Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 681
    • Best 5
    • Groups 0

    makinen

    @makinen

    Design Engineer, Brake Controls, Ford Motor Company - Αρρώστια με την αυτοκίνηση,λίγες ώρες σε Cessna 172,VFR :-)

    20
    Reputation
    2
    Profile views
    681
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Brighton, East Sussex

    makinen Unfollow Follow

    Best posts made by makinen

    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @megane98hp said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Η πλάκα είναι ότι υπάρχει σε αυτοκινητιστικό φόρουμ νήμα στην ενότητα "μελλοντικά μοντέλα" και συζητάμε γι αυτό. Ρε μπας και κατά βάθος όλοι μας το περιμένουμε ότι αργά ή γρήγορα όντως θα το δούμε να κυκλοφορεί? 😂

      Το χειρότερο δεν είναι το θέμα στο forum, το χειρότερο είναι ότι παίζει σαν είδηση στο κανονικό site των 4Τ και άλλων μέσων ενημέρωσης για αυτοκίνητα και του δίνει υπόσταση αληθινού. Και όχι μόνο αυτό αλλά όλοι τρέχουν να βγάλουν λίγα views πάνω σε κάτι που ξέρουν καλά ότι είναι αέρας αδιαφορώντας για την εγκυρότητα της είδησης ή του μέσου τους.
      Όσο για το λαμογιο που έκανε βίντεο στο YouTube με τη διάσημη συνέντευξη, μια χαρά έκανε εκατομμύρια views από τα χάπατα που βάζανε ελληνικές σημαίες από κάτω και ακόμα το περιμένουν... Είναι μια καλά στημένη κομπίνα όπου όλοι θα φάνε καλά από το hype και τα social media με το απόλυτο τίποτα. Σχεδόν σαν κοινωνικό πείραμα είναι πραγματικά, για να δοκιμάσουν πόσα μπορούν να βγάλουν από το απόλυτο τίποτα καθαρά και μόνο από το τζέρτζελο που μπορεί να δημιουργηθεί για μια είδηση. Δηλαδή αν το σκεφτεί κανείς θα μπορούσε να είναι πιο πειστικό και να έδινε νούμερα κοντά σε τωρινά hypercars και να λέγαμε όλοι, ρε λες; Αλλά όχι, το πήγαν ένα βήμα παραπέρα και τα φούσκωσαν όλα σε σημείο που αναρωτιέσαι πόσο χάπατο μπορεί να είναι αυτός ο λαός γμτ...
      Κι ας είμαστε εμείς οι ηλίθιοι από κάτω που ξοδεύουμε τη ζωή μας δουλεύοντας πάνω σε ένα μόνο κομματάκι ενός επαγγελματικού οχήματος (Ford Transit) όταν ο ελον μασκ της Ελλάδας με 20 άτομα ομάδα και μηδενική υποδομή έφτιαξε hypercar που βάζει τα γυαλιά σε όλους. Με όλα in-house... Έλα να μας διδάξεις Πανόπουλε σε εκλιπαρούμε!

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: Tesla Model S Plaid

      Ρε παιδιά χάνετε το νόημα με τη σύγκριση ΜΕΚ και ηλεκτρικά. Προφανώς και τα ηλεκτρικά σε οτιδήποτε μετρήσιμο είναι καλύτερα, είναι ανώτερη τεχνολογία, πιο απλή κατασκευή και πιο αποδοτική σε κάθε άποψη. Και καθώς εξελίσσονται μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες θα γίνονται ακόμα καλύτερα και πιο πρακτικά. Δεν υπάρχει σύγκριση - για αυτοκίνητο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ. Ότι δηλαδή τι; Θα μου λείψει ο υπέροχος ήχος και το ανακάτεμα του μαγικού κιβωτίου του Hyundai i10 ή δεν ξέρω γω τι στην κίνηση για τη δουλειά κάθε μέρα; Και τι δε θα δινα για ένα ηλεκτρικό άνετο αθόρυβο και με ροπή για να μετακινούμαι αντί γι'αυτό...
      Το θέμα είναι όταν μιλάμε για μια κατασκευή με εντελώς συναισθηματικό προσανατολισμό, καθαρά για τους λάτρεις της οδήγησης που θα το πάρεις μία φορά τη βδομάδα για βόλτα χωρίς προορισμό. Και για κάτι τέτοιο δε μπορώ να φανταστώ να παίρνω ηλεκτρικό και με καταθλίβει το ότι θα αφαιρεθεί αυτή η επιλογή στο κοντινό μέλλον...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Skullone προσκυνώ. Στο σεντόνι για την ιστορία της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας τα είπες όλα.
      Έχω κάνει τουρ σε αρκετά εργοστάσια παραγωγής στην Ευρώπη πια και ακόμα και κάποια που παράγουν μόνο ένα μοντέλο όπως το Fiesta στην Κολωνία έχουν μια ολόκληρη πόλη γύρω τους για προμηθευτές και υποστήριξη...
      Και όχι, κανείς δεν έχει τους πόρους να εξελίξει μια αντλία νερού από το μηδέν, και ακόμα χειρότερα μια μονάδα ελέγχου αμαξώματος (body control module) ή οτιδήποτε άλλο έχει ένα σημερινό αυτοκίνητο όπως πχ φώτα...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @skullone said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Πως παιρνει ομολογκασιον ενα αμαξι μονο του?

      Θα γίνει σχετική τροπολογία, απ'αυτές που μπαίνουν τσόντες σε άσχετα νομοσχέδια και περνάνε νύχτα.

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Δεν πρεπει να υπαρχει ενα μινιμουμ νουμερο αυτοκινητων,να εχουν προηγηθει ελεγχοι,crash test,δοκιμες κλπ?

      Αυτά είναι για τους κουτόφραγκους που δεν είναι άριστοι.

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Με τι καυσιμο θα κινειται?Με βενζινη πρατηριου?

      Θα έχει μόνιμα εγκατεστημένη δεξαμενή ΙΧΩΡ, που δεν θα εξαντλείται ποτέ, γιατί θα αναγεννάται με σκανάρισμα άριστα δομημένων βιογραφικών.

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Ποιος ειναι αυτος που ταχα μου εχει κλεισει το πρωτο δινοντας τα εκατομυρια του,αγοραζοντας απο τα σχεδια,γνωριζοντας(??),οτι αυτο το πραγμα θα θελει rebuild καθε δευτερη βολτα ξερω γω?

      Αυτός 1-0

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Πολλα τα ερωτηματα,και λογικο ειναι να υπαρχει εντονη αμφισβητηση...

      Έτσι λένε οι σταλινομαδούροι, οι ζαίοι, τα παλιοκουμούνια κι οι αναρχοάπλυτοι. Όχι οι άριστοι.

      Έχω πέσει κάτω και κυλιέμαι με σπαστικό γέλιο 😂
      Υ. Γ. Το ΙΧΩΡ θα είναι το κυρίως καύσιμο ή κάτι σαν NOS που θα ψεκάζει όταν χρειάζεται (με το κουμπί "ΥΠΑΓΕ")

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: Tesla Model S Plaid

      @realzeus said in Tesla Model S Plaid:

      @makinen said in Tesla Model S Plaid:

      Ρε παιδιά χάνετε το νόημα με τη σύγκριση ΜΕΚ και ηλεκτρικά. Προφανώς και τα ηλεκτρικά σε οτιδήποτε μετρήσιμο είναι καλύτερα, είναι ανώτερη τεχνολογία, πιο απλή κατασκευή και πιο αποδοτική σε κάθε άποψη. Και καθώς εξελίσσονται μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες θα γίνονται ακόμα καλύτερα και πιο πρακτικά. Δεν υπάρχει σύγκριση - για αυτοκίνητο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ. Ότι δηλαδή τι; Θα μου λείψει ο υπέροχος ήχος και το ανακάτεμα του μαγικού κιβωτίου του Hyundai i10 ή δεν ξέρω γω τι στην κίνηση για τη δουλειά κάθε μέρα; Και τι δε θα δινα για ένα ηλεκτρικό άνετο αθόρυβο και με ροπή για να μετακινούμαι αντί γι'αυτό...
      Το θέμα είναι όταν μιλάμε για μια κατασκευή με εντελώς συναισθηματικό προσανατολισμό, καθαρά για τους λάτρεις της οδήγησης που θα το πάρεις μία φορά τη βδομάδα για βόλτα χωρίς προορισμό. Και για κάτι τέτοιο δε μπορώ να φανταστώ να παίρνω ηλεκτρικό και με καταθλίβει το ότι θα αφαιρεθεί αυτή η επιλογή στο κοντινό μέλλον...

      Προφανώς για ένα αυτοκίνητο πόλης. το ηλεκτρικό είναι παντού καλύτερο. Αν θες να κάνεις 1000 χλμ ταξίδι όμως σε μια μέρα δεν είναι. Όπως επίσης δεν είναι για σπορ καταστάσεις, γιατί μπορεί τo Plaid να έχει 0-200 όσο μια Ferrari SF90 Stradale, αλλά μετά από 10 γύρους στην Monza θα είναι νεκρό.

      Σύμφωνοι αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι σπορ. Sport sedan είναι 5θέσιο. Εδώ που τα λέμε ούτε μια Μ5 θα έκανε άπειρους γύρους χωρίς να υπερθερμάνει φρένα, κιβώτιο ή κάτι άλλο με τόσο βάρος.
      Από κει και πέρα για ταξίδι 1000 κμ τη μέρα (το έχω κάνει από και προς Αγγλία 2 - 3 φορές) σίγουρα δε γίνεται με ηλεκτρικό, όχι ακόμα. Σε καμία δεκαετία με μεγαλύτερες μπαταρίες και πιο γρήγορη φόρτιση θα γίνεται.
      Το πιο στενάχωρο στο θέμα αυτό είναι ότι σε ένα φόρουμ υποτίθεται για την αυτοκίνηση και τον "πραγματικό οδηγό" κανείς δε θρηνεί την απώλεια αυτοκινήτων που δίνουν βάση στην αίσθηση και όχι στα νούμερα. Έχουν ήδη έρθει τα αντίστοιχα με τα ηλεκτρικά προ πολλού με αθόρυβους κινητήρες, κιβώτια και τιμόνια αποκομμενα εντελώς και τεχνητή αίσθηση και συμπεριφορά στο δρόμο και όλοι ακόμα κοιτάνε τα 0 - 100 και τα specs... Το ίδιο ακριβώς κάνουν όλα τα ηλεκτρικά απλά δεν... κοροϊδεύουν ότι υπάρχει και ένας κινητήρας με ψεύτικο ήχο από τα ηχεία και αυτόματο κιβώτιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makinen

    Latest posts made by makinen

    • RE: Μεταφορά αυτοκινήτου από Ελλάδα στην Αγγλία με νταλίκα

      Γεια σου Αντώνη. Τι τρελή αναβίωση θέματος ήταν αυτή από τα βάθη των αιώνων; Λοιπόν, ανάλογα τι εννοείς να αγοράσεις "καλό" μεταχειρισμένο. Στο autotrader.co.uk ξεκίνα για να πάρεις μια πρώτη γεύση από τιμές, αλλά υπάρχουν και πολύ φθηνότερα αλλού (ebay κλπ). Το σίγουρο είναι ότι ακόμα και τώρα που οι τιμές δεν είναι νορμάλ λόγω συνθηκών και είναι πολύ ανεβασμένες, η αγορά είναι τρομακτικά μεγαλύτερη και φθηνότερη από την ελληνική.
      Το brexit δεν έχει αλλάξει τίποτα σχετικά με εισαγωγές αυτοκινήτων (ακόμα) αλλά γενικά πολλά πράγματα είναι ρευστά και μπορεί να αλλάξει στους επόμενους μήνες. Θα σου πρότεινα να μην φέρεις το αυτοκίνητό σου αν έχεις σκοπό να μείνεις πάνω από 1-2 χρόνια εδώ. Εκτός των κλασικών δυσκολιών με το τιμόνι αριστερά. θα βρεις πιο δύσκολα ασφαλιστικές να το καλύψουν και θα έχεις και θέμα με τη συντήρηση αν χρειαστείς ανταλλακτικά που είναι διαφορετικά με το δεξιοτίμονο - το πιο απλό: υαλοκαθαριστήρες που είναι αναλώσιμα και είναι ανάποδα στο δεξιοτίμονο.
      Τέλος όσο κι αν ακούγεται περίεργο, αν δεν έχεις σκοπό να μείνεις σε προοδευτική περιοχή και πας προς τα βόρεια, το αριστεροτίμονο είναι και στόχος βανδαλισμού από ρατσιστές ακροδεξιούς και ειδικά με ξένες πινακίδες και αυτό ξεκίνησε από το brexit και μετά... Καλή τύχη με τη μετακόμιση και ό,τι χρειαστείς εδώ είμαστε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      makinen
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Skullone προσκυνώ. Στο σεντόνι για την ιστορία της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας τα είπες όλα.
      Έχω κάνει τουρ σε αρκετά εργοστάσια παραγωγής στην Ευρώπη πια και ακόμα και κάποια που παράγουν μόνο ένα μοντέλο όπως το Fiesta στην Κολωνία έχουν μια ολόκληρη πόλη γύρω τους για προμηθευτές και υποστήριξη...
      Και όχι, κανείς δεν έχει τους πόρους να εξελίξει μια αντλία νερού από το μηδέν, και ακόμα χειρότερα μια μονάδα ελέγχου αμαξώματος (body control module) ή οτιδήποτε άλλο έχει ένα σημερινό αυτοκίνητο όπως πχ φώτα...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @skullone said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Πως παιρνει ομολογκασιον ενα αμαξι μονο του?

