
μεγαλο φρενο ειναι αυτο για τις πωλησεις του α εξαμηνου του 2021 , απόφαση δλδ υποψηφιου αγοραστη το 2ο εξαμηνο του 2020, οταν δεν υπήρχε στην ευρωπη ουτε μια φωτογραφια του fl για την ευρωπη... δεν μπορει να δικαιολογηθει σε μεγαλο βαθμο
-
@tkin73 said in FORD KUGA 2020:
μεγαλο φρενο ειναι αυτο για τις πωλησεις του α εξαμηνου του 2021 , απόφαση δλδ υποψηφιου αγοραστη το 2ο εξαμηνο του 2020, οταν δεν υπήρχε στην ευρωπη ουτε μια φωτογραφια του fl για την ευρωπη... δεν μπορει να δικαιολογηθει σε μεγαλο βαθμο
Όταν ένα αυτοκίνητο φαίνεται να έχει "παλιώσει" σε μπλιμπλίκια και ξέρεις ότι σύντομα παρουσιάζεται ο αντικαταστάτης του, τότε ναι είναι ένα φρένο.
Μεγαλύτερο φρένο όμως πιστεύω ότι είναι το Puma...πολύ μεγάλο % αγοραστών που μπαίνουν στην έκθεση για Focus φεύγουν με Puma! -
@fanis75 said in FORD KUGA 2020:
@tkin73 said in FORD KUGA 2020:
μεγαλο φρενο ειναι αυτο για τις πωλησεις του α εξαμηνου του 2021 , απόφαση δλδ υποψηφιου αγοραστη το 2ο εξαμηνο του 2020, οταν δεν υπήρχε στην ευρωπη ουτε μια φωτογραφια του fl για την ευρωπη... δεν μπορει να δικαιολογηθει σε μεγαλο βαθμο
Όταν ένα αυτοκίνητο φαίνεται να έχει "παλιώσει" σε μπλιμπλίκια και ξέρεις ότι σύντομα παρουσιάζεται ο αντικαταστάτης του, τότε ναι είναι ένα φρένο.
Μεγαλύτερο φρένο όμως πιστεύω ότι είναι το Puma...πολύ μεγάλο % αγοραστών που μπαίνουν στην έκθεση για Focus φεύγουν με Puma!το πουμα αληθεια και πανευρωπαικα στην κατηγορια του ειχε την μεγαλυτερη αυξηση 130% σε σχεση με το 2020 και ειναι στην 4η θεση (10η το 2020) πισω απο 2008, τ-ροκ , καπτουρ, όλα τα bsuv ειχαν μεγαλη ανοδο.
-
Καλησπέρα.
Έχω καιρό να γράψω. Είμαι υπερευχαριστημενος με το αυτόκινητο (kuga 1.5 ecoboost stlinex).Χτες λοιπόν είχα ένα συμβάν και είπα να το αναφέρω μπας και συμβεί σε κανέναν άλλο
Παρκαρα το πρωί για να πάω στην δουλειά και μετά από κανένα 10ωρο πάω να το πάρω. Με το που φτάνω το mykey δεν δουλεύει. Πατάω το κουμπί από το χειριστήριο τίποτα. Ωχ λέω. Βγάζω το λαμάκι από το κλειδί και το ανοίγω. Ρευμα μηδέν. Λέω θα πέθανε το κλειδί (χωρίς να μου έχει βγάλει ένδειξη για μπαταρία). Με τα πολλά μου φέρνει η γυναίκα μου το δεύτερο κλειδί και τίποτα επίσης. Καλώ οδική. Έρχεται το παλληκάρι βάζει στους πόλους έναν noco battery start και φωτίζουν τα πάντα. Τσακμακι πήρε και η ένδειξη για την μπαταρία ήταν καλή. Όταν άνοιξε τα alarm ήταν αναμμένα και ο συναγερμός είχε ειδοποίηση ότι χτύπαγε. Φονικός συνδυασμός όπως αποδείχθηκε.
Έκανα κάνα 2 χιλιόμετρα και να σου και το start stop . Δεν έχει κάνει ξανά τίποτα.Συμπεράσματα:
Δεν πίστευα ότι με ξεχασμένα alarm μπορεί να μην ανοίγει τίποτα.
Εντυπωσιάστηκα από το noco starter.
Το πρόβλημα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι αν δεν πάρει ρεύμα δεν μπορείς ούτε χειρόφρενο να βγάλεις ούτε να ανοίξεις πορτμπαγκάζ.Αυτά και καλά χιλιόμετρα σε όλους.
Ps. Το αμάξι είναι εξαιρετικό. -
Καθε δυο χρονια κανουμε service? Το ειδα στο manual τυχαια και μου εκανε εντυπωση.
FORD KUGA 2020