Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG (SAIC) forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG (SAIC) forum
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 64
    • 65
    • 23 / 65
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    1281
    44444
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @stefan147 last edited by

      @stefan147 said in MG (SAIC) forum:

      @dettol said in MG (SAIC) forum:

      @stefan147 said in MG (SAIC) forum:

      Στο Κρανίδι παλεύω 3 μήνες να φτιάξουν τον έναν από τους δύο φορτιστές σ' ένα σούπερ μάρκετ κι ακόμα τίποτα. Φαν φακτ: αυτοί που πρέπει να τον φτιάξουν είναι συνάδελφοί μου! 😁

      φαινονται ενεργοι οι δυο Incharge στο mymarket. Μαγικη εικονα βλεπουμε; 🙂

      Σε άλλο σούπερ μάρκετ στην ευρύτερη περιοχή αναφέρομαι. 😉 Πλάκα πλάκα όμως δεν ήξερα ότι έχει και το mymarket φορτιστές.

      Εν τω μεταξύ για να καταλάβει κανείς τον παραλογισμό...το Πόρτο Χέλι έχει 3(!) δημοτικά πάρκινγκ με χωρητικότητα άνετα 40-50 αυτοκίνητα το καθένα. Αντί να πάνε να βάλουν από 2 φορτιστές στο κάθε ένα από αυτά, πήγαν και τους έβαλαν όλους στα σούπερ μάρκετ. Σε δημόσιο χώρο δεν υπάρχει ούτε ένας σε όλη την ευρύτερη Ερμιονίδα, αν δεν κάνω πολυ λάθος. Γατόνια.

      θεωρητικα εχεις δικιο, πρακτικα ομως, δυστυχως, εχει αποδειχτει οι δημοτικοι φορτιστες πεφτουν σε αχρηστια. Ειτε παρκαρουν θερμικα και τους μπλοκαρουν, ειτε καποια στιγμη χαλουν και κανεις δεν ασχολειται να τους επισκευασει.
      Το ιδανικο σημειο για φορτιστες ειναι α . σε σεα, β. σε σουπερμαρκετ, οσο γινεται πιο ΜΑΚΡΙΑ απο την εισοδο (ωστε ο τεμπελης ελληνας να μην το βρισκει ευκολο να παρκαρει εκει)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        stefan147 last edited by

        Σαφώς αλλά αν πας με την εύκολη λύση, χάνεις μεγάλο μέρος υποψήφιας πελατείας. Τι εμποδίζει τον πάροχο να κάνει τις αντίστοιχες ενέργειες και με το δήμο ή αντίστροφα να κάνει ο δήμος (εάν ήταν στοιχειωδώς σοβαροί) με τους παρόχους?

        Έχει και ολοκαίνουρια μαρίνα τρομάρα τους και έχει μόνο κάτι μπρίζες για τα golf cart.

        Καλό το sm αλλά πόσο θα κάτσεις? Πάνω από 45 λεπτά με τίποτα. Τα ψώνια στην επαρχία είναι θέμα λεπτών. Ενώ για καφέ/ποτό/φαί στο λιμάνι θ' αράξεις για 2+ ώρες μινιμουμ. Άρα που έχει μεγαλύτερο κέρδος για όλους?

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol @stefan147 last edited by

          @stefan147 said in MG (SAIC) forum:

          Σαφώς αλλά αν πας με την εύκολη λύση, χάνεις μεγάλο μέρος υποψήφιας πελατείας. Τι εμποδίζει τον πάροχο να κάνει τις αντίστοιχες ενέργειες και με το δήμο ή αντίστροφα να κάνει ο δήμος (εάν ήταν στοιχειωδώς σοβαροί) με τους παρόχους?

          Έχει και ολοκαίνουρια μαρίνα τρομάρα τους και έχει μόνο κάτι μπρίζες για τα golf cart.

          Καλό το sm αλλά πόσο θα κάτσεις? Πάνω από 45 λεπτά με τίποτα. Τα ψώνια στην επαρχία είναι θέμα λεπτών. Ενώ για καφέ/ποτό/φαί στο λιμάνι θ' αράξεις για 2+ ώρες μινιμουμ. Άρα που έχει μεγαλύτερο κέρδος για όλους?

          εχω φορτισει σε sm μονο σε dc φορτιστες (300αρηδες δεη). Εκει ειχα καθισει 15-20'. Πηγαμε μια βολτα στο sm, τσιμπησαμε κατι χυμους και ολα κομπλε. Με ac δεν ασχολουμαι. Θα πηγαινα σε ac μονο ως εσχατη λυση και ευτυχως, δεν εχω βρεθει σε τετοιο σημειο μεχρι στιγμης.
          Εγω θελω να μπορω (σχεδον) σιγουρα οταν παω για φορτιση, να μπορω να φορτισω. Επομενως, επιλεγω που φορτιζω (σε εκδρομες, διοτι στην αθηνα φορτιζω αποκλειστικα σπιτι μου).

          Υπαρχουν και αλλοι κατοχοι ηλεκτρικων, που κυνηγουν το τσαμπα. Φορτιζουν σε lidl, σε δημοτικους, στο νιαρχος, οπου βρουν. Ειναι θρυλος ενα οδηγος ταικαν που το παραταει σε lidl και ερχεται ανα 30' να ξεκουμπωσει και να ξανακουμπωσει (τα lidl φορτιζουν για 30' και μετα σταματαει η φορτιση) 🙂

          Για αυτους, η μαρινα θα ηταν μια χαρα (γενικα οι δημοτικοι φορτιστες ειναι δωρεαν νομιζω), ΑΝ δεν ειχαν παρκαρει θερμικα (πραγμα αρκετο σπανιο, το οποιο απαιτει περιφρουρηση απο το δημο, που σιγα μην ασχοληθει) και ΑΝ δουλευαν οι φορτιστες (που παλι σιγα μην ασχοληθει ο δημος αν οι φορτιστες δεν δουλευουν).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Δημοτικούς φορτιστές εννοώ ότι απλά θα είναι τοποθετημένοι σε δημοτική ιδιοκτησία. Εννοείται ότι η φόρτιση θα είναι επι πληρωμή και αποκλειστικά υπέυθυνοι για τη λειτουργικότητά τους θα είναι οι πάροχοι.

            Προφανώς και δεν καθιστάς υπεύθυνο το δήμο για οτιδήποτε τέτοιο. Αυτοί δεν καταφέρνουν να βάλουν πετρέλαιο θέρμανσης στον παιδικό σταθμό που στέλνουν τα ίδια τους τα παιδιά και περιμένουν το Λαιμό να το κάνει δωρεά, θα αναλάβουν φορτιστές?? 😂

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • J
              jammamon last edited by

              Σήμερα γύρισα με το MG από Αλεξάνδρας Φάληρο (9χμ) και έγραψε λιγότερο από 7 KWh/100. Ντάξει είναι κατηφόρα και είχε κίνηση βέβαια. Στο ανέβασμα γράφει 16-18.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • P
                poliviosfp last edited by

                Οδήγησα το Mg4 με τα 170 (το οποίο πλέον δεν διατίθεται προς πώληση) για μια μικρή βόλτα. Είναι εντυπωσιακά ήσυχο-μονωμένο ενώ η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική. Τα φρένα του επίσης έχουν ωραίο initial bite και το τιμόνι του εξαιρετική αίσθηση όταν κινείσαι (σφιχτό και γρήγορο) και εντελώς διαφορετική αίσθηση όταν κάνεις μανούβρες. Από το λίγο που το βόλταρα μου έκανε εξαιρετικά καλή εντύπωση.
                Πολύ καλό φιλτράρισμα και των ανωμαλιών του δρόμου. Στα μείον είναι κάποιοι μικροτριγμοί από μπροστά.
                Το πίσω μέρος του δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  panormus772 last edited by

                  Επειδή σε άλλο νήμα μιλάμε για το mg3 hybrid+ αναφορικά με τα μηχανικά specs του,μπορείτε να κατεβάσετε το pdf του από το γαλλικό site της ΜG που τα γράφει:

                  https://store.mgmotor.fr/pages/prereservation-mg3

                  1,5 L Hybrid
                  Transmission Automatique à 3 vitesses
                  Puissance maximale du moteur thermique (kW/ch) 75/102
                  Couple maximal du moteur thermique (Nm) 128
                  Puissance maximale du moteur électrique (kW/ch) 100/136
                  Couple maximal du moteur électrique (Nm) 250
                  Puissance maximale combinée (kW/ch) 143/195
                  Couple maximal combiné (Nm) 425
                  Capacité du réservoir de carburant 36
                  Capacité brute de la batterie (kWh) 1,83

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ataim
                    ataim last edited by

                    Ναι , η διάταξη είναι ακριβώς αντίστοιχη με της renault, ένας θερμικός που κινεί το αυτοκίνητο μέσω ενός κιβωτίου πολλαπλών σχέσεων και ένας traction ηλεκτροκινητήρας που τροφοδοτείται από την μπαταρία. Επιπλέον ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας τον οποίο κινεί ο θερμικός μπορεί να στείλει ρεύμα στον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα η να φορτίσει την μπαταρία.

                    Οι διαφορές από το clio hybrid είναι ότι ο θερμικός έχει 10 άλογα παραπάνω αλλά συνδυάζεται με κιβώτιο μόλις τριών σχέσεων, συνεπώς θα βρίσκεται συχνά εκτός μέγιστης ιπποδύναμης, και ότι η μπαταρία έχει πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα που σημαίνει μεγαλύτερη ισχύ, οπότε την έχουν συνδυάσει με μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες. Όλα αυτά μαζί βέβαια δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να παράγουν τα υποσχόμενα μεγέθη. Μένει να δοκιμαστεί στην πράξη.

                    W L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone @ataim last edited by

                      @ataim said in MG (SAIC) forum:

                      Ναι , η διάταξη είναι ακριβώς αντίστοιχη με της renault, ένας θερμικός που κινεί το αυτοκίνητο μέσω ενός κιβωτίου πολλαπλών σχέσεων και ένας traction ηλεκτροκινητήρας που τροφοδοτείται από την μπαταρία. Επιπλέον ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας τον οποίο κινεί ο θερμικός μπορεί να στείλει ρεύμα στον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα η να φορτίσει την μπαταρία.

                      Οι διαφορές από το clio hybrid είναι ότι ο θερμικός έχει 10 άλογα παραπάνω αλλά συνδυάζεται με κιβώτιο μόλις τριών σχέσεων, συνεπώς θα βρίσκεται συχνά εκτός μέγιστης ιπποδύναμης, και ότι η μπαταρία έχει πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα που σημαίνει μεγαλύτερη ισχύ, οπότε την έχουν συνδυάσει με μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες. Όλα αυτά μαζί βέβαια δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να παράγουν τα υποσχόμενα μεγέθη. Μένει να δοκιμαστεί στην πράξη.

                      Κιβωτιο 3 σχεσεων πως το σκεφτηκαν;Λογω κοστους;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap @ataim last edited by

                        @ataim said in MG (SAIC) forum:

                        Ναι , η διάταξη είναι ακριβώς αντίστοιχη με της renault, ένας θερμικός που κινεί το αυτοκίνητο μέσω ενός κιβωτίου πολλαπλών σχέσεων και ένας traction ηλεκτροκινητήρας που τροφοδοτείται από την μπαταρία. Επιπλέον ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας τον οποίο κινεί ο θερμικός μπορεί να στείλει ρεύμα στον μεγάλο ηλεκτροκινητήρα η να φορτίσει την μπαταρία.

                        Οι διαφορές από το clio hybrid είναι ότι ο θερμικός έχει 10 άλογα παραπάνω αλλά συνδυάζεται με κιβώτιο μόλις τριών σχέσεων, συνεπώς θα βρίσκεται συχνά εκτός μέγιστης ιπποδύναμης, και ότι η μπαταρία έχει πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα που σημαίνει μεγαλύτερη ισχύ, οπότε την έχουν συνδυάσει με μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες. Όλα αυτά μαζί βέβαια δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να παράγουν τα υποσχόμενα μεγέθη. Μένει να δοκιμαστεί στην πράξη.

                        Έχεις πηγή για αυτό;

                        Δηλαδή έχει cvt και τρεις σχέσεις για το ηλεκτρικό μοτέρ;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Youtube Video

                          Εδώ το Zs σε έκδοση full hybrid (vs) με e cvt και 177 αλογα συνδυαστικης ισχύος!

                          Αντίπαλος του Yaris cross!

                          Στα σλάλομ και στις γρήγορες καμπές πατάει πολύ καλά!!!!!

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Διαβάζω πως όλα τα συστήματα της mg είναι in house R&D

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim @lap last edited by ataim

                              @lap said in MG (SAIC) forum:

                              Έχεις πηγή για αυτό;

                              Δηλαδή έχει cvt και τρεις σχέσεις για το ηλεκτρικό μοτέρ;

                              Πηγή; Το link στο παραπάνω post. Δεν έχει cvt, κιβώτιο τριών σχέσεων έχει, και μην αρχίσετε είναι λίγες και vector w8 τρεις είχε.

                              Τώρα είδα και την ροπή,
                              θερμικός + electric = 128+250=425
                              Έχουν δώσει σε όλα bonus!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Youtube Video

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Στην ουσία συνδιάζει αν κατάλαβα καλά το σύστημα της Honda και της Toyota, αναλόγως τις συνθήκες!

                                  Πάντως αν δεν κάνει split, όσο είναι γεμάτη μπαταρία οντως θα δίνει καλη συνδυαστική ισχύ!

                                  Λένε 80-120 σε 5"

                                  Οντως αυτές οι επιδόσεις θυμίζουν αυτοκινητο με 190-200 αλογα!

                                  Θα ξεκινά από 20.000 και υπολογίζουν 22.000 τη μεσαία έκδοση και 24.000 τα πάντα όλα!

                                  Οποτε μάλλον η μεσαία θα ναι λογική!

                                  Επίσης κάτι άκουσα πως από χειμώνα θα έρχεται η πλούσια έκδοση με 17 ιντσων ζάντες για να γεμίζουν οι θόλοι!

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Θα βγει και φθηνότερη θερμική έκδοση με χειροκίνητο και cvt κιβώτιο ταχυτήτων!

                                    Το cvt νομίζω δίκο τους R&D

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      https://www.teintes.fr/2024/04/mg3-couleurs-code-peinture-mg-3.html

                                      Βασική έκδοση με τάσι

                                      Ένα ακόμα που παρατήρησα είναι η ραφή της οροφής. Στην οροφή δεν έχει τα πρεσαρίσματα των περισσότερων αυτοκινήτων και το μαύρο πλαστικό από πάνω να τα καλύπτει . Είναι δηλαδή στα πρότυπα των vag όπου σε εκείνο το σημείο χρησιμοποιούν σύνδεσμολογια με την τεχνικη του λέιζερ.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        https://www.mg.co.uk/used-cars/detailed/202404118528221

                                        Ξεκίνησαν οι παραγγελίες μαλλον στην Αγγλία. 21.200 λιρες η πλούσια έκδοση αν κατάλαβα σωστά.

                                        Εντωμεταξυ κλασικά πωλητές αυτοκινήτων δεν έχουν ιδέα του τι πουλάνε. Το αναφέρει ως mhev και από κάτω το περιγράφει ως full hybrid

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          https://www.mg.co.uk/new-cars/mg3-hybrid

                                          Δυο εκδόσεις έχει. Έχουν παρα πολύ μικρές διάφορες ...οποτε και η βασική τα έχει όλα

                                          Εχει και εργοστασιακό συναγερμό

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Βιντεάκι με κινηματογραφική μουσική.

                                            Youtube Video

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 23 / 65
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr