-
Δηλαδή αγοράζεις αλλά 19 τα δίνεις σε εταιρία ενοικίασης και βγάζεις φράγκα;
-
Η Giulia QV εχει τα μισα αλογα απο το S Plaid , αλλά στο Nürburgring εχουν τους ιδιους χρονους. Αυτο πως το εξηγειτε ?
( Και χωρις φορους ειναι πιο φθηνη η Alfa) -
@alexandros-k said in Tesla Model S Plaid:
Η Giulia QV εχει τα μισα αλογα απο το S Plaid , αλλά στο Nürburgring εχουν τους ιδιους χρονους. Αυτο πως το εξηγειτε ?
( Και χωρις φορους ειναι πιο φθηνη η Alfa)Εσύ πώς εξηγείς ότι είναι ταχύτερο από Zonda και Κένινγκσεγκ;
-
@dimsabas said in Tesla Model S Plaid:
@alexandros-k said in Tesla Model S Plaid:
Η Giulia QV εχει τα μισα αλογα απο το S Plaid , αλλά στο Nürburgring εχουν τους ιδιους χρονους. Αυτο πως το εξηγειτε ?
( Και χωρις φορους ειναι πιο φθηνη η Alfa)Εσύ πώς εξηγείς ότι είναι ταχύτερο από Zonda και Κένινγκσεγκ;
Αμα ηξερα, δεν θα ρωταγα... Οπως δεν ξερω τι σπεκς εχουν αυτα τα Zonda και τα πεθαμενα (χουμορ)
ενα Pagani Zonda F Clubsport (2005)που ειδα ειναι πιο γρηγορο ομως, οπως και τα Nissan GT-R, Porsche Panamera Turbo , BMW M4 GTS , Chevrolet Corvette (C8) (2020) κτλ.
Βασικα δεν με απασχολει τοσο πολυ, αλλά μην θεοποιουμε και το Τεσλα, αυτο θελω να πω. Εχει 1000 αλογα, αλλά στην πιστα κανει χρονους ιδιους με αμαξια με τα μισα αλογα. Άλλοτε πιο γρηγορο το Τεσλα, άλλοτε τα άλλα -
2200 κιλά ζυγίζει στην μικρή έκδοση αν δεν κάνω λάθος.
-
@lap said in Tesla Model S Plaid:
2200 κιλά ζυγίζει στην μικρή έκδοση αν δεν κάνω λάθος.
Και? Μπορουσαν να το κανουν πιο ελαφρυ και δεν το εκαναν? Με το ιδιο κοστος εννοω φυσικα. Δε νομιζω .Αρα... "προβλημα τους"
-
@dimsabas said in Tesla Model S Plaid:
@alexandros-k said in Tesla Model S Plaid:
Η Giulia QV εχει τα μισα αλογα απο το S Plaid , αλλά στο Nürburgring εχουν τους ιδιους χρονους. Αυτο πως το εξηγειτε ?
( Και χωρις φορους ειναι πιο φθηνη η Alfa)Εσύ πώς εξηγείς ότι είναι ταχύτερο από Zonda και Κένινγκσεγκ;
Εξέλιξη των αυτοκινήτων;
Από τo Zonda του 2005 και το Koenigsegg του 2007 πιο γρήγορα είναι ακόμα και τα, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Audi R8 V10 Plus, Porsche 911 Carrera S, Chevrolet Corvette (C8), Chevrolet Camaro ZL1. Ακόμα και η Cayenne Turbo του 2021 είναι μόνο στο 1sec αργότερη από το Zonda.
Σε γύρο των 450 δευτερολέπτων.Το ότι μετά από 15 χρόνια έχουμε φτάσει να κάνουμε τέτοια νούμερα με "καθημερινά" σπορ και ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι εντυπωσιακό, απλά δεν είναι ιδιότητα μόνο των ηλεκτρικών.
-
@realzeus said in Tesla Model S Plaid:
@makinen said in Tesla Model S Plaid:
Ρε παιδιά χάνετε το νόημα με τη σύγκριση ΜΕΚ και ηλεκτρικά. Προφανώς και τα ηλεκτρικά σε οτιδήποτε μετρήσιμο είναι καλύτερα, είναι ανώτερη τεχνολογία, πιο απλή κατασκευή και πιο αποδοτική σε κάθε άποψη. Και καθώς εξελίσσονται μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες θα γίνονται ακόμα καλύτερα και πιο πρακτικά. Δεν υπάρχει σύγκριση - για αυτοκίνητο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ. Ότι δηλαδή τι; Θα μου λείψει ο υπέροχος ήχος και το ανακάτεμα του μαγικού κιβωτίου του Hyundai i10 ή δεν ξέρω γω τι στην κίνηση για τη δουλειά κάθε μέρα; Και τι δε θα δινα για ένα ηλεκτρικό άνετο αθόρυβο και με ροπή για να μετακινούμαι αντί γι'αυτό...
Το θέμα είναι όταν μιλάμε για μια κατασκευή με εντελώς συναισθηματικό προσανατολισμό, καθαρά για τους λάτρεις της οδήγησης που θα το πάρεις μία φορά τη βδομάδα για βόλτα χωρίς προορισμό. Και για κάτι τέτοιο δε μπορώ να φανταστώ να παίρνω ηλεκτρικό και με καταθλίβει το ότι θα αφαιρεθεί αυτή η επιλογή στο κοντινό μέλλον...Προφανώς για ένα αυτοκίνητο πόλης. το ηλεκτρικό είναι παντού καλύτερο. Αν θες να κάνεις 1000 χλμ ταξίδι όμως σε μια μέρα δεν είναι. Όπως επίσης δεν είναι για σπορ καταστάσεις, γιατί μπορεί τo Plaid να έχει 0-200 όσο μια Ferrari SF90 Stradale, αλλά μετά από 10 γύρους στην Monza θα είναι νεκρό.
Σύμφωνοι αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι σπορ. Sport sedan είναι 5θέσιο. Εδώ που τα λέμε ούτε μια Μ5 θα έκανε άπειρους γύρους χωρίς να υπερθερμάνει φρένα, κιβώτιο ή κάτι άλλο με τόσο βάρος.
Από κει και πέρα για ταξίδι 1000 κμ τη μέρα (το έχω κάνει από και προς Αγγλία 2 - 3 φορές) σίγουρα δε γίνεται με ηλεκτρικό, όχι ακόμα. Σε καμία δεκαετία με μεγαλύτερες μπαταρίες και πιο γρήγορη φόρτιση θα γίνεται.
Το πιο στενάχωρο στο θέμα αυτό είναι ότι σε ένα φόρουμ υποτίθεται για την αυτοκίνηση και τον "πραγματικό οδηγό" κανείς δε θρηνεί την απώλεια αυτοκινήτων που δίνουν βάση στην αίσθηση και όχι στα νούμερα. Έχουν ήδη έρθει τα αντίστοιχα με τα ηλεκτρικά προ πολλού με αθόρυβους κινητήρες, κιβώτια και τιμόνια αποκομμενα εντελώς και τεχνητή αίσθηση και συμπεριφορά στο δρόμο και όλοι ακόμα κοιτάνε τα 0 - 100 και τα specs... Το ίδιο ακριβώς κάνουν όλα τα ηλεκτρικά απλά δεν... κοροϊδεύουν ότι υπάρχει και ένας κινητήρας με ψεύτικο ήχο από τα ηχεία και αυτόματο κιβώτιο. -
@alexandros-k said in Tesla Model S Plaid:
Η Giulia QV εχει τα μισα αλογα απο το S Plaid , αλλά στο Nürburgring εχουν τους ιδιους χρονους. Αυτο πως το εξηγειτε ?
( Και χωρις φορους ειναι πιο φθηνη η Alfa)Εξηγείται πολύ εύκολα, το ring δεν είναι πίστα, είναι ένας δρόμος που πας με υψηλή ταχύτητα, εκεί ακριβώς που δεν βολεύονται τα ηλεκτρικά, σε κανονική πίστα με κλειστές στροφές και μικρές ευθείες η Τζούλια δεν έχει ελπίδα.
Μπορείς να δεις χαρακτηριστικά στην τελικη ευθεία του ρινγκ ότι το taycan και το plaid πιάνουν λίγα σχετικά χλμ, μόνο εκεί χάνουν αρκετό χρόνο. -
@makinen said in Tesla Model S Plaid:
Το πιο στενάχωρο στο θέμα αυτό είναι ότι σε ένα φόρουμ υποτίθεται για την αυτοκίνηση και τον "πραγματικό οδηγό" κανείς δε θρηνεί την απώλεια αυτοκινήτων που δίνουν βάση στην αίσθηση και όχι στα νούμερα. Έχουν ήδη έρθει τα αντίστοιχα με τα ηλεκτρικά προ πολλού με αθόρυβους κινητήρες, κιβώτια και τιμόνια αποκομμενα εντελώς και τεχνητή αίσθηση και συμπεριφορά στο δρόμο και όλοι ακόμα κοιτάνε τα 0 - 100 και τα specs... Το ίδιο ακριβώς κάνουν όλα τα ηλεκτρικά απλά δεν... κοροϊδεύουν ότι υπάρχει και ένας κινητήρας με ψεύτικο ήχο από τα ηχεία και αυτόματο κιβώτιο.
Και η αίσθηση μετράει αλλά και τα νούμερα, διότι οι επιταχύνσεις που δέχεται το σώμα (σε επιτάχυνση, επιβράδυνση, στρίψιμο) είναι μετρήσιμες και προκαλούν συναισθήματα. Το μεγάλο πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα είναι ότι όλοι οι ηλεκτροκινητήρες έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά απόδοσης. Δεν υπάρχει μια ΜΕΚ που δίνει διαφορετική αίσθηση σε σχέση με μια άλλη. Για παράδειγμα, 12κύλινδρη είναι μια Ferrari, 12κύλινδρη είναι και μια Rolls Royce, αλλά τα χαρακτηριστικά τους και η αίσθηση που δίνουν στον οδηγό είναι εντελώς διαφορετικά. Το έλεγε ένας αρχιμηχανικός (της Aston Martin ή της Jaguar, αγγλική εταιρεία ήταν πάντως), ότι με την κατάργηση των ΜΕΚ θα πρέπει να επικεντρωθούν οι κατασκευαστές στα άλλα στοιχεία του αυτοκινήτου, ώστε να διαφοροποιήσουν το προϊόν από τον ανταγωνισμό, διότι οι ηλεκτροκινητήρες είναι όλοι ίδιοι σε χαρακτήρα.
@ataim said in Tesla Model S Plaid:
σε κανονική πίστα με κλειστές στροφές και μικρές ευθείες
Ελπίζω να μην εννοείς το Μέγαρο ως κανονική πίστα. Για κανονικές πίστες εγώ πάντως ξέρω μια Monza, ένα Spa, ένα Silverstone και εκεί οι στροφές είναι γρήγορες και οι ευθείες μεγάλες...
-
Για εμένα αυτά τα δυνατά ηλεκτρικά είναι οι βασιλιάδες της κίνηση σε μεγάλες λεωφόρους των πόλεων . Σαν να παίζεις playstation μετά από μια δυσκολη μέρα στην δουλειά , απλά δεξί πεντάλ και τιμόνι και βουρ για άνοιγμα σε κάθε φανάρι ,50-200 μόλις ανοίγει ο δρόμος και ξανά 50 , σφήνες και προσπεράσεις απλά με την σκέψη και με απόλυτη ασφάλεια αφού δεν υπάρχει περίπτωση κάτι να έρθει πιο γρήγορα πίσω από εσένα σε μια αλλαγή κατεύθυνσης στην Συγγρού , στην Παραλιακή , στην Κηφισιάς , Μεσογείων , Μαραθώνος , Εθνική Κηφισο, Αττική Οδό κλπ. Απόλαυση πραγματική , να κάνεις σβέλτα χιλιόμετρα το βράδυ με χλιαρή κίνηση χωρίς λόγο . Σαν να οδηγείς μια μεγάλη μηχανή σε δύναμη ανοίγματος και αίσθηση ελευθερίας αλλά...χωρίς τις σχετικές δυσκολίες ή ένα εξωτικό σουπερκαρ χωρίς επίσης τις σχετικές δυσκολίες και κυρίως τη γυφτομπαναλ αίσθηση που αναδύουν.
Σε ένα επαρχιακό όμως , σε μια στροφοδιαδρομη είναι βαρετά , θες τον ήχο του κινητήρα, της εξάτμισης , τα γεμίσματα των ταχυτήτων ,τα κατεβασματα με ένα καλό διπλοσυμπλεκτο. -
Μου φαίνεται λίγο αντικοινωνική αυτή η οδήγηση. Αυτό που μπορώ να συνεισφέρω στην κουβέντα (αν και πάει να γίνει πάλι Ηλεκτροκίνηση, ενώ εδώ είναι θέμα ενός πολύ συγκεκριμένου μοντέλου) είναι ότι όσες φορές οδήγησα ηλεκτρικό σε αστικό περιβάλλον, τα γκαζώματα από φανάρι σε φανάρι ή μέσα στην κίνηση, ΔΕΝ επέφεραν σχεδόν καμία επιβάρυνση στην κατανάλωση. Ενώ σε ένα θερμικό θα ήταν καταστροφικά για το καύσιμο, εδώ θα ξαναφορτίσεις με κάθε άφημα του γκαζιού ή κάθε σταμάτημα σε φανάρι. Εντάξει, προφανώς και το να πηγαίνεις πάρα πολύ χαλαρά θα είναι πιο οικονομικό. Αλλά το αντικοινωνικό θα χειροτερέψει την κατανάλωση κατά 10-20%, εκεί που σε ένα GTi θα είχες διπλασιασμό για πλάκα.
-
@ataim said in Tesla Model S Plaid:
σε κανονική πίστα με κλειστές στροφές και μικρές ευθείες
Ελπίζω να μην εννοείς το Μέγαρο ως κανονική πίστα. Για κανονικές πίστες εγώ πάντως ξέρω μια Monza, ένα Spa, ένα Silverstone και εκεί οι στροφές είναι γρήγορες και οι ευθείες μεγάλες...
Spa, Silverstone, Vallelunga, Tsukuba, Laguna seca, Nurburgring, Barcelona, Imola, Suzuka, Red bull Ring, Mugello, και άλλα που η Giulia δεν έχει καμία ελπίδα, όπου οι μέσες ταχύτητες κυμαίνονται από 120 έως 150 και όχι 165+
Η monza είναι άλλη φάση, δυναμομετρο και όχι πίστα, και εκεί όμως θα χάσουν τα θερμικά.
-
@dimsabas said in Tesla Model S Plaid:. Εντάξει, προφανώς και το να πηγαίνεις πάρα πολύ χαλαρά θα είναι πιο οικονομικό. Αλλά το αντικοινωνικό θα χειροτερέψει την κατανάλωση κατά 10-20%, εκεί που σε ένα GTi θα είχες διπλασιασμό για πλάκα.
Αυτό συμβαίνει γιατί στα ev είσαι πάντα στο 90+% ενεργειακής απόδοσης ενώ στο θερμικό από 40 πας κάτω από 10 όταν δεν οδηγείς οικονομικά.
-
-
Έτσι! Γιατί μου την έλεγαν ότι είναι θέμα κιλών στον ίππο, τελείως ό,τι να ναι!
-
Φυσικά και είναι θέμα κιλών άνα ίππων. Απλά τα "βελτιωμένα' πολλές φορές αποδεικνύονται χειρότερα από τα μαμά!
-
Τόσο καιρό περιμέναμε το Lucid Air να βάλει τα γυαλιά στο Plaid. Με 1.111 ίππους, είναι πολλά υποσχόμενο. Σας κρατάω σε αγωνία...
-
-
Ακριβώς ένας μήνας. Κάνεις απουσίες...
https://cartalk.gr/poso-tachytera-echoun-ginei-aftokinita-tin-teleftaia-20etia/
Tesla Model S Plaid