-
Ως κάτοχος κι εγώ diesel (PSA 1.5), το sweet spot είναι diesel για ταξίδι, ηλεκτρικό για πόλη.
Αν δεν υπάρχει μπαγιόκο για ηλεκτρικό, μένεις με το ντίζελ για μοναδικό αυτοκίνητο, καθώς δεν βλέπω όφελος από ένα υβριδικό.
Όλα αυτά βέβαια μέχρι την πλήρη ηλεκτρικοποίηση. Κάθε εσωτερική καύση ειναι αστεία εμπρός στο ηλεκτρομοτέρ και όλα τα οφέλη των νεων πλατφορμών.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
@fanis75 Σιγά μην τις βλέπεις , θα κόψεις τις γραμμές του τρόλει επάνω και θα φωνάζουν στον ΗΛΠΑΠ
Άνετα!! Σε γρήγορο ταξίδι πάω στο 5.5-6, αλλά κινούμαι πάνω από τα όρια.
-
@clockwork82 said in Citroen C3 Aircross 2018:
Αν δεν υπάρχει μπαγιόκο για ηλεκτρικό, μένεις με το ντίζελ για μοναδικό αυτοκίνητο, καθώς δεν βλέπω όφελος από ένα υβριδικό.
To οφελος του υβριδικού το έχουμε πει, είναι για κίνηση αστική και περιαστική που με το ντήζελ autoθα είσαι στο 6-7 και με το υβρίδιο στο 3-4.
-
@fanis75 Εφτά λίτρα για να δεις στο ντίζελ (1.5) πρέπει να το λιώνεις.
Η μέση μου κατανάλωση σε μικτή χρήση και για 5000χλμ ειναι 5.6/100.
Σε ταξίδι παω στα 5.Δεν βλέπω κανένα σοβαρό όφελος να δώσω λεφτά για να βλέπω στην καλύτερη 4 λίτρα/100χλμ με ακριβότερο καύσιμο.
-
@clockwork82 said in Citroen C3 Aircross 2018:
@fanis75 Εφτά λίτρα για να δεις στο ντίζελ (1.5) πρέπει να το λιώνεις.
Η μέση μου κατανάλωση σε μικτή χρήση και για 5000χλμ ειναι 5.6/100.
Σε ταξίδι παω στα 5.Δεν βλέπω κανένα σοβαρό όφελος να δώσω λεφτά για να βλέπω στην καλύτερη 4 λίτρα/100χλμ με ακριβότερο καύσιμο.
Τόσο έχω με το ντηζελ στην πόλη (εαν ήταν και αυτόματο??). Δεν λέω να δώσεις για να αλλάξει, δεν έχει νόημα. Μιλάω για καινούργιο μεταξύ ντήζελ και υβριδίου, στα ίδια χρήματα (αν και το ντήζελ είναι πιο ακριβό), έχει νόημα η επιλογή του υβριδίου εαν κινείσαι κυρίως στην πόλη.
-
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί τις προηγούμενες ημέρες. Το διάβαζα πριν λίγο:
https://www.4troxoi.gr/dokimes/citroen-c3-aircross-1-2-130-eat/Από την άλλη, βέβαια, όλα αυτά σημαίνουν ότι το Citroen C3 Aircross δε δείχνει να συμβαδίζει με περιστασιακές αυξομειώσεις του ρυθμού και ένα σβέλτο ταμπεραμέντο, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος αυξάνονται, η πλευρική στήριξη των καθισμάτων αποδεικνύεται λίγη και το τιμόνι ξεδιπλώνει την ανάλαφρη αίσθησή του. Είπαμε, όμως, ότι το Citroen C3 Aircross απευθύνεται σε συνειδητοποιημένους αγοραστές, που έχουν ως πρωταρχικό μέλημα την άνεση και την ευχρηστία. Από την άλλη, το γαλλικό μοντέλο συνεχίζει να προσφέρει στην κορυφαία έκδοση Shine Pack το σύστημα επαυξημένης πρόσφυσης Grip Control, το οποίο μαζί με το Hill Descent μπορεί να δώσει μία επιπλέον βοήθεια σε δύσκολες καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης.
Συμφωνώ σε όλα εκτός ίσως από την λέξη "ευχρηστία". 'Εχω κάποιες ενστάσεις.
-
Πάντως στον αυτοκινητόδρομο , ιδιαίτερα το ντίζελ, πάει αέρα.
Μπορούμε βέβαια έτσι να δούμε και πάνω από 6 λίτρα κατανάλωση, αλλά ίσως να μην δούμε κανένα να μας περνάει, μια και εξωτικά μοντέλα υπάρχουν λίγα.. -
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Πάντως στον αυτοκινητόδρομο , ιδιαίτερα το ντίζελ, πάει αέρα.
Μπορούμε βέβαια έτσι να δούμε και πάνω από 6 λίτρα κατανάλωση, αλλά ίσως να μην δούμε κανένα να μας περνάει, μια και εξωτικά μοντέλα υπάρχουν λίγα..Vitara ομως πολλά!!!
-
Vitara diesel τέλος.
Σε λίγο και Vitara τέλος... -
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Πάντως στον αυτοκινητόδρομο , ιδιαίτερα το ντίζελ, πάει αέρα.
Μπορούμε βέβαια έτσι να δούμε και πάνω από 6 λίτρα κατανάλωση, αλλά ίσως να μην δούμε κανένα να μας περνάει, μια και εξωτικά μοντέλα υπάρχουν λίγα..Προς στιγμή νόμισα ότι καβαλάς κάτι με 200 άλογα. Έλεος πια με τις υπερβολές για τα κουβαδάκια...
-
Τι να έχει ο άνθρωπος; Στην Ελλάδα είναι, αγόρασε αυτοκίνητο με 30 κιλά ροπής με 1200κιλα βαρος και του φαίνεται δυνατό και μας το λέει.
Γιατί να του πάρεις τη χαρά του που μας τη λέει λέγοντας του ότι έχει κουβαδάκι;
.......
Και .......όντως κρουιζερ είναι κουβαδάκι....
-
Κουβαδάκι είναι , αλλά δίπλα του πολλά κουβαδάκια έχει και αυτά τα σκίζει.
Δία άσε μας με τα δανεικά που οδηγείς .
-
Σε δανεικά και εγώ σουπερμαγκας είμαι...
Είναι σαν να σε καλουν να επισκεφτείς το καλύτερο ξενοδοχείο του κόσμου, εσύ πας εκεί ως επισκέπτης, το θαυμάζεις και έπειτα γυρίζεις στο σπιτάκι σου που είτε το νοικιάζεις είτε σου το παραχώρησαν μαζί με την φροντίδα των ηλικιωμένων συγγενών σου, στις 3.60 του μισθού σου και αρχίζεις να λες ποσο χάλια είναι η διακόσμηση των σπιτιών στην γειτονιά,και ότι εσύ έχεις μπει και δοκιμάσει, για λίγο, τη ζωή μέσα σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία και για αυτό για κάποιον λόγο πρέπει να σε θαυμάζουν.
-
Απαξίωσον μεν, δοκίμασον δε, πριν εκφερεις γνώμη, και μπορεί να εκπλαγείς.
Ναι αν συγκρίνουμε αυτοκίνητα που κοστίζουν δυόμισι φορές την τιμή του 1.5HDi θα είναι ακόμη καλύτερα.
Αλλά με αυτά του 20χίλιαρου ας μας πει ποιο πάει γρηγορότερα και ποιο άνετα στον αυτοκινητοδρομο . -
Εμένα σε "φθηνό" suv μου αρέσει αυτό
Και αυτό με 30+ Πλας ροπή σε diesel και αυτόματο aisin.και σχετικά φθηνό.
Αλλά δεν έρχεται εδώ
-
@realzeus said in Citroen C3 Aircross 2018:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Πάντως στον αυτοκινητόδρομο , ιδιαίτερα το ντίζελ, πάει αέρα.
Μπορούμε βέβαια έτσι να δούμε και πάνω από 6 λίτρα κατανάλωση, αλλά ίσως να μην δούμε κανένα να μας περνάει, μια και εξωτικά μοντέλα υπάρχουν λίγα..Προς στιγμή νόμισα ότι καβαλάς κάτι με 200 άλογα. Έλεος πια με τις υπερβολές για τα κουβαδάκια...
Το καλό με αυτά τα κουβαδάκια είναι ότι μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια αρκετά πιο πάνω από τα όρια που ορίζει ο ΚΟΚ χωρίς να κοστίζει στην τσέπη σε καύσιμο.
Πόσα αυτοκίνητα βλέπετε στην εθνική οδό να κινούνται με ταχύτητες άνω των 140-160;
Τα περισσότερα αστερατα και προπελατα αυτοκίνητα πηγαίνουν με το αυγό στο γκάζι......
Το συγκεκριμένο στα 160 έχει κάτω από 6 λίτρα κατανάλωση. -
@teo-mak said in Citroen C3 Aircross 2018:
@realzeus said in Citroen C3 Aircross 2018:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Πάντως στον αυτοκινητόδρομο , ιδιαίτερα το ντίζελ, πάει αέρα.
Μπορούμε βέβαια έτσι να δούμε και πάνω από 6 λίτρα κατανάλωση, αλλά ίσως να μην δούμε κανένα να μας περνάει, μια και εξωτικά μοντέλα υπάρχουν λίγα..Προς στιγμή νόμισα ότι καβαλάς κάτι με 200 άλογα. Έλεος πια με τις υπερβολές για τα κουβαδάκια...
Το καλό με αυτά τα κουβαδάκια είναι ότι μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια αρκετά πιο πάνω από τα όρια που ορίζει ο ΚΟΚ χωρίς να κοστίζει στην τσέπη σε καύσιμο.
Πόσα αυτοκίνητα βλέπετε στην εθνική οδό να κινούνται με ταχύτητες άνω των 140-160;
Τα περισσότερα αστερατα και προπελατα αυτοκίνητα πηγαίνουν με το αυγό στο γκάζι......
Το συγκεκριμένο στα 160 έχει κάτω από 6 λίτρα κατανάλωση.Τίποτα καλό δεν έχουν αυτά τα κουβαδάκια, όταν είσαι μαθημένος σε μεγάλο 200 ίππων.
-
@realzeus said in Citroen C3 Aircross 2018:
@teo-mak said in Citroen C3 Aircross 2018:
@realzeus said in Citroen C3 Aircross 2018:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Πάντως στον αυτοκινητόδρομο , ιδιαίτερα το ντίζελ, πάει αέρα.
Μπορούμε βέβαια έτσι να δούμε και πάνω από 6 λίτρα κατανάλωση, αλλά ίσως να μην δούμε κανένα να μας περνάει, μια και εξωτικά μοντέλα υπάρχουν λίγα..Προς στιγμή νόμισα ότι καβαλάς κάτι με 200 άλογα. Έλεος πια με τις υπερβολές για τα κουβαδάκια...
Το καλό με αυτά τα κουβαδάκια είναι ότι μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια αρκετά πιο πάνω από τα όρια που ορίζει ο ΚΟΚ χωρίς να κοστίζει στην τσέπη σε καύσιμο.
Πόσα αυτοκίνητα βλέπετε στην εθνική οδό να κινούνται με ταχύτητες άνω των 140-160;
Τα περισσότερα αστερατα και προπελατα αυτοκίνητα πηγαίνουν με το αυγό στο γκάζι......
Το συγκεκριμένο στα 160 έχει κάτω από 6 λίτρα κατανάλωση.Τίποτα καλό δεν έχουν αυτά τα κουβαδάκια, όταν είσαι μαθημένος σε μεγάλο 200 ίππων.
και τα μεγαλα των 200 δεν εχουν τιποτα καλο οταν εισαι μαθημενος σε μεγαλο των 300. Και παει λεγοντας...
-
Προφανώς. Αλλά όχι να θεοποιούμε τώρα τα ντίζελ κουβαδάκια. Έλεος δηλαδή.
-
@realzeus said in Citroen C3 Aircross 2018:
Προφανώς. Αλλά όχι να θεοποιούμε τώρα τα ντίζελ κουβαδάκια. Έλεος δηλαδή.
Όσοι παίρνουν ντίζελ κουβαδάκια έχουν κάνει Θεό το χρήμα, και τα 7€/100χλμ έχουν διαφορά απ τα 17€/100χλμ.
Υπάρχουν και ιδεαλιστες με αμαξάρες που δεν ασχολούνται με τέτοια πεζά μεγέθη
Citroen C3 Aircross 2018