-
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
Στο Κρανίδι παλεύω 3 μήνες να φτιάξουν τον έναν από τους δύο φορτιστές σ' ένα σούπερ μάρκετ κι ακόμα τίποτα. Φαν φακτ: αυτοί που πρέπει να τον φτιάξουν είναι συνάδελφοί μου!
φαινονται ενεργοι οι δυο Incharge στο mymarket. Μαγικη εικονα βλεπουμε;
Σε άλλο σούπερ μάρκετ στην ευρύτερη περιοχή αναφέρομαι. Πλάκα πλάκα όμως δεν ήξερα ότι έχει και το mymarket φορτιστές.
Εν τω μεταξύ για να καταλάβει κανείς τον παραλογισμό...το Πόρτο Χέλι έχει 3(!) δημοτικά πάρκινγκ με χωρητικότητα άνετα 40-50 αυτοκίνητα το καθένα. Αντί να πάνε να βάλουν από 2 φορτιστές στο κάθε ένα από αυτά, πήγαν και τους έβαλαν όλους στα σούπερ μάρκετ. Σε δημόσιο χώρο δεν υπάρχει ούτε ένας σε όλη την ευρύτερη Ερμιονίδα, αν δεν κάνω πολυ λάθος. Γατόνια.
θεωρητικα εχεις δικιο, πρακτικα ομως, δυστυχως, εχει αποδειχτει οι δημοτικοι φορτιστες πεφτουν σε αχρηστια. Ειτε παρκαρουν θερμικα και τους μπλοκαρουν, ειτε καποια στιγμη χαλουν και κανεις δεν ασχολειται να τους επισκευασει.
Το ιδανικο σημειο για φορτιστες ειναι α . σε σεα, β. σε σουπερμαρκετ, οσο γινεται πιο ΜΑΚΡΙΑ απο την εισοδο (ωστε ο τεμπελης ελληνας να μην το βρισκει ευκολο να παρκαρει εκει) -
Σαφώς αλλά αν πας με την εύκολη λύση, χάνεις μεγάλο μέρος υποψήφιας πελατείας. Τι εμποδίζει τον πάροχο να κάνει τις αντίστοιχες ενέργειες και με το δήμο ή αντίστροφα να κάνει ο δήμος (εάν ήταν στοιχειωδώς σοβαροί) με τους παρόχους?
Έχει και ολοκαίνουρια μαρίνα τρομάρα τους και έχει μόνο κάτι μπρίζες για τα golf cart.
Καλό το sm αλλά πόσο θα κάτσεις? Πάνω από 45 λεπτά με τίποτα. Τα ψώνια στην επαρχία είναι θέμα λεπτών. Ενώ για καφέ/ποτό/φαί στο λιμάνι θ' αράξεις για 2+ ώρες μινιμουμ. Άρα που έχει μεγαλύτερο κέρδος για όλους?
-
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
Σαφώς αλλά αν πας με την εύκολη λύση, χάνεις μεγάλο μέρος υποψήφιας πελατείας. Τι εμποδίζει τον πάροχο να κάνει τις αντίστοιχες ενέργειες και με το δήμο ή αντίστροφα να κάνει ο δήμος (εάν ήταν στοιχειωδώς σοβαροί) με τους παρόχους?
Έχει και ολοκαίνουρια μαρίνα τρομάρα τους και έχει μόνο κάτι μπρίζες για τα golf cart.
Καλό το sm αλλά πόσο θα κάτσεις? Πάνω από 45 λεπτά με τίποτα. Τα ψώνια στην επαρχία είναι θέμα λεπτών. Ενώ για καφέ/ποτό/φαί στο λιμάνι θ' αράξεις για 2+ ώρες μινιμουμ. Άρα που έχει μεγαλύτερο κέρδος για όλους?
εχω φορτισει σε sm μονο σε dc φορτιστες (300αρηδες δεη). Εκει ειχα καθισει 15-20'. Πηγαμε μια βολτα στο sm, τσιμπησαμε κατι χυμους και ολα κομπλε. Με ac δεν ασχολουμαι. Θα πηγαινα σε ac μονο ως εσχατη λυση και ευτυχως, δεν εχω βρεθει σε τετοιο σημειο μεχρι στιγμης.
Εγω θελω να μπορω (σχεδον) σιγουρα οταν παω για φορτιση, να μπορω να φορτισω. Επομενως, επιλεγω που φορτιζω (σε εκδρομες, διοτι στην αθηνα φορτιζω αποκλειστικα σπιτι μου).Υπαρχουν και αλλοι κατοχοι ηλεκτρικων, που κυνηγουν το τσαμπα. Φορτιζουν σε lidl, σε δημοτικους, στο νιαρχος, οπου βρουν. Ειναι θρυλος ενα οδηγος ταικαν που το παραταει σε lidl και ερχεται ανα 30' να ξεκουμπωσει και να ξανακουμπωσει (τα lidl φορτιζουν για 30' και μετα σταματαει η φορτιση)
Για αυτους, η μαρινα θα ηταν μια χαρα (γενικα οι δημοτικοι φορτιστες ειναι δωρεαν νομιζω), ΑΝ δεν ειχαν παρκαρει θερμικα (πραγμα αρκετο σπανιο, το οποιο απαιτει περιφρουρηση απο το δημο, που σιγα μην ασχοληθει) και ΑΝ δουλευαν οι φορτιστες (που παλι σιγα μην ασχοληθει ο δημος αν οι φορτιστες δεν δουλευουν).
-
Δημοτικούς φορτιστές εννοώ ότι απλά θα είναι τοποθετημένοι σε δημοτική ιδιοκτησία. Εννοείται ότι η φόρτιση θα είναι επι πληρωμή και αποκλειστικά υπέυθυνοι για τη λειτουργικότητά τους θα είναι οι πάροχοι.
Προφανώς και δεν καθιστάς υπεύθυνο το δήμο για οτιδήποτε τέτοιο. Αυτοί δεν καταφέρνουν να βάλουν πετρέλαιο θέρμανσης στον παιδικό σταθμό που στέλνουν τα ίδια τους τα παιδιά και περιμένουν το Λαιμό να το κάνει δωρεά, θα αναλάβουν φορτιστές??
-
Σήμερα γύρισα με το MG από Αλεξάνδρας Φάληρο (9χμ) και έγραψε λιγότερο από 7 KWh/100. Ντάξει είναι κατηφόρα και είχε κίνηση βέβαια. Στο ανέβασμα γράφει 16-18.
-
Οδήγησα το Mg4 με τα 170 (το οποίο πλέον δεν διατίθεται προς πώληση) για μια μικρή βόλτα. Είναι εντυπωσιακά ήσυχο-μονωμένο ενώ η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική. Τα φρένα του επίσης έχουν ωραίο initial bite και το τιμόνι του εξαιρετική αίσθηση όταν κινείσαι (σφιχτό και γρήγορο) και εντελώς διαφορετική αίσθηση όταν κάνεις μανούβρες. Από το λίγο που το βόλταρα μου έκανε εξαιρετικά καλή εντύπωση.
Πολύ καλό φιλτράρισμα και των ανωμαλιών του δρόμου. Στα μείον είναι κάποιοι μικροτριγμοί από μπροστά.
Το πίσω μέρος του δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα. -
Επειδή σε άλλο νήμα μιλάμε για το mg3 hybrid+ αναφορικά με τα μηχανικά specs του,μπορείτε να κατεβάσετε το pdf του από το γαλλικό site της ΜG που τα γράφει:
https://store.mgmotor.fr/pages/prereservation-mg3
1,5 L Hybrid
Transmission Automatique à 3 vitesses
Puissance maximale du moteur thermique (kW/ch) 75/102
Couple maximal du moteur thermique (Nm) 128
Puissance maximale du moteur électrique (kW/ch) 100/136
Couple maximal du moteur électrique (Nm) 250
Puissance maximale combinée (kW/ch) 143/195
Couple maximal combiné (Nm) 425
Capacité du réservoir de carburant 36
Capacité brute de la batterie (kWh) 1,83 -
Ναι , η διάταξη είναι ακριβώς αντίστοιχη με της renault, ένας θερμικός που κινεί το αυτοκίνητο μέσω ενός κιβωτίου πολλαπλών σχέσεων και ένας traction ηλεκτροκινητήρας που τροφοδοτείται από την μπαταρία. Επιπλέον ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας τον οποίο κινεί ο θερμικός μπορεί να στείλει ρεύμα στον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα η να φορτίσει την μπαταρία.
Οι διαφορές από το clio hybrid είναι ότι ο θερμικός έχει 10 άλογα παραπάνω αλλά συνδυάζεται με κιβώτιο μόλις τριών σχέσεων, συνεπώς θα βρίσκεται συχνά εκτός μέγιστης ιπποδύναμης, και ότι η μπαταρία έχει πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα που σημαίνει μεγαλύτερη ισχύ, οπότε την έχουν συνδυάσει με μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες. Όλα αυτά μαζί βέβαια δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να παράγουν τα υποσχόμενα μεγέθη. Μένει να δοκιμαστεί στην πράξη.
-
@ataim said in MG (SAIC) forum:
Ναι , η διάταξη είναι ακριβώς αντίστοιχη με της renault, ένας θερμικός που κινεί το αυτοκίνητο μέσω ενός κιβωτίου πολλαπλών σχέσεων και ένας traction ηλεκτροκινητήρας που τροφοδοτείται από την μπαταρία. Επιπλέον ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας τον οποίο κινεί ο θερμικός μπορεί να στείλει ρεύμα στον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα η να φορτίσει την μπαταρία.
Οι διαφορές από το clio hybrid είναι ότι ο θερμικός έχει 10 άλογα παραπάνω αλλά συνδυάζεται με κιβώτιο μόλις τριών σχέσεων, συνεπώς θα βρίσκεται συχνά εκτός μέγιστης ιπποδύναμης, και ότι η μπαταρία έχει πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα που σημαίνει μεγαλύτερη ισχύ, οπότε την έχουν συνδυάσει με μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες. Όλα αυτά μαζί βέβαια δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να παράγουν τα υποσχόμενα μεγέθη. Μένει να δοκιμαστεί στην πράξη.
Κιβωτιο 3 σχεσεων πως το σκεφτηκαν;Λογω κοστους;
-
@ataim said in MG (SAIC) forum:
Ναι , η διάταξη είναι ακριβώς αντίστοιχη με της renault, ένας θερμικός που κινεί το αυτοκίνητο μέσω ενός κιβωτίου πολλαπλών σχέσεων και ένας traction ηλεκτροκινητήρας που τροφοδοτείται από την μπαταρία. Επιπλέον ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας τον οποίο κινεί ο θερμικός μπορεί να στείλει ρεύμα στον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα η να φορτίσει την μπαταρία.
Οι διαφορές από το clio hybrid είναι ότι ο θερμικός έχει 10 άλογα παραπάνω αλλά συνδυάζεται με κιβώτιο μόλις τριών σχέσεων, συνεπώς θα βρίσκεται συχνά εκτός μέγιστης ιπποδύναμης, και ότι η μπαταρία έχει πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα που σημαίνει μεγαλύτερη ισχύ, οπότε την έχουν συνδυάσει με μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες. Όλα αυτά μαζί βέβαια δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να παράγουν τα υποσχόμενα μεγέθη. Μένει να δοκιμαστεί στην πράξη.
Έχεις πηγή για αυτό;
Δηλαδή έχει cvt και τρεις σχέσεις για το ηλεκτρικό μοτέρ;
-
Εδώ το Zs σε έκδοση full hybrid (vs) με e cvt και 177 αλογα συνδυαστικης ισχύος!
Αντίπαλος του Yaris cross!
Στα σλάλομ και στις γρήγορες καμπές πατάει πολύ καλά!!!!!
-
Διαβάζω πως όλα τα συστήματα της mg είναι in house R&D
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Έχεις πηγή για αυτό;
Δηλαδή έχει cvt και τρεις σχέσεις για το ηλεκτρικό μοτέρ;
Πηγή; Το link στο παραπάνω post. Δεν έχει cvt, κιβώτιο τριών σχέσεων έχει, και μην αρχίσετε είναι λίγες και vector w8 τρεις είχε.
Τώρα είδα και την ροπή,
θερμικός + electric = 128+250=425
Έχουν δώσει σε όλα bonus! -
-
Στην ουσία συνδιάζει αν κατάλαβα καλά το σύστημα της Honda και της Toyota, αναλόγως τις συνθήκες!
Πάντως αν δεν κάνει split, όσο είναι γεμάτη μπαταρία οντως θα δίνει καλη συνδυαστική ισχύ!
Λένε 80-120 σε 5"
Οντως αυτές οι επιδόσεις θυμίζουν αυτοκινητο με 190-200 αλογα!
Θα ξεκινά από 20.000 και υπολογίζουν 22.000 τη μεσαία έκδοση και 24.000 τα πάντα όλα!
Οποτε μάλλον η μεσαία θα ναι λογική!
Επίσης κάτι άκουσα πως από χειμώνα θα έρχεται η πλούσια έκδοση με 17 ιντσων ζάντες για να γεμίζουν οι θόλοι!
-
Θα βγει και φθηνότερη θερμική έκδοση με χειροκίνητο και cvt κιβώτιο ταχυτήτων!
Το cvt νομίζω δίκο τους R&D
-
https://www.teintes.fr/2024/04/mg3-couleurs-code-peinture-mg-3.html
Βασική έκδοση με τάσι
Ένα ακόμα που παρατήρησα είναι η ραφή της οροφής. Στην οροφή δεν έχει τα πρεσαρίσματα των περισσότερων αυτοκινήτων και το μαύρο πλαστικό από πάνω να τα καλύπτει . Είναι δηλαδή στα πρότυπα των vag όπου σε εκείνο το σημείο χρησιμοποιούν σύνδεσμολογια με την τεχνικη του λέιζερ.
-
https://www.mg.co.uk/used-cars/detailed/202404118528221
Ξεκίνησαν οι παραγγελίες μαλλον στην Αγγλία. 21.200 λιρες η πλούσια έκδοση αν κατάλαβα σωστά.
Εντωμεταξυ κλασικά πωλητές αυτοκινήτων δεν έχουν ιδέα του τι πουλάνε. Το αναφέρει ως mhev και από κάτω το περιγράφει ως full hybrid
-
https://www.mg.co.uk/new-cars/mg3-hybrid
Δυο εκδόσεις έχει. Έχουν παρα πολύ μικρές διάφορες ...οποτε και η βασική τα έχει όλα
Εχει και εργοστασιακό συναγερμό
-
MG (SAIC) forum