Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 208
    • 209
    • 210
    • 211
    • 212
    • 224
    • 225
    • 210 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    4497
    74057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz @antonis81 last edited by

      @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

      @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

      @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

      @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

      @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

      Πρωτα απ΄ολα σας ευχαριστώ kapelis και gatoz για την ανταπόκρισή σας. Αυτο που πιθανο να πάρω ειναι μοντελο 2018 2.0tdi 190hp 4motion rline με 65000 περιπου χλμ. Το μόνο που με προβληματίζει ειναι αν έχει έντονους αεροδυναμικούς θορύβους απο τους καθρεύτες στα 130-140χλμ που συνήθως ταξιδεύω. Ο θόρυβος κύλισης απο τις 19αρες σύμφωνα με το φίλο gatoz είναι χαμηλός και δεν προβληματιζει,οπότε ειμαστε οκ απο αυτο το θέμα. Τώρα ως προς τους αεροδυναμικους, τους θεωρείται έντονους στα 130-140?

      O κινητήρας του για τα δικά μου γούστα ακούγεται έντονα και δη αν πιέζεις θα σου έρθει αναπόφευκτα ο συνειρμος taxi. Εξαρτάται με τι το συγκρίνεις πάντα.
      Όσο πιο χαμηλά είσαι τόσο καλύτερα είναι τα πράγματα.
      Από ήσυχα suv θυμάμαι Honda CRV και Q5.
      Τα δίλιτρα μτχ. στην Ελληνική Αγορά πάνε ακλαυτα. Δεν χτυπάει τηλέφωνο, πάρε κάτι πιο εμπορικό.
      Επειδή είμαι διαφορετικής σχολής ένα τέτοιο πακέτο αυτοκινήτου τι πραγματικά προσφέρει? Μόνο αν τράβαγα κανα φουσκωτό θα το έπαιρνα και αν .....
      Γιατί να πάρω για ΕΟ διλιτρο, ψηλό, με 19αρες ζάντες, ψευτοτετρακινηση? Αν ήθελα να το παίξω image θα χτύπαγα πχ Arteon έστω και με λιγότερα άλογα.... θα ήταν πιο ξεκούραστο

      Εύστοχες οι παρατηρήσεις σου, σε σημείο που με βάζουν σε σκέψεις. Ως προς τους αεροδυναμικους θορύβους στα 130-140 πως τα πάει;

      Επειδή ο θόρυβος είναι θόρυβος και 3db κάνουν τη διαφορά, άσε τα μεταξονια απέξω, στροφές ανά ταχύτητα, έχεις όλη την ευκαιρία να δοκιμάσεις. Πχ αν μπεις σε Α6 η S class, θα απορείς για τι θεωρεί αεροδυναμικό θόρυβο και ταξίδι ατσαλακωτος ο πολύς κόσμος. Οδήγησε ένα tiguan
      Επίσης αυτοκίνητο diesel 3ετιας με τόσα λίγα χλμ, πρέπει να είναι πολύ ψαγμένο για να υπάρχει..... καλά αν είναι από μαγαζί ψαξε

      Το Tiguan το έκανα test drive αλλά δεν κατάφερα να βγω εθνική. Για αυτό με ενδιαφέρει η γνώμη σας για τους αεροδυναμικους θορύβους. Test drive έκανα και το xc40 το οποίο στην εθνική μου φάνηκε πολύ ησυχο σε συνθήκες ταξιδιού. Φίλε gatoz είδα ότι έφυγες από Tiguan και πηγές σε 3008, το οποίο το κοιτάω επίσης. Ποιο ήσυχο στο ταξίδι με μικρή διαφορά βλέπω ότι θεωρεισ Το Tiguan. Σε γενικότερο επίπεδο Θεωρείς το 3008 ποιο ολοκληρωμένο από το Tiguan?

      Το phev είναι αναμφισβητητα. Σε σχεση με το ανάλογο tiguan εχει αλλα 60 άλογα, 300, και τετρακινηση

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsek @antonis81 last edited by

        @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

        @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

        @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

        @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

        @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

        Πρωτα απ΄ολα σας ευχαριστώ kapelis και gatoz για την ανταπόκρισή σας. Αυτο που πιθανο να πάρω ειναι μοντελο 2018 2.0tdi 190hp 4motion rline με 65000 περιπου χλμ. Το μόνο που με προβληματίζει ειναι αν έχει έντονους αεροδυναμικούς θορύβους απο τους καθρεύτες στα 130-140χλμ που συνήθως ταξιδεύω. Ο θόρυβος κύλισης απο τις 19αρες σύμφωνα με το φίλο gatoz είναι χαμηλός και δεν προβληματιζει,οπότε ειμαστε οκ απο αυτο το θέμα. Τώρα ως προς τους αεροδυναμικους, τους θεωρείται έντονους στα 130-140?

        O κινητήρας του για τα δικά μου γούστα ακούγεται έντονα και δη αν πιέζεις θα σου έρθει αναπόφευκτα ο συνειρμος taxi. Εξαρτάται με τι το συγκρίνεις πάντα.
        Όσο πιο χαμηλά είσαι τόσο καλύτερα είναι τα πράγματα.
        Από ήσυχα suv θυμάμαι Honda CRV και Q5.
        Τα δίλιτρα μτχ. στην Ελληνική Αγορά πάνε ακλαυτα. Δεν χτυπάει τηλέφωνο, πάρε κάτι πιο εμπορικό.
        Επειδή είμαι διαφορετικής σχολής ένα τέτοιο πακέτο αυτοκινήτου τι πραγματικά προσφέρει? Μόνο αν τράβαγα κανα φουσκωτό θα το έπαιρνα και αν .....
        Γιατί να πάρω για ΕΟ διλιτρο, ψηλό, με 19αρες ζάντες, ψευτοτετρακινηση? Αν ήθελα να το παίξω image θα χτύπαγα πχ Arteon έστω και με λιγότερα άλογα.... θα ήταν πιο ξεκούραστο

        Εύστοχες οι παρατηρήσεις σου, σε σημείο που με βάζουν σε σκέψεις. Ως προς τους αεροδυναμικους θορύβους στα 130-140 πως τα πάει;

        Επειδή ο θόρυβος είναι θόρυβος και 3db κάνουν τη διαφορά, άσε τα μεταξονια απέξω, στροφές ανά ταχύτητα, έχεις όλη την ευκαιρία να δοκιμάσεις. Πχ αν μπεις σε Α6 η S class, θα απορείς για τι θεωρεί αεροδυναμικό θόρυβο και ταξίδι ατσαλακωτος ο πολύς κόσμος. Οδήγησε ένα tiguan
        Επίσης αυτοκίνητο diesel 3ετιας με τόσα λίγα χλμ, πρέπει να είναι πολύ ψαγμένο για να υπάρχει..... καλά αν είναι από μαγαζί ψαξε

        Το Tiguan το έκανα test drive αλλά δεν κατάφερα να βγω εθνική. Για αυτό με ενδιαφέρει η γνώμη σας για τους αεροδυναμικους θορύβους. Test drive έκανα και το xc40 το οποίο στην εθνική μου φάνηκε πολύ ησυχο σε συνθήκες ταξιδιού. Φίλε gatoz είδα ότι έφυγες από Tiguan και πηγές σε 3008, το οποίο το κοιτάω επίσης. Ποιο ήσυχο στο ταξίδι με μικρή διαφορά βλέπω ότι θεωρεισ Το Tiguan. Σε γενικότερο επίπεδο Θεωρείς το 3008 ποιο ολοκληρωμένο από το Tiguan?

        To 3008 είναι μια κίνηση της Πεζώ να μπει στη Lux κατηγορία, αποτυχημένα κατα τη γνώμη μου. Δε θα έμπαινα στη διαδικασία να σκεφτώ να επενδύσω λεφτά σε ένα όχημα που δεν ξέρει ούτε η ίδια η Πεζω την μεταπωλιτική της αξία. Μεταξύ των 2 θα έμενα στη VW.
        Λόγω επαγγελματικής ιδιότητας, μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι οι περισσότεροι έμποροι στο εξωτερικό είναι μπερδεμένοι με το 3008 και δεν θέλουν με τίποτα να το κατηγοριοποιήσουν ως luxury αυτοκίνητο. H Peugeot από την άλλη αυτό επιδίωξε, να κοιτάξει την Audi στα μάτια...μόνο που η Audi ήταν πολύ αλλού.

        gatoz realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • gatoz
          gatoz @tsek last edited by

          @tsek said in Nέο VW Tiguan:

          @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

          @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

          @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

          @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

          @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

          Πρωτα απ΄ολα σας ευχαριστώ kapelis και gatoz για την ανταπόκρισή σας. Αυτο που πιθανο να πάρω ειναι μοντελο 2018 2.0tdi 190hp 4motion rline με 65000 περιπου χλμ. Το μόνο που με προβληματίζει ειναι αν έχει έντονους αεροδυναμικούς θορύβους απο τους καθρεύτες στα 130-140χλμ που συνήθως ταξιδεύω. Ο θόρυβος κύλισης απο τις 19αρες σύμφωνα με το φίλο gatoz είναι χαμηλός και δεν προβληματιζει,οπότε ειμαστε οκ απο αυτο το θέμα. Τώρα ως προς τους αεροδυναμικους, τους θεωρείται έντονους στα 130-140?

          O κινητήρας του για τα δικά μου γούστα ακούγεται έντονα και δη αν πιέζεις θα σου έρθει αναπόφευκτα ο συνειρμος taxi. Εξαρτάται με τι το συγκρίνεις πάντα.
          Όσο πιο χαμηλά είσαι τόσο καλύτερα είναι τα πράγματα.
          Από ήσυχα suv θυμάμαι Honda CRV και Q5.
          Τα δίλιτρα μτχ. στην Ελληνική Αγορά πάνε ακλαυτα. Δεν χτυπάει τηλέφωνο, πάρε κάτι πιο εμπορικό.
          Επειδή είμαι διαφορετικής σχολής ένα τέτοιο πακέτο αυτοκινήτου τι πραγματικά προσφέρει? Μόνο αν τράβαγα κανα φουσκωτό θα το έπαιρνα και αν .....
          Γιατί να πάρω για ΕΟ διλιτρο, ψηλό, με 19αρες ζάντες, ψευτοτετρακινηση? Αν ήθελα να το παίξω image θα χτύπαγα πχ Arteon έστω και με λιγότερα άλογα.... θα ήταν πιο ξεκούραστο

          Εύστοχες οι παρατηρήσεις σου, σε σημείο που με βάζουν σε σκέψεις. Ως προς τους αεροδυναμικους θορύβους στα 130-140 πως τα πάει;

          Επειδή ο θόρυβος είναι θόρυβος και 3db κάνουν τη διαφορά, άσε τα μεταξονια απέξω, στροφές ανά ταχύτητα, έχεις όλη την ευκαιρία να δοκιμάσεις. Πχ αν μπεις σε Α6 η S class, θα απορείς για τι θεωρεί αεροδυναμικό θόρυβο και ταξίδι ατσαλακωτος ο πολύς κόσμος. Οδήγησε ένα tiguan
          Επίσης αυτοκίνητο diesel 3ετιας με τόσα λίγα χλμ, πρέπει να είναι πολύ ψαγμένο για να υπάρχει..... καλά αν είναι από μαγαζί ψαξε

          Το Tiguan το έκανα test drive αλλά δεν κατάφερα να βγω εθνική. Για αυτό με ενδιαφέρει η γνώμη σας για τους αεροδυναμικους θορύβους. Test drive έκανα και το xc40 το οποίο στην εθνική μου φάνηκε πολύ ησυχο σε συνθήκες ταξιδιού. Φίλε gatoz είδα ότι έφυγες από Tiguan και πηγές σε 3008, το οποίο το κοιτάω επίσης. Ποιο ήσυχο στο ταξίδι με μικρή διαφορά βλέπω ότι θεωρεισ Το Tiguan. Σε γενικότερο επίπεδο Θεωρείς το 3008 ποιο ολοκληρωμένο από το Tiguan?

          To 3008 είναι μια κίνηση της Πεζώ να μπει στη Lux κατηγορία, αποτυχημένα κατα τη γνώμη μου. Δε θα έμπαινα στη διαδικασία να σκεφτώ να επενδύσω λεφτά σε ένα όχημα που δεν ξέρει ούτε η ίδια η Πεζω την μεταπωλιτική της αξία. Μεταξύ των 2 θα έμενα στη VW.
          Λόγω επαγγελματικής ιδιότητας, μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι οι περισσότεροι έμποροι στο εξωτερικό είναι μπερδεμένοι με το 3008 και δεν θέλουν με τίποτα να το κατηγοριοποιήσουν ως luxury αυτοκίνητο. H Peugeot από την άλλη αυτό επιδίωξε, να κοιτάξει την Audi στα μάτια...μόνο που η Audi ήταν πολύ αλλού.

          καθως ερχομουν στη δουλεια πατησα 7 φρεατια. τι ακριβως σχεση εχει αυτο και οι εμποροι?
          εχοντας και τα δυο αυτοκινητα, λεω οτι βρισκονται πολυ κοντα σε οτι προσφερουν και κατα περιπτωση και εκδοση καποιο ειναι καλυτερο απο τα δυο. τα άουντι ειναι τα 57 γιουρα παραπανω που δινεις μηπως σου πουνε καλημερα στη γειτονια. απατη της φαου.

          #milf-a-man

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tsek @gatoz last edited by

            @gatoz said in Nέο VW Tiguan:

            @tsek said in Nέο VW Tiguan:

            @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

            @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

            @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

            @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

            @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

            Πρωτα απ΄ολα σας ευχαριστώ kapelis και gatoz για την ανταπόκρισή σας. Αυτο που πιθανο να πάρω ειναι μοντελο 2018 2.0tdi 190hp 4motion rline με 65000 περιπου χλμ. Το μόνο που με προβληματίζει ειναι αν έχει έντονους αεροδυναμικούς θορύβους απο τους καθρεύτες στα 130-140χλμ που συνήθως ταξιδεύω. Ο θόρυβος κύλισης απο τις 19αρες σύμφωνα με το φίλο gatoz είναι χαμηλός και δεν προβληματιζει,οπότε ειμαστε οκ απο αυτο το θέμα. Τώρα ως προς τους αεροδυναμικους, τους θεωρείται έντονους στα 130-140?

            O κινητήρας του για τα δικά μου γούστα ακούγεται έντονα και δη αν πιέζεις θα σου έρθει αναπόφευκτα ο συνειρμος taxi. Εξαρτάται με τι το συγκρίνεις πάντα.
            Όσο πιο χαμηλά είσαι τόσο καλύτερα είναι τα πράγματα.
            Από ήσυχα suv θυμάμαι Honda CRV και Q5.
            Τα δίλιτρα μτχ. στην Ελληνική Αγορά πάνε ακλαυτα. Δεν χτυπάει τηλέφωνο, πάρε κάτι πιο εμπορικό.
            Επειδή είμαι διαφορετικής σχολής ένα τέτοιο πακέτο αυτοκινήτου τι πραγματικά προσφέρει? Μόνο αν τράβαγα κανα φουσκωτό θα το έπαιρνα και αν .....
            Γιατί να πάρω για ΕΟ διλιτρο, ψηλό, με 19αρες ζάντες, ψευτοτετρακινηση? Αν ήθελα να το παίξω image θα χτύπαγα πχ Arteon έστω και με λιγότερα άλογα.... θα ήταν πιο ξεκούραστο

            Εύστοχες οι παρατηρήσεις σου, σε σημείο που με βάζουν σε σκέψεις. Ως προς τους αεροδυναμικους θορύβους στα 130-140 πως τα πάει;

            Επειδή ο θόρυβος είναι θόρυβος και 3db κάνουν τη διαφορά, άσε τα μεταξονια απέξω, στροφές ανά ταχύτητα, έχεις όλη την ευκαιρία να δοκιμάσεις. Πχ αν μπεις σε Α6 η S class, θα απορείς για τι θεωρεί αεροδυναμικό θόρυβο και ταξίδι ατσαλακωτος ο πολύς κόσμος. Οδήγησε ένα tiguan
            Επίσης αυτοκίνητο diesel 3ετιας με τόσα λίγα χλμ, πρέπει να είναι πολύ ψαγμένο για να υπάρχει..... καλά αν είναι από μαγαζί ψαξε

            Το Tiguan το έκανα test drive αλλά δεν κατάφερα να βγω εθνική. Για αυτό με ενδιαφέρει η γνώμη σας για τους αεροδυναμικους θορύβους. Test drive έκανα και το xc40 το οποίο στην εθνική μου φάνηκε πολύ ησυχο σε συνθήκες ταξιδιού. Φίλε gatoz είδα ότι έφυγες από Tiguan και πηγές σε 3008, το οποίο το κοιτάω επίσης. Ποιο ήσυχο στο ταξίδι με μικρή διαφορά βλέπω ότι θεωρεισ Το Tiguan. Σε γενικότερο επίπεδο Θεωρείς το 3008 ποιο ολοκληρωμένο από το Tiguan?

            To 3008 είναι μια κίνηση της Πεζώ να μπει στη Lux κατηγορία, αποτυχημένα κατα τη γνώμη μου. Δε θα έμπαινα στη διαδικασία να σκεφτώ να επενδύσω λεφτά σε ένα όχημα που δεν ξέρει ούτε η ίδια η Πεζω την μεταπωλιτική της αξία. Μεταξύ των 2 θα έμενα στη VW.
            Λόγω επαγγελματικής ιδιότητας, μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι οι περισσότεροι έμποροι στο εξωτερικό είναι μπερδεμένοι με το 3008 και δεν θέλουν με τίποτα να το κατηγοριοποιήσουν ως luxury αυτοκίνητο. H Peugeot από την άλλη αυτό επιδίωξε, να κοιτάξει την Audi στα μάτια...μόνο που η Audi ήταν πολύ αλλού.

            καθως ερχομουν στη δουλεια πατησα 7 φρεατια. τι ακριβως σχεση εχει αυτο και οι εμποροι?
            εχοντας και τα δυο αυτοκινητα, λεω οτι βρισκονται πολυ κοντα σε οτι προσφερουν και κατα περιπτωση και εκδοση καποιο ειναι καλυτερο απο τα δυο. τα άουντι ειναι τα 57 γιουρα παραπανω που δινεις μηπως σου πουνε καλημερα στη γειτονια. απατη της φαου.

            Το αν αξίζει ή οχι τα παραπάνω λεφτα το Audi είναι άλλη κουβεντα. Το θέμα είναι ότι το 3008 πηγε να παίξει σε μία λίγκα που δεν είναι για τα κυβικά της. Το ότι οι έμποροι ΄΄συχαινονται΄΄ το συγκεκριμένο μοντέλο έχει να κάνει με την μεραπωλητική του αξία. Ίσως στην Ελλάδα να το λατρεύουν! Η ίδια η Πεζω δε μπορούσε τον Ιουνιο να καθορίσει την μεταπωλητική του αξία. Και άντε εδώ στη Γερμανία δεν την πολυγουστάρουν, στις υπόλοιπες χώρες? Κοινώς, σε 2-3 χρόνια θεωρώ ότι δε θα μπορέσει να διατηρήσει πάνω από το 50% της αξίας του ως μεταχειρισμένο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • babisstinson
              babisstinson last edited by

              Αν και είμαστε off topic, η Peugeot κατάφερε το 3008 να πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι, όπως και το 2008. Στόχος επετεύχθη δηλαδή. Εν τω μεταξύ από reviews κατόχων κλπ ευχαριστημένοι είναι οι περισσότεροι από το αυτοκίνητο.

              Τώρα αν θέλουμε κατηγοριοποίηση σε luxury ή όχι είναι και θέμα οπτικής νομίζω: Κάποιοι θεωρούν luxury ότι είναι γερμανικό (κι ας είναι τίγκα σκληρά πλαστικά). Άλλοι πισωκίνητες Ιταλίδες με δέρμα επεξεργασμένο στην Τοσκάνη. Άλλοι θεωρούν Luxury οτιδήποτε ξεκινάει από τα 100Κ και πάνω, κοκ.

              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                tsek last edited by

                babisstinson συμφωνώ με την οπτική που αναφέρεις, όμως όταν ο remarketing manager μιας μεγάλης leasing στην ευρώπη δηλώνει ότι αναμένω περίπου 2000 κομματια επιστροφή και δε ξέρω που να τα τοποθετήσω(κατηγορία), είναι πολύ πιθανόν να υποβαθμίσει το ίδιο το αυτοκίνητο. Anyway, antonis81 από τη στιγμή που ο γατος έχει εμπειρία με το συγκεκριμένο αμάξι, ακολούθα τη συμβουλή του. Απλά κράτα και σαν πισινή το ενδεχόμενο να χάσει αξία μετά από λίγα χρόνια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • babisstinson
                  babisstinson last edited by

                  Καταλαβαίνω αυτό που λες tsek, μπορεί όμως ο manager της εταιρείας leasing να έχει διαφορετική οτπική από τον εκάστοτε αγοραστή. Αυτή νομίζω είναι η ειδοποιός διαφορά. Εγώ για παράδειγμα μπαίνοντας στο X1 και το Χ3 και μετά στο facelift 3008 GT Line αν έπρεπε ένα από τα τρία να χαρακτηρίσω ως "luxury" μάλλον το Peugeot θα χαρακτήριζα..

                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tsek last edited by

                    Όμως αυτός ο manager ρίχνοντας 2000 αμάξια στην αγορά έμμεσα κατευθύνει και την τιμή ισορροπίας. Δεν έχω μπει μέσα στο GT για να έχω άποψη, αλλά σίγουρα θα είναι κάτι ΠΟΛΥ όμορφο. Από την άλλη μιας και είμαστε σε μια εποχή του φαίνεσθαι, άλλο να λες έχω BMW και Audi και άλλο Peugeot, άρα κάπως πρέπει να φανεί η διαφορά αυτή. Ας "υποβαθμίσω" τον Γάλλο για να φαίνεται πρεμιουμ ο Γερμανος. Αυτή τη "λογική" χρησιμοποιούν...τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι.

                    babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Η Πεζώ είναι πιο κάτω από την Αουντι και πιο πάνω από το Φολκς.

                      Η Ντι Ες είναι στην άουντι

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • babisstinson
                        babisstinson @tsek last edited by

                        @tsek said in Nέο VW Tiguan:

                        Όμως αυτός ο manager ρίχνοντας 2000 αμάξια στην αγορά έμμεσα κατευθύνει και την τιμή ισορροπίας. Δεν έχω μπει μέσα στο GT για να έχω άποψη, αλλά σίγουρα θα είναι κάτι ΠΟΛΥ όμορφο. Από την άλλη μιας και είμαστε σε μια εποχή του φαίνεσθαι, άλλο να λες έχω BMW και Audi και άλλο Peugeot, άρα κάπως πρέπει να φανεί η διαφορά αυτή. Ας "υποβαθμίσω" τον Γάλλο για να φαίνεται πρεμιουμ ο Γερμανος. Αυτή τη "λογική" χρησιμοποιούν...τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι.

                        Καταλαβαίνω ακριβώς τι λες @tsek, δεν διαφωνούμε πουθενά! Όντως ο manager που θα καθορίσει τιμή θα κατευθύνει. Αλλά στο τέλος η ίδια η αγορά θα καθορίσει τι είναι και τι όχι θελκτικό. Για παράδειγμα, αν ο μανατζερ βάλει τιμή "Luxury", πχ 20Κ στα μεταχειρισμένα (τυχαίες τιμές) και τα πουλήσει όλα, η αγορά θα έχει "μιλήσει", αποδέχοντας το "luxury" του θέματος. Αν δεν τα πουλήσει, η αγορά θεωρεί ότι δεν αξίζει τα χρήματα "luxury". Αν τα πουλήσει 10Κ, τότε δεν θα γνωρίζουμε αν η αγορά τα θεωρεί η όχι.

                        Επίσης, σίγουρα συμφωνώ ότι εδώ και δεκαετίες ζούμε στην εποχή του φαίνεσθαι. Από τα fake rolex και μόνο που βλέπεις γύρω γύρω φορεμένα πχ.

                        Για να επιστρέψουμε στο θέμα, πέτυχα χθες Tiguan R Line, ωραίο το άτιμο, μικρό "tank".

                        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          regresso last edited by

                          Για να θεωρηθεί κάποιο αυτοκίνητο lux δεν αρκεί μόνο η εξωτερική και η εσωτερική εμφάνιση. Έχω δει αρκετά Q3 και Χ1 τα οποία είναι άδεια από εξοπλισμό και οι ιδιοκτήτες τους αγνοούν ακόμα και την ύπαρξη του ACC,LAne Assist,Keyless Entry κτλ. Επομένως δεν γίνεται να μιλάμε για premium αυτοκίνητα επειδή απλά και μόνο έχουν το σήμα της Audi ή της BWV.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by katafractos17

                            Δεν νομίζω ότι ο remarketing manager μιας εταιρείας leasing μπορεί να καθορίσει την κατηγορία και την τύχη ενός αυτοκινήτου.
                            Αυτό το καθορίζει η αγορά παγκοσμίως ή πανευρωπαϊκώς όσον αφορά την δική μας κοντινή αγορά.
                            Μια χαρά κατάφερε η Peugeot να παίξει στην κατηγορία της VW, Audi, κτλ και μάλιστα στα δικά μου μάτια όχι μόνο τις κοίταξε στα ίσια αλλά τις έβαλε και από κάτω.
                            Μεταξύ 3008 και Tiguan ή Q3, τα δύο τελευταία ούτε που θα τα κοίταγα.

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • realzeus
                              realzeus @tsek last edited by

                              @tsek said in Nέο VW Tiguan:

                              @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

                              @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

                              @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

                              @kapelis said in Nέο VW Tiguan:

                              @antonis81 said in Nέο VW Tiguan:

                              Πρωτα απ΄ολα σας ευχαριστώ kapelis και gatoz για την ανταπόκρισή σας. Αυτο που πιθανο να πάρω ειναι μοντελο 2018 2.0tdi 190hp 4motion rline με 65000 περιπου χλμ. Το μόνο που με προβληματίζει ειναι αν έχει έντονους αεροδυναμικούς θορύβους απο τους καθρεύτες στα 130-140χλμ που συνήθως ταξιδεύω. Ο θόρυβος κύλισης απο τις 19αρες σύμφωνα με το φίλο gatoz είναι χαμηλός και δεν προβληματιζει,οπότε ειμαστε οκ απο αυτο το θέμα. Τώρα ως προς τους αεροδυναμικους, τους θεωρείται έντονους στα 130-140?

                              O κινητήρας του για τα δικά μου γούστα ακούγεται έντονα και δη αν πιέζεις θα σου έρθει αναπόφευκτα ο συνειρμος taxi. Εξαρτάται με τι το συγκρίνεις πάντα.
                              Όσο πιο χαμηλά είσαι τόσο καλύτερα είναι τα πράγματα.
                              Από ήσυχα suv θυμάμαι Honda CRV και Q5.
                              Τα δίλιτρα μτχ. στην Ελληνική Αγορά πάνε ακλαυτα. Δεν χτυπάει τηλέφωνο, πάρε κάτι πιο εμπορικό.
                              Επειδή είμαι διαφορετικής σχολής ένα τέτοιο πακέτο αυτοκινήτου τι πραγματικά προσφέρει? Μόνο αν τράβαγα κανα φουσκωτό θα το έπαιρνα και αν .....
                              Γιατί να πάρω για ΕΟ διλιτρο, ψηλό, με 19αρες ζάντες, ψευτοτετρακινηση? Αν ήθελα να το παίξω image θα χτύπαγα πχ Arteon έστω και με λιγότερα άλογα.... θα ήταν πιο ξεκούραστο

                              Εύστοχες οι παρατηρήσεις σου, σε σημείο που με βάζουν σε σκέψεις. Ως προς τους αεροδυναμικους θορύβους στα 130-140 πως τα πάει;

                              Επειδή ο θόρυβος είναι θόρυβος και 3db κάνουν τη διαφορά, άσε τα μεταξονια απέξω, στροφές ανά ταχύτητα, έχεις όλη την ευκαιρία να δοκιμάσεις. Πχ αν μπεις σε Α6 η S class, θα απορείς για τι θεωρεί αεροδυναμικό θόρυβο και ταξίδι ατσαλακωτος ο πολύς κόσμος. Οδήγησε ένα tiguan
                              Επίσης αυτοκίνητο diesel 3ετιας με τόσα λίγα χλμ, πρέπει να είναι πολύ ψαγμένο για να υπάρχει..... καλά αν είναι από μαγαζί ψαξε

                              Το Tiguan το έκανα test drive αλλά δεν κατάφερα να βγω εθνική. Για αυτό με ενδιαφέρει η γνώμη σας για τους αεροδυναμικους θορύβους. Test drive έκανα και το xc40 το οποίο στην εθνική μου φάνηκε πολύ ησυχο σε συνθήκες ταξιδιού. Φίλε gatoz είδα ότι έφυγες από Tiguan και πηγές σε 3008, το οποίο το κοιτάω επίσης. Ποιο ήσυχο στο ταξίδι με μικρή διαφορά βλέπω ότι θεωρεισ Το Tiguan. Σε γενικότερο επίπεδο Θεωρείς το 3008 ποιο ολοκληρωμένο από το Tiguan?

                              To 3008 είναι μια κίνηση της Πεζώ να μπει στη Lux κατηγορία, αποτυχημένα κατα τη γνώμη μου. Δε θα έμπαινα στη διαδικασία να σκεφτώ να επενδύσω λεφτά σε ένα όχημα που δεν ξέρει ούτε η ίδια η Πεζω την μεταπωλιτική της αξία. Μεταξύ των 2 θα έμενα στη VW.
                              Λόγω επαγγελματικής ιδιότητας, μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι οι περισσότεροι έμποροι στο εξωτερικό είναι μπερδεμένοι με το 3008 και δεν θέλουν με τίποτα να το κατηγοριοποιήσουν ως luxury αυτοκίνητο. H Peugeot από την άλλη αυτό επιδίωξε, να κοιτάξει την Audi στα μάτια...μόνο που η Audi ήταν πολύ αλλού.

                              Luxury κατηγορία είναι οι Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce, Bentley κλπ.
                              Κάτω από αυτήν υπάρχει η Premium κατηγορία (BMW, Mercedes κλπ)
                              Προφανώς τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάμε είναι πολύ κάτω από τα προαναφερόμενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harisma23 @criuser last edited by harisma23

                                @criuser said in Nέο VW Tiguan:

                                Η Πεζώ είναι πιο κάτω από την Αουντι και πιο πάνω από το Φολκς.

                                Η Ντι Ες είναι στην άουντι

                                Και μετά από το σύντομο δελτίο τύπου από τη Stellantis, προχωράμε στα επόμενα νέα... 😜

                                Εντάξει, έχεις κάνει λάθος ένα σκαλοπάτι:
                                Η Peugeot κινείται στα ιδια επίπεδα με τη VW.
                                H DS θέλει να γίνει Audi.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tsek @katafractos17 last edited by

                                  @katafractos17 said in Nέο VW Tiguan:

                                  Δεν νομίζω ότι ο remarketing manager μιας εταιρείας leasing μπορεί να καθορίσει την κατηγορία και την τύχη ενός αυτοκινήτου.
                                  Αυτό το καθορίζει η αγορά παγκοσμίως ή πανευρωπαϊκώς όσον αφορά την δική μας κοντινή αγορά.
                                  Μια χαρά κατάφερε η Peugeot να παίξει στην κατηγορία της VW, Audi, κτλ και μάλιστα στα δικά μου μάτια όχι μόνο τις κοίταξε στα ίσια αλλά τις έβαλε και από κάτω.
                                  Μεταξύ 3008 και Tiguan ή Q3, τα δύο τελευταία ούτε που θα τα κοίταγα.

                                  Την μεταπωλητική αξία ναι, την καθορίζει. Γιατί όταν ρίξεις 2000 τεμάχια μέσα σε ένα μήνα στην αγορά θα πιέσεις όλους τους μικρούς εμπόρους να ρίξουν τις τιμές για να γίνουν ανταγωνιστικοί. Δε μιλάμε τώρα στην περίπτωση που ο Χ μαντράς βγάλει 4 κομμάτια, εκεί η επιρροή είναι απειροελάχιστη. Τώρα για το Q3 δε θεωρώ ότι το έβαλε κάτω, αλλά στη τελική αυτή είναι η γνώμη μου,μπορεί να είμαι και λάθος.

                                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus last edited by

                                    DACIA και ξερο ψωμί

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andya3 last edited by

                                      Δε νομίζω ότι η Peugeot έγινε ξαφνικά VW επειδή στην Ελλάδα προτιμούμε πιθανόν το 2008 από το T-Roc ή το 208 από το polo. H VW μαζί με την audi είναι εταιρείες που εξάγουν σε όλο τον κόσμο, φτιάχνουν μεγάλα μοτέρ, τετρακίνηση. Επίσης απ' όσο γνωρίζω γιατί δεν είμαι και ιστορικός αυτοκινήτων, έχουν εισαγάγει ένα σωρό τεχνολογίες, άμεσο ψεκασμό, το downsize με τους μικρούς κινητήρες τούρμπο, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Συμπαθώ πολύ τους Γάλλους και εύχομαι καλή επιτυχία, αλλά έχουν πολύ δρόμο ακόμα και πολλά να αποδείξουν.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      katafractos17 realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kapelis last edited by

                                        Καλά τα λέτε απλά αν έχεις κασέρι η βόλτα ξεκινά από Audi και καταλήγει προς τα πάνω όσο αντέχει η τσέπη σου. Σιγά μην μπει ο άλλος σε Peugeot αντιπροσωπεία!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 @tsek last edited by katafractos17

                                          @tsek said in Nέο VW Tiguan:

                                          @katafractos17 said in Nέο VW Tiguan:

                                          Δεν νομίζω ότι ο remarketing manager μιας εταιρείας leasing μπορεί να καθορίσει την κατηγορία και την τύχη ενός αυτοκινήτου.
                                          Αυτό το καθορίζει η αγορά παγκοσμίως ή πανευρωπαϊκώς όσον αφορά την δική μας κοντινή αγορά.
                                          Μια χαρά κατάφερε η Peugeot να παίξει στην κατηγορία της VW, Audi, κτλ και μάλιστα στα δικά μου μάτια όχι μόνο τις κοίταξε στα ίσια αλλά τις έβαλε και από κάτω.
                                          Μεταξύ 3008 και Tiguan ή Q3, τα δύο τελευταία ούτε που θα τα κοίταγα.

                                          Την μεταπωλητική αξία ναι, την καθορίζει. Γιατί όταν ρίξεις 2000 τεμάχια μέσα σε ένα μήνα στην αγορά θα πιέσεις όλους τους μικρούς εμπόρους να ρίξουν τις τιμές για να γίνουν ανταγωνιστικοί. Δε μιλάμε τώρα στην περίπτωση που ο Χ μαντράς βγάλει 4 κομμάτια, εκεί η επιρροή είναι απειροελάχιστη. Τώρα για το Q3 δε θεωρώ ότι το έβαλε κάτω, αλλά στη τελική αυτή είναι η γνώμη μου,μπορεί να είμαι και λάθος.

                                          Σε ένα κομμάτι μιας χωράς άντε και να το επηρεάσει.
                                          Δεν βλέπω σε πανευρωπαϊκό ή παγκόσμιο επίπεδο πως μπορεί να γίνει αυτό.

                                          Δεν τίθεται θέμα αν θα είναι κάποιος σωστός ή λάθος. Ο καθένας εκφράζει μια γνώμη την οποία έχει διαμορφώσει βάση κάποιον παραγόντων. Προσωπικά την έχω διαμορφώσει έχοντας μπει αλλά και οδηγήσει τα συγκεκριμένα οχήματα, καθώς και με αυτά που διαβάζω και ακούω από αυτές που φαίνονται έγκυρες και σοβαρές πηγές και όχι κάποιες που παίρνουν και το κάτιτις τους, για να πουν μια καλή κουβέντα.

                                          Επίσης με επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζω την πηγή.
                                          Peugeot: Πώς οι Γάλλοι ανέβασαν την μεταπωλητική αξία του Λέοντα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in Nέο VW Tiguan:

                                            Δε νομίζω ότι η Peugeot έγινε ξαφνικά VW επειδή στην Ελλάδα προτιμούμε πιθανόν το 2008 από το T-Roc ή το 208 από το polo. H VW μαζί με την audi είναι εταιρείες που εξάγουν σε όλο τον κόσμο, φτιάχνουν μεγάλα μοτέρ, τετρακίνηση. Επίσης απ' όσο γνωρίζω γιατί δεν είμαι και ιστορικός αυτοκινήτων, έχουν εισαγάγει ένα σωρό τεχνολογίες, άμεσο ψεκασμό, το downsize με τους μικρούς κινητήρες τούρμπο, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Συμπαθώ πολύ τους Γάλλους και εύχομαι καλή επιτυχία, αλλά έχουν πολύ δρόμο ακόμα και πολλά να αποδείξουν.

                                            Τι να αποδείξουν οι Γάλλοι;
                                            Η πορεία τους είναι πολύ μεγάλη στην αυτοκίνηση.
                                            Η Peugeot έχει τεράστια ιστορία στους αγώνες πχ. Με την Audi κάποιες εποχές κοντράρονταν στο WRC.
                                            Η Citroen έχει βγάλει εμβληματικά μοντέλα.
                                            Η Renault ήταν από τους πρωτεργάτες του Turbo και στην F1 έχει μεγάλη παρουσία.
                                            Δεν είναι χθεσινοί οι Γάλλοι πιστεύω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 210 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr