Κατάθεση εμπειρίας για υποψήφιους αγοραστές Kuga 1.5 Ecoblue MY 21...
Οδήγηση-Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Χώροι: Κορυφαίο
Εσωτερικό: Όμορφο, εργονομικό, πρακτικό, όχι εντυπωσιακό
Εξωτερικό: Μόνο σε έκδοση st-line και πάνω αξίζει
Διαστάσεις: Ίσως το βασικό αρνητικό (Μήκος στα 4,62 m)
Ποιότητα: Πολύ καλή, μπορούσε και καλύτερη σε κάποια σημεία
Κατανάλωση: Μικτή (5,5), Εντός (6-7,5), Εκτός (4,8-5,8 ανάλογα την ταχύτητα cruising, σταθερή ταχύτητα σε εθνική οδό). Μπορείς να δεις και καταναλώσεις κοντά στο 3.8-4.3 σε χαμηλές ταχύτητες σε υπεραστικό περιβάλλον. Μιλάμε για μέσους όρους καταναλώσεων, όχι στιγμιαίες. Αυτονομία περίπου 900 km.
Κιβώτιο manual: Πολύ καλό
Κινητήρας: Γενικά ήσυχος, επαρκής, ροπάτος (1800-2800 στροφές), ελαστικός, ικανός για νορμάλ προσπεράσεις σε ΕΟ, όχι όμως για σβέλτη-σπορ οδήγηση. Δεν θα πας να προσπεράσεις 2-3 αμάξια, νταλίκες κτλ σε ανηφόρες επαρχιακών δρόμων. Του λείπει δύναμη ψηλά (κρεμάει), όπως όλα τα diesel. Είναι και σχετικά βαρύ αμάξι. Δεν έχει και τη σταθερή ροπή της βενζίνης (σε μεγαλύτερο εύρος στροφών).
Δεν είναι και Puma ST ή Focus με τα 150/182 ps.
Ξέρεις γιατί το παίρνεις... Να πηγαίνεις άνετος και να καις παντού 4,0-6,0 λτ, όπως και όπου και να πας.
Νομίζω ότι το μοτέρ που θα του ταίριαζε περισσότερο είναι το 2.0 150 ps mild hybrid, αλλά απορρίπτεται λόγω φόρων.
Γενικά, vfm επιλογή.
Παρόμοιες (καλές) επιλογές σε diesel: Τucson και 3008 (ανάλογα το διαθέσιμο budget, τον εξοπλισμό, το μοτέρ, την έκδοση).
Ελπίζω να βοήθησα λίγο...