      Θα γίνει σχετική τροπολογία, απ'αυτές που μπαίνουν τσόντες σε άσχετα νομοσχέδια και περνάνε νύχτα.

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Δεν πρεπει να υπαρχει ενα μινιμουμ νουμερο αυτοκινητων,να εχουν προηγηθει ελεγχοι,crash test,δοκιμες κλπ?

      Αυτά είναι για τους κουτόφραγκους που δεν είναι άριστοι.

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Με τι καυσιμο θα κινειται?Με βενζινη πρατηριου?

      Θα έχει μόνιμα εγκατεστημένη δεξαμενή ΙΧΩΡ, που δεν θα εξαντλείται ποτέ, γιατί θα αναγεννάται με σκανάρισμα άριστα δομημένων βιογραφικών.

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Ποιος ειναι αυτος που ταχα μου εχει κλεισει το πρωτο δινοντας τα εκατομυρια του,αγοραζοντας απο τα σχεδια,γνωριζοντας(??),οτι αυτο το πραγμα θα θελει rebuild καθε δευτερη βολτα ξερω γω?

      Αυτός 1-0

      @accentwizard said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Πολλα τα ερωτηματα,και λογικο ειναι να υπαρχει εντονη αμφισβητηση...

      Έτσι λένε οι σταλινομαδούροι, οι ζαίοι, τα παλιοκουμούνια κι οι αναρχοάπλυτοι. Όχι οι άριστοι.

      Έχω πέσει κάτω και κυλιέμαι με σπαστικό γέλιο 😂
      Υ. Γ. Το ΙΧΩΡ θα είναι το κυρίως καύσιμο ή κάτι σαν NOS που θα ψεκάζει όταν χρειάζεται (με το κουμπί "ΥΠΑΓΕ")

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      @megane98hp said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:

      Η πλάκα είναι ότι υπάρχει σε αυτοκινητιστικό φόρουμ νήμα στην ενότητα "μελλοντικά μοντέλα" και συζητάμε γι αυτό. Ρε μπας και κατά βάθος όλοι μας το περιμένουμε ότι αργά ή γρήγορα όντως θα το δούμε να κυκλοφορεί? 😂

      Το χειρότερο δεν είναι το θέμα στο forum, το χειρότερο είναι ότι παίζει σαν είδηση στο κανονικό site των 4Τ και άλλων μέσων ενημέρωσης για αυτοκίνητα και του δίνει υπόσταση αληθινού. Και όχι μόνο αυτό αλλά όλοι τρέχουν να βγάλουν λίγα views πάνω σε κάτι που ξέρουν καλά ότι είναι αέρας αδιαφορώντας για την εγκυρότητα της είδησης ή του μέσου τους.
      Όσο για το λαμογιο που έκανε βίντεο στο YouTube με τη διάσημη συνέντευξη, μια χαρά έκανε εκατομμύρια views από τα χάπατα που βάζανε ελληνικές σημαίες από κάτω και ακόμα το περιμένουν... Είναι μια καλά στημένη κομπίνα όπου όλοι θα φάνε καλά από το hype και τα social media με το απόλυτο τίποτα. Σχεδόν σαν κοινωνικό πείραμα είναι πραγματικά, για να δοκιμάσουν πόσα μπορούν να βγάλουν από το απόλυτο τίποτα καθαρά και μόνο από το τζέρτζελο που μπορεί να δημιουργηθεί για μια είδηση. Δηλαδή αν το σκεφτεί κανείς θα μπορούσε να είναι πιο πειστικό και να έδινε νούμερα κοντά σε τωρινά hypercars και να λέγαμε όλοι, ρε λες; Αλλά όχι, το πήγαν ένα βήμα παραπέρα και τα φούσκωσαν όλα σε σημείο που αναρωτιέσαι πόσο χάπατο μπορεί να είναι αυτός ο λαός γμτ...
      Κι ας είμαστε εμείς οι ηλίθιοι από κάτω που ξοδεύουμε τη ζωή μας δουλεύοντας πάνω σε ένα μόνο κομματάκι ενός επαγγελματικού οχήματος (Ford Transit) όταν ο ελον μασκ της Ελλάδας με 20 άτομα ομάδα και μηδενική υποδομή έφτιαξε hypercar που βάζει τα γυαλιά σε όλους. Με όλα in-house... Έλα να μας διδάξεις Πανόπουλε σε εκλιπαρούμε!

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: Tesla Model S Plaid

      @realzeus said in Tesla Model S Plaid:

      @makinen said in Tesla Model S Plaid:

      Ρε παιδιά χάνετε το νόημα με τη σύγκριση ΜΕΚ και ηλεκτρικά. Προφανώς και τα ηλεκτρικά σε οτιδήποτε μετρήσιμο είναι καλύτερα, είναι ανώτερη τεχνολογία, πιο απλή κατασκευή και πιο αποδοτική σε κάθε άποψη. Και καθώς εξελίσσονται μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες θα γίνονται ακόμα καλύτερα και πιο πρακτικά. Δεν υπάρχει σύγκριση - για αυτοκίνητο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ. Ότι δηλαδή τι; Θα μου λείψει ο υπέροχος ήχος και το ανακάτεμα του μαγικού κιβωτίου του Hyundai i10 ή δεν ξέρω γω τι στην κίνηση για τη δουλειά κάθε μέρα; Και τι δε θα δινα για ένα ηλεκτρικό άνετο αθόρυβο και με ροπή για να μετακινούμαι αντί γι'αυτό...
      Το θέμα είναι όταν μιλάμε για μια κατασκευή με εντελώς συναισθηματικό προσανατολισμό, καθαρά για τους λάτρεις της οδήγησης που θα το πάρεις μία φορά τη βδομάδα για βόλτα χωρίς προορισμό. Και για κάτι τέτοιο δε μπορώ να φανταστώ να παίρνω ηλεκτρικό και με καταθλίβει το ότι θα αφαιρεθεί αυτή η επιλογή στο κοντινό μέλλον...

      Προφανώς για ένα αυτοκίνητο πόλης. το ηλεκτρικό είναι παντού καλύτερο. Αν θες να κάνεις 1000 χλμ ταξίδι όμως σε μια μέρα δεν είναι. Όπως επίσης δεν είναι για σπορ καταστάσεις, γιατί μπορεί τo Plaid να έχει 0-200 όσο μια Ferrari SF90 Stradale, αλλά μετά από 10 γύρους στην Monza θα είναι νεκρό.

      Σύμφωνοι αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι σπορ. Sport sedan είναι 5θέσιο. Εδώ που τα λέμε ούτε μια Μ5 θα έκανε άπειρους γύρους χωρίς να υπερθερμάνει φρένα, κιβώτιο ή κάτι άλλο με τόσο βάρος.
      Από κει και πέρα για ταξίδι 1000 κμ τη μέρα (το έχω κάνει από και προς Αγγλία 2 - 3 φορές) σίγουρα δε γίνεται με ηλεκτρικό, όχι ακόμα. Σε καμία δεκαετία με μεγαλύτερες μπαταρίες και πιο γρήγορη φόρτιση θα γίνεται.
      Το πιο στενάχωρο στο θέμα αυτό είναι ότι σε ένα φόρουμ υποτίθεται για την αυτοκίνηση και τον "πραγματικό οδηγό" κανείς δε θρηνεί την απώλεια αυτοκινήτων που δίνουν βάση στην αίσθηση και όχι στα νούμερα. Έχουν ήδη έρθει τα αντίστοιχα με τα ηλεκτρικά προ πολλού με αθόρυβους κινητήρες, κιβώτια και τιμόνια αποκομμενα εντελώς και τεχνητή αίσθηση και συμπεριφορά στο δρόμο και όλοι ακόμα κοιτάνε τα 0 - 100 και τα specs... Το ίδιο ακριβώς κάνουν όλα τα ηλεκτρικά απλά δεν... κοροϊδεύουν ότι υπάρχει και ένας κινητήρας με ψεύτικο ήχο από τα ηχεία και αυτόματο κιβώτιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: Tesla Model S Plaid

      Ρε παιδιά χάνετε το νόημα με τη σύγκριση ΜΕΚ και ηλεκτρικά. Προφανώς και τα ηλεκτρικά σε οτιδήποτε μετρήσιμο είναι καλύτερα, είναι ανώτερη τεχνολογία, πιο απλή κατασκευή και πιο αποδοτική σε κάθε άποψη. Και καθώς εξελίσσονται μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες θα γίνονται ακόμα καλύτερα και πιο πρακτικά. Δεν υπάρχει σύγκριση - για αυτοκίνητο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ. Ότι δηλαδή τι; Θα μου λείψει ο υπέροχος ήχος και το ανακάτεμα του μαγικού κιβωτίου του Hyundai i10 ή δεν ξέρω γω τι στην κίνηση για τη δουλειά κάθε μέρα; Και τι δε θα δινα για ένα ηλεκτρικό άνετο αθόρυβο και με ροπή για να μετακινούμαι αντί γι'αυτό...
      Το θέμα είναι όταν μιλάμε για μια κατασκευή με εντελώς συναισθηματικό προσανατολισμό, καθαρά για τους λάτρεις της οδήγησης που θα το πάρεις μία φορά τη βδομάδα για βόλτα χωρίς προορισμό. Και για κάτι τέτοιο δε μπορώ να φανταστώ να παίρνω ηλεκτρικό και με καταθλίβει το ότι θα αφαιρεθεί αυτή η επιλογή στο κοντινό μέλλον...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Αχ κι έχω γράψει παραπάνω ότι θα κρατηθώ και δε θα μιλήσω άλλο, αχ...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      makinen
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Έτσι ακριβώς 

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      makinen
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Για να μη δίνονται λάθος εντυπώσεις δημόσια, δεν έχω πρόσβαση σε inside information ούτε πρόκειται να έδινα και να είχα. Αυτό απλά το ξεκαθαρίζω γιατί λίγο πιο πάνω φαίνεται το προφίλ μου στο FB και το αυτοκίνητό μου οπότε άνετα μπορεί ο εργοδότης μου να πάρει τη λάθος εντύπωση - ποτέ δεν ξέρεις. Τα υπόλοιπα δια ζώσης και με το καλό να βρεθούμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      makinen
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ισχύει 100%, φαίνεται πως βρήκα μερακλήδες! Πάντως το 350 με το 370 επειδή έχω οδηγήσει αρκετά και τα 2 δεν έχει καμία μα καμία επαφή. Αν και είναι εξέλιξη πάνω στην ίδια πλατφόρμα, το στήσιμο, ο κινητήρας και το εσωτερικό είναι εντελώς άλλο επίπεδο από το ένα στο επόμενο.

      Μακάρι να καταφέρω να κατέβω Αθήνα (τελικός προορισμός όπου είναι και το σπίτι μας είναι ο Βόλος) και να βρεθούμε, γιατί όχι. Κάτι μου λέει πως με τους... Φορντάκηδες του φόρουμ θα έχουμε... αρκετά να πούμε 

      1. Φαίνεται ότι έκαναν εξαιρετική δουλειά και το κόστος πολύ λογικό μην πω και φτηνό σε σχέση με το τι ζητάνε στην Ελλάδα!

      1. Φανταστικό χρώμα και ακόμα πιο φανταστικό αυτοκίνητο. Κάποτε με είχαν πάει βόλτα με το 350Ζ και είχα ενθουσιαστεί.

      1. Με το καλό να έρθεις Ελλάδα, αναμένουμε εντυπώσεις από το Road Trip και εαν θές στείλε και για κανένα καφεδάκι να γνωριστούμε από κοντά.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      makinen
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr